collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1074355 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1300 Gepost op: 5 januari 2013, 23:15:09 »
@sperzieboon : wat denk je  van cyprus? Eiland van de liefde! Mooie natuur, veel cultuur, mooie stranden en niet zo standaard als canarische eilanden.
Thailand en bali allebei erg leuk maar stuk duurder idd. Zou ik sowieso twee weken voor uit trekken. Bali kan je vanuit 1 plaats alles zien dus kan je pakket vlucht en hotel boeken, thailand moet je eigenlijk wel gaan rondreizen vind ik en dat maakt het duurder.
Maar geen idee wat voor budget je hebt?

@schoenen. Ik heb afgelopen september in de uitverkoop witte sandaaltjes gekocht voor 6 euro! Hartjes erop geplakt, 1 euro ofzo.

@sperzieboon Ik zou schoen wit laten paarse bloem.







sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1301 Gepost op: 6 januari 2013, 10:43:28 »
Bedankt voor de tip Maggy! Cyprus is nog geen één keer in me op gekomen. Toch een heel andere wereld en niet zo heel ver weg. Heb al een beetje zitten surfen en het is best goed te betalen ook. Daar ga ik me dus even wat verder in verdiepen!  :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1302 Gepost op: 6 januari 2013, 11:38:22 »
@Sperzieboon, idd Cyprus is goede mogelijkheid, mooi eiland, genoeg te zien en te doen maar ook gewoon een lekkere strand bestemming! Thailand is vaak wel voordelig te boeken maar dan kom je al snel in de mega toeristen plaatsen terecht en dat lijkt mij niet echt fantastisch voor een huwelijksreis. 

Ik ben vandaag even aan het surfen op light in the box voor schoenen en accessoires, staan wel echt veeeeel te veel leuke dingen op hoor! niet goed voor de bankrekening!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1303 Gepost op: 6 januari 2013, 14:21:53 »
Ik heb net mijn trouwschoentjes gekocht via Marktplaats! :applaus: Nog maar even goed nadenken wat ik met de kleur en evt. een schoenclip wil doen. Paarse schoenen vind ik nog steeds heel cool namelijk, maar misschien dan met een witte bloem (zitten namelijk ook witte bloemen op m'n jurk). Of misschien helemaal geen bloem.. Ik laat me maar informeren bij de bruidswinkel denk ik.. :blush:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1304 Gepost op: 6 januari 2013, 14:24:54 »
O die zijn keurig sperzieboon, natuurlijk maar 1x gedragen! Tja, qua kleur, alles kan natuurlijk paars is wel meer een statement dan wit natuurlijk. Wit kun je misschien weer verkopen na die tijd...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1305 Gepost op: 6 januari 2013, 14:29:07 »
Ik wil ook hier onze ringen even spammen natuurlijk...ze zijn van titanium en in die van mij zitten briljantjes. Alleen nog geen idee wat we erin laten zetten maar dat komt nog wel.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1306 Gepost op: 6 januari 2013, 14:35:17 »
Prachtige ringen hoor Kirrie!
En wat ben je trouwens allemaal op litb tegen gekomen? Ik zag ook al wat mooie sieraden die ik maar even goed in het achterhoofd hou... Ik vind het ook wel leuk als ik de sieraden van AS krijg voor m'n verjaardag. Volgens mij las ik dat hier op het forum ook.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1307 Gepost op: 6 januari 2013, 14:47:49 »
Van alles! Echt teveel eigenlijk maar de sieraden koop ik denk ik gewoon in nl, qua prijs moet dat niet uitmaken volgens mij. Als je voor een grote armband bij de. Bijoux winkels kijkt zie ik ook altijd hele leuke voor een fatsoenlijke prijs. Ik twijfel over een fascinator of sluiertje dus daar wil ik nog voor kijken. Schoenen zie ik ook wel hele leuke maar hier heb je vaak bij de winkels in de zomer ook hele gave pumps staan.  Eerst deze maand maar eens een jurk uitzoeken en dan de rest. Wel leuk als je de sieraden krijgt inderdaad, maar ik wil ze echt zelf uitzoeken...moet wel bij mijn jurk passen en dat weet hij natuurlijk niet, hoe die eruit gaat zien. Op de zwarte markt hebben ze trouwens ook heel veel van die sets en zo..ik ga daar in juni heen voor een jurkje voor de kleine dame.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1308 Gepost op: 6 januari 2013, 14:53:08 »
Zijn die ringen van de vriendschaps ringen collectie van de lucardi? Lijken ze op. Ik ga daar de ring van mijn as kopen.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1309 Gepost op: 6 januari 2013, 15:02:06 »
@maggy, jup, dit zijn de stalen en we laten ze van titanium maken bij een atelier. Ik was er direct verliefd op, en a.s. Wil een hele simpele ring dus dat kwam mooi uit. Ergens twijfel ik nog wel of ik niet gewoon de stalen koop, ook qua prijs en het ziet er het zelfde uit...weet de verschillen ook niet zo goed en ik wil eigenlijk wel briljanten en geen zirkonia. Maar ja, of dat nou echt uit maakt, diamant zal het toch niet worden..;-)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1310 Gepost op: 6 januari 2013, 16:23:12 »
Titanium is wat donkerder en wat grijzer toch? Ik vind de stalen erg mooi. Bij lucardi is de 2e vriendschapring 5 euro! Kost het helemaal niks :-)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1311 Gepost op: 6 januari 2013, 16:25:48 »
Deze titanic van boccia vond ik eerst ook leuk. Met diamanten en set is 288. Vond m bij mijn huid toch niet zo staan.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1312 Gepost op: 6 januari 2013, 17:11:11 »
@Maggy, die is helemaal mooi! Persoonlijk hou ik wel van de wat meer opvallende steentjes maar die van boccia ziet er ook mooi uit! En voor 288...dat is niet duur! En idd, bij Lucardi kost het helemaal geen bal, daarom wil as ze ook perse eigenlijk niet daar kopen...hij vindt het te goedkoop...in mijn wereld is nooit iets TE goedkoop maar goed...dat kan aan mij liggen! ;-)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1313 Gepost op: 6 januari 2013, 19:27:34 »
Sperzieboon: mooie schoenen , voor een mooie prijs! En wat je liet zien , zo'n paarse bloem er op is mooi!

Mooie ringen dames!!!
En de prijs kan je er toch niet vanaf lezen ;)

Hier inderdaad de post niet meer geweest! Ze zouden tussen 08 en 13 uur komen , uit eindelijk om 14 uur maar eens gebeld naar de postnl , die vertelde dat ze tussen 8 en 13 zouden komen, ik " ja ,aar het is nu al 14 uur..." Owja .... Nou dan komen ze niet meer dat is een foutje in het systeem"
Dus ik zeg.... Dus ik zit al heel de ochtend voor niks te wachten? Ja daar kunnen wij niks aan doen mevrouw fijn weekend verder.

Dus heb een mail gestuurd met een klacht, niet dat ze daar wat mee doen maar toch ;)

Ze komen morgen tussen 09:30 en 11:30 uur (hoop ik) want ik moet om 13:00 uur op school zijn.
En anders haal ik het pakje van de week wel bij het postkantoor op :)

Gelukkig heeft het geen haast!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1314 Gepost op: 6 januari 2013, 19:54:54 »
@ lizzz,balen zeg...altijd fijn die levertijden van de post...

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1315 Gepost op: 7 januari 2013, 14:51:14 »
En zijn ze nog geweest?

Ik ga 21 januari weer naar de winkel om me maten op te laten nemen... ik ben dus niks afgevallen. Baal ervan. Ik mag na maatopname nog 3 kg afvallen dus dat is minder dan ik eigenlijk wilde... het lukt me gewoon niet :(


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1316 Gepost op: 7 januari 2013, 15:18:25 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:32:09 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1317 Gepost op: 7 januari 2013, 17:03:27 »
Hallo dames!!!

Hier zou de postbezorger tussen 09:30 uur en 11:30 uur komen. Ik moest om 13 uur op school zijn en ze waren helaas niet geweest, net klaar met school en kijk oude track and trace code starter nog steeds "chauffeur onderweg" dus ik nog eens gebeld naar de postnl . Ja mevrouw hij is echt onderweg. Ja half 12 of bijna 5 uur daar zit nog wel een verschil in!!! Maar ze mogen tot max half 10 savonds bezorgen. Ik heb er een hard hoofd in dat het vandaag nog bezorgd gaat worden :(

Ik mag 15 feb mijn jurk weer passen! En in juni wordt hij vermaakt. Ben zo benieuwd :)

Wat naar dat het afvallen niet lukt..... Enig idee hoe het kan komen?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1318 Gepost op: 7 januari 2013, 17:52:53 »
Ik ben in november ziek geweest, en sinds dat ik terug van vakantie verkouden, hoesten en ook koorts gehad. Ben dus niet fit. Dus sporten lukt niet en met al die lekkernijen laatste tijd....

Dat 30 dagen is een beetje hetzelfde als dr phil pink nogwat. Ik weet het niet. Ik moet de knop omzetten en dat lukt maar niet.

Wat stom dat ze nog steeds nietbgeweest zijn lizzz!

Wat ga je 15 februari doen dan? Gewoon jurk aan doen?  Ik moet voor maten komen maar mag niet weer de jurk aan. Dan is hij in mei klaar en dan moet het goed zijn.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1319 Gepost op: 7 januari 2013, 18:02:02 »
Gewoon passen ja :) dat mocht omdat ik mijn jurk vorig jaar maart al gekocht had!
Ik heb zojuist de oorlog verklaard aan postnl!
Ze geven nu aan dat ze het pakket ( onze uitnodigingen) bij ons hebben afgeleverd.
Alleen ik heb niks aangenomen , en er ligt ook geen briefje in de brievenbus dat het bij buren is afgegeven. Zegt ie ja ga eerst je buren eens af, ik zeg er wonen 81 mensen hier!!! Ja het is bij jullie huisnummer afgeleverd dus wij zijn niet meer verantwoordelijk!

Ik ben echt boos.... Ik heb de drukkerij nu gemaild. Ga morgen als ik weer een beetje bekoeld ben nog mals bellen en ga eisen dat hun maar een handtekening gaan overleggen voor wie er getekend heeft voor dat pakket want wij hebben dat niet gedaan. En ga morgen maar eens de rechtbijstand bellen. Wordt vervolgd!!!!

Heb mij voorgenomen geen pakketjes meer naar ons huisadres te sturen, maar als ik wat bestel maar naar het adres van mij. Ouders sturen.

Lekker makkelijk dadelijk is die pakketbezorger corrupt en denk ow daar kan wel eens wat leuks in zitten ik zeg gewoon dat ik het afgeleverd heb en hij steekt het zelf in zijn zak!  En dan zegt postnl wij hebben het afgeleverd dus wij zijn. Niet meer verantwoordelijk! Dat kan toch niet ???

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1320 Gepost op: 7 januari 2013, 18:54:25 »
Ik heb dat ook een keer gehad! Ik weet niet meer hoe en wat maar ook gebeld maar je staat machteloos. Volgens mij kwam het toen een dag later alsnog.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1321 Gepost op: 7 januari 2013, 20:09:10 »
@ lizzz je hebt het maar druk met klachtenbrieven schrijven ;) Maar dit is echt niet relax zeg! Soms moet je wel voor pakketjes ondertekenen en andere keren weer niet. Hopelijk was dit er eentje waarvoor je wel moet tekenen, zodat ze kunnen laten zien wie er getekend heeft.. En niet alleen klagen bij postnl, ook bij de drukkerij. Of in ieder geval laten weten dat dit speelt.

@maggy Wel jammer dat je jurk niet aanmag als je de 21e langs gaat. Dat is het juist leukste eraan! En jammer dat t niet lukt met afvallen, maar is het echt nodig? Ik heb ook allerlei dieetjes gedaan, maar ben er achter dat sporten in combinatie met je eten gewoon het beste werkt en standhoudt. Qua eten doe ik echt geen gekke dingen, ik let op koolhydraten (niet te veel brood, aardappelen, pasta) en ik snoep een stuk minder dan voorheen (maar doe ik nog steeds wel wat). En begonnen met 2 a 3 keer in de week sporten en voila, dan gaan de kilootjes wel hoor.
@destino Ik kon me juist herinneren dat jij gezegd had dat je niet hoefde af te vallen? (en ons bed is een boxspring van Swiss Sense)
@joyce Hoe is het eigenlijk met jou en je aangepaste etensstijl? Gaat het goed?

Misschien hebben jullie t ook al op t forum gelezen, maar een oud topic is weer leven ingeblazen en ben er helemaal enthousiast van en meteen begonnen! 101 redenen.. (dat ik met je trouw / dat ik van je hou). Echt supersuper leuk! Bedoeling is dat je 101 redenen verzint waarom je zo gek bent op je AS en dit in een boekje bundelt met leuke foto's. 101 lijkt echt heel veel, maar ik was even bezig en het gaat hartstikke snel! Dus.. weer een bezigheid erbij!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1322 Gepost op: 7 januari 2013, 21:10:55 »
Hoi dames, wat gaan jullie snel zeg! Ik zal daarom best wat dingen vergeten met reageren, maar dat moeten jullie maar niet persoonlijk aantrekken :P

@sparen: wat sparen sommigen van jullie veel :O wij sparen ongeveer 700 euro in de maand.. Minimaal 500 naar gezamelijke rekening en ik zelf nog 200 naar mijn eigen.. En sommige maanden wat meer. In principe hebben we alles voor 't trouwen en de vakantie daarna al gespaard, maar dan blijft er wel weinig buffer over (nouja, te weinig naar mijn zin, vind het niet prettig om minder dan 5000 achter de hand te hebben, je weet het nooit!)

@huwelijksreis, Sperzieboon, heb je al op Elizawashere gekeken? Die heeft mooie vakanties, vaak met huurauto en ook de wat minder standaard toeristische vakanties! Wij hebben er vorige week onze reis geboekt (en van 't weekend bevestiging gekregen, yay!) en we gaan hier naartoe: http://www.cortijogesusan.com/index.php/la-capilla

@postnl Lizzz, echt schandalig! Hopen dat het morgen binnen komt!

@Ringen, mooie ringen KM, leuk dat je ook titanium hebt :D maggy, die boccia ring had ik eerst ook om, maar vond 'm wel heel smal! Stond niet mooi, jammer want vond 'm echt super!

@Wedding2013, nog een mooie jurk gevonden?

@schoenen, die van jou vind ik wel mooi sperzieboon! Maar stiekem (sorry allen) vind ik van die echte trouwschoenen echt onwijs lelijk vaak :x

Hier verder alles rustig, weinig gedaan voor 't trouwen behalve het aanbetalen van de huwelijksreis haha
Heb de prossecco nog achterhaald, mijn ouders hadden 'm hier vandaan: http://www.lavialla.it/nl/Home_NL.asp en ze hadden maar 1 soort (kan het niet vinden op de website).

En verder zit ik te wachten op een telefoontje aangezien 1 van mijn beste vriendinnetjes gisteren uitgerekend was en dus op het punt van bevallen staat! Hopelijk duurt het niet nog 2 weken, want die spanning kunnen we hier niet aan :p

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1323 Gepost op: 7 januari 2013, 21:43:03 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:31:57 door destino »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1324 Gepost op: 7 januari 2013, 22:05:50 »
Oooh destino wat leuk wintersport!
Ik vind dat zoooo leuk maar AS heeft het nog nooit gedaan.. Staat al jaren in de planning om te doen, maar komt er telkens niet van! Hopelijk lukt het volgend jaar :D

Over het afvallen.. is het allemaal echt 'nodig' bij jullie of is het meer omdat je het zelf wilt allemaal?
Ik zou er ook graag 10 kilo af hebben, maar de kans dat dit ook daadwerkelijk gebeurt is niet echt aanwezig haha denk telkens dat ik ga beginnen maar kom er om 1 of andere rede gewoon niet aan toe..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards