collapse

Auteur Topic: Tattoo / Piercing  (gelezen 364797 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #850 Gepost op: 22 januari 2014, 19:26:57 »
Tijdens de zwangerschap moet je het niet doen begreep ik met mogelijke hep B infectie. Maar er voor zou je het wel of juist niet aanraden en waarom wel of niet? Misschien heel dom maar ik dacht er ineens aan.

Ik had gemaild of ze snel kon omdat ik graag voor een zwangerschap wilde, maar ze raadde me dit af ivm de onderhuidse genezing (die duurt ongeveer een jaar).
Mijn tattoo op mijn pols zit er ook nog geen jaar, dus ik hoop dat die er niet lelijker op wordt.
Maar volgens mij ging het inderdaad om de delen de veel kans hebben op dikker worden.
Je kan een tattooist ook altijd vrijblijven mailen he, met zo'n vraag!

Llama

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1200
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #851 Gepost op: 22 januari 2014, 21:40:13 »
Maaike, dit is een voorbeeld van wat ik ongeveer wil:

Ik hoop maandag wel gewoon normaal te kunnen lopen, want dan moet ik weer werken (met kinderen)

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #852 Gepost op: 22 januari 2014, 21:41:58 »
Gaaf!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #853 Gepost op: 22 januari 2014, 22:05:03 »
Ik had het er al een tijd geleden over met Ariel (toen ik op visite was  :biggrin: ) maar ik heb een wens om een tatoeage te laten zetten. Maar wij hebben ook een kinderwens en doen actief ons best  :blush:
Het gaat om een tatoeage op m'n pols dus niet op plekken die enorm kunnen uitrekken zoals je buik of benen. Tijdens de zwangerschap moet je het niet doen begreep ik met mogelijke hep B infectie. Maar er voor zou je het wel of juist niet aanraden en waarom wel of niet? Misschien heel dom maar ik dacht er ineens aan.

BB, ik heb mijn tattoo's eind januari laten zetten, en begin maart bleek ik zwanger te zijn van Mark. De voetafdrukjes van Eva staan op mijn zijde ter hoogte van mn bh-bandje en de zwangerschap heeft daar geen invloed op gehad (qua rek ofzo). En zover ik weet, heeft eventueel onderhuidse genezing ook geen probleem opgeleverd bij mn zwangerschap.
Maar een tattoo zetten tijdens een eventuele zwangerschap zou ik ook zeker niet doen.

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #854 Gepost op: 22 januari 2014, 22:26:58 »
Koala :wub: mooi!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #855 Gepost op: 23 januari 2014, 09:25:25 »
Ik had het er al een tijd geleden over met Ariel (toen ik op visite was  :biggrin: ) maar ik heb een wens om een tatoeage te laten zetten. Maar wij hebben ook een kinderwens en doen actief ons best  :blush:
Het gaat om een tatoeage op m'n pols dus niet op plekken die enorm kunnen uitrekken zoals je buik of benen. Tijdens de zwangerschap moet je het niet doen begreep ik met mogelijke hep B infectie. Maar er voor zou je het wel of juist niet aanraden en waarom wel of niet? Misschien heel dom maar ik dacht er ineens aan.

BB, ik heb mijn tattoo's eind januari laten zetten, en begin maart bleek ik zwanger te zijn van Mark. De voetafdrukjes van Eva staan op mijn zijde ter hoogte van mn bh-bandje en de zwangerschap heeft daar geen invloed op gehad (qua rek ofzo). En zover ik weet, heeft eventueel onderhuidse genezing ook geen probleem opgeleverd bij mn zwangerschap.
Maar een tattoo zetten tijdens een eventuele zwangerschap zou ik ook zeker niet doen.

Voor mij is het meer dat de kans wel bestaat. Jij had je tattoo laten zetten, en daarna bleek je zwanger. Maar om nu met deze kennis een tattoo te laten vind ik zelf persoonlijk nog al een risico. Mijn bovenbenen zijn best wel wat flinker geworden tijdens mijn zwangerschap, en wil het risico niet lopen dat hij daarna lelijk wordt. Scheelt wel dat de tattoo die ik heb uitgekozen voornamelijk lijnen zijn, dus dat zie je gelijk als die onderhuidse genezing niet mooi is.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #856 Gepost op: 23 januari 2014, 13:19:28 »
mooie piercings en tattoo's hier! vooral die foward helix, misschien dat ik die nog wel een laat zetten, heb wel ook ooit een gewone helix gehad, maar daar had ik teveel last van.
Kom nu niet verder dan een labret en een wenkbrauwpiercing haha.
Dat en in totaal zo'n 7 gaatjes in m'n oren.

Ff vraagje voor degene met een tattoo, hoe hebben jullie besloten wat je wilde laten zetten? Ik heb wel een idee van welke elementen ik erin wil, maar niet hoe het eruit zou moeten zien.

Steffie_G

  • Gast
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #857 Gepost op: 23 januari 2014, 14:40:19 »
Spacekitten, ik had datzelfde probleem met mijn sleeve.
Ik wist perfect wat erin moest komen, maar ik vond de juiste compositie dus niet.

Ik ben dan met al die aparte elementen naar de tattoo shop geweest en daar hebben ze alles in elkaar gezet en ik moet zeggen, het ziet er tot nu toe echt super uit!
Met 2 zie je al een pak meer dan alleen he :) en die mannen hebben een heel goed oog voor compositie's :)

Binnen 2 maand beginnen we alweer met mijn sleeve!  :clap: hopelijk is hij in juni af, dan hebben we 10 sessie's gehad  :biggrin:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #858 Gepost op: 23 januari 2014, 17:09:39 »
Koala ik vind die ael heel erg mooi!
Steffie ben echt benieuwd naar je eindresultaat

Llama

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1200
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #859 Gepost op: 23 januari 2014, 17:18:56 »
Leuk dat jullie hem ook mooi vinden!
Wel even balen dat ik net gehoord heb dat het alleen nog maar tekenen gaat worden zaterdag.
Ben al niet zo goed in geduld hebben, en nu moet ik nog 2 weken langer wachten tot we er echt aan gaan beginnen  :cry:

Spacekitten, daar kan de tattoo-artist je toch mee helpen?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #860 Gepost op: 23 januari 2014, 17:40:35 »
Dat hoopte ik stiekem wel, maar heb nog geen ervaringen met tattookillers in tattoo shops, dus vandaar mijn vraag

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #861 Gepost op: 23 januari 2014, 19:44:33 »
Mijn tattoo is een tekening van mijn oma, dus dat is simpel.

De tattoo's die op mijn lijstje staan nu heb ik gewoon heeeeeeeel lang over nagedacht en getekend...

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #862 Gepost op: 23 januari 2014, 22:59:31 »
Hmm zie dat de autocorrect op mijn telefoon een beetje rare correctie heeft gemaakt in mijn vorige bericht...

Is de tekening van je oma (portret) of heeft je oma de tekening gemaakt?

Steffie_G

  • Gast
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #863 Gepost op: 24 januari 2014, 00:09:51 »
Ik vroeg mij al af wat tattookillers waren  :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #864 Gepost op: 24 januari 2014, 09:45:04 »
Hmm zie dat de autocorrect op mijn telefoon een beetje rare correctie heeft gemaakt in mijn vorige bericht...

Is de tekening van je oma (portret) of heeft je oma de tekening gemaakt?

Een vogeltje dat mijn oma altijd tekende ;)


chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #865 Gepost op: 24 januari 2014, 12:20:21 »
mooi Ariel!

Jassou

  • Gast
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #866 Gepost op: 25 januari 2014, 09:19:25 »
Die vind ik ook erg mooi Ariël, jugendstil-achtig :)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #867 Gepost op: 25 januari 2014, 10:52:23 »
Super mooi Ariel, ik snap dat je die wilde laten zetten

Steffie_G

  • Gast
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #868 Gepost op: 23 maart 2014, 11:38:16 »
Hey dames,

hier weer een update over mijn tattoo.
Het volgende stuk is gezet  :biggrin:



Maar nu zit ik wel een probleem.
Aan de achterkant van mijn bovenarm (onder de roos) zit ik nog met een open plek die opgevuld moet worden.
Maar ik had hier in mijn origineel idee geen rekening mee gehouden.
Dus ik zou eigenlijk helemaal niet weten hoe ik dat nu moet opvullen.
Enerzijds zou ik er die krullen van boven willen zetten, maar die komen in mijn onderarm ook weer terug, dus misschien dat dat dan gaat overheersen en dat wil ik niet.
Iemand zei van een waaier te laten zetten, maar dat is mij nu net iets te Spaans ipv Venetiaans.
Ik was ook al aan het denken aan een Venetiaans pestmasker, maar omdat ik al een masker heb gaat het misschien ook weer een beetje té worden.
Als er iemand ideetjes heeft dan hoor ik het graag :)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw

Steffie_G

  • Gast
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #870 Gepost op: 23 maart 2014, 12:00:52 »
Een veer of een vleermuisje lijkt me idd wel wat! :)
Bedankt!

Droopy

  • Gast
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #871 Gepost op: 24 maart 2014, 08:56:12 »
Ik heb twee kleine hartjes op mijn enkel staan.

Steffie_G

  • Gast
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #872 Gepost op: 12 april 2014, 10:42:33 »
Het zijn krullen geworden :)
We hebben er samen over nagedacht en de tattoeur zei dat dit het beste zou zijn.
Hij heeft dan wat zitten tekenen op m'n arm en ik was gelijk verkocht.
Past er perfect bij :)

Ik ben ook heel erg blij dat ik niets ingewikkeld heb genomen want ik heb echt enorm afgezien.
Blijkbaar de meest pijnlijke plek op de hele arm en dat heb ik serieus gevoeld hoor!  :blink:
Normaal gezien kan ik het wel een 3u uithouden, nu na amper anderhalf uur was ik echt op.
Maar het was een combinatie van de pijnlijke plek, de vorige sessie die nog niet volledig genezen was omdat ik 3 weken serieus ziek ben geweest, mijn huid die heel moeilijk is en het extra pijnlijk maakt en de paar voorgaande nachten waar ik heel slecht en weinig heb geslapen.
Dus ik was enorm blij dat het erop zat, goed potje gehuild nadien.
Heb ter compensatie wel op de tattoeur mogen meppen omdat hij zich zo schuldig voelde  :biggrin:

Ik zal als dit stukje genezen is een foto uploaden, want momenteel is alles enorm gezwollen en heel erg rood.

Ik heb wel een nieuwe tattoo-artist ontdekt en ik ben echt helemaal verliefd op haar werk! :wub:
Ik wil heel graag een chestpiece van een kanten ketting met 2 speciale rozen in die uit glas gemaakt zijn.
En ik was al heel erg lang op zoek naar iemand die zowat de stijl had die ik zocht en ik denk ze nu gevonden te hebben.
Ze heeft wel een wachttijd van 6 maand, maar goed, dat is in de shop waar ik nu ga ook.
Kun je goed sparen vooraf :)
Hier eventjes een linkje
http://blackbirdinkhouse.tumblr.com/

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #873 Gepost op: 25 april 2014, 16:19:22 »
Morgen ga ik mijn volgende tattoo laten zetten. Hij komt op mijn voet-onderbeen. Het worden lelies en dan er zowieso bij "papa". Nu wou ik ook zijn geboorte en sterfdatum maar bij de tattooshop zeiden ze dat ze dat eigenlijk altijd afraden. Nu twijfel ik dus weer of ik die datums er nu wel of niet bij moet doen....oh waarom ben ik ook zo'n twijfellaar zeg.

Steffie_G

  • Gast
Re: Tattoo / Piercing
« Reactie #874 Gepost op: 25 april 2014, 17:06:40 »
Ik zou de datums er niet bij zetten.
Dat is redelijk veel tekst en zal hoogstwaarschijnlijk afbreuk doen aan je tekening of er niet goed bijpassen.
Gewoon het woordje 'papa' lijkt mij duidelijk genoeg.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards