collapse

Auteur Topic: September 2011!  (gelezen 90038 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tanja84

  • Gast
September 2011!
« Reactie #300 Gepost op: 17 juni 2011, 12:04:55 »
Dat van die kaart herken ik helemaal. Wij hebben op heel veel verschillende plaatsen onze kaart laten proefdrukken, maar het was het steeds nèt niet. Het papier maakt heel veel verschil in hoe de kaart eruit ziet. In jouw geval zou ik er toch wel wat van zeggen hoor, want als ze ander papier hebben is het een kleine moeite!
Wij vinden de kaart juist iets waar we niet teveel geld aan uit willen geven, dus na lang dubben hebben wij nu besloten om toch maar gewoon bij kaartje2go te bestellen en voor de gemakkelijke optie te gaan. Het papier is mooi en stevig, de prijs redelijk en ze hebben veel keuze. Ik heb nu 4 kaarten aangevraagd en daar gaan we dit weekend 1 van kiezen. Ik heb ook bij postzegelsmetkorting vast "liefdeszegels" besteld.

Balen van je schoenen, waar moeten ze vandaan komen? 4 weken is wel heel lang... Ik had ook op ebay een nieuwe slip besteld van kleemeier. Hij was zo goedkoop dat ik de gok wel durfte te nemen, maar dat duurt inmiddels al een paar weken dus ik denk dat hij niet meer komt.

Inderdaad Lotte Succes met je tentamen!

Ben vanmorgen naar een drukkerij gegaan, eindelijk een echt kaartje mee gekregen, hehe! Hopelijk vind mij AS het ook wat. Wel wat kleiner geworden dan verwacht, heb waarschijnlijk weer een onmogelijk maat voor kaart gemaakt, zucht!
Deze neem ik nu mee naar de vorige drukker, kijken of hij het zo kan maken en anders laat ik ze bij die ander maken.

Waar mijn schoenen vandaan moet komen weet ik dus niet, want de site is nederlands/engels, maar op mijn factuur staan japanse tekens, vaag dus! Heb nu net een email gestuurd naar paypal of ik evt nog mijn geld terug kan krijgen, want ben bang dat mijn schoenen niet meer komen. Kan het in ieder geval proberen om het terug te krijgen.
Ik denk dat ik nu dan maar een paar simpele schoenen bij brandos.nl ga bestellen, een stuk betrouwbaarder en je ziet mijn schoenen toch amper. :cool:

LindaD

  • Gast
September 2011!
« Reactie #301 Gepost op: 18 juni 2011, 13:27:03 »
precies! Ik heb bij brandos ook schoenen besteld en die zitten perfect. De kwaliteit is minder mooi dan bijvoorbeeld bij rainbow, maar je loopt er toch maar 1 dag op...

Tanja84

  • Gast
September 2011!
« Reactie #302 Gepost op: 21 juni 2011, 13:38:02 »
Jeej, heb met Paypal gebeld en krijg mijn geld terug. De man moet of binnen 10dagen mijn schoenen bezorgen of ik krijg mijn geld binnen 10 dagen terug, yesyesyes! :rolleyes:
Gerechtigheid ghihi.

Heb deze schoenen besteld via brandos:

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #303 Gepost op: 21 juni 2011, 16:28:54 »
[font="Century Gothic"]mooie schoentjes...
en wat fijn dat je je geld terug krijgt.
Vreemd dat er via een betrouwbare manier betaald kan worden bij een blijkbaar onbetrouwbare site.

Hier zijn verder geen bijzonderheden...
bij de andere meiden nog iets gebeurt of geregeld?[/font]

kanama

  • Gast
September 2011!
« Reactie #304 Gepost op: 22 juni 2011, 19:45:43 »
He he!

Nou hier nog geen goed nieuws.
Vandaag zelf maar weer eens gebeld:(14.30uur)
WAAR IS MIJN JURK!?!?!?!?

Nee als hij binnen is word u meteen gebeld!
Oke dus ik word vandaag nog terug gebeld?
Ja tuurlijk en anders word uw voicemail ingesproken.

Nou jullie zullen het wel begrijpen:het is inmiddels 19 uur geweest en jullie raden het vast al:
Niet terug gebeld dus wederom hij is niet binnen.
GRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Morgen dus maar weer even terug bellen dat ik toch graag wederom iets wil horen over uitlevering en niet weer een week verder word gestuurd en zo van week naar week!!


Net ook maar even een mailtje naar de leverancier gestuurd ofdat zij me misschien iets willen vertellen met de nadruk dat ik denk dat mijn verkooppunt de fout in is gegaan, ben benieuwd of ik iets hoor!!

Verder eigenlijk weinig nieuws.
Het is hier rustig volgende week vrijdag in ondertrouw!!
Heb er zin in. :biggrin:
Kaarten liggen klaar om te versturen ook volgende week vrijdag!!
Volgende week komt de bloemiste om e.e.a. voor de bloemen te bespreken!

Nou wachten weer af!!!!
Houdt jullie op de hoogte.

Jullie nog leuke dingen in de voorbereiding??
het komt echt dichterbij!
Jeej, heb met Paypal gebeld en krijg mijn geld terug. De man moet of binnen 10dagen mijn schoenen bezorgen of ik krijg mijn geld binnen 10 dagen terug, yesyesyes! :rolleyes:
Gerechtigheid ghihi.

Heb deze schoenen besteld via brandos:

@ Tanja84  Mooie schoenen zeg!!!!!

Myrretje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #305 Gepost op: 22 juni 2011, 20:24:19 »
@kanama; wat een drama zeg, met die jurk! Ik hoop echt dat het allemaal snel opgelost wordt, want hier word je niet blij van! Hopelijk krijg je morgen van het verkooppunt een duidelijk antwoord, óf via de leverancier (ik zou trouwens ook gemaild hebben!).
Gaan jullie nog iets speciaals doen op 1 juli, als jullie in ondertrouw gaan? Wij zijn op 31 mei in ondertrouw gegaan en zijn daarna lekker koffie met een gebakje gaan eten. Daarna nog ringen geshopt (en gekocht!) en toen moest vriendlief helaas weer aan het werk omdat hij vergeten was zijn agenda te blokkeren en er dus afspraken voor hem ingepland waren... lekker handig, maar ja.

@Lotte09-09; Hoe ging je tentamen afgelopen vrijdag? Ik hoop dat je ze alledrie haalt en dat je als nét-afgestudeerde kunt gaan trouwen...
Ben benieuwd hoe het afloopt met die zomerspelen, is inderdaad niet handig dat ze dat niet van tevoren vermeld hebben.

@nikkisept2011: Spannend joh, 4 juli afpassen... dat is al over anderhalve week!

@Tanja84; Wat goed dat je je geld terugkrijgt als je schoenen niet geleverd worden! En ik vind je nieuwe schoenen echt helemaal super. Hoe gaat het met de kaartjes??

@LindaD; Heel slim, zo'n lijst... Hoewel wij het klein vieren moet er hier toch ook nog heel wat geregeld worden, dus ik ga binnenkort ook maar eens zo'n lijst maken. Ik hoop dat dat wat rust gaat geven want ik blíjf maar denken aan wat ik allemaal nog moet doen/regelen. Welke kaarten heb je gekozen bij kaartje2go? Ik heb daar zelf ook een paar leuke gezien.
Enne, die fotograaf... wat een rare opmerkingen. Dat zeg je toch niet over klanten! Daar zou ik dus nóóit mee in zee gaan!

Hier gaat alles okee, we hebben eindelijk de knoop doorgehakt hoe onze dag er uit gaat zien en dat geeft héél veel rust. Zoals gezegd hebben we een inieminie budget, en dat is door wat tegenslagen zelfs nog gekrompen, dus ik zag het even heel somber in. Ons originele plan was: 's-middags foto's maken, daarna (16.00 uur) trouwen op stadhuis, daarna naar de feestlocatie (is de kookstudio van mijn zus, echt een hele mooie locatie en GRATIS  :tongue: ) waar we zouden gaan barbecueen, en daarna een gezellige avond met hapjes en drankjes (geen groot feest, maar gewoon gezellig borrelen). Dat gaat dus qua budget niet lukken, en we hebben er even over gedacht om alleen 's-avonds thuis een borrel te houden, maar dat vonden we toch wel érg summier. Ik heb verdorie 14 jaar op een aanzoek en 15 jaar op een bruiloft moeten wachten, dus ik wil het wél vieren, haha!!  :laugh:
Wat we nu dus gaan doen is vanuit het stadhuis wél naar de kookstudio gaan, maar daar een eenvoudig koud buffet te doen. Dus pastasalades, stokbrood, koude schotel, etc. Daarna proosten we nog op elkaar en om ongeveer 20.00 uur gaat iedereen huiswaarts. We kunnen dan tóch lekker met onze gasten even wat eten en drinken, en proosten natuurlijk, maar omdat het maar om 3 uurtjes (17.00 - 20.00 uur) gaat is het qua kosten te overzien. Bovendien kunnen onze dochters dan het gehele "feest" meemaken.

Verder ben ik nu bezig met het vervangen van de bloemen op mijn jurk en wil ik nog een sieradenset gaan maken voor bij m'n jurk. A.s. zondag ga ik met mijn nichtje samen de trouwkaarten ontwerpen en die wil ik in de 1e helft van juli de deur uit hebben.

nikkisept2011

  • Gast
September 2011!
« Reactie #306 Gepost op: 22 juni 2011, 23:37:52 »
@myrretje bedankt, kan echt niet wachten heb HET jurk in okt 10 besteld kan niet wachten tot ik weer aan kan.......

@kahanma  Echt EISEN om en datum voor je jurk, wat gebeurd nu is echt niet normaal, als je op de stoep kan staan, liegen over telefon of email is makelijk,  laat ze bewijs zien dat ze hun best doen.

verder, mij uitnodiginen zijn af, adres labels ook(bijna) dus 1 juli afleveren bij CM voor hun bijdrag.
Ik ben nu aan het afwachten voor mi VG avond, ergens in Juli denk ik.
wat moet ik nog meer....... tafel in deling. lijkt mij het alle moelijkste.

ik hoop dat niemand hier hun jurk heb besteld via Avenue te Rotterdam, mij CM's waren druk mij aan het emailen en bellen tijdens mij vakantie omdat ze wisten dat ik in Rotterdam een jurk gekocht had, gelukkig niet Avenue.

oh yeah ik heb ook onze huwelijks reis geregeled, 4 weken naar New Zealand.

kanama

  • Gast
September 2011!
« Reactie #307 Gepost op: 23 juni 2011, 07:14:10 »
@Mirretje:

1 juli denk dat we daarna effe samen de stad in gaan koffie met gebak of high thea, maar lief is niet zo van het laatste dus denk ik gezellig effe op de koffie.Voor de rest is het weekend voor de caravan van de camping afhalen voorseizoen zit erop! :sad:
Maar goed dan nog tot de 18e en dan 2 weekjes Italie........Honeymoon vooraf :rolleyes:
Ik hoor wel dat het toch helemaal jullie dag gaat worden!En jullie ook jullie kids erbij?!

Net zoals wij ons feest begint dan wel om 11 uur maar eindigt ook om 21 uur!Gewoon om alle kindjes erbij te kunnen hebben!!

@Nikkisept:
New Zealand!!!Dat zal wat worden en genieten daar!

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #308 Gepost op: 23 juni 2011, 10:16:44 »
[font="Century Gothic"]Wat een hoop posts opeens, wat leuk!
Eens kijken, wil graag even op iedereen goed reageren (als ik iets vergeet, sorry)

@kanama: Wat moet jij in de rats zitten zeg... ik zou helemaal gek worden! Ik hoop dat je snel iets te horen krijgt en anders misschien maar iets gaan eisen! Want dit is echt zo niet tof! Al had de winkel toegegeven dat ze fout zaten, dan had je geweten waar je aan toe bent! Hopelijk komt je jurk snel binnen!

@myrretje: mijn tentamen ging niet zo goed. Het tentamen leek in niks op het vorige tentamen en de vragen gingen over zulke kleine dingen. Met meerkeuze is dat nooit zo erg, omdat je dan veel vragen hebt. Maar nu waren het 8 open vragen, waarvan 2 over echte details en 1 over een artikel dat niet tot de leerstof behoorde. Ik zie het somber in. Maar we gaan een klacht indienen en hopelijk doet dat iets. De andere 2 zijn volgende week. De zenuwen zijn wel aanwezig!
Jou idee van vieren klinkt ontzettend leuk! Het is dan wel klein, maar ik denk wel sfeervol! Ga je voor het foto's maken met de belangrijkste mensen nog samenzijn, of zie je iedereen pas tijdens de ceremonie. Wij zien alle daggasten (das bij jullie denk ik iedereen) voor de ceremonie bij mijn ouders thuis. Dan kunnen ze meemaken hoe mijn vriend mij komt ophalen. We eten dan een simpel broodje samen en vertrekken.

@Nikky: Het jurk? Moest er even om lachen, vooral de hoofdletters erbij. Ik heb ook mijn jurk in oktober besteld. Mag hem 15juli weer aan. Ben alleen wat aangekomen sinds dien, dus buiten heel blij ben ik ook een beetje bang! Maar goed, coupeuses (schrijf ik dat goed?) kunnen veel, toch?
en nieuw-zeeland, wat een mooie plek om naar toe te gaan.

Hier zijn verder niet veel dingen gebeurt qua trouwen. We roepen zo eens af en toe dat we de dans moeten oefenen (nou ja, ik moet mijn vriend leren dansen). Maar daar blijft het dan ook bij. Volgende weekend gaan we de kaarten uit de deur doen. Dan zijn ze er mooi voordat de schoolvakantie hier begint en is de kans kleiner dat ze in grote stapels post belanden. Ik ben erg benieuwd naar de reactie's.
We hebben we een andere stap gezet. Willen het tegen niemand vertellen, maar ik vind het zo leuk... moet het ergens kwijt!
Even de achtergrond: Wij wonen in een tweekamer appartement. Veel mensen om ons heen krijgen kinderen en 'verwachten' dat het bij ons niet lang meer zou duren (roepen ze al jaren, maar wel op een leuke manier). Ik heb altijd geroepen dat ik eerst werk wil, een groter huis zodat een kindje een eigen slaapkamer heeft etc. Maar het begon steeds meer te jeuken. Daarom hebben we gisteren besloten dat ik de pillen die ik nog in huis heb slik, en daarna geen nieuwe meer haal. Ik heb nog voor zo'n 6 weken pillen liggen! Dat is nog lang genoeg om met de bruiloft niet in de problemen te zitten (alsnog een dikke buik) en alcohol drink ik toch niet (voor het zeldzame geval dat het in 1 keer raak zou zijn). We hebben ook een tekening gemaakt om te kijken of een kindje met alle benodigdheden in het huis zou passen. Dat zou moeten lukken. Dus het rationele is een beetje over boord gegooit (niet helemaal natuurlijk) en de emoties zijn wat meer in beeld gekomen. Ik vind het zo leuk dat we binnenkort gaan proberen een kindje te krijgen. JEEHJ... zo, moest het even kwijt... Nu maar hopen dat iedereen hier inderdaad onbekende zijn :tongue:[/font]

kanama

  • Gast
September 2011!
« Reactie #309 Gepost op: 23 juni 2011, 12:27:49 »
@Lotte09-09:
Wat Spannend!!!
Nou over een week of 6 ga je een nieuwe spannende tijd tegemoet!
Ja en zeg noit nooit de 1e x raak!
Wel eng om hier te vertellen en ja er zal er maar net een zijn die je verhaal herkend.
Had ik ook toen ik hier al op het forum zat en het nog niemand wist dat we gingen trouwen!!

Leuk hoor voor jullie en soms moet je dingen overboord gooien!

Nu nog even die 2 tentamens en dan ben je er vanaf hopen dat deze beter gaan!

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #310 Gepost op: 23 juni 2011, 13:20:22 »
[font="Century Gothic"]Het zou wel heel tof zijn als het de eerste keer raak zou zijn, maar dan ben ik nog maar kort genoeg zwanger om gewoon in mijn jurk te kunnen en het niet op te laten vallen. Maar ik ga er natuurlijk niet vanuit, dat zou wel heel snel zijn!
Ik vind het wel spannend hoor, maar op een hele leuke manier! [/font]

nikkisept2011

  • Gast
September 2011!
« Reactie #311 Gepost op: 23 juni 2011, 19:28:24 »
@lotte09-09 spannend, ik hoop dat het eerst keer raak is voor jou,  wij ga ook beginnen, na het bruiloft GELIJK.. gaat pas in okt weg dus ik hoop dat wij laten kan zeggen dat ons kindje in NZ was gemaakt.

Ik wacht nu op mij CM af, ze heeft veel vragen, dus wordt en lang avond

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #312 Gepost op: 23 juni 2011, 20:35:43 »
[font="Century Gothic"]Ha Nikky, dan kunnen we er samen naar toe leven:) En de eerste keer hoeft natuurlijk niet persee... ik hoop alleen dat het geen jaren duurt. Zou dol gelukkig zijn als het binnen 3 maanden raak is...
Ga jij pas in september stoppen met de pil (of andere middelen) of ga je eerder stoppen?
Sorry hoor voor iedereen die het forum al te veel op een ouders forum vindt lijken ipv een trouwforum. Maar ben gewoon even benieuwd!

En gezellig dat de CM zo geïnteresseerd is, die van ons zijn ook heel belangstellend en willen al vanaf het begin veel uit handen nemen.
Hoewel er best wat uurtjes in kunnen zitten, is het ook wel fijn om die mensen in je buurt te hebben![/font]

Myrretje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #313 Gepost op: 23 juni 2011, 22:18:57 »
@Nikki; wat gaaf, New Zealand!! Echt super! En wat leuk dat jullie na de bruiloft willen gaan proberen om zwanger te worden... ik hoop dat het snel lukt! Ik kan uit ervaring vertellen dat kindjes zóóóó leuk zijn (die van mij in ieder geval  :wink:).

@Kanama; Ja, ik denk dat het inderdaad toch gewoon écht onze dag gaat worden, ik heb er nu weer helemaal vertrouwen in. En inderdaad met onze kindjes, we hebben twee dochters van 3 en 4 (de oudste is begin september jarig dus ze is nét 5 als we gaan trouwen). Hoe oud zijn jullie kindjes?
En wat betreft de ondertrouw; gezellig toch, lekker samen even koffie gaan drinken?
Is er trouwens al nieuws over je jurk??

@Lotte; da's balen zeg, van je tentamen... ik hoop dat het indienen van die klacht wat oplevert. Enne... wat spannend dat jullie voor een kleintje gaan! Ik hoop voor jullie dat het net zo snel zal gaan als bij ons (eerste kind: poging 2, tweede kind: poging 1... ). En voor Nikki natuurlijk ook!
Ik denk dat onze dag inderdaad erg sfeervol gaat worden. We willen een lekkere ontspannen, relaxte dag en dat gaat zeker lukken. We zien de gasten inderdaad bij het stadhuis, ik vind het juist wel leuk dat iedereen ons daar pas ziet.

We zijn momenteel bezig de muziek voor in het stadhuis uit te zoeken, zijn jullie daar al uit?
A.s. zondag ga ik met mijn nichtje de kaarten ontwerpen, spannend! Ik wil haar ook gaan vragen om een soort "mini-ceremoniemeester" te zijn... voor bij onze mini-bruiloft, haha! Het lijkt me toch wel handig als er iemand is die op de dag zelf de boel een beetje regelt.

Oja, ik wil nog even de jurkjes voor mijn meiden laten zien. Ik vind ze zo leuk!!

kanama

  • Gast
September 2011!
« Reactie #314 Gepost op: 24 juni 2011, 08:03:03 »
@myrretje:

Wat een leuke jurkjes!
Echt super .

Onze dochter word op onze trouwdag 10 jaar, dus dubbel feest.
Ze is ook klaar maar niet meer zo schattig natuurlijk als jullie dochters,
wel erg leuk hoor, witte broek, roze shirt met allemaal laagjes en een leuk wit vestje, witte schoentjes met ja voor haar voor het eerst kleine hakjes(moest er een keer aan geloven: Kleine meisjes worden echt groot!)


Muziek hebben we klaar al blijf ik een beetje twijfelen heb het nog niet op een cd gebrand.
I Swaer (Nick lag.... weet niet precies hoe je dat schrijft) bij het binnen komen.
Simpel weg gelukkig zijn (guus meeuwis) bij tekenen)
schouder aa schouder (guus en marco) bij het weg gaan.

Charley

  • Gast
September 2011!
« Reactie #315 Gepost op: 24 juni 2011, 08:07:21 »
Nick Lachey met I Swear :)

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #316 Gepost op: 24 juni 2011, 09:43:44 »
[font="Century Gothic"]@ myrretje: Wat een ontzettend leuke jurkjes!

@ all: Wij zijn nog volop bezig met de muziek, ik vind het erg lastig.
Ik wil niet wat dat zwijmel muziek, maar veel andere is de tekst te erg om te gebruiken voor een huwelijk (vind ik).
Dus wij zijn nog opzoek. Ik wilde heel graag don't stop me now (queen) tijdens het tekenen, maar mijn vriend vind dat niet zo leuk.
Vind ik weer erg jammer!

We komen er wel uit![/font]

kanama

  • Gast
September 2011!
« Reactie #317 Gepost op: 24 juni 2011, 20:34:52 »
@Charley: Ja die :huh:

Gonda

  • Gast
September 2011!
« Reactie #318 Gepost op: 24 juni 2011, 21:14:00 »
Hallo allemaal,

Wat leuk jullie updates te lezen en wat een herkenbaarheid.
Wel fijn dat een bedrijf als pay pal geld terug geeft! en ben benieuwd hoe het met de jurk gaat.....

Ik heb vorige week ook over mijn jurk gebeld ze hadden gezegd dat hij begin mei binnen zou komen en had nog niets gehoord.
Begonnen gelijk met ja als hij binnen was gekomen hadden we wel gebeld. Ook maar gewoon gezegd dat ik gewoon even zeker wou weten dat hij besteld was  :tongue:
Zullen ze vaker horen en je wilt toch dat alles goed komt * stressvermindering*

Onze kaarten zijn gemaakt door een vriendin van me, erg mooi geworden een aantal verschillende. Wat ik de mooiste vond
bleek bij de proefdruk er helaas niet zo mooi uit te komen dus voor degene gekozen die er op papier het mooiste uit kwam.
Aankomende week worden ze gedrukt en gaan vrij snel de deur uit ivm komende vakanties.

Eigenlijk is in grote lijnen alles geregeld. Nog op zoek naar wat spullen (zoals hoepelrok) en
dan hopen dat het snel september wordt :tongue:

kanama

  • Gast
September 2011!
« Reactie #319 Gepost op: 25 juni 2011, 10:33:22 »
@Gonda,

Dus ook jij hebt nog niets gehoord!
Jammer hoor dat ze al meteen in de verdediging schieten als je belt.
Maar ook voor jouw zal ik duimen , stress heb ik er nog niet van maar het is wel een kleine domper.
En ik heb natuurlijk nog ruim 2 volle maanden!!

Myrretje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #320 Gepost op: 25 juni 2011, 22:08:56 »
@kanama; Bedankt! De kleding van jullie dochter klinkt ook erg leuk (ik houd helemáál niet van die truttige "bruidsmeisjeskleding"). En hakken... tja, da's weer een hele andere fase dan waar ik in zit, haha!
Wat leuk dat jullie dochter jarig is op jullie trouwdag, hoe vindt ze dat zelf?

@Lotte; bedankt! Lastig he, de muziek kiezen?? Ik heb veel gehad aan het muziektopic hier op het forum. 't Is een flink topic (en ja, ik heb alle 19 pagina's doorgespit...) maar er zat veel bruikbaars tussen.

@Gonda; Ik hoop dat je jurk snel binnenkomt, geeft toch weer wat meer rust denk ik!
Leuk dat de kaarten helemaal naar jullie zin zijn en dat ze gedrukt gaan worden. Weer een stapje dichterbij!


Deze week stond bij ons in het teken van de muziek voor op het stadhuis. Ik ben 2 avonden bezig geweest met een lijst samenstellen met mogelijke keuzes, en mijn vriend en ik hebben vanavond samen alles beluisterd. Er viel steeds meer af, en uiteindelijk is dit overgebleven:

Binnenkomst: The Proclaimers - Let's get Married
Tekenen: Marc Cohn - True Companion
Vertrek: Guus Meeuwis - 't Dondert en het bliksemt (tja, Brabanders...   :wink:  :tongue: )

We zijn er allebei erg blij mee!! Vooral het nummer van Marc Cohn was direct duidelijk... ik had maar liefst 12  :blink:  mogelijke nummers voor bij het tekenen maar zodra we deze hoorden keken we elkaar aan en wisten we het! Zóóóó mooi, en wat heeft Marc Cohn toch een prachtige stem... (zwijmel...  :biggrin: )

Verder geen nieuwe ontwikkelingen, geloof ik. Oja, toch wel; ivm ons budget wilden we geen bruidstaart doen, maar misschien gaat die er toch komen. Een kennis wil hem wellicht maken voor een érg leuke prijs, dus dat is even afwachten!

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #321 Gepost op: 25 juni 2011, 22:14:19 »
[font="Century Gothic"]@ Myrretje: wat fijn dat de muziekkeuze is gemaakt. Wij gaan de 14e naar de locatie (voor de ceremonie) en willen dan ook besloten hebben hoe en wat.

Verder hoor ik langzaam uit verschillende hoekjes geruchten over een vrijgezellenfeest. Het zijn onschuldige dingen hoor. Mijn schoonzusje die aan mij verteld dat haar mailadres is veranderd en dat ze dat nog moest doorgeven aan mijn vriendin voor mijn feest... of mijn schoonmoeder die zegt dat mijn schoontante (of zoiets) toch ook wel graag mee wilt nu ze de meiden er over hoort praten... Ik vind het wel grappig dat ze zich niet beseffen dat ik er eigenlijk niks vanaf weet... maar dat ze toch niks willen verklappen... Duidelijk is dat er al rond gemaild is... stiekem maakt me dat best zenuwachtig.
Horen jullie hier al iets van?[/font]

nikkisept2011

  • Gast
September 2011!
« Reactie #322 Gepost op: 26 juni 2011, 06:19:14 »
even kort net terug van mij VG feest om 06:00 vanochtend.......... wat en gezelig dag en avond,  maar het doet pijn.........

twijfeltje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #323 Gepost op: 26 juni 2011, 10:29:57 »
Even tussendoor voor Lotte (en Nikki):
In het stoppen topic staat ook een hoop over het krijgen van kindjes.
Houd er rekening mee dat je er misschien veel last van hebt: ontpillen.
Ook even goed plannen dat je niet ongesteld bent op DE dag of misselijk bent van het begin van een eventuele zwangerschap.
Natuurlijk wens ik je alle succes en geluk en wil ik je niet ontmoedigen, maar misschien even rekening houden hiermee.

Nikki, gaaf naar Nieuw-Zeeland en leuk dat je je vrijgezellenfeest al hebt gehad!

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #324 Gepost op: 26 juni 2011, 11:33:57 »
[font="Century Gothic"]@nikki: wat leuk dat je je VG al hebt gehad... Hoe was het, wat heb je gedaan etc etc?

@twijfeltje: Ik heb het inderdaad gezien (niet in het topic maar wel op inet). Daardoor besloten dat we nu al stoppen en nog even veilig vrijen. De kans is dan wat minder groot dat ik op de bruiloft ongesteld ben. Gelukkig had ik voordat ik aan de pil begon een ontzettend regelmatige menstruatie, vanaf de eerste keer. Als dat een indicatie is, dan zit ik wel goed. Beginnende zwangerschap zou kunnen, maar waarschijnlijk ben ik die ochtend toch wel misselijk van de zenuwen :wink:
En ik heb ergens het idee dat het toch niet in een keer raak is... en zou dat wel zijn dan hoop ik op mijn moeders genen. Zij is nooit misselijk geweest in haar zwangerschappen. Ik vind het wel lief dat je het even onder onze aandacht brengt![/font]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards