collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952328 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1125 Gepost op: 31 juli 2011, 19:46:40 »
Missy, wat een mooie zaal!
Welke gemeente is dat als ik vragen mag?

Deniesje, dank je, ik lees hier meestal wel mee, maar vind het vaak iets te veel om op iedereen te reageren.
T is hier altijd zo druk met van alles en nog wat.
Alleen als ik tijd heb of ik zie iets bijzonders.
Wat betreft je band zou ik ze dan weer wel eten aanbieden (afhankelijk van hoe laat ze er moeten zijn), maar geen overnachting.
Lijkt me dat ze zelf ook wel gewoon naar huis willen, neem aan dat ze dat meestal doen na een optreden.
Alleen de vraag of je ze goed genoeg kent om aan te schuiven bij diner of dat ze ergens apart van jullie eten.
Op een originele manier bedanken lijkt me dan genoeg, aangezien hij het zelf aanbiedt en ze reiskosten krijgen.
Die kun je dan ook royaal vergoeden.
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2011, 20:03:01 door twijfeltje »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1126 Gepost op: 31 juli 2011, 20:04:13 »
@Roxymilan – wat leuk zeg dat jullie meteen slaagden voor een pak! Klinkt erg mooi ook dat donkergrijze! Wat voor schoenen heeft hij erbij?
Mooie ringen ook, met zo'n grote diamant. Ben benieuwd of je zwager een betere prijs kan regelen.

Vandaag een mailtje gestuurd naar Jeroen Rebergen van huwelijkfotografie.nl. Ik had al veel sites van fotografen bekeken, maar hij sprak me nog steeds erg aan. Vandaag even op het forum zitten zoeken en las veel positieve berichten. Dat je snel de foto's hebt bijvoorbeeld en dat hij fijn is om mee te werken. Ik ben zelf gek op bewerken, dus wou alle foto's sowieso op dvd en dan zelf een boek maken. Daarbij lijkt hij ook helemaal niet zo duur en maakt hij wel het type foto's waar wij van houden.

Liefs,
Isabella


@ Isabella hij heeft er soort cognackleurige schoenen bij. Had hij bij het passen er ook onder en stond heel chique (alleen die schoenen waren bijna 400 euro!). Dus toen liepen we later Manfield binnen en vonden we precies wat hij zocht voor slechts 90 euri's :wink:
In het voorjaar gaat hij samen met zn vader en mn stiefvader het pak completeren met mooi gilet, stropdas en blouse. Zo blijft het geheel toch nog een btje een verrassing voor mij :)
En wat een mooie trouwzaal, echt heel chique! Meestal zijn die raadszalen zo saai. Ik woon in Zwolle en daar heb je hele mooie trouwzalen (statenzaal en schepenenzaal) van wel paar honderd jaar oud en heel mooi gerestaureerd. Maar daar gaan wij dus niet trouwen haha! Wij doen de hele dag op het kasteeltje. Maar we hebben er wel al een aantal bruiloften meegemaakt van vrienden/familie (ook een van de redenen waarom wij t ergens anders doen).

Wij hebben ook Jeroen Rebergen als fotograaf! Het klikte meteen en we vonden hem erg spontaan en enthousiast. Ook zn foto's vonden we mooi en hijs idd niet duur. Ik ga ook het album zelf maken waarschijnlijk via profotonet (raadde hij ons ook aan). Heb er al een klein albumpje besteld met de vakantiefoto's en moet zeggen dat de kwaliteit erg goed is. Ze printen op echt Fuji fotopapier en niet zoals die hema albums enzo op gewoon papier. Hebben jullie hem al defintief geboekt?

@Kaart wij hebben inmiddels paar proefexemplaren besteld. We willen iig met fuchsia omdat dat onze kleur wordt. Deze twee zitten we nu over te denken, twijfel een beetje want bij die onderste kun je ook roze enveloppen bijbestellen en bovenste niet, maar vind bij zulke kaarten eigenlijk roze enveloppen ook wel leuker dan witte. Welke vinden jullie leuker?



RSVP doen wij denk ik niet meer zoiets van als je niet kunt komen geef het dan door aan onze ceremoniemeester en dan haar telnr en emailadres. Dan hoeft niet iedereen te bevestigen alleen de mensen die niet komen moeten t ff doorgeven.

@Deniesje je kunt ze altijd overnachting aanbieden, als ze liever terugrijden dan hoor je dat wel maar dan heb je het in ieder geval aangeboden. Maar als het je te duur wordt zou ik het neit doen want het moet niet uiteindelijk meer gaan kosten dan wanneer je gewoon voor de band zou betalen...

Ik ben net lekker bezig geweest met trouwjurken uitknippen uit trouwmagazines. Wat voorbeelden van welke ik mooi vind voor als ik straks jurken ga passen. Vriendlief is nu aant werk dus heb lekker het rijk alleen :)

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1127 Gepost op: 31 juli 2011, 21:00:30 »
@ roxy; mooie kaarten zeg!

@ Marijkje; wij hebben voor de daggasten een grote lijst aangeschaft en zullen daar een hardboard achter zetten, waarop getekend kan worden. Ik heb ook nog een vraagje voor je mbt Fede di Oro. Wij hebben er over 2 weken een afspraak en ik vraag me af, als je ringen vindt of je ook een aanbetaling moet doen? En zo ja, hoe veel ongeveer?

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1128 Gepost op: 31 juli 2011, 21:19:10 »
@Charley Wat leuk dat jullie naar Fede di Oro gaan, ik hoop voor jullie dat er iets leuks tussen zit ze hebben in iedergeval keuze genoeg!
Al je er ringen vind en je wilt ze dus bestellen moet je ze wel aanbetalen maar dat is maar 100 euro maakt niet uit hoe duur ze zijn het aanbetalingsbedrag blijft hetzelfde.
De rest van het bedrag bij afhaling.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het van je en laat het maar weten als je iets gevonden hebt (ben helemaal niet nieuwschierig  :wink: )

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1129 Gepost op: 31 juli 2011, 21:24:47 »
@ Marijke: Ja de website en jouw enthousiaste verhaal bevielen ons goed en wat er op de website staat, valt meer in lijn met het budget dat wij voor ogen hebben dan enig ander juwelier die we hier zijn tegengekomen. Ik zal het je zeker laten weten!

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1130 Gepost op: 31 juli 2011, 21:41:50 »
hallo allemaal,
oooooooo,wat is er ineens toch veel geschreven :wink:
heb vandaag een relaxdagje gehad met mijn meiden en heb samen met hun aalbessen/bramen jam gemaakt....heb het voor het eerst gedaan dus nu nog afwachten of het is gelukt :wink:
verder even met mijn nagels zitten tutten en ze leuk zitten versieren met 2 kleuren nagellak ..wilde even iets uitproberen en ben wel tevreden met resultaat.

@roxy mooie kaarten hoor deze exemplaren. als ik moest kiezen tussen de kaarten vindt ik de onderste het mooist.dit omdat die nog een mooie bloem/blad bewerking heeft op de voorkant en dat is wat ik persoonlijk heel mooi vindt.
....wat betekent RSVP ??????
overigens mooie ringen die jullie uitgezocht hebben :wink:

@marijke ik heb de foto gezien en het is echt mooi geworden hoor..
een idee voor een gastenboek hebben wij nog niet,had ik ook nog niet aangedacht ahahahhaha gewoon totaal vergeten  :ph34r:

@deniesje...wat betreft de band, qua eten ligt het eraan denk ik hoe laat ze zullen komen,zijn ze er voor het eten dan zou je ze mee kunnen laten eten. qua overnachting is het indd een mogelijkheid om dit aan ze aan te bieden,vindt het geen slecht idee.

@boukezz ja zeker heb ik een foto van de ringen zal ze hieronder aan het topic even voor je plaatsen :wink:

@blitzey thanks voor de links heb er veel aangehad en heb er ook nieuwe links op gevonden.
mocht jij of iemand anders nog op zoek zijn naar kapsels kijk dan eens op de volgende link; http://www.trouwkapsels.nl/
hier staan echt ontzettend veel soorten kapsels op met allerlei haartypen...dus vast ook wel iets voor jullie.

@charley mooie kapsels hoor die je uitzoekt ..vindt het eerste en tweede kapsel wel heel mooi als je lang haar hebt.zou mooi zijn (denk ik) als er iets door heen zou zitten.

@kaarten...wij ontwerpen ook zelf de kaarten.morgen moet ik naar de kno arts in nieuwekerk en rijden we direct door naar Gouda waar we de foto's gaan maken van onze dochters. deze foto's gaan we gebruiken voor onze trouwkaart.de trouwkaart wordt bij ons namelijk verstuurd uit naam van onze dochters.
wij hebben dag en avondgasten en moet dus nog wel even uitzoeken/nadenken hoe ik de kaarten moet indelen/schrijven hiervoor.

gisteren heb ik met een vriendin afgesproken om over een poosje ergens naar toe te gaan (weet nog niet waar :wink: ) om gewoon eens het een en ander te gaan passen voor mijn haar om te zien wat me staat.zodra ik weet wat me staat kan ik eindelijk een keuze gaan maken wat in me haar te gaan doen :wink:

de offerte van de fotograaf hebben we ook binnen. de fotograaf komt nu van ongeveer 12.00 uur tot 18.00 uur,heb onbeperkt foto's,deze komen op cd,er worden foto's gemaakt tijdens aankleden,het weg gaan,de ceremonie,taart snijden,een reportage,en dan nog foto's tussen alles door. alle foto's worden bewerkt in kleur,zwart/wit of sepia (afhankelijk wat per foto mooier is),en indien de fotograaf langer moet/wil blijven is dit geen probleem en zit dit in de prijs in. de tijd die hier boven staat is een schatting op dit moment,maar de tijd kan nog aangepast worden. de prijs die ze hier voor vraagt is 375 euro...een album zit hier nog niet bij en andere evt extra dingen.
alhoewel ik er totaal geen verstand van heb maar wel heb gezocht op het internet geloof ik dat dit wel een redelijke prijs is,wat denken jullie?

ik dacht dat ik nog meer wilde schrijven maar ben het even kwijt nu...:wink:
voor boukezz en evt anderen hierbij nog even de foto van onze ringen;



groetjes
Chadya

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1131 Gepost op: 31 juli 2011, 21:49:24 »
@Kaart wij hebben inmiddels paar proefexemplaren besteld. We willen iig met fuchsia omdat dat onze kleur wordt. Deze twee zitten we nu over te denken, twijfel een beetje want bij die onderste kun je ook roze enveloppen bijbestellen en bovenste niet, maar vind bij zulke kaarten eigenlijk roze enveloppen ook wel leuker dan witte. Welke vinden jullie leuker?
Ik vind de bovenste het leukste

RSVP betekent respondez sil vous plait: laat aub weten of je wel of niet komt.

Chadya, worden alle foto's bewerkt?
Dat is wel erg veel voor erg weinig geld!
Meestal alle foto's ruw en een aantal 50 of 70 bewerkt.
Dat is namelijk erg tijdrovend.
Klinkt als een goede deal, hopelijk zijn alle voorwaarden goed.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1132 Gepost op: 31 juli 2011, 21:55:17 »
@Chadya dat is zeker goedkoop! Zeker als ook alle foto's nog bewerrkt worden. Wij betalen voor 8 uur 675 euro (maar hij blijft waarschijnlijk zo'n 12 uur dus komt er nog 100 euro bij). Foto's krijgen we ook allemaal op DVD en worden allemaal wel evt kleuren mooier gemaakt of scherper gemaakt. En een aantal kunnen we laten bewerken met bv sepia/zwartwit maar lang niet allemaal want ik begreep dat je van zo'n hele dag wel rond de 500 foto's ofzo krijgt..

En oh ja: ik neig ook naar de onderste kaart :) Maar vind van die bovenste dat 'wij trouwen' wel heel leuk
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2011, 21:56:20 door roxymilan »

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1133 Gepost op: 1 augustus 2011, 08:13:28 »
@ Mooi gemeentehuis – het is gemeente Veghel. Eigenlijk helemaal niet bij ons in de buurt en ik heb ook niks met Veghel, maar Tilburg (waar wij wonen) is te ver rijden omdat we de hele bruiloft doorbrengen bij dat gastenverblijf in Odiliapeel. Veghel ligt daar toevallig dichtbij en schijnt genoeg parkeerplek te hebben. Dus het is gewoon super toeval dat we zo’n mooie trouwzaal hebben!   :biggrin:

@Deniesje – wat leuk dat ze willen komen optreden. Is het nog een ‘speciaal soort’ band? Dus wat voor muziek spelen ze? Ik zou zeker iets te eten aanbieden (misschien in een café in de buurt of in een andere zaal als je ze niet bij het diner wilt neerzetten), maar een overnachting zou ik alleen doen wanneer ze het zelf vragen. Je kunt ook aangeven dat je het wel een heel gul aanbod vindt en of ze verder echt geen vergoeding willen vragen (zo ben je van je schuldgevoel af en evt. vragen ze dan zelf wel om een overnachting).

@Marijke – Wij gaan een fair trade boom doen. Ik vind fair trade en biologisch erg leuk en wil dat op verschillende punten terug laten komen. Naast de boom (of wat takken) leggen we kaartjes met linten waar iedereen wat op kan schrijven. En dan mogen ze als ‘ruilmiddel’ een zelfgemaakt vilten hartje met lavendel erin uit de boom halen. Dat is dan meteen hun bedankje.

@Roxymilan – wow wat een verschil die schoenprijzen! Super dat je daar ook (bijna) hetzelfde hebt kunnen vinden voor veel minder geld. Klinkt wel mooi die kleuren bij elkaar.
Wat leuk dat je ook dezelfde fotograaf hebt! Hij komt bij ons as dinsdag al langs, dus ik ben benieuwd. Kan me haast niet voorstellen dat het niet klikt dan. We hebben nu onze datum vrijblijvend gereserveerd.
Wat een toffe kaarten. Zelf vind ik de bovenste er echt uitspringen! Jammer dat je daar net geen roze enveloppen bij kunt bestellen. Die onderste is ook mooi, maar wat lieflijker. Wel mooi ook hoe die bloemetjes erop lijken te liggen.

@Chadya – mooie prijs voor de fotograaf! Ik denk dat je echt een superprijs hebt voor 6 uur fotograferen! En wat een mooie ringen, vind het ook heel mooi hoe die lijnen over de ring lopen en dan die diamantjes erbij..  :)
Wij betalen waarschijnlijk hetzelfde als roxy voor de foto's  :tongue:

Liefs,
Isabella

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1134 Gepost op: 1 augustus 2011, 09:07:44 »
@ Marijke, leuk hoor dat je moeder dat kan! Vind het altijd zo knap dat invlechten! Klinkt leuk die canvas doek als gastenboek!

@ Twijfeltje ja het is hier altijd lekker druk! :wink: Leuk dat je af en toe even meeleest! Reageren hoeft niet altijd, ben je een halve dag bezig om op alles en iedereen terug te reageren als je een weekje niet bent geweest :rolleyes:

@ Roxymilan, de onderste kaart spreekt mij het meeste aan! Mede door die leuke takjes/versiersels daar hou ik van! Leuk dat je plaatjes aan het verzamelen bent! Maar kijk niet raar op als je voor totaal iets anders slaagt als dat je voor ogen had. Hoor ik nu van best veel meiden om me heen die getrouwd zijn of gaan trouwen. Hihi! (ikzelf ook)

@ Chadya is de jam gelukt? En ik vind dat je een hele mooie prijs hebt voor hetgeen wat je krijgt! Was een vriendendienst ook toch kan ik me herrinneren? Succes bij de KNO arts vandaag en veel plezier met foto's maken van de meiden! Het is schitterend weer dus dat zal wel goedkomen denk ik.

@ Missy gewoon mazzel met de mooie trouwzaal dus haha! Dat is nou eens leuk! Ziet er leuk uit die fair trade boom! En als je de takken later zat bent kan je de kaartjes alsnog in een boek plakken. Handig!!

@ Fedde di Oro heb even op de site gespiekt en wat staan daar mooie ringen tussen zeg! En de prijzen vallen écht heel erg mee! Het is dat wij al ringen hebben haha! Anders hadden wij ook daar zeker even gekeken!

@ Band ik ga nog even met AS overleggen wat hij schappelijk vind (eten/slaapplaats) Het is namelijk 2,5 uur rijden! En het moet nou ook weer niet zo gek worden dat we dan voor de onkostenvergoeding evenveel kwijt zouden zijn als dat we een band uit de regio laten optreden. Het is een coverband, en heb ook aan onze vriend gevraagd of ze nummers kunnen instuderen. Ja hoor zei hij, dus ik MOOI! Ik hoor graag een setje salsa/merengue hahaha! Hij... oohh, euh... ja tis nog ver weg dus proberen kan geen kwaad :tongue:  Geen idee of het ze zal lukken! Maar we gaan sowieso eerst eens naar friesland om te kijken als ze optreden en dan zien we wel of wij het leuk vinden voor de bruiloft. Hij is in ieder geval een goeie muzikant, we jammen altijd als we elkaar zien! Gaan samen in een hoekje zitten pingelen. Hij gitaar en ik piano en samen zingen... **happy times** :laugh:

Ik ga zo vanmiddag naar de tandarts en naar de psycholoog (1e gesprek) beiden spannend! Waarschijnlijk tot vanavond!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1135 Gepost op: 1 augustus 2011, 09:42:36 »
Goedemorgen!!

GGGGRR….auto's…af en toe echt om gek van te worden!! Gisteren eerst 2 uur bij de Carglass gezeten en veel geld (€ 150) moeten betalen voor een noodoplossing, net de garage gebeld krijg ik te horen dat het repareren ook nog eens € 270 kost!!!! Ik weet weer waar ik voor werk deze week……

Verder was het wel een goed weekend! Op de camping was errug gezellig (eigenlijk te…dankzij wat flesjes drank…) en verder vooral lekker relaxt! Alleen dus een beetje jammer van de auto….. En van m'n ontstoken tandvlees!!! Ook heel irritant…waarschijnlijk is m'n weerstand wat minder ofzo, maar men wat doet dat pijn! Heb er nu ook een ranzig goedje voor, en het helpt wel, maar echt prettig is het niet!!

@ Mikey; de kids zijn broer en zus! Mn vriendin had mij gevraagd bij de geboorte van haar zoon, en de tweede krijg je er dan vanzelf bij ;-)! Heb haar gezeg dat dit wel voldoende is…haha… We hopen het nooit nodig te hebben, maar het is wel goed om vast te leggen!

@ Roxymilan; ik zou zeker alvast jurken gaan passen!! Ook al wil je nog wat afvallen, daar heb je dan nog de tijd voor en als ik het zo hoor dan is het best een mooie korting! Daarnaast kan het ook nog wel eens zo zijn dat je de jurk aan trekt en dat je het helemaal niet nodig vindt om nog af te vallen ;-)!!

Heerlijk dat jullie al geslaagd zijn voor een pak! Je kan het maar binnen hebben, toch?? En waarom niet een gewoon pak? Mn as gaat daar juist bewust naar kijken, omdat hij 'm na de bruiloft ook nog aan wilt hebben!! En wat een prachtige ringen!!!!!!

En over de kaarten. Ik vind persoonlijk de bovenste het mooiste…Dat Wij Trouwen is gewoon heel gaaf!

@ Missy-ila; gaaf programma hé? Ik heb het ook al een paar keer gezien! Je lacht je echt scheel over de manier waarop ze met elkaar omgaan. Aan de andere kant snap ik dat ook weer niet helemaal, want het moet juist toch leuk zijn om er samen aan te 'werken'??

WAUW! Wat een prachtige trouwlocatie!! Lijkt een beetje op die van ons, nou ja niet echt, maar ook wij hebben witte gordijnen..echt prachtig! Maar dit is wel echt een zaal om verliefd op te worden!!!

Leuk trouwens, die fair trade boom!

@ Cal; welkom!! En wat leuk dat jullie gaan trouwen.

@ Deniesje; baggerzooi!!! Wat irritant om zo'n pijn te hebben!!

Gefeliciteerd met het winnen van het weekendje weg! Echt helemaal top en terecht dat jullie gewonnen hebben!

Ons idee voor de huwelijksreis is er zeker al, alleen is het nog even de vraag of het haalbaar is….maar dat hangt af van de rest van het budget en andere dingen die hier spelen, maar waar ik niet echt over kan uitweiden…..

En over de band, ik zou ze zeker iets te eten aanbieden, maar geen slaapplaats. Bands zijn het gewend hé?? En ze willen vaak toch liever 's avonds weer naar huis! Ben wel benieuwd of het ze lukt om salsa/merengue te spelen ;-)!!

Succes vanmiddag!!!

@ Charley; wij hebben ook al nagedacht over de kaart en we gaan 'm deels zelf ontwerpen, maar door een drukker laten afronden en drukken. We kennen hen via mijn werk, dus dat is wel prettig! En ik wil het liefst 2 kaarten, met tekst voor daggasten en tekst voor de feestgasten.

Wij gaan sowieso een RSVP vragen, puur omdat ik het gewoon prettig vindt om te weten, maar daarnaast moeten wij ook duidelijke aantallen doorgeven aan de locatie. Ik twijfel nog over de mensen moeten mailen of dat we er een kaartje bij doen. Het laatste werkt het beste, denk ik, zeker gezien het feit dat niet iedereen mail heeft!

@ Marijke86; nog geen idee voor een gastenboek, maar het liefst iets met veel foto's en leuke teksten ;-)!

@ Chadya; prachtige ringen! Echt super mooi!! En dat is echt een goede offerte van de fotograaf…ben bijna bang dat er een addertje onder het gras zit als ik eerlijk moet zijn…. Gaat ze echt alle foto's bewerken?? Echt netjes hoor!!!

@ Kapsels; wauw, wat een mooie creaties zie ik voorbij komen! Ga ook nog eens verder neuzen naar mogelijkheden…vind het best lastig, maar zo krijg ik al veel meer ideetjes!!

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1136 Gepost op: 1 augustus 2011, 10:26:50 »
Baukezz succes met je auto. Dat zijn altijd vervelende kosten.
Deniesje succes bij tandarts en psycholoog, goed dat je gaat.

@ gastenboek.
Wij willen een sooert tijdscapsule maken.
Dat iedereen er iets instopt en dat we dat over tien jaar bekijken.
Misschien een kaartje hoe ze nu tegen ons aankijken en hoe ze ons over tien jaar zien.
Kijken hoe het klopt.
Maar dat plan moeten we nog verder helemaal uitwerken.
Lijkt me jammer om niet gelijk alles terug te kunnen lezen, maar ook wel weer heel gaaf zo.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1137 Gepost op: 1 augustus 2011, 10:44:21 »
IEdereen bedankt voor de reacties op de kaarten. Hier ook beetje 50/50 als ik het zo bekijk Ach ja we hebben nog even om er over  na te denken! En misschien vinden we ook nog wel andere kaart die we helemaal gaaf vinden.

@ Missy-ila ik ben benieuwd hoe jullie Jeroen vinden! Wij hebben m ook via dit forum gevonden en heb nog een aantal bruidjes gevraagd die inmiddels zijn getrouwd en allemaal positieve verhalen. WE hebben ook nog een andere fotograaf gesporken maar Jeroen sprong er voor ons ook echt uit om zn enthousiasme en spontaniteit. En dat is op zo'n dag ook wel heel belangrijk want met zoveel mensen (en met kinderen!) wordt t soms ook wat improviseren
En wat een gaaf idee trouwens die boom! Echt heel leuk

@Deniesje ja daar hou ik ook wel rekening mee dat t wel s wat heel anders kan worden qua jurk. Ik ga gewoon lekker passen en sta open voor alle suggesties (alleen bepaalde dingen weet ik dat ik het sowieso niet wil zoals een kleur) dus we zien wel! Maar ik dacht altijd handig om alvast wat plaatjes mee te nemen om ze een idee te geven, want ze vragen vast wat ik zo ongeveer in gedachten heb...
Veel succes vandaag bij de tandarts en de psycholoog! Hopelijk helpt het je om alle nare dingen die zijn gebeurd afgelopen tijd een plekje te geven.

@Boukezz wat balen zeg van die auto! Tis ook altijd wat he met auto's en kost echt klauwen met geld!
Over het pak: mijn as heeft echt een hekel aan van die glimpakken en we zijn ook naar zo'n 'bruidegomzaak' geweest en guess what; alleen maar glimpakken!! Dus ja dan kun je beter voor een 'gewoon' pak gaan. We zijn naar een zaak geweest waar je echt hele mooie pakken hebt normaal veel te duur (allemaal armani, hugo boss etc) maar nu dus met 50% korting. Hij krijgt van zn ouders €500 voor het pak en aangezien hij verder ook nooit pakken draagt wilde hij niet zo'n absurd duur pak (geeft ie liever uit aan mooie huwelijksreis en daar ben ik het helemaal mee eens )
Maar hij heeft het pak aangepast met zo'n gilet en overhemd in gebroken wit en dat stond wel heel mooi, dan geeft het wel een feestelijk 'trouwtintje'!

@gastenboek heb ik nog niet echt over nagedacht eigenlijk...zie hier wel leuke ideeen voorbijkomen! Zo'n boek is ook btje saai en ik vraag me af wat je daar nou mee doet, of je dat ech tnog s doorbladert...

Edit: ik zie het nu pas maar voor de 1 juni'ers onder ons: nog precies 10 maanden tot de grote dag! :biggrin: :tongue:
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2011, 14:30:45 door roxymilan »

gracegladys

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1138 Gepost op: 1 augustus 2011, 14:56:33 »
Dat programma op TLC is inderdaad erg leuk om naar te kijken!!!

@ellis2909; heb jij een maggie sottero jurk??

@Charley; het onderste kapsel!!! Deze is erg sjiek!!!

Pff, wij zijn een beetje voor ringen aan het kijken... We willen wit goud, en ik wil met wat steentjes erin. Maar ik heb nog nergens echt dé ringen gezien... Vind het meeste zo standaard! :sad: Terwijl ik het bnij anderen wel mooi vind... Maar voor mezelf dan niet!
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2011, 14:57:00 door gracegladys »

chadya

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1139 Gepost op: 1 augustus 2011, 15:41:23 »
hallo allemaal,

zo daar was ik weer,naar de kno geweest ,daarna foto's wezen maken en direct maar even op familie bezoek geweest,immers waren we er toch dus konden we net zo goed gelijk even langs gaan :wink:
de kno arts kwam een uitslag uit waar ik al bang voor..voor de 2de keer in nog geen 4 maanden tijd een flinke middenoor ontsteking,nu druppels gehad en over 3 weken terug voor controle en zal ik ook direct een gehoortest gaan krijgen om te zien hoeveel schade het nu heeft aangericht,dit omdat ik al een gedeelte kwijt was door vroegere operaties en ontstekingen.nu ik weer vaak ontstekingen krijg moeten we hier wel voorzichtig mee zijn.

wat betreft onze fotograaf,is het een hobbyfotograaf waar ik weer via via bij terecht ben gekomen.ze werken allebei en doen fotografie ernaast. en idd alle foto's worden bewerkt en we krijgen alle foto's die er gemaakt worden die dag zo wie zo op cd. echter is het nog aan ons de keus om wel of niet een album bij hun te laten maken.maar omdat ik dat soort dingen zelf leuk vindt om te doen is de kans groot dat ik dat zelf gaat doen.:wink:

thanks voor de complimenten over de ringen,we zijn er zeker ook blij mee.
we hebben ze gekocht via de volgende site; http://www.degoudinkoperwebshop.nl/home  

ik zie dat er heel veel geschreven is vandaag maar ik laat het even hierbij. ben op dit moment helemaal gesloopt en ga zo even relaxen en bijkomen van vandaag en mijn bekken even wat rust geven :wink:
dit soort dingen hakken er toch behoorlijk in iedere keer...

probeer vanavond nog langs te komen en anders zeker morgen weer.
groetjes
Chadya

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1140 Gepost op: 1 augustus 2011, 15:43:20 »
@Gracegladys
Je zou eens kunnen kijken op de site www.fededioro.be
Wij hebben daar ook onze ringen besteld en dat zijn ook geen standaard ringen omdat ik dat niet wilde.

Het mooie is dat je er alle modellen in geelgoud, witgoud en bicolor kunt laten maken en je kunt ook elementen van het ene model op het andere laten zetten.
De prijzen vallen ook ontzettend mee maar die staan ook op de site.

Het lijkt net of ik er reclame voor maak  :huh: maar ik kan bijna niet wachten totdat ik mijn ring mag dragen..  :wub:

@Chadya
Beterschap hoop voor je dat het snel weer beter gaat!
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2011, 15:48:24 door Marijke86 »

gracegladys

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1141 Gepost op: 1 augustus 2011, 15:55:08 »
Dank je Marijke86! Ik zal er gelijk eens op kijken!!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1142 Gepost op: 1 augustus 2011, 16:31:14 »
Dank je Marijke86! Ik zal er gelijk eens op kijken!!


@ Gracegladys Sowieso kun je overwegen om je ringen zelf te ontwerpen en te laten maken bij een goudsmid. Als je googled op "goudsmid" en dan de plaats waar je woont krijg je vast wel wat goudsmeden bij jou in de buurt. Dan kun je voorbeelden laten zien van wat je ongeveer mooi vindt en aangeven hoe je de ringen graag wilt hebben. Vaak is echt van alles mogelijk en kunnen ze echt de gekste dingen maken (bij ons in de buurt zit er een (http://www.edelsmederijsand-or.nl/) waar op de website ook veel aparte ontwerpen staan.
Succes ermee!

Heb ook s ff op de website van fede di oro gekeken, werd toch wel erg nieuwsgierig na al jullie verhalen! Zijn inderdaad hele mooie ringen en ook niet de 'standaard' ringen. Was ook wel benieuwd hoe dat prijsverschil kan maar dat komt dus doordat zij (voorzover ik uit de website kan opmaken) werken met briljantjes en niet met diamanten. Dat scheelt idd een hoop geld! Maar dat zal bij de meeste juweliers niet anders zijn, als je daar ringen met briljantjes bekijkt zullen ze ook goedkoper zijn. Het is alleen vaak wel zo dat de standaard trouwringen collecties zijn uitgevoerd met diamanten en daardoor vaak duurder uitvallen.

@Chadya wat vervelend zeg, veel beterschap gewenst!
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2011, 16:42:46 door roxymilan »

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1143 Gepost op: 1 augustus 2011, 17:29:43 »
@Roxymilan
Voor zover ik weet zijn briljanten diamanten.
Briljant is de slijpvorm.
Of heb ik dit verkeerd?

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1144 Gepost op: 1 augustus 2011, 18:04:20 »
Klopt je hebt helemaal gelijk!
Ik neem mijn opmerking terug en dan is het idd helemaal goedkoop!

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1145 Gepost op: 1 augustus 2011, 18:19:31 »
@Roxymilan
Dan zijn we het daarover eens  :wink:  :biggrin:

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1146 Gepost op: 1 augustus 2011, 18:42:24 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:39:17 door Mikey »

Ellis 2909

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1147 Gepost op: 1 augustus 2011, 19:35:26 »
@ gracegladys, ik heb mijn jurk nog niet, maar ik wil de Ambrosia en de Sabelle zoiezo passen bij Honeymoon in Rotterdam. Mijn nicht werkt bij Sonja in Dordrecht dus die wilde graag dat ik ook bij haar zou komen passen, alleen verkopen zijn geen Maggies :tears: . Dus zij kijkt dan voor wat gelijkwaardigs, maar ik kan niet wachten om te gaan passen.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1148 Gepost op: 1 augustus 2011, 20:43:10 »
@ Chadya, beterschap met je oor! Als iets pijn doet is het oorontsteking! (en kiespijn :huh: )

@ Ellis, gaaf hoor de sabelle, weet je dat ie 2350,- kost? :tongue:

@ Boukezz, shit van je auto! En jij ook al pijn in je mond... gaat lekker hier! Beterschap daarmee.

@ grace, wij wilden ook witgoud ik steentjes... Guess what... We hebben gepast en gepast maar het stond gewoon niet! Wij zijn uiteindelijk voor bicolour gegaan, maar we zeiden dus op voorhand bah geen bicolour whaha! Je moet het echt aan je vinger zien! Sommige modellen zien er super uit, maar dragen vreselijk! Dit zijn onze ringen http://www.siebeljuweliers.nl/bicolor-gouden-insieme-trouwringen-16585.html Zo op het plaatje vind ik ze echt afdoen van hoe ze werkelijk zijn, vele malen mooier! Minder geel en gladder.
Bij mij komen er nog 2 diamantjes in die de kinderen symboliseren.

@ Marijke, ik had ze al eens eerder gezien maar ze blijven een waar kunstwerkje om naar te kijken! Heel origineel

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1149 Gepost op: 1 augustus 2011, 21:14:03 »
@ Deniesje
Nogmaals bedankt! Jullie ringen zijn ook erg mooi!
Het vervelende is alleen dat we nog even moet wachten tot we ze mogen dragen :wink: Maarja dat is met alles wat we voor volgend jaar regelen..

Wij hebben morgenavond een afspraak met de meneer van de tent.
Hopelijk krijgen we dan weer wat meer te weten betreft het eten etc.

Fijne avond nog!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards