collapse

Auteur Topic: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein  (gelezen 678879 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #100 Gepost op: 6 december 2007, 21:50:29 »
klinkt mooi!

Eke

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #101 Gepost op: 14 december 2007, 09:02:33 »
Hoe lang duurt het totdat je jurk klaar is bij Anastasi? Zo bij Zwelgje te lezen zo'n ruim 3 maanden?

zwelgje

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #102 Gepost op: 14 december 2007, 12:53:53 »
Hoi De levertijd is verschillend ik heb nog even de tijd dus 7 maart was voor mij al erg snel

maar het kan dus ook sneller
« Laatst bewerkt op: 14 december 2007, 12:54:15 door zwelgje »

Just me

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #103 Gepost op: 3 januari 2008, 15:52:10 »
Hallo allemaal

Leuk om al die tips en reacties te lezen.

Nu hebben jullie het over Anastasi, maar zijn er ook (aanstaande) bruiden die ervaring hebben met Het gouden hart bruidskleding?  http://hetgoudenhart.come2me.nl

Prachtige jurken van Maggie Sottero en Mori Lee, allemaal voor 499 euro. Als je ergens anders je droomjurk hebt gezien maakt ze hem na voor 599 euro. 24 mei 2008 is mijn grote dag en ik wil er net als jullie natuurlijk op mijn mooist uitzien in een jurk die echt bij me past. Morgen ga ik in enkele bruidswinkels wat jurken bekijken en passen om te zien wat bij me past en dan wil ik kijken of Het gouden hart mijn droomjurk kan namaken.

Heeft er iemand ervaring met het gouden hart???

Ik moet echt een jurk hebben waar ik laaaaaang in lijk, want ik ben 1.58 en mijn soulmate is 1.92

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #104 Gepost op: 3 januari 2008, 15:58:42 »
Er zijn een aantal toppics over Het gouden hart, en wat ik er zo van heb gelezen wordt deze absoluut NIET aangeraden!
Als je de zoekfunctie gebruikt kun je alle topics wel vinden!

Alexia

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #105 Gepost op: 3 januari 2008, 16:27:38 »
ik zou inderdaad even zoeken.. :rolleyes:

Just me

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #106 Gepost op: 3 januari 2008, 18:11:57 »
Bedankt voor de tip, maar ppfffff zeg, wat een verschillende reacties.

Veel verschillende reacties zowel goede als slechte en twijfelachtig of ze allemaal door echte bruiden zijn gepost.

Harstikke leuk zo'n forum, maar af en toe ook om gek van te worden  :wacko:

Alexia

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #107 Gepost op: 3 januari 2008, 20:16:20 »
:biggrin: leuk hier he :tongue:

Just me

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #108 Gepost op: 3 januari 2008, 20:52:26 »
:biggrin: Harstikke leuk hier hoor, maar weet het nu helemaal niet meer  :sad:

Komt wel goed met mijn jurk... hoop ik :unsure:  Heb nog eeuwen de tijd ahum (4 en een halve maand)  :frustrated:

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #109 Gepost op: 4 januari 2008, 19:43:37 »
Jaaaaa, ik heb ook een afspraak gemaakt bij Anastasi. Op 5 februari ga ik met mijn moeder en mijn zusje lekker jurken bekijken en passen. Heb er nu al zin in!!!  :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #110 Gepost op: 5 januari 2008, 21:42:18 »
Oh leuk!!
Veel plezier, dat duurt niet lang meer.

Just me

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #111 Gepost op: 6 januari 2008, 13:07:29 »
Spannend hoor Leonie....

Ben vrijdag bruidswinkels afgeweest, heb veel gepast maar niet 1 heeft wat ik graag wil.
Dit is mijn 2e huwelijk dus ik zoek een soepelvallende jurk met hier en daar steentjes/kraaltjes zonder hoepel, nergens te zien  :sad:  

Op het internet kom ik ze wel tegen dus ze zijn er wel. Mijn budget is niet zo groot dus ik heb Anastasi een mailtje gestuurd, aan jullie reacties te zien komt ze erg betrouwbaar over, hopelijk kan zij mijn jurk maken.

Het viel mij wel op dat de jurken op haar website vrijwel geen steentjes/kraaltjes bevatten, ik vind die jurken ook niet zo mooi maar dat is een kwestie van smaken verschillen. Weet iemand misschien of zij wel steentjes e.d. gebruikt?

Leli

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #112 Gepost op: 6 januari 2008, 14:13:13 »
Ik heb op 26 januari een afspraak met Anastasi om te passen!

SPANNEND  :laugh:

Alexia

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #113 Gepost op: 6 januari 2008, 14:32:46 »
spannend :biggrin: veel plezier!

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #114 Gepost op: 6 januari 2008, 18:07:51 »
Ik vind het ook erg spannend! Ben heel erg benieuwd. Ik heb ook nog een afspraak bij een 'gewone' bruidsmodezaak gemaakt (voor de afspraak bij Anastasi), om eens te kijken wat mij goed staat en wat een beetje mijn smaak is.

@ Just me: Ik begreep van een vriendin van mij dat bij Anastasi bijna alles kan... Ze schijnt ook van plaatsjes of tekeningen dingen na te kunnen maken. Dus ik denk dat je het gewoon aan kunt geven als je iets met kraaltjes of steentjes wil. Die vriendin van mij vond het in ieder geval geweldig en alles wat zij wilde kon geregeld worden!

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #115 Gepost op: 6 januari 2008, 19:12:03 »
[quote name=\'Just me\' post=\'143411\' date=\'06 January 2008, 13:07\']Het viel mij wel op dat de jurken op haar website vrijwel geen steentjes/kraaltjes bevatten, ik vind die jurken ook niet zo mooi maar dat is een kwestie van smaken verschillen. Weet iemand misschien of zij wel steentjes e.d. gebruikt?[/quote]

[attachment=7395:attachment]

En of ze steentjes gebruikt :biggrin: die heeft ze er allemaal met de hand opgenaait, pfff wat een werk.
Maar je kan helemaal zelf beslissen wat je wilt, hoeveel je wilt welke je wil, kortom alles dus :)
Neem gewoon eens een kijkje bij haar, niet geschoten is altijd mis toch ??
Veel plezier bij Anastasia.

Just me

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #116 Gepost op: 7 januari 2008, 10:26:35 »
Ziet er echt heel mooi uit Angelique  :)  Ik heb er nu echt alle vertrouwen in. Ik ben in afwachting van een mailtje terug van haar, hoop dat ik snel wat van haar hoor.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #117 Gepost op: 7 januari 2008, 23:54:07 »
Gaaf leli, veel plezier!!
Dat komt nu wel dichterbij.

@ Angelique, jeetje wat een werk zeg.
Ik ben blij dat ik het niet hoef te doen.

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #118 Gepost op: 8 januari 2008, 22:11:35 »
[quote name=\'Anke\' post=\'143644\' date=\'07 January 2008, 23:54\']@ Angelique, jeetje wat een werk zeg.
Ik ben blij dat ik het niet hoef te doen.[/quote]
nou idd :) daaraan kan je zien dat ze het echt met liefde doet :)

Just me

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #119 Gepost op: 9 januari 2008, 15:23:19 »
Ze is alleen niet echt vlot met mailtjes beantwoorden dus heb ik haar maar even opgebeld. Ik heb een afspraak op 24 februari :) Ik krijg er wel pijn in mijn buik van als ik bedenk dat dat nog maar 3 maanden voor mijn trouwdag is en het passen zal in april gebeuren, een maand voor mijn huwelijk. Maar zij verzekerde me dat er dan nog tijd zat is voor eventuele aanpassingen, ze klonk erg vriendelijk en gaf me uitleg over hoe zij te werk gaat.

Ik wil jullie hier toch nog even bedanken!  :hail:  :biggrin:  Ik wilde eerst naar het gouden hart gaan, maar na het lezen van verschillende forum berichten en met name jullie reacties ben ik bij Anastasi terecht gekomen waar ik een heel goed gevoel bij heb. Nu nog even afwachten hoe het 24 februari zal verlopen.

@ Leli en Leonie, ik ben benieuwd hoe het zal gaan 26 januari en 5 februari. Veel plezier alvast  :biggrin:

Alexia

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #120 Gepost op: 9 januari 2008, 17:49:15 »
[quote name=\'Just me\' post=\'143948\' date=\'09 January 2008, 15:23\']Ze is alleen niet echt vlot met mailtjes beantwoorden ...[/quote]

ach, er zijn er weinig die ik ben tegengekomen die snel zijn met het antwoorden van mail idd.. :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #121 Gepost op: 10 januari 2008, 01:26:47 »
Leuk dat je een afspraak hebt staan.
Nog iets meer dan een maand!!
Heel veel plezier alvast.

zwelgje

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #122 Gepost op: 10 januari 2008, 08:53:11 »
[quote name=\'Just me\' post=\'143948\' date=\'09 January 2008, 15:23\']Ze is alleen niet echt vlot met mailtjes beantwoorden dus heb ik haar maar even opgebeld. Ik heb een afspraak op 24 februari :) Ik krijg er wel pijn in mijn buik van als ik bedenk dat dat nog maar 3 maanden voor mijn trouwdag is en het passen zal in april gebeuren, een maand voor mijn huwelijk. Maar zij verzekerde me dat er dan nog tijd zat is voor eventuele aanpassingen, ze klonk erg vriendelijk en gaf me uitleg over hoe zij te werk gaat.

Ik wil jullie hier toch nog even bedanken!  :hail:  :biggrin:  Ik wilde eerst naar het gouden hart gaan, maar na het lezen van verschillende forum berichten en met name jullie reacties ben ik bij Anastasi terecht gekomen waar ik een heel goed gevoel bij heb. Nu nog even afwachten hoe het 24 februari zal verlopen.

@ Leli en Leonie, ik ben benieuwd hoe het zal gaan 26 januari en 5 februari. Veel plezier alvast  :biggrin:[/quote]
Veel suc6 maar ik geloof best dat dat goed gaat komen Ik laat weten na 7 maart hoe het bij was met de 1e keer passen

Just me

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #123 Gepost op: 10 januari 2008, 11:03:49 »
Bedankt Anke!! Een maand vliegt gelukkig zo voorbij.

Zwelgje, ik zou het leuk vinden als je me na 7 maart laat weten hoe het is gegaan , ben benieuwd.

Alexia, wij hebben zelf ook een bedrijf en wij zijn wel snel met terug mailen  :)

Ivy

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #124 Gepost op: 10 januari 2008, 12:16:45 »
Anastasi is nu bezig met mijn jurk :) 23 januari ga ik passen..
Er hangt zo'n relaxte sfeer daar! Echt ik vond het heerlijk, toen ik daarna in utrecht
in een winkel ging passen.. bah nee wist meteen dat ik bij Anastasi goed zat.
En de jurk is natuurlijk ook super :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards