collapse

Auteur Topic: Winterbruid?  (gelezen 10465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Winterbruid?
« Gepost op: 9 maart 2009, 19:34:15 »
Lieve allemaal,

Wij hopen te gaan trouwen in Januari 2010, in de winter dus!
Nu zit ik op internet al wat te speuren maar het aantal bruidsjurken met mouwen is errug klein!! Ik wil niet echt een hele blote trouwjurk, want dat vind ik:
a. te koud (kippevel en vlekken zijn niet echt heel sexy :wink:), en
b. niet mooi, als iedereen "winters" gekleed is, en ik halfnaakt :wink:

Nu weet ik dat er allerlei jasjes te koop zijn (en stola oid lijkt me eigenlijk niks, want daar ben je dan steeds zo mee in de weer), maar nergens op internet op bruiloftssites kom je die jasjes tegen  :blink:

Is er iemand die ervaring of tips heeft voor de winterbruid?

Mariettekl

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #1 Gepost op: 9 maart 2009, 19:37:35 »
Ik weet niet precies wat voor jasjes je bedoelt, maar ik heb mijn jurk gekocht en kon in de winkel een jasje bijbestellen
 en die stond niet op de site! (stonden helemaal geen jasjes op de site)
Misschien moet je eens naar wat winkels mailen... om te vragen wat de opties zijn!

Succes en welkom!  :biggrin:

moi2009

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #2 Gepost op: 9 maart 2009, 19:46:12 »
Gewoon bij een bruidswinkel langsgaan? Daar kan je het allemaal aanzien. Ze hebben vaak bijpassende jasjes of ze kunnen die laten maken.

Lisa2009

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #3 Gepost op: 9 maart 2009, 19:56:08 »
Hier ook een winterbruid, 23-01-09 zijn wij getrouwd. In mijn topic een verslag van deze geweldige dag en ook foto's (op pagina 1 en 2) van een jurk met lange mouwen. De jurk is eventueel nog te koop (zie te aangeboden/gevraagd).
Ik had ook nog een lekkere omslagdoek gekocht, maar door de lange mouwen niet echt nodig gehad.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Winterbruid?
« Reactie #4 Gepost op: 9 maart 2009, 19:56:29 »
Dank jullie wel! Ja, ik neem aan dat ze die dingen wel hebben bij een bruidszaak :wink: Ik hoopte alleen dat iemand een adres op internet zou hebben of eigen ervaringen van hoe zo'n jasje er uit ziet zodat ik me alvast een beetje een beeld kan vormen van wat er is, en wat ik mooi vind.

Annemieke

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2009, 18:50:14 »
Dit was mijn jurk. Ik ben getrouwd in mei, dus het 'jasje' was niet voor de kou, maar gewoon omdat ik het mooi vond! Deze foto is van het passen. In bruidswinkels hebben ze vaak van alles en als het er niet is kan het vaak gemaakt worden.

Succes met zoeken!

[attachment=9839:7_2_7.3.jpg]

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Winterbruid?
« Reactie #6 Gepost op: 10 maart 2009, 19:40:23 »
Hoi Annemieke,

Dankjewel voor je reactie! Zo'n kant jasje vind ik ook mooi! Het staat jou ook goed. Ik wil denk ik een smalle jurk dus dan is wat "opsmuk" aan de bovenkant wel mooi denk ik...

Ben benieuwd of zich nog meer "winterbruiden" melden, ik vind het erg leuk te zien wat er allemaal mogelijk is!

xx Inge

suzan1983

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #7 Gepost op: 10 maart 2009, 19:54:24 »
ik was ook een winterbruid.
7-12-7
Ik heb doorgebeten  :laugh:
ik wilde absoluut niets over mijn jurk!

ik moet zeggen, in het begin voel je het, maar daarna niet echt meer.
En koud was het zeker.  foto's ook deels buiten gemaakt.

En dat anderen winters gekleed zijn, tja bij mij niet. Iedereen had iets chiques aan. En de meesten waren best wel dun.

Succes met je zoektocht.

Short01

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #8 Gepost op: 10 maart 2009, 20:13:45 »
Hier ook een winterbruid...in de sneeuw in Vegas getrouwd! Ik had een kanten bolero met halve mouwen...en ja je voelt het wel even, maar daarna niet meer. De adrenaline houdt je wel warm :)

Carolina

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #9 Gepost op: 10 maart 2009, 20:48:56 »
je kunt ook een jurk laten maken misschien. Victors wedding design maakt jurken met mouwen en nanni

http://www.nanni.nl/
http://www.victorsweddingdesign.com/

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Winterbruid?
« Reactie #10 Gepost op: 10 maart 2009, 20:56:37 »
Dankjulliewel voor de reacties! Ja het is algemeen bekend dat bruiden het nooit koud hebben :wink: Maar niet alleen daarom wil ik een jasje (ik ben namelijk niet zo'n koukleum), ik vind het ook gewoon echt Mooi! :biggrin: En dan bij het feesten kan 'ie uit!

Ik ben al wel smoorverliefd op laarsjes! Echt iets voor mij, helemaal verliefd op een paar schoenen, en nog geen idee wat voor jurk ik wil  :rolleyes:

Fantastische laarsjes...

Ingedepinge

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #11 Gepost op: 10 maart 2009, 21:13:24 »
Ik trouw dan in oktober maar heb ook een kanten bolero voor extra warmte.
Dankzij ons 100 jaar oude huisje met alleen gaskachels beneden ben ik gelukkig wat kou gewent :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2009, 21:13:57 door Ingedepinge »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Winterbruid?
« Reactie #12 Gepost op: 11 maart 2009, 10:56:45 »
Kom maar op met die foto's, winterbruiden! Vind ze echt superleuk om te zien :biggrin:

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Winterbruid?
« Reactie #13 Gepost op: 11 maart 2009, 15:02:47 »
Ook hier een winterbruid, mijn a.s. en ik trouwen op 19 december. Ik heb nog geen jurk, maar ben al wel op zoek. :) Ik wil het liefst een jasje of mouwen, stola's vind ik niet zo tof. :)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Winterbruid?
« Reactie #14 Gepost op: 11 maart 2009, 15:05:42 »
Hoi, dat ben ik helemaal met je eens, stola's kunnen wel mooi zijn, maar je bent er vooral heel erg mee "in de weer", omdat je het op de een of andere manier moet vastknopen of omhangen en dat is toch lastig. Laat je het weten als je iets moois gevonden hebt?? Wanneer ga je shoppen?

liefs, Inge

moi2009

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #15 Gepost op: 11 maart 2009, 16:29:04 »
Mijn stola wordt met haakjes of iets dergelijks vast gezet. Zo ben ik niet heel de tijd aan het klungelen met dat ding.

Echeveria

  • Gast
Winterbruid?
« Reactie #16 Gepost op: 11 maart 2009, 22:51:14 »
Hier nog een winterbruidje. Wij zijn 20-02-2009 getrouwd en het was koud en nat, maar zoals er al meer hadden gezegd op een gegeven moment voel je de kou niet meer. En wat de overige gasten betreft bijna iedereen had nette kleding aan wat ook niet al te warm was. Ik had een strapless jurk met een bolero jasje die ik niet de hele dag heb aan gehad. Succes met je keuze, groetjes Puck.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Winterbruid?
« Reactie #17 Gepost op: 11 maart 2009, 23:03:43 »
Hoi, ik bedoel met "winters" ook niet coltruien en sjaals, maar ik neem aan dat je als winterbruid wel de enige bent die in strapless komt...  :rolleyes:
En dan zou ik me toch een beetje "naakt" voelen in de kerk vooral. Op het feest gaat het jasje natuurlijk uit! :biggrin:
Heb jij foto's van jou/je jurk?

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Winterbruid?
« Reactie #18 Gepost op: 11 maart 2009, 23:08:21 »
Wij trouwen 18 december en ik ben dus ook een winterbruidje. ik wil ook een jurk met mouwen en laat mijn jurk maken door Anastasi, die kan precies maken wat je zelf wilt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards