collapse

Auteur Topic: Gezocht: Fotolocatie Binnen  (gelezen 9176 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Gezocht: Fotolocatie Binnen
« Gepost op: 28 augustus 2007, 22:33:34 »
Titel zegt het al:

Wie weet er een mooie binnenlocatie voor de trouwrapportage? Wij komen uit Kaatsheuvel en trouwen in Breda, dus iets op de route zou mooi zijn.

Buitenlocatie is trouwens de Efteling :biggrin:

linda72

  • Gast
Gezocht: Fotolocatie Binnen
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2007, 07:57:42 »
trouwen in breda.... mmm dan zit je in de buurt van bergen op zoom... markiezenhof misschien een idee.... :wink: alhoewel toch nog best een eindje rijden

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Gezocht: Fotolocatie Binnen
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2007, 08:02:48 »
Gaat niet lukken. Is veel te ver uit de richting. Dat is 75 km van ons uit, terwijl de trouwlocatie nog niet eens de helft is (33 km).

Bruidje2008

  • Gast
Gezocht: Fotolocatie Binnen
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2007, 13:40:06 »
Ik lees mee! Wij trouwen ook in Breda, en heb geen idee waar je binnen leuke foto's kan maken.

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Gezocht: Fotolocatie Binnen
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2007, 16:12:35 »
Is er in de efteling geen mooie binnenlocatie dan? Kan ik me haast niet voorstellen...

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Gezocht: Fotolocatie Binnen
« Reactie #5 Gepost op: 29 augustus 2007, 20:26:33 »
[quote name=\'mlein\' post=\'130927\' date=\'29 August 2007, 16:12\']Is er in de efteling geen mooie binnenlocatie dan? Kan ik me haast niet voorstellen...[/quote]Meeste dingen zijn buiten en de restaurants zijn niet echt bijzonder aangekleed. Tenminste niet voor trouwfoto's.
Maar als iemand een suggestie heeft...

Bruidje2008

  • Gast
Gezocht: Fotolocatie Binnen
« Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2007, 13:16:44 »
[quote name=\'LadyXochi\' post=\'130959\' date=\'29 August 2007, 20:26\'][quote name=\'mlein\' post=\'130927\' date=\'29 August 2007, 16:12\']
Is er in de efteling geen mooie binnenlocatie dan? Kan ik me haast niet voorstellen...[/quote]Meeste dingen zijn buiten en de restaurants zijn niet echt bijzonder aangekleed. Tenminste niet voor trouwfoto's.
Maar als iemand een suggestie heeft...
[/quote]

De carroussel (schrijf je dat zo.. geen idee!) / draaimolen is binnen, is misschien wel een idee om foto's te maken?

happygirl

  • Gast
Gezocht: Fotolocatie Binnen
« Reactie #7 Gepost op: 31 augustus 2007, 14:39:35 »
Oei ben helemaal ja;loers op je! de fteling was altijds mijn droomwens maar echt te ver weg voor ons>

Panorama is ook heel mooi, en in het sprookjesbos kun je veel naar binnen en ik wil ook haha!!!
Een vriend heeft al aangeboden om gewoon nog eens de trouwkleren aan te trekken voor fotos daar hihi
Maar goed wat heb je idd nog meer binnen? ik denk even verder......
met goede fotograaf heb je trouwens ook goede fotos in de regen, mijn zus had de fotos in blijdorp en van de regen is op geen ene foto iets te zien

kussss

marjolijn24

  • Gast
Gezocht: Fotolocatie Binnen
« Reactie #8 Gepost op: 13 mei 2008, 18:48:42 »
HOI!

Wij hebben als fotolocatie buiten: Het valkenbergpark.
MOCHT het regenen.. dan maken wij foto's in het Bliss hotel in breda. Dit ligt 30 meter van de grote markt vandaan en is ONWIJS mooi.
Wij hebben hier ook onze huwelijksnacht geboekt. In de dickens en jones kamer.
Check www.bliss.nl

liefs marjolijn

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards