collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069994 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4800 Gepost op: 21 december 2014, 21:02:52 »
Vlinder, kan me wel voorstellen dat je een beetje klaar bent met de ziekenhuisbezoekjes. Hoop dat t wel wat oplucht dat je nu besloten hebt het met de chirurg te bespreken.
Hoe was de Hobbit? En gezellig gehad met vrienden vandaag? Nog twee daagjes, dan vakantie! Goed vooruitzicht!

En joyce, ook via hier nog een keer gefeliciteerd! Hopelijk heb je het leuk gehad vanmiddag.
Manlief is sous-chef, dus drukke dagen in het restaurant met kerst. Maar gelukkig heeft ie tweede kerstdag vrij.

Lizz, dank voor de uitleg ;) Snap ik t weer een beetje. Beetje jammer van die bijwerkingen, vooral voor je man..☺️Hoe vaak moet je nu naar het ziekenhuis? En jij ook al visite vandaag!

In tegenstelling tot jullie had ik t rustig vandaag (o nee, mijn ouders zijn nog even langs geweest! Haha). Lekker bezig geweest in de garage. Resultaat hebben jullie al gezien op FB. Vind m best goed gelukt!
Nog drie daagjes werken en dan alweer kerst!




Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4801 Gepost op: 22 december 2014, 11:55:40 »
Sperzieboon jij was lekker creatief bezig geweest ja. Was een geslaagde middag zag ik! Heel erg leuk!

Ja ik moet steeds om de 3 / 4 dagen terug komen dus ben de afgelopen dagen veel in het ziekenhuis geweest. Vanochtend weer geweest en moet zaterdag weer terug. (Eigenlijk vrijdag maar dan is het 2e kerst dag) ik heb al wel medicatie gekregen om opnieuw een menstruatie op te wekken en dan moet ik 100mg clomid gaan slikken. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.... Aangezien ik heb gelezen dat de bijwerkingen alleen maar heftiger gaan worden :(

Het gaat snel he , bijna kerst ! Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat t bijna kerst is!
Vandaag en morgen ben ik vrij, woensdag werken en dan pas in het weekend werken.
Manlief heeft 2 weken vrij dus we gaan vandaag gezellig kerst kados kopen!

Hoe was je verjaardag Joyce? Was het vol te houden voor je?

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4802 Gepost op: 22 december 2014, 13:31:27 »
Joyce, gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag heb gehad.

Lizzz heftig hoor, ik hoop dat de medicatie snel het gewenste effect heeft.

Sperzieboon, lekker om zo creatief te zijn!

Vlinder hoop dat de arts je enel kan helpen en je van de pijn af bent.

Hier gaat alles goed, aan het genieten van mijn meisjes. Eliza is zo'n fantastisch meisje, ze lacht nu en maakt al praat geluidjes. Zo lief!
Anna gaat nu ook hard, ze praat met volledige zinnen en het worden steeds meer gesprekjes.
Kijk erg uit naar de feestdagen, lekker genieten met elkaar.
Met mijn schoonvader gaat het redelijk, de uitslag van de scan was positief nu nog even de vervolgonderzoejen afwachten. Het geeft in iedergeval meer perspectief!

Alvast hele fijne feestdagen voor iedereen!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4803 Gepost op: 24 december 2014, 09:20:04 »
Heb je een gezellige verjaardag gehad Joyce? En hoe voel je je nu?

Nachtdienst met Oud en Nieuw zal wel druk worden Lizzz... gaat de nacht wel snel voorbij.
Vervelend dat je zo last hebt van de bijwerkingen. Zou dat ook gewenning kunnen zijn nog? Zijn de ziekenhuis bezoeken goed te combineren met je werk?

Fijn Mariska dat je zo geniet van je meiden. En dat Eliza lacht en praat geluidjes maakt, heerlijk! Wat goed dat Anna al met volledige zinnen kan praten, leuk!
Goed om te horen dat de uitslag van de scan van je schoonvader positief was. Nu nog duimen dat de vervolgonderzoeken ook positief zijn.

Ik heb vakantie vanaf vandaag. Fijn bij Sanne zijn de hele tijd hihi! Vanmorgen vroeg al boodschappen gedaan dus dat hoeft vandaag niet meer. Was vanmorgen al best heel druk, pfff! Verder zie ik wel hoe het vandaag loopt, denk dat we een rustig dagje houden omdat het voor Sanne morgen ook al druk genoeg gaat worden...
Ze heeft eindelijk, sinds een week, weer een nachtje door geslapen. Voel me gelijk een ander mens :-)

Ik wil iedereen vast hele fijne feestdagen wensen!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4804 Gepost op: 24 december 2014, 10:13:34 »
Mariska, fijn dat je meiden zo goed vooruit gaan!
Goed te lezen dat de uitslag van sv positief is.

Vlinder, Geniet van de vakantie!
Ja hè, druk in de winkels. wij hebben gelukkig alles al binnen. Maandagmorgen was het nog lekker rustig.

Lizz, heftig al die bijwerkingen. Kun je niet andere medicatie krijgen (spuiten?)
Dat zal vast druk worden met oud en nieuw. Wat Vlinder al zegt, dan  gaat het wel snel voorbij.

Sperzieboon, dat was inderdaad een creatieve dag. Zag er erg leuk uit!

Bedankt nog voor de felicitaties. Ik heb me lekker jarig gevoeld. O.a. doordat ik niet hoefde (mocht) lopen van de rest. Dus lekker kunnen kletsen met iedereen. Weer goed verwend.

Iedereen fijne kerstdagen!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4805 Gepost op: 27 december 2014, 11:11:39 »
Hallo Dames.

Hoe was jullie kerst? Hebben jullie aan kadotjes gedaan? En hebben jullie lekker gegeten?

Mariska wat fijn dat er perspectief in zit! Spannende tijden hoor. leuk dat je meisjes zo'n ontwikkeling door maken  :biggrin:

Vlinder heerlijk vakantie! Slaapt Sanne al weer goed door? Of wat het maar tijdelijk ;-)

Joyce fijn dat je jezelf toch jarig gevoeld heb!

Ik kom net weer uit het ziekenhuis. Geen verandering dus we kunnen zeggen dat die 50 mg Clomid niet gewerkt heeft.
Nu moet ik weer menstruatie opwekken en daarna 100 mg Clomid gebruiken.
Ik gaf aan dat ik zo'n last heb van de bijwerkingen. Maar deze vervangende arts zei dat ik dat er maar bij moest nemen.
"het hoort er een beetje bij" En geef het een kans. Zei ze nog.

als het echt niet gaat contact opnemen met de poli. Nou ik kijk het aan maar als ik dubbel zo veel bijwerkingen heb als nu dan vind ikhet erg om er mee door te gaan. Heb gewoon medelijden met mijn man  :blush: Haha die moet het meestal ontgelden ..... Maar hij handeld het erg goed moet ik zeggen.  :steaming:

Spuiten gaan ze pas doen als de clomid niet werkt.
Dus we gaan het wel zien.

Gaan jullie nog wat doen vandaag? Met de sneeuw? Ik mag zo gaan werken dus ik zal wel veel meldingen hebben met aanrijdingen e.d
Dat is het meestal bij regen en dit soort dagen.

Fijn weekend allemaal!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4806 Gepost op: 27 december 2014, 20:00:27 »
Fijn joyce dat je genoten hebt op je verjaardag! 
Hoe gaat het met je zwangerschap? Jij bent in maart uitgerekend toch?

Was het nog druk op je werk lizzz?
Ik hoop dat de bijbijwerkingen met 100 clomid een beetje meevallen omdat je lichaam aan de 50 gewend is? Goed dat hij wel met jou buien nu om kan gaan. Voor hem is het vervelende maar jij voelt jezelf ook niet fijn... kunnen ze de clomid eventueel nog verder ophogen of is 100 het maximum en ga je daarna over in spuiten?

Hoe gaat het met jullie  sperzieboon,  destino en mariska?

Wij hebben heerlijke dagen gehad. Eerste kerstdag bij mijn schoonouders geweest en erg verwend met cadeautjes.  Daarna uit gaan eten alleen trok sanne dat niet. Een half uurtje ging het goed totdat ze op een gegeven moment begon te huilen  en niet meer stopte. Combinatie van moeheid, veel indrukken en de ober had een donkere bril en zwarte baard dus dat was de druppel.  Ik ben op een gegeven moment naar huis gegaan.  Baalde wel maar het ging echt niet meer.  Manlief is gebleven, hij is door zijn ouders thuis gebracht.  Ik had het me allemaal wat anders voorgesteld maar goed. In het restaurant kon ik qua allergie ook niks eten dat was ook een beetje gek omdat we van tevoren  nog gebeld hadden.
sanne heeft thuis gegeten en is daarna lekker gaan slapen.

Gisteren waren we bij mijn oudersthuis. Opnieuw cadeautjes gehad,  weer verwend en lekker met elkaar gegeten.  Alles prima gegaan dus een heerlijke afsluiting  gehad van de kerst.

Vandaag boodschappen gedaan en verder in huis gerommeld,  was fijn ook.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar sanne slaapt lekker door nog steeds...heerlijk! Fijne avond allemaal!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4807 Gepost op: 28 december 2014, 14:05:50 »
@mariska fijn dat de scan van je schoonvader positief was. Geeft wat meer lucht. En heerlijk dat genieten van die ontwikkeling van je meisjes!

@lizzz jammer dat de clomid niet gewerkt heeft. Hopelijke brengt een dubbele dosis niet de dubbele dosis bijwerkingen met zich mee.. Gelukkig kan je man at hebben ;)
Je was trouwens echt niet goed bij je hoofd dat anderhalf uur in de rij ging staan bij riviera maison!! :blink: hopelijk heeft het wel mooie dingen opgeleverd?
En hoe drukker op je werk door de weersomstandigheden?

@vlinder Hihi ik dacht van de week op FB te lezen dat je weer zwanger was  :blush: maar bleek een berichtje van vorig jaar te zijn die weer omhoog kwam hahaha Ik vond t al zo raar omdat je er laatst nog wat over meldde dat jullie niet perse een tweede kindje willen.
Jammer dat Sanne het etentje in het restaurant niet trok. Had je je inderdaad anders voorgesteld. Maar verder klinkt t als leuke dagen!

Hier ook leuk dagen gehad. Op kerstavond gourmetten we altijd met de vriendengroep. Eerste kerstdag ontbeten met m'n mannetje en toen naar mijn ouders. Daar waren m'n broer en vrouw en mijn opa ook. Mijn moeder had een heerlijk 4-gangen diner gekookt. Na het eten hebben we het spel 30 seconde gespeeld. Kennen jullie dat? Echt zo gelachen! Helemaal met m'n oude, soms vergeetachtige opa die soms midden in het spel vergeten was hoe het spel ging...
Tweede kerstdag naar schoonouders die in een landal huisje in zeeland zaten. Eerst een uitgebreide lunch en s avonds nog gourmetten. Smaakte allemaal goed  :biggrin: daar een nachtje geslapen en gistermiddag weer thuis.
Morgen en dagje werken en daarna de rest van de week samen vrij. Gaan we de laatste dingen klussen in huis.

Fijne zondag allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4808 Gepost op: 28 december 2014, 23:45:47 »
Jij hebt ook leuke dagen gehad sperzieboon zo te lezen!

Vlinder ik vind het niet raar dat Sanne zo moe en huilerig was hoor. Alle kerst indrukken zullen daar wel in mee gespeeld hebben. Ach het kan gebeuren met een kleintje toch. Gelukkig werd ze this rustig.
Leuke foto's zag ik weer van Jullie voorbij komen op Facebook. Sanne lijkt erg veel op je man zeg!

Ze kunnen zoals ik het nu begrijp de clomid verhogen tot 150 Mg. Daarna zou ik moeten gaan spuiten maar daar hoop ik niet op.
Ik zei ook al worden de bijwerkingen dan ook dubbel want dat vind ik gewoon zielig voor mijn man.
Maar dat zou idd kunnen.
We wachten het af ;)

Ja sperzieboon ik heb voor mijn moeder anderhalf uur in de rij gestaan hihi. Kerst artikelen waren 50% korting en moeders wilde heel graag RM Kerstballen dus heb eerst een heel mandje vol ballen geladen en daarna in de rij gaan staan :) moeders doet veel voor ons dus ja die anderhalf uur daar staan dat doe ik graag hihi!

Ik heb t weekend gewerkt en het was redelijk rustig! Gelukkig niet te veel aanrijdingen enzo dus dat viel weer mee.

Manlief heeft altijd vrij tussen kerst en oud en nieuw. Ik heb nu "weekend" . Dus morgen gaan we gezellig samen op pad!


Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4809 Gepost op: 29 december 2014, 09:22:48 »
Fijn weekend dan Lizzz, fijn dat jullie samen vrij zijn. Super lief dat je dit voor je moeder hebt gedaan( moeders zijn goud waard!), gelukkig hadden ze wat je nodig had, dan is het ook zeker de moeite waard.

Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent met de clomif, het is elke keer weer afwachten wat de bijwerkingen zijn. Hopelijk levert de volgende ronde beter resultaat op.

Sperzieboon, klinkt als erg gezellige kerstdagen! Werkse vandaag en dan lekker vakantie!

Sanne, jullie zijn lekker verwend met de cadeau's! Kerst is erg gezellig maar ook erg druk voor de kleintjes. Fijn dat ze nu goed heeft geslapen. Jammer van het etentje, hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Wij hebben ook een leuke kerst gehad! Kerstavond met zijn viertjes lekker gegeten, eerste kerstdag bij mijn zus met mijn familie gegourmet, was erg gezellig en de volgende dag kwamen mijn schoonouders bij ons lunchen. Alles heerlijk ontspannen en relax.

De uitslag van de scan is een beetje gezakt. We genieten van elk moment die we nog hebben met elkaar en mijn schoonvader zich nog redelijk voelt. We weten dat het iedere week er weer anders uit kan zien en mijn sf in zijn bonus ( jaar of maanden..) zit. Gelukkig hebben we nu weer wat meer lucht en hebben we de hoop dat we weer wat extra tijd hebben gekregen.

Eliza was met de kerst niet zo lekker, gelukkig gaat het nu weer wat beter! Komende vrijdag gaat Anna logeren bij mijn schoonouders ( die wonen 50 min bij ons vandaan), vandaar dat dit de eerste keer is.( oppassen doen mijn ouders meestal, wonen op vijf min bij ons vandaan...

Fijne dag allemaal!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4810 Gepost op: 31 december 2014, 17:29:32 »
Fijne jaarwisseling allemaal!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4811 Gepost op: 31 december 2014, 17:35:41 »
Alvast een goed uiteinde en gezond en gelukkig 2015!

Ik probeer morgen wat uitgebreider te reageren.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4812 Gepost op: 1 januari 2015, 12:39:01 »
Iedereen een heel goed, gezond en gelukkig 2015!!

Ik app later meer...

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4813 Gepost op: 1 januari 2015, 12:42:42 »
Gelukkig nieuwjaar !!!


Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4814 Gepost op: 1 januari 2015, 12:55:04 »
Gelukkig nieuwjaar!


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4815 Gepost op: 2 januari 2015, 18:59:07 »
Goed te lezen dat jullie allemaal fijne dagen gehad hebben!
Wij zijn ze ook goed doorgekomen.

Lizzz, hopelijk zijn de bijwerkingen nu niet ook dubbel zoveel. Druk geweest met oud&nieuw?

Vlinder, heerlijk dat ze doorgeslapen heeft. Was het eenmalig, of heeft ze de smaak te pakken?

Sperzieboon, nog leuke dingen gedaan in jullie vakantie?

Mariska, ben benieuwd hoe het Anna vergaat. Ze is vandaag uit logeren toch?

Hier gaat alles naar omstandigheden goed. Helaas nog wel een complicatie bijgekregen in de zwangerschap, maar ook dat komt helemaal goed!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4816 Gepost op: 2 januari 2015, 20:52:33 »
Wat vervelend Joyce dat je er een complicatie bij hebt gekregen, mag ik vragen wat die complicatie is of wil je dat liever voor je houden?

Mariska, heeft Anna het leuk gehad bij je schoonouders? Wel spannend zo'n eerste keer kan ik me voorstellen.

Klopt Lizzz, Sanne is een kopietje van mijn man... we hoorden in het ziekenhuis toen ik was bevallen al dat ze wel vaker hebben gezien dat een kindje veel op een van de ouders lijkt maar zoals het bij ons is hebben ze nog niet mee gemaakt zei de gynaecoloog. Ook het consultatie bureau komt er elke keer op terug en om ons heen horen we het ook vaak. Misschien dat ze dan mijn karakter heeft hihi!

Heb jij het druk gehad met werken met oud en nieuw?
Leuk Riviera Maison! Ik was in Utrecht nog even in de winkel van de week en word er zo hebberig van :-) Lief dat je dat voor je moeder hebt gedaan!

Sperzieboon hebben jullie nog een fijne week samen vrij gehad? Veel kunnen doen wat betreft de laatste klusjes?

Sanne slaapt de ene nacht wel door en de andere niet. Het wisselt een beetje. Ze krijgt nu 2 kiesjes en een tandje, puntjes zitten er al dus dat kan haar weleens uit haar slaap houden. Scheelt wel dat we allebei vrij waren afgelopen week ook, dan is minder slapen niet zo heel erg.

Oud en nieuw waren we lekker thuis. Mijn zwager en schoonzusje en de kindjes waren hier. Hun kinderen helemaal trots dat in ons bed mochten slapen tot 12 uur hihi! Zo schattig!

Ik ben afgelopen nog in het ziekenhuis geweest ivm de galstenen en wordt aanstaande woensdag al geopereerd. Supersnel maar wel heel fijn, dan ben ik als het goed is van die pijn af. Het is gelukkig ook een dagopname, als alles goed gaat mag ik gewoon weer lekker naar huis eind van de dag. Daarna zien we wel weer. Sanne gaat donderdag gewoon naar mijn moeder, als ik thuis ben kan ik bijkomen en vrijdag moet ik voor tumorcontrole dus dan hadden we al wat geregeld dat scheelt wel. Die tumorcontrole wil ik liever niet af zeggen dus hopelijk voel ik me goed genoeg. 

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4817 Gepost op: 2 januari 2015, 21:02:44 »
Dat is snel vlinder! Wel fijn inderdaad. Ook niet veel tijd om je er druk over te maken ;)
Alvast Veel succes en een voorspoedig herstel.

Ja hoor,  mag je best weten.  Zwangerschapsdiabetes
Het hele verhaal staat in het maart/april 2015 topic bij dinsdag en vandaag.
Is nogal een lang en ingewikkeld verhaal geworden.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4818 Gepost op: 3 januari 2015, 17:19:29 »
Sterkte van de week vlinder! Hoop dat je snel van de klachten af bent.

Joyce dat ook nog.... het zit in je zwangerschap niet mee he :( Heel vervelend voor je!

Hier een niet zo goed begin van 2015. Vannacht uit bed gebeld door familie in canada. (mijn oom woont daar met zijn gezin)
Mijn tante heeft 2 kinderen uit een vorig huwelijk en haar zoon is vannacht dodelijk verongelukt :(
Hij was 30 jaar ... en laat zijn vrouw en 2 kindjes van 3 en 1,5 achter . Hoe en wat weten we nog niet maar dit is best onwerkelijk.
Het was om half 5 in de middag plaatselijke tijd gebeurd.

Hier geen fijn weekend dus...


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4819 Gepost op: 3 januari 2015, 18:08:50 »
Ai, heftig! Sterkte Lizz!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4820 Gepost op: 3 januari 2015, 21:51:38 »
Gecondoleerd lizzz, heftig!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4821 Gepost op: 4 januari 2015, 11:10:01 »
Ow Lizzz, wat heftig zeg.. Dat is inderdaad geen goed begin van 2015..

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4822 Gepost op: 4 januari 2015, 17:31:25 »
Zo, en nu een wat uitgebreidere post ;)

@Lizz hoe is het met je? Je hebt het wel eens over die oom uit Canada gehad volgens mij, dat je het zo jammer vond dat hij niet op de bruiloft zou zijn, toch? Kende je zijn stiefzoon ook?

@Joyce, wat vervelend dat er nu weer een complicatie bijgekomen is  :dry: Merk je er zelf ook wat van, of kwam de uitslag redelijk onverwacht?

@vlinder, wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en zo snel al terecht kan voor de operatie. Hopelijk voel je je goed genoeg om vrijdag naar de controle te kunnen. Spannend, of valt t mee?

@Mariska, alles goed gegaan met Anna uit logeren? Lijkt me opeens wel gek, alleen met Eliza?

Hier alles goed. Lekker samen en weekje vrij gehad en die vloog echt voorbij. Hebben lekker kunnen klussen en zijn goed opgeschoten, maar nog steeds niet alles is af. T zijn meer de dingetjes die niet super zichtbaar zijn, maar net wat mooier zijn als je het gedaan hebt. We hebben t ook redelijk op,relax tempo gedaan hoor, en er niet alles voor op zij gezet.
Vanmiddag zijn we naar mijn nichtje gegaan die twee maanden geleden bevallen is. Wat een ontzettend mooi lief mannetje heeft zij op de wereld gezet! Zo schattig!  :wub:

Morgen mag ik weer aan het werk. We beginnen met een gezamenlijk nieuwjaarsontbijt! Lekker :D

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4823 Gepost op: 4 januari 2015, 19:59:10 »
Bedankt allemaal.

Ja sperzieboon dat klopt! Ik kende zijn stiefzoon en zijn vrouw ook. Toen wij daar waren zijn we met hun op pad gegaan omdat ze van onze leeftijd zijn.
Ik weet inmiddels dat het heel slecht weer was.... Een sneeuwstorm en dat hij achter op een vrachtwagen geklapt is. Hij was op slag dood. Heel raar en moeilijk te bevatten.

Verder slaap ik al meerdere dagen heel slecht door de medicatie. Ik lig echt weg te zweten in bed :( zelfs als ik mijn pyjama uit doe en de ventilator laat draaien en boven op de dekens lig heb ik t nog warm. Ik hoop op een beter nachtje hihi.

Morgen naar de fysio ik denk dat ik een ontsteking in elleboog heb. ( lekker begin van 2015 ;))

Sperzieboon veel plezier met jullie ontbijt!

Joyce jij hebt je baby shower gehad zag ik? Super mooie foto die van je buik!!!  Lekker bijkomen nu !

Fijne avond dames

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4824 Gepost op: 7 januari 2015, 23:01:34 »
Hmmm Lizzz niet echt leuke berichten zo van jou het begin van t nieuwe jaar..  Gaan jullie vanuit Nederland nog iets doen ter herdenking van je neef uit Canada? En hoe was het bij de fysio? En inmiddels al een keer beter kunnen slapen? Ik heb t juist steeds zo koud 's nachts  :blush:

Joyce, je bent echt verwend met je babyshower he? Naast de buikpainting ook nog een fooshoot toch? Ect gaaf zeg! Was je helemaal verrast? En prul is al ingedaald las ik, lekker snel! En fijn dat je daardoor binnen pijn hebt in je bekken!

Slaap lekker allemaal :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards