collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 735874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #950 Gepost op: 11 mei 2013, 19:50:10 »
Leuk Toinette dat jullie je ringen al hebben! Tuurlijk vind ieder bruidspaar zijn/haar ringen het mooist.
't Zou wat wezen dat je ringen koopt die je niet mooi zou vinden  :biggrin:

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #951 Gepost op: 11 mei 2013, 21:56:18 »
Leuk Toinette dat jullie je ringen al hebben! Tuurlijk vind ieder bruidspaar zijn/haar ringen het mooist.
't Zou wat wezen dat je ringen koopt die je niet mooi zou vinden  :biggrin:

Daarom zijn er ook zo veel, voor ieder wat wils! Wel super dat jullie de ringen hebben Toinette, wij waren er ook erg blij mee. Gaan jullie ze ook nu al dragen? Veel mensen moeten er wel aan wennen als ik zeg dat onze verlovingsringen onze trouwringen worden. Wel positieve reacties, maar ze hebben het nog niet echt eerder gehoord.

En katten blijven super lief, mijn ouders hebben ook zo'n heerlijk beest, 12,5 jaar oud en nog super speels en echt sulletje, je kunt hem heel lang in je arm dragen als een baby. Zo lief :)

En nog over light in the box, is goed te doen. Alleen zou ik nooit mijn jurk daar bestellen. We hadden wel wat problemen maar goed opgelost. We hadden namelijk blauwe labels besteld, kregen 2 keer bruine labels en achteraf kunnen ze blauwe helemaal niet drukken. Wel netjes al het geld terug gekregen. Dus ik zal het gewoon doen

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #952 Gepost op: 12 mei 2013, 09:42:51 »
Proficiat!! Haha, ja ik denk dat iedereen dat wel vind van z'n ringen  :biggrin:
Zien we straks bij het ringen topic? Of staan ze er al op?

Zo leuk verwoord!! Ik ben zelf hevige kattenfan, dus dat is wel leuk om kraambezoek bij een kitten te lezen :wub:

Oh spannend seg!! Samen achter kleding en toch niet samen  :biggrin:
Ik heb de ringen een poos geleden op de mail gezet. De mail is voor dingen die je niet openbaar wilt laten zien (zoals je jurk). Als je ook toegang wilt hebben op de mail, kun je een mailtje sturen naar bruiden2014@gmail.com. Je stelt jezelf voor wie je bent. Iedereen kan dan akkoord gaan. (Kijken of je geen bekende bent enzo).

Wij hebben een Vubara (vuilnisbakkenras :P ) en een Brits korthaar. Ik zou er zelf graag nog een poes bij willen hebben, maar AS vind dat te veel. Hij vind 2 voldoende. Hij is wel dol op de katten en net zoals ik een echte kattenmens. :) Onze Brits korthaar is nog geen jaar, dus hartstikke leuk qua kittenstreken. :P

Jaaaaa, ik vind het superspannend! Ben best wel bang dat hij me ziet (of ik hem). Maar ze zeiden dat het kon.
Leuk Toinette dat jullie je ringen al hebben! Tuurlijk vind ieder bruidspaar zijn/haar ringen het mooist.
't Zou wat wezen dat je ringen koopt die je niet mooi zou vinden  :biggrin:
Ja, je hebt helemaal gelijk hoor, maar het voelt zo... perfect.  :blush:
Daarom zijn er ook zo veel, voor ieder wat wils! Wel super dat jullie de ringen hebben Toinette, wij waren er ook erg blij mee. Gaan jullie ze ook nu al dragen? Veel mensen moeten er wel aan wennen als ik zeg dat onze verlovingsringen onze trouwringen worden. Wel positieve reacties, maar ze hebben het nog niet echt eerder gehoord.

En katten blijven super lief, mijn ouders hebben ook zo'n heerlijk beest, 12,5 jaar oud en nog super speels en echt sulletje, je kunt hem heel lang in je arm dragen als een baby. Zo lief :)

En nog over light in the box, is goed te doen. Alleen zou ik nooit mijn jurk daar bestellen. We hadden wel wat problemen maar goed opgelost. We hadden namelijk blauwe labels besteld, kregen 2 keer bruine labels en achteraf kunnen ze blauwe helemaal niet drukken. Wel netjes al het geld terug gekregen. Dus ik zal het gewoon doen
Ik zal je zeggen dat ik het eigenlijk niet meer af wilde doen. Ik wilde het blijven dragen. Maar dat doen we niet. AS is best wel traditioneel en alles wat een beetje anders is als anders vind hij "raar". (Gelukkig ben ik tegenovergestelde om een beetje tegenwicht te bieden en hij bij mij). We gaan ze dus pas volgend jaar dragen. Zucht. Zo lang wachten! :P Ik vind het trouwens niet raar hoor, dat jullie het nu al dragen. Ik hoor het eigenlijk best vaak. Mijn schoonouders hadden precies hetzelfde gedaan en dachten dat wij dat ook gingen doen. Ze waren dus ook een beetje verbaasd dat alleen ik een verlovingsring had. :) Dus zo gek vind ik het niet.

Awwww! Lief. Ik til regelmatig mijn katten op om te knuffelen. Die oudste laat het gewoon toe en vind het niet erg, maar die jongste zet zich helemaal schrap en strekt haar voorpootjes. XD Ik was er ooit mee begonnen (met optillen en neerzetten) omdat ik mijn katten soms gewoon moet kunnen pakken. Bijvoorbeeld voor een pilletje, nageltjes knippen of wat dan ook. Dan moet ik niet terugwijkende katten hebben. :)

Bedankt voor je berichtje over Light in the box. Ik ben een stuk gerustgestelder. Ik denk dat ik het wel daar ga bestellen. Ik vind sommige setjes echt supermooi!

Vinden jullie trouwens dat een diadeem bij een ketting moet passen? Ik heb een mooie handgemaakte diadeem gezien, namelijk...

Vandaag heb ik een ontbijt op bed gekregen van mijn schatje. En we hebben nog niet eens kinderen. Lief!


Mariska1987

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #953 Gepost op: 12 mei 2013, 10:09:52 »
Toinette, wat fijn dat jullie de ringen hebben!

Ik heb vrijdag me jurk gevonden! Onverwachts was er nog een plekje vrij bij honeymoon en bij de andere 2 winkls kon ik niet de jurk vinden. Hier was t bij de 2e jurk raak!
Ben er helemaal blij mee. Het is ook steeds het eerste waar ik aan denk als ik wakker wordt.
Het duurt 6 maanden voor hij gemaakt is, dus moet nog wel lang wachten!

Gisteren zijn we bij onze tweede locatie geweest. Lekker in hrt dorp hier, mooi aan t water en het voordeel is dat wij trouwen buiten het seizoen en dan hebben we heel het restaurant en feestzaal voor onszelf! Het zag er super uit en heel open en flexibel. Ik zag t al helemaal voor me!

Ik zal zo even op de mail kijken en ook even een mail doen met mijn jurk.

Fijne zondag en moederdag aan de moeders onder ons!
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2013, 21:21:50 door Mariska1987 »

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #954 Gepost op: 12 mei 2013, 10:37:30 »
Wat goed dat je jurk al hebt! :D Geweldig! Ik ben heel benieuwd naar je jurk.
6 Maanden maakduur!? Wow! Lang. Ik ben blij dat ik nu al ga kijken, dan. :)

Ik vind het zo belangrijk dat je een goed gevoel hebt met de mensen van de locatie. Daarmee moet je toch zaken doen en is het meedenken van hun kant zeer belangrijk. Ik ben blij dat je het voor je zag! Dat is een goed teken! Ga je er nog eventjes over nadenken (laten bezinken)? Of weet je het al? Is dit DE locatie.

De oudste heb ik letterlijk van straat geplukt. Ze was extreem magere kitten vol parasieten. Ze was ziek. Mijn beste vriendin verklaarde me voor gek, maar toch deed ik het. Was zo zielig. Eerste 2 weken heeft ze alleen maar geslapen. En overal waar ze gelegen had, zag je mini-bloedspettertjes van de vlooien. Ook van binnen zat ze onder. Wormpjes kropen gewoon aan de achterkant eruit. Bah! En toch zette ik door. Ondertussen keek ik of er op sites of er een kitten vermist werd. Toen ze helemaal beter was, was ik erg gehecht aan haar geraakt. Ik begon te hopen dat niemand zich zou melden. Uiteindelijk deed ik de laatste test bij de dierenarts: is ze gechipt? Ik vond het zo spannend. Dat was het laatste moment met de vraag: is het katje van iemand? Of mag ik haar definitief houden? Ze was niet gechipt. Sindsdien woont ze definitief bij mij. Dat was voor ik mijn AS leerde kennen. Ik denk niet dat hij het zou kunnen. Mijn vrienden en familie verklaarde me destijds ook voor gek.

En inderdaad: Fijne moederdag iedere moeder!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #955 Gepost op: 12 mei 2013, 22:04:15 »
Oehhh ik ben helemaal hyper.....
2 afspraken gepland om jurken te gaan passen. 29 mei ga ik bij panimoda passen en hopelijk iets vinden en anders ga ik 8 juni naar wedding wonderland toe om daar ook nog te passen. Op de site van panimoda ben ik iets enthousiaster over een hoop jurken maar bij wedding wonderland staan er ook 2 op waar ik weg van ben. Vind het helemaal leuk en ben heel benieuwd wat mij staat. Deze week gaat mn vriend de 2 zalen bellen om een afspraak te maken om te bekijken en bespreken en kijken wat nu het beste bij ons past.

Gisteren verjaardag van vrienden en al die gasten zitten mn vriend al helemaal gek te maken over zn vrijgezellenfeest. Wat een lol die gasten daarvan kunnen hebben en het duurt nog zo lang. Ze willen het pas in januari zelf doen dus ze hebben nog tijd zat maar geloof me....de ideeen rijzen de pan uit!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #956 Gepost op: 12 mei 2013, 22:16:30 »
Wat een gave jurk Mariska! Echt super mooiiiii  :biggrin:
Fijn dat jullie 2e locatie zo goed bevallen is! Gaan jullie nog meer locaties bekijken of ga je een keuze maken tussen 1 en 2?

Super Toinette dat je je zo ingezet hebt voor jullie oudste! Top hoor!!

Heerlijk Frenchbull dat je 2 afspraken gepland hebt staan! Is dat Panimoda uit hendrik ido ambacht?
Hopelijk heeft ze dan de jurken die je op de site zag staan ook daadwerkelijk hangen.
Hahaha geweldig dat ze je vriend al gek aan het maken zijn voor z'n VGF!

Wij hebben vanmiddag een super leuke middag gehad. M'n vriend z'n moeder verrast met een uur bowlen en aansluitend een high tea. Ze wist alleen hoelaat ze klaar moest staan en verder niks, dus ze was helemaal hyper toen we haar ophaalden. Echt leuk om te zien!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #957 Gepost op: 12 mei 2013, 22:54:05 »
Super gave jurk Mariska!

Spannend Frenchbull! De eerste keer jurken passen is echt super, ben benieuw of je de jurk gaat vinden! Erg leuk dat ze je AS al helemaal gek maken, dat zal wat worden in januari :)

Hopelijk heeft iedereen een leuke moederdag gehad, wij hadden mijn moeder vorige week al in het zonnetje gezet met een home made high tea. Was erg leuk. Over twee weken gaan we kijken hoe onze trouwlocatie er nu uitziet, we waren er in de winter en toen was alles erg kaal. Ben benieuwd.

11102014

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #958 Gepost op: 13 mei 2013, 09:48:55 »
Pff pas aangemeld en weet dat ik wat vragen had gesteld maar kan niks meer terug vinden, behalve dit topic... hihi.
Waarschijnlijk vandaag afspraken maken om jurken te kijken. Aangezien ik de sale van volgend jaar net mis zal lopen ;)


pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #959 Gepost op: 13 mei 2013, 10:33:30 »
11102014, onder het kopje toon nieuwe reacties op jouw berichten, zie je de topics waarin je zelf hebt gereageerd.

Ik ben op dit moment op familiebezoek in London. En mijn vriendje had afgelopen weekend vriendenweekend. Nu zat ik op FB en zag weer een actie voorbij komen voor het winnen van een trouwjurk (Kan maar alvast een trouwjurk winnen voor ik wordt gevraagd toch ;)). Dus ik de actie gedeeld. Kreeg ik al reactie van een van de jongens op mijn FB, met mijn vriend erin Getagd. Hadden ze zelf een foto geplaatst van mijn vriend, samen met een telefoon waarop mijn trouwjurk berichtje stond en de tekst erbij VRIJGEZELLENFEEST!! Haha, ben benieuwd hoe dat af is gelopen. Hij kon er gelukkig wel om lachen. Echter hadden er ook best wel veel ouders van de vriendengroep geliked. Hopelijk denken ze nog niet dat hij me gevraagd heeft, haha.

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #960 Gepost op: 13 mei 2013, 11:58:50 »
@Toinette, ja die site had ik gezien, maar ik dacht dat je misschien een andere had gevonden. Ik heb even doorgelezen en het lijkt er inderdaad op dat je als particulier gewoon een kweeksetje kunt kopen. Dacht eerst nl dat je alleen als school kon kopen.

@Mariska, mooie jurk! Ik vind die gekruiste bandjes erg mooi staan. Wat voor stof is het?

Whaaah morgen jurken passen. Hoop echt dat ik 'm vind, ik kan nogal kritisch zijn haha. En je hoopt natuurlijk altijd op zo'n gevoel van "dit is dé jurk! :wub:"

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #961 Gepost op: 13 mei 2013, 14:48:36 »
@Mariska: Superjurk! Echt wauw! Ik vind alle details echt super. Echt een wauw-jurk. Ik denk dat kruislings ook het mooist is. Het is toch wel iets bijzonders.

@Frenchbull85: Spannend! Jurken passen is erg leuk! Ik zou ook eerst bij panimoda gaan als ik daar meer enthousiast over was (ik ken de winkel niet, hoor. :) ) Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen.
Leuk! Ook op locatie-jacht! Je hebt leuke dingen allemaal in de planning.
Hahaha! Ja, bij mij zitten ze ook al te bekokstoven over vrijgezellenfeest. :P Of ik al het lijstje wil doorgeven wie ik erbij wil hebben. Euh... Nee? :P Ik vind het nu gewoon nog te vroeg. Duurt nog meer als een jaar! :P

@margreet1983: Awwwwwww! Wat is je vriend LIEF!  :heart: Echt wauw. Respect.

@Kikker: Nee, ik vond het lastig iets te vinden. Ga je het doen? Succes! Is wel supercreatief!
Ik vind het terecht als je kritisch bent. Het is toch jouw dag! (Jullie dag, maar ik bedoel nu specifiek je jurk). Ik ben benieuwd en hoop dat je je jurk vind. :)

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #962 Gepost op: 13 mei 2013, 19:39:45 »
@Mariska....gave jurk. Ik zou er zelf niet voor kiezen maar hij is wel echt heel mooi. Ben ook wel benieuwd hoe die jou staat. Ik zou dan zelf ook wel voor kruislings op de rug kiezen. Vind ik het moois denk ik.

@kikker....spannend morgen jurken passen. Hopelijk vind je de jurk van je dromen!

.....Ja panimoda in Hendriks ido Ambacht. Ik hoop ook dat ze mijn maat hebben en anders kijken we gewoon verder. Twijfel ook nog om naar die zaak in schiedam te gaan, maar eens maar eens kijken wat ze hier hebben. Mn schoonzusje en schoonmoeder vinden het ook echt helemaal leuk en hebben al lekker mee zitten snuffelen naar wat ze voor jurken hebben.
Mn schoonmoeder heeft ook al iemand geregeld die haar jurk gaat maken. Ze had al 2 ontwerpen toegestuurd gekregen en dat was erg mooi. Ben heel benieuwd hoe ze eruit komt te zien maar dat zal vast wel goed komen.
....had gezegd dat we 2 zalen hebben....helaas vandaag te horen gekregen dat die ene zaal gaat stoppen. Ze hebben te weinig omzet dus ze stoppen er weer mee. Dus het wordt of de zaal die ik leuk vind of we moeten nog verder gaan kijken. Een kennis van ons vertelde wel dat we met die man leuk kunnen onderhandelen over de prijs dus dat gaan we zeker doen.....vooral ook omdat we in de winter trouwen dus dat is totaal buiten het hoogseizoen.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #963 Gepost op: 14 mei 2013, 19:43:06 »
Wat een leugenaars! Ik kom er net achter dat de sluier (die ik cadeau zou krijgen als ik meteen zou kiezen) niet 380 euro is, maar 179! Dat scheelt gewoon bijna de helft! En daarmee mij proberen over de streep te halen. Dachten ze nu echt dat ik daar niet achter zou zijn gekomen? Het staat gewoon op hun webwinkel (ik wilde het merk achterhalen omdat ik echt verliefd ben op de sluier en toen kwam ik erachter).

@frenchbull: ik weet niet wat jouw maat is, natuurlijk, maar ik heb zelf een grote maat (50). Ze hebben meestal te kleine jurken voor me, maar dat is helemaal niet erg. Door de vetersluiting kun je de jurken toch aandoen. Achter zit 'ie dan natuurlijk niet zoals het moet, maar je kunt toch zien hoe 'ie staat. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Veel plezier met passen, want dat is ook belangrijk.
Wat jammer van die zalen! (Althans, die ene zaal). Ik heb inderdaad ook gehoord dat je kunt onderhandelen. Hebben wij overigens niet gedaan, maar ik zou het als ik jullie was zeker proberen! (Wel spannend, zoiets onderhandelen). Succes!

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #964 Gepost op: 14 mei 2013, 20:21:35 »
Nou, dat wordt een lange zoektocht... Ik weet nu precies wat ik wil, maar winkels hebben maar één of twee jurken in die stijl hangen. Zucht. De Bruidshoek in Leiden is trouwens een hele fijne winkel! Echt een aanrader.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #965 Gepost op: 14 mei 2013, 20:40:40 »
Nee Toinette, wat erg zeg. Pffffff nou goed dat je erachter bent gekomen, kan je deze winkel gelijk afraden als er bruidjes zijn die daar naar toe willen.

Kikker, goed om te weten wat je mooi vind en wat je aan wil tijdens jullie dag! 'k Zou gewoon gaan zoeken op internet naar winkels die dit merk of merken verkoopt en daar naar toe gaan. Evt eerst even bellen of ze van dat merk ook de jurken in huis hebben die jij mooi vind! Zo ben ik ook aan het adres gekomen waar ik ga passen over 3 weken. Gelukkig heb je nog tijd zat om DE jurk te vinden  :biggrin:

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #966 Gepost op: 14 mei 2013, 20:45:06 »
Mijn vriend heeft zojuist onthuld wat we met mijn verjaardag gaan doen. Eigenlijk wilde ik het helemaal niet weten, maar hij wilde het met me delen omdat het ook over het budget gaat voor ons huwelijk.
We gaan naar Antwerpen toe, daar zit atelier Wim Meeuwssen. Je kan daar samen met hem goudsmit voor 1 dag worden. We gaan dan met z'n 3tjes onze ringen ontwerpen, mal maken en dezelfde dag krijgen we dezelfde ringen al in het zilver mee. Een week of 6 later gaan we dan de officiele gouden ringen ophalen.
Omdat we een aantal meevallers hebben omdat we een aantal grote dingen kado krijgen van familie is er ruimte om het budget voor de ringen omhoog te doen. Dus zojuist Wim een mail gestuurd of hij 12 september nog vrij heeft voor ons.

Nu dus hopen op een positief antwoord van hem  :biggrin:

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014
« Reactie #967 Gepost op: 14 mei 2013, 20:51:42 »
Supergaaf!!!!! :biggrin: :biggrin:

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #968 Gepost op: 15 mei 2013, 08:44:46 »
@Margreet: WAAAAUW! Waaauw! Wauw! :P Dat is echt alles wat ik kan zeggen: "WAUW!" Wat gaaf zeg! Wauw! Zo super persoonlijk! Persoonlijker kan haast niet. Wauw! Wat lief van je AS ook dat hij aan zoiets denkt! Wauw, wat gaaf!

@Kikker: Jeetje, wat balen! Moet je allemaal winkels afgaan... Ik snap dat je daar een beetje tegenop zit. Is het anders een idee om naar een grote zaak (verder weg) te gaan? Of had je daar ook naar gebeld? Sjee, ik vind het wel rottig voor je. Ik hoop voor je dat je in de eerste winkel gelijk raak is.

@Margreet: Ja, als ik eenmaal een jurk heb, ga ik een recensie schrijven hier op het forum in de juiste topic. :) Mijn schoonzusje gisteren: "weet je het zeker dat het dezelfde is?" Zij kon ook niet geloven wat ze gedaan hadden. Maar ik weet het heel zeker.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #969 Gepost op: 15 mei 2013, 09:00:32 »
@Toinette, super goed dat je je niet hebt laten afzetten, echt een gemene streek van ze!

@Kikker, erg jammer dat jouw stijl jurk niet heel veel in de winkels voorkomt, maar je hebt echt genoeg tijd om de jurk te vinden. Misschien toch naar een grote winkel met veel jurken, als je de jurk hebt gevonden kun je altijd nog voor diverse prijzen rondvragen bij andere winkels. Er was iemand hier die dat ook had gedaan en veel geld heeft bespaard, weet alleen even niet weer wie...

@Margreet, super gaaf dat jullie je eigen ringen helemaal gaan ontwerpen en ook erg leuk dat je al een zilver exemplaar meekrijgt, alvast super veel plezier!

En wij gaan over precies een jaar trouwen!! Hopelijk volgend jaar mooier weer :)

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #970 Gepost op: 15 mei 2013, 09:05:54 »
LatinBride had dat ook gedaan inderdaad.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #971 Gepost op: 15 mei 2013, 09:47:53 »
@Margreet....wat ontzettend gaaf wat jullie doen met de ringen. Heel orgineel en zo romantisch. Ook echt leuk dat je as dat wil organiseren.

@Kikker....lekker blijven zoeken. Misschien een optie om hem na te laten maken?

@Toinette....wat een afzetters zeg. Schandalig zeg.
Ik heb voorheen altijd maat 46/48 gehad maar nu met 15 kilo minder weet ik mijn maat niet. Ik ben heel benieuwd wat ze hebben en of het me staat.

Vandaag eerst maar eens naar de kaakchirurg en hopelijk dat mn rugpijn wegtrekt (gisteren in mn rug geschoten + hernia) want dat belemmerd me zo erg dat ik het hopelijk niet meer heb als ik jurken ga passen.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #972 Gepost op: 15 mei 2013, 13:04:48 »
Meiden, ik ben helemaal happy  :biggrin: Vanmorgen al een mail terug gekregen van Wim dat hij 12 september nog vrij was. Dus als we wilden kon hij ons in z'n agenda zetten. Dus ik teruggemaild dat we dat graag wilden. Kregen we gewoon 2 minuten later al een mail terug dat alles bevestigd was en dat hij er heel veel zin in had! 'k Ben er gewoon een beetje hyper van hahahahaha. Echt zo'n onwijs leuke verrassing van m'n vriend.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #973 Gepost op: 15 mei 2013, 13:06:40 »

En wij gaan over precies een jaar trouwen!! Hopelijk volgend jaar mooier weer :)

Spannend he! 'k Hoop voor jullie dat volgend jaar het zonnetje schijnt!

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #974 Gepost op: 15 mei 2013, 13:11:17 »
Meiden, ik ben helemaal happy  :biggrin: Vanmorgen al een mail terug gekregen van Wim dat hij 12 september nog vrij was. Dus als we wilden kon hij ons in z'n agenda zetten. Dus ik teruggemaild dat we dat graag wilden. Kregen we gewoon 2 minuten later al een mail terug dat alles bevestigd was en dat hij er heel veel zin in had! 'k Ben er gewoon een beetje hyper van hahahahaha. Echt zo'n onwijs leuke verrassing van m'n vriend.

super!! En zo snel reactie seg.
Dat wordt een fantastische dag!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards