collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952326 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lasas

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #750 Gepost op: 21 juni 2011, 17:50:43 »
@ deniesje!

Wat een ontzettend heftig verhaal van jullie! wat helaas nog ontzettend vaak voorkomt!

ik heb op jullie gestemd en hoop dat jullie winnen! mooie foto zeg!

groetjes lasas

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #751 Gepost op: 21 juni 2011, 20:57:13 »
@ Ninus, ik had eerder een linkje gepost met daarin de voetbaldata (het is namelijk EK 2012). Heb even voor je gekeken, en ze starten op vrijdag 8 juni, dus geen probleem voor jullie!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #752 Gepost op: 22 juni 2011, 09:24:50 »
heey dames,

Ik heb gister het verdrietige nieuws gehoord dat het kindje waar ik het over had, is overleden :sad:  :sad:  :sad:
Ik kan het niet geloven, in wat voor een wereld leven we???? Ben er flink door aangeslagen, ik kan me niet voorstellen hoe zijn ouders en zijn zusje zich nu moeten voelen. Er zijn geen woorden voor... Ik ben zo verdrietig dat dit kinderen moet overkomen, het zou niet mogen gebeuren!!! Het maakt me ontzettend bang, om ons eigen kindje alsnog te verliezen. We hebben geluk gehad dat hij alles goed heeft doorstaan en dat hij nog bij ons is. Wat ben ik daar zo dankbaar voor! Ik ben bang voor het leven geworden, want wat is er nou eigenlijk zeker??? We kunnen morgen allemaal onder een auto terecht komen, of ontzettend ziek worden, daar hebben we geen macht over. Dat gevoel, van het niet in de hand hebben hoe het leven loopt maakt me bang onzeker en verdrietig... Ik durf daardoor ook amper wat vast te leggen voor onze grote dag. Want stel nou, dat we alles vastleggen en vlak voor de bruiloft wordt ons kindje weer ziek?? Ik weet het even niet zo goed te handelen op dit moment...

Tot later meiden...

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #753 Gepost op: 22 juni 2011, 09:35:36 »
Deniesje...wat heftig en een k*tzooi!!! Het is zo onterecht dat dit mag gebeuren, maar helaas leven we in een wereld waarin we zulke zaken niet zelf in de hand hebben!!!

Ik weet niet of je de show van Brigitte Kaandorp "Zo" weleens gezien hebt? Het is met een vette knipoog en erg lachwekkend, maar er zit wel een kern van waarheid in.... Er zijn namelijk maar 2 dingen zeker in het leven, en dat is dat je geboren bent en dat je dood gaat.....
Er is nooit iets zeker, maar daarom moet je juist genieten van iedere dag...en iedere dag weer opnieuw!!!

Lieverd, hoe moeilijk het ook is, geniet juist van iedere voorbereiding die je doet!! Ja, het kan gebeuren dat je kleintje ziek wordt, maar daar moet je niet over nadenken!! Hoe moeilijk dat ook is.... De voorbereiding is al geweldig, toch?? En daar genieten jullie toch ook al samen van??
« Laatst bewerkt op: 22 juni 2011, 09:36:13 door boukezz »

Lotte09-09

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #754 Gepost op: 22 juni 2011, 10:43:24 »
[font="Century Gothic"]Een kind verliezen is vreselijk!
Ik ken het enigszins van een nichtje van mij. Haar zoontje zijn hart functioneerde niet voldoende. Na 3 keer in aanmerking gekomen te zijn voor een nieuw hartje werd ging het steeds niet door (toch te jong --> hart te groot en 2x koorts). Hoewel ik het ventje niet heel goed kende, breekt je hart als zo'n kleintje overlijd.
Ik kan me dan ook zo goed jou angst voorstellen. Als het verlies van je kindje zo dichtbij komt omdat je die ziekte moet verslaan, maar andere om hem heen dat niet lukt.
Ontzettend veel sterkte met dit nieuws verwerken. En in de tussentijd en daarna genieten van al het mooie dat je mee mag maken met je gezin. Dus ook van je bruiloft en alles daar omheen![/font]

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #755 Gepost op: 22 juni 2011, 11:35:03 »
Dank jullie wel voor de lieve en bemoedigende woorden. Met tranen in mijn ogen lees ik jullie lieve berichtjes en die verzachten wel een klein gedeelte, maar ik weet dat ik hier zelf doorheen moet komen. Dat van die huwelijksdagverzekering is een hele goede tip, ik zal het er met mijn AS over hebben. Hij is hier zo anders in, zo nuchter! Ik wou dat ik zijn mentaliteit had...

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #756 Gepost op: 22 juni 2011, 11:54:22 »
@deniesje, meid wat een vreselijke heftige tijd zit jij nu middenin zeg. Kan alleen maar zeggen dat ik je heel veel sterkte wens en dat ik je hier op dit forum echt over vind komen als een super sterke vrouw! respect daarvoor!!

Huwelijksverzekering?? Hoe moet ik dat zien? Verzeker je dan alles of alleen het feest ofzo?


Fotograaf! Wij hebben maandag voor het eerst een gesprek gehad met een fotograve. Ze is echt heel erg leuk en maakt mijn smaak foto;s. Ze komt dan van 8,00 uur tot ongeveer 14.30. Er zit een compleet boek bij met in overleg gekozen foto;s.
Ze vraagt  €800 euro.....YIKES...dat is wel veel of niet? Ik heb er naar gevraagd, maar ze gaf aan dat het boek duur is en daar gaat ook veel tijd in zitten. (zonder boek is geen optie, ze wil het pakket compleet afleveren en niet alleen een cdtje met foto;s)  Wat vinden jullie. (eigenlijk had ik maar 500 euro begroot en dan zelf fotoboek maken)

En de jurk...........weet het nog steeds niet. Heb gisteren gespiekt bij de nieuwe 2012 collecties...ook om te kwijlen zo mooi.



De ziekenboeg hier gaat verder. AS is nog aan het herstellen van de appendicites en ik zit thuis met mijn rug, Gisteren zijn er foto's gemaakt om een hernia uit te sluiten. Sjonge komt slecht uit. Voel me vreselijk schuldig tegenover mijn werk. Heb gelukkig net mijn Stage afgerond waar ze me al zoveel vrij voor hebben gegeven en dan nu in de eerste week al ziekmelden...kl*te....
Naja, genoeg geklaagd...


Heeft iedereen al centenstress???? Whaaa als ik zie hoeveel duurder alles is dan gedacht..damn mag wel extra gaan sparen...

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #757 Gepost op: 22 juni 2011, 12:44:44 »
centenstress ja haha! Wij hadden een budget voor max 6000 voor ogen, maar dat gaan we echt niet redden...
De daglocatie (trouwen diner feestavond) kost ons al bijna 4900
De ringen waren 700
Het trouwen voor de gemeente kost 440
Dus deze kosten zijn al goed voor ruim 6000 :huh:  
Dan moeten we nog:
corasges 40
pak 250
kleding kids 100  
receptieboek  15
bedankjes  50
uitnodigingen 75
verblijfplaats huwelijksnacht 100
DJ 300
Taart 200
Lingerie 100
kapper 75
Jurk krijg ik
Boeket krijg ik
Live muziek krijg ik
Fotograaf krijg ik
Trouwauto krijg ik

Als we dan nog op huwelijksreis willen gaan dan wordt het nóg harder sparen... :rolleyes:

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #758 Gepost op: 22 juni 2011, 13:06:45 »
Tja huwelijksreis daar denk ik nog maar even niet aan......

Vrees dat dit al bijna op het randje is van sparen. Onze auto (april gekocht) was uiteindelijk 1500 euro boven budget, dat geld zou dan nu weer net het reserve stukje zijn. Ach we hebben nog 11 maanden om krom te liggen whoehahahahaha.

Lotte09-09

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #759 Gepost op: 22 juni 2011, 13:13:05 »
[font="Century Gothic"]volgens mij is 800 euro niet gek voor een fotograaf + boek.
Wij hebben een amateur (oom van as) dus uit eigen ervaring durf ik het niet te zeggen, maar ik heb wel prijzen rond de 1000 euro gelezen (waarvan sommige zonder boek).

En ja mensen, trouwen is erg duur! Maar ook erg bijzonder![/font]

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #760 Gepost op: 22 juni 2011, 18:41:03 »
@ deniesje, het zit ook niet mee ook he? Wat een naar nieuws en logisch dat je niet meer verder durft. Er zijn al veel dingen over gezegd en geschreven, maar ik wilde even zeggen dat ik van harte hoop dat je verder gaat met de voorbereidingen en ervan probeert te genieten.

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #761 Gepost op: 22 juni 2011, 19:28:27 »
Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij..

@ Deniesje, super veel sterkte met verwerken van dit verlies. Wat heftig zeg..
@ anderen, een huwelijksdagverzekering, wij hebben bij de locatie zelf al een verzekering afgesloten die voor de grootste dingen dekt, bijvoorbeeld als 1 van ons onverwachts in het ziekenhuis komt of als vader, moeder, opa, oma, broers of zussen komen te overlijden.. De man van de locatie had het nog niet eerder meegemaakt dat iemand erover begon, maar ik heb er toch op aangedrongen.

Geldstress?? Momenteel niet zo. Volgende week donderdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!!! En daar zijn we druk mee bezig.

15 mei j.l had ik mijn AS het 101 redenen waarom ik van jou hou boekje gegeven en hij vond het echt heel leuk. (Had ik hier nog niet vermeld)
Ondertussen ook mijn studie afgerond en nog 2 cijfers terug krijgen dan mag ik mij tolk Nederlandse Gebarentaal noemen!! Whoehoe.

Stuekem lees ik wel alles mee hoor :) Maar dus ff niet de tijd om te reageren, daarom nu ff een berichtje. DOEG!!

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #762 Gepost op: 22 juni 2011, 19:47:36 »
Moet eerlijk zeggen dat het ook nog niet bij mij was opgekomen hoor, zo'n verzekering. Maar als je je dan bedenkt dat je net op die dag (week) een probleem krijgt en alles moet afgezegd worden.

Nadat 2 weken terug mijn AS in nog geen 3 uur tijd van gewoon, naar doodziek en operatie ging, is mijn idee er wel van veranderd. Het zal je overkomen...!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #763 Gepost op: 22 juni 2011, 21:42:49 »
Hey allemaal,

Hier hebben we vandeweek de pennen besteld om zo onze getuiges te vragen het duurde 3 weken dus hoop dat ze voor onze vakantie binnen zijn. Verder geen nieuws over het trouwen na de vakantie gaan we denk maar eens zitten voor het eten wat we willen op de dag.

Ninus leuk dat jullie ook op 6-6-2012 gaan trouwen wij ook gelukkig die dag geen voetbal :wink: We gaan alleen erna op huwelijksreis dus voor ons de dagen erna ook geen voetbal :tongue:

Deniesje meid toch het blijft maar door gaan voor jullie ik hoop echt dat dit het laatste slechte nieuws is en dat jullie alleen nog maar positief nieuws krijgen. En kunnen gaan genieten met z'n 4tjes. Ik heb trouwens gestemd op de foto van jullie verdienen dit zo ontzettend.

Blitzey ik vin €800 nog erg meevallen ze is er bijna de hele dag en nog een boek erbij ook. Onze fotograaf is er van begin tot het diner erbij en ook met album plus 2 mina albums voor de ouders en we betalen €1590. En centenstress we zijn al over de helft met sparen dus ik denk dat het wel allemaal goed gaat komen. Elke maand gaat er vanzelf van mijn salaris wat naar de spaarrekening. We moeten nu nog iets van €2500. En de huwelijksreis betalen we gewoon van het vakantiegeld wat in mei binnen komt.

lobensil spannend de sleutel van jullie huis moet er nog veel gedaan worden?

Groetjes Eertje

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #764 Gepost op: 23 juni 2011, 08:47:26 »
@ Eertje, nee er hoeft gelukkig niet veel te gebeuren, ik denk dat we binnen een week over zijn. Wel iets anders bij jullie he?? Wonen jullie er al?

qua fotograafprijzen heb ik geen idee. Wij hebben mn vader en schoonmoeder voor de foto's. En gaan er zelf een album van maken.

groetjes

Soraya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #765 Gepost op: 23 juni 2011, 09:11:57 »
:wub: Mijn jurk wordt zo mooi! Gisteren ben ik langs de ontwerpster geweest, die de jurk helemaal maakt zoals ik het wil (maar wel als criterium dat het mij mooier maakt). Ik had een hele gave gepast in de winkel, maar het bovenstuk was niet naar mijn smaak en sowieso was 'ie te geel en ik moet een zo'n wit mogelijke kleur hebben. Dat past alleen goed bij mijn kleur huid. Gisteren had ik alleen nog een lap witte taft om, het model is besproken en de volgende keer dat ik kom zit alles al in elkaar geregen. Dan kunnen we kijken of alles naar wens is en dan maken ze 'm echt vast. De kleur komt helemaal overeen met het kanten zakdoekje wat ik van mijn vader kreeg met mijn signatuur om te gebruiken op mijn trouwdag :wink:

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #766 Gepost op: 23 juni 2011, 11:58:45 »
@ Ninus, ik had eerder een linkje gepost met daarin de voetbaldata (het is namelijk EK 2012). Heb even voor je gekeken, en ze starten op vrijdag 8 juni, dus geen probleem voor jullie!


@Ninus Gelukkig dat je trouwdatum voor de start van het EK is moet je je daarover geen zorgen te maken. Ik zou er normaal ook niet aan gedacht hebben als ik er een keer geen rekening mee had gehouden met een verjaardagsfeest te organiseren.

@Deniesje Heel veel sterkte! Het is echt verschrikkelijk als een kindje overlijd. Ik kan heel goed begrijpen dat je bang bent nu omdat de dood zo dichtbij is en zo onrechtvaardig en niet te begrijpen waarom. Ik zelf ben ook wel bang geweest zeker nu ik mama ben. Je wil zo lang mogelijk bij je kinderen kunnen zijn. En ik moet altijd eens controleren of mijn kinderen nog wel adem halen als ze rustig slapen. Er kan zoveel gebeuren daar kun je beter niet bij stil staan en genieten van de mooie enleuke dingen die we met de mensen die we lief hebben kunnen doen. We plannen allemaal een mooie trouwdag. Dikke knuffel!


Mijn aanstaande reageert ook anders dan ik op van alles. Hij begrijpt niet altijd waar ik me zo druk om kan maken.


Fotograaf! Wij hebben maandag voor het eerst een gesprek gehad met een fotograve. Ze is echt heel erg leuk en maakt mijn smaak foto;s. Ze komt dan van 8,00 uur tot ongeveer 14.30. Er zit een compleet boek bij met in overleg gekozen foto;s.
Ze vraagt  €800 euro.....YIKES...dat is wel veel of niet? Ik heb er naar gevraagd, maar ze gaf aan dat het boek duur is en daar gaat ook veel tijd in zitten. (zonder boek is geen optie, ze wil het pakket compleet afleveren en niet alleen een cdtje met foto;s)  Wat vinden jullie. (eigenlijk had ik maar 500 euro begroot en dan zelf fotoboek maken)

En de jurk...........weet het nog steeds niet. Heb gisteren gespiekt bij de nieuwe 2012 collecties...ook om te kwijlen zo mooi.

De ziekenboeg hier gaat verder. AS is nog aan het herstellen van de appendicites en ik zit thuis met mijn rug, Gisteren zijn er foto's gemaakt om een hernia uit te sluiten. Sjonge komt slecht uit. Voel me vreselijk schuldig tegenover mijn werk. Heb gelukkig net mijn Stage afgerond waar ze me al zoveel vrij voor hebben gegeven en dan nu in de eerste week al ziekmelden...kl*te....
Naja, genoeg geklaagd...


Heeft iedereen al centenstress???? Whaaa als ik zie hoeveel duurder alles is dan gedacht..damn mag wel extra gaan sparen...

Ik heb nog niet naar prijzen gekeken voor fotografen. Je vind dat ze mooie foto's maakt. Heb je ook een album gezien van wat ze van de foto's maak. Ik neem aan dat ze er verschillende heeft gemaakt. Gaat het een worden met echte foto's of een digitaal album? Er kruipt veel tijd in het maken van een mooi boek.

Ik heb een beetje een idee wat ik graag zou willen. En wanneer ik blader in een boek is Amber heel duidelijk wat ze wel en niet mooi vind. Heel grappig. Ik zal haar dan ook maar meenemen als ik eens jurken ga passen.

Sterkte met de ziekteboeg. Het is naar als je ziek thuis zit. Je kunt beter goed herstellen dan weer ziek te vallen en misschien langer. Sterkte!

Pffffff ik heb nog geen budget durven op te stellen.

Ik moet me er maar eens aan zetten.

centenstress ja haha! Wij hadden een budget voor max 6000 voor ogen, maar dat gaan we echt niet redden...
De daglocatie (trouwen diner feestavond) kost ons al bijna 4900
De ringen waren 700
Het trouwen voor de gemeente kost 440
Dus deze kosten zijn al goed voor ruim 6000 :huh:  
Dan moeten we nog:
corasges 40
pak 250
kleding kids 100  
receptieboek  15
bedankjes  50
uitnodigingen 75
verblijfplaats huwelijksnacht 100
DJ 300
Taart 200
Lingerie 100
kapper 75
Jurk krijg ik
Boeket krijg ik
Live muziek krijg ik
Fotograaf krijg ik
Trouwauto krijg ik

Als we dan nog op huwelijksreis willen gaan dan wordt het nóg harder sparen... :rolleyes:
Het is wel fijn dat jullie veel gaan krijgen. Misschien  proberen een reis te winnen? Ik weet niet als er budget over blijft zou ik het ook wel leuk vinden om er minstens een weekendje met zijn vijf weg te kunnen en en dat hoeft niet ver weg te zijn.

@Blitzey Hopen op leuke meevallers!

@Lotte Zeker het blijft iets bijzonders en wil er een mooie dag van maken die natuurlijk betaalbaar blijft. Hopelijk is het echt eenmalig. Een dag om naar uit te kijken te beleven en met veel plezier naar teug te kijken.

@Ninus bedankt voor de info. Ik zal me er zeker in verdiepen. Er kan zomaar iets gebeuren.

@Lobensil Veel geluk in jullie nieuwe huis. Succes met alles wat met de verhuis komt kijken. Alvast gefeliciteerd met je diploma!

@Soraya Fijn dat je jurk zo mooi wordt hopelijk kun je hem snel passen. Lief dat je kanten zakdoekjes kreeg.

Wij hebben hier geluk gehad. We zijn dinsdagavond zonder stroom gevallen. En gistermiddag om half zes was er pas een elektricien gekomen die er anderhalf uur mee bezig is geweest. Twee kabeltjes tegen elkaar gesmolten.Maar toen hadden we weer stroom hij had wat vervangen. Vandaag zijn ze de ook van de meterkast geweest om de schakelaar te maken. En nu moet er een offerte opgemaakt worden dat alles eens goed wordt nagekeken en vervangen. Oud huis alles nog als vroeger toen er nog weinig stroom werd verbruikt. Gelukkig dat we op gas koken en we konden eten en dat de diepvries nog niet begon te ontdooien. Als alles goed gekeurd wordt kunnen we een andere meterkast krijgen en in de toekomst stroom uitval voorkomen en dag en nacht tarief krijgen.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #767 Gepost op: 23 juni 2011, 12:12:43 »
Lobensil gelukkig dat er niet veel gedaan hoeft te worden. Maar hoe het bij ons huis in nou we wonen er al sinds eind 2008 dus denk dat je iemand ander bedoel :wink:

Soraya ben benieuwd hoe je jurk wor laat je een foto zien als die af is?

Veer jeetje dan hebben jullie geluk gehad zeg want als ik het goed lees had er ook kortsluiting kunnen komen of dat niet?

Dames ik zit echt met een dilemma wanneer moet ik opzoek naar een jurk gaan. Er is waarschijnlijk tot eind juli outlet bij ann en john en daar wil ik gaan kijken met me zus maar aan de andere kant wil ik graag nog de nodige kilo's kwijt. Wat is nu wijsheid toch maar opzoek naar een jurk ok toch later opzoek en eerst proberen af te vallen.

Groetjes Eertje

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #768 Gepost op: 23 juni 2011, 13:08:42 »
Veer jeetje dan hebben jullie geluk gehad zeg want als ik het goed lees had er ook kortsluiting kunnen komen of dat niet?

Dames ik zit echt met een dilemma wanneer moet ik opzoek naar een jurk gaan. Er is waarschijnlijk tot eind juli outlet bij ann en john en daar wil ik gaan kijken met me zus maar aan de andere kant wil ik graag nog de nodige kilo's kwijt. Wat is nu wijsheid toch maar opzoek naar een jurk ok toch later opzoek en eerst proberen af te vallen.

Groetjes Eertje

Ja we hebben echt geluk gehad. We hadden brand kunnen krijgen. Omdat er in de kast ook stukjes draad zitten met stof er om heen. Het is echt noodzakelijk dat de boel hier vernieuwd wordt. Dan kunnen we ook met een gerust hart op vakantie gaan. Nu weten we ook waarom de stroom wel eens af viel omdat we niet genoeg stroom binnen kregen om alle apparaten te laten draaien tegelijk. Nu wil ik proberen wat meer 's nachts te wassen dan kan ik overdag strijken zonder dat het tegelijk moet. Wanneer onze elektriciteit is vernieuwd en gekeurd kunnen we een nieuwe kast met meer vermogen aanvragen. Je zou om de 20 jaar de elektriciteit moeten laten keuren. Dat is hier denk ik nooit gebeurd. En wij wonen hier zelf sinds augustus 2005. We hebben dit jaar een diepvriezer bij geplaatst. Dus dat kost ook meer energie. Het is fijn om te weten wat er nu aan de hand is met de elektriciteit. Hopelijk gaat het niet teveel kosten. Toch zo'n duizend euro is al gezegd.

Ik zou ook wel bij Ann en John willen gaan kijken. Ik was net op hun webstite aan het kijken naar jurken die een beetje over een komen met mijn idee wat ik zou willen. Nog niet gemakkelijk. Gaan kijken kan echt geen kwaad. Ze kunnen het kleed nog aanpassen aan je maten voor je gaat trouwen.

Maar er is hier ook goed nieuws. Vandaag moeten we naar school om te horen hoe onze jongste dochter het doet. Morgen mogen Tom en ik weer mee fietsen met school als dank voor wat ik voor school heb gedaan het afgelopen jaar. Vorig jaar gingen we ook mee. Het was toen een nare dag omdat Tom die dag zonder werk was geraakt maar we toch mee gingen omdat we wat afleiden wilden. We kregen wat drinken en een ijsje. Jonas was toen mee omdat hij toen nog een jaartje jonger was. Nu gaan we met zijn tweetjes en met een heel ander gevoel omdat Tom een vast contract gaat krijgen met ingangsdatum 1 juli. Verder hebben we onze belastingbrief laten invullen en we krijgen een enorm bedrag terug. We mogen wel veel aftrekken zeker omdat we twee kinderen onder de drie hadden vorig jaar en Tom zonder werk zat vorig jaar. Maar goed ik wil het eerst zien op een brief van de belastingdienst voor ik het geloof.

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #769 Gepost op: 23 juni 2011, 19:22:47 »
Even nog een tip voor alle bruidjes:
Let op met de aanbetaling op je jurk. Het is normaal om niet meer dan 50% aan te betalen.
Dit naar aanleiding van het faillissement van Avenue (bruidszaak in Rotterdam). Daar krijgen de bruiden maar 50% vergoed en moeten dus nog 50% van de inkoopwaarde betalen, ook al heeft merendeel 100% al aanbetaald!
Voor meer info: http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/5361043/opf3/Avenue_Failliet/?pageid=119XZHPVIGFKOW4O4
Niet echt vrolijk om te lezen, en het laatste waar je aan wil denken als bruid, maar het is wel een goede waarschuwing, en wilde het daarom met jullie delen!!!




@Deniesje
Klopt het dat je al gewonnen hebt? Toen ik vandaag eindelijk ging stemmen zag ik dat er een ster met een beker op jullie foto staat!
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2011, 19:33:47 door Mikey »

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #770 Gepost op: 23 juni 2011, 19:38:05 »
Ik heb 50% betaald en zal nu ook echt geen cent meer betalen. Het is wel jammer dat voor iedereen eigenlijk de schrik er goed in zit. Het kan iedereen immers gebeuren.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #771 Gepost op: 23 juni 2011, 20:28:14 »
hi meiden,

t gaat wel weer wat beter hier maar ben nog wel erg verdrietig om dat kindje..
Ik kan jullie nu eindelijk vertellen wat er vorige week dinsdag tussen de crematie en de bruiloft tussendoor kwam... Iedereen is nu op de hoogte, dat was toen niet zo en heb er dus bijna een week mee rondgelopen!!
Mijn vader vertelde me dat hij is gescheiden, al een half jaar! De dag voordat Mika ziek werd bevonden door de artsen, is hij gescheiden. Al die maanden heeft hij ermee gelopen want hij wilde ons hier niet mee belasten!  :sad:  Mijn vader is nogal een binnenvetter en laat alles over zich heenkomen, maar zijn ex was een echte bitch! Tiranie tot over de top!!! Ben blij dat ie van dr af is!!! Hoef haar nooit meer te zien of te spreken want dat gaat verkeerd. Al die maanden hebben ze dus toneel gespeeld en was zij bij alles betrokken: bij mika's ziekte, mijn broertje's diplomauitreiking, mijn zusje ging er om het weekend heen... Ik hoorde al die tijd al wilde verhalen van mijn zusje dat ze mijn vader slecht behandelde, grote mond, fysiek geweld, achter zijn rug om dingen doen en ik kan nog veeeeeeel meer over dr vertellen :mad:
Pfoe het lucht zo op! Ben zo blij dat ze weggaat! Ik wil me vader weer gelukkig zien, en de laatste jaren was hij echt veranderd... Was gesloten, kon altijd moeilijk afspreken en zij was er altijd en overal bij! De laatste 6 jaar heb ik geen enkel vader-dochter moment gehad! En hij heeft ook nooit op zijn kleinkinderen gepast! Omdat zij kinderen niet leuk vindt en dat liet ze ook wel merken... Ohhhhh ik voel het weer helemaal borrelen hier hoor pfff word er behoorlijk agressief van! Tis gewoon allemaal veel en veel teveel...
Vandaag bij de huisarts geweest en ik heb een verwijs gevraagd voor een eerstelijns psycholoog... Ik kan dit niet meer plaatsen in mijn eentje, ben zo mezelf aan het verliezen! Wordt eens tijd dat ik weer mij word en weer van het leven kan gaan genieten. Ik wil zo graag! maar mijn hoofd laat het niet toe!

Sorry voor de ego berichtjes hoor de laatste tijd, het moest even uit mijn systeem. Jullie hoeven niet te reageren hoor, maar ik ben al lang blij dat ik het even heb kunnen laten luchten hier!

Vanaf nu ga ik weer mijn best doen om op jullie allemaal te reageren! :wink:

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #772 Gepost op: 24 juni 2011, 19:41:31 »
Hey dames,

Ik ben er uit ik ga toch gewoon jurken kijken en afvallen zoveel als kan en mag als ik een jurk heb gevonden. Ik ben gister op de site van bruidshuis sonja gekomen en ff een mail gestuurd met een aantal vragen. Ik kan daar terecht met me maatje meer en me budget. Ze vertelde me ook dat er een flinke korting aan komt en dat staat nu ook op de site de oude collectie gaat eruit en korting tot 75% korting. Vandaag gebeld en 15 juli ga ik jurken passen kijken of er wat tussen hangt.

Deniesje goed dat je hulp heb gezocht die kunnen dan helpen met alles wat je de laatste tijd heb mee gemaakt. En wat vreselijk dat je vader zolang ze mond heeft gehouden een scheiding is niet niks. Maar zo te horen blij dat die bij haar weg is en weer verder kan gaan met zijn leven en de oude ik weer kan worden.

Groetjes Eertje

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #773 Gepost op: 24 juni 2011, 20:12:51 »
Eertje leuk dat dat je jurken gaat passen! Waar zit sonja bruidshuis? Klinkt aantrekkelijk 75% korting!
Hoeveel zou je willen/kunnen afvallen? je kan altijd voor een jurk kiezen met een vetersluiting dan kan je die zo los of strak maken als jij wil.
Ik ben er nog niet uit wanneer ik ga passen maar met de uitverkoop overal is het wel een goede tijd om nu te gaan denk ik zo.
Ik hoef in principe niets af te vallen maar ik ben op zoek naar een manier om mijn buik te camoufleren. Ik heb een spastische dikke darm dus een corset met baleinen valt af... Wil wel strapless gaan maar ik heb geen corrigerende strapless hemdjes gezien zonder baleinen, en er moeten ook jarretelriempjes aanzitten anders kruipt het omhoog... Of ik doe een niet charmante corrigerende onderbroek aan die mijn hele buik bedekt. Zo eentje tot onder je borsten... En dan snel voor de huwelijksnacht iets passenders aantrekken :tongue:

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #774 Gepost op: 24 juni 2011, 21:27:29 »
Of ik doe een niet charmante corrigerende onderbroek aan die mijn hele buik bedekt. Zo eentje tot onder je borsten...

Die heb ik sowieso aan, maar dat komt meer door de broekspijpjes. Mocht het warm worden onder die rok, dan schuren mijn benen tenminste niet tegen elkaar aan. Maar ik wil toch nog een torselet voor de extra support. Ik heb inmiddels ook mijn schoenen besteld, toch de Bjorn Borg schoenen. Ik hoop dat ze lekker zitten. Ik zie nu ook dat ze uitverkocht zijn trouwens. Ik hoop dat mijne nog geleverd worden?

Verder zitten we te kijken hoe we de 8 krt ringen van mijn ouders (gescheiden) kunnen gebruikten. Ons maakt het niet zoveel uit of het nou 8, 14 of 18 krt goud is, we willen gewoon kwalitatief goede ringen en 8 krt is naar mijn gevoel beter dan zilver. Maar ik weet niet in hoeverre we daarmee kosten kunnen drukken, omdat je bijvoorbeeld ook weer zit met je arbeidsloon... Daar moet nog over gesproken worden.

Verder heeft mijn vriend na 4 maanden werkeloos te zijn geweest weer werk. De bruiloft hebben we al lang en breed bij elkaar gespaard, maar je maakt je toch wel zorgen. Het is erg moeilijk voor hem geweest, maar hij wilde ook niet verder in de sector waar hij 10+ jaar ervaring in heeft. Het kost wat doorzettingsvermogen, maar dan heb je ook wat.

@ deniesje verder, goed dat je prof hulp zoekt. Het is niet niks wat je allemaal krijgt te verwerken en ik hoop dat je met hulp alles beter kunt verwerken.

Verder heb ik niet veel gelezen, ik ben continu moe, voel me lichamelijk niet lekker en mijn dokter is op vakantie. Ik weet overigens toch wat de beste man gaat zeggen als ik met deze klachten kom. Afvallen. Been there, done that, did not work (ook niet met begeleiding). Ik wil dat er nu eens verder wordt gekeken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards