collapse

Auteur Topic: Nog Maar 18 Dagen!  (gelezen 13244 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vlinderbloem

  • Gast
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #75 Gepost op: 19 april 2006, 11:07:52 »
Ow jeetje carol wat een gedoe ineens zo op het laatst!! :ohmy:
Ik hoop heel erg dat het met deze fotograaf wel klikt!

Mijn gelnagels zitter er ook op inmiddels. Wat een raar gevoel zeg! Ik heb nooit lange nagels, dus ik typ en sms nu heel moeilijk haha.
Na de bruiloft laat ik ze nog wel zitten maar vijl ze dan wel een stukje korter.

Vanmiddag ga ik mn jurk halen! Joepie!

Carol heel veel succes nog met alle dingen, en met de zenuwen! Ik zal aan je denken morgen als ik corsage's zit te maken.
Alvast een hele fijne dag toegewenst met mooi weer!!

Ineke111

  • Gast
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #76 Gepost op: 19 april 2006, 11:10:40 »
Hoop dat alles goed komt!! Duurt nog maar 1 dagje!! Succes nog met de laatste dingetjes!

Abigail

  • Gast
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #77 Gepost op: 19 april 2006, 13:53:23 »
jaah!! Ik ben helemaal in de zenuwen voor jullie :laugh:
Leef helemaal mee!!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #78 Gepost op: 19 april 2006, 14:15:10 »
Nog 1 nachtje en wat zag je er charmant uit op je vrijgezellenfeest :tongue: ...ik ben heel benieuwd hoe hetgesprek ging met die andere fotograaf...

carol.line

  • Gast
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #79 Gepost op: 19 april 2006, 16:36:00 »
@Vlinderbloem, voor ik het vergeet: [color=\"#FF6666\"]Jij ook alvast een superfijne dag gewenst met stralend weer![/color] En anders ben je toch gewoon zelf het stralende middelpunt???

het is hier de hele dag mooi weer geweest, dus maar hopen dat dat morgen ook zo is!

Laatste update: De fotograaf van vandaag beviel prima! We hebben meteen alles vastgelegd, en hij doet nergens moeilijk over. Sympathieke man! Ook met Marc klikte het, dus we gaan met een goed gevoel naar morgen!

Verder is alles helemaal op regel. Alles ligt klaar wat klaar moet liggen (zoals de curlies van Natascha en de kousenband van dromer :biggrin:, veertjes van Belinda liggen bij bloemist, maar da's afwachten of die gebruikt worden), onze tassen liggen al in het hotel, de taarttopper van Happygirl is al in de zaal, net als de brievenbus voor (eventuele haha) enveloppen. We hebben gebeld naar de bloemist, de muziek, de trouwauto, ter controle. we hebben nu mijn vader ingelicht dat we een andere fotograaf hebben. hij wass al compleet op van de zenuwen, dus hebben we gisteren maar niet aan de grote klok gehangen dat we een klein probleempje hadden...

Vanavond komen mijn broer en schoonzus, mijn zwager met schoonzus, en beide ouderparen, omdat dan de buren de boel komen versieren! Lijkt me erg gezellig!

Marc vertrekt net om nog even ontspannen een stukje op de motor te rijden, dus kan ik nog mooi even in mijn 'geheime' spulletjes neuzen hihi!

Maar met andere woorden: WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR!!!

WHAHOOOOOOOOOOOEEEEE!!!   :wub:
« Laatst bewerkt op: 19 april 2006, 16:43:24 door carol.line »

biancje

  • Gast
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #80 Gepost op: 19 april 2006, 17:14:18 »
Op naar de grote dag!!! Alvast heel veel plezier gewenst!!!

En Vlinderbloem jij natuurlijk ook!!!
« Laatst bewerkt op: 19 april 2006, 17:14:35 door biancje »

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #81 Gepost op: 19 april 2006, 17:31:16 »
Gelukkig is het toch nog goed gekomen met de fotograaf...en zo te lezen heb je alles onder controle...nog één nachtje slapen en dan is het genieten!!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #82 Gepost op: 19 april 2006, 17:32:10 »
Wat fijn dat er op het laatste moment nog een nieuwe goede fotograaf is gevonden! Zo zie je maar, vaak komt alles wel weer op zijn pootjes terecht!

Amy

  • Gast
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #83 Gepost op: 19 april 2006, 17:56:54 »
Krijg er zelf al helemaal kriebels van. Wel fijn dat deze fotograaf wel klikt!!
Zal aan je denken morgen!

@ Vlinderbloem..alles goed gegaan met de jurk? Voor jou nog maar 2 nachtjes....succes met alles en alvast een hele fijne dag vrijdag

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Nog Maar 18 Dagen!
« Reactie #84 Gepost op: 19 april 2006, 20:24:27 »
nou ik ben ook wel blij te weten dat het op het laatste moment dus toch nog goed is gekomen!... nu lekker genieten meiden!.....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards