collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073208 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1775 Gepost op: 19 februari 2013, 11:21:08 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:14:51 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1776 Gepost op: 19 februari 2013, 11:23:48 »
Ik vertrouw ze ook wel hoor, maar ik vind het plannen zelf ook zo leuk!
Ik ga even iets anders zoeken waar ik me op kan focussen! En ga ff  alles wat met trouwen te maken heeft van twitter en facebook halen ik kom het teveel tegen!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1777 Gepost op: 19 februari 2013, 11:46:48 »
@Destino, tja, makkelijk is anders. Het klopt ook wel hoor, het is gewoon een risico om nu mijn baan op te zeggen, maar goed, elke dag ellendig thuiskomen en hopen dat je kantoor in de fik staat zodat je de volgende dag niet hoeft te werken lijkt me ook niet ideaal! ;-) En daarnaast, mijn vader is al 4 weken in het buitenland, normaal kan ik dit soort dingen altijd goed met hem bespreken en geeft me weer wat rationeel inzicht, dus ik moet sowieso tot vrijdag maar even afwachten, dan komt hij thuis en kan ik met hem even kletsen erover!

@maggy, idd, loslaten en ondertussen kun je je toch bezighouden met dingen die misschien nog wil regelen, het dinertje voor als jullie terug zijn met zijn familie bijvoorbeeld, weet niet of je dat nog ging doen of een gezellige borrel organiseren voor vrienden en collega's voor als jullie terug zijn. Heb je toch iets leuks te plannen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1778 Gepost op: 19 februari 2013, 11:47:53 »
Haha maggylove ik wil ook altijd alles zelf regelen.  Dus kan mij het voor stellen! Maar over het vrijgezellenfeest dat komt zeker wel goed!!! :)

Ik heb het helemaal gehad met die locaties!!! Ik moet tot morgen wachten om onze oorspronkelijke locatie te bellen om hoe en wat. Van de eventuele nieuwe locatie een offerte gehad maar die klopte niet helemaal dus die zou vandaag aangepast worden en opnieuw verstuurd worden. Dus check om het halfuur mijn mailbox. En van die nieuwe locatie gaat die man morge op vakantie tot 2 maart dus stel dat we die locatie willen kan ik pas na 2 maart wat regelen. Pffff wat een gedoe zeg.

Maar goed ik moet maar zo denken er zijn ergere dingen op de wereld! Maar het zal mij een hoop hoofdpijn schelen als het geregeld is!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1779 Gepost op: 19 februari 2013, 12:10:54 »
Stuurt me collega net dat het jurk je van light in the box is bezorgd! Laat ik namelijk altijd op t werk bezorgen ivm nooit thuis zijn en as. Ben benieuwd!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1780 Gepost op: 19 februari 2013, 12:21:49 »
Wat een gedoe zeg lizz, soms is het heel moeilijk om geduld te moeten hebben. Ik hoop ook dat je snel weer duidelijkheid hebt over de locatie.

Wij hebben bewust even wat rust genomen i.v.m. het plannen van dingen en we moeten nog heel veel regelen. Toch kan ik me er niet druk over maken, voor alles is wel een oplossing. We hebben nog 6 maanden, dan moeten we nog wel genoeg tijd hebben om alles te regelen.

KM: het is altijd goed om advies in te winnen bij je ouders. Overdenk je beslissingen en neem nooit in een opwelling een keuze. Succes ermee!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1781 Gepost op: 19 februari 2013, 12:30:46 »
Ow spannend maggylove !!!! Ben benieuwd !!! Misschien een keer een foto ;) ?

Wij hadden juist gekozen om alles heel ver van te voren te regelen. Omdat ik in nov weer begonnen ben met een opleiding in combi met mijn werk. Dus wist dat ik al stress genoeg ging krijgen. En dat ik rust had dat alles qua bruiloft geregeld was ;)

Ik vind het een spannende beslissing hoor km ! Verstandig dat je het met je vader gaat overleggen.
Ben je al aan het rond kijken / solliciteren bij andere banen?

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1782 Gepost op: 19 februari 2013, 12:59:58 »
@ KirrieMirrie Ik ga van de week een afspraak maken bij Anastasi, dus ben benieuwd  :biggrin:
Heeft er iemand ervaring met Anastasi?

@ Destino Ik wil een jurk die van voren kort is en van achteren lang, strapless. En killerheels eronder  :wub:
(om vervolgens de avond te eindigen op teenslippertjes :D



Ik lees (als ik het goed lees) dat er een aantal dames werkloos thuiszitten.. ik zit zelf nu vanaf 1 januari werkloos thuis, dus alle tijd om alles te regelen. Maar ben wel weer toe aan lekker werken. Heb er van de week zelfs over gedroomd!



Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1783 Gepost op: 19 februari 2013, 13:26:18 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:14:40 door destino »

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1784 Gepost op: 19 februari 2013, 13:39:10 »
Dan heb ik het verkeerd gelezen, sorry  :blush:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1785 Gepost op: 19 februari 2013, 13:41:21 »
Ik werk ook :) + mijn opleiding!


Destino misschien heb je hier wat aan! Ik heb zelf een overzichtje gemaakt. Gewoon op een A4 blad.
Ik heb diverse kolommen gemaakt in de eerste staat "wat". Dus bv feest , jurk, makeup, taart enz.
Dan een kolom met "verwacht" hier staan de kosten in wat wij verwachten te betalen.
Daarna een kolom met "gekost" daar staan de uit eindelijke prijzen in
Daarna een kolom met "aanbetaald" daar staat wat we al hebben aanbetaald.
Daarna een kolom met "nog betalen"
En als laatste "wanneer" dus daar schijf ik op wanneer het betaald moet zijn :)

Voor mij heel overzichtelijk maar weet niet of dat voor iedereen zo is hihi.
En heb een paar weken voor dat het betaald moet zij. Ook nog eens in mijn agenda geschreven :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1786 Gepost op: 19 februari 2013, 13:45:46 »
Oeeeeehhh maggy spannend! foto???

En over dingen regelen, wij moeten bijna alles nog doen maar eerlijk gezegd maak ik me er helemaal niet druk over, niet meer in elk geval.
We hebben de locatie, maar die zal in mei pas definitief worden, jurk heb ik nog niet, pak weten we al wat dat moet worden maar nog niet gekocht, de ringen zijn we nog druk mee, nog geen ondertrouw datum gepland (wat is daar eigenlijk de deadline voor?), zijn al wel bezig met de uitnodigingen maar alleen omdat ik die helemaal zelf ga maken dus daar gaat veel tijd in zitten. Qua eten en dj zit allemaal bij de locatie in en alleen de fotograaf hebben we echt vast staan...Veel mensen in onze omgeving hebben een bruiloft allemaal in 3 á 4 maanden tijd geregeld, ik maak me niet druk! 't zal wel loslopen. (hoop ik)

@Femmebride, leuk zo'n jurk, ik twijfel nog over eventueel een korte jurk....lijkt me ook wel wat!

En idd, iedereen kent wel iemand die thuis zit zonder werk maar volgens mij hebben we hier allemaal een baan.

@Destino, leuk, wat voor baan heb je op het oog?

@Lizzz, ja ben al druk aan het solliciteren op echt leuke functies, sommige binnen en sommige buiten mijn vakgebied, ik wil eigenlijk iets totaal anders gaan doen, maar goed, we zullen zien!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1787 Gepost op: 19 februari 2013, 13:56:25 »
Km: je moet 2 to 6  weken voor de bruiloft in ondertrouw zijn. Dat verschilt per gemeente!
En mag niet langer als een jaar voor de bruiloft zijn.

Wij gaan 6maart in ondertrouw, 6 maanden voor onze bruiloft :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1788 Gepost op: 19 februari 2013, 15:24:48 »
Jullie gaan weer hard de laatste dagen!
Heb wel meegelezen, maar te weinig puf gehad om te antwoorden (was niet lekker). Dus bij deze;

Sandra Franken; Welkom! Welke datum trouwen jullie? Hoe heb je het nu opgelost met het passen van de jurk? Ik zou iedere keer een ander meenemen. Stel je ook niemand te leur.

KM; Nog gecondoleerd met het verlies van je oma. Hoe is het op je werk? Al ontslag genomen? Wat betreft de ondertrouw. Dat verschilt per gemeente. Meestal tot 6 weken van te voren. Met de ondertrouw wordt de datum wel officieel vastgelegd. Vonden wij handig met de kaarten maken. Stel dat er iets verkeerd gegaan is, dacht ik… Ben ik nu een bruidzilla?  O0

MD; Fijn dat het gesprek op t werk meeviel! Ze mogen het onderwerp de volgende keer ook wel communiceren ;) .

Lizzz; Super fijn dat jullie de uitnodigingen vergoed krijgen. Inderdaad, eerst zien dan geloven. Misschien kun je de locaties een dagje laten rusten? Of voor de rest van vandaag. Niet elk half uur je mail checken.

Mariska; Ben ook benieuwd! Ik meld mezelf ook aan voor een PB.

Destino; Fijn dat het al beter gaat met je vader. Inmiddels ben ik klaar met afstuderen. Vrijdag is de diploma-uitreiking en maandag begin ik als wijkverpleegkundige in de thuiszorg.
Het kosten overzicht hebben wij in een excel bestandje staan. Ook schrijf ik op de kalender wanneer alles betaald moet worden. Normaal gesproken weet ik het zo, maar nu is het zo veel dat ik t allemaal niet meer bijhoud.

Femmebride & Errienne; Welkom!

Maggy; Het los kunnen laten van mijn VGF is hier ook een moeilijke. Heb al een keer (eigenlijk meerdere keren) op mn sodemieter gekregen. Ik ben echt benieuwd. Vooral als ik hoor wat mams ideeën zijn, terwijl ze het niet eens organiseert. Ik heb al gezegd dat ik dan al mn spullen pak en weer omdraai. Al die stomme voorschut gezette spelletjes en opdrachten. Daar houd ik niet van!
Ben benieuwd naar je foto!!

Dochterkleding: Leuke kleertjes allemaal!! Heb zelf ruim 6 jaar bij de C&A gewerkt en we verkochten de communie/feestcollectie ook er veel als bruidsjonker-meisjeskleding. Daar zaten altijd wel een paar setjes bij, die echt mooi waren. Ze hebben niet in alle filialen de gehele collectie. Daarvoor moet je vaak in een groter filiaal of op internet zijn.

Trouwauto; Die van ons kost niets. We hebben een ‘gewone’ auto. De gasten gaan met eigen vervoer.

Hier: Gisteren proeflijfje gepast. Ze gaat nu de jurk maken. In maart moet ik weer komen passen.
Ik zal jullie een PB sturen met mn kapsel. Had ik vorige week al beloofd, nog geen tijd voor gehad  :blush: (MD, KM, destino, lizzz, maggy, mariska) Nog meer gegadigden?

Edit: aggies, sperzieboon en wedding ontvangen ook n pb. Degene van wie de naam hier staat en niets hebben ontvangen aub even melden.
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2013, 15:37:27 door JoyceS »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1789 Gepost op: 19 februari 2013, 15:37:14 »
Joyce ziet er mooi uit! 
Voel je je al wat beter? Hoop het wel!


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1790 Gepost op: 19 februari 2013, 15:43:24 »
Joyce ziet er mooi uit! 
Voel je je al wat beter? Hoop het wel!

Ja hoor! Lief dat je er naar vraagt. Ik ben nog wel moe en n beetje duizelig, maar verder gaat t goed. :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1791 Gepost op: 19 februari 2013, 15:44:27 »
@joyce hihi fijn om te lezen dat ik niet de enige ben....  ik ga het nu echt loslaten!
En leuk dat kapsel!

@ foto jurkje: ik zal jullie zeker een foto sturen. Morgen werk ik weer dus dan zie ik het pas!
Hoop dat ie in het echt net zo mij is.

@ km als je echt met zoveel tegen zin naar je werk gaat moet je het misschien maar doen. en mocht je evt binnen 2 maanden geen werk vinden en je as verdient voldoende dan is het geen groot risico toch?
Maar misschien heeft je pa nog wijze raad voor je!

@lizzz kan je die man van nieuwe locatie niet vandaag nog spreken? Dat je iig  prijs weet. Misschien wel veel te duur dan kan je verder!


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1792 Gepost op: 19 februari 2013, 15:46:17 »
Net zo mooi is moet daar staan.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1793 Gepost op: 19 februari 2013, 15:56:27 »
@maggylove hij ging vandaag nog de offerte aanpassen! Maar wij hadden een offerte laten maken voor 100 personen. En die was al goedkoper als onze 1e locatie. Maar het moet naar beneden aangepast worden qua personen dus denk dat het alleen maar goedkoper wordt?

Ik heb mij er bij neer gelegd hoor! AS gaat morgen middag bellen naar de 1e locatie.om te kijken wat die te zeggen heeft. Zat vanmiddag gewoon in een dip!  :blush:

Heeft iemand ervaringen met permanente make up? Ik zit te kijken om mijn wenkbrauwen bij te laten tekenen. Ben nu elke dag met wenkbrauwen poeder aan de slag. Heb van mijzelf gewoon nog volle wenkbrauwen maar mis op een paar stukjes wat haar. En ik ben nieuwsgierig geworden naar de hairstroke methode :) 

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1794 Gepost op: 19 februari 2013, 16:14:09 »
Ik heb sinds kort wenkbrauw make up (poeder) met zo'n sjabloon echt super mooi. Mijn moeder heeft haar wenkbrauwen laten 'tatoeren' want ze had bijna niks. Echt mooi geworden!

Ach ja soms heb je ff een dip, komt allemaal wel op zn pootjes terecht!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1795 Gepost op: 19 februari 2013, 16:21:14 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:14:22 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1796 Gepost op: 19 februari 2013, 16:25:58 »
Geen ervaring met permanente make-up. Mijn moeder heeft een lijntje onder haar ogen, echt al jaaaaaren en dat ziet er nog steeds goed uit.

Destino, ik werk dadelijk 24 uur op contract. Ik heb wel gezegd dat ik eventueel 28-32 uur wil werken in de vakanties of als er iemand ziek is. Ik vind 24 uur voldoende. 24uur werken, 8 uur poetsen is 32 uur en dan heb ik ook nog wat tijd voor mezelf :). Scheelt ook dat ik niet hoef te werken om het huis te betalen. Van mijn salaris kunnen we extra dingetjes doen (is ook wel fijn).

Bedankt voor de leuke reacties op mijn kapsel

Edit: Zag net nog een PB in mn inbox staan van Mariska. Echt een super mooie jurk :D:D zoiets wilde ik in eerste instantie ook. Toen ik het aanhad stond het me niet  :dry: Het is echt een WOW-jurk
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2013, 16:28:48 door JoyceS »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1797 Gepost op: 19 februari 2013, 16:29:52 »
Ziet er leuk uit joyce, beetje "slordig" daar hou ik wel van.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1798 Gepost op: 19 februari 2013, 16:37:10 »
Ik heb een plaatje gevonden en ga vragen of mijn vriendin / kapster dit kan maken als mijn bruidskapsel :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1799 Gepost op: 19 februari 2013, 16:39:35 »
Leuk Lizzz, heb je lang haar? Ben benieuwd of die 'strik' lukt.

Ziet er leuk uit joyce, beetje "slordig" daar hou ik wel van.
+1 Daarom wil ik ook de curlies anders. Dit is te symetrisch.
Grappig eigenlijk.. In andere dingen ben ik een perfectionist.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards