collapse

Auteur Topic: Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!  (gelezen 14576 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #75 Gepost op: 18 juni 2006, 21:56:33 »
Heb gisteravond mijn jurk aan mijn vader laten zien... had em aangetrokken.
Omdat mijn vader alleen maar werkt (eigen zaak) en eigenlijk nooit es ergens bij kan zijn vond ik dat hij em wel mocht zien en ook omdat ik hem van mijn ouders kreeg...

... SPRAKELOOS was ie...  :biggrin:

Is toch wel weer een heel speciaal gevoel!!  :wub:

Ook mijn zusje was er, die zou eigenlijk meegaan met kopen, maar ja, het ging ineens sneller dan verwacht.
Dus zij heeft me geholpen met het aantrekken van de jurk, ook zij stond met grote ogen te kijken!
Heerlijk dit!!!

En maar mijn lippen stijf op elkaar houden om maar niks te zeggen van onze vervroegde datum, oh, wat is dit vreselijk!!!

Zwabber

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #76 Gepost op: 18 juni 2006, 22:03:08 »
Oooh wat lastig dan om je mond te houden.
Vinden ze het dan niet raar dat je al een jurk hebt??

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #77 Gepost op: 18 juni 2006, 22:08:51 »
Nee dat gelukkig niet.
Nog heel ff volhouden...

Luna

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #78 Gepost op: 18 juni 2006, 22:16:41 »
oooo moeilijk is dat he hihihi :wink:

Amy

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #79 Gepost op: 18 juni 2006, 22:27:50 »
Wat leuk dat je hem aan je vader hebt laten zien! Mijn vader is ook heeeeel nieuwsgierig..hij vraagt steeds of hij mee mag de volgende keer met passen  :laugh: ...nee dus  :wink: ..hihi

milcin

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #80 Gepost op: 19 juni 2006, 10:28:38 »
hai safari, ik weet niet goed waar ik het moet zetten dus dan maar hier. in principe kun je van iedere lokatie een trouwlokatie maken daar betaal je alleen voor. dus als jij op het honkbalveld wil trouwen dan moet dat mogelijk zijn. het brengt alleen extra kosten met zich mee
ik ben effe bezig met zoeken voor je waar het ook al weer stond, zodra ik het heb antwoord ik je

milcin

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #81 Gepost op: 19 juni 2006, 10:57:11 »
hai safarie ik nog een keer hier. ik heb wel wat voor je gevonden over een locatie omzetten naar trouwlocatie. het kost wel behoorlijk. misschien kun je gewoon eens bij je stadsdeel of gemeente vragen of het mogelijk is om op een speciale plaats te trouwen.
 succes ermee, cindy

je mag me mailen als je vragen hebt. croese880@hotmail.com
Bijzondere locaties

De trouwzaal van het stadsdeelkantoor is een prachtige plek om elkaar het ja-woord te geven. Maar wellicht denkt u aan een andere bijzondere locatie in dit stadsdeel, zoals de plek waar u elkaar hebt ontmoet. Onder bepaalde voorwaarden kan de huwelijksvoltrekking daar doorgang vinden.



Voorwaarden
De locatie moet aan de volgende eisen voldoen: Zo moet zij:

openbaar zijn
voor iedereen toegankelijk zijn
veilig zijn
Uiteraard moet er ook  toestemming zijn van de eigenaar van de locatie. Goedkeuring is al verleend aan:


 Locatie  Adres
Hugo Olijfveldhuis (met daarin vereniging 'Ons Suriname' Zeeburgerdijk 19a
Café-restaurant De Skeeve Skaes Jaap Eden IJscomplex
Muiderpoorttheater 2e Van Swindenstraat 26
Kinderboerderij  'De Werf' Archimedeslaan 59
Kerk  'De Bron' Hugo de Vrieslaan 2
Café-restaurant 'Museum' Linnaeusstraat 29
Restaurant/ Grand Café 'Cinetone' Duivendrechtsekade 85
De Koepel in het Oosterpark  
Hotel Arena 's- Gravesandestraat 51
Roeivereniging 'De Hoop' Weesperzijde 65-a  
Restaurant De Kas Kamerlingh Onneslaan 3  
Roeivereniging Poseidon Jan Vroegopsingel 4


Hoe werkt het?
Als u een verzoek indient om op een bijzondere locatie te trouwen, bezoekt een ambtenaar van de burgerlijke stand eerst de plek om te beoordelen of deze geschikt is. U krijgt hierover bericht. Pas als de locatie officieel is goedgekeurd, kunt u verder gaan met uw voorbereidingen.

U kunt uw verzoek om op een bijzondere locatie te trouwen digitaal indienen. Maar het kan ook per brief. Stuurt u deze naar:

Stadsdeel Oost/ Watergraafsmeer
Afdeling Burgerzaken
postbus 94801
1090 GV  Amsterdam.

Kosten
Aan het trouwen op bijzondere plekken zijn extra kosten verbonden. Naast de gebruikelijke kosten en de huur van de locatie, betaalt u op maandag tot en met vrijdag € 420,-; op zaterdag € 480,- en op zondag € 525,- .

Gwen

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #82 Gepost op: 19 juni 2006, 11:36:06 »
Wat leuk dat je je jurk aan je vader hebt laten zien zeg. Zal hij torts geweest zijn op zijn meisje!

Moeilijk he niks zeggen. Weet je al wanneer je het ze gaat vertellen?

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #83 Gepost op: 19 juni 2006, 12:45:16 »
nou inderdaad wat zal hij trots op je zijn en wat zal het een onwijs bijzonder gevoel geven dat hij sprakeloos is....

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #84 Gepost op: 19 juni 2006, 18:51:27 »
Ja dat was ie zeker, zucht.... waarschijnlijk ook omdat ik de eerste ben die gaat trouwen.
Mijn moeder was ook weer helemaal verliefd "Oooooh, ik vind em nog steeds zo super mooi!!!"
Voelde mezelf ook wel een beetje trots!! haha.

Zo gauw de magneten binnen zijn gaan ze de deur uit, dus ik denk dat ze over een week of 3-4 bij iedereen op de deurmat liggen.
Op het moment dat ik een telefoontje van mijn ouders heb ontvangen met een grote vragende HUH????? pak ik de pennen in die ik vanavond heb besteld en gaan we samen onze ouders vragen om getuige te zijn.
Allemaal hele speciale dingen, ik kan echt niet wachten.
Zag vandaag dat onze bestelling van de magneten in werking is gezet.
De pennen verwacht ik over een paar dagen bij me thuis.

Annemieke

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #85 Gepost op: 19 juni 2006, 19:06:07 »
Ziehier het antwoord op mijn vraag in een ander topic (of je ouders de nieuwe datum weten als ze gevraagd worden getuigen te zijn of al eerder). :tongue:

Gwen

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #86 Gepost op: 19 juni 2006, 19:11:30 »
Oh spannend hoor! Wel leuk om het met magneten te doen. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren. Leuk dat jullie pennen hebben besteld. Mag ik vragen waar jullie dat gedaan hebben. Vind het namelijk wel leuk om dat als cadeautje te geven!

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #87 Gepost op: 19 juni 2006, 19:19:29 »
Weet je dan wel zeker dat je ouders het als een van de eersten weten? Stel je voor dat de postbode bij je tante (bij wijze van spreken) eerder komt dan bij je ouders, en ze bellen meteen van: Leuk zeg, dat de datum vervroegd is... Ik zou daar geen risico in willen lopen, bijvoorbeeld de avond dat je ze op de bus doet langsbrengen bij je ouders ofzo...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #88 Gepost op: 19 juni 2006, 21:06:25 »
[quote name=\'Irene\' post=\'93118\' date=\'19 June 2006, 19:19\']Weet je dan wel zeker dat je ouders het als een van de eersten weten? Stel je voor dat de postbode bij je tante (bij wijze van spreken) eerder komt dan bij je ouders, en ze bellen meteen van: Leuk zeg, dat de datum vervroegd is... Ik zou daar geen risico in willen lopen, bijvoorbeeld de avond dat je ze op de bus doet langsbrengen bij je ouders ofzo...[/quote]

Ehhh... Oja...  :huh:
Tja, maar even langsgaan bij mijn ouders zit er niet in, moet ik 1,5 uur rijden...
Of ik verstuur die van mijn ouders eerst en dan een dag of 2 later de rest!!
Ja, denk dat ik dat maar doe.
Bedankt voor het meedenken, stond er niet eens bij stil!

[quote name=\'Gwen\' post=\'93108\' date=\'19 June 2006, 19:11\']Oh spannend hoor! Wel leuk om het met magneten te doen. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren. Leuk dat jullie pennen hebben besteld. Mag ik vragen waar jullie dat gedaan hebben. Vind het namelijk wel leuk om dat als cadeautje te geven![/quote]

Bij www.hobbyhuis.nl

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #89 Gepost op: 19 juni 2006, 21:12:14 »
[quote name=\'Anke\' post=\'93191\' date=\'19 June 2006, 21:06\']Ehhh... Oja... :huh:
Tja, maar even langsgaan bij mijn ouders zit er niet in, moet ik 1,5 uur rijden...
Of ik verstuur die van mijn ouders eerst en dan een dag of 2 later de rest!!
Ja, denk dat ik dat maar doe.
Bedankt voor het meedenken, stond er niet eens bij stil![/quote]

Graag gedaan hoor! Jammer dat je niet even langs kan rijden, maar als je ze iets eerder verstuurd, weet je zeker dat ze het als een van de eersten weten!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #90 Gepost op: 9 juli 2006, 18:01:14 »
Nou, alles is dus goed gegaan met de magneten, niemand die elkaar vragend opbelde...

En ik heb besloten om dinsdagavond mijn ouders als getuige te gaan vragen.
Ik wil gewoon graag alleen mijn ouders erbij hebben, dus we nemen ze mee uit eten en daar ga ik de pennen geven met de vraag of ze mijn getuigen willen zijn.
Waarom wachten?
Fototoestel gaat mee en ik ben heel erg benieuwd hoe ze reageren!!!

Sandra

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #91 Gepost op: 9 juli 2006, 18:47:40 »
Oh, spannend, je ouders gaan vragen! Ik weet zeker dat ze heel blij en trots zijn dat je ze hebt gekozen, dat kan bijna niet anders!

Amy

  • Gast
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #92 Gepost op: 9 juli 2006, 18:50:07 »
Leuk!! Ben erg benieuwd hoe je ouders reageren en of ze de pen mooi vinden  :wink:
Veel plezier... :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Misschien Gaat Het Toch Allemaal Wat Eerder Gebeuren!
« Reactie #93 Gepost op: 9 juli 2006, 19:28:54 »
Als ik tijd heb ga ik dinsdag nog wel ff achter de computer zitten en anders probeer ik het gelijk woensdag ochtend.
Oh, ik kan haast niet wachten!!!
Af en toe schiet er wel ff een kriebel door mn buik heen...  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards