collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073223 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2525 Gepost op: 17 april 2013, 18:40:30 »
Wedding 2013 hier nog een aantal. Ik weet niet wat je budget is dus ik heb gezocht naar redelijke prijzen.

www.basuijlings.com
www.bergh-fotografie.nl
www.weddingreport.nl
www.lutherfotografie.nl
www.ogenblikken.nl

Ik heb deze fotografen via de site bruidsfoto award 2013 van de bruid en bruidegom.

http://www.bruidenbruidegom.nl/nl/bruidsfotoaward/stemmen

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2526 Gepost op: 17 april 2013, 19:11:03 »
Wedding.... Ik weet niet op welke dag je trouwt , maar wij hebben aurorafotografie . Ze is (volgens mij ook redelijk betaalbaar)  moet ik er wel bij vertellen dat wij haar hebben geboekt toen ze nog een ander tarief had. wij hebben het deluxe pakket en betalen daar 700€ voor.wij vonden ook alle fotografen te duur. Maar op 6 sept is ze al bezet ;)

Destino hihi nou vanaf 20 weken ga ik aftellen hihi! Dan is het zo 6 september!
Ik heb nog geen foto kunnen maken  :blush: te druk .... Voor mijn gevoel werk ik alleen maar! Ik ben eigenlijk ook toe aan vakantie, maar goed dat heb ik in september pas!  Nu zit ik natuurlijk ook met mijn opleiding waar ik elke week school en een studiedag voor heb dus even een weekje vrij zit er ook niet in. En ik moet de schoenen maar naar de mensen in een Prive bericht gaan sturen want krijg de foto niet klein. Dus zal er (hopelijk) van de week even voor gaan zitten! Hihi....

Raar dat anna19 opeens weg is! Een beetje kritiek moet je toch tegen kunnen ;) en we hoeven het toch niet altijd met elkaar eens te zijn... :sleep:

Aggies ik neem aan dat je bij die zaak niet jullie taart gaan komen? Als je daar geeneens een beetje normaal kan proeven . Wat Joyces zegt een kleine bijdrage zou. Niet vreemd zijn maar een stuk taart kopen om de smaak te proeven .... Lekkere service!

Ik ga aanstaande zaterdag met mijn zus op pad om een jurk voor haar te kopen voor op onze bruiloft. We gaan naar de zelfde zaak als waar AS zijn pak laat maken, die maakt ook jurken op maat :) ook helemaal personaliseren . Zin in !!!!
« Laatst bewerkt op: 17 april 2013, 19:13:02 door Lizzz »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2527 Gepost op: 17 april 2013, 20:08:37 »
Destino probeerde net een Prive bericht te sturen met de foto's..... Volgens mij is het niet gelukt.
Als het wel gelukt is heb je misschien wel 6 a 8 dezelfde berichten haha sorry daarvoor dan ;)

Maar het lukt niet.... Ga er van de week eens op mijn gemak voor zitten :)

En dan stuur ik het ook naar de Andere dames als ze er interesse in hebben :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2528 Gepost op: 17 april 2013, 20:14:20 »
Wedding; Zoek je nog een duo of mag het ook een individu zijn? en welke regio?

Lizzz; Ik ben ook erg benieuwd. Ga er maar eens voor zitten ja :P Hihi, zie em wel verschijnen.


Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2529 Gepost op: 17 april 2013, 20:29:35 »
Lizz ik ben ook benieuwd! :-)

Saartjuh88

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2530 Gepost op: 17 april 2013, 20:49:37 »
Wedding 2013 wij hebben www.lerafotografie.nl  Ze maakt erg mooie foto's en nog niet zo duur

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2531 Gepost op: 17 april 2013, 21:04:44 »
Ik wil even kwijt dat het echt superlief is, dat jullie zo meedenken!!
Ga meteen even alle linkjes checken! 

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2532 Gepost op: 18 april 2013, 10:53:09 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:23:20 door destino »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2533 Gepost op: 18 april 2013, 11:20:39 »
Hmmm komt me bekend voor... Haha

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2534 Gepost op: 18 april 2013, 11:28:12 »
Misschien is het leuk om voor het stenen muurtje zo´n grote houten bak neer te zetten met verschillende planten en struikjes erin? Naar mijn idee is dat makkelijker te onderhouden dan wanneer je er tegels uithaalt en daar een border van maakt. In zo´n bak werk je wat makkelijker doordat het wat hoger is.
En dan zou ik onder het raam (of eigenlijk wat meer naar links, maar dan staat het bankje dus in de weg) ook een leuke pot neerzetten met een wat hogere plant erin.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2535 Gepost op: 18 april 2013, 11:38:34 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:22:41 door destino »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2536 Gepost op: 18 april 2013, 11:40:24 »
Eigenlijk allebei!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2537 Gepost op: 18 april 2013, 13:25:49 »
Hmm Destino, ik ben een beetje inspiratieloos op t moment.
Een bloembak is gemakkelijker te onderhouden. Misschien kun je ook iets (bloembak) aan de muur hangen.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2538 Gepost op: 18 april 2013, 13:34:44 »
Destino, stel je vraag anders even in het 'I'd rather be a hammer then A nail' topic, dan zien meer mensen het.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2539 Gepost op: 18 april 2013, 14:00:10 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:22:50 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2540 Gepost op: 18 april 2013, 16:28:07 »
@destino:
Ik vind zelf een houten bak met een schutting ook leuk, er is niet genoeg ruimte voor een steigerhouten loungebankhoek he?  Die gaat mijn as binnenkort maken.
Ook hou ik van die canvas doeken op de schutting van een foto die je zelf hebt gemaakt..

Hier begint alles m.b.t. het huwelijk steeds meer vorm te krijgen...
Stoelen zijn besteld voor de locatie die moeten dan dag voor het huwelijk worden versierd...ook gaan we dan de bloemen regelen voor versiering..
denken jullie dat dat verstandig is? Met een stel mensen is dat toch zo gebeurd? Ook het weekend ervoor staat al vast dat we de locatie dan gaan versieren (draperie, canvas doeken etc)

Misschien moeten we toch de week van het huwelijk vrij nemen , we hebben toch geen huwelijksreis..heb het idee dat we een heleboel dingen op het einde nog moeten gaan doen en omdat we veel zelf doen moeten we daar de tijd voor hebben..

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2541 Gepost op: 18 april 2013, 17:40:22 »
Dames het is eindelijk gelukt hoor, jullie hebben als het goed is allemaal een Prive bericht met de schoenen :) hopelijk niemand vergeten  :blush:

Destino, wij hebben een balkon dus heb helemaal geen ideeën over tuinen hihi.

Wedding heb je al een fotograaf gevonden?


Ow ik moet even een leuk verhaaltje vertellen. Ik was gister bij mijn moeder en die past op mijn neefjes en nichtje. Nu was mijn pa heel de dag in de tuin bezig geweest en die jongens (1,5 jaar en 2,5 jaar) hadden geholpen maar opa was best moe geworden. Dus hij zei tegen mijn moeder ik ga even boven op bed liggen, ik zie sterretjes. Dus even later vraagt mijn neefje van 2,5 , Oma waar is opa? Zegt mijn moeder : die ligt op bed hij zag sterretjes. Waarop mijn neefje zei: OMA ik ga ook naar boven ik wil ook sterretjes zien !

Haha ik vond het zoooooo schattig!!!! Heb zo hard moeten lachen hihi  :biggrin:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2542 Gepost op: 18 april 2013, 18:27:09 »
:lol2: om t neefje van Lizzz! Heerlijk die nuchterheid van kinderen.
Leuke schoenen :D

Wedding, de locatie versieren is in principe in een paar uurtjes gebeurd als je met een paar mensen bent.
Wij hebben in de week voor ons huwelijk ook vrij.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2543 Gepost op: 18 april 2013, 19:34:41 »
Hihihi echt leuk, zulke kleintjes met hun onschuldige opmerkingen!
Heb je foto's ontvangen hoor Lizzz (in supersize formaat ;)), ik vind ze echt heel speciaal, volgens mij super bij je jurk!

@Destino voor aan de weg zou ik inderdaad met zwaardere potten/borders werken. Ik vind die met die schuttinkjes ook erg leuk! Voor tegen het huis zou je ook met rieten manden kunnen werken oid. Hier ook een tuinprobleem hoor  :blink: Achter in de tuin krijgt het gras geen zon, dus is meer mos dan gras.. Zitten nu te denken om daar ook borders te plaatsen. Hebben we op andere plekken in de tuin ook al.

@Wedding Dus jullie gaan vanalles zelf doen? Wel erg leuk hoor! Kan je het echt helemaal naar je zin maken. Met wat hulp moet het vast snel gaan, maar voor je gerust toestand zou ik lekker wat dagen van te voren vrij nemen hoor! Kan je helemaal relax en stressvrij je huwelijk in!
En nog steeds op zoek naar een fotograaf? Welke regio? Mijn broer heeft ook een niet al te dure.. zou is kunnen navragen welke dat was. Wij hebben zelf www.dviews.nl, dus die is de 20e al bezet, en jij ging trouwen op..?

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2544 Gepost op: 18 april 2013, 21:06:01 »
Thnx ik heb nu 2 afspraken staan.. weet volgende week meer...
Ja we doen heel veel zelf... wordt nog best een werk voor het huwelijk moet maar goed plannen haha
Ik post even de datum niet want familie leest mee, vooral mijn schoonmoeder hahha

Lizz ooh wat schattig!

@tuinperikelen: ik ga morgen groententuin aanleggen :)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2545 Gepost op: 18 april 2013, 21:23:20 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:20:21 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2546 Gepost op: 18 april 2013, 21:29:52 »
Sorry hihi! Geen idee hoe dat moest  :blush:

Succes met jullie voortuin destino. Jullie gaan er vast wat moois van maken :)

Ook wij hebben de week voor ons huwelijk vrij, gewoon om even de laatste dingen te regelen.
Wij versieren onze feestlocatie ook zelf, met behulp van familie en de cm's .
Ik denk dat het met een groepje goed te doen is en het zo klaar is hoor!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2547 Gepost op: 18 april 2013, 21:31:36 »
Wat is er veel geschreven weer (en ik ben lang niet geweest natuurlijk…)

Oh balen Wedding dat je fotografen stress hebt. Heb je inmiddels al wat andere kunnen benaderen?

Wij nodigen geen collega’s uit. Op mijn werk weten ze dat ik ga trouwen. De plechtigheid is openbaar en dan is welkom wie er wil bij wie zijn van collega’s maar op het feest willen we geen collega’s. Ik heb wel een aantal collega’s die ik uit zou willen nodigen maar vind zelf dat ik geen onderscheid kan maken dus dan niemand, behalve bij de plechtigheid en dat voelt ook goed zo. Mijn vriend wil helemaal niemand van zijn werk erbij en dat respecteren ze ook.

Wat een rare reactie Aggies dat je geen taarten mag proeven. Misschien goed om je te gaan orienteren op iemand anders, want juist proeven is belangrijk.

Ik zou ook eerder kiezen voor een bloembak dan voor een border Destino. Misschien de bloembak zelf maken zodat je het precies zo groot/klein en hoog of juist laag kan maken hoe je het zelf wil? Mijn vriend heeft in de voortuin ook een bloembak gemaakt die precies even groot is als het hek wat er staat. Klinkt simpel zoals ik het nu op schrijf maar het maakt de voortuin helemaal af, zelfde kleur geschilderd en zit er gelijk leuk uit vinden we zelf.

Een dag van tevoren de stoelen versieren zou moeten lukken met een paar mensen denk ik Wedding. Maar als het kan zou ik zeker de week van het huwelijk vrij nemen. Dat is net wat rustiger voor jezelf denk ik.  Ik heb er ook over zitten dubben en uiteindelijk gedaan, voelt nu al goed laat staan als het zover is straks hihi!

Hahahahaha Lizzz wat schattig van je neefje, heerlijk he die kleintjes? Dank je wel voor je berichtje, mooie schoenen!

Wij gaan a.s. dinsdag naar de notaris, ben benieuwd. Gisteren was ik eventjes in de stad en toen ben ik even een zaak ingelopen waar mijn vriend wil gaan kijken voor zijn trouwpak. Even gekeken wat ze hebben enzo, was leuk! Veel mooie pakken gezien, overhemden die bij mijn kleur jurk lijken te passen en stropdassen in de kleur oudroze. Stel dat ik alsnog niet mee ga dan heb ik er wel een goed gevoel over nu ik weet wat er mogelijk is.

Ik kreeg deze week een mailtje van de site bedankjes.nl. Ik had ze eerder al gemaild om te vragen of het mogelijk is om gluten vrije chocola te krijgen ivm een allergie bij een van onze gasten. Toen kreeg ik een mailtje terug dat het niet kon maar deze week mailden ze dat het mogelijk is, ben blij! Nu gaan we het idee van chocola als bedankje echt zo goed als zeker door zetten. Zo netjes ook van bedankjes.nl dat ze er gewoon op terug komen ook, ook al is het eventjes geleden.

Vandaag bij mijn vriendin geweest die tegelijk met mij ziek is geworden (wel een andere vorm van kanker maar je maakt wel hetzelfde door), samen zijn we nu ook beter en zitten we tegen onze controles aan te hikken volgende maand… Was supergezellig bij haar, heerlijk gelachen, gepraat maar ook gehuild samen. Het is zo bizar om tegelijk zoiets mee te maken, tegelijk weer beter te zijn en nu lekker bij elkaar op de koffie te komen.

Vanmorgen had ik nog wel een stunt. Ik had de was buiten gehangen want het zonnetje scheen zo heerlijk en het waaide dus prima, kan het zo de kast weer in. Ik wil naar mijn vriendin gaan, kijk nog even naar buiten en zie zo de droogmolen om waaien… gelukkig was ik nog thuis.
Dat ding staat wel in de grond maar omdat we de tuin met de hoge druk schoon hebben gespoten is het zand waarmee dat ding verankerd stond deels weggespoeld en dan heeft het geen houvast meer.  Had ik heel niet opgelet en omdat het al meer dan een uur normaal buiten hing was het me ook echt niet opgevallen. Kon er achteraf wel om lachen maar op het moment zelf sta je wel even gek te kijken.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2548 Gepost op: 19 april 2013, 14:05:50 »
Hihi Vlinder, lekker handig! Gelukkig was je nog thuis. En toch een 'geruststelling' dat de zaak voor je vriend zijn trouwkleding ook door jou is goedgekeurd! ;)

@Lizz ik zou ook niet weten hoe ik ze moet verkleinen hoor. Heb jouw foto's nu ffies naar paint gekopieerd en verkleind (oh.. zo kan je ze dus verkleinen denk ik..  :blush:)

@destino Verticuleren, heb er inderdaad wel van gehoord ja. M'n opa had nog zo'n machine staan, maar volgens mij handmatig en dat schijnt nogal rotwerk te zijn..

Kom net bij de autodealer vandaan. M'n winterbanden omgewisseld voor zomerbanden.. laat de zomer dus maar komen! (en ik kom thuis en het regent...)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2549 Gepost op: 19 april 2013, 15:05:58 »
Lizzz je bent mij vergeten! Hihi

Voor mij nog even48 dagen.... ben zooooooo zenuwachtig! Maar eerst morgen naar cuba :-)

Destino sorry ik ben niet zo crea mbt tuinen enzo.

Wedding succes met zoeken van fotograaf!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards