collapse

Auteur Topic: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein  (gelezen 678318 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #75 Gepost op: 1 augustus 2007, 17:33:24 »
@leli:lekker dat je een afspraak hebt!

Els1

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #76 Gepost op: 1 augustus 2007, 18:30:26 »
Erg mooie kleur heeft die jurk, ik wil waarschijnlijk ook iets in die kleur. Heb een afspraak op 13 oktober bij Anastasi, ben erg benieuwd ! Kan niet wachten tot het zover is !!  :biggrin:

friend

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #77 Gepost op: 5 augustus 2007, 10:52:13 »
moet je al zo lang van te voren een afspraak maken? ik dacht eigenlijk ik bel begin september voor een afspraak eind september. beetje naief geloof ik als ik het hier zo lees...... moet denk ik dan ook maar eens gaan bellen

7-9-7

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #78 Gepost op: 6 augustus 2007, 09:37:45 »
Dat is wel handig Friend, want ze is altijd heeeeeel druk

friend

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #79 Gepost op: 6 augustus 2007, 20:39:55 »
nou dan ga ik morgen maar eens bellen  :biggrin:

Els1

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #80 Gepost op: 6 augustus 2007, 23:00:41 »
Ja ik dacht ik bel ook erg vroeg van tevoren want ik wilde eind september, maar ze zat al vol en het eerste gaatje wat ze had was de 13e oktober.....

Alexia

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #81 Gepost op: 7 augustus 2007, 10:01:03 »
moet toch ook wel een 'goed' gevoel geven dat ze blijkbaar zo goed zijn daar dat heel veel mensen erheen willen!

Digna

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #82 Gepost op: 15 augustus 2007, 14:56:57 »
Hallo!

Ik trouw in april 2008 en ik heb 3 september een afspraak bij Anastasia. Ik heb nog niet echt een idee van wat ik wil. Het is al vrij bijzonder voor mij om een jurk te dragen. Ik weet in ieder geval dat ik geen wit wil, geen strapless en geen hele wijde jurk. Ik ben niet zo groot (1.58) dus het liefst een model waar ik lang in lijk. :cool:. Ik hou jullie op de hoogte.

Nog even voor Nakid..... Ik belde twee keer en de eerste keer kreeg ik een man aan de lijn en de tweede keer een vrouw (ws. anastasia zelf).


Groetjes,

aprilbruidje

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #83 Gepost op: 2 september 2007, 19:34:45 »
Ik heb ook een afspraak gemaakt met Anastasia, op 12 oktober kan ik er terecht. In september zat ze inderdaad al helemaal vol op de dagen dat ik kon.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #84 Gepost op: 3 september 2007, 09:52:52 »
spannend!

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #85 Gepost op: 3 september 2007, 18:48:05 »
Digna: hoe was het bij Anastasi?? :)

Digna

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #86 Gepost op: 5 september 2007, 18:28:06 »
Hoi Angelique!

Het was erg leuk bij Anastasia. De middag vloog voorbij. En mijn moeder heeft ook genoten.
Ik vond het wel spannend of ik zou slagen. Ik draag eigenlijk nooit jurken en ik ben niet zolang dus ik was bang dat een trouwjurk mij niet zou staan. Maar het is mij echt meegevallen. Ik had van te voren een beetje bedacht wat ik zou willen en vooral wat ik beslist niet wilde. Uiteindelijk is het de eerste jurk die ik past geworden met hier en daar wat aanpassingen. De jurk die ik paste was nl. gebroken wit en ik wil echt een kleur. Verder was het een strapless jurk, maar ik krijg ik er een kraagje bij. Als je een beetje een idee wil hebben hoe de jurk eruit zal zien. Het model Jessica op de site van Anastasia (staat bij de collectie van 2007) heeft veel weg van het model en stof wat ik heb uitgezocht. Verder vind ik het echt een aardige vrouw. Ze geeft goed advies en stelt je ook op je gemak. En nu twee maandjes wachten en dan is de jurk al klaar.

Groetjes, :)

Alexia

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #87 Gepost op: 5 september 2007, 19:42:28 »
fijn om te horen dat het een erg positieve ervaring was.

en natuurlijk super dat je je jurk hebt! Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien uiteindelijk!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #88 Gepost op: 6 september 2007, 07:31:47 »
Nou, dan mag je gefeliciteerd worden!!
Gaaf dat je geslaagd bent!
Wanneer mag je terugkomen?

Marjoleinmm

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #89 Gepost op: 13 september 2007, 14:30:18 »
Fijn dat je geslaagd bent! Leuk om al die positieve reacties te lezen, ik heb namelijk gister ook een afspraak bij haar gemaakt voor 17 november  :biggrin: heb al precies in mn hoofd hoe ik het wil hihi :laugh:

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #90 Gepost op: 14 september 2007, 20:37:11 »
Leuk dat je je jurk gevonden hebt Digna.
Heb even snel gespiekt op de site en de jurk is echt prachtig! :biggrin:
De dames die mee waren met mij waren helemaal verliefd op die jurk, ben benieuwd hoe die word :)
Nu het wachten nog.....en dat duurd langggggggg :)
« Laatst bewerkt op: 14 september 2007, 20:39:27 door angelique_20 »

Iejoor

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #91 Gepost op: 17 september 2007, 09:07:56 »
Beste allemaal,

Sinds een tijdje ben ik ook op zoek naar een jurk. Nu heb ik een geweldige jurk gezien van Pronovias (nieuwe collectie van 2008) maar deze kost 2400 euro en dat is boven mijn budget.
Daarom zat ik erover te denken om een soortgelijke jurk te laten maken (ik heb nog goed in gedachten hoe hij eruit ziet).

Kunnen jullie me iets meer vertellen over hoe Anastasi te werk gaat? Is het handig om zelf wat foto's/plaatjes meenemen om een indruk te geven van wat je wilt? Kan je dan ook zelf de stof uitzoeken?
Heeft ze ook wat voorbeelden van jurken die je daar kan passen? (op basis waarvan je je eigen jurk kan samenstellen)

Ik zou mijn jurk graag door haar willen laten maken, maar het voelt zo raar om een jurk te bestellen die je niet vantevoren kan passen, dan moet je er maar op vertrouwen dat het wordt zoals je wilt.

En nog een vraagje: Ik wil volgend jaar zomer trouwen (begin juli of half augustus, de precieze datum weet ik over een paar weken), kan ik dan nu al een afspraak maken? Als er mensen zijn die nu hun jurk door haar laten maken; wanneer gaan jullie trouwen? Wanneer kan ik het best contact met haar opnemen? Of kan ik haar het beste zelf vragen wanneer de beste tijd is....

Nou het zijn nogal veel vragen, sorry als ze al eerder beantwoord zijn in dit forum maar alvast bedankt voor jullie reacties!

RainbowR1

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #92 Gepost op: 17 september 2007, 11:42:57 »
[quote name=\'Iejoor\' post=\'132916\' date=\'17 September 2007, 09:07\']Beste allemaal,

Sinds een tijdje ben ik ook op zoek naar een jurk. Nu heb ik een geweldige jurk gezien van Pronovias (nieuwe collectie van 2008) maar deze kost 2400 euro en dat is boven mijn budget.
Daarom zat ik erover te denken om een soortgelijke jurk te laten maken (ik heb nog goed in gedachten hoe hij eruit ziet).

Kunnen jullie me iets meer vertellen over hoe Anastasi te werk gaat? Is het handig om zelf wat foto's/plaatjes meenemen om een indruk te geven van wat je wilt? Kan je dan ook zelf de stof uitzoeken?
Heeft ze ook wat voorbeelden van jurken die je daar kan passen? (op basis waarvan je je eigen jurk kan samenstellen)

Ik zou mijn jurk graag door haar willen laten maken, maar het voelt zo raar om een jurk te bestellen die je niet vantevoren kan passen, dan moet je er maar op vertrouwen dat het wordt zoals je wilt.

En nog een vraagje: Ik wil volgend jaar zomer trouwen (begin juli of half augustus, de precieze datum weet ik over een paar weken), kan ik dan nu al een afspraak maken? Als er mensen zijn die nu hun jurk door haar laten maken; wanneer gaan jullie trouwen? Wanneer kan ik het best contact met haar opnemen? Of kan ik haar het beste zelf vragen wanneer de beste tijd is....

Nou het zijn nogal veel vragen, sorry als ze al eerder beantwoord zijn in dit forum maar alvast bedankt voor jullie reacties![/quote]

Ik ga ook pas volgend jaar zomer trouwen en ik heb al een paar keer jurken gepast (overigens niet bij Anastasi). Ik ga 13 oktober naar een andere bruidszaak waar de nieuwe collectie (2008) van Pronovias goedkoop wordt aangeboden (max. 999 euro). Ik kan je dus helaas niet helpen met info over Anastasi, maar als ik 13 okt. bij die andere bruidszaak ben geweest, kan ik wel laten weten hoe het was geweest.

Xx

Iejoor

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #93 Gepost op: 17 september 2007, 13:01:04 »
[/quote]

Ik ga ook pas volgend jaar zomer trouwen en ik heb al een paar keer jurken gepast (overigens niet bij Anastasi). Ik ga 13 oktober naar een andere bruidszaak waar de nieuwe collectie (2008) van Pronovias goedkoop wordt aangeboden (max. 999 euro). Ik kan je dus helaas niet helpen met info over Anastasi, maar als ik 13 okt. bij die andere bruidszaak ben geweest, kan ik wel laten weten hoe het was geweest.

Xx
[/quote]

Hoi,
Een bruidszaak waar de nieuwe collectie goedkoop wordt aangeboden? Hoe doen ze dat dan?
Ze hadden bij mijn bruidszaak wel afgeprijsde jurken van 2007....dan kwam je vaak uit op rond de 1000, maar net de jurk die ik het mooiste vond was natuurlijk wel duur...
Waar zit die winkel als ik vragen mag?

Heb je enig idee of er veel verschil zit qua prijs tussen jurken van Pronovias in verschillende bruidszaken? Of zijn de prijzen per merk in alle winkels ongeveer wel gelijk....

Nou succes met je zoektocht naar de jurk en ik hoor graag hoe het afloopt!

RainbowR1

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #94 Gepost op: 17 september 2007, 15:12:22 »
[quote name='Iejoor' date='17 September 2007, 13:01' post='132935']
[/quote]

Ik ga ook pas volgend jaar zomer trouwen en ik heb al een paar keer jurken gepast (overigens niet bij Anastasi). Ik ga 13 oktober naar een andere bruidszaak waar de nieuwe collectie (2008) van Pronovias goedkoop wordt aangeboden (max. 999 euro). Ik kan je dus helaas niet helpen met info over Anastasi, maar als ik 13 okt. bij die andere bruidszaak ben geweest, kan ik wel laten weten hoe het was geweest.

Xx
[/quote]

Hoi,
Een bruidszaak waar de nieuwe collectie goedkoop wordt aangeboden? Hoe doen ze dat dan?
Ze hadden bij mijn bruidszaak wel afgeprijsde jurken van 2007....dan kwam je vaak uit op rond de 1000, maar net de jurk die ik het mooiste vond was natuurlijk wel duur...
Waar zit die winkel als ik vragen mag?

Heb je enig idee of er veel verschil zit qua prijs tussen jurken van Pronovias in verschillende bruidszaken? Of zijn de prijzen per merk in alle winkels ongeveer wel gelijk....

Nou succes met je zoektocht naar de jurk en ik hoor graag hoe het afloopt!
[/quote]

Hi Iejoor,

De eigenaresse van die winkel zei dat ze de jurken heel goedkoop bij de distributeur inkocht en dat ze ze daarom goedkoop kon aanbieden. De winkel zit zelf in Abbekerk (NH), een dorpje dichtbij Hoorn. Volgens mij zijn de prijzen van de jurken redelijk gelijk. In Apeldoorn zat geloof ik ook nog een redelijk goedkope bruidswinkel (een collega van mij had daar haar Pronovias-jurk gekocht, zij betaalde 1200 euro, terwijl die in andere bruidszaken 2400 euro was!). Dus ja, er zijn wel bruidszaken waar je die jurken goedkoper kan krijgen, je moet ze alleen wel kennen  :wink: Succes met het vinden van je droomjurk!

Xx

Iejoor

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #95 Gepost op: 18 september 2007, 12:12:31 »
Hoi Rainbow,

Ik heb even gegoogled en ik kwam uit op de website van de winkel die je bedoelt (http://www.bruidsmodechange.nl/).
Het ziet er inderdaad erg interessant uit en ik heb ze even een mailtje gestuurd met de vraag of ze mijn jurk ook hebben (ik heb inmiddels de naam van het model ontfutseld en ik heb ook een foto meegestuurd).

Ik ben benieuwd of ze me kunnen helpen....je weet tenslotte maar nooit!  :)
In ieder geval bedankt voor de tip!

RainbowR1

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #96 Gepost op: 18 september 2007, 13:31:09 »
Hi Iejoor,
ja klopt dat is de naam van de bruidszaak die ik bedoel. Ik had je eigenlijk ook wel een PB-tje kunnen sturen met de naam van de zaak. Ik heb de naam al een paar keer eerder laten vallen in het forum en ik wilde geen HGH-taferelen haha

Welk model van Pronovias vind je leuk? Ik hoop dat je slaagt!

Xx

zwelgje

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #97 Gepost op: 6 december 2007, 21:25:29 »
Hoi Hoi

Nou ik ben ook bij anastasi geweest
en helemaal geweldig mijn jurk is 7 maart klaar ben benieuwd
tot nu toe in ieder geval geweldig heb er echt vertrouwen in

 :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Hij is ivoor en een mega lange sleep

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #98 Gepost op: 6 december 2007, 21:36:51 »
Wauw klinkt goed!!
Ben erg benieuwd!

zwelgje

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #99 Gepost op: 6 december 2007, 21:38:21 »
Dank je Anke!

Kan niet wachten op 7 maart

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards