collapse

Auteur Topic: Band Of Dj  (gelezen 26430 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BenAlgetrouwd

  • Gast
Re: Band Of Dj
« Reactie #50 Gepost op: 19 maart 2012, 04:21:15 »
Wij gaan voor een band (Nevermind Music), omdat we de interactie met het pubkliek daarvan leuker vinden, en het geeft denk ik meer sfeer. De feesten met DJ die ik heb meegemaakt, werd er vaak hard gedraaid, en veel van hetzelfde (dance/trance) en daar houden wij niet van. Nu komt er een heel leuke, veelzijdige band, die van de jaren 60 tot nu allerlei leuks op hun repertoire hebben. En het zijn goede muzikanten allemaal, dus ik twijfel niet over de kwaliteit. Ze nemen ook een eigen licht- en geluidman mee met een hele show er omheen. Ben benieuwd!

Hoi HOi,

Las toevallig dit berichtje ( ik googlede even naar Nirvana albums Nevermind)en kwam ik dus weer hier terecht.Tijdje geleden alweer. Affijn als ik weer terug denk aan die keer dat wij voor de keuze band of een Dj werd het voor ons een Dj. reden was vooral het door blijven gaan van de muziek en toch wel eerlijk gezegd het budget. Was via via uiteindelijk na een zoveelste "sollicitatiegesprek" op een best wel goeie dj uitgekomen. Ja met een band iest meer interactie maar met onze dj misten we dat eigenlijk niet. Hij was zeer AD-rem wat wel leuk was toen ie de nietdansers op ons feest op de dansvloer kreeg. Blijft wel altijd lastig hoor als je zo om je heen hoort om een goeie muzikale invulling te hebben. Wij hebben ook wel eens bij bruiloften wel eens vraagtekens bij de dj of band gezet. Wisten ze wel wat feestmuziek was dachten we. Maar goed, mocht iemand een tipje willen hebben voor een dj, wij weten er 1 die het goed(koop) deed. Kwam hem toevallig op Facebook tegen....
veel succes voor een ieder die nog volop in de voorbereidingen zit en laat het vooral je mooiste dag zijn.

groeten van Maurice

Vicky M

  • Gast
Re: Band Of Dj
« Reactie #51 Gepost op: 23 maart 2012, 13:12:11 »
Hoi allemaal,

Wie weet een goede band?

Wij hadden een band geboekt, maar naar maanden nog steeds bevestiging ontvangen, en ook na meerdere keren gebeld te hebben, weten ze ineens van niets en moeten we weer vanaf voor af aan beginnen. Helpppppppppppppppp.

Groetjes Vicky

twijfeltje

  • Gast
Re: Band Of Dj
« Reactie #52 Gepost op: 23 maart 2012, 19:57:03 »
Misschien kun je aangeven in welke regio je ene band zoekt en welke stijl?

mb83

  • Gast
Re: Band Of Dj
« Reactie #53 Gepost op: 26 maart 2012, 18:16:20 »
Hoi allemaal,

Wie weet een goede band?

Wij hadden een band geboekt, maar naar maanden nog steeds bevestiging ontvangen, en ook na meerdere keren gebeld te hebben, weten ze ineens van niets en moeten we weer vanaf voor af aan beginnen. Helpppppppppppppppp.

Groetjes Vicky

Wij zijn erg blij met onze band Razz Coverband
uit Enschede. Hun site ligt er volgens mij even uit, maar op YouTube staan een aantal filmpjes. Hun genre is heel breed, met name dat ze ook huidige top 40 nummers spelen vinden wij erg leuk. Na 6 juli kan ik je vertellen of ze er een feest van hebben gemaakt :)
We hadden nog een andere band op het oog, ook breed genre, als je wilt, wil ik hun naam ook nog wel even opzoeken.
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2012, 18:16:48 door mb83 »

MenS

  • Gast
Re: Band Of Dj
« Reactie #54 Gepost op: 1 maart 2013, 09:51:46 »
Wij hebben een dj omdat we denken dat die zich makkelijker aan de sfeer aanpast alsmede het geluidsniveau.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Band Of Dj
« Reactie #55 Gepost op: 16 april 2013, 09:49:58 »
Hoi allemaal,

Wie weet een goede band?

Wij hadden een band geboekt, maar naar maanden nog steeds bevestiging ontvangen, en ook na meerdere keren gebeld te hebben, weten ze ineens van niets en moeten we weer vanaf voor af aan beginnen. Helpppppppppppppppp.

Groetjes Vicky

wij hebben La Stampa als band... erg leuk en niet meteen de duurtste!!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Band Of Dj
« Reactie #56 Gepost op: 20 april 2013, 14:05:03 »
Misschien kun je aangeven in welke regio je ene band zoekt en welke stijl?

Wij hebben Tilt! Wel wat duurder, maar een rete-goede band!  :biggrin:

brenda692004

  • Gast
Re: Band Of Dj
« Reactie #57 Gepost op: 19 mei 2013, 00:17:55 »
Wij hebben een dj omdat we denken dat die zich makkelijker aan de sfeer aanpast alsmede het geluidsniveau.

Mijn ervaring is juist andersom. Band speelt heerlijk in op de mensen.
Misschien iets meer geluid wat van een band afkomt maar dat komt omdat het natuurlijk live is!

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Band Of Dj
« Reactie #58 Gepost op: 7 september 2013, 18:08:07 »
wij hebben een combi op onze bruiloft.
singer in suit, hij is een dj maar zingt ook.

we hebben 2 bruiloften gehad, 1 met band andere met een dj.
wij vonden beiden leuk en dit past precies bij ons

Mokkababy

  • Gast
Re: Band Of Dj
« Reactie #59 Gepost op: 10 december 2013, 22:55:51 »
Hoi,

Ja weet ik. Stuur maar een pm.

Groeten van maurice

wedding2013

  • Gast
Re: Band Of Dj
« Reactie #60 Gepost op: 12 december 2013, 22:58:16 »
Wij hebben een dj omdat we denken dat die zich makkelijker aan de sfeer aanpast alsmede het geluidsniveau.

Mijn ervaring is juist andersom. Band speelt heerlijk in op de mensen.
Misschien iets meer geluid wat van een band afkomt maar dat komt omdat het natuurlijk live is!

Ik had achteraf eerder voor band gekozen en dan laatste nummers draaien...gewoon omdat we zo'n verschillend publiek hadden denk ik dat een band er meer op had kunnen inspelen. Nu was de muziek van de dj moderner wat ik heel leuk vond, maar de oudere mensen vonden het minder geloof ik...maar ik heb de hele avond op de dansvloer gestaan hihi

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Band Of Dj
« Reactie #61 Gepost op: 2 januari 2014, 08:54:23 »
Wij doen het ook beide, we beginnen met een dj die gewoon wat lounge muziek draait wanneer de gasten binnen komen.
Wanneer de openingsdans begint, komt onze big band achter het grodijn te voorschijn. Dan na 2 uur neemt de dj het weer over. Zo hebben we alles wat wij willen en ik denk dat de gasten hier ook wel blij mee zullen zijn.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards