collapse

Auteur Topic: Ketting  (gelezen 16818 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #50 Gepost op: 23 februari 2009, 14:09:01 »
@Eer, ik heb de kettingen binnen, maar waar ik al een beetje bang voor was, ze zien er toch wel goedkoop/nep uit :huh: . Van een foto is het niet af te zien, maar in het echie vallen ze helaas tegen, ik ga beide kettingen dan ook terug sturen, dat is dan wel weer een voordeel.

Toch maar verder  op zoek naar een mooie ketting en oorbellen.

@ Bride 2 Be, dat is ook een mooie ketting! mag ik vragen waar je die gekocht hebt?

Gr Joyce

~M*M~

  • Gast
Ketting
« Reactie #51 Gepost op: 23 februari 2009, 14:16:33 »
b2b, mooie ketting! past helemaal bij de gelegenheid met die hartjes.

bride 2 be

  • Gast
Ketting
« Reactie #52 Gepost op: 23 februari 2009, 14:20:18 »
Dank jullie wel! Vond hem zelf ook wel erg passend inderdaad. En wilde graag dit model omdat ik een halterjurk heb. Wilde niet te druk en hou niet van parels en dergelijke. Beetje bling vind ik dan toch wel weer leuk... Haha, nie kieskeurig ofzo :wink: Valt me toch mee dat ik nog zo snel goed geslaagd ben.

@ Joyfulllady: ik heb hem bij Bijou Brigitte gekocht. Best veel keus en je kunt ze natuurlijk meteen passen, dat is wel extra handig. Ook vond ik het lekker betaalbaar.

Tammy

  • Gast
Ketting
« Reactie #53 Gepost op: 23 februari 2009, 14:21:54 »
[quote name=\'Joyfullady\' post=\'209630\' date=\'23 February 2009, 14:09\']@ Bride 2 Be, dat is ook een mooie ketting! mag ik vragen waar je die gekocht hebt?[/quote]

Volgens mij staat er (vrij duidelijk ook :wink: ) Bijou Brigitte op de kaartjes.....
(trouwens je bruiloftsite-link doet het niet, jammer! Wilde even een kijkje nemen)

Edit: haha bride 2 be, je was me net voor!
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2009, 14:25:44 door Tammy »

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #54 Gepost op: 23 februari 2009, 14:37:51 »
[quote name=\'Tammy\' post=\'209640\' date=\'23 February 2009, 14:21\'][quote name=\'Joyfullady\' post=\'209630\' date=\'23 February 2009, 14:09\']@ Bride 2 Be, dat is ook een mooie ketting! mag ik vragen waar je die gekocht hebt?[/quote]

Volgens mij staat er (vrij duidelijk ook :wink: ) Bijou Brigitte op de kaartjes.....
(trouwens je bruiloftsite-link doet het niet, jammer! Wilde even een kijkje nemen)

Edit: haha bride 2 be, je was me net voor!
[/quote]

oeps, sorry hoor. Ik kon de naam niet goed lezen, en ik (her)ken de winkel ook niet, zit volgens mij niet in gelderland.

bride 2 be

  • Gast
Ketting
« Reactie #55 Gepost op: 23 februari 2009, 15:34:46 »
Ik ben in veenendaal geweest en weet dat er ook een in amersfoort zit. Het is van oorsprong een duitse winkelketen en zie er hier steeds meer.

Gosia

  • Gast
Ketting
« Reactie #56 Gepost op: 23 februari 2009, 15:43:44 »
[quote name=\'Joyfullady\' post=\'209647\' date=\'23 February 2009, 14:37\'][quote name=\'Tammy\' post=\'209640\' date=\'23 February 2009, 14:21\'][quote name=\'Joyfullady\' post=\'209630\' date=\'23 February 2009, 14:09\']@ Bride 2 Be, dat is ook een mooie ketting! mag ik vragen waar je die gekocht hebt?[/quote]

Volgens mij staat er (vrij duidelijk ook :wink: ) Bijou Brigitte op de kaartjes.....
(trouwens je bruiloftsite-link doet het niet, jammer! Wilde even een kijkje nemen)

Edit: haha bride 2 be, je was me net voor!
[/quote]

oeps, sorry hoor. Ik kon de naam niet goed lezen, en ik (her)ken de winkel ook niet, zit volgens mij niet in gelderland.
[/quote]


Weet natuurlijk niet waar precies in Gelderland maar Hier kan je zien waar ze zitten :)

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #57 Gepost op: 23 februari 2009, 16:30:57 »
[quote name=\'Gosia\' post=\'209675\' date=\'23 February 2009, 15:43\'][quote name=\'Joyfullady\' post=\'209647\' date=\'23 February 2009, 14:37\'][quote name=\'Tammy\' post=\'209640\' date=\'23 February 2009, 14:21\'][quote name=\'Joyfullady\' post=\'209630\' date=\'23 February 2009, 14:09\']@ Bride 2 Be, dat is ook een mooie ketting! mag ik vragen waar je die gekocht hebt?[/quote]

Volgens mij staat er (vrij duidelijk ook :wink: ) Bijou Brigitte op de kaartjes.....
(trouwens je bruiloftsite-link doet het niet, jammer! Wilde even een kijkje nemen)

Edit: haha bride 2 be, je was me net voor!
[/quote]

oeps, sorry hoor. Ik kon de naam niet goed lezen, en ik (her)ken de winkel ook niet, zit volgens mij niet in gelderland.
[/quote]


Weet natuurlijk niet waar precies in Gelderland maar Hier kan je zien waar ze zitten :)
[/quote]


Hahaha, dank je Gosia, wordt het toch eens tijd voor me om weer eens de stad in te duiken, blijkt dat ze gewoon ook in Nijmegen een winkel hebben :ashamed:  :biggrin:

Eer

  • Gast
Ketting
« Reactie #58 Gepost op: 23 februari 2009, 19:09:41 »
@ Joyfullady, aaah wat jammer dat ze er toch een beetje goedkoop uitzagen. Maar niet geschoten is altijd mis en hartstikke bedankt dat je me / ons allemaal hier op de hoogte hebt gehouden !!
Ik hoop dat je snel wat vindt.
Ik ben er ook nog niet uit. Ik ga in ieder geval bij de volgende pas van mijn jurk de kettingkjes van mijn moeder en schoonmoeder bij mijn jurk passen. Het zijn beide parelkettingen maar ik ben bang dat ze een beetje te ingetogen zijn. Wel jammer hoor, want anders had ik gelijk iets "something borrowed / something old" en het spreekt me ook enorm aan als je wat van je moeder of schoonmoeder om hebt.
Anders moet ik ook nog even goed zoeken naar iets geschikts.

Hypnotic

  • Gast
Ketting
« Reactie #59 Gepost op: 23 februari 2009, 20:36:45 »
Mooie set Bride! en lief dat je nog even aan me dacht!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #60 Gepost op: 24 februari 2009, 12:18:29 »
Ik heb op deze site de Tessa en de Marjolein gezien vind ze beide erg mooi maar dan liever in de kleuren wit en champagne.
Zou dat staan ik heb dit top bij mijn jurk. Alleen zitten er bij mij schuine bandjes aan de jurk over de schouder.

Tammy

  • Gast
Ketting
« Reactie #61 Gepost op: 24 februari 2009, 15:12:40 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'209932\' date=\'24 February 2009, 12:18\']Ik heb op deze site de Tessa en de Marjolein gezien vind ze beide erg mooi maar dan liever in de kleuren wit en champagne.
Zou dat staan ik heb dit top bij mijn jurk. Alleen zitten er bij mij schuine bandjes aan de jurk over de schouder.[/quote]

Ik vind zowel de top als de kettingen erg mooi! Ik zou er voor gaan. Heel persoonlijk, maar ik vind de Marjolein mooier dan de Tessa. Omdat ie wat voller is, denk ik. Dat gaat prima met die top.
Succes met kiezen, het wordt hoe dan ook prachtig hoor!

Ik heb een ivoorkleurige jurk, met lichtbruine borduursels op mijn borst en ik denk dat ik voor deze sieraden zal gaan. Ik vind ze zoooo mooi!

(krijg hem niet kleiner op de een of andere manier....)
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2009, 15:20:26 door Tammy »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #62 Gepost op: 24 februari 2009, 15:29:42 »
Tammy mooi setje hoor.
Heb nu een aanvraag gedaan of ze de Tessa ook in champagne/Ivoor kleur kan maken ipv wit.
Vind dat model nl mooier, wat speelser

Tammy

  • Gast
Ketting
« Reactie #63 Gepost op: 24 februari 2009, 16:33:17 »
Hihi, ja ieder z'n smaak he!
Ik hou normaal gezien helemaal niet zo van dit soort dingen, ik houd van kettingen met houten kralen en simpele, meestal lange zilveren oorbellen.
Grappig hoor, hoe zo'n bruiloft je (tijdelijk) kan veranderen.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #64 Gepost op: 24 februari 2009, 16:42:14 »
Haha precies dat klopt.
Ik zou persoonlijk nooit zo'n halsketting dragen als ik nu uitkies. Veel te opvallend.
En te duur de meeste kettingen koop ik onder de €10,- kan ik lekker vaak afwisselen haha

Eer

  • Gast
Ketting
« Reactie #65 Gepost op: 24 februari 2009, 21:19:14 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'209932\' date=\'24 February 2009, 12:18\']Ik heb op deze site de Tessa en de Marjolein gezien vind ze beide erg mooi maar dan liever in de kleuren wit en champagne.
Zou dat staan ik heb dit top bij mijn jurk. Alleen zitten er bij mij schuine bandjes aan de jurk over de schouder.[/quote]


Mooie dingen staan er op haar site he!
Heb je al gekeken bij het deel "Echte bruiden" op haar site, en dan bij bruid Wietske?
Volgens mij staat een ketting met zo'n "flupje" eraan mooi bij jouw soort jurk !!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #66 Gepost op: 24 februari 2009, 22:51:14 »
ik heb aan mijn jurk schuine bandjes over de schouder en de ronde ketting zonder "flupje"geeft iets meer lengte tussen mijn decollete en hals.

Ik heb de ketting besteld. En ze gaat de Tessa maken in de kleuren die passen bij mijn jurk.
Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat. Dorien denkt ook erg goed mee vind ik.

annakrylova

  • Gast
Ketting
« Reactie #67 Gepost op: 25 februari 2009, 21:59:51 »
ik heb ook  sieraden  besteld via etsy.com
 heb ik al binnen en zij passen gewoon perfect bij mijn strapless jurk Maggie Sottero met swarowsky skistalen
hier plaatje.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #68 Gepost op: 25 februari 2009, 22:26:40 »
Poeh dat heeft echt klasse zeg.
Heel Sjiek

annakrylova

  • Gast
Ketting
« Reactie #69 Gepost op: 25 februari 2009, 23:19:43 »
ik heb eigenlijk heel lang nagezocht voor zo iets. vooral op internet: ebay, heb ook eentje gekocht met stras, maar het was hem niet! toen heb ik Etsy.com ontdekt en heel veel dingetjes daar gezien. Best wel prijzig maar allemaal exclusief en indd. mooi. Ben wel tefreden.

persoonlijk denk ik day ketting en oerbellen moeten bij het jurk wel passen: neit te groot of juist te groot. allemaal afhankelijk van jurk/kapsel/bloemen of wat anders in haar. Ik zal bloemen in haar hebben, geen tiara , dus kon wel  bling bling in oorbellen wel hebben:)

ybranda123

  • Gast
Ketting
« Reactie #70 Gepost op: 9 maart 2009, 21:36:47 »
[quote name=\'Eer\' post=\'206259\' date=\'12 February 2009, 13:30\']Hai allemaal, weten jullie of er bepaalde "regels" zijn bij het uitzoeken van een ketting bij je jurk?
Dus als voorbeeld; als je jurk bv vrij druk is, kies dan een simpel kettingkje of juist een drukke ketting bij een drukke jurk?

Mijn hals is vrij kaal, maar ik kan niet kiezen wat nou mooier is: juist het heel simpel houden en dan bv grotere oorbellen, of toch een bredere/opvallende ketting?

Ik ben benieuwd, bedankt alvast!!
Eer[/quote]

Er is mij vertelt dat wanneer je een v-hals hebt in je jurk beter niet kunt kiezen voor een ketting in een rondevorm. Maar juist een hanger model.
Waar wil je graag de aandacht op vestigen. Wat voor hals lijn heeft de jurk. is de jurk ook bewerkelijk of is de jurk juist rustig, is het in kleur. Koop anders een paar verschillende en probeer het uit.
 Grote oorbellen had ik niet voor gekozen, dan liever een mooie opvallende ketting.
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2009, 21:52:36 door ybranda123 »

Monique_1983

  • Gast
Ketting
« Reactie #71 Gepost op: 10 maart 2009, 16:55:08 »
Ik vind het ook moeilijk, maar bij de bruidswinkel waar ik mijn jurk heb gekocht hebben ze ook sieraden, dus als ik daar ga passen donderdag ga ik gelijk wat proberen daar.

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #72 Gepost op: 10 maart 2009, 18:01:02 »
Ik heb geen ketting, omdat dat niet mooi staat bij mijn jurk. Op internet was ik daarom heel hard op zoek geweest naar een mooi armbandje, maar wat een prijzen kom je daar tegen zeg. Nu ben ik vorige week bij de Six in Utrecht geslaagd voor... €5,95! :biggrin: Voor de bruiloft ga ik 'm gewoon niet dragen, dan blijft ie mooi. Ik vind 'm echt heel schattig! :biggrin:

ps: kwaliteit van de foto is vrij slecht, maar ik hoop dat jullie er iets van kunnen zien.. :wink:

[attachment=9838:IMG_7847.jpg]

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Ketting
« Reactie #73 Gepost op: 10 maart 2009, 22:53:49 »
Oh wat een sierlijk armbandje zeg heel mooi

Bouncy

  • Gast
Ketting
« Reactie #74 Gepost op: 11 maart 2009, 21:15:09 »
[quote name=\'Elina\' post=\'209994\' date=\'24 February 2009, 14:57\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'209932\' date=\'24 February 2009, 12:18\']Ik heb op deze site de Tessa en de Marjolein gezien vind ze beide erg mooi maar dan liever in de kleuren wit en champagne.
Zou dat staan ik heb dit top bij mijn jurk. Alleen zitten er bij mij schuine bandjes aan de jurk over de schouder.[/quote]

Klassieke keuze Happy Bride, mooie bling :tongue:

en een "Marjolein" is natuurlijk altijd een geweldige keuze!! :tongue:
[/quote]

Helemaal mee eens... maar naar mijn mening is een "Tessa"  een geweldige keuze! :wink:

Ik heb geen ketting, is geen toevoeging aan mijn jurk. Ik heb oorbellen en een subtiel armbandje van fossil.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards