collapse

Auteur Topic: Trouwen In April 2013  (gelezen 124418 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #150 Gepost op: 6 december 2012, 19:19:52 »
Je hebt me op een idee gebracht april 2013 !! Wij gaan ook de kaarten om 14 februari laten aankomen/ bezorgen! :)
Herfststorm, wat leuk je boeketje!! Ik ben het eens over de takjes.. ik vind het wel leuk, maar niet echt voor een bruidsboeket denk ik...

Ik mag aanstaande zaterdag mijn jurk aan!! :D Heb er zin in!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #151 Gepost op: 6 december 2012, 19:23:31 »
Hahaha... handig he zo'n forum.

hier hoop ik van de week akkoord te gaan met de uitnodigingen.
van de week beginnentje gemaakt aan de overlevingspakketje/tasje voor de kinderen.
met stempeltjes en kleurboekje en potlootje bellenblaaasje.
hebben jullie nog ideeen voor de kindjes???

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #152 Gepost op: 6 december 2012, 20:22:59 »
Laura, spannend dat je je jurk weer aan mag! Ik kan ook niet wachten!
Ben inmiddels met een nieuw boeketje begonnen zonder de takjes, lukt alleen nog niet helemaal naar mijn zin.

April, kijk je wel uit met stempeltjes? Straks heb je overal vieze vlekken, kleding, tafellopers, jouw mooie jurk...
Zou eerder potloodjes doen met een kleurboekje, snoepjes en een klein spelletje (heb wel eens van die hengelspelletjes in het klein gezien, waarbij je een visje moest vangen). Komen er veel kindjes?

Bij ons komen 5 kinderen, 2 kindjes van 4,5 jaar, twee van 2,5 jaar en ons eigen zoontje die dan bijna 1,5 is.
We willen dat onze zoon de ringen komt brengen. Geen idee of dat lukt, maar anders krijgt hij vast hulp van zijn grootste neef en nicht.

Deze week is het 6 weken geleden dat onze ringen besteld zijn, deze week zouden ze ongeveer klaar zijn dus ik zit helemaal te hopen dat ze bellen! De ringen worden door een goudsmid nagemaakt van een plaatje dus ik hoop zoooo dat ze net zo mooi zijn!!! :D

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #153 Gepost op: 6 december 2012, 20:35:11 »
Dat is een goeie . niet over nagedacht.

is een meisje van 3,5 dan en een jongetje van 3 en nog een jongetje van net een jaar

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #154 Gepost op: 18 december 2012, 15:28:47 »
Mijn schoonmoeder verraadde vandaag dat mijn vrijgezellenfeestje op 16 maart is, hihi

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #155 Gepost op: 18 december 2012, 17:57:58 »
Oo leuk. die van ons is 30mrt wij wisten het zelf al.

vandaag de uitnodigingen definitief bestelt
 dus ze gaan nu naar de drukker en dan op d post jeeeh.
ben heeeel erg benieuwd

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #156 Gepost op: 18 december 2012, 20:13:17 »
Wat leuk herfststorm en april2013 ! Ik ben benieuwd of wij nog een vrijgezellenfeest gaan krijgen.. we hebben wel aangegeven het leuk te vinden, dus we zien het wel!

We hebben bij onze kaarten een save the date kaartje gedaan :)

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #157 Gepost op: 19 december 2012, 13:19:03 »
Wat leuk dat jullie al met de (save the date) kaartjes bezig zijn.
Wij zijn er nog niet over uit, kunnen niet kiezen uit 2 kaartjes. Heb ze nu weer opnieuw besteld bij kaartje2go.

Bij mij waren er bijna meerdere vrijgezellenfeestjes georganiseerd hoorde ik, ene schoonzus was bezig, andere ook en ook een paar vriendinnen. Gelukkig hebben ze nu contact met elkaar gehad.
Ik kreeg wel de vraag of ik liever een dag voor mezelf had inclusief de avond, of dat ik het leuker vond om 's avonds ook de mannen te ontmoeten. Ik heb voor het laatste gekozen! :D Nu nog even kijken wat ik met mijn zoontje ga doen...

De trouwringen zijn nog niet klaar :( Eigenlijk zouden ze 2 weken terug al klaar zijn (worden gemaakt door een goudsmid) maar het wordt volgende week of zelfs die week erop wegens grote kerstdrukte... grrr, kan niet wachten!!

Heb trouwens ook weer mijn boeketje gemaakt, nu zonder 'vogelnestje' wat vinden jullie?
Ik heb mijn 'something old' erdoor gewerkt, het is de parelketting. Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren, zijn we op vakantie geweest naar Isla Margaritha en daar kreeg ik de ketting van mijn moeder.
Something new is mijn jurk, something blue is de kousenband om mijn been en something borrowed weet ik nog niet... Ga eens kijken of ik een armbandje van mijn moeder kan dragen.

Doen jullie hier ook aan?


wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #158 Gepost op: 21 december 2012, 18:31:42 »
Stukken beter herfststorm! erg leuk.
Ik heb ook something new (jurk, schoenen e.d.)
something old: nog niet. Draag wel m'n normale armband die ik voor mn 15e verjaardag van mn ouders heb gehad, die heb ik altijd om, dus dat is misschien something old?
Something blue: blauwe kousenband van vriendin gekregen
something borrowd: nee nog niets.
Vind ik wel heel leuk!

Wij hebben nu drie kaartenmappen thuis liggen. Zit onze kaart niet tussen (weten al welke we willen) maar lezen wel leuke teksten en ideeen in de voorbeeldkaarten.
Vrijgezellenfeest zijn ze ook al aan het organiseren.
Ik had een lijstje doorgestuurd, mn vriend vertikte dat om te doen. Hij is van mening dat hij hoopt dat z'n vrienden hem goed genoeg kennen om te weten wie er mee moet. Dus hebben ze aan mij om een lijstje gevraagd. :P
10 januari gaan we in ondertrouw en dan gelijk ringen uitzoeken. Weten al heel goed wat we willen, maar ik vrees dat ik opeens belachelijk dure wil als ik ze zo voor me zie! hahaha.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #159 Gepost op: 28 december 2012, 16:40:47 »
Lekker druk bezig dus Lonn!!

Ik kreeg vandaag een telefoontje, mijn jurk is binnen!!! Woeiiiii!
15 januari ga ik passen!
Datum voor ondertrouw hebben we nog niet, maar mijn vriend vraagt op zijn werk wanneer hij vrij kan zijn.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #160 Gepost op: 28 december 2012, 17:16:56 »
Wij hebben de huwelijksreis al en beetje uitgezocht..
het word tenerife.
we krijgen het van de schoonouders. jeeeeh

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #161 Gepost op: 28 december 2012, 17:21:03 »
Wat heerlijk April!!
Wij zouden ook wel willen, maar helaas laat ons budget het niet toe. We hebben flink wat tegenslag gehad en moeten ergens op bezuinigen, dat doen we liever niet op het huwelijk en feest zelf. Ook gaan we in februari op wintersport (met mijn schoonouders mee, zij betalen gelukkig) en we gaan in juni ook op zomervakantie. Dus hebben we de huwelijksreis maar laten vallen. We hebben ook nog een zoon van 1 jaar, dus die zou ik ook mee willen nemen, ik kan hem niet missen :) Zo erg is het dus niet.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #162 Gepost op: 28 december 2012, 17:56:24 »
Nou dat is toch ook vrij snel na de bruiloft.
Ook lekker allemaal!!!!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #163 Gepost op: 30 december 2012, 19:01:07 »

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #164 Gepost op: 30 december 2012, 20:43:26 »
Oehhh April!! Hoe jaloers wil je me hebben hahaha :)
Ziet er geweldig uit!!!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #165 Gepost op: 30 december 2012, 20:46:27 »
SOOORRRRYYYYY!!!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #166 Gepost op: 30 december 2012, 20:49:10 »
Hahaha welnee joh, ti's een grapje :)
Ik vind het zo leuk voor jullie, een prachtig hotel met je kersverse man, heerlijk toch!!!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #167 Gepost op: 3 januari 2013, 17:03:32 »
Mijn as is wel schattig.
Hij heeft beetje slapeloze nachten al.
Hoe gaat het ophalen in zijn werk.... Wie doet mijn haar.. Kunnen we de ceremonie overslaan??? (Houd helemaal niet van in the picture staan) vind het wel schattig

Huwelijks defenitief geboekt. Gaan naar tenerife toe.
Morgen graveerde champagneglazen  ophalen. Als ik eerder weg kan van het werk.
Vandaag email naar 2 bloemisten gestuurd voor prijzen boeketten. Weer soort van productief dagje ;) niet echt vooruit te branden vandaag haha

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #168 Gepost op: 4 januari 2013, 11:32:29 »
Dat is wel heel schattig ja :)
Mijn AS is er toch ook wel mee bezig, al doet hij net alsof het hem niets doet.
Deze week had hij gedroomd dat zijn trouwpak rood was, hahah, hij schrok zich rot in zijn droom zei hij :D

Tenerife is lekker zeg, heerlijk vooruitzicht!
Ben benieuwd wat je kwijt bent voor je boeket, heb af en toe echt bizarre prijzen voorbij zien komen...
Ik ben weer enorm aan het twijfelen over mijn eigen gemaakte boeket. Vind hem zo 'rond' en weet niet of ik hem wel leuk vind zo...

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #169 Gepost op: 4 januari 2013, 12:47:59 »
Wij betalen voor bruidsboeket, auto stuk en bruidegom corsage €150

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #170 Gepost op: 4 januari 2013, 13:29:17 »
Herfststorm.. ik vind je boeket ERG leuk!! Veel beter zonder dat vogelnestje hihi! En te rond, ja hij is rond, maar ik vind het wel erg leuk!
April2013, ziet er mooi uit, dat hotel voor jullie huwelijksreis! Wij zitten nu te kijken naar een nijlcruise.. Ik heb nog nooit gevlogen en vind het eigenlijk doodeng, maar heb altijd gezegd dat ik weleens naar Egypte wil en dan echt dingen wil zien ipv aan een zwembad liggen.. Dus dan is een Nijlcruise een goed idee haha! Nu nog kijken of het financieel haalbaar is..

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #171 Gepost op: 4 januari 2013, 13:35:07 »
Nijlcruise valt vaak best wel mee geloof ik. Bij lidlreizen hebben ze vaak aanbieding

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #172 Gepost op: 4 januari 2013, 15:38:28 »
Thanks Laura, blij te horen dat je hem wel leuk vind :)

Een nijlcruise is leuk! Egypte is sowieso leuk, ik vind het de ideale vakantiebestemming. Komt omdat je heerlijk weer combineert met cultuur en Herfststorm is dol op cultuur! Ik ben ook 2 keer in Caïro geweest, vooral het museum vond ik ge-wel-dig! Maar ook Luxor is heel erg mooi. Bij de pyramiden kreeg ik zelfs een brok in mijn keel omdat ik als jong meisje dit al zo graag wilde zien.

Let er wel op dat je met een goede boot meegaat, minimaal 4 sterren maar liever nog 5. De hygiene is helaas heel anders als hier en bijna iedereen gaat aan de spetterpoep. Op een goede boot heb je minder kans. Mocht je toch aan de diarree raken, haal er dan daar iets tegen, en ook tegen de krampen. Het spul wat je hier kunt kopen is lang niet sterk genoeg.

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #173 Gepost op: 4 januari 2013, 17:07:28 »
Ja Nijlcruise valt wel mee op zich maar wij moeten in de meivakantie (ik werk in het onderwijs) en zodra het vakantie is wordt het natuurlijk gelijk duurder... 

Herfststorm, ik wil ook al vanaf dat ik klein was naar Egypte!ik ben ok zovaak in het rijksmuseum van Oudheden geweest... (Was 10 minuten op de fiets voor mij) en nu wordt het dan echt hihi... Bedankt voor de hygienetips!

Juennax

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #174 Gepost op: 5 januari 2013, 19:33:51 »
Hoi Dames!

Ik ben vorig jaar (2011-2012) tijdens de jaarwisseling ten huwelijk gevraagd. Het hele jaar heb ik al mee gelezen maar nooit gereageerd op het forum. Ik ga op 29 april trouwen!
Aangezien het nu allemaal wel heel erg begint te kriebelen en het steeds dichter bij komt zou ik graag met jullie willen meekletsen als dit mag!

Groetjes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards