collapse

Auteur Topic: 25-06-2010, Iemand?  (gelezen 71053 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #175 Gepost op: 26 mei 2010, 21:20:14 »
nou ik kan het me best voorstellen. dit is toch wel een mijlpaal in je relatie en daar wil je zoveel mogelijk dierbaren bij hebben. ontzettend balen...is een livestream ofzo niet mogelijk? dat ze live mee kan kijken zeg maar. daar heb ik al het eea over gelezen hier op dit forum.

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #176 Gepost op: 26 mei 2010, 21:20:50 »
hee Tijger

dat is inderdaad vervelend dat je vriendin er niet bij kan zijn. maar ik snap haar wel hoor, ik heb zelf een vroeggeboorte gehad en al die spanning wens ik niemand toe. Maar ja, als bruid to be denk je toch eerst aan jezelf en de bruiloft he..:biggrin:

hier alles ook een beetje rust, in mn achterhoofd nog wel wat stress van dit nog doen en dat nog doen..:S
ben nu met de zakdoeken voor de daggasten bezig.. borduren met datum initialen, naam gast en relatie tot ons (moeder van de bruid enz..)

kerkboekje is nu klaar, volgende week komt de pastoor het keuren.. ik zoek eigenlijk alleen nog een bedankt voor je komst tekst voor achterin het boekje..

wij hebben 30 daggasten en 9 kinderen, op de receptie ongeveer 75 en 20 kinderen en op het feest ongeveer 150 gasten..

onze dagplanning:
8.00 uur kapper/ make-up
9.00 uur aankleden...
10.00 uur bruid ophalen
10.15 vertrek kerk
10.30 uur kerkdienst
12.00 uur daggasten lunchen in parochiezaaltje en wij gaan foto's maken onderweg naar de feestlocatie
15.00 uur aankomst feestlocatie en taart aansnijden
17.00 uur diner
19.00 uur receptie
20.30 uur feest
1.00 uur einde feest

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #177 Gepost op: 27 mei 2010, 10:03:45 »
nog maar 29 dagen! geen maanden meer maar dagen! joehoeeeeeeeeeee!
wat vervelend Heidi, dat je vriendin er niet bij kan zijn :sad: maar ze zal zeker met haar gedachten bij jou zijn die dag.
Wij hebben overdag 30 gasten en 's avonds 130.
Gisteren zijn we naar Uden geweest, naar een bedrijf die allemaal decoratie verhuurd in sixties stijl! ik vond het helemaal te gek! Ik zou mijn huis zo nog wel willen inrichten! Ik had nog nagedacht over het 'gastenboek'. We zouden eerst een plaat maken waar de mensen hun hoofd doorheen konden steken, maar ik dacht ineens, iedereen komt verkleed en daar zie je dan helemaal niks van! Nu maken we dus een soort happy days hoekje. Een diner set met een jukebox en elvis en een neonlicht op de achtergrond, als de mensen binnen komen nemen ze daar plaats en wordt er een foto gemaakt. daar maken we dan een gastenboek van en de mensen krijgen de foto als bedankje.

Gisteren weer bij de diaken geweest. Het was een bijzonder gesprek. We hadden wat dingen verteld over ons verleden en daar schrok hij toch wel van. We hebben samen zitten bidden en dat deed me toch wel wat. Hij wil graag dat we nog een keertje terug komen om verder te praten.

De partners van onze collega's hebben we ook uitgenodigd. Bij ons is het wel fijn dat we op hetzelfde bedrijf werken en dat we dus dezelfde collega's hebben. Ook de meeste partners kennen we wel. Volgende week gaan we lekker eten met de leidinggevenden.

Ik kan gewoon niet wachten tot het zo ver is! Ik ben heel de dag met de bruiloft bezig! Nog maar 3 weekjes werken en dan 4 weken vrij, heerlijk!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #178 Gepost op: 28 mei 2010, 21:02:40 »
Vandaag nog maar 4 weken!!!! Over 4 weken deze tijd zijn we aan het feesten!! Super veel zin in  :biggrin:

Mijn zussen zitten me te stangen door te suggereren dat het vrijgezellenfeest morgen is. Haha, maar ik heb ze wel door (denk ik...). Denk namelijk dat het volgende week is haha...of toch niet?.... :blink:

Drieke jouw planning ziet er ook super uit. Wat hebben jullie vorig jaar eigenlijk gedaan met het huwelijk voor de wet? Ook nog iets van een feestje of hebben jullie dat echt voor deze dag bewaard?

Wat cool Maart een setting met jukebox etc! Echt super origineel!! Je bent me op een idee, misschien moet ik zoiets ook nog maar ff aankaarten bij as.

Hier verder alles rustig eigenlijk. Ga van het weekend genieten.

Jullie fijn weekend meiden!

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #179 Gepost op: 28 mei 2010, 21:12:15 »
vorig jaar zijn we om 9.00 uur voor de wet getrouwd (duurde een uur !)
daarna koffie gedronken en 's middags bruidstaart en aansluitend bbq
was gezellig, maar dit jaar wordt t nog beter!!
idd og mar 4 weken aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
en stiekem toch nog meer te doen dan ik dacht

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #180 Gepost op: 28 mei 2010, 21:15:19 »
Oh cool, dus vorig jaar hebben jullie ook al een kleine party gehad!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #181 Gepost op: 30 mei 2010, 10:37:44 »
En lis?
was je vrijgezellenfeest gisteren? Of hebben ze je lekker voor de gek gehouden? irritant he, al die geheimen die ze voor je hebben. Overal waar ik kom beginnen ze zo geheimzinnig te doen, ze zijn nogal wat van plan volgens mij. Ik heb al weten te achterhalen dat mijn vrijgezellenfeest 12 juni is, maar ik doe net of mijn neus bloed!
nog maar 26 dagen zeg, ik begin nu toch wel lichtelijk ongeduldig te worden hoor!

Wat gaaf Drieke dat je eigenlijk 2 feesten hebt voor je trouwen! en wat heb je veel gasten! Dat wordt een geweldig feest voor jullie!

Mijn werk ben ik op dit moment echt een beetje beu, contract van 20 uur maar werk meer dan 40 op het moment. Iedereen om me heen krijgt lekker een vast contract terwijl ze er minder lang werken dan ik :sad: ligt niet aan mijn baas, maar aan de gemeente, maar toch. Het is erg frustrerend dat je kei hard werkt en niet gewaardeerd wordt, het gaat me niet om het geld maar om het principe. Als ik 's avonds thuis kom na mijn werk, zit ik 3 minuten en dan wordt ik weer gebeld. Ik ben blij dat ik over 3 weken vakantie heb, daardoor hou ik het nu nog wel ff vol. Vandaag regent het gelukkig dus dan is er ook minder kans op een melding.

we denken gewoon lekker aan de grote dag! en aan de huwelijksreis! daarna zien we wel weer!

fijn weekend meisjes!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #182 Gepost op: 30 mei 2010, 14:24:44 »
hee dames goedemorgen van deze kant! gek als ik zie dat het bij jullie nu gewoon 2 uur smiddags is. Vrijdag vertrokken naar mexico, lange vlucht, maar gelukkig allemaal goed gegaan. normaal zijn dit soort sales trainingen in een all inclusive resort wel relaxed maar dit jaar.. ik zit de dagen af te tellen tot ik weer naar huis mag, zo veel te doen thuis en ik mis mn vriend nog meer dan ik normaal al doe wanneer ik weg ben. Voordeel is wel dat ik na ander halve dag al een lekker kleurtje heb, bruin wordt ik niet snel maar een gezond rood/bruin kleurtje. Flink smeren om het echte verbranden te vermijden en mn blote schouders shirtjes in de gaten houden:)

26 dagen zie ik hier bij maart boven.... slik.... ik heb er echt zoveel zin in! moeten ook nog wel wat dingen echt doen, zo hebben we nog niks bedacht voor in onze bedankdoosjes en worden de ringen door 2 neefjes gegeven en dus willen we iets anders dan een ringkussen...waar wat.. misschien een bloem of zo...

Balen Maart van je werk, kan me voorstellend dat je lekker naar je vakantie uitkijkt!
Drieke ik zie dat Thymo veel te vroeg is geboren, 2/3 maanden eerder dan verwacht? kan me voorstellen dat dat een spannende tijd is geweest. Het is voor mn vriendin ook beter om niet te komen, gezondheid van beiden gaat natuurlijk voor alles, het was gewoon even jammer, die dag kwam ook zoveel samen... we gaan met de kerst lekker naar haar en haar fam toe en dan hebben we nog een feestje :)

Ik ga me maar snel klaarmaken, over een uur begint de training ik kom snel weer aanwaaien hier fijne zondag allemaal!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #183 Gepost op: 30 mei 2010, 19:08:12 »
Hoi hoi!

Nee hoor, geen vrijgezellenfeest  :rolleyes: Ze zaten me te plagen haha. Dus dan vermoed ik a.s. zaterdag. We zullen zien!
Tja, nog maar 26 dagen! Kan niet wachten :-) Hoop wel dat het weer goed is, volgens mij wordt het deze week ook mooi. Beter!

Wat irritant ja van je werk! Voor 20 uur betaald krijgen en ondertussen 40 uur werken. Kan je de telefoon niet uit doen na het werk?

Tijger, je zit al in Mexico! Goed smeren inderdaad en strepless shirtjes aan :-) Ik had vorige week de bandjes ook alweer op m'n schouders staan van 1 uurtje in de tuin werken. Dus daarna maar weer gezonnebankt en nu is het weer oke.

Daaaag!

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #184 Gepost op: 4 juni 2010, 15:05:59 »
hoi hoi

nog maar 3 weken!!!
en dan zitten wij nu zo'n beetje in de koets naar de feestlocatie!

nog wel veel te doen stiekem hoor..

de pastor is van de week langsgeweest om t kerkboekje te keuren. was gelukkig bijna helemaal goed op wat volgorde dingetjes na..

vorige week bij Sephora (zit in de V&D) langsgeweest en me daar op laten maken (had ik vorig jaar ook gedaan) en vandaag terug geweest om de oogschaduw en lippenstift te kopen... mijn zus maakt me dan op.

mn man gaat maandag eindelijk voor een pak kijken! begon toch wel een beetje te stressen, moeten voor de kleine ook nog een pakje halen, maar dan moet ik wel weten wat voor kleur het wordt.

bedankjes hebben we ook besteld.

zo nog even iemand voor de nagels bellen en dan is dat ook geregeld..
en dan maar eens wat opruimen hier..
anders heb ik over 3 weken geen 'kleedkamer':biggrin:

volgens mij hebben we morgen ons vrijgezellenfeest.. we moesten ineens op mijn nichtjes passen..:S
we zullen wel zien.:biggrin:

hoe is t met jullie bruiloftstress..??

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #185 Gepost op: 4 juni 2010, 15:39:31 »
Hi Dames,

Ben al een tijdje niet meer heel erg actief op dit forum qua antwoorden e.d. maar heb jullie wel gevolgd.

Wij hebben gisteren de Babs over de vloer gehad. Een leuke dame, komt vast wel goed.
Vanavond komt de DJ/vriend/collega om de muziek te bespreken.

Nu komen voorzichtig wel de zenuwen, moet nog wel een aantal dingen regelen zoals bedankkaartjes en decoraties.

Ga nu weer werken ;-)

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #186 Gepost op: 6 juni 2010, 21:38:42 »
hoi hoi,
inderdaad gisteren ons vrijgezellenfeest gehad! was echt keigezellig.
wij zijn gaan glaskralen blazen en de mannen gaan karten en quadrijden.
's avonds met zn allen gegeten bij een bbq restaurant en daarna nog op het terras gezeten..
super leuke dag met nog mooie kralen om voor de bruidsmeiden een armband/ketting te maken.. en alle daggasten hebben een mooie ketting voor bij hun kleding!

jullie ook al 'overvallen'?

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #187 Gepost op: 7 juni 2010, 08:35:05 »
Hoi hoi!!

Jaaaa wij zijn zaterdag ook overvallen!! Ik was met een smoes naar m'n ouders gelokt waar ik vrijdag al was. Zaterdag om half 10 kreeg ik een ontbijtje op bed van m'n moeder, echt super lief. Onder  het mom van 'het is zo mooi weer, daar moet je van genieten dus kom zo maar naar beneden'. Yeah right :-) Om 10.10u kreeg ik een sms van m'n vriend dat hij het huis vol had zitten! Wij zaten toen lekker buiten en nog geen 10min later kwamen de meiden eraan rijden. Echt zo leuk, iedereen achter elkaar aan. Iedereen had wat lekkers gemaakt, dus hebben 1.5u zitten high tea-en. Iedereen had een cadeautje voor me, iets grappigs wat alleen tussen haar en mij is. Zo had ik van een vriendin de single van benni benassi (satisfaction), daar gingen we vroeger helemaal op los. En van m'n zus een bouwtekening van een tafel, die hebben we jaren geleden in elkaar gezet maar was compleet mislukt. Daarom zijn we toen zelf in de weer gegaan met gaatjes boren, latjes zagen etc (hoe moeilijk kan het zijn, het was een ikea tafel haha). Daarna kreeg ik nog een boek waar iedereen 1 a4 had geschreven over allerlei anekdotes. Echt super grappig, met gekke foto's erbij. Dus, zo lekker 1,5u gezeten, gelachen, gegeten, van de zon genoten (het was zo mooi zaterdag!). Toen met de auto naar de stad voor een aboriginal art schilder workshop. Echt super gaaf (ook in het kader van onze huwelijkreis), 1 groot schilderij gemaakt en 6 kleintjes. Was erg gezellig, in totaal 3 uur zitten schilderen en dat vloog voorbij! Daarna zijn we nog een potje wezen lasergamen én bowlen. Echt, het was super super super leuk. Vooral ook het lasergamen, 10 van die gillende meiden! Het was daar alleen erg warm (en muf en donker haha), dus aan het einde van de 15 min hadden we het wel gehad. Rond 17.30u belandden we bij een Mexicaans restaurant waar we eerst een uur op het terras hebben zitten borrelen en daarna 3 uur tafelen! Het eten was heerlijk, en het was super gezellig! Rond 23.00u stapten we het restaurant uit en zijn we bij mijn ouders gaan naborrelen. Lag uiteindelijk om 2u in bed :-)

Mijn vriend hebben ze dus thuis verrast, die hebben allerlei spelletjes gedaan (gladiatorengevecht, paintball etc) en zijn uiteindelijk in amsterdam geeindigd. Die hadden ook een super dag!

Wat onwijs leuk Drieke dat iedereen een sierraad heeft gemaakt voor the wedding!
Zo het je ook nog iets tastbaars van zo'n dag.

Meiden, vrijdag nog maar 2 weekjes!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #188 Gepost op: 7 juni 2010, 11:21:37 »
hey girls!

Ik ben ook al overvallen door de eerste groep! jaja, blijkbaar worden het 2 vrijgezellenfeesten! een van mijn nichtjes en een van mijn vriendinnen.
Gisterenochtend zat ik met mijn suffe kop achter de pc, ineens een hoop kabaal, er werd op de raam geklopt en er werd aangebeld. Ik had nog zoiets van; hehe, heb je die buurtkinderen weer....
maar nee hoor, het waren mijn nichten en mijn 2 zussen! surprise!!!!!!!! Ik werd meegenomen naar de Beekse Bergen, goed idee natuurlijk omdat ik zo van dieren hou. ik kreeg een stropdas om met de tekst; ik ga trouwen, kus me!
later zijn we naar de bios geweest, sex and the city 2. Daarna nog lekker wat gegeten en toen werd ik weer netjes thuis afgezet. waarschijnlijk dat a.s. zaterdag het andere vrijgezellenfeest is, een aantal vriendinnen hebben per ongeluk hun mond al voorbij gepraat.
Ik kwam thuis en keek mijn aanstaande aan en zei; wat is er met je wenkbrauw gebeurd??????? de buurvrouw had blijkbaar een nieuw trimapparaat en wilde dat even uit proberen, zijn halve wenkbrauw is foetsie!!!!! leuk zo 2,5 week voor het trouwen! ik hoop dat het nog aangroeit want het ziet er echt niet uit!

Verder is bijna alles zo ver klaar, moet mijn geloftes nog afmaken en doorsturen en komende week heb ik mijn proefkapsel, proef make-up, jurk passen, nagels laten doen etc.
Gisteren al de stoelen in het vliegtuig vast kunnen leggen, we zitten lekker helemaal achterin! zit er gelukkig niemand in je nek te ademen hihihi.

bruinoogje

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #189 Gepost op: 8 juni 2010, 11:09:22 »
Schiet nou al aardig op he, jeetje zo snel dat de tijd voorbij gaat :biggrin:

ik hoop toch echt dat het mooi weer wordt hoor! we gaan stukje op de boot en dat doen we niet als het regent!
duimen jullie mee? samen staan we sterk! :biggrin:

veel succes!
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2010, 11:10:27 door bruinoogje »

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #190 Gepost op: 8 juni 2010, 14:00:53 »
Onee Maart!! De wenkbrauw van je aanstaande!! Is het echt heel erg?? Ik denk niet dat de wenkbrauw volledig is teruggegroeit over 2 weekjes...Sorry maar moest er stiekem ook wel een beetje om lachen...

Leuk man dat jij ook overvallen bent afgelopen zaterdag. 2 feestjes, toe maar!


Tja het weer moet wel mee zitten. Ik ben ook hard aan het duimen!
Vandaag ben ik thuis, ziek. Vannacht ontzettend vaak op de wc gezeten, buikkrampen  :dry:  Dus maar ff rustig aan doen...

Nog maar 16 nachtjes!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #191 Gepost op: 8 juni 2010, 15:21:40 »
hier ook iemand die zich maar ziek heeft gemeld. Vrijdag avond uit Mexico terug gekomen en gelijk een druk weekend gehad, de auto naar de garage, de taart uitgezocht bij de bakker, bloemen doorgegeven bij mn vriendin. Gister half op mn werk gezeten en ik weet eigenlijk niet hoe ik thuis ben gekomen alleen dat ik toen ik thuis kwam op de bank ben gevallen en met hoge koorts hier heel de avond heb gelegen.  Zo balen het is zo druk op het werk en ik wil volgende week echt vrij nemen, of halve dagen thuis werken om niet gestresst de laatste week in te gaan...  Jij ook beterschap lismans! beter deze week dan de komende he!

Leuk jullie vrijgezellenfeestjes! klinkt geslaagd!! hier hebben we een beetje aangegeven dat het ons teveel zou zijn, met mn week mexico, mijn drukke einde kwartaal op het werk en de buitenlandse gasten hadden we nog maar 1 zondag vrij de 20e.... we gaan nu lekker met iedereen voetbal kijken de 24e op de camping die we voor de buitenlandse gasten hebben geboekt. Stiekem een klein beetje "jaloers" als ik jullie leuke verhalen zo hoor maar goed we hebben er wel bewust voor gekozen.

de hele ochtend geslapen, misschien door de koorts maar zo raar gedroomd hahaha, ik had echt een lelijke jurk aan, hij leek heel erg op de mijne alleen van Jute... zon aardappelzak spulletje... blijkbaar had mn moeder me ervan overtuigd dat het mooi was en ik wilde niet naar mijn feest, niet in die jurk hahahaha we waren ook vergeten contant geld te pinnen voor de band... en zoveel geld kun je niet pinnen in 1 keer... was blij dat ik wakker was hahahaha

ik hoop dat we het goed geregeld krijgen allemaal, we zijn niet de lastigste mensen, we hebben weinig eisen. Maar we willen nu wel zaterdag naar de locatie toe om wat dingen te regelen zodat het allemaal gaat zoals wij het in ons hoofd hebben.

hoe is het eigenlijk met jullie budget? ik schrik er iedere keer weer van als we alles optellen en nakijken wat loopt het allemaal op he....

ik ga nog een waterijsje scoren, hopelijk helpt het mn keel weer wat :)

trouwens maart, die wenkbrauw!! geez =un je m misschien met een potloodje een beetje bijtekenen?? :wink:

 


Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #192 Gepost op: 8 juni 2010, 15:40:26 »
He Tijger!

Jeetje, jij ook ziek! Maar wel ietsje heftiger dan ik hoor. Ik heb niet meer op de wc gezeten sinds vanochtend dus ach haha. Die koortsdromen zijn zo irritant! Ik ken ze, alleen jij heb ze nu over de bruiloft hahaha. Ach, gelukkig ist maar een droom he. Hoe was Mexico? Nog verbrand/verkleurd?

Kan me voorstellen dat je geen vrijgezellenfeest wil. Het is wel errug leuk hoor, maar ik zou ook stress krijgen als je maar zo weinig vrije weekenden over houdt. Wij hebben bewust de komende 2 weekenden niks gepland zodat we ons op de trouwdingen kunnen richten (voor zover dat nodig is). Maar jullie hebben natuurlijk de buitenlandse gasten! Wat een geregel, pff.

Tja het budget..van te voren wisten we wel dat het een behoorlijk bedrag zou worden. Volgens mij zitten we nu rond de 11.000 euries (ex huwelijksreis in november). Maar goed, dat hadden we wel voorzien van te voren. Alleen er komen nu wel steeds kleine dingentjes bij. We hebben een post 'onvoorziene kosten' maar daar zitten we al overheen. Zijn niet mega bedragen, maar al die 10-tjes bij elkaar is ook zo weer een paar honderd euro. Ach, op naar een fantastische dag  :biggrin:

Beterschap ook!!

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #193 Gepost op: 8 juni 2010, 17:32:25 »
beterschap dames!
beter nu ziek dan over twee weken.. dan heb je volgens mij alleen nog maar meer stress...

hier loopt het budget ook aardig op.. idd al die tientjes hier en daar tikt aardig door..

donderdag alles met de fotograaf doorspreken.
vrijdag gaat manlief weer voor pak kijken.. (hij dacht gisteren wel even bij de makro te slagen :S)
vrijdag ook nog alles met cm doorspreken. dan zaterdag de ringen ophalen, hopelijk zijn ze nu goed.
en dan zondag.... ff uitrusten en ondertussen vast nog vanalles doen..haha

nog... 17 dagen!!!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #194 Gepost op: 8 juni 2010, 22:35:30 »
jeetje! jullie ook al ziek! arme meisjes, hier ook buikgriep, gelukkig niet heel ernstig, moet alleen zorgen dat er een wc in de buurt is!
Hoe was het in Mexico heidi? heb je ook een beetje kunnen genieten daar? en hoe is het met je schap? hihi geen witte strepen?

Ik vind het tot nu toe meevallen met het budget, moet ook wel zeggen dat een aantal dingen goedkoper of voor niks bleken te zijn achteraf  (of pa en ma die weer zelf wat geregeld hebben)
moeten nog een aantal dingen doen, maar daar hebben we nog tijd voor. volgende week lekker vakantie!!!!!!!! in totaal 4 weken, 1 week voor de bruiloft en 3 erna.
we hebben nu wel ff een logee, een vriend van ons waarvan de relatie uit is, hij zit hier nu een week maar heeft al iets op het oog gelukkig. Heb ook wel aangegeven dat we voor de bruiloft echt samen willen zijn en tijdens de huwelijksreis komt een vriendin van mij in huis om op de dieren te passen, haar moeder zou het ook echt niet goed vinden als hij hier dan nog zit. Gelukkig is het een makkelijke jongen en hij snapt het helemaal.

Morgen ga ik mijn nagels laten doen, er komen gelnagels op. zo kan ik er vast aan wennen, 2 dagen voor de bruiloft worden ze dan weer bij gewerkt.
donderdag proefkapsel en dan moet ik mijn jurk weer passen, vrijdag proef make-up. lekker verwen-weekje dus!

ik duim zeker mee voor mooi weer! anders hebben we straks een rijdend zwembad ipv een cabrio!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #195 Gepost op: 9 juni 2010, 11:24:06 »
nou meiden het wordt spannend he!!
Eindelijk aftellen!!!

Ik moet echt nog lang wachten.... Maar goed het komt er toch ooit van haha

Veel succes met het laatste geregel

Hopelijk zijn de griepjes over en de wenkbrouwen bijgegroeid.
(sorry ik moest er ook een beetje mee lachen mijn vriend zou dat ook voor elkaar krijgen..)

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #196 Gepost op: 9 juni 2010, 12:21:17 »
heey Verooo!
ja het begint echt spannend te worden nu! Ik moest er uiteindelijk ook wel mee lachen hoor, met zijn wenkbrauw, gelukkig was het nog niet veel mensen opgevallen.
Wanneer ga jij trouwen? de tijd vliegt voorbij! dus geniet nog lekker van de voorbereidingen, voor je het weet sta je voor het altaar!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #197 Gepost op: 9 juni 2010, 14:55:35 »
die wenkbrauw is tegen die tijd wel bijgetrokken
En zo niet dan denk ik nog dat niemand het opvalt. Behalve jou dan haha.
Komt goed!
Wij trouwen pas 9 september 2011! haha
Ik moet dus echt nog even wachten! Het is wel leuk om hier telkens met andere meiden mee af te tellen. Het lijkt nou heel langzaam te gaan maar ik denk dat dat in 1 keer heel erg opschiet.

Ik heb nou de belangrijkste zaken wel geregeld en ga me nou lekker verheugen op de zomer vakantie.
Als we dan eens terugkomen zie ik het wel weer tegen die tijd.

Eerst jullie allemaal nog!!!!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #198 Gepost op: 11 juni 2010, 08:35:14 »
Morge meiden!!

Vandaag nog 2 weekjes!! Rond die tijd zit ik al in de haarrollers & make-up  :biggrin:
Werd vanmorgen wakker met 'Alles is Liefde' op de wekkerradio. Met m'n duffe kop dacht ik 'uit dat ding, ik wil nog slapen!' Kijk ik m'n vriend aan, ligt ie met een big smile naast me 'nog 2 weken schatje'. Ahh hoe lief is dat  :biggrin:
Hopelijk is het weer wel beter!! Wat een vieze benauwdheid zeg..

Ik hoop dat de BABS ons snel belt want daar moeten we ook nog langs. Hebben jullie al gesprek gehad? Hij zei dat hij contact met ons zou opnemen, dus ik hoop snel. Onze agenda begint aardig vol te raken, ook op doordeweekse avonden. Tuurlijk heeft dit wel voorrang, maar dan nog.

Ik merk wel dat ik er steeds drukker mee ben in m'n hoofd. Vannacht ook weer een vage droom gehad. Wat precies weet ik niet meer, maar wel raar.

Nou ik ga maar eens an die arbeit  :dry:

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #199 Gepost op: 11 juni 2010, 09:57:39 »
goeiesmorgens!!!!!!!
whaaaaaaaaaaaa nog maar 2 weken! hopelijk is het weer dan beter inderdaad! wat raar lismans, dat de BABS nog niet heeft gebeld, wij hebben 3 weken terug een gesprek gehad. Anders misschien zelf nog even met de gemeente bellen?
wat schattig dat je aanstaande vanmorgen zo lief reageerde op dat liedje!
Ik ben al 2 dagen druk in de weer, woensdag heb ik gelnagels laten zetten, dat is ff wennen, vooral met typen nu. 2 dagen voor de wedding werken ze ze weer mooi bij.
Gisteren zowat heel de dag bij de kapper gezeten, ik had 's ochtends een afspraak voor mijn proefkapsel. mijn zus is mee geweest. Eerst nog ff geverfd en geknipt en daarna begonnen we aan het kapsel. We hadden gekozen voor een grace kelly rol. Toen ik bij mijn moeder aankwam werd ik zowat uitgelachen hihihi ze vonden het veeeeeeel te stijf, het was ook wel een beetje een suikerspin moet ik zeggen. Maar ja, als 3 man het echt verschrikkelijk vind, dan ga je dat toch niet doen op je bruiloft. Maar goed, eerst nog even naar de bruidszaak om mijn jurk weer te passen. Die zat gelukkig goed! komen nog 2 drukkertjes aan de binnenkant zodat mijn bustier er niet bovenuit komt, 22 juni mag ik hem halen. Het kapsel stond ook niet zo leuk bij de jurk. Dus, kapper weer gebeld, kon ik 's avonds nog terecht om wat nieuws te proberen. Ons moederke meegenomen die ook gelijk opgepimpt is. Nu heb ik een hele mooie ronde knot aan de achterkant en wat gekrulde lokken aan de voorkant. Heb nu toch een soort tiara erbij, anders kijk je zo lelijk tegen de voorkant van de sluier aan.
Nu ga ik me snel klaarmaken voor de proef-make-up! morgen waarschijnlijk vrijgezellenfeest, dus op tijd naar bed straks!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards