collapse

Auteur Topic: Feestlocatie/ Zaaltje Gezocht Omg. Bergen Op Zoom/Roosendaal En Omstreken  (gelezen 3511 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bibi0406

  • Gast
Lieve iedereen,

Voor onze steeds dichter naderende trouwdag zijn wij nog opzoek naar een locatie waar wij een buffet kunnen doen (met eigen catering, of goedkoper dan onze eigen catering met een aansprekende prijs + menu) voor +-40 man (waaronder minimaal 10 kids) en daarna een feest met in totaal 70 man. Met aanlevering eigen dranken +hapjes. We hebben al flink wat rondgekeken en rondgevraagd en zijn erop uit gekomen dat we het liefst dus een zaaltje huren wat we zelf moeten versieren oid.

We doen graag eigen catering+dranken omdat dit veel in de prijs scheelt + ik veel eigen ideeen heb en onze CM en anderen die helpen ook.

Zoeken het liefst in Bergen op Zoom ivm reisafstand maar Roosendaal is evt ook nog te doen (dan gaan mensen maar carpoolen ofzo hihi).
We zoeken naar een wijkgebouw, zaaltje bij vereniging, speeltuin, tennisclub. Of een leuke locatie die iets kunnen realiseren binnen ons op dit moment geschatte budget van €1500,- incl drank, eten en hapjes.

Alle tips zijn welkom!!

Dankjulliewel:)

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Feestlocatie/ Zaaltje Gezocht Omg. Bergen Op Zoom/Roosendaal En Omstreken
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2012, 10:42:27 »
-
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2016, 14:51:00 door Ik83 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards