collapse

Auteur Topic: Bewust Geen Boeket?  (gelezen 8517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chaos

  • Gast
Bewust Geen Boeket?
« Reactie #25 Gepost op: 7 september 2008, 11:17:41 »
[quote name=\'debby82\' post=\'177955\' date=\'06 September 2008, 19:56\']hierbij een foto van het tasje. Ik vind hem heel schattig. Ik ga hem denk ik om mijn elleboog dragen zodat ik ook nog het boeket vast kan houden.

En het rookverbod... praat me er niet over...
ik heb het tasje voornamelijk voor mijn sigaretten omdat ik niet telkens iemand om mijn sigaretten wil vragen en dan stomme opmerkingen te horen. In het gemeentehuis geef ik het tasje denk ik af maar vooral tijdens het fotos nemen neem ik hem mee. Ik denk dat ik probeer zoveel mogelijk momenten in te bouwen voor mezelf. Voordat ik met mijn vader het gemeentehuis in loop. Als het mooi weer is er bij de receptielokatie een tuin. Tijdens het fotos maken. En tijdens het diner en feest sneak ik inderdaad wel even een paar keer weg. Denk niet dat het (voor mij maar ook voor andere hihi) een leuk trouwfeest zou zijn als ik niet zou roken die dag...[/quote]

Vind het rook verbod ook niets, heb voor buffet gekozen met losse tafels, heb ik geen last van een tafelschikking, de mensen mogen gaan zitten waar ze willen en de rokers, waaronder mijn as en ik zelf ook behoren, kunnen even weg zoder dat het opvalt.

Ik heb tasje en boeket, tenminste als de bestelling van het tasje nog op tijd binnenkomt. Heb dit tasje besteld

menniej

  • Gast
Bewust Geen Boeket?
« Reactie #26 Gepost op: 7 september 2008, 13:42:38 »
Ik vraag mij af wat jullie doen met jullie boeket (voor de mensen die dan ook ene hebben :tongue:), houden jullie het zelf of mogen de ongetrouwde dames een poging wagen om hem te vangen?


Of zal ik daar een apart topic over openen.....

debby82

  • Gast
Bewust Geen Boeket?
« Reactie #27 Gepost op: 7 september 2008, 15:49:50 »
ik geef hem aan mijn moeder, die wilde hem graag hebben. Ik ga op huwelijksreis dus daarna zal die wel verlept zijn. En drogen zal bij mij toch niks worden want ik ben daar niet zo handig in. Verder intresseert dat ding me niet echt, dus mijn moeder mag hem hebben haha. Ik heb ook niet veel vrijgezelle vriendinnen. Dus dat wordt ook niks.

menniej

  • Gast
Bewust Geen Boeket?
« Reactie #28 Gepost op: 7 september 2008, 16:31:23 »
Ik bewaar hem ook zelf en laat hem drogen.
Ik moest van mijn baas op onze trouwdag gewoon werken... de *** Ookal doe je alleen maar tekenen, het is toch je trouwdag! Mijn manneke is me toen van mijn werk komen halen met een grote bos met de grootste witte en rode rozen :laugh: en daar hang ik mijn boeket bij :)

Xenia2009

  • Gast
Bewust Geen Boeket?
« Reactie #29 Gepost op: 7 september 2008, 16:36:00 »
Wilde je baas je geen vrij geven dan?!
Had je gelijk een advokaat bij moeten regelen!

Zit nu ook te denken, we gaan twee dagen later op huwelijksreis...zonde van mijn mooie boeket...
Misschien ook mijn mams blij mee maken  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 7 september 2008, 16:36:56 door Xenia2009 »

.Lily.

  • Gast
Bewust Geen Boeket?
« Reactie #30 Gepost op: 7 september 2008, 18:21:57 »
vriendinnen van me hebben hem gedroogd en bewaard....persoonlijk vind ik dat ook niet echt mooi...

menniej

  • Gast
Bewust Geen Boeket?
« Reactie #31 Gepost op: 7 september 2008, 19:23:25 »
[quote name=\'Xenia2009\' post=\'178031\' date=\'07 September 2008, 16:36\']Wilde je baas je geen vrij geven dan?!
Had je gelijk een advokaat bij moeten regelen!

Zit nu ook te denken, we gaan twee dagen later op huwelijksreis...zonde van mijn mooie boeket...
Misschien ook mijn mams blij mee maken  :biggrin:[/quote]

Ja ik had van te voren gevraagd of ik vrij kon krijgen omdat we moesten gaan tekenen voor te trouwen bij de gemeente, volgens hem had ik dat laatste niet gezegd.
Vond het al raar want hij vroeg ook, moet je daar echt een hele dag vrij voor hebben?
De andere collega had die bewuste dag een cursus, ik denk naja dan ga maar (hart voor de zaak, maar de zaak niet voor mij). Kom ik daaraan zit die collega daar. Ja het was afgelast  :mad:
Ja pak je maar een andere dag vrij zegtie doodleuk... ik kon echt huilen. De chauffeurs die een bakkie kwamen doen, vonden het echt verschrikkelijk dat ik daar zat. Maar daar trok hij zich niks van aan. Ik sloeg me door de dag heen wetende dat mijn ventje me zou komen halen :) en dat deed die! Met een grote bos bloemen.

Ze hebben ook moeilijk gedaan over de vrije dagen van ondertrouw e.d. We zijn bij de gemeente geweest voor ondertrouw en die ging een bepaalde datum in (weet even niet meer welke). Dus we hadden alles al getekend. Maar op die bewuste dag (ik was zowieso vrij) ben ik van de trap gevallen en had een zwaar gekneusd stuitje, ben 2 dagen komen werken (ook zo debiel) en ben toen bij de EHBO geweest. Kreeg op mun kop dat ik ging werken, zo dwaas...
Met die vrouw van P&O ruzie gehad omdat ze mij ervan beschuldigde dat ik die dag, terwijl ik  ziekgemeld was, uit huis was om ondertrouw te tekenen. Dat was niet waar want dat hadden we van te voren gedaan. Bovendien was ik die dag VRIJ!
Nou dat kan niet van te voren gebeuren, zij was zelf net getrouwd en zij wist wel hoe dat ging... uhuh  :dry:
Ze zei ook tegen me dat ik helemaal niet blij was getrouwd te zijn, dat hoor je van de daken te schreeuwen. Nou zo ben ik niet en wie ben jij om dat tegen mij te zeggen?
Vervolgens ben ik ontslagen terwijl ik (2maanden later) met zware griep thuis lag. Ik was te vaak ziek......

Gekneusd stuitje en zware griep... en dan toch komen werken. Je bent teveel ziek  :huh:

Ik werk daar ook niet meer...

Sorry voor de offtopic, maar ik denk zet dan maar het hele verhaal neer :tongue:
« Laatst bewerkt op: 7 september 2008, 19:25:34 door menniej »

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bewust Geen Boeket?
« Reactie #32 Gepost op: 8 september 2008, 07:46:53 »
Voor de mensen die kort daarna op huwelijksreis gaan maar toch boeket willen laten preparen de volgende tip. Zo heb
ik het toen gedaan en het is helemaal goed gekomen. Je maakt van te voren een afspraak bij dat bedrijf wanneer en waar
ze het boeket op kunnen halen, welke stijl je wilt e.d. Op de avond van mijn bruiloft ging mijn moeder als 1 van de laatste weg
en heb hem toen gelijk met haar meegegeven.
Zij heeft hem in de koelkast gelegd en regelmatig met de plantenspuit natgespoten. Het is goed te doen als je ze maar in de
koelkast legt. Bij de bloemist gaan de rozen e.d. 's avonds ook de koeling in en staan ze overdag ook niet gekoeld en de
meeste boeketten worden toch in van die doordrenkte bridys gestoken.

Had toen een boeket met blauwe rozen maar ga nu voor iets super tropisch en dan toch idd heel standaard een boeket.

Carolina

  • Gast
Bewust Geen Boeket?
« Reactie #33 Gepost op: 8 september 2008, 11:11:48 »
ik heb mijn boeket gegooid naar de ongetrouwde dames en 1 heer. Het boeket is gevangen door een vrouw waarvan we zeker weten dat zij en haar vriend over een jaar gaan trouwen. Ze heeft het boeket dus ok meegenomen. Ben blij dat het goed terecht is gekomen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards