collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073587 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4375 Gepost op: 18 oktober 2013, 23:13:56 »
Jaaa hier de link naar mijn verslagje! http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,22172.msg660733.html#msg660733
Wordt toch steeds enthousiaster van de foto's :D

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4376 Gepost op: 18 oktober 2013, 23:48:17 »
Nou sperzieboon! Nergens voor nodig het zijn super mooie foto's! Als ik al jullie foto's zie vallen die van ons juist tegen! Echt super mooie foto's!!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4377 Gepost op: 19 oktober 2013, 19:22:56 »
Thanks Lizzz! Doet me toch wel goed om te horen :) Maar de jouwe doen niet onder voor die van ons hoor!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4378 Gepost op: 19 oktober 2013, 19:40:25 »
Vandaag mag ik weer aan de bak! Heb maar anderhalf uur voor kunnen slapen, mijn bovenburen vonden het nodig om te gaan stofzuigen en het huis te verbouwen(zo klonk het ieder geval!) lijkt wel of mensen het ruiken als ik voor moet slapen haha altijd wel wat ;)

@destino dit jaar had ik wel veel cursussen en weg van huis. Maar dat is normaal gesproken nooit zo. De afgelopen "stress 3daagse" is eenmalig , ze kijken hoe je dan bepaalde opdrachten doet en hoe je functioneerde onder extreme stress en met weinig slaap. Opdrachten zijn echt extreem zeg maar.... Heb wat billen bij elkaar knijp momentjes gehad hoor hihi..... Maar deze 3 daagse zijn ook weer voorwaardelijk voor andere examens dus best belangrijk. Snap je het nog? Hihi....

@joyce : hier nog geen plannen hoor! Maar een nieuwe auto koop ik niet elke dag dus dan maar vast op de groei ;)

Vlinder neem je rust , en een dagje thuis blijven als je je niet goed voelt is niet erg toch? Denk aan jezelf en aan het kleine meisje in je buik! Dat is het belangrijkste!

Mijn man is vandaag naar verjaardag van zijn broertje, door mijn nachtdienst kon ik niet mee. Had graag mee gewild want er kwamen aardig wat mensen welke we na de bruiloft niet meer hebben gezien. En ik had toch verteld van die fotoboekjes voor de ouders? Die hebben we ook binnen gehad en die gaf mijn man vandaag ook aan zijn ouders , had graag hun reactie gezien.

Voor mijn oma had ik ook een fotoboek gemaakt (slag groter als voor ouders) en ow wat is mijn omaatje toch trots op dat boek! Ze gaat binnenkort met een oudere vereniging een weekje naar zo'n soort centerparks voor oude mensen ;) hihi met extra verzorging enzo maar ze gaand an met een hele club en mijn oma vertelde dat het fotoboek mee op vakantie gaat! En dat ze het aan iedereen gaat laten zien  :blush:  zo lief haha!


sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4379 Gepost op: 19 oktober 2013, 23:35:22 »
Oh jammer Lizzz, dat je niet bij die verjaardag kan zijn. Is leuk om na te praten over de bruiloft he?! En wat lief van je omaatje! :) Succes met werken, vast pittig als je zo weinig geslapen hebt..

Ik heb vanavond wat 'leveranciers' van de bruiloft gemaild om hen te bedanken voor hun bijdrage aan de bruiloft. Ik had ook het gospelkoor gemaild en gezegd dat het fantastisch was, ondanks dat ze niet in hun gehele formatie waren (er miste 1 persoon). Ik kreeg een enthousiast mailtje terug, waarin ook aangeboden werd om ons financieel te compenseren voor het missende lid. Wat zouden jullie doen? Ik vind het erg netjes van ze dat ze het aanbieden, maar het optreden was ondanks het missende lid heel goed. Maar het gaat denk ik wel om meer dan 100 euro.. Lastig hoor!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4380 Gepost op: 22 oktober 2013, 19:17:03 »
Dames, wat is het rustig hier!  :jawdrop:

Ik heb toch geld teruggevraagd van het gospelkoor en kreeg meteen 125 euro teruggestort. Toch wel fijn, hihi :biggrin:
Verder vandaag te horen gekregen dat mijn contract met een jaar verlengd wordt  :applaus:

Verder niet veel te melden...

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4381 Gepost op: 22 oktober 2013, 19:29:36 »
Gefeliciteerd met je contract! Weer een zorg minder toch?!

En wat een mooie meevaller 125€ terug !

Hier weinig nieuws hihi....

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4382 Gepost op: 22 oktober 2013, 19:40:32 »
Gefeliciteerd sperzieboon met je contract!
Toch weer een meevaller 125 euri's :)

Lizzz, pff echt pittig zo'n 'cursus'. Jammer dat je niet meekon naar de verjaardag. Leuk zo over de bruiloft te praten, hè!

Wij zijn van het weekend naar Soldaat van Oranje geweest. Echt een geweldige musical. Ik heb er al veel gezien, maar dit was de beste! Toen zijn we in Leiden blijven slapen en gisteren op keukenjacht geweest. Bij verschillende zaken wat tekeningen en berekeningen bekeken en toen een keuken gekocht (wel ovb aankoop huis).

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4383 Gepost op: 22 oktober 2013, 20:37:19 »
Daar ben ik eindelijk ook weer eens... heb het na vorige week extra rustig aan gedaan en lag vroeg op bed om te lezen of tv te kijken. Ga vanaf nu weer vaker online zijn hihi!

Sperzieboon, klopt mijn leidinggevende is inderdaad ook weleens minder begripvol geweest. Ben blij nu met deze houding van hem.
Destino, na mijn verlof krijg ik wel uitbreiding van mijn taken. Al snap ik dat dan weer niet zo gek want ga van fulltime naar 4 of 3 dagen dus dan is het nog lastiger om er extra werk bij te doen.

Heb je je auto al? Hij ziet er op de foto mooi uit, leuke auto's zijn kia's.
Heb je eigenlijk nog wat van je sollicitatie gehoord?

Ben jij weer een beetje bijgekomen Lizzz van je drie daagse? Waar had je het foto boekje voor je ouders/schoonouders laten maken?

Leuk verslag Sperzieboon, mooie dag geweest! En ik vind je foto's ook erg mooi hoor.
Wat netjes van het gospelkoor dat ze geld terug hebben gestort, attent van ze.  Gefeliciteerd dat je contract verlengd is met een jaar, dat geeft weer een beetje rust wat betreft werk, fijn!

Leuk Joyce dat jullie op keukenjacht zijn geweest, heerlijk spulletjes uitzoeken voor jullie nieuwe huis.

Hoe gaat het verder met iedereen? Met mij best ok. Druk op mijn werk en lig 's avonds bijtijds op bed maar verder mag ik niet klagen hihi! Mijn buik groeit goed lekker. Vrijdag a.s. gaan we shoppen voor de babykamer en ga ik nog even kijken voor kleding voor mezelf. Heb er nu al zin in. Lekker in de babyzaken struinen hihi!

Fijne avond allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4384 Gepost op: 22 oktober 2013, 20:42:31 »
Even snel een reactie: vlinder bij fotofabriek.nl (8,95€) maar je hebt natuurlijk ook andere maten en prijzen. Ik heb ook ons fotoboek van de huwelijksreis daar laten maken die is met een hard cover en extra groot!

Fijn dat het beter met je gaat! Rustig aan hè!!!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4385 Gepost op: 24 oktober 2013, 18:29:07 »
Hallo dames

hoe gaat het met jullie???

Bij mij gaat alles zijn gangetje, ik zit nog steeds met smart te wachten op een mailtje dat ons fotoboek klaar is!
Maandag had er een vriendin van mij gevraagd of ze woensdag langs mocht komen om iets te laten zien.
Ik wist het gelijk , ze is zwanger! en komt een echo laten zien!  Nou gister avond kwam ze langs met haar man... lekker zitten kletsen en toen vertelde ze dat ze kwam om iets te laten zien.... Opeens in tranen! Owjeej :blink:
Toen vertelde ze dat ze inderdaad 12 weken zwanger was.... maar met de echo welke ze op dinsdag hadden bleek het hartje niet meer te kloppen.
Jeejtje zeg dat kwam aan als een bom. Zo zielig!!!
Waarschijnlijk was het bij 9 weken al gestopt met leven. Maar nu zit het kindje nog in haar buik en morgen krijgt ze weeën opwekkers.
het was ff een shock!!! Je hoopt dat ze goed nieuws komen brengen... wat je ook een soort van verwacht.
Ik zei ook tegen haar, en dan kom je nu toch nog naar ons? Maar ze gaf aan er even uit te willen en haar verhaal gewoon kwijt wilde.
Dus ik ga dit weekend mijn vriendinnetje ondersteunen waar nodig.... En als het het wilt natuurlijk. Kan mij ook voorstellen dat ze geen behoefte heeft aan gezelschap oid. Maar heb op haar hart gedrukt dat als ze mij nodig heeft ze het moet laten weten.

zo ik wilde even mijn verhaal kwijt  :blush: hihi sorry hoor

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4386 Gepost op: 27 oktober 2013, 10:56:04 »
Jee lizzz, dat is heftig zeg! Helemaal als je inderdaad heel leuk nieuws verwachtte.. Heb je nog wat voor haar kunnen betekenen dit weekend?
Ik moet zeggen dat ik op dit forum best wel vaak langs zie komen dat het mis gaat met zwangerschappen of niet luit. Natuurlijk is dt t echte leven, dus goed om je van bewust te zijn, maar t baart me ook wel wat zorgen. Ik hoef nu nog niet zwanger te raken, maar wat als ik t wel wil en t niet lukt en ik dan al een stuk ouder ben...? Naja we zien wel hoe t gaat lopen..

Gelukkig gaat t met vlinder heel goed! Heb je lekker geshopt gisteren? Ben benieuwd wat je allemaal hebt ingeslagen!

En joyce een nieuwe keuken! Wauw voortvarend zeg! Is t nieuwe huis al definitief? En soldaat van oranje lijkt me ook geweldig. Hoor er zulke goede verhalen over! Vind t alleen wat duur, maar denk dat als ik niet ga, ik spijt ga krijgen later.. Toch maar eens kijken naar kaartjes...

Komende zaterdag gaan we bij vrienden langs waar wij cm's van zijn. Die hebben nog altijd hun mond gehouden over hun bruiloftsplannen, omdat ze bang waren dat wij ideeën in zou pikken hihi. Ben dus heel benieuwd en heb ook zin om er mee aan de slag te gaan. In april trouwen ze. Mijn broer trouwt in februari, en we zijn nu ook al druk aan het bedenken wat we kunnen uithalen bij hen thuis hihi even terugpakken. En waarschijnlijk gaat mijn man met m'n zwager zijn vgf organiseren, dus daar zal ik t ook nog wel druk mee krijgen ;)
Ach heerlijk die bruiloft dingen!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4387 Gepost op: 27 oktober 2013, 11:05:07 »
Ik heb haar nog even gebeld. Maar ze had genoeg aan zichzelf dus was liever met haar man samen.
Ik heb nog wel vrijdag een kaartje gestuurd met de tekst dat we aan hun denken. En dat stelde ze erg op prijs. Ik heb ook gezegd dat ze maar moet laten weten als ik langs kan komen. Wil er graag voor haar zijn maar haar ook niet tot last zijn.

Je hoort het idd vaker, klasgenoot van mij zijn vrouw had het zelfde. Las een stuk op internet dat het door de voeding die wij tegenwoordig eten enzo en voedingsstoffen e.d komt. Geen idee , heb mij er nog niet in verdiept.

Ik houdt niet zo van musicals hihi....

Wat vreemden dat ze niks over hun plannen wilde vertellen. Net als of jullie heel hun bruiloft zouden kopieëren ;) wij hebben juist van andere bruiloften gezien wat we graag niet wilde.... Haha. Maar goed ieder zijn idee ;)

Hier nog geen fotoboek. Ik ben woensdag vrij en ga dan maar pangs het bedrijf. Want heb een mail gestuurd en die wordt niet beantwoord.

Heb medelijden met mijn man, die ging vandaag vissen..... Denk dat hij al meerdere keren een aardige bui op zijn hoofd heeft gekregen haha.
Ik ben druk aan het leren, heb 3 grote examens welke binnenkort zijn. Moeilijk mijn tijd te verdelen want ik wil ze allemaal goed doen!!!

Vanmiddag komen onze ceremoniemeesters op bezoek, lekker bijkletsen en na kletsen over de bruiloft. Altijd leuk toch! Vandaag al weer 51 dagen getrouwd! Wat gaat dat snel hè!!!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4388 Gepost op: 27 oktober 2013, 11:20:44 »
Raar ik heb net een heel verhaal getypt.. staat er vervolgens niks..

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4389 Gepost op: 27 oktober 2013, 15:31:22 »
Raar ik heb net een heel verhaal getypt.. staat er vervolgens niks..

Opnieuw!!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4390 Gepost op: 27 oktober 2013, 22:03:16 »
Haha ok poging twee...

Lizzz heel veel sterkte met je vriendin, ik weet wat het is. Dit jaar hebben mijn broer en schoonzus hun kindje verloren na 20 weken, was echt zo vreselijk verdrietig en het opwekken van de weeën duurde 36 uur..was ook een moeilijke tijd..

destino leuke auto en heel veel succes met je sollicitatie!

sperzieboon: wat een leuk verslag en ik vind de foto's van jullie in de natuur met de fruit (?) bomen op de achtergrond echt heel mooi! Ik kan niet kiezen uit de foto's allemaal even prachtig!

vlinder: succes met je zwangerschap en heb je de babykamer al ingericht? Wat gaat het allemaal snel!

joyce: wat leuk een nieuwe keuken, wij hebben die van ons wit geverfd, dus brocante look..ziet er ook weer leuk uit!

Iemand nog iets gehoord van MD of kirriemirrie?


Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4391 Gepost op: 28 oktober 2013, 10:36:28 »
Sperzieboon mooie foto's!!

Lizzz, wat een verdrietig nieuws. Ik denk dat je het hartstikke goed doet!

Vlinder hoe gaat het nu bij jou? Al druk met het kamertje?

Goed bezig joyce, super. Om zo met je nieuwe huis bezig te zijn. Je kan het dan helemaal naar je zin maken.

Ik heb nu alle goede foto's van de fotograaf gehad en mag nu 80 foto's kiesen die hij speciaal gaat nabewerken ( bijv nooduitgangbordjes, prullenbak, kleedje weg fotoshoppen enz) als je nagaat dat het 785 foto's zijn is dat best een klus!!wel een beetje een dilemma, want als je de foto's kiest die je in het fotoboek wil hebben, hoeven er na mijn mening een aantal geen extra nabewerking hebben, dan kan ik beter een andere foto uitkiezen toch!
Alle foto's worden standaard op licht en contrast enz nabewerkt.

Mijn meisje maakt nu ook zo'n ontwikkeling, met de bruiloft liep ze aan de hand en nu loopt ze gewoon los...en ze gaat snel!! Gister een maand getrouwd :biggrin: :biggrin:

Hebben jullie al fotoboeken binnen?

Liefs

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4392 Gepost op: 28 oktober 2013, 17:26:43 »
Wanneer krijgen jullie eigenlijk de nieuwe auto Lizzz en Destino?

Vlinder, Super leuk shoppen voor de baby! Hebben jullie een kamertje uitgekozen?

Lizzz, Heftig!! Ik heb het ook meegemaakt twee weken terug met mn beste vriendinnetje. Bij 10 weken kwamen ze erachter dat het hartje met ongeveer 8 wkn gestopt was. Zij had er juist wel veel behoefte aan om er met mij over te praten.
Natuurlijk mag je hier je hart luchten. Daar zijn we toch ook voor.

Sperzieboon; Het koopcontract is getekend. Tot 18-11 hebben we om de financiering te regelen.
Soldaat van oranje is nu 80 euro per kaartje. Nog veel, maar beter met de 140 een jaar geleden.
Vreemd dat ze het jullie niet wilden vertellen. Je kunt dan toch juist ideeën bespreken en delen. Tenminste zo denk ik erover.

Wedding, hoe was jullie vakantie?

Mariska, pff dat is een moeilijke keuze denk ik.

We hebben de foto’s binnen nu. Ik ben gelijk het album gaan maken. Binnenkort even bestellen.
Donderdag gaan we trouwens een weekje naar Turkije met mijn ouders ivm 30jarig huwelijk. Dus dan ben ik even afwezig.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4393 Gepost op: 28 oktober 2013, 18:38:20 »
Ons fotoboek is binnen!!! En wat mooooooiiii  :biggrin: Hihi mijn man en ik hebben hem samen gemaakt. Maar af laten drukken bij een professionele drukker. Een mooie leren kaft (met foto) en van die dikke kartonnen bladzijdes . En in een mooie bewaarkoffer. Ziet er super luxe uit!

Joyce: Ik heb nog niet naar een nieuwe auto gekeken, mijn man krijgt binnen enkele maanden een auto van de zaak en dan gaat zijn eigen auto weg. Dan gaan we kijken of wij allebei onze auto's in kunnen ruilen voor 1 grote auto :)

Owwwh Joyce wat heerlijk een weekje Turkije!!! Heerlijk!! zou ik ook wel willen hihi.... geniet er van!

Moeilijk hoor die fotos uitzoeken.... Jullie kiezen vast de mooiste uit!
Ik vind bij mijzelf steeds ze zelfde favoriete fotos terug komen hihi.
Mijn man vroeg van de week ook heel 'stiekum" wat ik nou de allermooiste trouwfoto vond. Toen ik vroeg waarom.... Wilde hij het niet zeggen dus ben benieuwd wat hij in petto heeft! 

Ik ben vandaag weer geslaagd voor 1 examen.... (vorige week gezakt :( ) Heeft toch wel wat spanning met zich mee gebracht, net nog vanaf 16:00 uur aan de studie gezeten voor het volgende examen en ga nu maar eens relaxen ! Heb ik wel verdiend denk ik!
Het nadeel met meerdere examens in een korte periode is dat ik overal tijd aan wil besteden en alles wil weten , maar dat lukt toch niet haha...

Fijne avond dames!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4394 Gepost op: 28 oktober 2013, 20:26:52 »
@wedding lekkere vakantie gehad? MD en Kirrie zijn spoorloos, hoewel MD zich hier nog wel een keertje heeft laten zien.. En bedankt voor je leuke reactie op onze foto's, ze zijn inderdaad in een appelboomgaard gemaakt!

@mariska Wat gaat dat snel bij die kleintjes hè?! En het getrouwde leven ook ;) Moeilijk met foto's kiezen. Ik zou de foto's doen die in het fotoboek komen, die kijk je toch eerder terug dan de foto's die er niet in komen.
Wij hebben de foto's van de fotograaf binnen en moeten nog beslissen of we hem er een boek van laten maken. Ben bang dat ik het zelf niet zo goed kan, maar heb ook geen voorbeelden van hem gezien (en hij woont ver weg, dus ga ook niet even langs). Lastig beslissen dus!

@joyce waren die jaartjes eerst echt 140 euro??? Dacht dat ze altijd al 80 waren... Helaas is er ook nooit een kortingsactie ofzo... En wat lekker een weekje naar Turkije! Mijn vakantiegevoel is al weer helemaal weg naar twee weken werken...

@lizzz jeeeehh gefeliciteerd!! Tsja en een keer iets niet halen, gebeurt nou eenmaal wel eens. Maar volgens mij leg jij de lat heel hoog voor jezelf!

En hebben jullie (naast joyce) het topic gelezen van Judith? Die allemaal trouwforumdames op haar bruiloft krijgt? Vond t zo speciaal om te lezen!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4395 Gepost op: 28 oktober 2013, 21:27:45 »
Jeetje Lizzz wat heftig van je vriendin! Vooral als je denkt dat ze iets leuks komt vertellen. Fijn dat je haar kan steunen.
Succes met leren! En gefeliciteerd dat je 1 examen gehaald hebt, wat goed!

Was het gezellig bij jullie vrienden Sperzieboon? Leuk dat jullie CM’s zijn.

Leuk Mariska dat jullie fotoboek binnen is. Wij gaan er zelf 1 maken. Super dat jullie meisje los kan lopen!

Alvast veel plezier in Turkije Joyce!

Was jullie huwelijksreis fijn Wedding?

Ik heb heerlijk geshopt vrijdag. Allerlei dingetjes gekocht wat we zeg in huis moeten hebben, hydrofiel luiers, hydrofiel washandjes, kledinghangertjes, dat soort dingen en nog kleding voor mezelf.
Zaterdag zijn we met mijn ouders de kinderwagen uit gaan zoeken. Die krijgen we van hun, zo lief! We hebben een hele mooie uitgezocht, vinden we zelf hihi! Ik zie ons er straks al helemaal achter lopen hihi!
Donderdag een kledingkastje opgehaald bij mijn oom en tante, nu alleen de commode nog kopen. Woensdag a.s. gaan we mijn schoonvader vragen om het kamertje te schilderen, als er een datum gepland is moeten we wel door gaan hihi!
Probleem is dat ik van alles NU wil en mijn man het iets rustiger aan doet. Op zich wel beter voor mezelf ook maar ja… ik heb nu eenmaal last van mijn hormonen hihi!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4396 Gepost op: 30 oktober 2013, 10:03:40 »
Lizzz, ben beniewd wat je man van plan is! Een canvas ofzo? Gefeliciteerd met je behaalde examen! Die andere komt ook nog wel.

Sperzieboon, speciaal is dat hè. Ik vind het ook zo'n leuk forum met allemaal meetings e.d. En bijvoorbeeld de secret sint. Jammer trouwens dat niemand van jullie daaraan mee doet.

Vlinder, goede inkopen gedaan! Moeten jullie nog veel? Hoe ver ben je nu ook alweer?

Hier is het album ook besteld. Komt ongeveer binnen als we terug zijn van vakantie. Ben erg benieuwd!
Dadelijk naar de bank voor de hypotheek. Er schijnt een nieuwe leningsmogelijkheid te komen vanaf december voor het isoleren van de woning. Je kunt dan tegen 3-3,5% rente lenen. Aantrekkelijk dus even vragen wat dat inhoud allemaal.

Lizzz, hoe staat het trouwens met de verkoop van jullie huis nu de prijs weer gezakt is?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4397 Gepost op: 30 oktober 2013, 11:08:26 »
Joyce , wij zijn weer gezakt in de prijs ende makelaar heft nieuwe foto's geplaatst maar nog geen kijkers gehad! Staat ook bij dat we open staan voor woningruil. Maar goed er staat hier in de omgeving zo veel huizen te koop. Leuk is het niet want je wilt graag verder.... Maar aan de andere kant we hebben een dak boven ons hoofd!

Vandaag bij de dokter geweest, ik was veranderd van pil Maarten heel erg last van de bijwerkingen. Zei de dokter gelijk : is het een optie om te stoppen met de pil? Want je bent nu toch getrouwd? ( mijn huisarts is heel erg van de kerk) niks mis mee natuurlijk maar ik moest er wel even om lachen.
Nu terug naar de oude pil.... Alleen mijn man gaf al aan dat wij even moeten afspreken wanneer we met de pil gaan stoppen. Ik wil het pas na mijn opleiding, tenminste nadat ik een aantal fysieke examens heb gehad. Niet dat ik straks " opeens snel " zwanger ben en dat ik dan een paar examens niet kan doen. We kijken allemaal hoe het loopt. Geen haast!!!


Heel veel succes bij de bank Joyce!
Wedding hoe was je huwelijksreis?
Leuk vlinder al die dingen shoppen!!!' En super lief van je ouders!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4398 Gepost op: 30 oktober 2013, 12:42:39 »
Oh jee, ik ben even bezig geweest om de foto's van het huwelijk te selecteren in mijn album,  zodat ik ze vol trots aan jullie kan laten zien.. zijn het er 80!! Oeps....

maar ging ook om een indruk van de dag, dus dan wil je elk moment laten zien!
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2013, 12:44:25 door wedding2013 »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4399 Gepost op: 30 oktober 2013, 13:15:47 »
Ben benieuwd wedding!!!!  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards