collapse

Auteur Topic: Goedkope Trouwjurk  (gelezen 26395 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mara

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #25 Gepost op: 18 januari 2008, 08:10:41 »
@ saya Oh dat is zeker een mooie jurk

Alexia

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #26 Gepost op: 18 januari 2008, 08:52:09 »
dat is zeker een erg mooie jurk!

saya

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #27 Gepost op: 18 januari 2008, 09:31:54 »
Ja he *zucht* en ik ben net aan het surfen en zie ik die foto bij de modellen van Pronovias, het is zelfs hetzelfde plaatje.......... en tja Pronovias vind ik, persoonlijk, erg mooie jurken hebben.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #28 Gepost op: 18 januari 2008, 10:28:23 »
Die is idd heel erg mooi!

isa1975

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #29 Gepost op: 20 januari 2008, 23:09:02 »
Goedenavond,
Op de foto's zien de bruidsjurken er wel mooi uit maar hou een aantal dingen in de gaten.
In China maakt bijna iedereen bruidsjurken en op e-bay zie je alleen de prijs die gebodenen / gevraagd worden .
Als je echter iets meer naar beneden gaat kijken zal je zien dat daar vaak nog € 50,- a € 60,- bijkomt
aan verzendkosten.
Heb je pech dan wordt je zending vastgehouden bij de douane en ga je invoer belasting betalen.
Krijg je je bruidsjurk binnen moet je afwachten uit hoeveel lagen deze bestaat en vaak moet je dan ook nog een hoepelrok of pettycoat los erbij gaan kopen.
Alvorens je kan gaan trouwen moet je je bruidsjurk laten stomen want door het verzenden ziet het er niet meer uit met al die kreukels en vouwen.
Kortom ik heb dit zelf allemaal aan de hand gehad en voor mij was de lol er al heel snel af.
Hierna heb ik bij een Nederlands online bruidshuis een bruidsjurk besteld die wel aan mijn verwachtingen voldeed en waarvan de kwaliteit heel goed was.
Misschien een tip ze staan als het goed is in maart 2008 op de weddingfair in Haarlem en ze heten weddingdayplaza
Ze verkopen bruidsjurken vanaf € 225,00 en zal er even een foto bijdoen van hun bruidsjurken

missyess

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #30 Gepost op: 20 januari 2008, 23:47:03 »
Oeps! Ik heb vandaag mijn jurk gekocht! Bij Avenue in Rotterdam, het was de 1e die ik aandeed. En mijn moeder en schoonmoeder moesten steeds huilen als ik hem aandeed. Hij was dus wel duur..maar goed, ik ben er erg blij mee. En die moeders vonden hem zo mooi dat ze aanboden om er wat bij te leggen. De jurk zelf is zo mooi en compleet dat ik er verder niets bij hoef, geen ketting, sluier oid. Dus dan bespaar ik daar weer op!

Sue

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #31 Gepost op: 21 januari 2008, 09:56:05 »
Gefeliciteerd met je jurk. Fijn toch, als je zo snel slaagt!

maikaenroy

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #32 Gepost op: 21 januari 2008, 10:14:13 »
een jurk via ebay is inderdaad een gok die je waagt ( voor mij absoluut waard )
maar wat de meeste van jullie vergeten is dat je jurk verzekerd is wanneer je hem via ebay koopt daar betaal je ongeveer 5 euro voor ! mocht je hem dan niet ontvangen dan kan je een andere jurk uitkiezen !
en wanneer je de verkoper vraagt om op het pakketje het woord  GIFT  te zetten dan hoef je geen invoer rechten te betalen omdat het een kado is zogenaamd !!!!

INmiddels heb ik zeker 20 artikelen via ebay besteld van over heel de wereld en nog nooit heb ik invoerrechten hoeven te betalen .

Ondanks de vrij hoge leverkosten heb ik een super goedkope en vooral mega mooie uitrusting voor mijn trouwdag !
Ohja sommige verkopers willen ok wel eens als je meerdere artikelen bij ze koopt het samen verzenden zodat je maar 1x verzend kosten betaald , gewoon ff vragen hoor kan je veel schelen !

succes dames !!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #33 Gepost op: 21 januari 2008, 10:20:48 »
Missyess, gefeliciteerd!!
Dat heb je snel gedaan, maar als het goed voelt is het goed toch?!
Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar je jurk...
Wanneer mag je weer terug voor de volgende pas?

missyess

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #34 Gepost op: 21 januari 2008, 16:54:32 »
Op 1 juli ga ik hem weer passen, heb er nu al zin in! Wat jammer he dat je de jurk maar 1 keer kan aandoen..
Ehm, ik weet niet of ik de naam van de jurk hier durf neer te zetten, straks ziet mijn vriend het, haha.

Marjoleinmm

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #35 Gepost op: 21 januari 2008, 18:32:37 »
gefeliciteerd missyess! ben ook wel benieuwd naar je jurk :)
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2008, 18:32:47 door Marjoleinmm »

Mara

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #36 Gepost op: 21 januari 2008, 20:38:47 »
[quote name=\'maikaenroy\' post=\'145510\' date=\'21 January 2008, 10:14\']een jurk via ebay is inderdaad een gok die je waagt ( voor mij absoluut waard )
maar wat de meeste van jullie vergeten is dat je jurk verzekerd is wanneer je hem via ebay koopt daar betaal je ongeveer 5 euro voor ! mocht je hem dan niet ontvangen dan kan je een andere jurk uitkiezen !
en wanneer je de verkoper vraagt om op het pakketje het woord  GIFT  te zetten dan hoef je geen invoer rechten te betalen omdat het een kado is zogenaamd !!!!

INmiddels heb ik zeker 20 artikelen via ebay besteld van over heel de wereld en nog nooit heb ik invoerrechten hoeven te betalen .

Ondanks de vrij hoge leverkosten heb ik een super goedkope en vooral mega mooie uitrusting voor mijn trouwdag !
Ohja sommige verkopers willen ok wel eens als je meerdere artikelen bij ze koopt het samen verzenden zodat je maar 1x verzend kosten betaald , gewoon ff vragen hoor kan je veel schelen !

succes dames !![/quote]

Ik wil als ik mijn trouwjurk via ebay koop ook de bruidsmeisjes jurken bij dezelfde verkoper kopen.
Zodat ze een beetje op die van mij lijken.En het is qua verzendskosten inderdaad een stuk goedkoper.
Zeker als je kijkt naar de prijzen gewoon in de winkel.

romero

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #37 Gepost op: 13 mei 2009, 11:16:25 »
[quote name=\'romero\' post=\'230083\' date=\'12 May 2009, 21:43\'][quote name=\'isa1975\' post=\'145485\' date=\'21 January 2008, 00:09\']Goedenavond,
Op de foto's zien de bruidsjurken er wel mooi uit maar hou een aantal dingen in de gaten.
In China maakt bijna iedereen bruidsjurken en op e-bay zie je alleen de prijs die gebodenen / gevraagd worden .
Als je echter iets meer naar beneden gaat kijken zal je zien dat daar vaak nog € 50,- a € 60,- bijkomt
aan verzendkosten.
Heb je pech dan wordt je zending vastgehouden bij de douane en ga je invoer belasting betalen.
Krijg je je bruidsjurk binnen moet je afwachten uit hoeveel lagen deze bestaat en vaak moet je dan ook nog een hoepelrok of pettycoat los erbij gaan kopen.
Alvorens je kan gaan trouwen moet je je bruidsjurk laten stomen want door het verzenden ziet het er niet meer uit met al die kreukels en vouwen.
Kortom ik heb dit zelf allemaal aan de hand gehad en voor mij was de lol er al heel snel af.
Hierna heb ik bij een Nederlands online bruidshuis een bruidsjurk besteld die wel aan mijn verwachtingen voldeed en waarvan de kwaliteit heel goed was.
Misschien een tip ze staan als het goed is in maart 2008 op de weddingfair in Haarlem en ze heten weddingdayplaza
Ze verkopen bruidsjurken vanaf € 225,00 en zal er even een foto bijdoen van hun bruidsjurken[/quote]
[/quote]

Dit verhaal is nu precies wat er bij mij is gebeurd maar wel met dit bedrijf

Hannielle

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #38 Gepost op: 14 mei 2009, 09:28:55 »
ik kan natuurlijk niet bij mensen in de portomonee kijken, maar persoonlijk zou ik het dus niet aandurven,
en zeker niet het verhaal van romero gelezen te hebben.
er zijn hier in nl toch ook genoeg '' goedkope'' bruidswinkels! en daarheb je tenminste wel service

Trouwring

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #39 Gepost op: 14 mei 2009, 09:41:22 »
Ik zou het zelf ook niet aandurven. Maar het is net wat je vindt. Ik heb er zelf voor gespaard, dus vond het niet erg om (in verhouding tot normale kledingstukken) veel geld uit te geven aan de jurk (al is mijn jurk in verhouding tot trouwjurken niet heel duur).
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2009, 09:41:33 door Trouwring »

Ratatosk

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #40 Gepost op: 14 mei 2009, 10:06:43 »
Ik heb voor 150 dollar (was toen 118 euro) een jurk op Ebay besteld :imslow: .
Binnen twee maanden heb ik hem, ben superbenieuwd naar wat het is enzo.
Als ik eraan denk zal ik wel mijn recensie in dit topic zetten.

Tigru

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #41 Gepost op: 14 mei 2009, 10:14:34 »
Ik heb er ook aan gedacht om mijn jurk online te kopen en na het verhaal van Romero dolblij dat ik naar een "budget" winkel ben gegaan...

Mappie

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #42 Gepost op: 17 mei 2009, 12:06:38 »
Kijk op ebay.com!!! Daar hebben ze de prachtigste nieuwe trouwjurken vooor rond de 100-200 UK pound. Ik heb er zelf een besteld (goed je maten meten), en hij zit als gegoten! Wel een gok natuurlijk, maar als je weet welk model je wilt, dan kom je er wel uit.  (ik had verkoper "drobbo57" > kan je op zoeken) De verzendkosten verschillen heel erg , maar ik was geloof ik 15 pound kwijt ofzo. Ik had de jurk binnen 2 weken.
(wel goed lezen bij het object wat ze daarover schrijven)

Nederland is sowieso heel erg duur hoor, en die jurken op ebay zijn dezelfde als die van 800-1000 euro in de bruidszaken. Sterker nog, ik mocht eerst een bruidsjurk van een vriendin van mij "ombouwen". Zij heeft 'm in een hele dure zaak gekocht in Den Haag. Ik dacht dat het satijn was. Kijken we op het label: 100% polyester! Inmiddels ben ik na maanden uitpluizen er dus wel achter dat de bruidszaken gewoon de prijs van de jurk 10 x over de kop doen. Zij halen ze bij dezelfde adressen vandaan als die vrouw waar jij over schrijft en ook als ebay...Je betaalt vaak ook voor het merk. Als je merken belangrijk vindt, moet je het doen. Maar ik heb helemaal niks met een merk bruidsjurk, ik moet 'm gewoon mooi vinden.

Succes!
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2009, 12:08:52 door Mappie »

celie

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #43 Gepost op: 19 mei 2009, 12:16:12 »
Meerendeel van de jurken die op ebay staan is gewoon van slechte kwaliteit.
de jurken zijn zo goedkoop omdat het massaproductie is .
iedereen denkt tegenwoordig maar dat de ''goedkope'' bruidswinkels de jurken daar ook vandaan halen.
Maar ik weet uit ervaring dat ze echt wel duurder zijn als de 150 pond waar ik vaak over lees.
bij een goede en zware kwaliteit jurk ligt het verzendbedrag niet onder de 40 - 50 $ en zo'n jurk kost minimaal 200 .
buiten de EU invoerrechten/inklaringskosten/overige kosten over de goederen in de praktijk is dit zo'n 60$ over een bedrag van 100$
Certificaten van originaliteit 40$
eenmalige kosten import-export licentie 495€ !!!! <
Natuurlijk kun je altijd gaan voor de goedkope chinese nep , maar sta niet raar op te kijken als ineens je kraaltjes erafvallen of je borduursel gaat rafelen.
eigenlijk ben je dus voor een goede op maat gemaakte jurk echt niet minder kwijt als een goedkope bruidswebwinkel.
Meerendeel haalt de winst uit de kortingen die ze bij groot afnemen krijgen.
Natuurlijk uitzonderingen daar gelaten.
ik doe het bijv omdat ik het gewoon leuk vind om te doen en ik het ''erbij'' doe :wink:

ourloveJoaquin

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #44 Gepost op: 20 mei 2009, 08:58:58 »
Olaa.. ik heb ook een 'goedkopere jurk' bij een vrouw in Zevenaar thuis gekocht.... zij doet ook alles thuis...en heeft dus geen winkelpand kosten noch personeelskosten waardoor zij ook heel goedkoop kan zijn.. ik heb nu een jurk die normaliter 1200 euro kost voor 699 euro...scheelt dus enorm!

Ratatosk

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #45 Gepost op: 22 mei 2009, 15:01:16 »
Nou ik heb hem binnen!
Ik kan eraan zien dat hij niet superduur is en anderen denk ik ook wel.
Maar hij past bijna perfect, en ik denk dat ik er wel tevreden mee ga zijn :biggrin:.
Ik zeg "denk" omdat ik net in mijn pauze even naar huis gecrossed ben om snel even te passen haha! Dus echt goed heb ik hem nog niet bewonderd.

Tammy

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #46 Gepost op: 22 mei 2009, 16:58:58 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'232487\' date=\'22 May 2009, 15:01\']Nou ik heb hem binnen!
Ik kan eraan zien dat hij niet superduur is en anderen denk ik ook wel.
Maar hij past bijna perfect, en ik denk dat ik er wel tevreden mee ga zijn :biggrin:.
Ik zeg "denk" omdat ik net in mijn pauze even naar huis gecrossed ben om snel even te passen haha! Dus echt goed heb ik hem nog niet bewonderd.[/quote]

Krijgen wij ook een fotootje te zien?!?!? (ben he-le-maal niet nieuwsgierig ofzo)

Hypnotic

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #47 Gepost op: 22 mei 2009, 17:07:59 »
[quote name=\'Mappie\' post=\'231208\' date=\'17 May 2009, 12:06\']Zij heeft 'm in een hele dure zaak gekocht in Den Haag. Ik dacht dat het satijn was. Kijken we op het label: 100% polyester! Inmiddels ben ik na maanden uitpluizen er dus wel achter dat de bruidszaken gewoon de prijs van de jurk 10 x over de kop doen. Zij halen ze bij dezelfde adressen vandaan als die vrouw waar jij over schrijft en ook als ebay...Je betaalt vaak ook voor het merk. Als je merken belangrijk vindt, moet je het doen. Maar ik heb helemaal niks met een merk bruidsjurk, ik moet 'm gewoon mooi vinden.[/quote]

Satijn is voor 99% viscose, polyester, of katoen
zijde satijn komt maar heel zelden voor,

Een merk is idd niet belangrijk, ik heb zelf ook geen 'merk' de jurk wordt voor mij gemaakt,
toch zal deze stijf aan de prijs zijn (1500+), dit ligt aan het werk, en de verwerkte materialen, heel simpel eigenlijk
de meeste jurken zijn prachtig, maar het is een utopie te denken, dat een jurk van 150-250 euro er precies hetzelfde uitziet als eentje van 2000 euro,
je krijgt toch meestal waar je voor betaald, en dat is op zich prima toch?
Ik zou altijd eerder voor een outlet, of marktplaats gaan,
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2009, 17:09:56 door Hypnotic »

Ratatosk

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #48 Gepost op: 22 mei 2009, 17:13:08 »
[quote name=\'Tammy\' post=\'232504\' date=\'22 May 2009, 16:58\']Krijgen wij ook een fotootje te zien?!?!? (ben he-le-maal niet nieuwsgierig ofzo)[/quote]

Ik ga hem vanavond even strijken en dan zal ik een foto maken.
Vind het wel eng, dalijk ziet iemand hem al. Ik maak wel een foto zonder hoofd :tongue:.

Hypnotic

  • Gast
Goedkope Trouwjurk
« Reactie #49 Gepost op: 22 mei 2009, 18:12:01 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'232507\' date=\'22 May 2009, 17:13\'][quote name=\'Tammy\' post=\'232504\' date=\'22 May 2009, 16:58\']Krijgen wij ook een fotootje te zien?!?!? (ben he-le-maal niet nieuwsgierig ofzo)[/quote]

Ik ga hem vanavond even strijken en dan zal ik een foto maken.
Vind het wel eng, dalijk ziet iemand hem al. Ik maak wel een foto zonder hoofd :tongue: .
[/quote]

Dat zou ik ook hebben!
laat hem anders maar eventjes staan, en haal hem later weer weg

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards