collapse

Auteur Topic: Sincerity  (gelezen 5176 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Limoentje

  • Gast
Sincerity
« Gepost op: 25 juni 2008, 20:19:06 »
Ik was net weer eens lekker aan het rondkijken naar een jurk en nou zag ik net een paar hele mooie modellen op de site van sincerity, maar ik kon nergens prijzen vinden..niet onbelangrijk zou ik zeggen  :biggrin:

Weet iemand waar ik deze prijzen kan vinden zonder dat ik direct de winkel moet bellen.  :unsure:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Sincerity
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2008, 20:43:02 »
Ik kan ze je zo niet geven, maar de meeste jurken van sincerity zijn toch rond de 1200 tot 1500 euro. Je kan op de site van covers utrecht kun je in het gastenboek vaak wel vragen wat een bepaald model kost.

succes

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Sincerity
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2008, 21:16:28 »
Ik heb een jurk van het merk Sincerity. Ik ben helemaal weg van dit merk, echt zulke romatische en mooie jurken. Ik heb er € 1090.- voor betaald. Als je wilt weten welke ik heb, moet je me even een PB sturen, want ik durf hem hier niet neer te zetten i.v.m. eventuele meelezers.
Maar de meeste jurken zitten tussen de € 1000.- en de € 1500.- wat ik begreep van de verkoopster. Overigens ben ik bij Sonja International geweest en als je op hun site aangeeft van welke jurken je prijzen wilt, krijg je die netjes

Carolina

  • Gast
Sincerity
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2008, 21:30:01 »
Je kunt toch het beste even bellen en naar de prijzen per model vragen. De prijzen verschillen nog wel eens per winkel. Let er wel op dat ze soms de laagste prijs noemen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards