collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 188567 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #625 Gepost op: 13 augustus 2010, 11:43:23 »
@ Elles: Paraplu's?? Waar heb je die voor nodig? Op 10 september wordt het schitterend weer!Lekker zonnig, 23 graden, heerlijk briesje, af en toe een klein stapelwolkje. (Goh, wat zou dat mooi zijn als je dit weer kon bestellen.  :laugh: )

Over precies 4 weken om deze tijd ben ik getrouwd.  :ohmy: De tijd gaat zo ontzettend snel. Heb nu af en toe wel zoiets van: Oh help, ik moet dit nog doen en dat mag ik niet vergeten,etc.... :blink:

Ik ben nu bezig met de vakjes in het receptieboek te tekenen. Die zaten er namelijk niet in... :huh:
En eigenlijk wil ik de bedankjes ook nog afmaken dit weekend.
De antennelintjes zijn klaar! Vond het nog wel lastig om die in elkaar te prutsen, maar uiteindelijk is het nog niet zo heel slecht geworden (ik heb ze mooier gezien, maar ach ik heb mijn best gedaan.  :tongue: ).

Als het goed is krijg ik morgen mijn goede kleur schoenen binnen en een nieuwe tiara (ik kreeg er 1 kapotgedrukt aangeleverd...).
Mijn AS en mijn moeder gaan maandag naar de bloemen/corsages kijken, dus dat is dan ook geregeld. Ik krijg het bruidsboeket van mijn moeder, echt lief!
We hebben ook een afspraak met de fotograaf over het draaiboek en we gaan nog even wat testshoots maken op de fotolocatie.
De muziek zijn we ook bijna uit! Hehe,eindelijk!  :biggrin: Bij binnenkomst hebben we Jeroen van der Boom met Jij bent zo, past precies bij ons. Dan tijdens tekenen een pianostuk van Yiruma, River flows in you (echt prachtig!  :wub: ). Alleen bij vertrek uit de zaal weten we nog niet welk nummer we doen. Maar dat komt wel goed.
Ik zorg wel dat ik de originele cd's heb (die van Yiruma heb ik al), want zou het zonde vinden als een gebrande cd het niet zou doen.

Wie geven bij jullie de ringen? We zaten te denken om als verrassing oma naar voren te laten roepen om de ringen aan te geven. We denken dat ze dit wel erg leuk zal vinden.

Worden jullie al erg zenuwachtig of zijn jullie de rust zelve? :)
Ik ben nu nog wel rustig, maar kan eerlijk gezegd de laatste tijd aan weinig anders meer denken... :happy:
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 21:06:04 door MissBride »

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #626 Gepost op: 14 augustus 2010, 09:54:15 »
Ik ga toch ook voor de zekerheid een paraplu aanschaffem.....better safe then sorry toch???

Ik heb er zo een zin in! Krijg al kriebels in me buik als ik er teveel over nadenk haha.

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #627 Gepost op: 14 augustus 2010, 13:45:31 »
Ik vertik het om nu al een paraplu te kopen! Ik ga toch niet de goden verzoeken?  :tongue:  :laugh:
Nee, ik wacht de weersberichten die week af en mocht het toch gaan regenen dan haal ik die maandag vantevoren nog wel een paraplu. :wink:

Heb net ook even flinke inkopen voor de bruiloft gedaan. :biggrin: Heb de cd gehaald waar we muziek van willen voor in het stadhuis, holdup kousen, mooie sjieke pennen voor bij het receptieboek, een groter make/up tasje waar alles (hopelijk!) in past en ik heb de ringen naar de juwelier gebracht voor graveren en polijsten. Ik ben er bijna klaar voor!  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2010, 13:47:49 door MissBride »

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #628 Gepost op: 14 augustus 2010, 14:57:42 »
Hoi hoi,

Paraplu's? nee daar doe ik voorlopig ook nog niet aan. Ik vond het al erg genoeg dat ik een andere locatie voor de foto's heb gebeld van de week, voor als het regent...

@ miss bride: lekker geshopt dus! fijn dat alles opschiet!

Hier nog niet veel verder, wel een potentiele nieuwe stropdas voor AS uitgezocht, ipv die rode, maar nu was de stof van zijn pak uitverkocht, dus konden we hem er niet naast houden. nog even wachten dus!
Ook opzoek geweest naar cadeautjes, maar jeetje wat is dat moeilijk zeg, iets voor getuigen en ceremoniemeesters!
Ons lijstje wat we nog moeten:
- cadeautjes dus
- ringen ophalen
- enveloppendoos afmaken
- autolintjes maken
- bellen met fotograaf voor puntjes op de I
- bellen met band voor puntjes op de I
- receptieboek en pennen aanschaffen
- wegwerpcamera's testen (2 verschillende cameraatjes, ze zijn beiden bijna vol, dus wegbrengen om te laten ontwikkelen enzo)
- en op de dagen voor de bruiloft ook nog wel wat...
Ondertussen ook nog naar lowlands volgende week, wachten op vrijgezellenfeest en blijven doorklussen in huis en tuin. Wat zou die huwelijksreis heerlijk zijn na de bruiloft! Wanneer gaan jullie eigenlijk weg?

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #629 Gepost op: 14 augustus 2010, 21:48:45 »
Ik heb wel een paraplu gekocht maar natuurlijk niet voor de regen maar omdat deze hartvormige rode paraplu zo leuk op foto's staat  :)

Ik krijg nu wel een gevoel van spanning omdat het over ruim 3 weken al zover is. Weet nog goed...10 september 2009...het duurt nog een jaar  :ohmy:
Nu gaan we deze week een heleboel afronden.
Jurk halen, proefmake-up en haar, kapper, notaris, gesprek babs en de week erna de ringen.

Ik moet alleen nog wat kleine dingetjes halen. Een ossegal stick, rood inpakpapier voor de cadeau's voor onze getuigen.
Stuk stof wat van de lengte van mijn jurk afgehaald wordt naar degene brengen die het boeket maakt (zij verwerkt het in het handvat)

We hebben donderdag een afmelding voor het feest gehad. We hebben 70 gasten en mijn oudste oom kan wegens gezondheidsredenen niet komen.
Dat heeft hij ons medegedeeld doormiddel van een leuke kaart met inhoud. Uiteraard heb ik hem meteen gebeld om hem daarvoor te bedanken.

Maar nog steeds heb ik het idee dat ik nog een aantal dingen vergeet.
Daarom ga ik deze week (ik heb nog vakantie) alvast beginnen om dingetjes bij elkaar te zoeken en mijn toilettas voor overdag alvast in te pakken.
Kan maar klaar staan toch  :wink:

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #630 Gepost op: 15 augustus 2010, 16:04:28 »
Joepie, onze bedankjes zijn af!!! Weer een ding wat ik van het lijstje kan strepen.

Nou de naamkaartjes nog, en dan is het knutselgedeelte in ieder geval af!!!

Ik vind het zoooo spannend worden.

Groetjes Daan

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #631 Gepost op: 16 augustus 2010, 10:00:37 »
Haha het is ook spannend! Nog 25 dagen.. Aah! :biggrin: Maar ik heb er zo'n zin in! :-)
Over die paraplu's.. onze fotograaf wil dat we ze sowieso meenemen voor leuke groepsfoto's haha! Dus ze komen altijd van pas. Maar ik hoop inderdaad dat er lekker een zonnetje schijnt het dan het droog is! :biggrin:
Ik heb mijn vriend afgelopen zaterdag een boekje gegeven, 101 redenen (gepikt van doe-het-zelf gedeelte in dit forum) :) We hadden een picknick met een bootje in de Delftste Hout, heir in de buurt ,was een cadeautje van vrienden vorig jaar.. Moesten we nu maar eens relaxen! Was heeerlijk, echt super! En hij vond mijn boekje ook leuk!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #632 Gepost op: 16 augustus 2010, 13:07:07 »
Nou, bij mij is het nu allemaal écht begonnen. Heb zaterdag mijn vrijgezellenfeestje gehad, en het was TOP!

Ik had natuurlijk al verwacht dat het dit weekend zou zijn, maar mijn zusje had gezegd dat dat echt niet kon omdat ze heel de dag moest werken. Toen was ik zaterdagmiddag in de supermarkt en was ze inderdaad aan het werk, dus ik had toch maar bedacht dat het dan niet zaterdag zou zijn.
Tot om 15:30 de bel ging en er een groep van 10 meiden voor mijn neus stond. :biggrin:

Ik werd naar de tuin van de buren gebracht en daar stond een high tea te wachten met allemaal lekkers. Ook werd ik daar omgekleed: Ik kreeg een pet met sluier op, een witte verenboa en een sjerp met "Ik ben de vrijgezel, kus me!"
Tijdens de high tea kreeg ik een quiz met vragen over mijn vriendinnen en bij ieder fout antwoord kreeg ik een opdracht die ik later die dag moest vervullen.
Aan het einde van de quiz kreeg ik een shirtje aan met alle opdrachten erop.

Toen zijn we vertrokken naar Rotterdam waar we een cocktail workshop kregen. Echt heel erg leuk, iedereen mocht een cocktail shaken en we kregen aan het einde nog een speciale cocktail die in de brand werd gestoken en ik als vrijgezel met nog 2 meiden snel op moest drinken.

Daarna zijn we verder gegaan naar de Heksenkethel in Rotterdam, dit is een thema restaurant. Wij hadden als thema "Caribian night".
Het was heel erg leuk. De hele avond was gevuld met leuke dingen, het eten was lekker en ik werd als vrijgezel natuurlijk flink voor aap gezet. Ik moest onder andere de vogeltjesdans doen met alle andere vrijgezellen van die avond. :laugh:

Om 00:00 was die avond afgelopen en zijn we nog tot in de vroege uurtjes wezen stappen.

Ik heb echt een super gaaf vrijgezellenfeest gehad. :biggrin:

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #633 Gepost op: 16 augustus 2010, 14:29:04 »
Nou Marijke, klinkt super leuk! haha! En je had nog lekker weer ook met die high tea lekker man! Inderdaad echt begonnen, ik denk dat het over 2 weken is, maar iedereen houd zich superdom.. Haha maar goed :)

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #634 Gepost op: 16 augustus 2010, 23:16:50 »
Hoi allemaal!

Leuk feestje Marijkje!
Ik weet ook nog niet wanneer het is: 28 aug of 4 sept... spannend!


@ Elles: Leuk idee van dat boekje.
Ik wilde eigenlijk een naambordje laten maken voor onze voordeur, maar moet een beetje opschieten met regelen denk ik...

@ nogevengeduld: je zult toch wat meer naar je eigen naam moeten luisteren, nu je toilettas al klaar! Kun je het nog wel volhouden de komende 3,5 week?  :wink:

Wij hebben vanmorgen onze Babs ontmoet, hele aardige en humorvolle dame, die wel van kletsen houdt (vraag me af of ze het in een half uur redt..  :)
Nu hebben we een opdracht gekregen: iets op papier zetten wat je bijzonder aan de ander vindt, maw waarom je met hem wil trouwen. We mogen dan kiezen of we het zelf zeggen of dat zij het zegt. Hebben jullie dat ook?

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #635 Gepost op: 16 augustus 2010, 23:24:11 »
@ Wendelieke: Ik heb ook een huisnummer/naambordje voor mijn as besteld als huwelijkskado. De levertijd was hier maar een week, dus als je deze week besteld moet hij haast wel op tijd binnen zijn. :wink:

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #636 Gepost op: 17 augustus 2010, 14:11:52 »
@ Wendelieke, ik heb de naam "nogevengeduld" destijds gekozen omdat ik nog even geduld moest hebben om het iedereen te kunnen vertellen.
Wij hebben 21 augustus 2009 samen besloten te gaan trouwen en ook samen besloten dit aan de ouders te vertellen op de dag dat we 12,5 jaar samen waren.
Dat was op 19 oktober 2009. Ik heb het dus een aantal weken voor me moeten houden.   :laugh:
Ik heb mijn toilettas nog niet klaar maar al wel een aantal dingetjes bij elkaar gezocht en in 1 lade gelegd.
Maar het liefst zou ik dat nu al wel doen hoor  :wink:

Wij hebben vanavond het gesprek met de babs. Maar ik weet nu al dat ik in het stadhuis alleen het woord "Ja" ga zeggen. Ik ben waarschijnlijk veel te zenuwachtig
om nog vanalles te vertellen. Ook tijdens het gesprek met de pastoor konden we ervoor kiezen of hij de huwelijksvoltrekking voor ging lezen of dat hij het ging doen.
Die keuze was niet moeilijk wat mij betreft.

Vanmorgen ben ik naar de kapper geweest om mijn haar te kleuren. Ik wilde eigenlijk donkerbruin maar volgens mijn kapper (wat ook een vriend van ons is) werd dat veel te massief en heeft hij er (na goedkeuring van mij natuurlijk) een aantal donkerblonde plukken er doorheen gedaan. Ik vind het erg mooi geworden maar heb nog steeds die donkere kleur voor ogen. Zaterdag tijdens mijn proef kapsel en make-up zal ik definitief beslissen.

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #637 Gepost op: 17 augustus 2010, 14:25:11 »
Oeh nice, Nogevengeduld, nu nog je proefkapsel, ik heb dat al een tijd geleden gehad, maar wilde misschien ok mijn haar verven, juist blondere plukjes erdoor heen, maar ik twijfel ook erg.. Misschien dat ik nog eens bij mijn kapster langs ga...
Wat doen jullie qua zonnebanken? Wij zijn namelijk ook niet op vakantie geweest, dus ben veel minder bruin dan normaal rond deze tijd. Zit eraan te denken om nog even een paar x langs te gaan.
En over de Babs, wij hebben nog niets gehoord daarvan... Is dat niet raar?
Verder gaan we vanavond bij de feestlocatie langs, alles doorlopen. Hoeven we ons daarover ook geen zorgen meer te maken. Draaiboek hebben we gisteren helemaal afgemaakt, kunnen de CM's het zo overnemen van ons :)

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #638 Gepost op: 17 augustus 2010, 15:18:50 »
@ Elles: Het is niet raar hoor, dat je nog niets van de BABS hebt gehoord. Normaal gesproken nemen ze 2 weken van te voren contact op. (Ik vind dit zelf ook wel erg kortdag, maar ok..)
Ik heb vandaag voor de zekerheid even naar het gemeentehuis gebeld, aangezien wij erg moeilijk qua rooster zitten. Ik dacht als we nog een datum moeten prikken waarop we állebei kunnen...Nou dat wordt nog een gepuzzel. :blink:  Maar gelukkig kan de afspraak ook 's avonds, dus geen probleem. :biggrin: Maar toen hoorde ik dus van die mevrouw aan de telefoon dat ze onze BABS vandaag gaat mailen met de planning en dat we dan dus eind van deze week wel van onze BABS zouden horen. En zoals het er uit ziet krijgen we de BABS die we graag wouden, joepie!!  :biggrin:

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #639 Gepost op: 17 augustus 2010, 15:19:31 »
Ik zonnebank  :wink:  regelmatig bij mijn schoonmoeder. Maar we dachten met de vakantie mooi weer te hebben en daarom had ik al een strapless badpak gekocht maar we hebben niet veel zon gezien helaas. Vanaf deze week dus weer naar mijn schoonmoeder.

Van wat ik op internet lees is 2 weken van tevoren dat de babs langskomt normaal. Wij wilden het wat eerder omdat mocht de klik er niet zijn, je nog kan veranderen van ambtenaar. Wij hebben deze op aanraden van onze fotograaf gekozen dus ik verwacht wel dat het goed zit.

Vrienden van ons hadden het gesprek 1 week van tevoren en het klikte niet. Bleek ook tijdens de ceremonie dat hij helemaal niet op had zitten letten. Veel fouten als resultaat (wij waren daar niet bij destijds)
Maar als je vind dat het te lang duurt, gewoon bellen!!!

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #640 Gepost op: 17 augustus 2010, 19:52:33 »
Hallo dames, even een heel snel berichtje, ik reageer morgen wel ff wat uitgebreider.

Als je onder de zonnebeank gaat kreeg ik een tip van mijn visagiste: De warmte blijft nog heel lang in je lichaam zitten... ca 2 weken voor de bruiloft stoppen met zonnenbanken, ander kan het zijn dat je make-up gaat vlekken. Althans dat gaf zij aan.
Ik luister er dus maar naar :tongue:

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #641 Gepost op: 17 augustus 2010, 23:07:10 »
Goede tip, Annemieke...ik heb zaterdag mijn proefmake-up dus dan zal ik dat zeker even aan mijn visagiste vragen  :)

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #642 Gepost op: 18 augustus 2010, 07:35:06 »
Hee ladies,

Ben benieuwd hoe de babs gesprekken zijn gegaan bij jullie. onze babs en ik belden op dezelfde dag (ik naar de gemeente om eens te vragen hoe het zat en de babs naar ons om de afspraak te maken. Dus die klik was er al meteen! En wat ook heel leuk is, is dat ze de speech kopieert voor de dove oma van as!

Over zonnebanken: vanaf morgen naar lowlands en het schijnt zondag weer prachtig weer te worden, dus ik neem maar weer een mooi topje mee. Dan even kijken hoe het eruit ziet en misschien besluit ik nog een zonnebankje daarna te nemen, maar dat is vooral om eventuele bandjes weg te werken. Ik zal rekening houden met je tip Annemieke, thanks!

@ nogevengeduld: volgens mij heb al eens eerder uitgelegd waar je nickname vandaan komt, maar ik vond hem wel heel toepasselijk omdat je nu al dingen aan het klaar zetten bent! Nog even geduld  :biggrin: ... over 23 dagen gaan we trouwen!
@ Marijkje: thanks voor meedenken over hat naambordje, nu nog keuzes gaan maken!

Nu maar snel naar het werk, ik post een paar daagjes niet ivm Lowlands, tot volgende week!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #643 Gepost op: 18 augustus 2010, 14:56:39 »
@ Wendelieke  :laugh:  en veel plezier op lowlands.

Het gesprek met de babs was erg leuk en duurde 2,5 uur. We hebben echt een klik en het gaat helemaal goed komen  :)

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #644 Gepost op: 18 augustus 2010, 15:57:46 »
Hoi Meiden,

Wij hebben nog helemaal niks gehoord van de Babs en in onze reservering stond ook dat dit een week van te voren plaats vind. Kon zelfs nog een dag van te voren stond er  :blink:
We wachten het maar af.

Verder zijn wij hier ook aan het zonnebanken, inmiddels al een week of 3 en we gaan +/- twee keer in de week. Moet zeggen dat ik inmiddels een lekker kleurtje heb. Ik liep alleen van het weekend tegen het volgende aan. Ben al die maanden voorzichtig geweest met zon, altijd strapless truitjes aan in de zon etc....laat deze muts zaterdag met me haar krullen de krultang van 180 graden op me schouder vallen! Jullie raden het al. Een flinke blaar, die zeker nog te zien zal zijn op onze trouwdag.

Het is niet anders, en vraag aan de fotograaf wel of hij het op bepaalde foto's misschien weg kan shoppen haha. Maar ik baalde wel.

Mijn visagist heeft trouwens gezegd dat ik een week van te voren niet meer mag zonnebanken, laten we anderhalve week aan houden dan zitten we in ieder geval veilig toch??!!!

Ik sta echt met de bruiloft op en ga er mee naar bed...wou dat ik de klok vooruit kon draaien haha. Ach ja over vier weken om dit tijdstip zijn we allemaal al getrouwd haha.

Groetjes Daan

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #645 Gepost op: 18 augustus 2010, 21:12:05 »
Wendelieke: Heel veel plezier op Lowlands!

Ik ga morgen denk ik de zonnenbank bij mijn moeder ophalen, zodat ik nog ff wat bruiner kan worden! Het weer buiten werkt ook niet echt mee.....
Ik kan ook niet wachten tot het zover is!! Nog 3,5 week!!
Iemand op het werk heeft zich versproken over mijn vrijgezellenfeest!! Ik heb hem dus wel zaterdag! Ben heel benieuwd! Ga dan bij mijn moeder klussen en word daar opgehaald. Ik hoop wel dat ze nog tijd rekenen zodat ik me kan douche! haha!

Hoe is het met alle voorbereidingen? Alles al af?
Wij hebben vandaag met de CM's gezeten en alles doorgesproken. We moeten nog een paar dingen aanpassen in het draaiboek en dan is alles compleet! Van mij mag de dag wel beginnen! =D

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #646 Gepost op: 19 augustus 2010, 08:54:57 »
Hee allemaal!

Ik sta op het punt om weg te gaan, maar kwam toch nog even hier om het hoekje kijken!
@ nogevengeduld: fijn, die klik!
@ daan: balen van je blaar... heb je er nu ook veel last van (moet haast wel denk ik!) Wel vreemd dat jou babs pas zolaat contact opneemt. een week van te voren, zou mijn keuze niet zijn, maar ja je kunt natuurlijk niets anders.
@ Mignon: heel veel plezier op je vrijgezellenfeestje!

Hier gisteren nog even met de fotograaf gebeld. we willen graag onder het diner al wat foto's laten zien aan de daggasten en dat is nu gelukt! joepie!
Op lowlands maar proberen niet te veel te verkleuren, heb wel een strapless shirtje bij me, maar die heb ik het liefst alleen in de achtertuin aan. We zien wel!

Meiden, tot maandag (dan is het nog maar 2,5 week!)

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #647 Gepost op: 20 augustus 2010, 19:58:25 »
Hoi meiden,

Ik ben vandaag voor me jurk geweest, ze heeft hem toch wat uitgelegd want hij zat wel errrrrug strak.
Ondank dat hij nu 4 cm is uitgelegd, vind ik hem toch nog ietsjes strak zitten. Geeft me dus extra motivatie dat ik nog ff wil bikkelen qua gezond eten, en misschien nog net die twee kilo af te vallen.
Nou heb ik misschien ook wel een verkeerd beeld bij een trouwjurk, hij moet natuurlijk ook wel redelijk aan de strakke kant zitten wil hij al dat gewicht van die jurk, strapless op ze plaats kunnen houden.

Hoe zit het bij jullie dames? zit die bij jullie ook strak? Of heerlijk comfortabel?

Verder heeft ze hem bij me borsten iets ingenomen, zodat hij net wat mooier aansluit, en moet hij nu alleen nog ingekort worden. Woensdag kan ik hem ophalen. Ik ben nog steeds heel blij met me jurk.

Groetjes Daan

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #648 Gepost op: 20 augustus 2010, 21:02:52 »
Hallo Dames,

Nou hier een leuke, maar ook een erg verdrietige update...

Ik begin gewoon met de leuke: Vandaag heb ik mijn jurk opgehaald. Ik had een afspraak van 3 uur met de coupeuse en ze heeft de jurk helemaal mooi op maat gemaakt. Ik heb alles accesoires erbij aan/om gehad en het eindresultaat was echt super.  :rolleyes: Heb nu eindelijk wel het WOW-effect gehad en daar ben ik mega blij mee.
De jurk mag nu nog 3 weekjes bij mijn moeder hangen tot de grote dag.

Dan het rotnieuws...
Ik heb echt 3 hele heftige dagen achter de rug. Afgelopen woensdagavond is mijn vader weer opgenomen om de intensive care omdat hij weer een bloedvergiftiging had. Gelukkig zijn we er dit keer heel erg snel bij, dus hij is weer aan de beterende hand, maar hij zal allicht weer een behoorlijke tijd nodig hebben om op te knappen waardoor er een kleine angst is dat hij niet bij de bruiloft kan zijn. We gaan er wel alles aan doen om hem in ieder geval bij de ceremonie te laten zijn en heel diep van binnen hoop ik ook bij het grootste stuk van de rest van de dag.
Verder kregen we donderdagochtend te horen dat een vriendin van ons is overleden.  :sad:  Ze was pas 25 jaar oud en is helemaal plotseling komen te overlijden.

Deze 2 dingen samen maken dat de bruiloft toch een beetje een zwart randje krijgt. Ik had tot vanmorgen ook helemaal geen zin om mijn jurk op te gaan halen. Gelukkig was het wel een hele goede afleiding, waardoor ik er toch wel een stuk van heb kunnen genieten.


Het is nog maar 3 weekjes... erg spannend, heb er veel zin in, maar het genieten wordt toch wel een beetje onderdrukt nu. :sad:@ Daanbanaan: Mijn jurk zit ook best wel strak hoor, maar als je het zelf niet prettig vindt moet je natuurlijk kijken of er iets aan gedaan kan worden.Je moet je wel fijn voelen op je trouwdag, je hebt die jurk toch al snel een uurtje of 14 aan.

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #649 Gepost op: 20 augustus 2010, 21:21:08 »
@ Marijkje

Wat een vervelend nieuws zeg! Ik hoop echt dat je vader snel weer opknapt en idd zoveel mogelijk van de dag erbij kan zijn.
Gecondoleerd met je vriendin! Het zal zeker erg vreemd allemaal voor jullie zijn.



Hier beter nieuws! Ron heeft eindelijk werk dus ik kan nu eindelijk echt gaan genieten zonder een vieze na smaak!
Grote druk van mijn schouders nu!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards