collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073228 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1450 Gepost op: 17 januari 2013, 15:22:51 »
Leuk hoor kirrie! Nou heb ik er iets meer een beeld bij!

Even klagen: kan heel de dag al niet op de pc van m'n werk.. Op een of andere manier ben ik de enige van heel de organisatie, en de ICT afdeling krijgt t probleem maar niet opgelost..
Ti's dat ik nog wat afspraken heb staan, anders was ik al lang naar huis gegaan. Nu maar m'n kast opgeruimd ;)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1451 Gepost op: 17 januari 2013, 19:13:10 »
Je kast opruimen kan ook een goede dag besteding zijn toch ;) als ik zie wat voor rommel er allemaal ik mijn kledingkasten op mijn werk ligt dan denk ik waarom sleep ik dit allemaal mee??? Haha

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor mijn AS voor zijn pak. Want als het aan AS ligt doet hij dat "even" 2 weken voor de bruiloft. Denk dan regel ik de afspraak zelf wel even ;)

Verder ben ik even wat afwezig..... Gister een examen gehad (geslaagd :) ) jippieeee. ,aar morgen weer 2 examens , een theorrie een praktijk dus ik ben zenuwachtigggggg!!!!!

Dus dames ik ga nog even verder leren..... Al kan ik het theorie gedeelte ongeveer dromen!!!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1452 Gepost op: 17 januari 2013, 19:44:34 »
Succes Lizz, gaat vast goed komen dan! En er is er in ieder geval al eentje binnen!
En tsja soms moet je die mannen wat uit handen nemen he  ;)
En ik zag dat je ook een 101 redenen boekje maakt! En in 20 minuten klaar.. pff ik begon heel snel, maar om rond de 50 was m'n inspiratie een beetje op.. Dus nu maar opvullen met clichés en aan foto's koppelen ofzo. En zo af en toe verzin ik nog een leuke.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1453 Gepost op: 17 januari 2013, 19:57:07 »
@ sperzieboon; Lastig, mja nu is tenminste wel de kast opgeruimd. Dus toch nog iets nuttigs gedaan;-)

@ Lizzz; Joepie! Eentje binnen, nu de andere twee nog. Hihi, af en toe moet je wat overnemen van de mannen. Anders is het na de bruiloft nog niet gedaan.

@ Hier; Vandaag definitieve afstudeerscriptie ingeleverd. Deze wordt beoordeeld en dan woensdag mondelinge verdediging en beoordeling. Dan hoor ik ook gelijk of ik geslaagd ben!  :biggrin:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1454 Gepost op: 17 januari 2013, 19:59:44 »
Inderdaad! Klopt ik was heel snel klaar..... En denk dat ik er nog wel meer kon verzinnen :-p hihi.
Gaat vast goed komen ;) je hebt de tijd nog !!!

Ik hoop dat het morgen goed gaat! Bij ons in de opleiding heb je "maar" 3 kansen. Als je 3x zakt is het exit! Gelukkig morgen de eerste examens..... Maar de theorie is voorwaardelijk voor het praktijk examen.

 Wordt er al zenuwachtig van als ik er aan denk ;) nu eventjes tv kijken en op tijd naar bed want morgen 07:30 uur is het moment van de waarheid ;)

Wat fijn Joyces dat je scriptie os ingeleverd!!! Nog even in spanning zitten dus.... Ik duim voor je !

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1455 Gepost op: 17 januari 2013, 20:54:51 »
Spannend dames, komt vast allemaal wel goed met al dat studeren watjullie doen.

En inderdaad, soms moet je even wat werk uit handen nemen bij die mannen, anders gebeurt er nooit wat!

Hier ben ik nog steeds druk met het zoeken van een goed programma voor de uitnodigingen, aangezien ik op zich niet hele moeiljke ontwerpen hoef te maken ga ik het denk ik eerst met open office draw proberen, daar heb ik ook al de uitnodigingen voor de kleine haar verjaardag mee gemaakt en de kerstkaart en zo dus ik ga gewoon stoeien ermee...als iemand nog een goede tip heeft, graag!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1456 Gepost op: 17 januari 2013, 21:11:48 »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1457 Gepost op: 18 januari 2013, 16:25:46 »
Even goed nieuws posten..... Ik ben geslaagd voor beide examens!!!! En dan als klap op de vuurpijl met 0 fout!!!! :) maar zenuwachtig dat ik was haha......

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1458 Gepost op: 18 januari 2013, 17:51:53 »
Goed bezig Lizzz...GEFELICITEERD!!! En vanavond lekker vieren!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1459 Gepost op: 18 januari 2013, 17:52:59 »
 :applaus: voor Lizzz

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1460 Gepost op: 18 januari 2013, 18:18:00 »
 :biggrin:  :biggrin:  :biggrin: hihi....
Heb mijzelf en AS getrakteerd op een lekkere pizza! Lekker makkelijk ff bijkomen van de stress ;)

Gaat iemand dat spray spul voor over het make-up bestellen???
Zoja dan ben ik heel benieuwd naar de ervaringen !

Ik had AS gister verteld dat ik een afspraak had gemaakt voor een pak en zijn reactie was: lekker dan!!! Heb ik zelf nog wat te zeggen ..... Haha maar toen hij hoorde dat het op een zaterdag was vond hij het helemaal oke. Ben zo benieuwd wat hij kiest! Ik heb zelf wel een idee want op de L&M beurs had AS vorig jaar een super mooi donkerblauw pak gepast! Nou ik instrueer mijn moeder gewoon goed ;) en hoef mij geen zorgen te maken want AS heeft zelf ook een goede kleding smaak en houdt van shoppen hihi( wat een geluk)


wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1461 Gepost op: 18 januari 2013, 19:29:37 »
:biggrin:  :biggrin:  :biggrin: hihi....
Heb mijzelf en AS getrakteerd op een lekkere pizza! Lekker makkelijk ff bijkomen van de stress ;)

Gaat iemand dat spray spul voor over het make-up bestellen???
Zoja dan ben ik heel benieuwd naar de ervaringen !

Ik had AS gister verteld dat ik een afspraak had gemaakt voor een pak en zijn reactie was: lekker dan!!! Heb ik zelf nog wat te zeggen ..... Haha maar toen hij hoorde dat het op een zaterdag was vond hij het helemaal oke. Ben zo benieuwd wat hij kiest! Ik heb zelf wel een idee want op de L&M beurs had AS vorig jaar een super mooi donkerblauw pak gepast! Nou ik instrueer mijn moeder gewoon goed ;) en hoef mij geen zorgen te maken want AS heeft zelf ook een goede kleding smaak en houdt van shoppen hihi( wat een geluk)

Leuk! Mijn AS gaat ook pak kopen maar ik moet eerst nog trouwjurk kopen. Hij heeft al prachtige pakken dus ik vertrouw erop dat hij er super knap uit gaat zien. Fijn he als het nog een verrassing is!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1462 Gepost op: 18 januari 2013, 21:52:11 »
Jeeeeehhh!! Super goed lizz!! 0 fout.. Dan was t harde leren niet voor niks geweest (had zelfs wat minder gekund ;))

Wij gaan dit weekend met 3 andere stellen naar Limburg! Morgen naar Maastricht en lekker uit eten, en zondag waarschijnlijk in het bos wandelen. En vooral veel gezelligheid en borrelen :D
Jullie nog leuke weekendplannen?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1463 Gepost op: 19 januari 2013, 00:18:40 »
:lol2: om de reactie van de AS van Lizzz

Sperzieboon; Veel plezier.

Wij hebben eigenlijk geen plannen. Morgen een beetje poetsen Is er een beetje bij in geschoten met al dat studeren Een heerlijk rustig weekend!

Oja, en dinsdag wordt de zus van J ingeleid. Spannend. Ben benieuwd of het een jongen of meisje is.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1464 Gepost op: 19 januari 2013, 00:43:36 »
Spannend joyce, altijd leuk zo'n kleintje!

Hier ook heen wilde plannen, morgen ook ecen poetsen thuis, middag verjaardag, nog even langs mijn ouders. Zondag rustdag en sportdag en mentaal voorbereiden op maandag want dan ga ik stoppen met roken en beginnen met een 1400 cal. Dieet ( om te voorkomen dat ik er 10 kilo aanvreet) nu al stress van...bah! En er de afgelopen tijd veel mee bezig, vaak op punt gestaan te stoppen en toch steeds weer een pakje halen. Nu is 't klaar! Stoppen met roken, sporten, slanker worden maar vooral gezond! ( ik motiveer mezelf even)

Gezellig trouwens sperzieboon, ik ben ook dol op maastricht, zo'n leuke stad. Veel plezier!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1465 Gepost op: 19 januari 2013, 18:31:06 »
Spannend Joyces!!!

Heel veel succes met het stoppen met roken kirriemirrie! Ik heb nooit gerookt dus weet ook niet hoe het is om er mee te stoppen.

Wij hebben ook een rustig weekend, ik was vanochtend al om 5 uur wakker en kn niet meer slapen :( toen maar om half 7 er uit gegaan en om 8 uur blijk boodschappen gedaan ( lekker rustig) verder grote schoonmaak in huis! En nu lekker heel de avond met AS samen tv kijken met de verwarming lekker aan! Heerlijk!!!! Morgen misschien schaatsen :) fijn weekend!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1466 Gepost op: 19 januari 2013, 23:36:38 »
Alsof wij nog niet wispelturig genoeg waren hebben wij onze plannen gewijzigd, we hebben het zaaltje hier in het dorp opgegeven en gaan voor een nog te bouwen locatie in lelystad. Het is een gok, de locatie moet op 01-08 af zijn. Met anderhalve maand speling moet het wel goed komen denk ik. We hebben dit besloten op basis van een aantal dingen. Als we alles zelf willen doen kosten onze uren natuurlijk ook geld. Dit zou betekenen dat ik minimaal een week voor de bruiloft al vrij moet nemen om alles rond te kunnen krijgen, as kan dan minder opdrachten aannemen, en dat kost dan ook een bak geld. Een dag of 2 voor de bruiloft de bloemstukken maken, hapjes maken, eten koken, de hele fam. Moet hier wel aan meewerken anders lukt het helemaal niet, geen probleem want ze doen het graag hoor, maar toch.
Op basis van budget, en de uren die we niet kunnen werken meegerekend komen met de locatie volgens mij zelf iets voordeliger uit. En dan hoeven we ook niet de dag na de bruiloft terug te gaan om op te ruimen. Al met al alleen maar voordelen, het enige echte nadeel is voor mij, ( niet echt voor as) dat het een ingerichte locatie is, ik kan er dan niet echt iets heel persoonlijks van maken, ja, met de uitnodigingen en zo natuurlijk wel. Wat vinden jullie, de locatie zal heel mooi worden omdat ze een kopie van een andere locatie van hun maken, beetje strak wit zwart lounge stijl, het gebouw staat er wel, moet alleen helemaal gestript worden en volledig gerenoveerd. Het bedrijf heeft aangegeven als het onverhoopt toch niet zou lukken dat hun dan touringcars in zullen zetten naar een van hun andere locaties. Alle meningen zijn welkom, ook negatieve!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1467 Gepost op: 20 januari 2013, 07:30:13 »
Ow kirriemirrie ik vind het er grote gok hoor! Een locatie die nog niet af is! Stel het is nog niet af en zoek dan nog maar eens een andere locatie.... Denk dat je dat niet meer gaat vinden een maand voor de bruiloft. En als ik naar ons huis kijk, dat zou eerst in november 2010 opgeleverd worden maar dat is februari 2011 geworden omdat er van alles uit liep. Nu is een huis natuurlijk anders als een locatie maar toch .... Als je dit wilt doen zal ik wel zorgen voor een plan B.

Het zou mij een hoop stress geven als de locatie nog niet af is. Succes er mee!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1468 Gepost op: 20 januari 2013, 11:48:52 »
Dat vergat ik te melden, plan b is alsnog het zaaltje hier.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1469 Gepost op: 20 januari 2013, 12:19:01 »
KM. Dat is spannend tot op het laatste moment! Ik zou dat niet durven hoor. Netjes vandat bedrijfdat ze evt touringcars in willen zetten als het niet klaar is. Vaak weten ze van te voren al of ze het gaan halen ja of nee. Als ze al ff onderweg zijn. Houden ze jullie daarover op de hoogte?
En jullie plan B? Blijft dat voor jullie gereserveerd? Want anders kan het natuurlijk ook zo zijn dat het al bezet is.

Heb je een site van het bedrijf van de zalen? Ik ben wel benieuwd.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1470 Gepost op: 20 januari 2013, 12:58:55 »
Hoi dames!
Lang niet geweest, probeer op iedereen te reageren maar zal vast mislukken!

Sterkte met jullie vaders Sperzieboon & Destino! (als ik het goed heb..)
Lizzz, gefeliciteerd met het halen van je examen!
Kirrie, dat is wel een risico hoor! Maar ik snap je keuze, alle dingen die jij noemt hebben wij ook... Maar jammer dat ze niet iets eerder open gaan! Hier is laatst 'de' trouwfeestlocatie van de omstreek verbouwd. Voorheen was het echt zo'n ouderwetse standaard bende waar we echt totaal niet op zaten te wachten, maar wat we nu kunnen zien op de website ziet er onwijs leuk uit! Dus gaan we binnenkort maar eens kijken of het wat is voor de borrel & het diner (feest daarna wordt wel nog steeds in de tuin bij AS zijn ouders gegeven).

Meerdere locaties op 1 dag: wij hebben er ook meer! Starten bij mijn ouders, daarna naar gemeentehuis (ander dorp), borrel+diner (zelfde dorp als trouwen, stukje lopen) en daarna naar schoonouders (weer ander dorp, stukje rijden). Maar vind dat het moet kunnen, we regelen ook geen vervoer voor iedereen o.i.d. Is elke keer hooguit tien minuten rijden met de auto.

Make up: ik denk er ook over om het zelf te doen.. Maar meer als wat mascara & oogpotlood draag ik door de weeks niet. Vroeger met stappen droeg ik wel de hele mik mak, maar ik weet niet of ik dat nu ook weer wil.. Ben ook bang dat een visagist er zo'n opgedirkt iets van maakt wat totaal niet bij me past!

Die boekjes uitnodigingen zien er super leuk uit! Maar wat een werk zeg :O ik weet nu al dat bij mij in de omgeving dat compleet niet gewaardeerd zal worden. Ze zullen het leuk vinden, maar verder ook niet, wordt gewoon bij oud papier gegooid op den duur haha

Hier wel crea aan de gang: bezig met het maken van stempels voor de bedankjes (n.a.v. o.a. dit: http://pinterest.com/pin/491736853033393731/ vind het er zo leuk uitzien! ). Heel simpel te doen eigenlijk! Basic grote gummen bij de Hema gekocht en een setje gutsen, maar moet wel nog wat oefenen want een net lettertype eruit halen gaat nog niet zo makkelijk..
Ook had ik het idee om misschien origami bloemen te gebruiken in m'n bruidsboeket, maar daar heb ik dus compleet het geduld niet voor hahaha
Nu ben ik helemaal weg van pioenrozen, maar die zijn er niet in september (of heel duur) dus ben aan het kijken of ik mooie nepperts kan vinden om er zelf iets van te maken! We gaan zaterdag ook meteen weg op vakantie, dus vind het ook zo zonde om voor die ene dag een dure bos bloemen te hebben waar je verder niet van kan genieten..

Afgelopen maandag is mijn vriendinnetje bevallen van een meisje, en het is zoooo'n mooie baby! Helemaal verliefd! En gelukkig deelt AS mijn mening haha dus helemaal blij! Het is zo'n mooi poppetje <3 kan er niet over uit!

Dames, fijn weekend nog even! Ik ga zo een poging doen tot het maken van verse gluhwein, en grey's anatomy marathon houden met m'n vent :)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1471 Gepost op: 20 januari 2013, 13:29:21 »
Ow gelukkig heb je dan nog een plan B kirriemirrie!

Super leuk die stempel mydelirium!

Wij hebben ook meerdere locaties hoor , maar allemaal in het zelfde dorp maar das is max 10 min uit elkaar.

Misschien een keer een idee om een soort proef make-up te doen? Dan weet iegelijk of het iets voor je is ja of nee.....

Wat leuk dat je vriendin bevallen is. Hoe heet het kleine meisje?

Sneeuwt het bij jullie al hard? Als Ilk de verhalen op internet lees ligt heel Nederland morgen plat! Zal wel weer overdreven zijn zoals gewoonlijk! Gelukkig hoef ik vandaag niet de deur uit. Lekker warm in huis heerlijk zo'n dagje!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1472 Gepost op: 20 januari 2013, 13:41:34 »
Proefmake up is wel een idee... Ga het denk ik gewoon een keer uitproberen :)
Zit ook nog te twijfelen of ik wel of niet een aantal keer onder de zonnebank ga. Aan de ene kant wil ik wel graag een gezond kleurtje hebben, aan de andere kant: ik ben altijd al bleek, waarom zou ik dat dan opeens niet zijn? Keuzes keuzes..

Ze heet A.m be r!
Het sneeuwt bij ons al onwijs hard! Ik vertrek morgen echt flink eerder naar werk, vorige week heb ik er toen 3 kwartier langer over gedaan.. Schoot echt niet op!

En ik baal wel een beetje van dit weer.. Konijn zit buiten, is het beestje gewend maar vind het helemaal niks eigenlijk.. En dan heeft het beestje de laatste tijd steeds stront aan z'n kont hangen. In eerste instantie kregen we het er nog wel af met water en weken, maar met dit weer is dat ook geen optie. Snap ook niet hoe hij er steeds weer aan komt :S hok wordt elke dag schoongemaakt (uitgeveegd). Maar maak me wel druk om 'm nu. Van de week dus maar eens naar de dierenarts denk ik.. Heeft iemand van jullie toevallig konijnen?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1473 Gepost op: 20 januari 2013, 13:51:49 »
Nee geen konijnen.... Maarlangs de dierenarts kan geen kwaad enk ik als je ergens  bang voor bent....Of je zorgen om maakt.Heb 2 katten die binnen blijven. Maar heel graag naar buiten zouden willen al alleen maar uit nieuwsgierigheid! Moet altijd uitkijken als ik de voordeur open doe, dat ze niet naar buiten glippen hihi.

Ik ga wel onder de zonnenbank zeker omdat ik snel verbrand , en we daarna gelijk op vakantie gaan. Aangezien AS een kwart Indonesisch bloed heeft is hij binnen de kortste keren super bruin. En ik moet uren bakken om een kleurtje te krijgen. Vanaf maart ga ik 1 x per week , als er weer zomers weer komt ga ik lekker in de zo'n liggen en een paar weken voor de bruiloft ga ik 2x per week. En daarna heerlijk op vakantie.

Ik ga in de winter eigenlijk altijd wel 1 x in de 2 weken onder de zonnenbank . Anders vraagt iedereen aan mij , ben je ziek? Voel je je niet zo lekker je bent zo witjes.....


Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1474 Gepost op: 20 januari 2013, 13:57:30 »
Hahaha dat herken ik, wij hebben ook 2 katten waarvan de 1 wel buiten komt (oudste) en de ander (jongste) niet.. Jongste is wel nieuwsgierig (soms) en staat dan opeens buiten. Om daar dan weer van te schrikken en naar binnen te sprinten (angsthaas haha). De oudste echter is al een paar dagen van slag dat er sneeuw ligt. Meneer wil telkens naar buiten, loopt voorzichtig een rondje door de sneeuw en neemt dan weer een sprintje naar binnen (om daar uit te glijden door z'n natte poten).

Ik krijg ook altijd de vraag of ik ziek ben! Maar dat ben ik al zo'n tijd gewend, doe er ook nooit wat aan.. Maar is wel lekker warm even lijkt me!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards