collapse

Auteur Topic: Pak Voor As  (gelezen 3519 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judith32

  • Gast
Pak Voor As
« Gepost op: 18 maart 2012, 10:25:06 »
hoi

Weet iemand waar je mooie en een beetje betaalbare pakken kunt kopen in de omgeving enschede? Wil binnen kort ff naar suitsupply in hengelo daar zijn de pakken niet zo duur.
En voor mijn twee kids moet ik ook nog iets hebben. Wil voor AS eigenlijk een beetjes taupe kleurig pak dus daar moeten die van de jongens ook een beetje bijpassen. Als ik op internet kijk zit die kleur er nou net niet bij. En ivoor is ook zo besmettelijk voor de kids.
Wie kan me helpen?

Judith

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Pak Voor As
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2012, 10:26:04 »
Roka zit inmiddels ook daar in de buurt. Misschien hebben ze daar ook wat.

twijfeltje

  • Gast
Pak Voor As
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2012, 10:43:40 »
In de winkel hebben ze vast meer kleuren dan op internet.
Bij suitsupply is volgens mij alles mogelijk.
Roka ken ik niet, maar spreekt me van de site en folders die ik ken minder aan.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Pak Voor As
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2012, 12:09:52 »
Mijn AS heeft zijn pak ook van Roka, is ook bij Suitsupply geweest maar vond die pakken te 'business'. Maar ze hadden er wel hele mooie pakken voor een redelijke prijs! Zou het zeker niet overslaan alleen om de kleurtjes op de website.

Chantal_84

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 48
  • Geslacht: Vrouw
Pak Voor As
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2012, 12:28:05 »
Mijn vriend heeft zijn pak ook gekocht bij Roka in Enschede.
Voor zijn werk loopt hij dagelijks in een pak, dus hij wilde graag dat het pak voor onze trouwdag niet standaard zou zijn.
Dus geen pak wat hij de maandag erna ook gewoon weer aan zou kunnen trekken naar zijn werk..

Als het goed is heeft hij daar een heel mooi pak gevonden. Hij is er zelf erg enthousiast over!
Ze hebben veel keuze en de verkoopster heeft hem ook prettig geholpen.
Volgens mijn zijn ze qua prijs echter wel wat duurder.

Irene85

  • Gast
Pak Voor As
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2012, 12:36:44 »
Mijn man heeft z'n pak bij de Setpoint gekocht. Ik weet niet waar die bij jou in de buurt zit, maar vast wel ergens in de buurt. Mijn man draagt ook regelmatig een pak naar het werk, dus hij wilde wel echt wat bijzonders. Hier heeft hij helemaal zelf zijn pak samengesteld en hij is ook prachtig geworden. De prijs weet ik eerlijk gezegd niet, maar dat hangt denk ik ook van je eigen eisen af.

Judith32

  • Gast
Pak Voor As
« Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2012, 13:33:12 »
hoi

ja bij roka had ik ook al op de website gekeken dus daar gaan we zeker ook wel ff naar toe. Maar idd die is wel wat duurder. Wil eigenijk niet boven de 500 uitkomen.
Hopelijk gaat dat lukken.

en heeft iemand tips voor de jongens.

judith

deniesje

  • Gast
Pak Voor As
« Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2012, 14:00:39 »
@Judith, suitsyouwell!!! Je kan online bestellen maar hebben ook een winkel, in honselaarsdijk (westland) geloof ik.

Judith32

  • Gast
Pak Voor As
« Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2012, 14:13:29 »
@Judith, suitsyouwell!!! Je kan online bestellen maar hebben ook een winkel, in honselaarsdijk (westland) geloof ik.

ja ik had ook op de website gekeken maar daar zit voor zover ik kan zien niet de goede kleur tussen. wel hele licht kleurtjes.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Pak Voor As
« Reactie #9 Gepost op: 18 maart 2012, 18:51:27 »
De we, C&A etc hebben ook prima pakken. Is net een beetje wat je zoekt, maareuh zou je AS niet gewoon zelf op zoek gaan naar een winkel/zaak waar hij terecht kan? Lijkt me voor hem ook wel heel fijn om gewoon wat dingen zelf in de hand te hebben?
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2012, 18:51:46 door Jof »

Judith32

  • Gast
Pak Voor As
« Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2012, 21:17:49 »
De we, C&A etc hebben ook prima pakken. Is net een beetje wat je zoekt, maareuh zou je AS niet gewoon zelf op zoek gaan naar een winkel/zaak waar hij terecht kan? Lijkt me voor hem ook wel heel fijn om gewoon wat dingen zelf in de hand te hebben?

hahahahahahaha ja natuurlijk. maar hij is niet zo vanhet shoppen dus doe wat voorwerk voor hem. hij wil een grijs pak maar dat staat absoluut niet bij de jurk, Er moet wel iemand mee met de stofjes van de jurk.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards