Alles over trouwen > Huwelijksreis

Nog Even Iets Meer Dan 2 Weken

(1/5) > >>

dromer:
Gisteren lagen chris en ik lekker te kletsen in bed en hij begon dat hij zon zin had in de vakantie en dat hij nog maar 2 weken hoefde te werken voordat hij op vakantie ging..... ik dacht watttttt 2 weken nog maar  :ohmy:  ik moet echt nog alles kopen heb niet eens een bikini......  :blink:  

ik moet dus nu nog gaan nadenken wat of ik allemaal wel niet mee moet.... gelukkig heb ik al zonnenbrand in huis maar ja of dat ook genoeg is?... en voor de rest moet ik alles nog bedenken.... en dan ook nog te bedenken dat we geeneens een weekend meer vrij zijn voor de vakantie.... stress stress   :ohmy:  :ohmy:

nou ik denk dat ik zo maar eens ga opzoeken wat er allemaal mee moet..... naast mijn paspoort, mijn goede humeur en medicijnen..... help help wat moet er allemaal mee en wat moet ik niet vergeten?????  :huh:

Sjakie:
Op de sites van Etos en Kruidvat o.a. staan checklists over wat mee te nemen op vakantie. Verder maak ik voor mezelf altijd een uitgebreid lijstje met wat mee te nemen. Misschien handig om gewoon bij jezelf na te gaan wat je elke dag gebruikt (toiletspullen, kleding ed) en dat op te schrijven zodat je niets vergeet? En verder natuurlijk zaken als geld, telefoon + oplader enz... Denk ook aan je reisverzekering! En natuurlijk aan ons, fotocamera dus!! Hier vind je ook een uitgebreide checklist!!

Bolletje1:
Hey Daan! Nog maar 2 weekjes ja! Heerlijk toch!

Als jullie volgend weekend hier zijn is t koopzondag. Misschien kunnen we hier wel even gaan shoppen voor je benodigdheden!

Ik heb ergens wel een lijstje met spulletjes die we mee hadden naar Tenerife. Dat was in een appartement en jullie hebben een hotel toch? Dan staat er iets meer op dan nodig maar ik zal m je toch even mailen!

dromer:
ohw beter!... k heb de cecklist van sjakie ook even geprint die is echt super enorm handig!

irenebreebaart:
Jeetje, over 3 weken zitten wij met onze luie kont op curacao... Peter bedacht ook ineens dat we misschien nog wat nodig hebben (ik denk alleen aan de bruiloft...) Ik ga Sjakies lijst ook printen!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie