collapse

Auteur Topic: Trouwen In Augustus 2012  (gelezen 139401 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #375 Gepost op: 8 augustus 2012, 16:50:05 »
En dan heb je ook nog zo puur kan liefde zijn van paul de leeuw :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=SrfjwFRxNZQ

Enneuh, nadine, het is inet alleen voor de 2012 bruidjes, maar voor alle bruidjes die in 2012 trouwen en het gezellig vinden te komen!!!
Dus ook als je in het augustus forum zit :wink:

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #376 Gepost op: 8 augustus 2012, 16:59:12 »
Lies86, die heb je inderdaad ook nog ja! Maar AS en ik hebben allebei een ontzettende hekel aan Paul de Leeuw (sorry  :ph34r: )
Als iedereen die naar de meet komt daar zo over denkt, wil ik misschien toch wel mee :)

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #377 Gepost op: 8 augustus 2012, 17:09:24 »
@Nadine voor ons is het geen probleem omdat de meeste gasten Belgen gaan zijn. Gelukkig heb ik hier geen twijfels over de man met wie ik wil gaan trouwen. Alleen nooit gedacht dat het voorbereiden van een huwelijk zo spannend kan zijn. Maar goed het komt wel in orde. Ik wil dat het te goed komt zeker :laugh:
Ik heb je een PM gestuurd met foto's.


@Lies Dat is ook een mooie versie. Alleen vinden we het eerste stukje niet zo toepasselijk
Ik ben geen mens die hoge eisen stelt.
Of iemand die je met een ring beknelt.
Noch die de uren van ons samen telt.
Zo puur kan liefde zijn.
Maar goed als we het als openingsdans doen hebben we de ring al om. :biggrin:

Je hebt ook een combi van Adele en Paul de Leeuw hhttp://www.youtube.com/watch?v=yq_I2JGQpkc
Alleen daar heb je ook in
Ik ben geen mens die hoge eisen stelt.
Of iemand die je met een ring beknelt.
Noch die de uren van ons samen telt.
Zo puur kan liefde zijn.

Hier is het lijstje van liedjes:
- Adele - Make You Feel My Love (Official Video) http://www.youtube.c...h?v=iPIP0tieWWI
- Hoeveel ik van je hou Bart peeters http://www.youtube.c...h?v=Um8OvFO2JHU
- Paul de Leeuw - Zo Puur Kan Liefde Zijn http://www.youtube.c...feature=related
- Paul de Leeuw & Adele: Make You Feel My Love / Zo puur kan liefde zijn http://www.youtube.c...h?v=yq_I2JGQpkc
- Van Dik Hout - Tot jij mijn liefde voelt http://www.youtube.c...feature=related
- Bart en Natalia met Make You Feel My Love http://www.youtube.c...eature=related+
http://www.youtube.c...feature=related

Lies86, die heb je inderdaad ook nog ja! Maar AS en ik hebben allebei een ontzettende hekel aan Paul de Leeuw (sorry :ph34r: )
Als iedereen die naar de meet komt daar zo over denkt, wil ik misschien toch wel mee :)

Iedereen heeft een eigen smaak! Anders droeg iedereen dezelfde trouwjurk en draaide iedereen het zelfde liedje :tongue:

Lijkt me super gezellig dat je meekomt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het is leuk om met elkaar naar de grote dat toe te leven.
En dan is het leuk om op de meet elkaars foto's en verhalen nog een keer te horen. Gaat gezellig worden.

Lies86, die heb je inderdaad ook nog ja! Maar AS en ik hebben allebei een ontzettende hekel aan Paul de Leeuw (sorry :ph34r: )
Als iedereen die naar de meet komt daar zo over denkt, wil ik misschien toch wel mee :)
Iedereen heeft een eigen smaak! Anders droeg iedereen dezelfde trouwjurk en draaide iedereen het zelfde liedje :tongue:

Lijkt me super gezellig dat je meekomt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het is leuk om met elkaar naar de grote dat toe te leven.
En dan is het leuk om op de meet elkaars foto's en verhalen nog een keer te horen. Gaat gezellig worden.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2012, 17:09:38 door Veer »

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #378 Gepost op: 8 augustus 2012, 17:13:09 »
Ik ga eens even in dat topic peilen wat iedereen ervan vindt als ik mee zou gaan! :)
Heb je PM gezien, en ook iets teruggestuurd (als het goed is gegaan).

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #379 Gepost op: 8 augustus 2012, 17:16:42 »
Ik ga eens even in dat topic peilen wat iedereen ervan vindt als ik mee zou gaan! :)
Heb je PM gezien, en ook iets teruggestuurd (als het goed is gegaan).

Is goed gegaan bedankt!

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #380 Gepost op: 9 augustus 2012, 00:25:55 »
Vandaag helemaal geen tijd gehad hier te lezen en schrijven! Heb het de hele dag druk gehad met bruiloftsdingen, met mijn moeder naar het dorp (heel groot, hoor, men noemt het hier alleen maar dorp... :wink: ) geweest voor de laatste dingetjes, mandjes zijn nog stééds niet versierd en toen ik vanavond lekker achter de compu wilde kruipen, herinnerden we ons ineens dat we nu echt heelll dringend de lijst met eigendommen voor de huwelijkse voorwaarden moesten maken, dus daar ben ik ook nog uren aan bezig geweest. Tussendoor nog heen en weer gemaild met vriendin wier vriend niet welkom is op de bruiloft vanwege dingen die in het verleden gebeurd zijn. Zij had gezegd dat ze hem gewoon niet mee zou nemen als ik het vervelend zou vinden, maar toen ik zei dat ik inderdaad liever niet had dat hij kwam, zei ze dat zij dan ook niet kwam. Zucht. Dus het was me het dagje weer wel.

Heb gezien dat jullie een héleboel gepost hebben, dus ga morgen alles bijlezen en beantwoorden. In de tussentijd: welterusten! :sleepy:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #381 Gepost op: 9 augustus 2012, 09:06:46 »
AAAAAARRRRGGGHHHH nog een weekje!!!  :blink:


 :date: :chew: :brushteeth: :blankstare: :blahblah: :ashamed: :angered: :lol2: :wow: :nut: :gek: :applaus:            

Zo voel ik me ongeveer.... niet allemaal tegelijk, maar omstebeurten

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #382 Gepost op: 9 augustus 2012, 09:13:28 »
Lies86, die heb je inderdaad ook nog ja! Maar AS en ik hebben allebei een ontzettende hekel aan Paul de Leeuw (sorry :ph34r: )
Als iedereen die naar de meet komt daar zo over denkt, wil ik misschien toch wel mee :)

Weet wel zeker dat iedereen er zo over denkt!
Wij komen het stadhuis binnen op paul de leeuw (blijf tot de zon me komt halen) hahaha
Smaken verschillen toch?

@kwarkje, het komt goed echt, hoop dat de dag beter wordt dan je nu verwacht en vooral dat je het allemaal een beetje over je heen kan laten komen! Duim voor je!

@Anneli, vervelend van die vriendin! Zijn jullie er wel uitgekomen?
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2012, 09:15:48 door Lies86 »

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #383 Gepost op: 9 augustus 2012, 09:40:34 »
@Kwarkje: leuk toch! Het komt nu echt dichtbij! Of kijk je er echt wat tegenop? Wel een beetje genieten die laatste week hoor, heel belangrijk!

@Anneli: lastig is dat hè, zijn jullie er nog uitgekomen?

@ikke: mooi dat je nog zo blij bent met je jurk!

Hier nog ruim 3 weken. Schiet lekker op en dat mag van me nu ook wel. AS heeft me ruim anderhalf jaar geleden gevraagd, we zijn ongeveer een jaar bezig met de voorbereidingen (niet continue trouwens) en ik heb nu echt het gevoel: laat maar komen! Komend weekend wil ik weer het één en ander gaan doen in de voorbereidingen, maar ook ff genieten. We gaan naar vakantie-vierende vrienden (op hun verzoek hoor, anders hadden we dat nooit gedaan!) en ff een avondje naar de kroeg. Verder wil ik nog 2 keer gaan hardlopen, van het weer genieten, in de tuin bezig en de liturgie afmaken en het draaiboek versturen. Ook wil ik m'n ketting helemaal af gaan werken, shoeclips maken, antennelintjes maken en de versiering voor de kerk in elkaar zetten. Als we de spullen binnen krijgen wil ik ook graag pompoms gaan maken voor in de tuin. Eehmm, volgens mij mag ik wel even het één en ander daarvan naar volgende week schuiven! Haha en toch nog steeds geen stress!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #384 Gepost op: 9 augustus 2012, 11:25:11 »
Anneli: Dat klinkt als een drukke dag! Wat vervelend dat je vriendin nu ook niet wil komen. Hopelijk komen jullie er wel uit  :sad:
Kwarkje: Een week nog, die is zo voorbij! Het wordt vast een prachtige dag hoor :)
Lies86: Zeker, smaken verschillen. Gewoon draaien wat jullie mooi vinden, het was ook niet vervelend bedoeld hoor  :wink:
Blondbruidje: Nog genoeg te doen dus! Fijn dat je nog geen stress hebt. Wij hoeven niet meer veel te regelen: we moeten nog een trouwparaplu kopen, cadeaus voor de getuigen kopen en de muziek op cd zetten. Verder hebben we nog een afspraak staan met de feestlocatie en de BABS en moeten we nog even mailen met de fotograaf over de invulling van de dag. Niets meer waar we echt over moeten nadenken of veel werk aan hebben, en dat vind ik een heel fijn gevoel 3 weken van te voren! Zo blijven mijn stressniveaus een beetje binnen het gezonde, haha  :laugh:

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #385 Gepost op: 9 augustus 2012, 11:34:18 »
@Anneli Fijn dat je in een groot dorp woont en er van alles kan vinden. Ik woon ondertussen al heel lang in België maar heb nog niet het idee dat ik alles weet te vinden hier. Nog altijd een beetje in gedachten vroeger wist ik in mijn oude vertrouwde winkeltjes in de buurt alles te vinden. Komt ook wel dat ik heel veel via het internet bestel. Jammer dat je vriendin zo reageert.

 @Kwarkje spannend nog een weekje. Hier voel ik me ook zo. Al heb ik hier nog wat langer de tijd voor de puntjes op de i. Hopelelijk heb je toch een hele fijne laatste week als ongetrouwde vrouw.

 @Blondbruidje Fijn dat je geen stress hebt succes met alles wat je nog wil gaan maken.

 Dankzij de bruiloft nog eens beseft dat ik niet graag telefoneer. Alles wat ik maar kan regelen via internet en mail regel ik via het internet. De pastoor belde om te vragen of we nog gaan trouwen op zaterdag 22 september. Ja we gaan nog trouwen. Kwam er maar niet toe om te bellen. Gelukkig is mijn opgestelde trouwboekje af. Maandagavond hebben we een gesprek bij de pastoor. En gaan we in ondertrouw voor de kerk. De meeste bruidsparen hebben een afspraak twee maanden voor de trouw. Onze afspraak is dus een beetje dichterbij de trouw.  Maar ik denk dat er geen probleem gaat zijn als de pastoor mijn voorstel goed gaat keuren. De pastoor zei dat de mis ongeveer een uur zou moeten zijn. Dus ik ben benieuwd hoe hij de mis gaat vinden. Ik vind het best wel spannend omdat ik er best wel veel tijd in gestoken heb en ik ze wel mooi vind.


blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #386 Gepost op: 9 augustus 2012, 11:36:18 »
Kwam dit net tegen op internet: http://www.3dboxframe.nl/Webwinkel-Product-4263482/BruidsBox.html

Mooi! Ook leuk om zelf te maken lijkt me, bijvoorbeeld één met 'bruidegomdingen' en een met 'bruidsdingen' of juist 1 samen waarin je van beiden wat doet. Leuk ook met de trouwkaart, logo's en kleuren die gebruikt zijn. Ik wordt er helemaal creabea van!

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #387 Gepost op: 9 augustus 2012, 11:36:33 »
@Nadine Fijn dat je stressniveaus binnen het gezonden kan blijven. Hier vind ik het steeds spannender worden.

@Blondbruidje dat ziet er leuk uit. Dat is een leuk idee om als herinnering op te hangen.
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2012, 11:38:10 door Veer »

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #388 Gepost op: 9 augustus 2012, 11:41:34 »
Nou he, ik ben er ook helemaal klaar voor, kijk er zo naar uit!!

En van het weekend ook nog even bijbruinen, heerlijk vooruitzicht!

Leuk dat jij (blondbruidje) nog zoveel zelf doet, ik hoef alleen de bedankjes nog maar te doen, maar die wil zo laat mogelijk klaarmaken aangezien we er snoepjes in stoppen.

Wij gaan vanavond de liturgie in orde maken, heb ik afgesproken met AS dus dat gaan we dan ook echt doen anders komt er weer niks van (hij denkt dat hij heel het weekend
ook nog de tijd heeft, maar mijn zwager en broer nemen hem dan mee voor zijn vrijgezellenfeest, hij heeft vorige week ook al zijn vrijgezellenfeest gehad maar toen waren mijn
zwager en broer op vakantie, dus nu gaat hij nog een keer!)

Hier ook nog geen stress, alhoewel ik wel bang aan het worden ben dat ik iets belangrijks vergeten ben, maarja, wat!!!
Ik heb online al diverse check-listen nagekeken maar kwam niet verder dan 'de versiering in de bus'.

Onze ceremoniemeester komt vandaag weer terug van vakantie, dus daar gaan we ook zsm even langs om bij te praten, misschien ziet zij of ik nog iets belangrijks over het hoofd heb gezien.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #389 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:13:36 »
Ik probeer wel te genieten hoor! Ene moment gaat dat wat makkelijker dan het andere moment. Ik ben hooggevoelig. Dat betekent dat ik dingen intenser ervaar dan de meeste mensen. Helaas vooral ook de dingen zoals stress en zenuwen. Vandaar dat ik soms zo heftig reageer. Maar op de dag zelf zal ik er vast van genieten, vanaf het moment dat de jurk aan is, verwacht ik  :tongue:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #390 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:20:14 »
WIj hoeven gelukkig ook geen echt hele grote dingen meer te doen:
-Bedankjes voor de getuigen afmaken.
-muziek op een cd zetten.
-afspraak met de babs (die belt ons)
-en de definitieve dingen doorspreken met de ceremoniemeester. (alleen na al het gezeur, geen idee wie het nu is)..
-Jurk nog 1 keer passen en ophalen,
-Met de bloemist alles door spreken.
-AS pak nog een keer passen.
En alle lijstjes maken (tafelindeling, familiefoto's..)

Toch eigenlijk nog veel meer dan ik dacht...

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #391 Gepost op: 9 augustus 2012, 13:06:59 »
Nee joh, dat valt heel erg mee! Zal ik eens?
- Schoenen AS
- Manchetknopen AS
- Pompoms maken
- Shoeclip maken
- Bepalen of ik nog zooltjes o.i.d. nodig heb voor eigen schoenen
- Kerkversiering maken
- antennelintjes maken
- nog wat schilderwerk thuis
- tuin op orde brengen
- meubels in de olie zetten
- Jurk afpassen
- Pak afpassen
- Naar bloemist om nog even met plaatjes van de jurk het boeket bespreken
- muziek op CD zetten voor videograaf en gemeentehuis (ook nog deels uitzoeken..)
- spullen voor de lunch regelen (borden, bestek, servetten e.d.)
- liturgie afmaken
- afspraak met dominee
- draaiboek afmaken en versturen
- draaiboek bespreken met m'n zus (semi-ceremoniemeester)
- ketting + armband afwerken
- afspraak met babs
- afspraak maken op feestlocatie om versiering en andere details door te spreken
- bedenken of we de neefjes en nichtjes nog ergens gaan betrekken
- m'n vader vragen me weg te geven
- aantal mensen vragen iets voor te dragen in de kerk/gemeentehuis
- beetje flauw, maar: pedicure, acrylnagels laten zetten op alle nagels, gezichtsbehandeling, knippen en kleuren haar
- eten regelen voor iemand die glutenvrij moet eten
- zonnebankkuurtje (tenzij ik door de zon nog een kleurtje opdoe..)
- lijstje voor foto's daggasten maken

en toch heb ik het gevoel dat we alles nog onder controle hebben. Het doel is de laatste week niet meer teveel te moeten (op nagels en jurk afpassen na). Waarschijnlijk zullen we de dag van te voren wel het één en ander gaan versieren (locatie + onze tuin), maar dat lijkt me erg leuk, samen met wat vrienden en familie.

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #392 Gepost op: 9 augustus 2012, 13:36:40 »
Pfff dan hoef ik niet veel meer te doen haha..
Pompoms moet ik ook nog maken (als het mag van mijn moeder, die gaat over de versiering  :) )
Nagels moet ik ook nog doen.. Doen we de woensdag ervoor..
Boodschappen voor de lunch moeten wij ook nog halen...
En niet te vergeten de trouwauto! Hij is geregeld maar moet nog doorgesproken worden over de tijden!

Hmmm zo zijn er voor mij ook nog een paar dingen bij gekomen..
Ik ga nu toch echt een lijstje maken met wat we nog moeten doen..

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #393 Gepost op: 9 augustus 2012, 13:56:31 »
Wij hebben hier ook nog een to-do list hoor. En dan voelt het zo goed als je daar iets vanaf kan strepen omdat het geregeld is!

Ik twijfel alleen nog enorm wat ik moet doen met mijn nagels. Ik heb nooit nep-nagels gehad en het lijkt mij ook helemaal niks.
Gewoon een manicure en een mooi neutraal laten lakken is toch ook wel goed?

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #394 Gepost op: 9 augustus 2012, 14:08:34 »
@esprit.. Dat kan uiteraard ook! Ik weet niet of je van jezelf al wat langere nagels hebt of hele korte nagels?? Ik vind het namelijk zelf heel mooi als je een iets langer nagel heb (echt of nep) en dan goed verzorgt. Omdat ik van mezelf hele dunne nagels heb (en ik bijt nagels) heb ik altijd nep nagels. Door de stress is de helft eraf dus ook niet echt mooi, maarja..
Je kunt nepnagels ook heel kort doen, dat je iets een randje hebt, hoeft niet meteen extreem lang!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #395 Gepost op: 9 augustus 2012, 14:43:32 »
Ik heb korte nagels, voornamelijk omdat ik piano speel en ik het erg irritant vind als ik getik van nagels hoor als ik aan het spelen ben.

Ik kan ze nog wel even wat laten groeien, ik bijt ze namelijk niet en heb wel stevige nagels.

Het irritante vind ik dat je bij een nagestyliste niet zomaar even langs kan gaan (zitten meestal aan huis) om even te overleggen wat handig is met mijn nagels. Wat dat betreft
hadden we beter in de USA kunnen wonen, daar zit op iedere hoek van de straat wel een nagel-shop, haha!

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #396 Gepost op: 9 augustus 2012, 18:11:10 »
@esprit... Wat je misschien wel kan doen is een aantal nagelstylistes benaderen en kijken wat zei zeggen!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #397 Gepost op: 9 augustus 2012, 19:15:08 »
Blondbruidje: Dat is inderdaad nog een hele lijst, maar wel prima te doen in 3 weken denk ik.
Sowieso heb ik gemerkt dat je een heleboel kunt doen in weinig tijd, mijn AS heeft me pas in februari van dit jaar ten huwelijk gevraagd, en ik heb alles tussen februari en nu in mijn eentje geregeld, naast het afstuderen voor mijn bachelor cognitieve psychologie en een verhuizing. Als je een paar dagen vrij maakt om even flink aan het werk te gaan kom je al een heel eind met je lijst! :)

Esprit: Je hoeft toch niets met je nagels te doen als je dat liever niet wilt? Ik doe er ook niks mee, ik zorg gewoon dat ze een mooie lengte hebben en dat ik er niet op ga bijten als ik stress krijg :tongue:  En dan vind ik het eigenlijk wel prima.
Ik wil wel dat AS zijn nagels een beetje netjes houdt voor de bruiloft, hij bijt zijn nagels altijd tot bijna in het vel af (niet door dwangmatig nagelbijten, maar omdat hij nooit zin heeft om ze te knippen, het dan maar met zijn tanden doet en ze dan te ver afscheurt. Gekke vent :laugh: ). Ik zou het fijn vinden als hij zijn nagels gewoon even wil knippen, wel zo mooi voor op de foto's  :)
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2012, 19:16:10 door nadine »

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #398 Gepost op: 9 augustus 2012, 20:33:53 »
@Esprit Fijn dat je helemaal klaar bent voor de bruiloft. Fijn dat jullie echt bijna alles hebben geregeld. Veel plezier vanavond bij de CM.

@Kwarkje Ik ben nu gestrest want ik wil echt alles ver voor de trouw geregeld hebben. Zodat ik me op de dag nergens zorgen om hoef te maken. Alleen maar stralen in mijn jurk.Ze zit echt als gegoten.

@Ikke het is een lijstje maar jullie hebben nog 22 dagen. En niet alle dingen kosten even veel tijd denk ik.

@Blondbruidje Bedankt voor het lijstje. Ik heb er een paar van overgenomen.

@Ikke fijn dat je niet zoveel meer moet doen.

@Nadine Het is best goed dat je zoveel hebt weten te regelen tijdens je studie.

Dit is onze lijst
 Verloofde moet nog manchetknopen kopen.
[font="Symbol"]· [/font]Verloofde moet zijn haar laten knippen paar dagen van te voren.
[font="Symbol"]· [/font]Jonas zijn kostuum moet nog op maat worden gemaakt begin september
[font="Symbol"]· [/font]Jonas zijn haren geknipt ook paar dagen van te voren
[font="Symbol"]· [/font]Bruidsjurk nog een keer passen als ze op lengte is gemaakt
[font="Symbol"]· [/font]Bruidsmeisjes jurkjes nog op lengte gemaakt begin september
[font="Symbol"]· [/font]Bruidsmeisjes haren geknipt en proef opsteken of iets anders
[font="Symbol"]· [/font]Volledig beeld van jurk, opgestoken haar en make-up
[font="Symbol"]· [/font]Make-up moet nog worden uitgezocht en gekocht
[font="Symbol"]· [/font]Nog passende lingerie bij Korset en kousen
[font="Symbol"]· [/font]Een lekker luchtje kiezen en kopen
[font="Symbol"]· [/font]Mijn haar laten kleuren, knippen en föhnen bij nichtje
[font="Symbol"]· [/font]Adres studio van nichtje mail verzonden voor gelnagels, gezichtsbehandeling en massage
[font="Symbol"]· [/font]Schoenen nog inlopen
[font="Symbol"]· [/font]Muziek kiezen voor in de kerk en voor de videograaf
[font="Symbol"]· [/font]Muziek op cd zetten voor de kerk
[font="Symbol"]· [/font]13/8 afspraak met pastoor hopelijk misboekje akkoord
[font="Symbol"]· [/font]Vragen aan naaste familie wie wil voorlezen in de kerk
[font="Symbol"]· [/font]Wanneer misboekje akkoord is af laten drukken
[font="Symbol"]· [/font]Versiering maken voor in de kerk
[font="Symbol"]· [/font]Autolintjes maken
[font="Symbol"]· [/font]Nog eens naar cateraar mailen voor prijs voor avondgasten prijs kinderen
[font="Symbol"]· [/font]Wanneer menu helemaal klaar is af laten drukken
[font="Symbol"]· [/font]Voor de kinderaktes andere foto's kiezen en laten afdrukken
[font="Symbol"]· [/font]De gastenboom laten afdrukken
[font="Symbol"]· [/font]Bestellen eind van de week de bellenblazers
[font="Symbol"]· [/font]Stickers voor de bellenblazers
[font="Symbol"]· [/font]Wanneer we aantal gasten weten gastencadeaus bestellen
[font="Symbol"]· [/font]En ook de bedankkaartjes
[font="Symbol"]· [/font]Draaiboek definitief maken en afdrukken
[font="Symbol"]· [/font]Bellen met feestzaal doorgeven aantal gasten en welke dranken geserveerd mogen worden
[font="Symbol"]· [/font]Vragen wanneer we de sleutel mogen hebben om alles klaarzetten
[font="Symbol"]· [/font]Afspreken met schoonzussen hoe laat de zaal klaar zetten
[font="Symbol"]· [/font]Welke versiering voor zaal?
[font="Symbol"]· [/font]Tafelkleden en versiering voor tafels kopen
[font="Symbol"]· [/font]Verlichting voor op tafel is gekocht
[font="Symbol"]· [/font]Zorgen dat de wijn, cava en kindercampagne van schoonouders in zaal komt
[font="Symbol"]· [/font]Wensput van schoonouders naar zaal
[font="Symbol"]· [/font]Welkomstmandje vullen en brengen naar B&B videograaf
[font="Symbol"]· [/font]Kerkversiering maken Antennelintjes maken
[font="Symbol"]· [/font]Naar bloemisten om offerte op te vragen boeketten en corsages
[font="Symbol"]· [/font]Stukje stof jurk en kleur van verloofde mee witte, rode en roze rozen denk ik
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2012, 20:37:33 door Veer »

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #399 Gepost op: 9 augustus 2012, 20:43:38 »
Bedankt Veer, ik had er helemaal niet aan gedacht dat ik mijn schoenen nog moet inlopen! Toch maar even doen  :laugh:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards