collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073370 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1650 Gepost op: 5 februari 2013, 16:06:08 »
Aloha!!!!

@Mariska, wat een ramp hé die tandjes! Ik hoorde laatst iemand die liet haar kindje op droge worst sabbelen, daar zit kruidnagel in en dat verdoofd blijkbaar. Wij eten geen varkensvlees dus nooit geprobeerd maar wie weet! Wel fijn dat je de fotograaf gaat boeken, weer iets van het lijstje af!

Is jou jurk soms een na-maak ladybird joyce?

Willen jullie met mij mee duimen voor mijn nieuwe baan? Tenminste heb gesolliciteerd en ik heb als eens eerder een aanbod van dit bedrijf gehad, toen niet gedaan maar nu op eigen initiatief weer eens van me laten horen! Zoooo'n leuke functie met een super leuk salaris en arbeidsvoorwaarden en zo  en ik wil echt ZOOOOOOOO graag een andere baan! niets liever dan dat! duim duim duim (ik weet alleen niet hoe lang we moeten duimen, geen idee wanneer ik een reactie krijg!)

Hier nog geen echte plannen om een jurk te gaan uitzoeken, mijn vader is nu voor 4 weken weg naar familie in verweggistan, dus mijn moeder kan niet zoveel weg aangezien ze de kindjes van mijn zus in huis heeft (lang verhaal) dus we wachten denk ik even tot mijn vader terug is! En dan gaan we weer verder zoeken!


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1651 Gepost op: 5 februari 2013, 18:24:01 »
Een lady bird zonder merkje? Uuuh hoe moet ik dat zien? :-) #durfttevragen

Klinkt heel moeilijk, maar is het niet. Als ik het uitleg tenminste ;)
Ik heb in de bruidswinkel een super mooie ladybird gevonden.
Deze laat ik 'namaken' bij een bruidscoupeuse.
Scheelt 500 euro. Dus echt de moeite waard vind ik.
De coupeuse in een oude kennis van mn moeder.

KM, naar wat voor een baan heb je gesolliciteerd? Ik duim met je mee!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1652 Gepost op: 5 februari 2013, 19:43:08 »
Spannend KM! Iets anders in of nog steeds in de reis wereld? Ik duim voor je!


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1653 Gepost op: 5 februari 2013, 20:13:42 »
Ah zo joyce! Slimmerd! ;-)

Uhm ja, wel in de reiswereld maar nu assistent hotel manager met opleiding tot general manager. Leuke functie, wisselende werktijden (dus meer tijd bij de kleine) en ondanks dat het anders is als wat ik nu doe lijkt het me super leuk om elke dag met alle aspecten van een hotel te maken te hebben. En er zit een groot stuk events bij in en dat is helemaal mijn ding, dus tja, helemaal leuk eigenlijk. Nu nog even aangenomen worden.....hoop hoop hoop!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1654 Gepost op: 5 februari 2013, 20:44:23 »
Een lady bird zonder merkje? Uuuh hoe moet ik dat zien? :-) #durfttevragen

Klinkt heel moeilijk, maar is het niet. Als ik het uitleg tenminste ;)
Ik heb in de bruidswinkel een super mooie ladybird gevonden.
Deze laat ik 'namaken' bij een bruidscoupeuse.
Scheelt 500 euro. Dus echt de moeite waard vind ik.
De coupeuse in een oude kennis van mn moeder.

KM, naar wat voor een baan heb je gesolliciteerd? Ik duim met je mee!

Dat scheelt enorm in de kosten :-) ik heb m gekregen dus mij koste het niets :-) welke laat je namaken?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1655 Gepost op: 5 februari 2013, 22:30:08 »
@ Aggies je hebt een PB.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1656 Gepost op: 6 februari 2013, 08:08:23 »
Heel kort maar: Joyce ik wil t ook weten :D

Ana89

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1657 Gepost op: 6 februari 2013, 12:25:52 »
Hallo allemaal,

Weer een september bruid erbij!
Mijn AS en ik zijn afgelopen augustus verloofd en trouwen op 20 september dit jaar!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1658 Gepost op: 6 februari 2013, 15:26:04 »
MD; Heb je mijn jurk nog nooit gezien? Ik stuur em nog wel een keer hoor. Nogmeer?

Anna; Welkom!! Hebben jullie al wat geregeld?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1659 Gepost op: 6 februari 2013, 15:53:54 »
Ik ik ik!!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1660 Gepost op: 6 februari 2013, 16:31:09 »
Hallo dames !

Even een kleine update ! Heb heel erg hoofdpijn dus ga zo snel weer van het forum af ;)

Ik dacht dat het beter ging met onze kat ( gister namelijk niet over gegeven ) maar kom net thuis en ja hoor daar ging ze weer. Ben er nu wel achter dat ze dit alleen doet als ze antibiotica pillen krijgt. Dus even overleggen met de dierenarts of ze echt de kuur af moet maken.

Ik ga van de week even reageren op jullie berichtjes maar voel me daar nu niet zo lekker voor sorry  :blush:....

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1661 Gepost op: 6 februari 2013, 17:21:23 »
Hallo dames !

Even een kleine update ! Heb heel erg hoofdpijn dus ga zo snel weer van het forum af ;)

Ik dacht dat het beter ging met onze kat ( gister namelijk niet over gegeven ) maar kom net thuis en ja hoor daar ging ze weer. Ben er nu wel achter dat ze dit alleen doet als ze antibiotica pillen krijgt. Dus even overleggen met de dierenarts of ze echt de kuur af moet maken.

Je kan ook een antibiotica vragen per injectie. Geven ze eenmalig en hoef de poes de pillen niet in te nemen. Hebben ze bij mijn kat toen ook gedaan.

Sterkte!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1662 Gepost op: 6 februari 2013, 19:55:09 »
Lizzz, Sterkte met je kat! Is ze allergisch voor de AB? of een bepaalde stof daarin ofzo?

KM, volgens mij heb jij de jurk ook al gezien. Maar ik zal je nog een keer PB'en!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1663 Gepost op: 6 februari 2013, 20:09:55 »
Nu weet ik het weer joyce,heeeeel mooo!

Sterkte lizzz! Hoofdpijn sucks!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1664 Gepost op: 6 februari 2013, 20:15:08 »
Kon het niet laten om toch even te kijken !

Hoofdpijn is redelijk gezakt!

Welkom anna19 !!!

@aggies : die heeft mijn kat deze week al 2 maal gehad. Omdat ze zo aan het braken bleef.
De eerste keer een injectie met antibiotica en een voor de pijnstilling en de andere keer een injectie met antibiotica , pijnstilling en een tegen het braken. Gelukkig is der urine weer goed en het zijn weer grote plasjes en ze eet weer redelijk. Dus wie weet misschien kan ze echt niet tegen die pillen! Maar het gaat vooruit. Als ze nu maar stopt met braken.

@mariska sterkte met je dochter hoop dat ze snel opknapt!

Maar natuurlijk ga ik voor je duimen KM !  Is er een sluitingsdatum bekend van de vacature? Meestal heb je een week na de sluitingsdatum wel een bericht :) ik hoop het voor je!!!

Hier verder druk met school en werk. De 3 maanden school zitten er op en heb de afgelopen 2 dagen weer gewerkt. Morgen weer een school dagje. Wel wennen hoor weer werken na 3 maanden school waar altijd wel wat lessen uitvielen hihi......

Ik weet even niet meer wie er een fotograaf ging boeken maar wat fijn! Dat is (vond ik) een grote last van je schouders af! Het is altijd spannend of de fotograaf nog wel beschikbaar is enzo !

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1665 Gepost op: 6 februari 2013, 20:30:03 »
Wegwerpcamera's: er zitten inderdaad voor en nadelen aan... Dus ben ook weer aan het twijfelen geslagen! We vragen sowieso aan vrienden of zij willen fotograferen (wat ze vast willen), en misschien dat ik anders m'n oude digitale camera als "wegwerp" gebruik. Als de foto's dan niets zijn, dan zien we dat meteen ipv na het ontwikkelen haha

Maggie, was wel een mooie jurk die je gepast hebt!
KM, ik duim voor je! Valt niet mee he, om een andere baan te vinden tegenwoordig.. Wordt er soms hopeloos van! Zou ook graag wat anders willen maja.. (en door de bezuinigingen ben ik er ook niet helemaal zeker van dat m'n jaarcontract verlengd gaat worden helaas, dus dan wordt het denk ik meer moeten dan willen uiteindelijk..)

Joyce, ik had 'm volgens mij nog nooit gezien! Maar hij's mooi! Scheelt wel onwijs als je het zelf laat maken, altijd fijn :)

Anna: gefeliciteerd met jullie plannen om te trouwen, en welkom hier!

Lizzz: beterschap! Misschien houdt ze gewoon niet van pilletjes? Hier krijgen ze ook alleen maar een spuitje of een pipet in de nek, anders eten ze het of niet op, of ze gaan spugen..

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1666 Gepost op: 6 februari 2013, 21:50:09 »
Er valt weer aardig wat bij te lezen sinds het weekend!
Fijn dat jullie allemaal al de dag van te voren de locatie kunnen versieren. Ik had er laatst naar geinformeerd, maar de dag ervoor is de locatie waarschijnlijk bezet. Betekent dus dat op de dag zelf er vanaf 9.00 uur versierd kan worden. M'n CM's doen dat met alle liefde, maar vind het zelf wat minder leuk. Is m'n beste vriendinnetje en dan zal ze niet bij 'de ontmoeting' zijn..

@fotograaf Die van ons gaat eerst langs AS (aankleden), dan naar mij (aankleden), dan ontmoeting, foto's, trouwen, brorrel, diner, avondceremonie. In totaal 10 uur aanwezig. Bij het feest is hij er niet meer. Denk dat wij ook wegwerpcameraatjes neerleggen. En ik verwacht dat er wel wat gasten die fotograferen als hobby hebben ook wat foto's maken.

@ Jurk Ik weet nog wel welke jurk jij hebt! Die had ik namelijk ook even op t oog.

@ Anna Nog een bruidje die 20 september gaat trouwen! Eindelijk!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1667 Gepost op: 6 februari 2013, 22:11:21 »
@md, dat is ook een k*t situatie dan, met je werk!
En idd 't is niet makkelijk.

Ik ga nu ook ineens denken, van die wegwerpcameras kan ik ook niet zo'n mooi digitaal album maken. Gs dus ook maar alle digitale cameras van iedereen lenen.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1668 Gepost op: 6 februari 2013, 22:20:09 »
Oh en Kirrie,  succes met je sollicitatie!
Wij krijgen morgen voorlichting over de reorganisatie die gaat komen. Kan voor mij ook nog alle kanten opgaan aangezien ik een tijdelijk contract heb.. Dus MD je bent zeker niet de enige.. Vriendin van mij heeft vandaag ook te horen gekregen dat er 10 fultimers ontslagen moeten worden op dr werk.. Dus die knijpt m ook al. Wat een rottijd is het ook!
En Lizz voor jou begint het harde werken juist! haha

Ik ben nu trouwens de film 27 dresses aan het kijken op rtl 5 -> bruiloftsfilm! Heerlijk!!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1669 Gepost op: 7 februari 2013, 08:58:03 »
Hoi meiden,

@succes met de sollicitaties!

Sperzieboon en md, zullen voor jullie duimen! Balen al die spanningen rondom je werk.

Hier de fotograaf geboekt :)

Joyces wil ook graag de jurk zien! :applaus:

Welkom Anna!

Sperzieboon, jammer dat je niet de dag ervoor mag versieren... Ik moet dat nog gaan vragen.

Lizz helemaal verlost van de hoofdpijn?

Ga mij deze week maar storten op het zoeken van een bandje...
Mijn dochtertje Anna heeft geen koorts meer en tandje is alweer redelijk door, gelukkig!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1670 Gepost op: 7 februari 2013, 11:24:46 »
Ben op zoek geweest naar Destino, maar kan d'r niet vinden. Ze is een ruime week niet online geweest en in haar laatste berichten zegt ze niet dat ze weg is ofzo. Wel dat het met haar vader wat minder ging ivm het hart en de operatie daarvoor. Hopelijk niets ernstigs daarmee gebeurd en is ze gewoon op vakantie/druk op weg of ziek geweest.

@ Mariska; Ik zal je zo een PB sturen. Fijn dat de fotosgraaf geboekt is. Kun je weer iets van het lijstje wegstrepen. Fijn dat je dochter weer beter is.

@ MD en sperzieboon; Wat een onzekerheid op het werk. Hopelijk mogen jullie blijven.

@ Lizzz, hoe is het met je hoofdpijn? en met de poes?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1671 Gepost op: 7 februari 2013, 18:20:09 »
De kat is gelukkig aan de beterende hand! Ze begint ook weer kattenkwaad uit te halen en ja dat is echt hoe ze altijd is! Dus dat is een geruststelling.

Mijn hoofdpijn is ook weer helemaal weg....

En KM je hebt helemaal gelijk je kan er geen leuk digitaal album mee maken. En je moet ze eerst af laten drukken en dan moet je nog maar afwachten wat voor foto's het zijn.
Je kan beter inderdaad vragen of mensen met hun eigen foto camera leuke foto's willen maken en die naar jullie toesturen :) een goedkopere oplossing ;)

Ow ja .....AS ging vandaag zijn verlof regelen. Belt ie mij op zegt ie ja het gaat niet helemaal lukken want het is bijna 4 weken. ( AS neemt nooit langer dan 2 weken vakantie) ik zeg pardon??? Je trouwt natuurlijk ook elk jaar!!!! Pfff wat een gedoe zeg. We hadden vrij gevraagd van 2 sept tot 24 sept. En nu doen ze moeilijk over de laatste 2 dagen!

elle1990

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1672 Gepost op: 7 februari 2013, 20:10:04 »
Hallo allemaal :applaus:,

Hier ook nog een september-bruidje. Mijn AS en ik gaan 13-09-2013 trouwen in Rotterdam.

Zelf ben ik 22 jaar oud en mijn AS is 29 jaar oud. We wonen nu 2,5 jaar samen en zijn 3,5 jaar een stel. In november heeft hij me ten huwelijk gevraagd!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1673 Gepost op: 7 februari 2013, 20:17:01 »
Welkom elle!

Veel plezier met alles regelen. Hebben jullie al veel geregeld?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1674 Gepost op: 7 februari 2013, 20:23:25 »
Welkom elle!

@joyce, waar zal ze uithangen dan? Hopelijk niets ernstigs!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards