collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 953272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

trouwen2012

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #625 Gepost op: 26 mei 2011, 09:57:04 »
Het is haast niet bij te houden dit topic :-)

@Deniesje fijn dat je zoontje weer thuis is, nu hopen dat hij snel opknapt! Wat moet dat een rust geven dat hij schoon is! (zal nog wel onder controle blijven neem ik aan?)

@Chadya mooie corsages hoor!

@Rums leuk toch dat alles nu wat definitievere vormen aanneemt? Zover zijn wij nog lang niet! haha

@Missy-ila, taart klinkt heerlijk inderdaad! En die workshop is echt niet duur hoor! Zelfs goedkoop :wink:

Er zijn nog veel meer reacties sorry als ik niet op je gereageerd heb, heb wel veel plezier om alles te lezen, maar kom er niet aan toe steeds te reageren.

Het is inderdaad officieel nu! :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Mijn vriend wil me nog steeds vragen, ik vind het best :) maar goed we gaan het vanavond (ieeeh spannend) aan zijn ouders en zus (getuige) vertellen en volgende week donderdag (eerder kon helaas niet) aan mijn ouders en 's avonds aan mijn broertje (getuige) :)

En wat betreft de locaties zijn we goed op weg. :biggrin: As zondag nog bij Heeze :wub: en Heeswijk :wub: een tweede gesprek en we gaan bij beiden de rondleiding die de stichting van het kasteel zelf organiseert volgen. Deze zullen de daggasten ook mogen volgen tijdens de receptie.

Kasteel Ammersoyen (die we zo leuk vonden) valt zo goed als zeker af, door de belabberde communicatie met Hutten Catering.
We moesten het adres van het bedrijf van mijn vriend geven omdat op de receptie alleen personeel en zakenrelaties komen. We hadden nadrukkelijk aangegeven geen post/mails te sturen! Bleek het mailadres van mn vriend er nog in te staan van ooit een offerte via Hutten. Hebben ze de offerte van de receptie naar dat e-mailadres gestuurd (terwijl hij in het buitenland zat) die e-mails komen ook binnen bij de secretaresse, die tegenover mijn schoonmoeder zit op het kantoor... Het lijkt erop dat ze haar mond nog gehouden heeft (gelukkig!), maar goed wat een blunder van Hutten.. Dat en nog veel andere dingen die fout zijn gegaan, heeft ons (we twijfelen nog een heeeel klein beetje) doen besluiten niet naar Ammersoyen te gaan, hoe mooi de locatie ook is, ik heb geen zin in stress door dit soort dingen..

Maar goed, vooral bezig met het vergelijken van de offertes van Heeze en Heeswijk nu :) Hele lastige keuze, want ze zijn vrijwel even duur, en de locaties zijn beiden erg mooi, maar hebben ook beiden hun minpunten... twijfeltwijfel

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #626 Gepost op: 26 mei 2011, 14:31:37 »
Er zijn hier al heel wat bladzijden vol geschreven. Ik ben op 9 oktober 2008 ten huwelijk gevraagd in aanwezigheid van onze twee dochtertjes. Ik wilde gaan trouwen op zaterdag 9 oktober 2009 omdat we elkaar ontmoeten op zaterdag 9 oktober 2004. Tot ik in verwachting van ons derde kindje bleek te zijn en daar al mijn aandacht naar toe ging. Onze oudste dochter is een winterkindje 1/3/07 de tweede dochter is een lentekindje 3/5/08 en onze zoon is een zomerkindje 21/8/09 en daarom leek het me mooi om in de herfst te trouwen en kies ik voor zaterdag 22/09/2012. Onze kinderen zijn dan 5, 4 en 3 en mijn verloofde en ik zijn dan 32 en 38 en 5+4+3+2+8 is 22.

Wat ik jammer vind is dat ik niet de enthousiaste reacties kreeg op onze aankondiging dat we gaan trouwen kreeg zoals ik gehoopt. Tom is een nakomertje. Hij heeft vier oudere zussen de jongste zus is 13 jaar ouder. Zij hebben hun trouwdag al jaren geleden gehad en hun kinderen zijn al heel lang uit de pampers het jongste neefje is er al 13. Tom zijn zus en meter van hem vond dat we op vrijdag moesten trouwen omdat ze dan een betaalde verlofdag kreeg en een andere zus ook. Een zus werkt als juf die krijgt het niet en de andere zus die als zelfstandige werkt ook niet.

Op 18 mei ben ik naar de gemeente geweest. Ik heb daar de identiteitskaarten besteld voor onze kinderen we gaan naar Italië dus hebben ze een geldige Identiteitskaart nodig. En toen heb ik de datum zaterdag 22 september 2012 vastgelegd we trouwen om 12:30 voor de wet. Dat is iets wat hier in België heel snel achter de rug is want het is maar heel kort. En daarna trouwen voor de kerk in de mooie kerk van Zolder om 13:00. Tom zijn zus vond dat veel te vroeg straks krijgen we om 20:00 weer honger als je vroeg gaat eten. Ik vond dat allemaal maar kort door de bocht. Er zijn maar drie dingen geregeld nog een datum, het wettelijk huwelijk en het kerkelijk huwelijk. Goed volgend jaar natuurlijk in ondertrouw gaan en het kerkelijk huwelijk nog voorbereiden.

Voor de datum vind ik 21/09/12 mooi staan op papier. Ik zag hier een hele mooie trouwkaart met die datum. Maar dat betekend dat heel veel mensen vrij moeten vragen. En dat er maar een paar een betaalde vrije dag gaan krijgen. Ik zou het heel fijn vinden als alle neven en nichten bij het huwelijk aanwezig konden zijn.

Ik wil twee getuigen. Een Nederlands vriendin van mij die al heel wat jaren gelukkig getrouwd is. Haar kinderen zijn er nu 21 en 18. Een een Belgische vriendin dankzij haar zijn Tom en ik samen. We werkten allebei bij de BASF in de Antwerpse haven. En ik zei dat ik niemand had om me op  stap te gaan en zij ging elk weekend op stap. We spraken af dat ik eens mee ging en zo leerde ik Tom kennen en door regelmatig mee te gaan groeiden we naar elkaar toe.

In de zomer wil ik beide uitnodigen om ze op een leuke manier te vragen. Precies weet ik het nog niet.

Tom wil er niet zo veel mee te maken als hij maar een beetje het budget in de gaten mag houden.

Tom zijn oudste zus gaat mijn trouwkleed maken. En die van de dochters. Ik wil naar een winkel gaan waar je jurken kan passen en dan het bijbehorend patroon kopen en de stof. Ik zou heel graag eens jurken gaan passen maar ik weet niet goed met wie.
Vorig jaar op 15 mei hadden we de gouden bruiloft van Tom zijn ouders. Toen heeft de vriendengroep van zijn oudste zus gekookt.
Dit jaar op 15 mei hebben mijn schoonouders een bedankbq gegeven en toen heb ik de vriendengroep gevraagd of ze voor ons wilden koken.
Toen had ik nog het idee om 21/9/12 te trouwen en toen gaven ze aan dat het voor hun beter was om op een zaterdag te trouwen want dan kost het hun geen vrije dag.
Ze vroegen toen wat we precies wilden en voor hoeveel mensen het ging zijn. Maar dat is nog niet bekend.
Hopelijk willen ze het doen maar ze houden het nog in beraad.

We zijn voor de gouden bruiloft pakken gaan passen. En ik heb gezien dat mijn aanstaande heel mooi stond in een soort beige geel pak.

Dromen over trouwen is fijn maar het regelen is toch iets anders daar krijg ik toch wat buikpijn van. Pffffffff gelukkig hebben we nog even de tijd

Het is raar dat het steeds onder het ander topic erbij komt. Ik wilde het lijstje en mijn tekst apart maar het wil niet lukken.
« Laatst bewerkt op: 26 mei 2011, 20:22:28 door Veer »

lasas

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #627 Gepost op: 26 mei 2011, 20:13:23 »
wat een gezellige drukte hier, zoveel te lezen!!

Ik ben 1,5 week geleden ten huwelijk gevraagd en datum staat gepland op 31 mei 2012, zijn al bij een locatie geweest, dus nog even rekenen en dan waarschijnlijk bevestigen! dan nog 1 jaar om de rest te regelen, super veel zin in!!

groetjes

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #628 Gepost op: 26 mei 2011, 20:21:15 »
JANUARI 2012:
Imke1986: 13-01-2012
Gertje: 20-01-2012

FEBRUARI 2012:
Richelle: 10-02-2012

MAART 2012:
jennenjos: 17-03-2012

APRIL 2012:
boukezz: 13-04-2012
Jettie: 13-04-2012
Lieneke85: 14-04-2012

MEI 2012:
denise: 11-05-2012
Sel : 19-05-2012
Pinkie: 25-05-2012
Lobensil: 25-05-2012
Chrisenmarieke: 27-05-2012
Lasas: 31-05-2012

JUNI 2012:
Gracegladys: 01-06-2012
Robsab: 01-06-2012
Blitzey: 01-06-2012
Roxymilan: 01-06-2012
Joys: 01-06-2012
Liesje1984: 01-06-2012
Dani: 02-06-2012
Eertje: 06-06-2012
Chadya: 08-06-2012
deniesje: 21-06-2012
Charizz:22-06-2012

JULI 2012
missy-ila: 11-07-2012
Inge1301: 13-07-2012

AUGUSTUS 2012:
mugje26: 18-08-2012
Silver: 22-08-2012

SEPTEMBER 2012:
MissMip: 07-09-2012
Clau-john: 21-09-2012
Vera: 22-09-2012

DECEMBER 2012:
Sammyke: 12-12-2012

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #629 Gepost op: 26 mei 2011, 20:40:46 »
@lasas van harte welkom en succes met de voorbereidingen;)

@veer ook jij van harte welkom en succes met de voorbereidingen.
graag wil ik even reageren op je verhaal.misschien heb je al een beetje gelezen in dit topic,en heb je misschien ook wel gelezen dat ook ik wat "probleempjes" heb gehad rondom de datum
mijn advies aan jou is; hou vast aan de datum waar jij en je aanstaande man zich prettig bij voelen,en niet waar een ander zich prettig bij voelt. het is van het zotte (sorry voor de omschrijving) dat je een datum moet verzetten omdat de betreffende personen dan een dag vrij krijgen,of omdat het hun dan beter uitkomt ivm vrije dagen....daar kan je niet naar kijken.kijk aub naar wat je zelf wilt,en indien jij graag op die datum wil trouwen,trouw dan aub op die datum en ga het niet verzetten.wat ik ondertussen geleerd heb in de afgelopen weken is dat het meer zegt over de andere personen die er commentaar op hebben dan over jouzelf,en dat je moet doen waar jij je goed bij voelt :wink:

@trouwen geweldig dat het nu officieel is :wink: leuk is dat he en geeft een prettig gevoel he.
zoals ik al eerder naar boukezz of missy schreef..het is zo echt dan :wink:
balen zeg dat bij de eerste locatie al direct dingen mis gingen waar door het vertrouwen kwijt raakt.hoop dat jullie eruit komen met deze locaties,maar dat zal vast wel.

@missy geweldig dat je het zo heb kunnen doen met die workshop en dan ook nog voor een mooie prijs. moet zeggen dat ik nu indd wel heeeeeel nieuwsgierig ben naar je jurk,dus kom maar op met die foto :wink:


ik mis nog een aantal leden waaronder ook Deniesje al een eental dagen? hoop dat alles goed gaat met haar zoontje en dat hij niet opnieuw is opgenomen alsnog.
thanks voor de complimenten over de corsages wij zijn er ook wel blij mee dat ze er zo mooi uit zien,nu nog bepalen welke het gaan worden....hahahahaha daar gaan die wel bekende twijfels weer komen,wordt het die,of wordt het die???
mijn dochtertje was er ook helemaal weg van en wilde hem al direct in beslag nemen  :biggrin:
verder heb ik vandaag lekker een relaxdagje gehouden,mag ook wel eens dacht ik zo :wink:

nou tot morgen maar weer
groetjes
Chadya

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #630 Gepost op: 26 mei 2011, 20:54:19 »
@veer ook jij van harte welkom en succes met de voorbereidingen.
graag wil ik even reageren op je verhaal.misschien heb je al een beetje gelezen in dit topic,en heb je misschien ook wel gelezen dat ook ik wat "probleempjes" heb gehad rondom de datum
mijn advies aan jou is; hou vast aan de datum waar jij en je aanstaande man zich prettig bij voelen,en niet waar een ander zich prettig bij voelt. het is van het zotte (sorry voor de omschrijving) dat je een datum moet verzetten omdat de betreffende personen dan een dag vrij krijgen,of omdat het hun dan beter uitkomt ivm vrije dagen....daar kan je niet naar kijken.kijk aub naar wat je zelf wilt,en indien jij graag op die datum wil trouwen,trouw dan aub op die datum en ga het niet verzetten.wat ik ondertussen geleerd heb in de afgelopen weken is dat het meer zegt over de andere personen die er commentaar op hebben dan over jouzelf,en dat je moet doen waar jij je goed bij voelt :wink:


thanks voor de complimenten over de corsages wij zijn er ook wel blij mee dat ze er zo mooi uit zien,nu nog bepalen welke het gaan worden....hahahahaha daar gaan die wel bekende twijfels weer komen,wordt het die,of wordt het die???
mijn dochtertje was er ook helemaal weg van en wilde hem al direct in beslag nemen  :biggrin:
verder heb ik vandaag lekker een relaxdagje gehouden,mag ook wel eens dacht ik zo :wink:

nou tot morgen maar weer
groetjes
Chadya

Bedankt voor je reactie. Ik heb het topic zowat door gelezen. Het is jammer dat er zo wordt gereageerd op jullie huwelijksdatum wat ik vind jullie datum heel erg mooi. Maar het is niets voor ons omdat Tom last heeft van aangeboren exceem. En dan neem ik liever een datum die zo ver mogelijk van de berkenpollen is verwijderd. Dit jaar zijn er extreem veel pollen in de lucht. En heeft hij net als heel veel anderen extra veel last dit jaar. Wanneer mijn kinderen later op dezelfde datum zouden willen trouwen als wij zou ik dat alleen maar heel leuk vinden. Ik zag hier een trouwkaart van iemand waarvan de ouders en schoonouders en zij zelf dezelfde datum hebben. Leuk! Hopelijk zijn de problemen wat opgeklaard.

Mijn aanstaande die bemoeit zich niet zo met het plannen jammer. Hij wil het liefst op vrijdag vanwege de voetbal hij is coach. Maar ze kunnen wel een keer zonder hem spelen. Voor mij voelt zaterdag het beste omdat iedereen die wil komen kijken dan kan komen kijken. Ik ben zeker maar toch die stomme twijfel.

Mooie corsage zag ik. Ik wil ook mooie corsages voor de daggasten.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #631 Gepost op: 26 mei 2011, 22:18:37 »
Hey allemaal,

Nou we zijn zondag bij de locatie geweest we hadden nog een paar vraagje naar de offerte en daar zijn we over uit dus de locatie is nu ook vast. Toch wel lekker dat die ook vast ligt. Vandaag het gemeentehuis gebeld we trouwen 6-6-2012 om kwart voor 3 krijgen nu info ben benieuwd wat daar instaat dan. Verder had ik het er gister met me schoonzusje over wanneer ik ga kijken voor een jurk en ze raad me aan om september ergens te gaan kijken want sommige jurken hebben een lange levertijd en dan kan je nog ff rustig rond kijken wat er allemaal is. Maar is ff kijken wanneer ik een datum kan vinden dat ik me zus en me moeder kunnen. En dan maar eens bellen voor een afspraak wil graag bij ann&john gaan kijken in eindhoven.

Ben vandaag ook lekker naar de kapper geweest was een make over dag ze hebben er nieuwe kleurtjes in gedaan is weer eens wat anders :)

Veer welkom en goed dat jullie voor de datum hebben gekozen die jullie zelf willen en niet een ander. Ik ken het gevoel wel dat je het jammer vin hoe de mensen reageerden bij ons was het ook niet echt maar jammer we kunnen er niks aan veranderen. Maar jammer is het wel.
 
Verder mis ik inderdaad ook een aantal meiden hoop dat er niks ergs aan de hand is en dat ze snel weer komen kletsen.

trouwen2012 kan me voorstellen dat jullie niet meer daar voor gaan wat een fout zeg.

lasas welkom klets lekker mee.

missy dat is zeker niet duur wat jullie betalen voor de taart en de workshops. Ben benieuwd naar het eind resultaat zelf maak ik namelijk ook van zulke taarten.

Groetjes Eertje

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #632 Gepost op: 26 mei 2011, 22:32:13 »
Just say Hello: Hello!  :tongue: :biggrin:

trouwen2012

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #633 Gepost op: 27 mei 2011, 09:01:11 »
Heel even kort van mijn kant uit:

Hij heeft me officieel gevraagd!!!!!! Met ring en al!! En superlief! Echt zoals hij is!
Terwijl we aan het wandelen waren met de hond, zei hij ineens, we gaan het straks tegen mijn ouders zeggen, maar daar hoort natuurlijk wel een ring bij, gaf hij de ring en zei erbij ik zou graag willen dat je mijn aanstaande vrouw wordt. Ik wil voor altijd bij je blijven en voor je zorgen als je ziek zou zijn en ik hoop dat jij dan ook voor mij zou willen zorgen. Iets in die trant (weet het echt niet meer exact). Superlief!

Hij ging niet op zn knieën want dan zou zijn pak vies worden (haha dat is ook precies mijn vriend :wink:) maar dat heeft hij later in huis nog goed gemaakt :wink: Toen is hij nog op zijn knieën gegaan (was meer voor de grap maar wel heel lief).

Hierbij twee foto's, gemaakt met mn mobiel dus niet superscherp.
Het is echt een supermooie ring! 14 karaat witgoud, met een diamant van 0,22! hij moet nog wel kleiner gemaakt worden, dus moet hem helaas nog weer even inleveren... (mn aanstaande (haha leuk om dat te zeggen) had m gepast om zn pink, want daar paste mijn andere ring ook om, alleen deze paste wat verder haha)


Ps. Mijn ouders weten nog van niets, ik ga heeeeel hard mijn best doen mijn mond te houden en het pas as donderdag (dan komen ze bij ons langs) het officieel te vertellen... Waaah wat lastig!!! Mijn schoonouders weten het nu wel :)



« Laatst bewerkt op: 27 mei 2011, 09:23:04 door trouwen2012 »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #634 Gepost op: 27 mei 2011, 09:06:14 »
WAUW!!!!! Geweldig...en wat heerlijk dat hij je nu officieel gevraagd heeft!! En wat een prachtige ring, dat heeft ie heel goed gedaan!!! Nu is helemaal top om aan iedereen te vertellen...je hoeft alleen maar de ring te laten zien en het is duidelijk ;-)! Heb ik gisteren ook weer een keer gedaan, aangezien ik weer mensen tegen kwam die ik de afgelopen tijd nog niet gezien/gesproken had...en de reacties zijn dan echt top!!!

Ik reageer later ff op de anderen.....

rums

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #635 Gepost op: 27 mei 2011, 10:23:54 »
JANUARI 2012:
 Imke1986: 13-01-2012
 Gertje: 20-01-2012

 FEBRUARI 2012:
 Richelle: 10-02-2012

 MAART 2012:
 jennenjos: 17-03-2012
 rums: 24-03-2012

 APRIL 2012:
 boukezz: 13-04-2012
 Jettie: 13-04-2012
 Lieneke85: 14-04-2012

 MEI 2012:
 denise: 11-05-2012
 Sel : 19-05-2012
 Pinkie: 25-05-2012
 Lobensil: 25-05-2012
 Chrisenmarieke: 27-05-2012
 Lasas: 31-05-2012

 JUNI 2012:
 Gracegladys: 01-06-2012
 Robsab: 01-06-2012
 Blitzey: 01-06-2012
 Roxymilan: 01-06-2012
 Joys: 01-06-2012
 Liesje1984: 01-06-2012
 Dani: 02-06-2012
 Eertje: 06-06-2012
 Chadya: 08-06-2012
 deniesje: 21-06-2012
 Charizz:22-06-2012

 JULI 2012
 missy-ila: 11-07-2012
 Inge1301: 13-07-2012

 AUGUSTUS 2012:
 mugje26: 18-08-2012
 Silver: 22-08-2012

 SEPTEMBER 2012:
 MissMip: 07-09-2012
 Clau-john: 21-09-2012
 Vera: 22-09-2012

 DECEMBER 2012:
 Sammyke: 12-12-2012

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #636 Gepost op: 27 mei 2011, 11:48:29 »
@Eertje Wat fijn dat de locatie vast ligt dat is alvast een zorg minder. Fijn dat je weet hoe laat je gaat trouwen. Kun je nog wachten tot in september met jurken gaan passen ik kijk er zo naar uit om eens een winkel te gaan kijken. Ik wel ergens een idee wat ik graag zou willen of mooi vind. Maar je weet pas wat je echt mooi staat als je het aan hebt. En ik wil echt heel veel jurken passen. Lijkt me super! Maar ook heel spannend!
Lijkt me heerlijk zo verwendagje bij de kapper.

Het is echt jammer dat mensen niet zo blij zijn als wij dat we gaan trouwen. Ik neem aan dat ze toch blij waren toen ze zelf trouwden.

@Lobensil Hello!! :biggrin:

@Trouwen 2012 wat een prachtige ring. Het is fijn dat ze vragen zoals ze zijn. Die van mij wilde mij vragen als we weekend zouden zijn in de Ardennen. Hij was samen met zijn zusje een ring gaan kiezen en toen hij de ring bij haar had opgehaald brandde ze in zijn zak. Hij zette de meisjes op de bank en ging op zijn knie zitten en vroeg me te huwelijk. Ik vloog me om de hals en vergat ja te zeggen. Mijn ring was ook te groot. Dus die hebben we eerst kleiner laten maken. Wachtte duurde lang voordat ik ze terug had.

@Boukezz Wat fijn dat de mensen leuk reageren.

Vandaag wilde ik bij de drukker trouwboeken gaan halen blijkt ze vandaag en morgen gesloten te zijn. Dan is het voor maandag.

In december wil ik bij de kerstkaarten een Save the date kaartje sturen. Wie gaat dat nog meer doen?

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #637 Gepost op: 27 mei 2011, 16:04:37 »
Even een paar korte reacties  :)

@Trouwen2012
Hoe reageerden zijn ouders? Leuk joh, om het eindelijk te kunnen vertellen en dan met ring ook nog! Hij ziet er echt prachtig uit!! :biggrin: Ik snap dat je er heel blij mee bent!
 Ik kan me voorstellen dat je het met kasteel Ammersoyen niet zo ziet zitten. Je hebt geen zin om daar heel de tijd over te lopen stressen, zeker straks op je trouwdag niet! Kon je geen andere cateraar regelen of mocht dat niet?

@Veer
Wat jammer dat jullie geen enthousiaste reacties kregen! Dat iedereen zich meteen mee gaat bemoeien.. pff  Kan me voorstellen dat je zo weinig zin hebt om alles te regelen. Ik heb wel vaker gelezen dat mannen zich niet zo met de voorbereiding bezig houden, aan de ene kant misschien niet zo leuk maar dan kun je wel zelf kiezen   :wink:  Hopelijk kom je er snel uit met de datum!

@Lasas
Welkom hier, leuk dat je al een datum en (bijna) locatie hebt! Gaat lekker vlot!

@Chadya
Ik miste Deniesje inderdaad ook al, hopelijk gaat alles goed met haar zoontje! Wat grappig dat je dochter de corsage zo leuk vond. Kan ze lekker zelf bruidje spelen  :tongue:  En af en toe even ontspannen is zeker heel belangrijk, hoop dat je van je relaxdagje hebt kunnen genieten!

Fijn weekend allemaal!
Isabella

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #638 Gepost op: 27 mei 2011, 17:13:13 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:33:48 door Mikey »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #639 Gepost op: 28 mei 2011, 11:37:34 »
hoi meiden!

Ik las dat jullie mij misten en afvragen of het allemaal wel goed gaat. Superlief! Met mij gaat het op het moment wat minder, alle stress spanningen verdriet en opgekropte woede verdriet onzekerheid etc komt er allemaal uit. Moet dus heel veel huilen, ben ontzettend moe en ben ook ziek aan het worden. Al die maanden ga je gewoon maar door en heb je geen tijd om ziek te zijn maar nu alles een beetje achter de rug is komt alles 10 keer zo hard naar boven en dat is heel angstig en confronterend...
Mika heeft toch een bacterie gehad dus gelukkig dat we er zo snel bij waren anders had het wel verkeerd kunnen aflopen. Ik had er niet aan moeten denken zeg! Brrr... :ph34r:
We hebben afgelopen woensdag het goede nieuws gekregen dat Mika het natraject in gaat! De CT zag er goed uit, van de uitzaaiingen is er slechts 1 vlekje littekenweefsel te zien dus mochten zijn tumormarkers weer gaan oplopen (oh ik hoop zo van niet!) dan weten ze waar ze moeten kijken en kunnen vergelijken. Wel wacht hem nog 1 MRI van zijn bekken, waar de primaire tumor zat om te kijken hoe het er nu uitziet, ook weer voor vergelijkingsmateriaal mocht het toch weer de foute kant op gaan. AS en ik gaan ook naar een geneticus, om te kijken of het erfelijk is, of ons andere zoontje risicop loopt en als wij ooit nog een nieuw leventje mogen verwelkomen hoe groot de kans is dat...
Nu dus pas over 3 maanden naar het ziekenhuis! Wel heel erg eng, want de teugels waren zo strak aangetrokken de afgelopen maanden! Die extra vrijheid voelt heel dubbel: onzekerheid dat het allemaal wel goed gaat thuis en de blijheid dat we weer leuke dingen kunnen gaan inplannen voor ons twee. De kleine mag voorlopig dus nog steeds niet op kinderboerderij, speeltuin, mensenmassa's etc komen. Zijn weerstand is pas na een half jaar volledig hersteld, en de eerste drie maanden is het dus nog steeds heel voorzichtig doen.
Ik ben donderdag naar de bruiloft van een vriendin geweest en pfffff wat was dat toch mooi! Ben zo emotioneel onstabiel dus moest al huilen toen ik haar zag! DE tranentrekker was de openingsdans tussen haar en haar vader, op het nummer dochters van marco borsato. Sjeempie zeg! Ik krijg nu nog meer de trouwkriebels kan echt niet wachten!
We moeten nog een nieuwe datum prikken voor het bekijken van de locatie want dat liep de vorige keer allemaal in de soep.

Ik zag hier een mooie verlovingsring voorbij komen gefeliciteerd! Hij is beeldig!
En ook nog mooie corsages echt wauw! Ik ga ze daar ook bestellen!
Ik heb nog een paar nieuwe meiden gelezen, welkom hier!

Ik heb alles gelezen en gezien maar heb nu even geen puf om alles terug te lezen en te reageren. Ik ben dus op de hoogte, maar ik pak de draad weer op vanaf hier :wink:

Liefs deniesje xxx
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2011, 11:37:54 door deniesje »

Charizz

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #640 Gepost op: 28 mei 2011, 16:56:58 »
Ik heb vandaag mijn jurk gekocht!!! Op mijn verjaardag nog wel...

Ben er helemaal blij mee!!

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #641 Gepost op: 28 mei 2011, 17:59:08 »
Dubbel gefeliciteerd!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #642 Gepost op: 28 mei 2011, 19:29:30 »
Haha! Ja ook van mij :wink:

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #643 Gepost op: 28 mei 2011, 20:12:37 »
Leuk zeg, jarig en je jurk! Gefeliciteerd! Wat voor jurk heb je gekozen?

@Deniesje: fijn weer wat van je te horen, kan me voorstellen dat je dit alles eerst eens rustig moet verwerken en daar kun je inderdaad flink ziek van worden. Beterschap en ik hoop dat je je snel op allemaal leuke dingen kunt gaan concentreren!  :)

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #644 Gepost op: 28 mei 2011, 20:52:07 »
Gefeliciteerd!!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #645 Gepost op: 28 mei 2011, 21:30:32 »
leuk charizz! Heb m gezien in het jurken topic, hij is prachtig!

@ missy-ila, thanks! Het is denk ik echt oververmoeidheid in combi met een verkoudheid. Achja, ik mag niet klagen er zijn ergere dingen!

Gertje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #646 Gepost op: 28 mei 2011, 22:22:12 »
Hey meiden, ik heb weinig tijd gehad afgelopen weken en nu ook weinig tijd, maar moet even tegen jullie zeggen dat mijn lief en ik afgelopen woensdag in ondertrouw zijn gegaan!!  :biggrin:
Hoop dat alles goed met jullie gaat!!!

Veel liefs...

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #647 Gepost op: 29 mei 2011, 10:12:30 »
@Isabella Voor mij staat de datum vast 22 september 2012 nu vast. Hier mag ik heel wat kiezen. Wat de meeste dingen doe ik hier regelen. Beetje input en ideeën van je partner is altijd wel leuk. Ik ben blij dat er genoeg tijd is. Bedankt! Ik maak er een dag van en als de kinderen het fijn gaan hebben ben ik blij. Ik zal er maar rekening mee houden dat we nog veel commentaar gaan krijgen. Laatst hoorde ik ze over uitnodigingen van Gouden bruiloften alleen die zij hadden gemaakt voor hun ouders was goed en mooi bla bla.

@Mickey Ik ben benieuwd naar het jurken passen wat mij zou staan. Wanneer je afvalt val je altijd op de verkeerde plaatsen af  :unsure: Mijn twee jongste kinderen drinken nog borstvoeding en daardoor flink afgevallen. Er moet niets meer af. Misschien weer wat erbij.  :wink:
Ik wil een echte trouwjurk niet Sissy maar ook niet te eenvoudig maar wel in een oogopslag te zien zijn dat is de bruid. En de meisjes ook in een mooie kleine kleedjes.
In juli gaan we op vakantie naar Italië en als er dan geen mooie foto van ons vijf is gemaakt. Wil ik in september nog eens foto's van ons hele gezin laten maken. En dan een mooie Save the date kaartje maken en een mooi kerstkaartje. Ik wil dit jaar eens op tijd zijn met de kerstkaarten. Ik wil ze klaar hebben liggen en wanneer de sint weer weg is ze op de bus steken.

De taart laat ik maken door vriendinnen van mij. Een nichtje is kapster en zij gaat mijn haar doen en die van Tom en de kinderen.
Verder wil ik mijn nagels ook laten doen.

Ik denk dat een redelijk compleet lijstje!

@Deniesje jullie hebben een een heftige tijd achter de rug en zo te lezen blijft het nog heel spannend. Het is naar als je kinderen ziek zijn of iets hebben. Gelukkig zijn die van ons gelukkig weinig ziek. Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws!Ik duim voor jullie! Heel veel beterschap voor jou!

De keren dat ik naar een bruiloft ben geweest en zeker als ik er samen was met degene van wie ik hield dan werd ik ook altijd heel emotioneel. Voor ik weet trouwen er geen mensen voor ons waar we heen zullen gaan!

@Charizz dubbel gefeliciteerd!! Ik ga zo je jurk eens opzoeken ik ben benieuwd!

@Gertje gefeliciteerd met het in ondertrouw zijn gegaan. Hebben jullie het nog gevierd?Ik heb na de tien euro voor het trouwboekje de volgende euro's uit gegeven. Ik heb via het internet een paar boeken gekocht om te lezen in bed en een om voor te lezen. Er stonden meer leuke prentenboeken over trouwen op maar die waren niet meer verkrijgbaar.

Trouwen voor Dummies

Trouwen in Stijl

Trouwen een verhalenboek

Prentenboek Wil je met me trouwen?Fijne zondag nog en veel liefs!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #648 Gepost op: 29 mei 2011, 13:42:16 »
@ gertje, gefeliciteerd meid! Heel leuk!

@ Veer, ik was op de bruiloft met collega's. m'n AS bleef thuis met de kinderen. Hier ben ik ook regeltante nummero uno :rolleyes: AS brengt wel ideetjes in maar uiteindelijk ben ik degene die de meeste dingen verzint en regelt. Is normaal ook zo dus ik weet niet beter.

Ik heb me vandaag eens gebogen over ons budget en het gaat ons denk ik niet lukken voor 5000 á 6000,-
Ik wil elke keer weer iets erbij en sjah zo loopt het op. Als ik echt alles wil doen wat ik leuk en mooi vind dan ben ik wel 8000,- kwijt. Gelukkig hebben we nog een jaar om te sparen, en we zien dan wel weer hoe ver we zijn. We zijn in ieder geval goed op weg. Het zou sneller gaan als ik weer zou werken, maar voorlopig staat mijn hoofd er niet naar.
Als het niet allemaal zou gaan lukken dan moet ik toch gaan snijden, en dan denk ik toch echt dat de huwelijksreis maar even uitgesteld moet gaan worden :sad: Ik ben een beetje aan het rondkijken en zou graag naar de caribbean willen, prachtig mooi!
Van de gastenlijst blijven we af, er staan echt enkel mensen op die heel veel voor ons betekenen. Ik kan nog wel wat ooms en tantes en collega's etc eraf halen maar dat is het geld niet, meeste zit em toch in die reis... :huh:   **zucht** ik droom wel weer even verder... :tongue:

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #649 Gepost op: 30 mei 2011, 19:56:59 »
hallo allemaal

na een gigantisch druk weekend ben ik hier ook weer om bij te lezen.had wel geteld 5 verjaardagen waaronder de verjaardag van mijn oudste dochter gisteren die alweer 14 jaar is geworden. volgend weekend geven we het "grote" feest dus er komt nog een druk weekje en weekendje aan :wink:
zie dat er al weer heel veel geschreven is en ben bang dat het me niet helemaal lukt om op dit moment iedereen te antwoorden,sorry hiervoor alvast.
heb wel in een ander topic de trouwjurk van Charizz gezien prachtig mooi.
zag hier ook nog een ring voorbij komen ...om van weg te smelten.
tegen deniesje wil ik nog even zeggen; doe lekker rustig aan en laat je emoties voorlopig de vrije loop,het moet er toch even allemaal uit.

weet niet of ik het al geschreven had maar we hebben donderdag ook nog een nieuwe bank gekocht zo'n heerlijke lounge bank ..antraciet van kleur en heerlijk dat hij ligt/zit :biggrin:
mannetje werkt op dit moment veel dagen achter elkaar maar is gelukkig met hemelvaart weer een dagje vrij en dan gaan we een dagje richtng zeeland.

oja van het weekend was ik op 1 van de verjaardagen en daar zat ook onze ceremonie meester en een getuige van mijn AS.
duidelijk was dat ze al heel druk bezig zijn met diverse plannen voor de vrijgezellen avonden en plannen voor de bruiloft.
als ik het zo aan hoor kunnen we onze borst nat maken en staat ons behoorlijk wat te wachten straks.
toen ze hoorden dat we 29 november in ondertrouw gaan bleek dat ze voor die tijd of rond die tijd (in ieder geval iets met de ondertrouw) ook nog iets van plan zijn..ach ja we wachten het maar af toch :biggrin:
ik ga proberen de komende dagen tussen de drukte door hier even bij te blijven lezen zo dat ik ook direct op jullie kan antwoorden :wink:

groetjes
Chadya

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards