collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952313 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #800 Gepost op: 28 juni 2011, 16:32:00 »
Ondanks dat ik pas in september 2012 trouw heb ik toch al mijn trouwjurk gekocht hihi. Ging vandaag passen en was zoooo verliefd op mijn jurk, dus nu ben ik eigenaar van een jurk :) De kerk is ondertussen bijna geregeld, gemeentehuis helemaal en we gaan deze weken kijken bij restaurants. Ik weet alleen niet goed wat we willen eten 's avonds bij het buffet. Wat vinden jullie lekker vlees bijvoorbeeld?

Soraya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #801 Gepost op: 28 juni 2011, 18:11:25 »
Gefeliciteerd MissMip! :biggrin:

Marretje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #802 Gepost op: 28 juni 2011, 18:19:18 »
Miss Mip, heerlijk he als je in een keer slaagt voor je droomjurk...

Ik heb mijn trouwjurk ook ruim een jaar voor de grote dag gekocht, als het DE jurk is, gewoon doen!!!
Ik vind het zo jammer dat ik hem niet meer aan kan..ben inmiddels al getrouwd..
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2011, 18:24:23 door Marretje »

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #803 Gepost op: 28 juni 2011, 18:20:53 »
Hoera voor Chayda! Gelukkig dat je weer normaal kan inloggen zeg, scheelt een hoop.

Veer, ik heb even gekeken naar de websites van het werk van je man. Vooral het laatste bedrijf ziet er erg leuk uit zeg, maar goed, ik heb sowieso wel wat met patisserie :) Mjam. :wink:

Wow, wat een vorderingen boukezz, het gaat echt vlotten zo :) Leuk!

Wat is er veel geschreven zeg, ik kan het zo niet bijbenen!
Naar aanleiding van deniesje's post, realiseerde ik me dat er altijd ijzertekort uit bloedonderzoek is gekomen, dus ik heb maar ijzersupplementen gekocht. Ik hoop dat het wat oplucht. Alleen helpt de warmte ook niet. Verder goed nieuws van mijn werk; ik heb de support van mijn leidinggevende om een opleidingstraject van 9 maanden te doen op HBO niveau! Als ik alle papierwerk voor elkaar krijg, dan kan ik in september beginnen. Ik vind het zó spannend!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #804 Gepost op: 28 juni 2011, 18:44:53 »
@Blitzey
Meer dan 50 procent hoeft echt niet. Zou ik echt ook niet doen. Jammer dat de winkels niet meewerken. Ik had altijd gedacht eens te willen kijken bij Mary Borsato. Waar ik eerst woonde was de winkel van haar ver. Maar nu is die winkel veel te ver.

Hier is het nog steeds heel warm.

@Chadya Leuk idee van jullie ringen. Gefeliciteerd met je dochters. Ze hebben het goed gedaan op school. Onze meisjes hebben het ook goed gedaan. De oudste gaat naar de tweede kleuterklas. Haar klas wordt gesplitst. De tweede en derde kleuterklas zijn twee gemengde klasjes. De vier en vijf jarigen zitten samen in een klas zodat ze van elkaar leren. Zoë gaat van de instapklas naar de eerste kleuterklas.

@Veer – ik heb mn trouwjurk al, maar wel een superleuke actie anders. Spannend, duurt niet lang meer voor de trekking is. Jammer zeg dat ze niet komen koken. Dat was natuurlijk wel erg leuk en handig geweest. Er zijn wel ook heel veel leuke cateraars, hoop dat je daar iets leuks vindt.

Ik zit nog in spanning om te horen of AS zijn tentamen heeft gehaald… vandaag zouden de punten bekend worden. Blegh, hou er helemaal niet van om zo afhankelijk te zijn van een cijfer. Maarja, het is wel fijn als hij eindelijk zijn diploma krijgt. Nog even hopen dus…  :blink: Kan ik daarna met een gerust hart de bruiloft verder gaan plannen...

Liefs,
Isabella

Fijn dat je je jurk al hebt. Ik heb al wat cateraars gevonden het hangt echt ook nog af wie we wanneer gaan uitnodigen. Duim voor je AS. Inderdaad de trekking is al snel. Al denk ik niet dat ik ga winnen maar het zou leuk zijn. Ik wil zeker binnenkort eens trouwjurken gaan passen.

@Boukezz Spannend en alvast een fijne dag als jullie in ondertrouw gaan.

@Deniesje kijk ook niet graag naar mijn buik zeker als ze weer is opgezet. Maar goed ik heb nooit een echte dunne buik gehad. En hij valt niet op als ze verstopt is.

@MissMip Fijn dat je jurk al hebt. Leuk is dat een buffet samen stellen. Je zou eigenlijk moeten kunnen proeven zodat je ook beter kunt kiezen.

@Charley Leuk dat je naar de websites hebt gekeken. Het leuke is dat hij wel eens producten mee naar huis krijgt om thuis te maken. En daar hebben we dan heerlijk vruchtenvlaai mee gemaakt. Ik ben heel blij dat hij weer met plezier naar het werk gaat en gewaardeerd word. Hij moet af en toe wel wat langer werken maar dat komt omdat ze met voeding werken en dan moet het werk af zijn voor hij naar huis kan. En dit weekend moet hij werken en hij kan kiezen de zaterdag of de zondag.

Alvast succes met de studie. Het is heel anders als je een studie voor je werk doet je bent er dan meer betrokken bij.

Zondag met de meisjes door bruidsboeken gebladerd en ik heb de jurken eruit gehaald die ze mooi voor mij vonden. Vandaag keken ze er nog eens naar. En werd de stapel kleiner. Amber zou me het liefst in een paarse jurk zien. Verder rode, blauw grijze en witte jurken. Ze hebben allemaal ongeveer het zelfde model met niet teveel frutsels en versiering maar ook niet helemaal zonder. Ik moet maar eens een paar gaan passen.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2011, 18:49:18 door Veer »

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #805 Gepost op: 28 juni 2011, 23:05:37 »
Dank je wel voor jullie lieve reacties :) Ben ook echt een soort van 'opgelucht' dat ik die keuz heb gemaakt, alleen moet ik later terugkomen om een jasje te laten ontwerpen. Help, ik ben zo'n twijfelaar he :tongue:

Mijn schoonzusje en broer trouwen drie maanden voor ons en zijn ook druk met van alles, wel leuk om zo samen alles mee te maken en te delen :)




@ Veer, al enig idee waar je gaat passen? Gekleurde jurken hebben ze lang niet overal voorradig :sad:

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #806 Gepost op: 29 juni 2011, 10:57:06 »
Hey Hey,

Is het gisteravond bij jullie ook slecht weer geweest? Hier wel harde wind veel regen en onweer. We hadden zelf lekkage op zolder de regen kwam bijna net zo hard naar binnen door het dakraam als het goed is komt er vandaag iemand om er na te kijken.

Ik heb gelukkig bericht gekregen dat de pennen zijn verzonden en uiterlijk 1 juli binnen zijn. Dus ben erg blij wat een mailtje al niet kan doen :)

Marretje leuk dat jij naar ann&john ben geweest ik wilde daar ook heel erg graag heen maar heb een mail gestuurd en ze hebben maar 1 of 2 jurken hangen rond mijn budget of ik moet naar de outlet. Maar eerst maar eens 15juli in dordrecht kijken.

Blitzey en hoe was het weer bij je zoontje? Wij hebben in de ochtend een bui gehad en daarna pas rond 8uur half 9. En ben je er al uit wat je doe met je jurk. Als je het kan betalen en het is echt je droomjurk waarom niet

Chadya jeetje wat knap van je dochter zeg atjes. En dan van een d voor rekenen naar een b dat heeft ze echt super gedaan. Je oudste alweer bijna vakantie gaat hard he.

missy-isa ik zal dan gewoon voor een bus gaan die de mensen ophaal en weer terug breng. Ik denk dat de sfeer er dan wel goed in zit. En heeft je as het tentamen gehaald?

boukezz leuk dat de datum voor de juwelier en de ondertrouw vast staat. Wij weten ook al wanneer we in ondertrouw willen moeten maar eens contact opnemen met de gemeente.

Missmip leuk dat je je jurk gevonden heb. Hou je hem geheim of wil je hem met ons delen? We zijn altijd zo nieuwschierig :wink:

Charley leuk een opleiding wat voor opleiding ga je dan precies doen?

Veer erg leuk te lezen hoe jij je meisjes er bij betrekt en leuk dat ze ongeveer een idee hebben voor jou jurk. Neem je ze ook mee als je jurken ga passen?

Is het iemand al opgevallen dat clau-john al een hele tijd niet is geweest? Ik hoop dat alles goed met der gaat.

Groetjes Eertje

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #807 Gepost op: 29 juni 2011, 11:28:31 »
Hey Hey,

Is het gisteravond bij jullie ook slecht weer geweest? Hier wel harde wind veel regen en onweer. We hadden zelf lekkage op zolder de regen kwam bijna net zo hard naar binnen door het dakraam als het goed is komt er vandaag iemand om er na te kijken.

Missmip leuk dat je je jurk gevonden heb. Hou je hem geheim of wil je hem met ons delen? We zijn altijd zo nieuwschierig :wink:

Ja, keihard onweren en harde wind. Regen viel wel mee bij ons. Balen van de lekkage, hopelijk heb je niet teveel schade.

Ik heb gezocht naar foto's van de jurk, maar hij is van Ladybird 2012 en die foto's staan nog niet op internet :sad: Ik kan wel zeggen dat ze allemaal hele mooie jurken hebben in de nieuwe collectie. (In de oude trouwens ook :wink: )

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #808 Gepost op: 29 juni 2011, 12:22:02 »
Heey heey,

MissMip dan moeten we nog even wachten op een foto van je jurk heb je zelf geen foto gemaakt? :wink: Er is gelukkig geen schade er stond een doos onder met oude spullen en op de vloer licht zeil dus dat scheelt wel natuurlijk.

Nou de postbode is geweest met de pennen dus ik heb ze gewoon al binnen echt super. Misschien vanavond langs me schoonouders met de pennen en kijken wat hun antwoord is. Net ook gebeld met de gemeente en jammer genoeg kunnen we niet op 6-10-2011 in ondertrouw. Nu opzoek naar een andere datum. Kreeg ook gelijk het antwoord ach nog datum genoeg het duur toch nog lang en het kan tot 2 weken van te voren nee dat wil je horen.

Groetjes,
Eertje

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #809 Gepost op: 29 juni 2011, 12:39:49 »
@ Eertje – Fijn dat de pennen al binnen zijn. Spannend om het te vragen, al kan ik me niet voorstellen dat ze nee zouden zeggen!  :)
Niet echt heel tactvol dus bij jullie gemeentehuis..  :huh:

@Missmip – Leuk he wanneer je je trouwjurk hebt gevonden, ik ben wel heel benieuwd. Wat voor soort jurk is het? Wil je er een gekleurd jasje bij laten ontwerpen?

@Veer – Wat leuk dat je je dochters erbij betrekt. Ze houden wel van kleur dus in elk geval. Vind jij dat zelf ook mooi? Hoewel ik zelf toch een witte heb gekozen, had ik voor mijn gala van de middelbare school een prachtige paarse jurk aan. Dat vond ik ook echt heel erg mooi. Rood kan ook heel mooi staan!

Hier helaas nog geen cijfer van de toets van AS… Zijn docent zou het zeker gisteren doorgeven. Nou mooi niet dus… we zitten nog even in spanning!  :blink:

Verder lekker een dagje vrij vandaag. De zolder wordt gestuukt, dus dat komt allemaal mooi uit. Wat een verschil zeg die zolder zo. Toen we het huis vorig jaar kochten was er alleen een vlizotrap en de zoldervloer was maar deels dicht. Ook keek je zo tegen alle planken aan en er zat alleen één miniraampje in dat binnen twee weken loswaaide  :huh:  Nu zit er inmiddels een nieuw groter raam in en een dakkapel op. En nu na het isoleren en stuken wordt het zowaar echt een kamer  :biggrin:  

Isabella
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2011, 12:40:23 door missy-ila »

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #810 Gepost op: 29 juni 2011, 19:47:44 »
Ineens een brainwave; wat gebeurt er in 2012 met dit topic? Valt het ook uiteen in maanden?

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #811 Gepost op: 29 juni 2011, 22:14:24 »
Misschien dat als het te druk wordt hier, dat we het kunnen opsplitsen in kwartalen of maanden?  
Of is dat juist jammer, omdat er nu wel een clubje al is?


Eertje wat fijn dat de pennen al binnen zijn zeg!!
Wat het weer betreft, hier gister zo'n 1,5 uur regen en flinke onweer gehad. Verder geen gekkigheid gelukkig. Had voor de zekerheid wel alle stekkers eruit gehaald, want die bliksem was behoorlijk heftig.

Gister uitslag Engels gehad, jeee geslaagd!!! Morgen nog een artikel schrijven en een soll. brief voor examen Nederlands, hebben we die ook weer binnen. Vrijdag mag ik de hele dag meelopen op een verloskundige praktijk!! Zo gaaf, ondanks dat ik het erg spannend vind heb ik er ook veel zin in.

Fotograaf is ook geregeld (of had ik dat al gezegd?) toch die fotograaf die eigenlijk niet in ons budget paste. Mijn mams geeft ons het fotoboek cadeau, waardoor de kosten voor de reportage wel binnen budget kunnen.
 :laugh:

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #812 Gepost op: 30 juni 2011, 10:56:58 »
Ineens een brainwave; wat gebeurt er in 2012 met dit topic? Valt het ook uiteen in maanden?

Lijkt mij juist leuk om het zo te houden. Dan kunnen we straks lezen en leren van degene die voor ons trouwen! Lijkt mij heel leuk om dan uiteindelijk ook het resultaat te zien en horen na alle verhalen.
Maar als het nog drukker word en het meer richting de trouwdatum gaat is het misschien wel heel lastig om bij te lezen, dat is nu soms al lastig :S
Misschien kunnen we als het te druk word nog een apart topic starten voor dit groepje?

@Blitzey:
Gefeliciteerd!

@MissMip:
Ben erg benieuwd naar de jurk
Zelf ben ik van plan deze maand voor DE jurk te gaan kijken in de Honeymoonshop in Rotterdam, die hebben momenteel Summersale tot 60%. Dus dat is altijd mooi meegenomen :wink:
Maar eerst afwachten of ik vandaag niet de  jurk bij Ann&John heb gewonnen natuurlijk :tongue:

@kids:
Die heb ik zelf niet dus daar kan ik niet echt over meepraten.


Wij gaan dit weekend high tea-en op de trouwlocatie en langs twee fotograven.
Wij moeten nog bedenken wanneer wij in ondertrouw gaan. We hebben niet echt een speciale datum (behalve onze trouwdatum). Misschien op mijn verjaardag, maar ik weet niet of het gemeentehuis dan open is.

Ellis 2909

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #813 Gepost op: 30 juni 2011, 15:10:50 »
@ Boukezz, haha ja wel een aanzoek maar niet echt spectaculair hoor hihi. Mijn vriend heeft mij op 29 september 2010 (vandaar mijn naam) 's ochtends ten huwelijk gevraagd (we waren die dag 10 jaar samen).
Hij wilde eigenlijk nooit trouwen maar door ziekte van mijn vriend heeft hij nu toch zoiets van laten we dat maar doen. Dus vandaar.
De trouwdatum is 28-08-2012 (na 11 jaar en 11 maanden relatie trouwen)  :biggrin:  Leek mij wel errug leuk.

We zijn vandaag wezen kijken bij Zeemeeuw in Noordwijk, maar is niet echt ons ''ding'' wij willen wat meer Ibiza loung idee op het strand.
We hebben zaterdag nog een afspraak bij Sand in Hoek van Holland dus ik ben benieuwd.
Verder fotograaf, trouwauto, kaarten (proefdruk etc) alles al uitgezocht en zodra ik de locatie rond heb ga ik al die dingen in gang zetten. Ik ben dan ook al een tijdje bezig met de planning  :tongue:
Behalve de jurk, die afspraak moet ik nog maken, maar ik heb wel 2 jurken op het oog van Maggie Sottero?
Hoever zijn jullie allemaal met de planning?
Zoo heel verhaal (sorry) maar ik ben ook al een paar dagen niet meer geweest  :wink:

@Chadya, gefeliciteerd met je dochter, dat is dus een aardige Einstein. Leuk joh.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #814 Gepost op: 30 juni 2011, 15:27:08 »
Hey hey,

Nou gister me schoonouders de pennen gegeven met de vraag of ze getuige willen zijn en dat willen ze wel. Had ook niks anders verwacht natuurlijk. Ze vonden het een leuke manier om het te vragen. Ze zeide ook nog als grapje je moest het wel vragen wat de broer en zussen van lief hadden hun ook als getuige.

Nu ff kijken wanneer ik mijn ma de pen geef. En wanneer ik hem aan me zus geef ik denk 15 juli als ik jurken ga passen.

De ondertrouw datum staat ook vast we wilde graag 6-10-2011 omdat we 6-10-2007 zijn verlooft leek het ons wel leuk die dag in ondertrouw te gaan. Maar helaas dan was er niemand die het kan doen dus het is 20 oktober geworden om 1 uur.

Missy-ila nee ik had ook zoiets hallo ik weet dat we ook later in ondertrouw kunnen maar dat wil ik niet. En heeft je as de uitslag al binnen?

Charley ik denk dat het gezelliger is als we gewoon dit topic houden in plaats van splitsen. We kletsen nou al zo lang hier.

Blitzey gefeliciteerd met je engels nu de rest nog halen :wink: En leuk dat je een dag mee mag lopen op een verloskundige praktijk wil je dat ook gaan doen?

Mikey leuk dat jullie een high tea gaan doen op de locatie en fotograaf kijken leuk zeg.

Ellis 2909 jullie zijn al best ver zo te horen zeg. Wij hebben de locatie en fotograaf vast liggen. Er zijn al 2 getuiges gevraagd. Ik ga 15 juli jurken kijken. We hebben een auto op het oog. Maar meer eigenlijk nog niet.

Groetjes Eertje

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #815 Gepost op: 1 juli 2011, 09:25:02 »
Hallo Allemaal,

Ik ben Marijke 25 jaar woon in Duitsland (kom uit Nederland) en ben nieuw hier!
Ik ga op 1 juni 2012 met mijn vriend trouwen, we zijn al meer dan 7 jaar samen en heb een hond en een huis samen.
We trouwen voor de wet en de kerk in Nederland.

We hebben al geregeld:
Afspraken bij gemeente en kerk.
Mijn trouwjurk is besteld bij Koonings in Deurne mag er 20 september heen voor de 1e pas.
De ringen zijn besteld in Belgie.
De getuigen.
Dansles.

Dingen waar we mee bezig zijn maar nog niet volledig vast liggen:
Een grote tent met catering dit wordt de locatie bij mijn ouders in de tuin.
Fotograaf hebben we een afspraak mee op 26 juli.
De documenten voor de ondertrouw, gaat allemaal via Den Haag omdat we in Duitsland wonen.
De tijdsplanning van de dag.

En dat was het wel zo'n beetje dus eigenlijk moet er nog een hoop gebeuren.

Groetjes Marijke

Ellis 2909

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #816 Gepost op: 1 juli 2011, 13:42:31 »
@ Marijke leuk dat je erbij bent. Mijn AS en ik gaan 28 augustus 2012 trouwen. Spannend allemaal.
Je bent al aardig ver met je planning. Heerlijk al dat uitzoekwerk. Maar het gaat allemaal zo hard.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #817 Gepost op: 1 juli 2011, 14:09:39 »
Hey allemaal,

Nou gisteravond me ma ook maar de pen gegeven en die heeft ook ja gezegd nu me zus alleen nog vragen maar weet zeker dat ze ook ja gaat zeggen.

Marijke welkom hier en klets gezellig mee. En wat leuk dat jullie in duitsland wonen maar hier gaan trouwen.

Groetjes Eertje

Charizz

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #818 Gepost op: 1 juli 2011, 14:59:03 »
Wat gaat dit topic toch hard! Leuk hoor, kost wel wat tijd om alles bij te lezen..

@Marijke86, leuk dat je er ook bij bent! Welkom!

@Chadya mocht roosvicee niet werken, Ik heb de ziekte van Crohn en ook wel eens last van die problemen, Movicolon werkt bij mij ook niet, Metamucil ook niet, maar wat wel werkt: Vifit van Optimel! Elke dag een glaasje en vrijwel nooit meer problemen! (Behalve als ik een glaasje heb overgeslagen, zo bizar!)

Update van hier, Nadat ik 28mei mn trouwjurk heb uitgezocht ben ik druk op zoek naar schoenen en sieraden etc.. Ik heb laatst autolintjes gemaakt, omdat ik toch even niets te doen had.. Ik ben namelijk 9 juni afgestudeerd Pedagoog! Dus ik heb even een heleboel tijd over, voor ik in september begin aan de studie Orthopedagogiek voor 3 jaar in Groningen.. Dat is best wel lang.. Dus ik wil eigenlijk in de zomer heel veel gaan regelen nog voor de bruiloft, zodat ik me daarna op de studie kan storten..

Tot de volgende x!

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #819 Gepost op: 1 juli 2011, 18:56:38 »
hallo allemaal,
jeetje wat gaat het schrijven toch hard hier zeg,het is bijna niet bij te houden als je even een dag niet bent geweest :wink:
wat betreft de vraag over hoe verder te gaan volgend jaar met dit topic...wat mij betreft blijven we gewoon hier met zijn allen schrijven,zou het persoonlijk zelf heel jammer vinden als dit topic opgesplitst gaat worden in maanden,juist nu we met zijn allen een band beginnen te krijgen en tegen die tijd al een jaar van alles met elkaar gedeeld hebben.

@charizz.bedankt voor de tip tot nu toe werkt de roosvicee goed moet ik zeggen en ben ik mijn 4 maanden zwanger buikje kwijt :wink:. gefeliciteerd met je behaalde studie en succes met je nieuwe studie :wink:.autolintjes moet ik indd ook nog iets op verzinnen..ook nog voor onze trouwauto,was even helemaal naar de achtergrond gegaan hier.moet hoognodig even een lijstje gaan maken van wat ik wel of niet al gedaan heb.

@eertje,fijn dat de pennen al binnen zijn en dat er al 3 getuigen ja hebben gezegd,nu je zus nog maar dat zal vast en zeker ook wel goed komen. wel een leuk idee hoor om het zo te doen.

@marijke welkom hier en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. wel apart iemand uit duitsland erbij,en lijkt me wel dat je ontzettend veel extra moet regelen nu? zelf ga ik op 8-6-2012 trouwen ,heb de jurk al in huis,gemeente en de zaal zijn geregeld,schoenen zijn onderweg,boeket is in huis,en de Save the Date kaartjes ben ik mee bezig.

@ellis thanks voor de felicitatie voor mijn dochter. lees dat ziekte bij jullie de doorslag heeft gegeven om alsnog te trouwen? hier eigenlijk een beetje het zelfde.wilden altijd wel al trouwen maar stond op langere termijn gepland.echter door een medische diagnose die ik dit jaar heb gekregen hebben we tegen elkaar gezegd dat we het niet langer meer willen uitstellen omdat we niet weten hoe de toekomst loopt en dus vandaar dat we volgend jaar gaan trouwen.

@mickey fotograaf hebben wij ook nog niet,heb wel al iemand gezien op internet na lang zoeken maar ben er nog niet overuit...zeg heel eerlijk dat ik hier niet teveel geld aan uit wil geven en eigenlijk gewoon een hobby fotograaf zoek die foto's wil maken,het op cd zet en de album ga ik zelf maken.
veel plezier met de hightea laat het jullie smaken :wink:

@blitzey gefeliciteerd met je examen uitslag...en hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad bij de verloskundige.
fijn dat er een gedeelte voor je wordt betaald voor de fotograaf scheelt je toch weer in de kosten..

@missy zijn de cijfers van je AS al binnen? en fijn dat je zolder zo lekker opknapt. ik kan daar altijd zo happy van worden als dan het eind resultaat in zicht is..

hier gaat het een beetje zijn gangetje,nog niet echt iets nieuws ivm de bruiloft te vertellen.tja dat mijn schoenen nog steeds niet binnen zijn :sad: . heb contact opgenomen en er is een kleine vertraging ,blijkt dat ze vanuit zweden hier naar toe moeten komen en ze verwachten nu dat ze uiterlijk dinsdag afgeleverd worden bij mij,dus moet nog even geduld hebben.
gisteren een ontzettende rot dag achter de rug waarbij we er achter zijn gekomen dat we 3 maanden lang aan het lijntje zijn gehouden door artsen in het lumc in leiden.dit zijn ook de letterlijke woorden van de arts die we gisteren hebben gesproken.dus ja een hoop frustratie,woede,emoties zijn er los gekomen en zitten hier vol onbegrip ...en denken er nu over om een klacht in te dienen tegen deze artsen,maar moet nog even uitzoeken hoe ik dit moet aanpakken.
verder is het nu nog 1 week school hier en dan eindelijk 6 weken vakantie...kunnen we wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed gebruiken. :biggrin: . weet nog niet wat we gaan doen maar dat zien we dan wel weer.
mocht ik jullie niet spreken in de komende dagen alvast een heel fijn weekend toegewenst.

groetjes
Chadya

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #820 Gepost op: 2 juli 2011, 08:05:47 »
Mén, jullie zijn niet bij te benen zeg haha!

@ storm: Hier hebben we relatief weinig last gehad, behalve dan dat ik erg slecht heb geslapen door de onweer. Buien hingen hier rechtboven, dus ik zat elke keer zo'n beetje rechtop in bed. Dit weekend wil ik dan ook gebruiken om even 'bij' te slapen.

@ Blitzey: gefeliciteerd met het behalen van je Engels examen. Heb je je Nederlands inmiddels ook gedaan? En hoe was je meeloopdag gisteren? Fijn dat je moeder een stukje fotograaf doneert als 't ware haha!

@ Mikey: Je hebt nogal een trouw-plannings-weekend voor de boeg haha, maar leuk hoor. Ik hoef dus niet na te denken over de fotograaf, dat lag bij ons voor de hand. Een goede vriendin van mij is fotograve en maakt echt supergave foto's. We gaan overigens vandaag wel naar een molen bij ons in de buurt om te kijken of we daar foto's zouden willen maken.

@ ellis: Wat voor ziekte heeft je vriend/aanstaande, als ik vragen mag? Je bent niet tot antwoorden verplicht hoor, maar het maakt me nieuwsgierig. Ik leg nu trouwens pas de link tussen het locatie-topic en je naam hier haha. Over die Ibiza strand idee, misschien zijn Rockanje/Oostvoorne ook opties voor je? In Rockanje zit CINQ, was anderhalf/twee jaar geleden afgebrand, maar die mensen zijn keihard bezig om alles weer op de rit te krijgen en alles is dus vrijwel nieuw. Misschien een kijkje waard? Ze stonden overigens in 2010 ook op de Love&Marriage Beurs in Ahoy'.

@ eertje: leuk dat je al een deel van je getuigen hebt gevraagd en bijzondere manier ook. Wij hebben onze getuigen gewoon gevraagd, telefonisch, face to face, net wat op dat moment uitkwam. Bij mijn beste vriend moest ik wachten, want ik wilde hem zo graag face to face vragen (anders werd het per sms, vond ik ook weer zo wat). Hij woont namelijk in London.

@ Marijke: welkom en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Wat mag je vlot voor een eerste pas? Wat gaat er dan precies gebeuren? Moet je trouwens ook naar DH toe om in ondertrouw te gaan? Wel leuk dat je in NL gaat trouwen overigens. En je Duitse vrienden/familie, komen die dan naar NL toe? Of woon je er pas?

@ Charizz: Gefeliciteerd met je Pedagoog titel! Hoe heb je de autolintjes gemaakt? Heb je een foto?

@ Chayda: jij hebt je schoenen ook bij Brando's besteld toch? Ik ook. Mijn schoenen zijn 23 juni aangemeld bij de TNT, daar heb ik bericht over gekregen, maar daarna is er niks meer gebeurd. Ik heb de klantenservice gemaild en die zeggen dat de levertijd 5-7 werkdagen is (dat begreep ik al) en dat ze verwachten dat het pakketje maandag wordt geleverd. Ik vind dat eigenlijk wel traag als het op 23 juni is aangemeld, maar OK. Als er maandag wordt geleverd, is dat binnen hun gestelde termijn, dus ik klaag niet. Je moet er in elk geval geen spoed bestelling willen doen haha! Op andere noot, wat is er met je, als ik vragen mag? En hoe heeft het LUMC je aan het lijntje gehouden. Sterkte in elk geval en ik hoop dat het redelijk tot goed met je gaat.

@ 2012 topic: Ik vind inderdaad dat we een leuke club hebben en ik zou het zonde vinden om over twaalf topics te moeten scrollen om iedereen te blijven volgen, bij wijze van spreke. Ik vraag me af of het toegestaan is om een topic te maken voor x personen, misschien kunnen we dat eens voorleggen bij Stimpy of Femke. Ik loop altijd op zaken vooruit hoor, maar ik zou het jammer vinden als het dadelijk ineens uit elkaar valt. Overigens is het een 'hell of a job' om ons geratel bij te houden hahahaha! Leuk toch!

Oh en eigen update. Mijn aanstaande heeft afgelopen week de locatie vastgelegd van ons diner, onder voorbehoud van het menu. We hebben wel een voorbeeld gekregen, maar we weten nog niet of we het daarmee eens zijn. 10 juli hebben we daar een afspraak, gaat onze CM (mijn zusje) mee en kijken wat we nu nog verder kunnen bespreken. Vandaag gaan we dan naar een molen om te kijken of we daar foto's zouden willen maken. Over ons huwelijksreis zijn we nog niet uit, maar ik vermoed dat het in verband met mijn studie geen maand lang wordt, zoals we eigenlijk wel hadden gepland. Maar een weekje NY is toch ook niet mis? Ofzoiets dergelijks? Verder gaan we vandaag voor 't eerst boodschappen voor een hele week doen. Mijn aanstaande was in charge van de boodschappen en deed het om de zoveel dagen. Nu hij dagtijd diensten gaat draaien, vermoedden we dat hij daar dadelijk de puf niet voor heeft en daarom moeten we ons gaan toeleggen op het eenmaal per week doen van boodschappen. Ik ga nu dus even een boodschappenlijstje maken, want ik zit al weer veel te lang te beppen. Ciao!

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #821 Gepost op: 2 juli 2011, 09:54:39 »
@charley,
wat betreft de schoenen,wij hebben ze allebei dus op dezelfde datum besteld :wink:.zojuist kijk ik via de track en trace link en zie dat ze vandaag bezorgd gaan worden..dus wat de klantenservice nu allemaal zegt geen flauw idee. nu ja,ik moet nog weg voor boodschappen dus ik hoop dat ze niet in die tijd aan de deur staan ermee. om op je andere vraag terug te komen...in februarie dit jaar heb ik te horen gekregen dat ik drager ben van het p16-leiden mutatie gen. dit is een erfelijk overdraagbaar gen,en ik ben per toeval er achter gekomen dat dit bij mij in de familie zit. nu heeft dus mijn dochtertje 50% kans om ook drager te zijn en de afspraak was dat zij ook getest zou gaan worden hierop. nu na ruim 3 maanden bellen etc,een afspraak met een psycholoog (want dat was nodig) krijgen wij nu te horen dat ze niet getest gaat worden en dat pas gebeurt als ze 12 is. letterlijk zei de arts tegen me; ja ik heb je bewust 3 maanden aan het lijntje gehouden hierover want dat was nodig omdat ik intern nog even wilde overleggen.....
Er is natuurlijk nog veel meer gezegd door de arts en psycholoog maar dat is zo'n verhaal om hier te plaatsen en kan ik niet even in 3 zinnen hier plaatsen. nu zal je waarschijnlijk je afvragen wat houdt dan dat gen in? dat gen houdt in dat wanneer je drager bent je 80% kans hebt op melanoomkanker,en vanaf je 45ste levensjaar 15-20% kans op alvleesklierkanker.daarnaast loop je als gen drager een verhoogd risico op slokdarm/long en keelkanker. Ook is er sinds kort bekend dat borstkanker ook een verwantschap heeft bij mensen met dit gen. Omdat wij als ouders dus de zekerheid willen hebben of onze wel of geen drager is (mede voor haar toekomst) zou ze dus getest worden. Daarnaast wanneer wij weten dat zij evt drager zou zijn kunnen wij dit laten vermelden in haar medisch dossier voor als dit nodig mocht zijn bij evt lichamelijke klachten zodat artsen hier rekening mee kunnen houden.Wanneer je drager bent heb je ook met een aantal dingen rekening te houden dus al met al is het gewoon belangrijk om het te weten. in het lumc (waar dit alles afspeelt) zeggen ze nu; we testen haar pas vanaf haar 12de want dan kan ze mee beslissen maar wij als ouders moeten dan wel de eindbeslissing nemen....

afijn het is allemaal een heel verhaal,en iedere keer als ik er weer overschrijf voel ik me weer heel boos en verdrietig er over worden...immers sta je als ouders machteloos tegen over deze artsen.
nou dit was wel even allemaal heeeeeeel erg offtopic,maar wilde Charley even een duidelijk antwoord geven op haar vraag en dat kon alleen op deze manier.

groetjes
Chadya

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #822 Gepost op: 2 juli 2011, 11:32:14 »
Chayda, wat een vervelend en naar verhaal voor jullie. Ik vind het fijn dat je het hebt uitgelegd, ik begrijp je frustratie nu ook beter (niet dat jij het begrip nodig hebt, maar toch). Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen en het lijkt me echt een slap in the face om te horen dat jij en wellicht je dochter zoveel kans maken op deze verschrikkelijke ziekte. Hug.

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #823 Gepost op: 2 juli 2011, 11:57:39 »
thanks charley :wink:

Ik heb overigens de lijst met data's nog even opgezocht voor de nieuwe mede forummers onderons,zodat ook zij zich er bij kunnen zetten indien zij dit willen....
daarnaast heb ik Clau-john even een berichtje gestuurd met de vraag waar zij is gebleven en dat we haar missen hier.ben toch wel heel benieuwd waar ze is en of ze nog terug komt hier.


JANUARI 2012:
Imke1986: 13-01-2012
Gertje: 20-01-2012

FEBRUARI 2012:
Richelle: 10-02-2012

MAART 2012:
jennenjos: 17-03-2012

APRIL 2012:
boukezz: 13-04-2012
Jettie: 13-04-2012
Lieneke85: 14-04-2012

MEI 2012:
denise: 11-05-2012
Sel : 19-05-2012
Pinkie: 25-05-2012
Lobensil: 25-05-2012
Chrisenmarieke: 27-05-2012

JUNI 2012:
Gracegladys: 01-06-2012
Robsab: 01-06-2012
Blitzey: 01-06-2012
Roxymilan: 01-06-2012
Joys: 01-06-2012
Liesje1984: 01-06-2012
Dani: 02-06-2012
Eertje: 06-06-2012
Chadya: 08-06-2012
deniesje: 21-06-2012
Charizz:22-06-2012

JULI 2012
missy-ila: 11-07-2012
Inge1301: 13-07-2012

AUGUSTUS 2012:
mugje26: 18-08-2012
Silver: 22-08-2012

SEPTEMBER 2012:
MissMip: 07-09-2012
Clau-john: 21-09-2012

DECEMBER 2012:
Sammyke: 12-12-2012



groetjes
Chadya

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #824 Gepost op: 2 juli 2011, 12:02:20 »
Ik ga zo een langere reactie plaatsen. Maar ik zag dat het niet het laatste lijstje was. Ik denk dat het deze is.

JANUARI 2012:
Imke1986: 13-01-2012
Gertje: 20-01-2012

FEBRUARI 2012:
Richelle: 10-02-2012

MAART 2012:
jennenjos: 17-03-2012
rums: 24-03-2012

APRIL 2012:
boukezz: 13-04-2012
Jettie: 13-04-2012
Lieneke85: 14-04-2012

MEI 2012:
denise: 11-05-2012
Sel : 19-05-2012
Pinkie: 25-05-2012
Lobensil: 25-05-2012
Chrisenmarieke: 27-05-2012
Lasas: 31-05-2012

JUNI 2012:
Gracegladys: 01-06-2012
Robsab: 01-06-2012
Blitzey: 01-06-2012
Roxymilan: 01-06-2012
Joys: 01-06-2012
Liesje1984: 01-06-2012
Dani: 02-06-2012
Eertje: 06-06-2012
Chadya: 08-06-2012
Trouwen2012: 09-06-2012
deniesje: 21-06-2012
Charizz:22-06-2012

JULI 2012
missy-ila: 11-07-2012
Inge1301: 13-07-2012

AUGUSTUS 2012:
mugje26: 18-08-2012
Silver: 22-08-2012

SEPTEMBER 2012:
MissMip: 07-09-2012
Clau-john: 21-09-2012
Vera: 22-09-2012

DECEMBER 2012:
Sammyke: 12-12-2012

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards