collapse

Auteur Topic: Overpeinzingen  (gelezen 10580 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dropsleutel

  • Gast
Overpeinzingen
« Reactie #50 Gepost op: 22 oktober 2009, 13:06:01 »
wat fijn dat jullie allemaal zo scherp zijn. ik heb inderdaad per ongeluk de oude versie geplaatst. maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik er wel mee bedoelde

Kippie

  • Gast
Overpeinzingen
« Reactie #51 Gepost op: 22 oktober 2009, 15:07:24 »
Het lijkt me inderdaad erg moeilijk om zoiets te moeten regelen. Niet dat ik er moeite mee zou hebben om mensen te vragen om hun koters thuis te laten, maar omdat sommige mensen zo lichtgeraakt zijn dat zoiets verkeerd opgepakt kan worden.
Tja, ik heb nou eenmaal geen kinderen en kan me daarom waarschijnlijk niet zo goed inleven in hoe lastig het is om je kleine een dag-nacht uit te besteden.

Nu heb ik het mezelf wel heel lastig gemaakt door de twee prachtige dochters (3 en 5) van een nicht - waar ik veel contact mee heb - als bruidsmeisjes aan te stellen. Terwijl ik bij babies denk aan grote huilpartijen, en daar word ik dus ook niet zo vrolijk van.

Kinderen niet uitnodigen is en blijft waarschijnlijk een gevoelig onderwerp. Als er mensen zijn die daarom niet komen.... tja.... ik kan niet anders dan concluderen dat jouw bruiloft dus schijnbaar niet zó belangrijk voor ze is. (Even lekker kort door de bocht :))

Vervelender is de gespannen relatie met je schoonfamilie. Erg zuur lijkt me dat, voor jou en je aanstaande. Succes daarmee :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards