Algemeen > Aangeboden/gevraagd

Gezocht: ivoren bruidsschoenen maat 42,5

(1/2) > >>

injaja:
Hallo allemaal,

Ik ben hard op zoek naar schoenen passend bij mijn trouwjurk (kleur ivoor met paars/grijs). Heb alleen een lastige maat... Meestal 42,5, soms past ook 42 of 43; ligt er natuurlijk aan hoe de schoen valt. Als je nog een goed/net paar hebt liggen en als je woonachtig bent in Overijssel (of Drenthe), dan zou ik ze graag van je overnemen!

Alvast bedankt!

Yvon83:
Ik heb zelf ook maat 42 en ik heb een paar gevonden via marktplaats, staan er erg veel op. Ik heb nu schoenen van Rainbow en er zit een vrij lange teen aan, waardoor ik ruimte zat over heb. Dus misschien voor jou een idee om op marktplaats te kijken?

injaja:
Yvon, dankjewel voor je reactie!
Ik ben marktplaats ook al een tijd aan het afstruinen.. Maar ben bang dat wanneer ik 42 bestel, ik deze schoenen niet zal passen, aangezien ik in de winkel ook vaak 43 heb (de 'scapino-42' maat pas ik bijv. nooit). Maar als Rainbow ruim valt, dan kan ik een 42 eens proberen! Bedankt in ieder geval!

Roze:
Ik herken het probleem. Zelf zoek ik ook op Marktplaats en ik vraag er dan gewoon bij hoe ze vallen. Mijn bestelde schoenen zijn inmiddels onderweg, dus ik ben benieuwd of ik goed gegokt heb!

injaja:
Hoop voor je dat ze passen! :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie