collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952326 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #300 Gepost op: 10 maart 2011, 18:46:10 »
Hoi liesje!
Leuk hoor! Lastig inderdaad om een locatie te kiezen, zijn zeallebei ook echt totaal verschillend?
Ik moet mezelf ook echt af en toe een halt toeroepen, zodat ik niet alles al doe!

Volgens was ik vergeten te reageren op boukezz dat ze vroeg of ik de kaart wildel aten zien! Misschien ook niet en is dit dubbel haha, maar misschien later alstie echt af is! Of als we ze verstuurd hebben haha. Er staat een foto op, en mag wel n beetje verassing blijve,m wie weet wie mee gluurt :wink:

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #301 Gepost op: 11 maart 2011, 11:34:16 »
Haha....Sel, ik snap helemaal wat je bedoeld! Ik vind het ook wel erg leuk om nog wat dingen geheim te houden, niet alleen voor jullie, maar ook voor onze gasten ;-)!

Zo hebben wij een nummer wat we graag willen draaien tijdens het ondertekenen van de aktes.... Echt passend bij ons, maar een verrassing voor iedereen... Dat nummer weten we ook echt al jaren!

Liesje, wij vonden de keuze voor de locatie in het begin ook heel erg moeilijk, maar als je echt eerlijk bent tegen jezelf zit er zeker weten eentje met een lichte voorkeur! Althans, dat was bij ons....en na meerdere gesprekken en bezoeken aan de locatie, wisten we het echt heel zeker!!!

Ik heb mezelf voorgenomen om nu de locatie, ambtenaar (particulier) en de fotograaf te regelen. Dan ga ik in april voor de eerste keer shoppen voor m'n jurk, en daarna stoppen we even met al het geregel...... Einde zomer / begin herfst gaan we dan weer lekker aan de slag! Natuurlijk hou ik tussendoor alles in de gaten (boekjes, forum, websites), maar het echte regelen kan je eigenlijk toch pas later doen!
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2011, 11:34:48 door boukezz »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #302 Gepost op: 11 maart 2011, 19:34:00 »
@ Liesje Welkom! En wat een mooie datum trouwen jullie! :wink:
Nou om eerlijk te zijn hebben wij nog helemaal niks geregeld hoor! We zijn wel bezig om de locatie te regelen omdat we per se op die locatie willen trouwen (alles op 1 locatie) en dat dus graag vastgelegd willen hebben. Vorige week zijn we er geweest om offerte op te vragen en daar wachten we nu nog op, dus hopelijk valt die mee!
Verder nog niks geregeld, daar beginnen we in de zomer (na onze vakantie in juni) denk ik zo'n beetje mee. Maar het is wel al heel leuk om nu alvast lekker rond te kijken en na te denken over wat je allemaal wilt en leuk vindt!! Daarom gaan wij (mijn AS en ik) morgen ook naar de Love&Marriage beurs in Utrecht, om lekker rond te neuzen en te orienteren wat er allemaal is en wat we allemaal willen.

Jullie in ieder geval succes met het maken van de keuze tussen de 2 locaties! Twijfelen jullie allebei of heeft je AS wel een voorkeur?

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #303 Gepost op: 11 maart 2011, 19:38:42 »
Veel plezier morgen roxymilan :)

Pinkie*

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #304 Gepost op: 11 maart 2011, 20:30:23 »
Ik ben vorige maand in Arnhem geweest naar de L&M beurs geweest, vond het helemaal super.
Tis errug leuk voor de voorbereidingen en erachter te komen wat je wel of juist niet wilt.

Wij zetten wel gewoon op de kaart hoe laat we trouwen voor de kerk. Die plek is groot genoeg om meer mensen te bergen zeg maar.
Voor de wet trouwen we in een klein pittoresk kapelletje en daar kunnen ook niet veel mensen in.
Maar inderdaad of een inlegvel voor de daggasten of 2 verschillende kaarten, weet ik nog niet....hebben nog ff de tijd.

Hoi Richelle,
Ik ben ook vorige maand naar de L&M beurs geweest. Leuk was het he..
Vraagje.. kom jij toevallig oorspronkelijk uit de achterhoek? Er was nl een richelle daar die ik kende van vroeger..
Leuk he die voorbereidingen, morgen gaan we nogmaals naar de locatie toe om dingen door te spreken en kijken naar de trouwauto.
Gr Linda

Pinkie*

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #305 Gepost op: 11 maart 2011, 20:38:38 »
@ richelle!
haha keek net naar je email adres.. en ja hoor :wink: je bent mn oude buurmeisje (lees:azewijn)! Wat grappig!
Zag idd je moeder en je zus op de beurs, jou niet gespot!
Leuk dat je ook gaat trouwen!
Hoe is het met jou/jullie allemaal?

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #306 Gepost op: 11 maart 2011, 20:58:41 »
@Sel Dank je!! :biggrin:

Liesje1984

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #307 Gepost op: 11 maart 2011, 21:09:23 »
@Roxymilan: bedankt en fijn om te horen dat jullie ook nog niet zoveel geregeld hebben;)
Mijn AS heeft wel een lichte voorkeur, we gaan komende week nog 1x naar beide locaties om over prijs te praten en nog even voor gevoel en dan moeten we maar een besluit nemen! 1 juni is ook zo'n populaire datum!
Veel plezier morgen op de beurs, ik ben in januari in groningen geweest met onze twee ceremoniemeesters, was echt leuk!

Lotte09-09

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #308 Gepost op: 12 maart 2011, 12:46:55 »
In bergen op zoom zit art object. Wij laten daar onze ringen maken.
Hij maakt alles zelf, dus wellicht kan hij ook ringen omsmelten en er iets moois van maken.

Succes!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #309 Gepost op: 13 maart 2011, 09:07:23 »
Ik heb gisteren met as trouwringen gekeken :) we zijn verliefd op n set van Christian Bauer. Ze zijn wel erg duur, (2500) maar ik wil liever niet op de ringen bezuinigen... De aardige man van siebel gaf ons de tip dat in november misschien weer een actie komt (11-11-11) dan krijg je 33% korting, afgelopen jaar was dat 20-10-2010 met 30% korting. dus daar wachten we maar even op. We hebben alle tijd nog :wink:
Maar we zijn er echt heel erg enthousiast over!

Pinkie*

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #310 Gepost op: 13 maart 2011, 09:46:03 »
@ Sel, wat leuk! Trouwringen zijn zichtbaar voor de rest van je leven :wink:, dus die moet je mooi blijven vinden. Ik geef er ook liever wat meer voor uit, als je dan echt ringen hebt waar je helemaal weg van bent.
Wij hebben vorige week trouwringen gekocht. Op de L&M beurs stond een juwelier, waarbij je 50% korting zou krijgen als je daar je ringen kocht. Wij zagen ringen van 3800 euro, gelukkig kwam het door de korting (en ringen iets kleiner dan het voorbeeld) op ong 1800 euro uit. Maar, dan heb je wel 18 diamanten :).. Me Like!
Gisteren de trouwauto geregeld, stond ook op de L&M beurs (arnhem), een witte rolls royce silver cloud 3. Gister ook nogmaals naar de lokatie geweest, met onze ouders en CM. Die zijn er ook weg van..
Gaan over 2 weken ein-de-lijk kijken voor jurken :)

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #311 Gepost op: 13 maart 2011, 10:29:48 »
Hahahaha, ik ben ook gek op diamanten :wink:
Maar das wel n goeie, we hadden dat gezien, maar we vonden het nu nog te ver weg. Maar we kunnen dat wel in de gaten houden als er weer n beurs is!

Gaaf dat je ook een auto hebt geregeld!
Ik kan ook niet wachten tot ik jurken mag gaan passen, maar nog even een paar maandjes wachten..

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #312 Gepost op: 13 maart 2011, 17:26:52 »
Oh ik ben zo blij!! Vandaag ontvingen we de offerte van onze locatie en hij valt echt 1000% mee! We hadden zo'n €6000,- begroot voor de hele dag daar (alles op 1 locatie dus trouwen, diner en feest voor zo'n 50 daggasten en nog eens 50 avondgasten) en uiteindelijk kost alles bij elkaar €4250,-!! Dus viel ons echt heel erg mee, allebei helemaal blij want nu weten we zeker dat we daar kunnen gaan trouwen!! :biggrin::D:D Het is ook zo'n mooie locatie echt een plaatje...*zwijmel* (voor wie het wil zien: www.havezatedehaere.nl). Dus vandeweek even bevestigen en dan is onze locatie dus geregeld!!!!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #313 Gepost op: 13 maart 2011, 17:43:05 »
Roxymilan, wat heerlijk!! En het ziet er inderdaad echt helemaal super uit!!!!!

@ Pinkie; ik ben samen met m'n vriendinnetjes bij de L&M geweest, maar as en ik hebben al bedacht dat we in het najaar nog eens saampjes gaan voor de speciale kortingen! 50% op je trouwringen is namelijk wel heel netjes ;-)! Ik moet zeggen dat ik aan de ene kant niet wil besparen op de ringen, aan de andere kant vind ik het wel heel veel geld wat je dan om je vinger hebt zitten!

We hebben aankomende woensdag een gesprek met de trouwambtenaar (een particulier iemand) en vrijdag met de fotograaf... Ben wel heel benieuwd hoe dat allebei is. Nog goede tips om te vragen aan de fotograaf???

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #314 Gepost op: 13 maart 2011, 18:38:34 »
@Boukezz Dank je, we zijn echt zo blij!
Wat leuk dat je gesprek hebt met trouwambtenaar en fotograaf. Ik denk dat het bij de fotograaf vooral het belangrijkste is dat je een klik hebt en dat je je kunt vinden in de werkwijze en de stijl van foto's die hij/zij maakt. Dan zullen de vragen tijdens het gesprek vanzelf wel komen :wink:
Willen jullie ook een album laten maken of dat niet? Anders zou ik er daar ook een paar van vragen of je voorbeelden mag bekijken.

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #315 Gepost op: 13 maart 2011, 20:39:53 »
@ richelle!
haha keek net naar je email adres.. en ja hoor :wink: je bent mn oude buurmeisje (lees:azewijn)! Wat grappig!
Zag idd je moeder en je zus op de beurs, jou niet gespot!
Leuk dat je ook gaat trouwen!
Hoe is het met jou/jullie allemaal?

Yep helemaal juist. Hoorde van mijn moeder ook al dat zij van jouw moeder had gehoord dat jij er was geweest.....snappie het nog!
Maar idd ga volgend jaar 10-2-12 trouwen, zijn dus nu ook al druk bezig met het regelen van van alles.
Hebben locatie, fotograaf en feestlocatie al vaststaan...zitten nog in dubio over band en auto.

Voor de ringen willen we in mei, als e daar toch op vakantie zijn, in Turkije gaan kijken en aanstaande zaterdag ga ik voor het eerst jurken passen, spannend!!
ben zo benieuwd hoe ik eruit zal zien in zo'n jurk.

Nog heel veel plezier met de voorbereidingen

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #316 Gepost op: 13 maart 2011, 20:54:41 »
Fijn Roxymilan, ziet er goed uit.

Ik zou ook voorbeeldfoto's willen bekijken Boukezz

Richelle veel plezier zaterdag!
Waar ga je heen enw eet je al ongeveer wat je zoekt?

Debt

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #317 Gepost op: 14 maart 2011, 04:33:42 »
Mijn vriend en ik gaan op 09-05-2012 trouwen :biggrin:
De meeste die we het vertellen staan met een open mond van verbazing te kijken.. aangezien we 'nog maar' 2,5 jaar bij elkaar zijn dan *blush*
Maar ja, als het van beide kanten toch goed voelt?!

Het grappige is dat er eigenlijk geen aanzoek is geweest..
Want we waren bij een juwelier gaan kijken voor ringen, als symbool voor de 'volwassenheid' van onze relatie..
(Het is een wit gouden ring met 1 diamant)
En ik begon 'm stiekem als verlovingsring te zien, wat ik ook gezegd heb tegen mijn vriend.
En hij zei toen: maar als je m als verlovingsring wil zien, moeten we wel een trouwdatum hebben!
Dus zodoende kwamen we op 9-5 :biggrin:

En ondertussen zijn we ook nog bezig met een huis..
Dus allemaal druk druk druk..
Maar als het aan mij lag ging ik nu al kijken naar de jurk, locatie en al die dingen!

Toch wel spannend, nu al!

shirley1978

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #318 Gepost op: 14 maart 2011, 06:59:55 »
Hallo dames,

hier ben ik ook weer eens. Sorry dat ik niet altijd wat post. Meelezen lukt wel maar reageren niet altijd ivm mn werk etc.

@Liesje, welkom hier en veel plezier met de voorbereidingen!

@Sel,gaaf bedankjes uit India.Handig dat je iemand hebt die wilt filmen. Wij zitten daarvoor nog te kijken. Hebben niet echt iemand in fam of vriendenkring die dit zou kunnen doen. Heb al gekeken voor een videograaf maar dan ben je al gauw 900 euro kwijt voor hele dag, best prijzig dus..

@Blitzey, dat is balen dat jullie eerder dan gepland andere auto moeten kopen. Wat voor auto gaat het worden? Spannend dat je binnekort jurken gaat passen! Ik wacht daar nog even mee tot begin volgend jaar. Heb wel al van 1 zaak gehoord dat mijn droomjurk niet meer te bestellen is dus moet even kijken hoe en wat nu. Denk dat ik ook eens een mail stuur naar Anastacie om te kijken of ze zo'n soort jurk ook zouden kunnen maken. Dat zou wel super zijn. Geweldig he die uitspraken van kinderen!

@Boukezz, ik zag dat ze bij Jos de Laat ook een photobooth verhuren voor 240 euro. Wellicht is dat wat voor jullie? Op zich zou je zoiets best makkelijk ook zelf kunnen maken denk ik. Gewoon een laptop met webcam neerzetten en iemand erbij zetten die t bediend en dan krijg je hetzelfde effect.

@Clau-John, mooie kaart hebben jullie. Leuk bedacht!Mooi idee om ringen te laten omsmelten. Nog proficiat met je verjaardag!

@roxymilan, leuk dat jullie alles op 1 locatie houden.Leuk dat je naar L&M beurs bent geweest. Ik hoop dat er begin volgend jaar ofzo eentje in zuiden van het land is. Dat is voor ons toch wat makkelijker. Lastig idd mbt je schoonma mbt jurken passen maar idd je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Het is jouw moment/dag als je jurken gaat passen.
Ziet er gaaf uit locatie waar jullie trouwen. Fijn dat de prijs meeviel.

@Sel, klinkt leuk je kaartontwerp

@SJ welkom hier en veel plezier met de voorbereidingen!

@Pinkie, wow dat is best duur jullie ringen maar wel gaaf 18 diamanten. Gaaf dat jullie trouwauto geregeld hebben.

@Richelle, leuk dat je zaterdag al jurken gaat passen. Veel plezier!

@Debt,als we trouwen zijn wij ook pas iets minder dan 2 jaar samen maar idd als t goed voelt waarom zou je dan lang wachten met trouwen.

Als t goed is heb ik nu op iedereen wel beetje gereageerd. :-)

Gisteren zijn AS en ik naar een mogelijke locatie gaan kijken om koffietafel en feest te houden. Eerste indruk is goed en prijs viel reuze mee. Voor 25 daggasten en 60 avondgasten zouden we voor alles dus koffietafel incl bruidstaart, feest en buffet en DJ 2260 euro kwijt zijn. Wat wel mooi is ook bij locatie is dat alle consumpties (dus ook sterke drank) 1,50 kosten. Dat vind ik toch wel netjes bij meeste locaties heb je dat niet.

Wat ook handig is dat eigenaar groot netwerk heeft van DJ's, fotograven etc en dat het via hem dan stuk minder kost dan als je het zelf regelt. DJ bijv is maar 200 euro.

We gaan zeker nog naar andere locaties kijken maar op zich zijn we wel al enthousiast over locatie waar we geweest zijn.

We zijn ook nog even langs kasteel gegaan om trouwzaal voor wettelijk huwelijk te bekijken en was heel mooi. Alleen is er een probleempje, op onze trouwdatum is er een ander stel die zaal hele dag bezet hebben dus kunnen we er niet trouwen. Zijn dus nu aan het twijfelen over een andere datum. Hebben nu 24-08-2012 in gedachten.

Over 2 weken hebben we nog een afspraak bij een andere trouwlocatie en waar je tevens ook feest etc kunt geven. Eens kijken wat daar mogelijkheden zijn.

Waarschijnlijk gaan we toch ook voor kerk trouwen. Hebben al een kerk in gedachten maar moeten nog kijken hoe dat zit met een leuke pastoor vinden.

Ik heb in het weekend nog wat gegoogled mbt bruidsdingetjes en wat me wel gaaf lijkt is een witte loper bij binnenkomst in kerk en bij wettelijk huwelijk. Heb er 1 gevonden voor 45 euro.

AS en ik hebben wel een klein dingetje waar we nog niet uitzijn. AS wil de trouwringen door zn getuige laten geven. Ik zou dit heel graag door mijn zoontje willen laten doen. Hij is dan 4 jaar en we willen een ring kussen dus lijkt me echt super als hij t doet.

Zo dit was t weer even van mijn kant. :) Begin vandaag aan nieuwe baan dus zal wel druk zijn komende tijd maar zal proberen wat vaker te reageren.

Groetjes,

Shirleywat doen jullie trouwens mbt Buffet savonds? Wij zitten te denken aan een italiaans buffet met lasagna etc. Reden hiervoor is dat ik zelf geen koude schotel/salades lust dus dan zou ik alleen wat stokbrood of warm vlees kunnen eten en dat is toch wel jammer he.

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #319 Gepost op: 14 maart 2011, 12:01:05 »


Richelle veel plezier zaterdag!
Waar ga je heen en weet je al ongeveer wat je zoekt?

Dank je wel, Ik ga naar Maricovers in Zutphen.
Heb ze gezien op de L&M beurs in Arnhem en toen daar ook een afspraak gemaakt. Mijn droomjurk hebben ze daar ook, nu alleen nog hopen dat ie mij ook past en staat haha.
Het is er eentje van Ladybird, hoofdkleur is wit/ivoor geloof ik en dan met bordeaurode accenten...ik ben heel benieuwd.

Mijn vriend en ik gaan op 09-05-2012 trouwen :biggrin:
De meeste die we het vertellen staan met een open mond van verbazing te kijken.. aangezien we 'nog maar' 2,5 jaar bij elkaar zijn dan *blush*
Maar ja, als het van beide kanten toch goed voelt?!

Ach meis....maak je niet zo druk...toen mij AS mij ten huwelijk vroeg waren 9 maanden bij elkaar en volgend jaar als we dan gaan trouwen, nog geen 2 jaar. Als het goed voelt, is het goed. Heb hiervoor een relatie van 12 jaar gehad, dus tijd zegt weinig in mijn ogen.

De rest ook bedankt voor het plezier wensen as zaterdag.
Als ik geweest ben zal ik wel ff posten hoe het was. Heb er wel super veel zin in...
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2011, 12:02:43 door Richelle »

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #320 Gepost op: 14 maart 2011, 15:02:20 »
@shirley: zo hahaha wat een verhaal! Even in gaan om je buffet vraag: wij doen Javaans buffet :)

@Debt: Wij wisten na een half jaar al dat we wilden trouwen :wink: wij hebben alleen gewacht, zoda we het ook konden financieren hahha. 6 jaar later :wink:

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #321 Gepost op: 14 maart 2011, 21:55:02 »
@Shirley wij hebben nu in de offerte een voorstel voor een warm en koud buffet met voorgerecht verschillende soepen en broodjes, hoofdgerecht verschillende soorten vlees, vis, salades, broodjes etc. en als nagerecht komt er een ijscocar van een boerderij uit de buurt waar ze zelf ijs maken, echt superleuk!! Kan iedereen zelf een ijsje halen, ook helemaal leuk voor de aanwezige kids.
Maar we willen misschien ook nog even kijken naar een tapas buffet en hoeveel dat ongeveer gaat kosten, want zelf zijn we helemaal gek van tapas en het ziet er alleen al zo gezellig uit met al die schaaltjes!

Als je zelf niet zo graag die salades enzo lust zou ik dat sowieso niet doen, lijkt me wel belangrijk dat je iets neemt dat je zelf ook helemaal lekker vindt!! Het is toch uiteindelijk jullie dag!

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #322 Gepost op: 15 maart 2011, 12:21:57 »
@shirley, Wij gaan ook voor een warm en koud buffet

"Tulenstuk"
• Huzarensalade
• Zalmsalade met vis- en vleesgarnituren
• Gebraden rundvlees
• Schnitzeltjes
• gebakken champignons en roomsaus
• Gebakken victoriabaars met hollandaisesaus
• Onze specialiteit: gebraden haantjes
• Gebakken aardappelen
• Vijf soorten warme groenten
• Salade buffet
• Oerbrood met kruidenboter

Volgens mij voor ieder wat wils en ook zeker wat wij zelf lekker vinden.

We sluiten dit buffet dan af met een bruidsijsstaart met twee of drie soorten puddingna keuze warme kersen en vers fruit.

mmmm het water loopt me nu al in de mond haha

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #323 Gepost op: 16 maart 2011, 10:12:25 »
@shirley, dank je wel voor het meekijken, maar hetgeen wat bij Jos de Laat staat is een videozuil. Daarmee kunnen je gasten een korte videoboodschap voor je opnemen, een photobooth is zo'n hokje wat ook bij de V&D etc staat waarin je leuke foto's kan maken met meerdere mensen (zoals ik vroeger met m'n vriendinnetjes deed ;-))! En tot nu toe heb ik die maar op één plek gevonden en daar moet je dan ook de fotograaf afnemen, en dat zit behoorlijk aan de prijs!

En qua eten, wij gaan voor diner op schaal. Dan komen er zowel bij het voorgerecht, als hoofdgerecht, als nagerecht schalen op tafel met van alles een beetje. Soort buffet, maar wel uitgeserveerd op tafel. We wilden aan de ene kant toch wel een soort formeler diner dan buffet, maar tegelijkertijd informeel, en bij onze locatie kwamen ze toen met diner op schaal. Er is nu een menu in de offerte gezet:
Voorgerecht:
-Ceasar salade met croutons en gerookte kip
-Gemarineerde zalm, aardappelsalade, crème fraiche en bieslook
-Lamsrack met groene kruidenkorst
-Dun gesneden pastrami met rode uien en truffelcrème
-Gegrilde albacore tonijn met tomaten olijven salsa
-Gebakken steak tartaar met kwarteleitjes
-Terrine van tongfilet en zeebaars
-Fresh crabcakes met mangochutney

Hoofd:
-Ravioli gevuld met bospaddenstoelen en kruiden roomsaus
-Dry aged entecote met gepofte sjalotten en rode wijn jus
-Gebakken heilbot filet met lintpasta en lamsoren
-Gebraden varkensribstuk uit de Esch met aardappelpuree en pata negra jus
-Organic veggie’s
-On the side geroosterde rozeval aardappelen
-Twister fries

Dessert:
-Chocolade brownies met vanille ijs
-Keylime pie en pecan pie
-Kersen schuimgebak
-Oreo cookie parfait
-Verse fruit salade met mango sorbetijs

maar begin volgend jaar krijgen we een proefdiner en als we dan nog iets willen wijzigen dan kan dat!

Maewyn

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #324 Gepost op: 16 maart 2011, 12:40:04 »
Hoi, ik kom me er weer eventjes mee bemoeien :wink:.

Boukezz, ik neem dat degene die je hebt gezien Damon's Photobooth is? Of die van Feest Studio?
Ik geloof dat ik een paar andere opties voor je gevonden zou kunnen hebben:
http://www.prontophot.nl/Products/30/Easybooth/tabid/601/language/nl-NL/Default.aspx
Deze is namelijk instelbaar in formaat, dus wie weet!

http://www.fotokot.be/
Ziet er goed uit!

http://www.defotobox.nl/
Lijkt me ook wat jullie zoeken?

Is dit wat?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards