collapse

Auteur Topic: September 2014  (gelezen 146991 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #375 Gepost op: 18 maart 2014, 12:36:32 »
Annemiek je moet jezelf helemaal niet zo naar beneden halen...
Je bent een harstikke leuk mooi bruidje.
En ik vind je er helemaal niet dik in.
Net nogmaals even gekeken maar dat is denk ik wat je jezelf aan praat.
Chris zal je vast en zeker een plaatjr vinden.
En daar gaat het om.


Wa leuk.
Ook een mooie tijd.
Hebben jullie nog wat aan je dag.
Want je krijgt er vrij voor he.

Xxxxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #376 Gepost op: 18 maart 2014, 22:24:41 »
Ik weet dat ik niet zo negatief moet doen hoor over mijn gewicht en ik ga er vast prachtig uit zien op onze dag, maar ik moet gewoon afvallen en dat ik meer voor mijn gezondheid. In totaal wel 20kg maar dat hoeft van mij niet voor de bruiloft, zou ook niet gezond zijn zoveel in korte tijd.

ja ik weet dat je er vrij voor krijgt, wij hebben die week zo ie zo vakantie dus lekker heel de week dingetjes om te regelen. (met de katten langs mijn werk voor de vaccinatie prik  ;) ) Moet alleen nog ff regelen met de baas.

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #377 Gepost op: 21 maart 2014, 11:41:27 »
Hoi!

Iedereen is lekker bezig zie ik wel! Of niet, kan natuurlijk ook.. ik moet mezelf er ook echt toe aan zetten soms :)

-inmiddels bruidszaak gebeld voor pasdatum en afpassen!
-Fotograaf wil ons een love shoot cadeau geven en de foto's daarvan zullen op kaartje gebruikt worden :)
-aanbetaling dj is gedaan
-taart is geregeld!
-pak AS is ook geregeld, hij heeft nog een mooi pak wat 1x is gedragen. Even nieuw overhemd en stropdas en dan is dat ook klaar :)

moet een dezer dagen getuigen/ondertrouw ook regelen en ambtenaar nog..

mn schoenen heb ik al wel, sieraden zal ik ook even achteraan


jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #378 Gepost op: 21 maart 2014, 17:38:09 »
Ha ha snowbunny.
Je schiet lekker op zo.
Wel lekker dat het grootste gedeelte nu klaar is..
Spannend weer lekkker je jurk passen.

Annemiek o ja helemaal vergeten dan heb je er ook geen vrij voor te vragen inderdaad.

Wie was hier ook alweer weddingplanner in almere.
Ik ben namelijk op zoek naar een roze trouwauto.
Maar kan niet het excate vinden.
Misschien iemand tips?
En wat voor trouwtaart doen julliem
Wij hebben namelijk donderdag proeferij.
Maar komen er niet heel erg uit wat we nu Willen.

Verder weer druk in het huis bezig.
Zal morgen echt even foto's maken.
Vergeet het elke keer.
Spetter doet het nu gelukkig wat beter.
Dus misschien hielpen je tipd annemiek.
Thanks nog.
Fijn weekend allemaal.

Liefs jantine

Kimmiejj

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #379 Gepost op: 21 maart 2014, 20:02:12 »
Hey meiden!

Leuk om te lezen dat iedereen zo lekker druk is :)
Gisteren ben ik gebeld dat mijn jurk klaar ligt. Volgende week ga ik hem ophalen! Ben heel benieuwd!

Voor de taart zitten wij te denken aan witte chocola met frambozen. Frisse smaken voor de zomer :) mijn schoonzusje doet een opleiding voor banketbakker, die gaat de taart maken.

Deze week toch maar een stylist geregeld voor de aankleding van onze locatie. Denk dat het teveel gestress is om alles zelf te doen.
Hoe doen jullie dat eigenlijk?

Fijn weekend!

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #380 Gepost op: 23 maart 2014, 09:35:44 »
Hier ligt alles even een beetje stil, druk met werk en cursus. Gelukkig is de cursus nog maar 1 avond. Wel heel leerzaam (en heb mijn bazin stiekem al dingen geleerd wat ze beter kan, hoor in ieder geval positieve dingen van mijn collega`s die op hun kop krijgen :biggrin:) Afgelopen week was helemaal druk, veel werken cursus en jarig zijn  ;) Vandaag mijn verjaardag vieren voor de familie, ook een heel geregel en dat doe ik mezelf allemaal aan want ja je mag niet te kort komen vinden dus weer teveel ingeslagen. komende week nog even lekker rustig aan doen en dan weer lekker op de bruiloft storten :biggrin:

Wij doen de aankleding zelf op de locatie. Nu hebben ze het daar al leuk aan gekleed dus hoeven we niet veel te doen, wil zelfs waxinelicht houders gaan maken voor op tafel en verder letters van onze namen voor op de tafel. Willen ook bakje zelf maken voor de bedankjes maar nu zag ik laatst bij de blokker witte rieten mandjes met een gekleurd kleedje er in, dit had ik altijd al in gedachten maar helaas hadden ze onze kleur niet op voorraad dus wacht daar nog even rustig mee af  :biggrin:

Wat voor taart we nemen weet ik nog niet precies. Ik vind chocolade altijd wel lekker, maar iets fris lijkt me ook wel lekker. Willen in ieder geval een stapeltaart, Heb een voorbeeld taart er bij gedaan we willen dan alleen de bloemetjes vervangen voor kattenpootjes. Want ja de katten zijn ook een leidraad in ons leven dus die moeten er wel bij betrokken worden. Het liefst zou ik ook met ze op de foto gaan maar daar doe ik ze geen plezier mee dus dat doen we maar niet.

Fijn dat Spetter het al een stuk beter doet. Voordat je het weet is hij helemaal op zijn gemak bij jullie

xxx

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #381 Gepost op: 25 maart 2014, 13:27:12 »
Pffff hele tekst weer weg.
Annemiek jij bent ook druk met je werk de laatste tijd.
Wel fijn dat het zo leerzaam is.
Is je nieuwe collega al helemaal in gewerkt?

Kimmie wij doen zelf de aankleding samen met de ceremonie meesters.
Heb laatst roze tafel kleding gekocht bij de actief.lubbert maakt waxinelichtje houders en dan nog ballonnen en dan vind ik het eigenlijk wel best.

Verder een roze limousine gehuurd voor onze dag.
Ha ha ben der zo blij mee.
Wel een beetje prijzig maar wilde het zo graag.
Ook onze bruidstaart uitgezocht.
Donderdagavond proeven.
Die blond Amsterdam is voor de kinderen en de grote voor ons.
Maar ik en lubbert vinden blond heel leuk dus leuk om het zo terug te laten komen.

Annemiek nog gefeliciteerd zijn we bijna tegelijk jarig.
Ik was gisteren jarig.

Met spetter gaat het helaas helemaal niet goed.
Hij heeft de nies ziekte.
Zo zielig maar hij moet er zelf bovenop komen.
Heeft nu wel een duurzaam verder kan je er niets aan doen

Xxxxxx

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #382 Gepost op: 25 maart 2014, 13:31:53 »
Taart

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #383 Gepost op: 28 maart 2014, 10:10:50 »
Rustig hier

Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: September 2014
« Reactie #384 Gepost op: 28 maart 2014, 12:26:26 »
Druk aan het klussen. Al twee weken niks met de bruiloft gedaan. Nog een week of twee en dan zal het grootste gedeelte in huis wel klaar zijn.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #385 Gepost op: 28 maart 2014, 18:58:49 »
ik ben der ook weer eens  ;) Vandaag wezen baby kroelen bij een collega :biggrin: super schatje (ze huilde niet) Van z`n kleintje krijg ik ook kriebels  ;) Hier ook weinig gedaan aan de bruiloft de afgelopen weken (werk werk werk en nog eens werk) heb wel afspraak nu vast staan voor de make up en om schoenen te gaan passen. 3 mei als Chris voor zijn pak gaat kijken ga ik lekker met mijn moeder op pad voor schoenen.

Jantine nog gefeliciteerd mooie maand om jarig te zijn. Jullie huisje word leuk maar wat een troep zeg  ;) Mag spetter lekker mee klussen of blijft hij daar? hoe gaat het nu trouwens met hem. Als je (medische) vragen hebt over hem mag je ze altijd mailen hoor, ik zal ze zo goed als kan dan beantwoorden.

Ik heb gister eindelijk mijn cadeautje gekregen van Chris, was de poos niet leverbaar. Maar ik heb mijn sieradenset gekregen voor bij mijn jurk  :biggrin: In het echt is hij nog mooier dan op de foto ben helemaal happy. Van het weekend ga ik denk ik ook weinig aan de bruiloft doen, ik ga alleen maar gestrekt in de tuin liggen  ;)

fijn weekend iedereen!

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #386 Gepost op: 1 april 2014, 16:00:52 »
Ha ha ja dat is inderdaad altijd heel erg lief anemiek.
Kan ik begrijpen dat je daar de kriebels van krijgt.

Het huis is inderdaad echt een zootje.
Pfff toen we het kochten dachten we het valt wel mee maar nu het leeg staat denk je echt van zo....
Maar goed het moet eerst erger worden voor dat het beter gaat.
Straks kennen jullie het niet meer terug.
Met spetter gaat het gelukkig de goede kant op.
Hij begint nu weer tot leven te komen.
Maar was zo zielig.
Echt dacht die gaat dood.
Maar hij is nu weer zich zelf.
Af en toe mag hij mee klussen maar niet vaak want hij wil overal op klimmen en mee spelen.

Hier wel weer iets meer met de bruiloft bezig.
Donderdag onze bruidstaart geproefd en hij wordt zo lekker.
Worden de zelfde als op de foto.
Alleen komt er dan veel meer roze in verwerkt.
Eindelijk een pas afspraak voor mijn jurk.
Dinsdag avond...
Alleen nu zit ik een beetje in dubio wie ik mee zal nemen.
In ieder geval mijn 2 beste vriendinnen maar wie van mijn zussen en schoon familie.
Wie hebben jullie mee genomen?

Wat heb je dan een mooi cadeau gehad anemiek.
Ben je goed verwend.

Rianne dus ook druk bezig.
Wat een stress wel ha ha.
Schieten jullie al op?
Heb je geen foto's van je huisje?

Xxx Xxx

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #387 Gepost op: 2 april 2014, 22:03:07 »
Jantine, succes met jullie huis!

Miekje, komt vast goed, je zal echt stralen op jullie dag. Afvallen kan voor iedereen lastig zijn, of er nu veel of weinig af moet. Ik mag zelf ook nog een paar kilo.. maar lukt het niet is het ook geen ramp :) al zal er nu na 3 dagen buikgriep vast wel iets af zijn...

Misschien een tip: ik ben in 2012 10 kilo afgevallen door koolhydraatarm te eten.. dus geen aardappels, pasta, brood etc. Ik verving brood voor luchtige crackers of at er een kop soep of wat salade bij. En uiteraard alles mager, light etc. Voordeel was wel dat ik 2x in het weekend mocht snacken. Dus een keer een vette patat of pizza, zak chips maar wel beperken tot 2x. Vergt wel wat discipline  en het moet bij je passen. ( ik sportte ook 2 avonden in de week en fietste elke dag naar het werk á 6 km per dag )

Misschien kan je een diëtiste om advies vragen?

Hier de taart geboekt, niet via een banketbakker. Maar via een kennis.. Scheelt enorm en volstaat voor ons prima.

De ringen moeten nog.. en nog steeds ondertrouw en ambtenaar... loop er echt tegenaan te hikken soms. heb een lijstje in de keuken hangen... echt even mee bezig...
« Laatst bewerkt op: 2 april 2014, 22:10:41 door snowbunny »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #388 Gepost op: 4 april 2014, 09:22:57 »
Fijn dat het met Spetter al beter gaat, ja niesziekte is echt een rotziekte. Is niet voor niks dat de katten ieder jaar geënt moeten worden daar tegen, helaas denken veel klanten bij ons daar anders over wantjaaaa hij is toch nooit ziek. Maar oweee als ze ziek worden dan is het weer onze schuld :blink: Wel gezellig dat Spetter mee mag klussen, ik had wel meteen beelden haha Zag jullie al gaat boren in een muur en Spetter bungelt ergens aan die boor :lol2:

Ja ik en afvallen dat is al een eeuwen strijd. ik heb vorige jaar koolhydraat arm dieet geprobeerd en dat ging erg goed, ben 5kg afgevallen maarja ik begon mijn brood te missen. Dus ben die er stiekem weer bij gaan doen en ja dan komt er langzaam aan steeds meer koolhydraten bij (en een paar kilo`s) Maar die aangekomen kilo`s ben ik nu ook weer kwijt. ik moet alleen nu weer die knop gaan omzetten. Heb paar jaar geleden ook eiwitten dieet gedaan en dat werkte super voor me, kon veel eten en ook lekker dus dat was geen straf voor me. Heb nu ook een boek gekocht met 100% suiker vrij, wil niet helemaal zonder suiker gaan leven denk ik maar ik ga kijken hoe ik wel kan minderen dat scheelt ook al een hoop en dat toch weer lekker terug op het eiwitten dieet.

Heb afgelopen weekend (en week) goed aan mijn belofte kunnen houden, heb niks aan de bruiloft gedaan :biggrin: Komend weekend ga ik me er weer lekker in storten, mijn zusje komt zondag ook gezellig langs en dan gaat ze ons waarschijnlijk ook helpen met de tekst voor op de kaart en gewoon andere leuke dingetjes uitzoeken en bekijken.

Taart moeten wij ook nog gaan boeken, maar wil daar of in de vakantie voor gaan kijken of volgende maand Kan via website afspraak maken maar nog niet voor in onze vakantie dus ik wacht het nu rustig af. wat zijn jullie smaken geworden?

Voor  het passen van mijn jurk gaat mijn moeder weer mee en als mijn zusje kan gaat ze ook weer mee, maar er is een kans dat als ik weer kan gaan passen dat zij in Afrika zit en verder mag niemand het weten hoe mijn jurk er uit ziet. Ja mijn vader mag het weten maar die wil het niet weten dus ben erg benieuwd naar zijn reactie op 12 september. Ik mag ook niet weten wat voor kleren mijn ouders en zusje aan gaan doen. Willen ze als verrassing houden. Van mijn schoonouders mag ik het gelukkig wel weten en daar ben ik blij om want dan kan ik ze nog een beetje sturen kwa style  :biggrin:

Iedereen een fijn weekend en hopelijk komt het zonnetje weer een beetje door

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #389 Gepost op: 7 april 2014, 18:53:56 »
Hoi hoi

Daar was ik weer.

Ja inderdaad het was zo zielig.
Gelukkig is hij er nu weer helemaal bovenop.

Dan heb je dat wel goed gedaan.
Maar kan begrijpen dat je niet zonder je brood kan.
Vooral s morgens lijkt me dat erg.
En zo gaat het dus met lijnen het is heel moeilijk vol te houden lijkt mij.
Weight wachters al eens geprobeerd daar is mijn collega heel erg veel van afgevallen.
Maar goed aan de andere kant moet je zo maar denken Chris houdt zo ook van je.
Ik misschien makkelijk praten maar je kan je zelf ook niet uit gaan hongeren.
Suikervrij lijkt me ook pittig als je ziet waar overal suikers in zitten denk dat je dan heel veel moet overslaan.
Al heb je natuurlijk ook wel heel veel suikervrij.
Ben benieuwd hoe het gaat.

Mooi zo je hoeft er ook niet de hele tijd mee bezig te zijn.
Vorige week hoorde ik van mijn nichtje dat ze 26 september gaat trouwen.
En die heeft nog helemaal niets geregeld.
Nou dan zijn wij toch goed op weg.
Hoe was het gisteren met je zusje.
Lekker bezig geweest.
Of genoten van het mooie weer.
Ben benieuwd wat jullie in de kaart gaan zetten.
Wij gaan in juni om kaartjes kijken want wel hebben de laatste week van mij een foto sloot
Omdat wij heel graag een kaart met foto willen.
En wel versturen ze denk ik begin augustus.

Wel makkelijk dat je via de website een afspraak kan maken.
Ben benieuwd hoe die van jullie eruit gaat zien.
Wij hebben de smaken
Chocolade met maltezers.
En de blond taart wordt met aardbei vulling.
Ik ben zelf dol op chocolade daarom hebben wij die smaak gekozen.

Wel jammer dat je zusje dan in Afrika zit.
Gaat ze daar op vakantie dan?
Ik ga morgen mijn jurk weer Pasen.
Zoveel zin in.
Ben benieuwd of ik hem nog steeds zo mooi vindt.

Verder heb ik ook helemaal niets voor de bruiloft gedaan.
We zijn van het weekend lekker weg geweest.
Naar centerparks lekker even genoten omdat wel van de zomer niet weg gaan.
Dus daarom nu maar even er tussen uit.
Verder zijn wel druk aan het klussen in het huis.
En daar gaat nu even de aandacht naar uit.

Fijne avond allemaal.

Dikke kus jantine

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #390 Gepost op: 8 april 2014, 21:28:12 »
ik en lijnen, is gewoon een levenslange strijd. Ik ga me zeker ook niet uithongeren voor de bruiloft. Maar door de drukke weken die ik gehad heb verval ik mijn oude eetpatroon. Veel mensen vallen af van de stress, ik niet kom er juist van aan helaas (nouja ik doe het zelf want ik stop al dat lekkers in mijn mond) Suikervrij dieet word ook pittig, ga het ook niet super streng volgen. Ben nu druk in een boek aan het lezen daarover, word uitgelegd waar je op moet letten. Ben er dus achter gekomen dat in je plakje ham ook gewoon suiker zit. Best absuurt om daar suiker in te stoppen maar goed. Zag al lekkere recepten voorbij komen.

We hebben van het weekend met mijn zusje weinig aan de bruiloft gedaan. oepsie maarja is niet anders we zaten zo lekker te ketsen en te roddelen want ja we hadden elkaar al een week niet gezien  :P Wel ffies dingen door genomen voor teksten op de kaart maar we zijn der nog niet helemaal uit. Owja en ik weet dat ik een vrijgezellefeest ga krijgen. Ik moet namen in gaan leveren bij der. Zucht ik had gehoopt dat dit mij zou overslaan maar helaas.

Ze gaat niet voor vakantie naar Afrika maar met 10 jongeren uit onze kerk gaat ze daar heen om te helpen met een school te bouwen en de weeskinderen  daar te entertainen (dit klinkt lulliger als dat ik het bedoel, maar ze moeten ze begeleiden met sportactiviteiten huiswerk en dat soort dingen)

Klinkt lekker de smaken van jullie taart. Grote kans dat er bij ons ook chocolade in verwerkt word want ik en chocola  :biggrin: aardbei klinkt ook goed laatst hoorde ik ergens citroen dat lijkt me ook lekker fris.

Maar 26 september trouwen en dan nu nog helemaal niks geregeld. Pff wat gaan die het druk krijgen als ze tenminste nog ergens plek hebben voor feest en zo. ik ben blij met zoveel voorbereidingstijd.

heel veel plezier morgen met passen van je jurk. Geniet er maar weer van dat je hem weer even aan mag.

fijne avond!

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #391 Gepost op: 10 april 2014, 20:52:05 »
Ja dat blijft ook een levenslange strijd.
Maar ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Suikervrij leven.
Ja volgend mij zit in 90% van de producten suiker.
Maar goed je kan het proberen en wie weet werk dit wel voor je.

Ha ha dubbel gezellig gehad met je zusje.
Leuk leuk leuk een fuif.
Ben benieuwd wat ze gaan doen.
Ik heb mijn vriendinnen er ook al over gehoord.
Want ze wilden weten hoeveel vakantie dagen ik nog haf.
Dus ik denk dat ik een nacht weg ga of.
Vindt het op zich wel heel leuk alleen wil ik me er wel een beetje op voor kunnen bereiden.
Niet dat je van je werk afgehaald wordt.
Dat zou ik echt niet leuk vinden.


Ja ik snap het ook niet maar het lijkt haar ook nog allemaal te lukken.
Laten wij maar niet aan komen.
Want dan lukt het niet.

Wat super van je zusje dat ze dat gaat doen.
Echt heel lief van der.
Vindt ik altijd leuk om te horen.
Maar zou er zelf geen type voor zijn.

Dinsdag dus mijn jurk gepast.
En mocht hem gelijk mee nemen.
Ik wat super zenuwachtig want dacht straks vindt ik hem niet meer mooi.
Maar ik deed hem aan en ik wist gelijk weer waarom ik hem gekozen had.
Mijn zus en 2 vriendinnen waren mee.
1 vriendin koest gewoon huilen.
Die had hem op de foto gezien maar toen vond ze hem niet echt mooi.
En nu ze hem in het echt zag toen zei ze van wauw wat geweldig je bent zonder je make up en je haar al super mooi.
Dus dat is altijd leuk om te horen.

Verder niet met de bruiloft bezig.
Ze zitten nu met de keuken bezig en hij wordt zo gaaf.
Zal als ik eraan denk even foto's van maken en naar de mail sturen.

Fijne avond lady staat.
Weet iemand eigenlijk Hoe het met anke is?
Want mis haar eigenlijk wel...

Fijne avond.

Xxxxx

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #392 Gepost op: 11 april 2014, 22:25:00 »
Hoi Dames

Even een korte update van mij.

Ben aan het aftellen, over 2 weken mag mijn brace af en kan ik de spieren weer opnieuw gaan trainen. Kan niet wachten,  best lastig als je been niet kan buigen.  Dan merk je hoeveel je hem gebruikt.

Miekje wat knap dat je suikerloos dieet gaat doen. Ik zou het niet kunnen.
Fijn dat t zo gezellig was met je zusje, zo herkenbaar dat je t over vanalles hebt behalve dat gene waar je t over wil hebben.

Jantine fijn dat je de jurk al hebt, en leuk dat je hem nog net zo mooi vond.
De foto van jullie huis zien er mooi uit ondanks dat jullie nog aan het klussen zijn.

Ik heb vandaag weer een lading wijnflessen schoongemaakt zodat ik ze morgen kan gaan spuiten.

Verder zijn we samen met mijn zus op de trouw en feestlocatie geweest en we waren weer verliefd op beide locaties.
Vandaag de gemeente gebeld om navraag te doen onder welke gemeente onze trouwlocatie valt zodat onze gemeente de gegevens naar de juiste gemeente kan door sturen.

We hebben ook gekeken naar de catering en het word iets van tapas of indisch.

Mijn beste vriendin is zwanger van haar 3de kindje, ze was bij de eerste echo 22 weken zwanger. Uitgeteld rond 17 augustus dus voor onze bruiloft. Ze is mijn getuige.
Vind het super leuk, een 3de surrogaat kindje



miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #393 Gepost op: 12 april 2014, 09:24:00 »
Fijn Anke dat binnenkort je brace er weer af mag, kan me voorstellen dat je de dagen aftelt daar voor. Lijk me ook lastig om niks te kunnen met je been. Je denkt over het buigen gewoon niet over na net als met je kleine teen volgens mij, je denkt er niet over na dat je hem hebt maar owee als je hem stoot dan voel je hem met iedere beweging. Hopelijk zijn na deze brace je problemen (zo goed als) over.

Leuk dat je je jurk al mee naar huis mocht nemen Jantine. Als dat bij mij gebeurd zou ik hem denk ik iedere dag aan willen doen haha. Gelukkig hebben ze bij de winkel al gezegd dat de jurk daar een jaar lang verzekerd kan hangen, ookal is hij helemaal klaar. nog een voordeel hij hangt daar ook verzekerd dus mocht er iets gebeuren dan krijg ik of mijn geld terug of de een nieuwe jurk (en als het moet met spoed)

nee lijkt mij ook niks om van me werk opgehaald te worden. het liefst weet ik ook wanneer die is, kan ik me der op voorbereiden. hou niet zo van zulke verrassingen. Heb 1 eis gesteld en dat is dat ik niet wil dat onze vrijgezelle dagen tegelijk vallen. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Is nog we lastig om namen te verzinnen wie ik mee wil hebben. Wil ik wel of niet een paar collega`s mee. Aan de andere kant als ik maar een paar uitnodig dan moet eigenlijk de rest ook wel mee (zijn met een klein hecht clubje, maarja niet iedere ben ik even hecht) lastig.

Ben ook super trots op mijn zusje dat ze dit gaat doen, maar voor mij zou het ook helemaal niks zijn.

Fijn weekend iedereen! Ik ga dit weekend weer lekker in de bruiloft dingetjes duiken  ;)

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #394 Gepost op: 15 april 2014, 19:18:25 »
Anneke leuk om weer wat van je te horen.
Fijn dat het toch wat de goeie kant uit gaat.
Hopelijk gaat het nu allemaal voorspoedig en ben je weer snel de oude.

Anne mijn jurk ia zo zwaar dat je hem niet zomaar aan doet.
Ha ha zie er nu al tegen op als ik hem de hele dag moet dragen.

Nog met de bruiloft bezig geweest van het weekend.
Eigenlijk zijn wij er helemaal niet meereed bezig.
Volgens mij heb ik alles rond.
Wij zijn druk in het huis bezig dus daar gast nu even de aandacht aan uit.
De keuken is zo gaaf geworden.
Zal de foto s even mailen.

Ja dat zou wel het handigst zijn inderdaad.
Denk dat dit bij ons ook niet gaat lukken want wij hebben een hele andere vrienden ploeg helaas.
Ik hoop 1 ding dat ik niet een achterlijk pak aan krijg.

Fijne avond dames

Xxxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #395 Gepost op: 15 april 2014, 20:57:48 »
wat super mooie keuken hebben jullie. helemaal mijn smaak ;)

Dat is dan wel een beetje jammer dat je jurk zo zwaar, ik heb mijn jurk niet als zwaar ervaren (of ik heb dat verdrongen  ;)) Zojuist weer even heerlijk naar de foto`s gekeken van mijn jurk :wub:

Wij hebben een proefafspraak staan voor de taart, duurt nog wel een maandje maarja ze had het een beetje druk. Ach dan hebben we als nog tijd zat. Verder weinig gedaan. Begin nu soms ook wel een beetje te stressen van moet nog zoveel doen. Valt volgens mij allemaal wel mee maar zijn meer de kleine dingetjes zoals ringkussentje en gastenboek. over dat laatste ben ik wel druk met verzinnen. Wil geen standaard gastenboek, kwam voorbeelden tegen van een soort van vriendenboekje, maar kan nergens een leuke vinden. Ben bang dat dat zelf creatief worden is en als dat zo is dan wil ik hem weer in dezelfde style als de trouwkaart dus nog maar even wachten.

Volgende week lekker een weekje vrij en gaan wij in ondertrouw  :w00t: Ben benieuwd wat mijn ouders van plan zijn (vertrouw niemand meer als het met de bruiloft te maken heeft  ;)) Ze vroegen of we nog wat leuks gaan doen die dag en of wij zin hebben om ergens even gezellig te gaan drinken. Normaal is dit soort dingen spontaan bij mijn ouders en plannen ze dat niet ruim een week van te voren dus ik vertrouw het niet. We wachten het maar rustig af, is het enige wat we kunnen doen.

Fijne avond iedereen!

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #396 Gepost op: 22 april 2014, 06:36:47 »
Anemie heel veel plezier vandaag.
En alvast van harte gefeliciteerd.
Ik reageer vanavond even op de rest.
Xxxx

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #397 Gepost op: 22 april 2014, 19:20:37 »
Annemiek nu echt gefeliciteerd.
Hoe vond je het stelt niet heel veel voor hè.
Maar goed je kan nu echt trouwen.


Ja volgens mij ben jij al verder als mij ha ha.
Eerlijk gezegd ben ik er ook niet echt mee bezig de laatste tijd.
Volgens mij heb ik alles al....

Thans voor het compliment.
Vindt hem zelf ook super gaaf geworden.

Ik denk dat mijn jurk zo zwaar is omdat ik zo enorm veel tulle heb.
Heb jij hem ook al aan gehad met je torselet.
Kan amper ademhalen ha ha.

Fijne avond dames.
Xxxx

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #398 Gepost op: 22 april 2014, 21:02:44 »
Dank je, het stelt echt geen ene moer voor. Heb geklokt wij zijn wel 6 hele minuten binnen geweest. De ambtenaar (of hoe je ook zo iemand moet noemen bij de ondertrouw) die zei ook het is hier echt voor jullie een formaliteit omdat je in een andere gemeente trouwt en daar je trouwboekje uit moeten zoeken en ja omdat je hier niet trouwt hoef ik jullie de trouwzaal ook niet te laten zien. Maar goed wij vonden het wel rede voor een klein feestje dus vanmiddag lekker met mijn ouders ergens wezen drinken (heerlijk in het zonnetje) Chris heeft nog een klein cadeautje gehad van mijn vader. Kort gezegd hij heeft zijn schaap en kameel weer terug gekregen (is een geintje tussen mijn vader en Chris) met een briefje er bij dat ik niet te koop ben maar dat een vader zijn dochter alleen weg geeft aan iemand die hij vertrouwd. Zat ik daar met tranen in mijn ogen op het terras hahah. Super lief van hem.

Ja ik heb al een torselet aan gehad onder mijn jurk. Met passen kreeg ik direct er 1. ik vond het nog mee vallen het niet kunnen ademen raakte er wel aan gewend. advies is ook las ik laatst ergens om soms gewoon al vast je torselet aan te trekken zodat je er aan kan wennen.

Verder ben ik ook weinig bezig met de bruiloft. Van het weekend wel weer op jacht geweest voor teksten op de trouwkaart en weer naar leuke dingen zitten neuzen :biggrin: Maar aan de andere kant moet nu wel weer verder actie gaan ondernemen want voordat ik het weet is het 12 september. Volgende week op schoenen jacht en Chris op pakken jacht. Heb er nu al zin in. Misschien dat ik van de week nog leuke ideeën krijg/kan vinden heb lekker een weekje vrij maar als het zonnetje schijnt lonkt dat ook heel erg om lekker in te gaan zitten

Fijne avond allemaal!

xxx

jantine26

  • Junior
  • **
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #399 Gepost op: 22 april 2014, 21:12:57 »
Ha ha San was het bij jullie wel heel erg kort
Maar wij trouwen wel in dezelfde gemeente misschien zit daar het verschil.

Wat super leuk bedach.
Echt heel leuk.
Is ie wel creatief om te bedenken.
Dan besef je zeker echt dat je straks niet meer je vaders meisje bent ha ha.

Spannend ben benieuwd offset lukt met Chris.
Ik dacht dat jij al schoenen hadden.

Teksten is inderdaad moeilijk zit ook al de hele tijd te kijken wat ik er nou in zal zetten.
Je ziet ook zoveel.

Van de week lekker genieten van je vakantie.
Volgende week weer een nieuwe week.
Ik moet helaas nog tot september Door.
Gelukkig valt het mee dat ik onregelmatig werk dus dat scheelt.
Nog 19 weekjes we kunnen aftellen.
Krijg nu af en toe wel zoiets van gaat wel heel snel....

Wat moet ik nog volgens jullie.
Heb mijn jurk lingerie panty s schoenen.
Kapper make u nagels
Auto ringen decoratie
Trouwkamer maakt mijn fotograaf want wij willen met foto's.
Gemeente huis ambtenaar kerk dominee
Taart
Volgens mij moet ik alleen nog de bloemen toch....

Xxxxx


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards