collapse

Auteur Topic: Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?  (gelezen 77870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Florida

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Gepost op: 20 februari 2009, 13:06:22 »
Ik ben heel benieuwd naar:
- welke bands/muziek(groepen) jullie hebben voor de bruiloft,
- hoeveel de kosten waren en
- of het aanraders zijn of niet.

Kan ik mooi inspiratie opdoen!  :biggrin:

hongkong

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2009, 13:22:41 »
Ik heb een offerte opgevraagd bij djhuren.nl. Die kwam uit op ongeveer 750 euro voor de hele avond.

Guppie

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2009, 13:27:23 »
Onze DJ kost 300 euro voor de hele dag (14:00 uur tot 1:00). Maar wij hebben een hobby-DJ.... Wel een hele goede trouwens! :-)

Madelon

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2009, 13:28:11 »
Wij hebben de band 'Three 4 You' geboekt. Ze komen uit Weert (Limburg). Het is een band bestaande uit 3 personen: 2 mannen en 1 vrouw. Kosten: 650 euro voor de hele avond.

Succes met het uitzoeken van de band of dj!

bride 2 be

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2009, 13:39:38 »
Wij hebben de band 'Joyride' geboekt voor onze bruiloft. Veel goede recensies gelezen maar dus nog niet zelf meegemaakt. Twee mannen en een vrouw. Kosten: 800 euro.

RainbowR1

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #5 Gepost op: 20 februari 2009, 14:12:28 »
Wij hadden Groovezone gehuurd. Topband!! Was wel enigszins prijzig: 2000 euro, maar dan krijg je ook wat! Echt super genoten!!

Lotje

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #6 Gepost op: 20 februari 2009, 16:17:22 »
Wij hebben Perfect Showband geboekt voor 24 april. We hebben een aantal keren geluisterd naar hun optredens en ik moet zeggen, geweldig! Van ons mag het wel een beetje stevige muziek zijn (het hoeven niet allemaal zoetsappige liedjes te zijn, we houden wel van een beetje rock-achtige nummers). Echt goedkoop zijn ze niet, rond de 1800 euro.

Kabouter80

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #7 Gepost op: 20 februari 2009, 17:51:24 »
Wij hebben Eclips geboekt, 1275 euro (of 1425 als ze nog een half uur langer spelen, waar we gemakshalve maar vanuit gaan).

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #8 Gepost op: 20 februari 2009, 22:41:30 »
Wij hebben een band uit Beverwijk (Dockside) zij spelen met name Ierse folk muziek. Hoeveel het kost weet ik niet, want mijn ouders betalen de muziek. :)

Armara

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #9 Gepost op: 21 februari 2009, 11:03:34 »
DJ geboekt bij Ambitious! Heel veel opties, perfecte service, proffesioneel
630 euro all inn - 5 draaiuren

liefs Tamara

Tammy

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #10 Gepost op: 21 februari 2009, 12:49:21 »
Wij gaan, met behulp van professionele materialen (die mijn broertje kan lenen van zijn werk), voor onze eigen playlist en puur onze eigen muziek.
Zo hebben wij geen dj nodig, wat voor ons niet alleen kosten maar mogelijk ook ergernis uitspaart. WIj hebben namelijk een heel eigen muzieksmaak, en dus ook de wens om die nummers die avond te horen. En ook de wens om bepaalde dingen echt niet te horen..... :wink:
We hebben al een playlist gemaakt en we gaan makkelijk een uurtje of vier/ vijf kunnen vullen!

kusmarie

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #11 Gepost op: 23 februari 2009, 21:33:08 »
Wij hebben geboekt: Solid 6
Een keer een repetitie bijgewoond en een live optreden, so dat was echt te gek!

Kosten: E1250,-
Bandleden: 6

Sille

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #12 Gepost op: 24 februari 2009, 16:42:05 »
Wij hebben commercialbreak geboekt. Al 1 1/2 jaar geleden, want ze zijn zeer populair. Erg goede band, all-round band 1 vrouw 4 mannen. Ze kunnen alles!! € 1650,- 5 uur.
Wij hebben eerst de band geboekt en toen alles daaromheen gepland! ;-)

Bouncy

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #13 Gepost op: 28 februari 2009, 11:45:44 »
Wij hebben 'Marble' geboekt, voor de hele avond incl geluid/licht betalen we 1400,-

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #14 Gepost op: 26 mei 2009, 15:18:13 »
Wij hebben de band BEET geboekt, een keer bij een repetitie wezen kijken en eigenlijk bij het eerste intro al verkocht.
Contract getekend, alles geregeld, aanbetaling gedaan etc. Het totaalbedrag voor een vijf-koppige band plus geluidsman komt (incl reiskosten etc) op 1300,- Daarvoor speelt de band drie keer 45 minuten.
Nu willen wij graag dat ze de speeltijd uitbreiden naar drie keer 60 minuten, zodat onze avond beter gevuld is met de band. De pauzes zijn dan nog 30 minuten, hiervoor hebben we een bevriende DJ gratis bereid gevonden om te komen draaien, helemaal super!

Nu kreeg ik net de offerte binnen voor de drie kwartier extra speeltijd, dat komt op 300 euro extra. Hiervoor studeren ze dan wel twee nummers in speciaal voor ons, onze openingsdans en onze laatste dans, de nummers die wij daarvoor in gedachten hadden stonden beide niet op hun playlist. Ik moet alleen even denken of ik 300 euro extra wel redelijk vind, nu betalen we in totaal 1600 euro voor drie keer 1 uur spelen, inclusief twee nieuwe nummers en de reiskosten (ze moeten een behoorlijke afstand afleggen).
Daarnaast komen er nog kosten bij voor de maaltijden (6 personen), de drankjes die ze gedurende de avond drinken, en de fooi die we nog willen gaan geven.

Is dit een beetje een reeel bedrag?? Ben inmiddels zo gewend aan het feit dat alles rondom je bruiloft superduur is, dat ik bang ben dat ik niet meer echt objectief ben, haha!

Holla

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #15 Gepost op: 27 mei 2009, 17:57:25 »
voor ong. 300 euro een jazztrio :)

Melissie

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #16 Gepost op: 28 mei 2009, 12:41:50 »
Wij hebben de drive-in show (DJ afgewisseld met live zang) 'Feesten met Jeffrey'.
Jeffrey is al jaren een goede vriend van ons en wilde er absoluut niets voor hebben. Dus dat scheelt weer..:)

daantje84

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #17 Gepost op: 28 mei 2009, 12:46:29 »
Wij hebben de Asjemenou band!! Dit is echt geweldig gezellige feestband! Dus het dak gaat eraf met ons feest! Ze kosten wel wat, maar ja dan heb je ook wat! We betalen € 1590,- voor 4x45 min spelen.

En in de kerk zingt Hedwig ( ja die van Idols  :tongue: ) voor zo'n €150,- (vriendenprijsje)

roxanne29-08

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #18 Gepost op: 28 mei 2009, 20:08:25 »
wij hebben the spy 1250 euro..
ben er heel blij mee, goede covers, nederlandstalig,engels,rock, pop,noem maar op en ja ja carnaval artiesten nadoen is een koud kunstje (wel limburgse)

groetjes

Zoef

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #19 Gepost op: 29 mei 2009, 08:04:07 »
Wij hebben Nicky's Pride!! 1600,-

www.nickyspride.nl
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2009, 10:09:23 door Zoef »

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #20 Gepost op: 5 juni 2009, 21:56:42 »
wij hebben voor onze grote dag Upside Down geregeld. een bandje bestaande uit 2 mannen en 1 vrouw helemaal top.
we zijn hiervoor 950.- kwijt!

greets paula

Naiobi

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #21 Gepost op: 6 juni 2009, 11:36:46 »
na lang piekeren en twijfelen hebben we toch gekozen voor een band die muziek maakt die we beiden erg leuk vinden.
We hebben eerst wel gekeken naar 'echte' bruiloftbands, we kwamen op ongeveer 1500 euro uit. We hebben bij twee bands gekeken.
Maar toen was het bluesfestival in Hengelo en toen waren we om, wat kan ons het ook schelen als wij het maar leuk vinden dachten we toen.
We hadden een eerste keus, maar die band ging uit elkaar. Toen kwamen we op deze, we hadden ze al eens zien optreden en vonden ze supergaaf...
Nu maar hopen dat de gasten het ook kunnen waarderen  :happy:
Kosten 750 euro voor de hele avond incl reiskosten, zij komen namelijk uit friesland en wij hebben feest in Saasveld overijssel.
http://www.myspace.com/thethreefarmersboys
Echt super, ze weten er echt een feest van te maken, al spelen ze niet vaak op een bruiloft...

dory

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #22 Gepost op: 6 juni 2009, 11:50:19 »
Wij hebben valentino. Eerst treed hij alleen op bij de kerkdienst.
En op het feest een duo. Een vrouw en man. Totaal zijn de kosten 1200 euro.

http://www.valentinoslivemusic.nl/

Marlieske1

  • Gast
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #23 Gepost op: 6 juli 2009, 10:31:22 »
[quote name=\'Florida\' post=\'208796\' date=\'20 February 2009, 14:06\']Ik ben heel benieuwd naar:
- welke bands/muziek(groepen) jullie hebben voor de bruiloft,
- hoeveel de kosten waren en
- of het aanraders zijn of niet.

Kan ik mooi inspiratie opdoen!  :biggrin:[/quote]

Wij hadden Nicky's Pride op ons trouwfeest, echt een absolute aanrader! Een topband, de hele avond stond de dansvloer vol en het dak ging eraf! Hun website is: www.nickyspride.nl, maar je moet wel op tijd boeken want ze zijn al ver van te voren volgeboekt!

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Welke Band/muziek Heb Jij En Hoeveel Kost Het?
« Reactie #24 Gepost op: 6 juli 2009, 12:53:04 »
wij hebben de band upside-down voor onze bruiloft.
dit is een super leuke band!
en ze kosten 900.-
http://www.bandupsidedown.nl/
zeker een aanrader

greets paula
« Laatst bewerkt op: 6 juli 2009, 12:53:28 door paula24 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards