collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 268576 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #225 Gepost op: 2 februari 2014, 08:28:54 »
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met 123gold, het zit bij ons wel vlakbij, we hebben 18 februari al een afspraak bij een ander in Rotterdam staan, dus kunnen we mischien wel er achter plannen. Misschien dat we zo nog even naar de l&m in rotterdam gaan. Samen met de kids, vinden ze denk ik wel leuk

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #226 Gepost op: 2 februari 2014, 08:33:43 »
Welkom Lietje! En jullie zijn zo te horen al een heel eind!

Wij vinden de tekst voor op de kaart best lastig. We willen geen lap tekst, maar wel zo volledig mogelijk zijn. Best lastig!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #227 Gepost op: 3 februari 2014, 10:45:01 »
@Yvonuhhh jazeker, we zijn gisteren bij de locatie geweest en ze hebben daar hele leuke spullen, toevallig helemaal in onze smaak.
We hebben nu alles doorgenomen, van de aankomst tot hoe de decoratie moet komen en zelfs hoe de tafels moeten komen te staan. Uiteraard ook de lekkere dingen zoals wanneer we de taart doen en wat we als keuze menu willen maken.

Afgelopen zaterdag alle kleuren stof bij elkaar kunnen vinden en alle pareltjes, steentjes en linten zijn ook binnen. Nu kunnen we beginnen aan de 150 bloemen  :blink:

Over drie weken moeten we terug voor de eerste keer afpassen van de jurk, maar ik moet nog zeker 5 kg kwijt hahaha (maak van die hahaha maar owowow) we zullen zien, lekker doorsporten maar  :juggle:


Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #228 Gepost op: 3 februari 2014, 16:35:00 »
@Appelsientje dat is mooi dat de locatie zelf ook decoratie heeft. Gaf mij in ieder geval veel rust dat ik zelf niet van alles moest gaan bedenken en knutselen.
Ik ben erg benieuwd naar die 150 bloemen.

Ik heb 13 mei pas weer een pasafspraak staan. Ik ga binnenkort met mijn moeder shoppen voor bruidssieraden en wil dan eigenlijk ook de jurk weer passen met de sieraden.
Ze zullen het toch vast niet erg vinden dat ik voor 13 mei ook nog een keer langskom met de sieraden.

@Lietje88 jullie hebben al veel geregeld. Ik ben benieuwd of jullie slagen bij 123gold. Ik heb er al veel mensen over gehoord.
@ ItsAnne wij zijn gisteren weer bezig geweest voor tekst in de trouwkaart, het is inderdaad erg lastig. Hebben jullie aparte kaarten voor de dag en de avondgasten? Wij zouden dat eerst wel doen maar toen zei een collega je kunt er voor de daggasten wel een apart papiertje bij in doen dat wordt heel vaak gedaan. Ik denk dat wij dat ook maar gaan doen, anders zit je met wisseltekst wat het alleen maar duurder maakt.


Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #229 Gepost op: 3 februari 2014, 17:35:18 »
Ik laat het jullie weten wat betreft 123gold!

Wij hebben uiteindelijk 3 kaarten.
1 voor de daggasten
1 voor de mensen die we en bij de ceremonie en bij ons feest willen hebben.
En 1 voor alleen de avondgasten.

Bij de kaart voor de dag gasten hebben we toch aardig een grote tekst. Maar het mis staat niet op de kaart vind ik zelf!

@Yvonnuhhh
 Vinden ze vast niet erg. Ze begrijpen toch dat je het complete plaatje wilt zien :-).

CK71

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #230 Gepost op: 3 februari 2014, 20:26:57 »
@Appelsientje : wow...150 bloemen...is dat voor de decoratie? Welke kleuren ga je ze maken? Leuk!
succes met afvallen, 5 kg is te overzien, toch? Zet 'm op!!
Ik ben 2e week november begonnen met afvallen, m'n jurk heb ik al en die past maar ik ben gezegend met flinke heupen en ik wilde graag dat de jurk wat mooier op m'n heupen zou vallen. Woog begin november 82 kg. en ben nu ruim 11 kg. afgevallen! Van maat 42-44 naar 38-40! Als kadootje kreeg ik vorige week van mijn AS en onze jongste dochter van 7 een prachtige armband van Zinzi, zilver met parels en Swarovski kristallen, voor de trouwdag, heel gaaf!

@ItsAnne....lastig he, de tekst voor op de kaart?! Ik moet ook nog kaarten uitzoeken, ook dat vind ik een lastig klusje!

@Yvonnuhhh : lingerie...ik ga denk ik zo'n plak bh kopen, die van Magic schijnen echt supergoed te blijven zitten, al zeiden ze in de winkel wel dat het wel heel even onwennig voelt! Ik wil het model kopen met verbindingsstukje aan de voorkant ipv 2 losse "kipfiletjes", dan kan je je borsten nog wat naar elkaar toe brengen (ik heb een kleine B-cup dus tja...)

Wij gaan 21 februari as in ondertrouw. Ik had anderhalve week terug ineens bedacht dat Valentijnsdag wel een leuke datum zou zijn...vol! Ach ja, dat had ik natuurlijk kunnen weten, haha! Maar het maakt me niet zo heel veel uit hoor, hecht hier niet zo heel veel waarde aan. Wilde het eerst op 4 april doen, de verjaardag van AS maar da's nog zo'n eind weg en ik merk bij mezelf wat onrust, ik wil dingen vastleggen en regelen, dan kan het uit m'n hoofd, haha!
Locatie moeten we ook nog heen, ook hier hebben we wel een prijsindicatie maar da's heel algemeen en nu weet ik nog steeds niet precies waar we op moeten rekenen...
En dan kleding voor de kids, heb een winkel in Arnhem gezien, Dreamdresses....is hier iemand wel es geweest??

Denk dat ik de oudste ben van ons "groepje" .... 42  :blush: :biggrin:

Hoe werkt het nou met de mail eigenlijk??





mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #231 Gepost op: 3 februari 2014, 21:31:50 »
De oudste, maar ook weer eentje met kids ;)

Vandaag ons vervoer laten omzetten. We hadden in eerste instantie een VW-bus met chauffeur, op de L&M kwamen we er eentje tegen met breng en haal service, en je mag zelf rijden, voor 50,- meer. We hebben onze eerste geannuleerd en gaan nu dus voor die van de L&M, want het zelf rijden bleef een wens van AS ;) Hiermee is ook de kleur veranderd van onze kaart...Onze "nieuwe" bus is namelijk bruin ;) Ik zal hem ook naar de mail sturen, evenals de "proefdruk" van onze DIY kaart.

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #232 Gepost op: 4 februari 2014, 16:08:12 »
@Yvonnuhhh, wij doen wel twee kaarten, 1 voor de daggasten en 1 voor de avondgasten. Omdat wij de kaartjes online bestellen valt dat qua kosten heel erg mee. In de boeken van de drukker zagen we ook vaak losse inlegvellen voor de daggasten. Ik heb hier zelf niet voor gekozen omdat ik denk dat juist de daggasten de kaartjes zullen bewaren / in een album zullen plakken en ik het leuk vind als het kaartje dan niet uit losse onderdelen bestaat. Misschien kun je het losse briefje met een lintje/touwtje aan het kaartje bevestigen zodat het wel 1 geheel wordt?


CK71

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #233 Gepost op: 4 februari 2014, 21:11:15 »
@mamamikado   oke, de oudste met ook nog es de oudste kids, hahaha  :cool2:

Maar ja, ook wel wer bijzonder dat de oudste 2 mijn getuigen zullen zijn. Oudste is dan net 21, de andere 17 en officieel  mag hij nog niet als getuige maar er wordt een speciale akte gemaakt. De jongste (die is van mij en mijn as) is 7, zij mag de ringen dragen.

Heb gister even de mail gekeken, erg leuk!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #234 Gepost op: 5 februari 2014, 09:39:46 »
Rustig nog hier!

Ik zal vanavond echt tijd gaan maken op alles op de mail te zetten!
We hebben wel weer het één en ander geregeld

Ringen zijn besteld
DJ is geboekt
Fotograaf is geboekt
def. offerte van de locatie is retour verstuurd
doosjes voor onze uitnodigingen zijn besteld

We zijn productief geweest dus! Helemaal leuk!

Ik twijfel alleen nog heeeel sterk over de twee jurken die ik heb, een korte hippe jurk en een lange full-on trouwjurk, aangezien we in de ochtend trouwen, met z'n tweetjes op het gemeentehuis, en 'savonds alleen het feest doen twijfel ik of ik die lange jurk dan wel aan ga doen...toch een beetje gek...op het feest ineens een lange jurk aantrekken, terwijl je beter kan feesten in een korte jurk..twijfel twijfel twijfel...

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #235 Gepost op: 5 februari 2014, 10:01:15 »
Dan zou ik zelf ook voor de korte gaan. Ik zou eerder bij de plechtigheid een lange jurk aan doen en bij het feest een korte. Maar als je dan toch de korte 's morgens aan wilt, hou dit dan lekker aan....zal ook helemaal fantastisch zijn.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #236 Gepost op: 5 februari 2014, 10:19:31 »
Ja, dat lijkt toch logischer hé!

Iemand zei nog, misschien kun je op het feest binnenkomen in de lange, en dan na een uurtje of 2 weer de korte aan doen, zodat ik 'm niet helemaal voor niets gekocht heb...Tja..dat zou ook nog kunnen, maar dan moet ik me ook nog omkleden

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #237 Gepost op: 5 februari 2014, 16:53:25 »
Gisteravond onze bedankjes besteld, we kregen nu 25% korting. Daarvoor kon ik niet nog laner wachten. Volg al sinds juni hun kortingsacties, maar 25% had ik nog niet meegemaakt.

Vandaag alle uitgaven op een rijtje gezet. Ik heb nog 1600,- over van ons totaal gebudgetteerde bedrag, voor iets in mijn haar, en versiering, dat komt dus helemaal goed ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #238 Gepost op: 6 februari 2014, 11:31:27 »
Leuk Mamamikado,....en lekker...m&m's zijn jammie!!!

1600 OVER??? AWESOME! Dan kun heb je in elk geval nog wat ruimte in het budget, beter dan te weinig hebben toch?

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #239 Gepost op: 6 februari 2014, 12:48:55 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:27:15 door Pinky13 »

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #240 Gepost op: 6 februari 2014, 16:01:32 »
Wouw 1600 euro over! Wij hebben ons budget met 2000 moeten verhogen. Doe er nu wel alles aan om daaronder te blijven.

@ Pinky13 ik denk dat dit een bekend probleem is! Ik mag mijn jurk in maart weer zien en ik begon laatst ineens te twijfelen of ik wel de juiste keuze had gemaakt en of het eigenlijk wel mijn droom jurk is.
Maar ach dan denk ik; op het moment dat ik de jurk aan had twijfelde ik toch ook niet?
Heerlijk  nog 4 maanden klinkt zo dichtbij al!! ik mag 3 weekjes later  :applaus:


Morgen om 10.00 de ondertrouw  :biggrin:

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #241 Gepost op: 6 februari 2014, 16:32:27 »
Wouw 1600 euro over! Wij hebben ons budget met 2000 moeten verhogen. Doe er nu wel alles aan om daaronder te blijven
misschien hebben wjj al wel een totaalbudget van 3200 meer als jullie ;)

Wat is trouwens jullie budget ongeveer voor het complete plaatje?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #242 Gepost op: 6 februari 2014, 16:33:29 »
Leuk ondertrouw!

Ik twijfel ook soms aan mijn jurk, maar dan pak ik de foto er weer bij en ben ik weer gerust gesteld.
Helaas moet ik ook wachten tot maart voor ik m weer aan mag, hopelijk heb ik dan mijn schoenen al gevonden!

Hier ook nog veel van het budget over, maar we moeten ook nog zeker wel het een ander. AS heeft nog steeds geen pak (hij maakt maar geen afspraak, grrrr :censored:) en ik moet dus nog schoenen en een torselet.
Ohw ja en nog de kapper regelen. Heb er wel eentje op het oog nu en die ga ik morgen maar eens bellen  :biggrin:

Verder druk bezig met overleg met degene die mijn boeket gaat maken, vandaag foto gekregen van haar 'proefje', begint al mooi te worden!!!

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #243 Gepost op: 6 februari 2014, 19:31:48 »
Hier precies hetzelfde ik twijfel ook soms aan mijn jurk. Als ik dan foto's zie van andere jurken denk ik heb ik wel de juiste keuze gemaakt. Het is inderdaad net wat Lietje88 zegt: op het moment dat ik de jurk aan had twijfelde ik toch ook niet? Deze stress zal er allemaal wel bij horen..haha.

Maandag heb ik een afspraak met de bloemist. Het worden sowieso pioenrozen, die vind ik zo mooi!

@Idoann dat is inderdaad een goed idee om een losse briefje met een lintje aan het kaartje te bevestigen.
@CK71 Ik twijfel nog steeds wat ik zal doen, plak bh of torselet. Ik denk dat ik toch kies voor een torselet, lijkt mij toch fijner eigenlijk.
@Lietje88 Leuk dat jullie morgen in ondertrouw gaan.

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #244 Gepost op: 7 februari 2014, 06:57:17 »
Zo'n plakbh lijkt mij niks, maar ik moet wel toe geven dat ik een aardige boezem heb, dus heb daar, denk ik, ook geen steun aan.

Oef ja, die jurk, van mij komt ook in maart, maar ja , dar kan over 3 weken zijn , maar ook pas over 7. Ik heb hem nog niet eens in mijn gewenste kleur gezien. Ook online bestaan er geen foto's van. Ik kijk dan af en toe naar mijn foto waar ik dw "normale" aan heb, dan probeer ik me er een beeld vij te vormen. ;-)

maar wat vliegen die maanden voorbij zeg!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #245 Gepost op: 7 februari 2014, 07:27:46 »
@mamamikado...wat voor kleur heb jij gekozen dan?? (maakt me nieuwsgierig!)

Wij gaan de 21e in ondertrouw, ook weer iets om af te strepen! Waarschijnlijk worden vandaag of morgen de doosjes voor de uitnodigingen geleverd, ik ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien!

De 20e de afspraak met onze fotograaf, ook leuk.

Ik heb mijn jurken natuurlijk al thuis hangen, dus af en toe kan ik ze even aantrekken en weer helemaal blij zijn! Ik doe de lange jurk in de avond trouwens aan, bij de opening van het feest, en dan, na 2 uurtjes kleed ik me om, weer in m'n korte jurkje...de gasten zien dus beide, en ik heb de lange jurk niet helemaal voor niets gekocht...zou toch ook zonde zijn!

Ik heb nog geen ondergoed gekocht...ja, ik had een witte strapless bh, maar ga nu toch nog even verder zoeken naar iets wat echt lekker zit, iemand tips daarvoor, wel goed, niet al te duur? (ook een flinke boezem, dus vastplakken gaat alleen lukken met ductape)

@Decoratie, wij decoreren de locatie zelf...'t ziet er van zichzelf gewoon mooi strak uit, daar mogen we van alles mee doen!

tijd gaat snel nu hé! ....wel leuk, het komt allemaal weer dichter bij!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #246 Gepost op: 7 februari 2014, 07:37:36 »
Ja tijd gaat zeker snel, en er is (voor mij) nog een hoop te doen

Hier ook een flinke boezem, maar ga dan wel echt voor een torselet die dag.

@mammamikado, ben ook wel benieuwd naar je kleur!

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #247 Gepost op: 7 februari 2014, 17:27:58 »
De foto's staan in de mail ;) Maar hij is "gewoon" ivoor, met gekleurde borduursels/accenten ;)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #248 Gepost op: 7 februari 2014, 22:53:22 »
Ik ga ns neuzen dan!

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #249 Gepost op: 8 februari 2014, 11:58:15 »
@kirriemirrie goede oplossing om zo beide jurken te dragen, leuk!
@mamaikado Ons budget was 6 en is nu 8000 ( zitten nu op 8200 )
maar misschien vallen sommige dingen nog mee qua prijs en komen we rond de 8000. Dit is overigens zonder de  jurk en zijn pak maar die hoeven we niet zelf te betalen.

Ikzelf heb ook een torselet gekocht via neckermann. Koste me 30 euro, want er zat een leuke korting op. Ben er erg blij mee zit goed stevig. Wel strak, maar volgens mij blijft dat. Toen ze de naalden in mn jurk gingen zetten dacht ik ook wooow stop ik moet nog wel kunnen ademen  :biggrin:

Wij gaan nu richting 123 gold, ben benieuwd!
Fijn weekend allemaal!

ps kan iemand mij die mail uitleggen? Snap m niet haha :blink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards