collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073731 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2825 Gepost op: 13 mei 2013, 20:50:11 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:04:37 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2826 Gepost op: 13 mei 2013, 20:51:50 »
Nou.. Hèhè, ik ben weer bijgelezen hoor. We hebben bij elkaar weer veel dingetjes voor onze bruiloften geregeld. Volgens mij zijn alle lijstjes al best kort.

KM, wat ontzettend balen van  jullie fotograaf. Is ze niet op vakantie (meivakantie) ofzo? Een nieuwe fotograaf vinden voor dat geld, is denk ik geen gemakkelijke opgave. De jurk die je hebt, moet ik even terugzoeken. Volgens mij vond ik em mooi toen van bianca. Ik zoek em zo ff op.

Wedding. Fijn dat de operatie verder goed gegaan is! Gelukkig verder niets gevonden wat er niet hoort. Ben je inmiddels al opgeknapt?

Ah lizz, dat is echt jammer van die cadeau’tjes. Hoe komt t? Nat geworden of slecht materiaal? De helium heb ik ook niet goedkoper gevonden. Heb het tegelijk met de ballonnen besteld.

Vlinder; Wat fijn dat je de stof gevonden hebt!! Waar heb je het uiteindelijk gevonden?

MD; Dat is balen ja. Weer een beetje bij kunnen slapen vannacht? Als het warm is op jullie trouwdag kun je de bedankjes misschien in koelboxen vervoeren. Hebben jullie voor nu een kelder oid? Daar zal het koud genoeg zijn.

Destino; Oh echt.. Met kant erin gerold?! Hmm, dat is inderdaad gemakkelijker dan ik dacht.

Maggy; Voor jullie schiet het echt al op. Dat schilt toch weer wat met jullie eerste datum ;-)

Zag zojuist de offerte voor de taart in mn inbox verschijnen. €173,- voor de taart à 40 personen. Gedecoreerde minicupcakes €1,20-1,25 (weet t ff niet meer uit mn hoofd). Duurder dan we begroot hadden. Mja had dan ook niet veel begroot, omdat eigenlijk een kennis van ons t zou maken tegen materiaalprijs.
Gisteren het eerste bedankje gemaakt om te kijken hoe het eruit zien. Het wordt een theebakje/schaaltje met theezakje, koffiestick (nescafé/espresso e.d.) en een merci in een paarse folie met paars lintje en kaartje eraan. Ga morgen of donderdag even naar de action om te kijken hoe duur die bakjes daar zijn. Anders haal ik ze bij de blokker à 50cent per stuk (eigenlijk 35 cent, want we hebben personeelskorting via mn zwager).

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2827 Gepost op: 13 mei 2013, 21:01:37 »
Ik heb geprobeert alles bij te lezen, maar te veel om overal op te reageren. Maar iedereen is lekker bezig met de voorbereidingen. Zijn jullie al een beetje nerveus? Ik kan niet wachten in ieder geval :-)

Joyce 173 euro voor een taart voor 40 personen in toch juist goedkoop? Tenminste dat denk ik hahahaha als ik de prijs vergelijk met die van ons...

Sperzieboon vandaar! Nou lekker Maggy :-) voor jou is het indd lekker dichtbij. :-)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2828 Gepost op: 13 mei 2013, 21:13:29 »
Nerveus? Nee, echt niet. Komt vast nog wel ;)

De bruidstaart is inderdaad goedkoop tegenover als ik het bij een andere 'vreemde' bakster moest bestellen. Heb hogere prijzen gezien. Maar duurder in het opzicht, dat wij eigenlijk alleen de inkoopkosten hoefden te betalen. Dat bedoelde ik.

Was inderdaad veel bijlezen. Ik heb ook niet overal op gereageerd hoor

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2829 Gepost op: 13 mei 2013, 21:37:09 »
Ja aggies ik heb m verplaatst naar juni (omdat ook de bestemming anders werd)

Best dure taart joyce! Er zijn ook heel veel hobby bakkers die echt goed zijn. Er is ook zo'n forum voor bakkers en dan kan je oproepje doen... bijvoorbeeld nattysfunkycakes.nl
Haar taarten zijn best goed.



vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2830 Gepost op: 13 mei 2013, 22:04:58 »
Ik doe alleen oorbellen bij mijn trouwjurk. Omdat ik een halterjurk heb vind ik het niet mooi om nog een kettinkje om te doen. Heb het er  in de winkel wel even bij om gehad maar stond niet mooi.
Omdat ik van die handschoenen met een lusje heb doe ik geen armband of iets dergelijks om.

Hahahah MD dat van je armen wat je zegt herken ik wel. Op de sportschool ben ik de afgelopen weken ook al bezig om mijn armspieren meer te trainen.
Leuk dat je zaterdag met je moeder en zusje in Amsterdam gaat kijken voor kleding voor het trouwen en de shoot!

Wow Maggylove wat gaat het snel ineens voor jou, spannend!

Hihi! Wedding… wat een gekke droom. Kan je nagaan hoe je er toch mee bezig bent he?

Ja Destino ik heb stof gevonden op de lapjesmarkt. Echt ook gewoon bij het laatste kraampje, de rest had echt helemaal niet iets wat er op leek ook.
6 euro vind ik ook best prijzig nog. Misschien een goed idee om bij andere bloemenzaken te vragen wat het daar kost?
Ik denk dat ik voor mijn zus voor een cd ga, vind dat zo’n leuk idee! Dan heeft ze iets persoonlijks waar ze ook echt iets aan heeft.
Superleuke foto’s Destino en wat een geweldige kaart hebben jullie!

Leuk een roze loper Lizzz, ik ben ook echt helemaal van die kleur hihi!

Kirriemirrie heb je nog wat van de fotograaf gehoord?

Moet zeggen dat ik het ook niet duur vind hoor de kosten van de taart Joyce. Maar wel duurder inderdaad dan wanneer je alleen de inkoopkosten zou hoeven te betalen.

Mijn nichtje maakt zelf taarten, zij woont in Lopik. Geen idee of dat bij jou in de buurt is maar zij is niet duur volgens mij. Ik zou je haar contact gegevens via PM kunnen sturen?

Hier vandaag geen nieuws over ons huwelijk. Behalve dat ik er ontzettend veel zin in heb hahaha! Vind het ineens best snel gaan ook…

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2831 Gepost op: 13 mei 2013, 22:13:40 »
Ja ik heb gister even die sites met helium zitten bekijken. Denk toch dat ik die prijs er voor moet uitgeven. Geeft ook niet, maar als het goedkoper kan ;) hihi.

Joyce ik vind 173€ ook mee vallen hoor. Als je het bij een banketbakker laat maken. ( vriend van ons is banketbakker ) die vertelde dat ze per stukje taart zo 5 a 7,50€ rekenen!!! Wij hoeven idd alleen de ingrediënten te betalen. We zijn zo 220€ kwijt voor een taart voor 100 man. Hmmmmmm kijk er nu al naar uit hih!

Maggy wat spannenddddd !!! Zo leuk dat het voor jou al bijna zo ver is!!!! Je laat ons natuurlijk wel even weten hoe julliedag was he na dat jullie terug zijn!!??!!

Ik had toch verteld van die vriendin van mij welke zwanger is? Die zijn vandaag om 09:00 uur getrouwd in het gemeentehuis. Ze wilde ook een mooie grote bruiloft Maarja met een baby in haar buik wilde ze dat niet doen. Ze zijn nu getrouwd zodat alles voor de baby goed geregeld is. En over een paar jaar doen ze het opnieuw met wel een feest erbij enzo.

Ik heb er ook zin in hoor vlinder, kan niet wachten!!!!
Ik ga morgen voor 3 dagen op cursus. Neem mijn iPad mee want schijnt wifi te hebben. En als ik mij dan savonds verveel kan ik nog ff op het forum spieken ;)
Nu moet ik zeggen dat de avonden ook gewoon ingepland zijn voor de cursus dus ben benieuwd. Ieder geval fijne avond allemaal! En ik lees alles wel weer bij ;)

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2832 Gepost op: 13 mei 2013, 22:40:12 »
Jeetje, volgens mij jadden as en ik ook beter verder kunnen kijken dan ons neus lang is. Wij betalen 500 euro voor een taart inclusies 20 trouwjurk koekjes en pumps koekjes. Voor 45 man  :blink:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2833 Gepost op: 14 mei 2013, 00:15:49 »
Holy Cow, 500 euro? Mag wel een verdomd lekkere taart zijn dan!

Hier ben ik druk met de uitnodigingen en de fotograaf natuurlijk, we gaan woensdag naar het restaurant om alles daar ook te bespreken, helemaal zin in! Ik heb nu alleen geeeeen idee wat ik met de uitnodigingen wil doen, aangezien het natuurlijk een iets anders dan anders trouwdag is, kan de juiste woorden nog even niet vinden!

Verder even geen nieuws, moet gaan slapen, morgen weer werken!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2834 Gepost op: 14 mei 2013, 07:08:38 »
Normaal gesproken betaal je voor patisserie wel iets van  €7,50, maar ik vind dat er wel een groot verschil is tussen een hobby bakker of een banket bakker.

wij gaan nog onderhandelen over de taart, ik heb geen idee wat er mogelijk is qua ontwerp en wat dat voor invloed heeft op de taart.

Kirrie: heb je nog iets gehad aan mijn tips voor fotograaf?

Maggy: spannend hoor, kan je ons straks mooi tips geven als ervaringsdeskundige!

Lizz: veel plezier op cursus, 220 euro voor een taart voor 100 man is een koopje!

vlinder ik heb geen idee wat ik als ketting wil, ik ben bang dat ik al snel teveel wil met mijn haar en dan ook nog veel sieraden staat niet..

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2835 Gepost op: 14 mei 2013, 12:12:17 »
Veel plezier op cursus Lizzz. Interessant onderwerp?

Nah 500 euro is natuurlijk niet zo duur voor een taart bij een banketbakker. En er zit natuurlijk ook zo veel verschil in!
Lopik is niet bij ons in de buurt (Ik woon in Veldhoven -bij eindhoven-). We gaan onze taart wel door deze hobbybakster laten maken. We hebben ook andere opgezocht en daar gaan prijzen vanaf 4.50 € p.p. Nu vanaf 4 € en met wat bij willen komt dat uit op €4,235 p.p, dus mooie prijs voor hier in de regio.
http://www.taartvanbregje.nl/

Ik ga zo ff naar de action om te kijken of ze hebben wat ik wil voor de bedankjes.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2836 Gepost op: 14 mei 2013, 12:47:19 »
Ow leuk joyce, i love action! Wat wil je gaan doen??

@Wedding, ik ben inmiddels bezig met 2 fotograven...hopelijk komen we eruit samen! Bedankt!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2837 Gepost op: 14 mei 2013, 14:42:37 »
@KM
Gisteren het eerste bedankje gemaakt om te kijken hoe het eruit zien. Het wordt een theebakje/schaaltje met theezakje, koffiestick (nescafé/espresso e.d.) en een merci in een paarse folie met paars lintje en kaartje eraan. Ga morgen of donderdag even naar de action om te kijken hoe duur die bakjes daar zijn. Anders haal ik ze bij de blokker à 50cent per stuk (eigenlijk 35 cent, want we hebben personeelskorting via mn zwager).

Helaas, hebben ze hier bij de action niet van die theezakjesbakjes/schaaltjes. Dan ga ik ze maar bij de blokker halen. We denken er ook aan om bv bij de helft een minigarde te doen. (in de zin van de koffie opkloppen of melk kloppen)

Hopelijk wordt het iets met een van de fotografen. Is het gelukt met het budget?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2838 Gepost op: 14 mei 2013, 15:09:07 »
Ow ja, dat had ik wel gelezen ;-)
Ze hebben bij de xenos ook wel veel van die leuke bakkies daarvoor!

Ja, we zijn bezig met zoeken en kijken wat we willen en wat de mogelijkheden zijn. Ik twijfel of we de fotograaf tot tijdens het diner willen of tot het diner...maar goed, dat moeten we even bekijken! Nu eerst maar even kiezen welke we willen, qua fotostijl zijn ze wel heel anders dan de fotograaf die we hadden, maar goed, dat is niet anders.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2839 Gepost op: 14 mei 2013, 19:36:51 »
Ik ben even benieuwd wat jullie van het volgende vinden. De vriendin van de beste vriend van as die dus mee gaan naar aruba voor de bruiloft heeft het volgende gekocht om aan te doen

http://www.mijnalbum.nl/Album=FS6L3IMU

(Hou even in je achterhoofd dat we maar met 7 zijn, dat ik vaker heb gezegd dat ik geen wit wil )


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2840 Gepost op: 14 mei 2013, 19:51:01 »
Ow daar zou ik echt totaal not amused van worden! nee nee nee......maar het is toch ook gewoon beschaafd om geen wit aan te trekken naar de bruiloft van iemand anders!?!?! Neee....dit is not done in mijn boekje! (en ik gok bij jou ook niet! )

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2841 Gepost op: 14 mei 2013, 19:58:49 »
Helemaal met KM eens. Daarbij vind ik ook dat als je al gezegd hebt dat de gasten geen wit aanmogen ( of nja dat je dat niet graag hebt), ik dat zeker echt helemaal niet vind kunnen.
Wat weerhoud je om er daarop terug te komen?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2842 Gepost op: 14 mei 2013, 20:12:21 »
Ik word ook echt gek van binnen!  Ze zegt dat het niet wit is maar creme maar dan nog. Waarom zoekt ze die grens op. En dan ook met die glitters! Glitters op de jurk, op dr tas en op dr schoenen. Wil je opvallen ofzo.

Nou ze snapt het gewoon niet denk ik..... ik wil er geen groot gedoe van maken....

Ze komt gewoon niet op de foto's!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2843 Gepost op: 14 mei 2013, 20:19:58 »
hahaha...das ook een oplossing maar kan ze dat niet gewoon thuis laten voor een ander feestje en gewoon iets "normaals" meenemen naar AUA? en inderdaad, creme, wit, gebroken wit, roomwit...allemaal hetzelfde, lekker kortzichtig van haar in elk geval! Kan je as er niet gewoon iets van zeggen???

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2844 Gepost op: 14 mei 2013, 20:35:17 »
As ziet het probleem niet...... en wil zich er niet mee bemoeien.

Ik ben blij dat ik iig niet de enige ben die er zo over denkt. Heb van paar mensen al gehoord waar maak je je druk om? Maar ja die trouwen niet.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2845 Gepost op: 14 mei 2013, 21:00:45 »
Succes met de cursus Lizzz! Hopelijk kan je 's avonds nog even ontspannen op het forum meelezen ;-)

Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen Maggylove wat de vriendin van de beste vriend van je AS aan heeft met jullie trouwen. Sowieso vind ik dat gasten eigenlijk niet in het wit/creme of iets wat daar op ljikt kunnen gaan maar als je het aan hebt gegeven vind ik het sowieso niet kunnen. Wat kunnen mensen er dan toch hun eigen ideeen op na houden he?

Lastige keuze Kirriemirrie de fotograaf tot het diner of tijdens ook nog aanwezig laten zijn. Ik zou niet weten wat ik zelf zou doen eigenlijk.  Mijn neef is fotograaf en die maakt de foto's op onze bruiloft en daarom is hij er de hele dag bij..

Wij zijn net terug van de notaris. Akte is getekend dus dat is ook weer klaar. Een kennisje belde net met een tip over bloemen en corsages dus ik ga zo die bloemist even mailen. Hoewel dat voorlopig nog niet geregeld hoeft te worden is orienteren altijd goed en leuk hihi!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2846 Gepost op: 14 mei 2013, 22:47:58 »
Maggy, dat kan ze echt niet maken hoor!! Alsof ze zelf de bruid is! En jij hebt toch ook een kort jurkje? Een buitenstaander zou dan niet weten wie de bruid is  :blink: Als ik jou was zou ik gewoon, rustig, zeggen dat je het niet op prijs stelt dat iemand ook in lichte kleding komt. En dan kan je er ook best bij zeggen dat je er eigenlijk geen big deal van wilde maken, maar dat je aan je zelf merkte dat het je niet lekker zat en het dus toch maar zegt oid.

Wij hebben nog geen idee wat onze taart kost. We hebben een ijstaart en we gaan van de zomer proeven. Dus ben benieuwd! Hoop dat het een beetje te betalen is.

@Joyce Jammer dat ze die schaaltjes niet meer hadden bij de action. Ach er is vast wel wat te vinden bij een andere winkel!

@Vlinder Weer wat van je to-do lijstje af! Fijn!

@Kirrie Lastig inderdaad een fotograaf tijdens of tot het diner. Aan de ene kant zijn foto's van opgemaakte borden wel mooi, aan de andere kant ga je geen foto's in je trouwalbum doen met niet elegante monden vol met eten.. Bij ons is de fotograaf er wel bij, maar dat is omdat we daarna nog een ceremonie hebben.

@Lizz En wifi op je Ipad? Succes in ieder geval.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2847 Gepost op: 15 mei 2013, 00:54:49 »
Maggy, je kan altijd nog een fles rode wijn in haar koffer doen...met een barst erin! hihih....(insert evil laugh) maar nee...serieus, ik zou er wel iets van zeggen, niet boos, misschien op een grappige manier, maar ik zou wel m'n punt maken! We waren trouwens bijna collega's geworden! kreeg een aanbod voor kantoor Almere, helaas maar tijdelijk en geen man. functie...maar wie weet!

En de fotograaf, ben er nog niet helemaal uit, maar we wilde heel graag een soort van photobooth dus het zal wel tot begin diner worden of zo...of in elk geval tot na de ontvangst borrel, en dat ze dan weg gaat! Ik heb alleen ook van die gave foto's gezien voor het eind van de avond, dat de lift deuren dicht gaan en dat dat dan de laatste foto's in het album worden, maar goed, misschien kan iemand anders met een degelijke camera die maken!

Fijn dat de akte getekend is Vlinder, ook weer van het lijstje af!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2848 Gepost op: 15 mei 2013, 09:15:28 »
Vanavond weer samen sporten, ik zal kijken of ik iets subtiels kan zeggen. Zit me idd wel dwars.

Almere? Daar zit toch geen vx? Misschien franchise?

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2849 Gepost op: 15 mei 2013, 09:22:48 »
Maggylove Ik vind het het echt respectloos van haar. En dan ook nog al die glitters! Het lijkt wel een discobal :-) en het erge is nog dat zij het speciaal voor jullie bruiloft heeft gekocht :blink: Kan je het niet alsnog tegen haar zeggen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards