collapse

Auteur Topic: Lelijke Trouwjurken!  (gelezen 115921 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ratatosk

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #300 Gepost op: 9 september 2009, 20:02:03 »
Die onderste is inderdaad niet mooi maar de vrouw erin straalt met een grote S :).

Kylie

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #301 Gepost op: 9 september 2009, 22:14:08 »
Zie je toch weer dat smaken verschillen. Mijn jongens (dan 7,5 en 3,5) zullen waarschijnlijk wel 3-delig dragen. Voor het gevoel van de oudste trouwt hij ook een beetje met mij, omdat we dan dezelfde achternaam zullen hebben. Hij wil dus heel graag een mooi pak, net als papa. Buiten dat, vind ik het gewoon heel leuk staan. Als ik meisjes had gehad, had ik ze trouwens niet als bruidjes aangekleed, maar een andere mooie jurk voor ze uitgezocht.

lune

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #302 Gepost op: 9 september 2009, 23:51:29 »
Mijn hemel, dat doorzichtige jurkje  :ohmy:
Nee, dat vind ik dus echt absoluut niet kunnen.
Ik vind wel dat de bruidskinderen er echt uit mogen springen, iets echt bijzonders aanmogen, niet gewoon gewone kleding zoals je ook wel veel ziet.

Mijn dochter droeg deze (tenminste, dezelfde, ik bewaar m) jurk; http://link.marktplaats.nl/275849091
Zoontjes hadden ook kleding van jottum, redelijk nette driekwart broek, geruit bloesje en daarover een giletje.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #303 Gepost op: 10 september 2009, 09:58:36 »
[quote name=\'Kylie\' post=\'262632\' date=\'09 September 2009, 22:14\']Zie je toch weer dat smaken verschillen. Mijn jongens (dan 7,5 en 3,5) zullen waarschijnlijk wel 3-delig dragen. Voor het gevoel van de oudste trouwt hij ook een beetje met mij, omdat we dan dezelfde achternaam zullen hebben. Hij wil dus heel graag een mooi pak, net als papa. Buiten dat, vind ik het gewoon heel leuk staan. Als ik meisjes had gehad, had ik ze trouwens niet als bruidjes aangekleed, maar een andere mooie jurk voor ze uitgezocht.[/quote]
Ik doel ook meer op baby's en peutertjes enzo. Zodra je kinderen wat groter worden vinden ze het zelf misschien ook wel stoer om zo'n pakje te mogen dragen, net als papa. Overigens zou ik dan persoonlijk gewoon leuke kinderschoenen eronder doen, lekker stoer, het zijn toch kinderen en geen mini-heertjes, maar dat is ook smaakgebonden. :)

CCBloom

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #304 Gepost op: 10 september 2009, 23:13:34 »
ik zou tegen het kind zeggen: wat wil je aan? en hem/haar dat lekker laten dragen. Ook goed duidelijk maken dat er iets nieuws gekocht kan worden ;-) het dochtertje van een vriendin van me had een felroze met zwart tijgerstrepen jurkje aan op onze bruiloft en had make up op (zichtbaar zelf aangebracht haha) ik vind dat wel lachen, het kind is 8 maar heel erg geinteresseerd in damesdingen en nogal rock and roll... lekker zelf laten kiezen vanaf een bepaalde leeftijd...6 ofzo?

Kylie

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #305 Gepost op: 11 september 2009, 13:17:35 »
Als ik mijn zoon zou vragen wat hij aan wil, zegt hij waarschijnlijk een trouwjurk, hahahaha. Hoewel die fase wel aan het afzwakken is. Hij heeft ook een tijd lang haar gehad, is nu weer kort. Zijn lievelingskleur is roze, dus hij heeft een aantal roze shirts. Afhankelijk van je kind denk ik dat je inderdaad vanaf een jaar of 5-6 zelf kan laten kiezen.

mvdylan

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #306 Gepost op: 12 september 2009, 10:24:03 »
denk dat het inderdaad ook aan het kind zelf ligt. Ik vond een 3 delig pakje niet zo geweldig vond ik TE.
Maar hij wou het perse hij heeft het helemaal zelf uitgezocht in de winkel. ook de stropdas. En wat straalde hij!! wauw hij was zo trost. toen ik dat zag was ik ook verkocht. was maand voor zijn 6e verjaardag
« Laatst bewerkt op: 12 september 2009, 10:27:39 door mvdylan »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #307 Gepost op: 12 september 2009, 10:27:10 »
Jouw zoon zag er echt geweldig uit in dat pakje, mvdylan! :) Hij straalde helemaal, zo trots en het stond hem ook goed!
Maar hij is ook al wat ouder, ik bedoel dus eigenlijk kinderen die nog hartstikke klein zijn. Je hebt driedelige pakjes (en bruidsjurkjes) zelfs in babymaten!

CCBloom

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #308 Gepost op: 13 september 2009, 17:16:34 »
[quote name=\'Kylie\' post=\'263189\' date=\'11 September 2009, 13:17\']Als ik mijn zoon zou vragen wat hij aan wil, zegt hij waarschijnlijk een trouwjurk, hahahaha. Hoewel die fase wel aan het afzwakken is. Hij heeft ook een tijd lang haar gehad, is nu weer kort. Zijn lievelingskleur is roze, dus hij heeft een aantal roze shirts. Afhankelijk van je kind denk ik dat je inderdaad vanaf een jaar of 5-6 zelf kan laten kiezen.[/quote]
cool toch? waarschijnlijk is je zoon een echte man in de dop, kylie...echte mannen kan je een jurkje aandoen en wat mascara op en ze lopen nog niet voor lul haha mijn lievelingskleur is ook roze trouwens! (en ik ben toch stoerder dan veel 'mannen', believe me hahahahaha)

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #309 Gepost op: 5 oktober 2009, 14:11:39 »
Mooi topic. Hoop dat niemand hier ooit haar eigen jurk heeft gespot... Zou wat zijn zeg... :blink:

graatje3

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #310 Gepost op: 5 oktober 2009, 15:52:46 »
Wie is de taart en wie is de bruid....

http://www.arnhemsmeisje.nl/wp-content/bride_cake.jpg


En waren jullie deze al tegengekomen... Giller!!!

http://s3.amazonaws.com/images.nachofoto.c...698e4d5955.jpeg

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #311 Gepost op: 5 oktober 2009, 16:28:20 »
omg graatje. die laatste is echt erg! En die taart ook wel trouwens!

niet per se lelijk, wel heel erg onhandig, een sleep van 200 meter!

graatje3

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #312 Gepost op: 5 oktober 2009, 19:57:54 »
Geweldig dit topic... Zit me de hele middag al te bescheuren achter de computer!!!

Hier nog wat jurken die ik verschrikkelijk vind, hoe komen ze erop!

Hoezo sletterig...
http://tackyweddings.files.wordpress.com/2...ding-breast.jpg

Het is dat ze er zo gelukkig uitzien....
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...DN%26start%3D63

Voor degenen onder ons die bevestiging nodig hebben dat de jurk die we uitgekozen hebben echt de jurk is: kijk op www.tackyweddings.com Dan weet je het zeker!!!
Een geweldige site waar van alles voorbij komt!!  ....
Over smaak valt niet te twisten, maar over goede smaak wel!!!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #313 Gepost op: 5 oktober 2009, 20:07:28 »
OMG. Mijn mond viel open van die eerste foto. o.O  :blink: :wacko: :ohmy:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #314 Gepost op: 5 oktober 2009, 20:08:06 »
Violet, die foto is trouwens wel bizar mooi zeg met die zonnebloemen zo.

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #315 Gepost op: 5 oktober 2009, 20:11:02 »
Zow die eerste is echt blehhhhhhhhhhhh hahahh

Hannielle

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #316 Gepost op: 5 oktober 2009, 20:17:13 »
hahaha en die slipper dan!!!!!!!!!!

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #317 Gepost op: 5 oktober 2009, 20:26:03 »
Die had ik nog niet eens gezien hahahah

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #318 Gepost op: 5 oktober 2009, 20:33:57 »
Iehh! Die foto van die blote borsten jurk. Wat verschrikkelijk! Maar dan ben je toch echt niet helemaal goed bij je verstand? Als in: Er is serieus iets mis met je!
En die foto van die zegmaar 'volslanke' vrouw en ielige man... Tja... *verbijt zich* :tongue:

ria1969

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #319 Gepost op: 5 oktober 2009, 20:41:59 »


Respect voor de zwangere vrouwen ... maar dit vind ik er toch echt niet uit zien............. :blink:  :blink:  :blink: BRRRRRRRR

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #320 Gepost op: 5 oktober 2009, 20:47:33 »
Whahahahah nou meiden dit is de oplossing voor zwanger zijn/worden als je nog gaat trouwen ahahahahah

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #321 Gepost op: 5 oktober 2009, 21:00:53 »
Pfoe, dan weet je in elk geval wel zeker dat je man zich drie keer bedenkt voor hij ja zegt... Laat staan je nog een keer bezwangert :tongue:

ria1969

  • Gast
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #322 Gepost op: 5 oktober 2009, 21:05:18 »
[quote name=\'Inx\' post=\'270632\' date=\'05 October 2009, 21:00\']Pfoe, dan weet je in elk geval wel zeker dat je man zich drie keer bedenkt voor hij ja zegt... Laat staan je nog een keer bezwangert :tongue:[/quote]
hahahaha hij hoeft in ieder geval niet veel kleding uit te doen bij haar.... :laugh:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #323 Gepost op: 6 oktober 2009, 15:57:38 »


Dit is nou ook niet echt een jurk die ik snel zal kiezen..

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Lelijke Trouwjurken!
« Reactie #324 Gepost op: 6 oktober 2009, 16:12:58 »
Het is niet eens een jurk :tongue: Toch vind ik hem al stijlvoller dan verscheidene andere jurken die ik hier gezien heb. :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards