collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 679158 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1175 Gepost op: 31 januari 2014, 13:56:38 »
Heel erg mooi Jinny! Zo'n boeket wil ik ook, maar dan waarschijnlijk gewone roosjes.

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1176 Gepost op: 31 januari 2014, 14:09:48 »
Ik twijfel ook nog over hoelang sluier! Vind het wel echt een bruid maken namelijk..

Heb even een paar fotos op de mail gezet Mardai, over het wel en niet zien van het haar eronder;)

Ja Pooh, mag ik vragen wat je geeft? Wij moeten nog een kado maar weet niet wat!!
Geven weet ik ook niet, denk op de dag zelf onder het eten?? maar misschien komt dat ook totaal niet uit..

Zal mijn idee boeket ook ff op de mail delen..
haha Borrelnootje gaat je vriend dat regelen??

Jammer dat je twijfelt Pooh, heb mijn jurk vorige week aangehad en voel nu echt geen twijfel meer! 100% mijn jurk.
Maar alle jurken zijn eigenlijk zoo mooi!! dus eigenlijk ook logisch dat er af en toe twijfel is

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1177 Gepost op: 31 januari 2014, 14:22:17 »
Jinny, dat is ook een erg gave kleur!
Denk dat ik toch bij mijn roze kleurtje blijf ook ivm mijn schoenen :)

Mijn sluier is lengte tot op mijn heup !

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1178 Gepost op: 31 januari 2014, 14:47:22 »
Wij hebben cadeautjes gekocht voor getuigen en CM. Voor de dames een kettinkje met een steentje en een klein bedeltje met hun voorletter en voor een andere dame een stoere leren armband met haar naam erin. Voor de heren een leren portemonnee waar hun naam op staat. Nu hebben we nog een 'extra' getuige, het neefje van as. Hij is te jong dus niet officieel, maar voor hem ben ik nog op zoek. waarschijnlijk een sleutelhanger van zijn favo voetbalclub met zijn naam erin gegraveerd.

Ik denk dat we dit aan het eind van de avond doen? Als we iedereen bedanken? Of niet? wat doen jullie?

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1179 Gepost op: 31 januari 2014, 14:53:28 »
Ik had je aanvulling ook nog niet gezien, maar prachtige schoenen Anouk!!! En 1e boeket is ook een beetje de stijl die ik wil, met pioenrozen en beetje 'wild'! Je kapsel vind ik ook helemaal leuk!

Mijn sluier is ook helemaal tot aan de grond, lijkt op die van Jinny! Zit ook te dubben met haarband/speldje etc.

Ik heb net in de stad wat spulletjes meegenomen voor mijn DIY's! Wat jute, doilies, potjes etc. :)!

Edit (zie dat ik meer post heb gemist):
Wij geven CM denk ik een kistje waar ze flessen wijn in kan bewaren, dat past bij haar! De getuigen wilde we allemaal een mooi lijstje met een foto van de bruiloft in doen, het zijn onze ouders (en CM is mijn getuige)... Misschien wat saai... Maar denk dat we onze ouders daar wel het meest blij mee maken.

I.v.m. fotocadeaus wilde we dit later doen, CM denk ik ook... Ken veel mensen die dit poosje na de bruiloft doen.

Jinny: ook een heel mooi boeket!
Net als Anouk zal ik voor roze gaan omdat het onze themakleur is :)!
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2014, 14:58:17 door Rosy »

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1180 Gepost op: 31 januari 2014, 14:54:23 »
@Sluier: die van mij is echt tot aan de grond. Mijn haar aan de achterkant zie je dus nauwelijks. De sluier is wel dus/transparant, maar toch. Vandaar die bling haarband. Ik ga eens even heel goed opletten begin maart wat je wel en niet ziet met de sluier in mijn haar.

@Rosy: waar heb je de doilies vandaan? ik ben ze aan het zoeken, maar kan alleen die hele kleine vinden.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1181 Gepost op: 31 januari 2014, 14:58:41 »
@Rosy: waar heb je de doilies vandaan? ik ben ze aan het zoeken, maar kan alleen die hele kleine vinden.

Jinny: ik heb zonet doilies gehaald bij de Pipoos, weet niet of die bij je in de buurt zit? Ik ken ook iemand die ze bij de Sligro haalt (dus mocht je iemand kennen met een pasje)...

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1182 Gepost op: 31 januari 2014, 15:08:04 »
Thanks! Pipoos niet echt in de buurt. Sligro wel!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1183 Gepost op: 31 januari 2014, 21:19:30 »
Dames,

Ik ben bezig de liedjes in te korten voor de ceremonie. Nu vraag ik me af hoe lang ik de muziek moet houden als mijn vader me weggeeft. ik wil namelijk als de muziek begint even een momentje hebben met hem aan het begin van de rode loper. Hij is nu 1.40 minuten, is dat te lang? Vind het ook moeilijk omdat ik ook even naar de tekst heb geluisterd en dit is precies het eerste couplet en het refrein.

Hoe doen jullie dit?

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1184 Gepost op: 1 februari 2014, 09:02:20 »
Jinny, ik heb geen idee, daar moet ik ook nog over na denken. Vind dat ook erg lastig!

Over de bedankjes. Onze CM's houden erg van sieraden, dus willen we ze een mooie armband geven met het infinity teken. Betekent oneindigheid en onze liefde is ook oneindig en daarbij dragen de CM's iedere dag armbanden, dus vonden we het wel een erg leuk idee :)
De getuigen weten we nog niet helemaal zeker, zijn mannen dus daar moeten we nog over nadenken.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1185 Gepost op: 1 februari 2014, 09:52:39 »
AS is op dit moment aan het kijken voor een pak! Samen met zijn broer en moeder.  Ben heel benieuwd!

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1186 Gepost op: 1 februari 2014, 10:09:55 »
Spannend KvD! Mijn vriend gaat vrijdag. Gaat hij er iets over zeggen of blijft het een verassing?
Daphne veel beterschap! Hoop dat de klachten verdwijnen
Nita mooie jurk heb je!
Ik heb voor over 2 weken een afspraak gemaakt voor de bruidstaart ben heel benieuwd!
Wat betreft bloemen zoek ik nog iemand die dat voor ons wil doen. Mijn moeder wist een paar mensen geloof ik. Die pioenrozen zijn idd mooi. In het bruidsboeket wil ik pasteltinten. Licht blauw, zandkleur en grijs zijn onze themakleuren hoop dat dit kan terugkomen in het bruidsboeket met wat roze oid.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1187 Gepost op: 1 februari 2014, 10:42:51 »
Leuk KvD! Hier is vriendlief vandaag ook kijken voor een pak!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1188 Gepost op: 1 februari 2014, 10:46:39 »
Ik krijg niks te zien, vind ik ook niet leuk.... mijn schoonmoeder weet hoe mijn jurk eruit ziet en heeft een stukje stof mee. Wel een paar hints meegegeven over wat ik mooi vind en verder zie ik het wel  :blush:

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1189 Gepost op: 1 februari 2014, 10:59:17 »
Spannend is dat he!!! Kwas ook zo nieuwsgierig..en vooral toen mn vriend zei: je moest eens weten! haha..maar vind het toch wel leuk dat het een verassing is!!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1190 Gepost op: 1 februari 2014, 11:58:16 »
Ik heb een dilemma... Nu zijn de gepersonaliseerde M&M's met 20% korting ivm Valentijn. Dat betekent voor ons €40,- korting!
Ze zijn 31 weken houdbaar maar ik vind het zo'n raar idee om het al in huis te halen. Wat zouden jullie doen?

Leuk he dat jullie nu allebei een geheimpje voor elkaar hebben. Ik ga mee om het pak van mijn vriend uit te zoeken. Dat wil hij graag. Wij gaan pas eind maart waarschijnlijk omdat dan de nieuwe collectie binnen is.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1191 Gepost op: 1 februari 2014, 12:56:35 »
Ik zou het gewoon bestellen, voor mijn gevoel duurt het niet zo lang meer...!
En 31 weken is toch een hele tijd? Aan suiker gaat niet zoveel kapot zei mijn oma altijd.

Ik heb de concept versie van onze uitnodiging naar de mail gestuurd... Blijf twijfelen!

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1192 Gepost op: 1 februari 2014, 17:47:14 »
welke site zijn die m&ms met korting mardai? willen wij ook...

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1193 Gepost op: 1 februari 2014, 21:15:06 »
Rosy volgens mij is die uitnodiging hartstikke leuk en persoonlijk! super creatief!! Zou het wel leuk vinden denk ik als ik zoiets zou krijgen!

Zou ze gewoon bestellen Mardai, donker en droog bewaren! volgens mij moet dat lukken! Zolang ze niet smelten :dry: :biggrin:

Bij mij vriend zeiden ze dat in de laatste week van Januari de hele nieuwe collectie binnen is! Bij jullie dus niet Mardai?
Ze zei juist dat in maart de eerste dingen al vaak weer weg waren. Maar kan ook verkopers praatje zijn natuurlijk!

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1194 Gepost op: 1 februari 2014, 21:40:17 »
Ik heb een dilemma... Nu zijn de gepersonaliseerde M&M's met 20% korting ivm Valentijn. Dat betekent voor ons €40,- korting!
Ze zijn 31 weken houdbaar maar ik vind het zo'n raar idee om het al in huis te halen. Wat zouden jullie doen?

Leuk he dat jullie nu allebei een geheimpje voor elkaar hebben. Ik ga mee om het pak van mijn vriend uit te zoeken. Dat wil hij graag. Wij gaan pas eind maart waarschijnlijk omdat dan de nieuwe collectie binnen is.
Wij nemen ook My MM's voor de builoft, dus ben ook de acties in de gaten aan het houden, ik verwacht dat zo half april de Moederdagacties komen, maar weet niet of dat voor jullie te laat is. Horgere kortingen als 20% ben ik niet tegengekomen trouwens ;)

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1195 Gepost op: 1 februari 2014, 21:46:02 »
Nee 20 % is echt het hoogste. Ik krijg de actie via de mail. Kortingscode is liefde. Geldig tot morgen middernacht.

Ik ga denk maar bestellen ben bang dat er geen nieuwe code van 20 % meer komt.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1196 Gepost op: 2 februari 2014, 08:57:53 »
http://m.groupon.nl/deals/rotterdam/my-m-m-s-1/33754514

ik denk dat een paar dames wel blij worden van deze link:-)
mijn vriendin kwam met het idee en met deze groupon.
ik ga t straks bestellen als as t ok vindt :applaus:
wil foto van de trouwkaart erop zetten...

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1197 Gepost op: 2 februari 2014, 09:35:53 »
Hej, hou je er wel rekening mee dat de korting van 20% dan niet geldig is! Ik heb hier ook naar gekeken maar voor mij is het voordeliger om met de korting te bestellen.
Dit staat er namelijk bij: Niet in combinatie met andere promotionele aanbiedingen

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1198 Gepost op: 2 februari 2014, 09:40:38 »
Rosy ik vind je uitnodiging hartstikke leuk hoor! Totaal niet rommelig, juist heel origineel. Wat een leuke foto hebben jullie op de kaart. Door een fotograaf laten maken?

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1199 Gepost op: 2 februari 2014, 09:51:25 »
Leuk die M&M's! Wij hebben bedrukte spekjes, niet zo heel duur.

We zitten al in februari! Wat gaat het snel he?! Heb dit weekend mijn lege glazen potjes in de week gelegd zodat de etiketten er af konden. Helemaal gelukt! Nu nog stof gaan kopen. Heb sowieso best wat stof nodig, mort even kijken waar ik dat het beste kan kopen.
Ik heb 60 pom poms; die ga ik pas een week voor de bruiloft uitvouwen denk ik. Ik moet echt snel spullen halen voor mijn DIY's.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards