collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1070397 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #500 Gepost op: 1 november 2012, 20:38:06 »
Oja, het rotan hart heb ik bij de big bazar gehaald voor €1,49. Maar ze hebben die harten op heel veel plaatsen, dus je vind er vast een.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #501 Gepost op: 1 november 2012, 20:41:28 »
Zo wat een verhalen alweer. Ik heb wel me ring gekocht! Vriend vond andere ring mooier, maar toch gekozen wat ik mooi vond. En vriend vond het allemaal wel prima. Het is de ring die ik had laten zien.

Ik weet ook nog niet qua schoen. Ik wil hele mooie slippertjes of sandalen met een klein hakje. Maar in t zand is alles lastig.....

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #502 Gepost op: 1 november 2012, 21:20:41 »
@ sperzieboon ik heb die schoentjes afgelopen jaar op de huishoudbeurs gekocht. Wilde ze op internet bestellen want daar had ik ze gezien maa bij de huishoudbeurs stond die stand. Dus gepast en gekocht , ik zoek even de site voor je op ;)

http://flipsters.nl/      Of      http://www.fabzshop.nl/

Ik heb zelf de flipsters , de zilveren ballerina's maar onder mijn jurk zie je toch niet dat ze zilver zijn.
En daarna kan ik ze makkelijk in mijn tas stoppen als ik mijn hakken aan heb. Past zo in een tas ;)

Bij die flipsters heb je trouwens soort sandaaltjes.... Ook opvouwbaar. Misschien wat voor op het strand maggylove ?


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #503 Gepost op: 1 november 2012, 21:32:10 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:21:17 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #504 Gepost op: 2 november 2012, 09:18:14 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:21:30 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #505 Gepost op: 2 november 2012, 10:20:28 »
Wat een leuke schoenen allemaal!
@Lizz, handig dat je de schoenen zo in een tasje kan doen.

@Destino, dat scheelt nogal in levertijd!
Jeroen heeft z'n pak ook bij Rosada gehaald. Hij heeft zijn pak gehaald bij een winkel, dat (ik zal het proberen uit te leggen).. Als je daar op het terrein komt en naar de parkeerplaats rechts gaat, dan staat er een frietkraam. Bij die ingang daar (schuin) tegenover kun je het centrumpje in. Daar zit op de hoek al een zaak waar ze maatpakken maken. Als jullie een klein stukje verder naar links lopen zit de zaak waar Jeroen z'n pak gehaald heeft. Daar hebben ze tweedelige pakken. Loop er niet voorbij, want ze hebben ook andere artikelen in de winkel. Achterin de winkel hingen pakken. Ik weet zo niet of er nog meer zaken zijn, waar pakken verkocht worden. Jeroen hoefde niet meer verder te kijken.

@ 'Ringkussen' Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe ik erop gekomen ben. Ik wilde in ieder geval iets met paars. Toen heb ik wat rondgekeken naar ringkussens met paars erin verwerkt, maar het was niet wat ik zocht. Daarop dacht ik dat ik er zelf wel een kon maken, maar ik durfde het eigenlijk niet aan. Op een gegeven moment zag ik in de winkel zo'n rotan hart met allemaal lintjes eraan, en ik dacht van dat kan ik zelf ook. Alleen dan met paarse lintjes. Dat is ongeveer het verhaal hoe ik erop ben gekomen.

Een van deze paren worden mijn schoenen.. Weet nog niet welke. Ze komen bij de schoenenreus vandaan, uit de zomeropruiming.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #506 Gepost op: 2 november 2012, 11:08:53 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:21:37 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #507 Gepost op: 2 november 2012, 11:17:56 »
Mijn AS heeft ook een pak bij suitsupply gekocht maar dan voor bijzondere gelegenheden. Wij hadden afgelopen jaar2 bruiloften. Volgens mij was hij voor zijn pak Inc 2 overhemden en 3 stropdassen 500€ kwijt. Die 3 stropdassen was een aanbieding voor 25€.

Als je daar gaat kijken moet je even opletten want ze sturen je eerst naar de duurdere stropdassen en overhemden. Terwijl ze dus ook die leuke aanbiedingen hebben ;)


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #508 Gepost op: 2 november 2012, 11:41:05 »
@ Destino, volgens mij hebben ze bij die maatpakken op de hoek wel driedelige kostuums. Tenminste dat zei AS, ik ben er niet binnen geweest. Gentiluomo is het merk waarvan het pak van AS van is, volgens mij heet de winkel ook zo. Daar hoeven jullie dus niet naar toe, want zijn alleen tweedelige pakken.
Suitsupply is die winkel op de hoek (heb ik even opgezocht). Er zijn volgens mij ook nog andere winkels met pakken, maar die weet ik niet.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #509 Gepost op: 2 november 2012, 11:57:46 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:21:43 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #510 Gepost op: 2 november 2012, 12:35:25 »
Ja een 2 delig.  Hij heeft het na die bruiloften ook niet meer aan gehad.
Dus 3 delig zal wat duurder zijn denk ik :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #511 Gepost op: 2 november 2012, 12:43:23 »
Veel plezier Destino a.s. zondag! Ik hoop dat jullie kunnen slagen.
Wij moeten ook nog een keer schoenen en een riem kopen voor AS. In de winkel adviseerde ze ons dat bij dezelfde winkel te kopen, omdat je anders vaak net een kleurverschil hebt.

Ik heb vandaag schoolontwijkend gedrag.. Stel het maar uit tot morgen-overmorgen. :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #512 Gepost op: 2 november 2012, 13:54:16 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:21:51 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #513 Gepost op: 2 november 2012, 14:33:21 »
Nou nee niet echt. Hij draagt nooit een pak. Hij is bouwvakker, dus een pak kan ie beter thuislaten  ;D
Misschien dat hij het jasje ooit nog eens op een spijkerbroek draagt met kerst ofzo.
Vandaar dat we ook niet zo veel wilden uitgeven voor het pak. Het wordt toch nooit meer gedragen.
Dat geldt overigens ook voor mijn jurk.

Jammer, dat je zondag niet terecht kan bij de schoenenwinkel. Heb je tenminste een excuus om nog een keer te gaan shoppen voor de bruiloft :applaus:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #514 Gepost op: 2 november 2012, 14:39:52 »
Destino bij welke winkel wilde je gaan kijken ?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #515 Gepost op: 2 november 2012, 15:12:09 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:21:58 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #516 Gepost op: 2 november 2012, 15:37:38 »
Ow , ja das in Delfshaven.... Ik werk in dat gebied ;) .

Heb ergens weet niet , weet niet meer waar slechte recensies gelezen over die zaak.
Maar ik loop er vaak genoeg langs en die man is volgens mij wel aardig hoor :)

Idd heb je weer een ritje naar de stad op te shoppen hihi....

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #517 Gepost op: 2 november 2012, 15:49:29 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:22:05 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #518 Gepost op: 2 november 2012, 16:46:02 »
Die winkel zelf zit in een straat waar geen verkeer mag komen alleen taxi's. Een richtings weg. Verder kan je wel in de omliggende straten parkeren. Wel overal betaald parkeren en alleen te betalen met de chipknip. Ook al ziet de straat waar de winkel zit er zo gezellig uit(historische gedeelte ) de straten er omheen zijn niet fijn...

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #519 Gepost op: 2 november 2012, 19:30:29 »
Die bovenste schoenen zijn  mooi destino! Tja delfshaven is niet leukste buurt maar neem aan dat je overdag komt?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #520 Gepost op: 2 november 2012, 19:40:42 »
@destino Volgens mij hebben wij het er al eerder over gehad dat onze bruiloften op elkaar lijken.. puntzak friet enzo. Nou ik doe dus ook zulke stickers onder de schoenen haha! Ik heb op internet wat adresjes op het oog. Er zijn ook meerdere variaties voor de mannen naast Me too, ook: She's Mine, Help me, Lucky me etc. Maar niet alles is met die kristalletjes en die vind ik wel zo leuk. Omdat wij als themakleur paars doen, wil ik wel paars of lila.

Vandaag heb ik voor de tweede keer jurken gepast :-) Een andere winkel dan de eerste keer waar ik dus dacht DE jurk te hebben gevonden. Nou, blijkbaar zijn er dus nóg mooiere... Zelfs twee jurken waar ik nu niet uit kan kiezen..  :blink: Ze zijn totaal verschillend. De één een prinsessenjurk met bling die best opvalt en de andere een 'zachtere' meer romantische jurk met bloemen waarin ik wat meer als lief meisje uit kom. Ik kon echt geen keus maken, dus donderdag maar weer terug  ;D

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #521 Gepost op: 2 november 2012, 19:59:23 »
Ohjeee kan je niet kiezen? Nou ja alleen maar leuk toch om nog een keer de jurken aan te doen! Waarschijnlijk weet je strak gelijk welke mooier is. Die stickers zijn idd leuk! Ga ook ff kijken.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #522 Gepost op: 2 november 2012, 20:10:02 »
Idd, als je er overdragen komt valt het mee .... ( ik ben natuurlijk bevooroordeeld omdat ik daar werk en weet welke ellende er speelt in de buurt) 

Die stickers zijn idd leuk... :)

Wat moeilijk dat je niet kan kiezen sperzieboon ! Misschien dat je volgende week wel weet van dit is DE jurk ... Ik hoop het voor je!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #523 Gepost op: 2 november 2012, 20:54:08 »
Hoi dames, hier nog een september bruidje! 13-09-2013 zal ook onze dag worden! Ik heb vandaag alle bericht terug gelezen en ik hoop dat jullie nog een plekje voor mij hebben! Zal mezelf even voorstellen! Wij zijn beide 28 en hebben een super schattige dochter van 21 maandjes. We zijn al ruim 4,5 jaar samen en wonen nu zo'n 3 jaar bij elkaar. We weten al een hele tijd dat we gaan trouwen want we zouden het eigenlijk in november van dit jaar doen, deze maand dus. Budget technisch en door mijn werk liep dat allemaal niet helemaal lekker en dus hebben we besloten om dan maar voor de zomer van 2013 te gaan. De datum zelf is niet speciaal, alhoewel, vrijdag de 13e...Ik werk ook op een reisbureau en vriend lief zorgt overdag voor onze dochter en daarnaast heeft hij een bedrijfje vanuit huis. We hebben nog niet super veel geregeld...nou ja, dat hadden we eigenlijk wel. De locatie stond eigenlijk al vast tot we ineens te horen kregen dat we een vergunning en alles moesten gaan aanvragen. We hadden de camping in ons dorpje geboekt om een buiten feest te kunnen geven met bbq en alles, mijn ultieme droom. Nu wijken we uit naar een partycentrum en is alles dus binnen. Ik ben van plan heel veel zelf te doen. Ik heb voor onze ringen een schoteltje gemaakt van keramiek..heel gaaf geworden al zeg ik het zelf. Ik zag al een aantal keren light in the box voorbij komen hier en ik ga de gok wagen en een jurk daar bestellen. Na alle recensies gelezen te hebben doe ik het gewoon. Ik ga binnenkort nog een keer met mijn zus naar assepoester in Arnhem en dan ga ik mijn defintieve keus maken en die ga ik dan bestellen, twijfel nu nog tussen 2 modellen! Mijn zus en haar vriend zijn onze cm's...eigenlijk hoeven ze niet veel te doen maar op de dag zelf is het toch wel erg prettig! Nou, dat was even mijn verhaaltje! Zal hier veel aanwezig zijn want ik heb het nu echt te pakken...en wil alles nu lekker regelen en maken en doen...helemaal leuk! Groetjes, Kirriemirrie!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #524 Gepost op: 2 november 2012, 21:24:52 »
Welkom kirriemirrie!

Leuk weer een bruidje erbij :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards