collapse

Auteur Topic: Trouw Vervoer  (gelezen 108380 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: Trouw Vervoer
« Reactie #300 Gepost op: 20 december 2012, 08:31:34 »
=
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:44:35 door destino »

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw Vervoer
« Reactie #301 Gepost op: 20 december 2012, 11:51:03 »
wij huren een JAGUAR MK2 uit 1967.. en we gaan hem zelf rijden... dus zonder chauffeur

Fransje

  • Gast
Re: Trouw Vervoer
« Reactie #302 Gepost op: 5 januari 2013, 19:50:30 »
O, toen wij potentiƫle locaties aan het bekijken waren, was er eentje bij waarbij een bootje tot de mogelijkheden was. Echt superromantisch! Er waren daar wat wateren (geen kanaal ofzo, echt wateren met eilandjes enzo waar de gasten je niet konden zien) en dan zouden de gasten gaan zitten en pas als iedereen zat, zou je aan kunnen komen dobberen. Wij waren gelijk verliefd op die manier van "trouwvervoer". Geweldig, toch? Wij willen de nacht voor trouwen en de nacht erna op het terrein slapen, want het was een beetje uit de buurt en dat zou ons een beetje rust geven voor het grote moment. Omdat we al op het terrein waren, was er eigenlijk geen trouwvervoer, maar zo'n bootje is een heerlijk alternatief...
Ik moet er bij zeggen dat wij nog niet definitief voor deze locatie (en dus het bootje) gekozen hebben.

Nog even een opmerking van mijn broer toen ik het enthousiast vertelde: "Ja, lekker romantisch. Kiept het bootje om, zitten jullie romantisch samen in bad..." Zucht, broers... :P



Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouw Vervoer
« Reactie #303 Gepost op: 5 januari 2013, 21:46:22 »
@Happymama79: dankzij een aflevering van Wheelerdealers weet ik nu dat dat het beste jaartal is voor een Chevy Bel Air haha. Is wel een coole auto.

@Fransje: dat is echt een superleuk en origineel idee!! Alleen al voor het vervoer zou ik voor die locatie kiezen :wub:

Vriendlief mag de auto uitkiezen. Heb gezegd dat we desnoods wel een snelle auto kunnen doen, maar hij wil een oldtimer. Stiekem ook wel blij mee :biggrin:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Trouw Vervoer
« Reactie #304 Gepost op: 6 januari 2013, 14:30:57 »
Wij hebben een spijlbusje / volkswagen busje T1, een ouderwets campertje dus. AS wilde perse zelf rijden, en dat kon bij deze!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouw Vervoer
« Reactie #305 Gepost op: 6 januari 2013, 17:19:22 »
Wij trouwen in een G klasse van Mercedes.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards