collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o  (gelezen 28477 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suzan1983

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #25 Gepost op: 25 mei 2011, 20:54:48 »
1500 voor de tuin dacht ik.
De tuin is wel geweldig voor foto's! Wauw!
Maar zo een zaal kun je volgens mij ook in andere kasteeltjes vinden.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #26 Gepost op: 26 mei 2011, 09:19:55 »
Het ziet er schitterend uit ja, maar die prijs :blink:, schandalig veel!!

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #27 Gepost op: 2 juli 2011, 11:33:50 »
jeetje dat is wel erg duur! Wel gave locatie maar niet haalbaar voor iedereen...

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #28 Gepost op: 2 juli 2011, 13:33:33 »
jeetje dat is wel erg duur! Wel gave locatie maar niet haalbaar voor iedereen...

Klopt, anders zou het ook niet meer bijzonder zijn. Ach, met mijn gewone burger leventje ben ik al zeer tevreden. :wink:

Veer

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #29 Gepost op: 2 juli 2011, 13:52:20 »
Het is belachelijk veel geld. Waarom mag niet iedereen op een bijzonder locatie trouwen. Zeker als je nagaat dat iedereen bijdraagt aan die locatie. Wanneer belastingen betaald. Nederland betaald geld aan het koningshuis. Ik denk dat ze met het geld dat het trouwen oplevert toch iets van onderhoud of zo gaan bekostigen wanneer de prijs omlaag gaat kunnen er meer mensen trouwen en komt er meer geld binnen. Maar goed wanneer het 50 procent minder zou kosten zou het nog teveel zijn. Zou het de duurste locatie van Nederland zijn? En wat zou de goedkoopste locatie zijn?

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #30 Gepost op: 22 mei 2012, 09:22:23 »
Hallo allemaal,

De officiele trouwlocatie hebben we al, maar nu zijn we op zoek naar een mooie locatie voor het diner en feest. Nou had ik verwacht dat er in de omgeving Apeldoorn genoeg gelegenheden zouden zijn, maar valt dat even vies tegen (of ik zoek niet goed genoeg  :laugh: ).

We hebben tot nu toe één locatie gevonden die we heel erg mooi vinden, maar die ligt alweer best ver weg...

Zijn er mensen die ideeën hebben voor een mooie locatie omgeving Apeldoorn??

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #31 Gepost op: 22 mei 2012, 12:31:01 »
Wilde Pieters (Centrum)

Van Kinsbergen (Centrum)

Nieuwe zweep (Klarenbeek)

4 Seizoenen (Twello)


Wij zijn bij bovenstaande locaties geweest, en hebben ons feest en diner uiteindelijk bij de nieuwe zweep in Klarenbeek gehouden.
Top service, en erg aardig personeel.
Wat mij betreft zeker een aanrader!
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2012, 12:32:53 door 11-06-2010 »

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #32 Gepost op: 29 mei 2012, 12:51:47 »
We zijn zondag bij de Woeste Hoeve gaan kijken, wel een erg mooie locatie, maar weet nog niet of het ons gaat passen. Vandaag gaan we bij de Cantharel kijken. Iemand al ervaring met één van deze twee locaties?

Ik heb ook even de sites bekeken van jullie genoemde opties. Bij het Jachthuis kun je volgens mij alleen eten en geen avondfeest houden, dit haal ik in elk geval niet uit de tekst op... In het centrum zitten we liever niet i.v.m. parkeergelegenheid. @11-06-2010 hoe is de nieuwe zweep jullie bevallen? We zijn opzoek naar een knusse locatie en de op de foto's leek het allemaal vrij groot en kil. Kan natuurlijk zijn dat dat vertekend! Wellicht is de vier seizoenen ook een optie!

Loesi1985

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #33 Gepost op: 22 mei 2013, 14:26:16 »
Hoi allemaal,

Wij zijn op zoek naar een geschikte trouwlocatie/borrel- en dinerlocatie voor onze, kleine/intieme bruiloft.

Nu zijn we zelf erg gecharmeerd van de Woeste Hoeve vlakbij Apeldoorn. We gaan hier binnenkort ook een hapje eten, maar ik ben toch ook erg benieuwd of er hier mensen op het forum zijn die hier al getrouwd zijn of een feestje gevierd hebben en hun ervaringen met mij zouden willen delen...

Ik hoor het graag, alvast bedankt!!

Aafjes77

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #34 Gepost op: 16 juli 2013, 12:43:50 »
Hoi Loesie1985, beetje late reactie maar wij gaan in/op/bij de Woeste Hoeve trouwen. Waren allebei meteen verliefd op de locatie. Het is alleen niet heel goedkoop.....maar je hebt er dan ook wel wat voor!
Waarschijnlijk heb je al lang je locatie gekozen, ben benieuwd waar je uiteindelijk uit bent gekomen!
Groetjes

MarjoleinSt

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #35 Gepost op: 19 augustus 2013, 12:55:15 »
M'n verloofde en ik gaan trouwen bij Stegeman te Laren.

Voor een buffetdiner + borrel + bruidstaart a 25 gasten = 1150
Borrel na diner, voor ceremonie, a 125 gasten = 437,50 (wij trouwen namelijk na het buffet, om 19:45u)
Avondarragement a 125 gasten = 2750

Dus totaal 4337,50....er vanuit gaande dat er 125 gasten komen...momenteel staat de gastenlijst al op 150 personen.

Bij ons werd in ieder geval geen huur voor de locatie gerekend, vind het persoonlijk ook raar als ze dat doen, aangezien ze al genoeg verdienen op zo'n avond.


Aafjes77

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #36 Gepost op: 19 augustus 2013, 13:00:32 »
Hallo EllenT, wij zijn ook bij hofstede de middelburg geweest! Hebben uiteindelijk geen offerte aangevraagd. Maar wat betreft de prijs lijkt het redelijk. Er is zeker ruimte voor  onderhandeling, die is er altijd. Wij trouwen uiteindelijk op de Woeste Hoeve in Hoenderloo en daar hebben we aangegeven wat ons budget was, hij heeft gekeken hoe dicht hij daarbij in de buurt kon komen.
Qua taart heb ik geen idee die zit bij ons bij de prijs op de locatie in, de zus vd eigenaar is Patissier!
Heel veel succes met je voorbereidingen en een tip, ga eens kijken op de Woeste Hoeve! Ik weet zeker dat je verliefd zult worden...hahahahahaha

EllenT

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #37 Gepost op: 19 augustus 2013, 21:06:10 »
Hoi Aafjes,

Wat grappig, we zijn ook bij de Woeste Hoeve wezen kijken. Maar onze voorkeur gaat tot nu toe erg uit naar De Middelburg.
Ik moet zeggen dat we bij de Woeste Hoeve (nog) geen offerte hebben laten maken, omdat de eigenaar er op dat moment niet was. Opzich ben ik ook wel gecharmeerd van de Woeste Hoeve, maar  ik geloof dat de Middelburg nu nog even wint.
Eigenlijk is het niet helemaal eerlijk, aangezien we niet goed kunnen vergelijken (kwa prijs dan).

Een hele brutale vraag, maar wat betalen jullie daar dan? Ben wel benieuwd, want op de trouwflyer die ik wel van de WH heb, stond een diner van 60euro incl drinken, vind ik best wel aan de prijs. Nou weet ik niet wat De Middelburg er bij gaat rekenen als we het daar gaan houden, want dat zeiden ze wel even tussen neus en lippen door dat de drankjes bij het eten er nog bij op komen...
En wat kost een "eenvoudig" avondarrangement bij de WH? Staat alleen een vrij "Luxe" arrangement in de folder?

P.S. Wanneer trouwen jullie er?

Groetjes Ellen

Stephan en Diane

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #38 Gepost op: 20 augustus 2013, 19:42:34 »
Hoi Aajes en EllenT,

Wij zijn momenteel ook stuk aan het zoeken naar een geschikte locatie voor onze trouwdag. We willen alles op 1 locatie gaan vieren. We hebben ongeveer 25 dagkaarten en 100 avondgasten.

De prijs van Hofstede de Middelburg is niet aan de hoge kant. Wij zijn hier ook geweest en hebben een gelijke indeling van de dag als hierboven ( bericht EllenT). Het klopt dat je de drankjes van de daggasten t/m het avondeten nog bij de offerte op komt, dit is alleen na de dag bekend. Ga uit van ongeveer 10 à 15 euro p.p..
Wij hebben een offerte liggen van ongeveer €4700,-.

Daarnaast zijn we ook nog wezen kijken bij landgoed huis te Eerbeek. Hier zijn we ongeveer €500,- meer kwijt, maar is wel een stukje krapper qua feestruimte. Alleen is hier de entourage een stuk meer naar onze wens.

Wij gaan nog kijken bij 3 andere locaties om zo een goed beeld te krijgen wat er allemaal mogelijk. Hieronder valt ook de Woeste Hoeve. Ben ook erg benieuwd naar de prijs p.p. Van de daggasten en van de avondgasten.

Iemand ervaring met Spelderholt in Beekbergen en de Wipselberg?
Alvast bedankt voor de reacties.

Stephan en Diane.

Ukkie84

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #39 Gepost op: 7 maart 2014, 21:17:44 »
Hallo allemaal
mijn as en ik gaan in 2015 trouwen
nu hebben we al zoveel locaties gezien dat we door de bomen het bos  niet meer zien
We hebben alles op en rijtje gezet en we komen op 2 locaties uit  1 daarvan is de woeste hoeve in Apeldoorn zelf vind ik het een hele mooie locatie maar we vragen ons af of er hier al mensen getrouwd zijn en wat ze van die dag vonden

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #40 Gepost op: 27 maart 2014, 21:57:39 »
@Ukkie,
Ik heb daar ooit een feestje gehad.
Op zich was het allemaal prima in orde qua eten, drinken en bediening.
Ik vond het erg jammer dat alles zo verdeeld was over de locatie.
Het was die dag heel erg warm, dus er zaten ook veel mensen buiten. Daardoor was het feest nogal versnipperd, want er stond een band in het zaaltje te spelen. Het feest kwam daardoor heel erg laat op gang.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Apeldoorn e/o
« Reactie #41 Gepost op: 22 mei 2014, 10:28:12 »
@ Ukkie84 Ben je al bij de Woeste Hoeve wezen kijken? Het leek ons ook echt een geweldige locatie, tot we er geweest waren...
Het is idd zo dat je, tenzij je echt met maar een heel klein gezelschap bent, niet in één ruimte je feest kunt houden. De mensen moeten zich dan over meerdere ruimtes verdelen. Daarnaast vonden wij het een groot nadeel dat ze ons geen duidelijk beeld konden geven van de opties voor het diner en de hapjes die we konden krijgen. Dit was namelijk allemaal afhankelijk van wat er op het moment dat wij zouden trouwen uit de biologische tuin kwam. Daarnaast verkochten ze geen reguliere frisdrank (mijn man vroeg om een sinas) maar een biologische variant die er in de verste verte niet op leek.
Daarnaast kregen we een hele onduidelijke offerte waarbij niet duidelijk werd hoeveel het besproken programma ongeveer zou gaan kosten. Voor ons dus reden genoeg om niet naar de Woeste Hoeve te gaan. Natuurlijk is dit onze persoonlijke mening en een momentopname van ons. Ik kan me voorstellen dat anderen er wel helemaal weg van zijn. Het is ook net waar je naar op zoek bent.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards