collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952668 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #1425 Gepost op: 18 augustus 2011, 17:55:01 »
@blondbruidje: Ja zeker! we gaan naar Florida en een cruise naar de bahamas :)
enn uhhh volgensm ij kun je nu zeggen dat je vakantkie hebt :)

@ eertje: thanks! En ik hoop dat de sluier naar je zin is!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1426 Gepost op: 18 augustus 2011, 19:36:22 »
Yes, vakantie! Nu nog een uur naar huis toe rijden. Morgen weer jurken passen!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1427 Gepost op: 18 augustus 2011, 20:22:42 »
Het geld voor me sluier is overgemaakt nu kijken wanneer die binnen komt.

blondbruidje geniet van je vakantie met hopelijk mooi weer

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1428 Gepost op: 18 augustus 2011, 23:13:34 »
@Blitzey: mooi hoor, die ecosse en top dat je hem van Marktplaats hebt. Als ik zeker weet welke jurk ik wil en hij is te duur en komt op Marktplaats, dan zou ik het ook doen hoor!

@Twijfeltje: als jij ook de ecosse hebt: mooie jurk! :wink: Toevallig dat hier zoveel die jurk hebben!
En ik dacht nog wel zo origineel te zijn...
Maar die van mij heeft wel een andere kleur, scheelt weer.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1429 Gepost op: 19 augustus 2011, 08:42:57 »
En ik dacht nog wel zo origineel te zijn...
Maar die van mij heeft wel een andere kleur, scheelt weer.


Hahaha, me too!!! Maar goed die jurk is natuurlijk ook gewoon briljant :biggrin: . (vind bijna de hele collectie van Cymbeline prachtig)

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1430 Gepost op: 19 augustus 2011, 08:58:40 »
Helemaal mee eens :biggrin:

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1431 Gepost op: 19 augustus 2011, 09:43:26 »
Mijn as gaat al jaren naar Pukkelpop. Het eerste jaar dat we samen waren vond ik dat wel moeilijk omdat ik hem enorm gemist had. De laatste jaren is hij niet geweest. In de zomer van 2009 was ik uitgerekend van onze Jonas en dacht Tom er zeker niet aan om naar Pukkelpop te gaan. Jonas is geboren op een van de festivaldagen. Vorig jaar was Pukkelpop uitverkocht. En dit jaar nog sneller maar ik had juist op tijd een combiticket gekocht voor drie dagen. Een Vaderdag cadeau. Alleen het is heel anders gelopen. Hij moest gisteren nog werken had de morgenpost. Hij had daar gedocht en thuis gegeten. Ik heb hem toen met de kinderen naar het festival gebracht. Ik ben naar huis gegaan. De kinderen hebben nog buiten gespeeld. En toen begon het te regenen en te onweren. Ik kreeg een telefoontje van Tom en die zei dat het regende en dat hij in orde was en de verbinding was verbroken. Ik heb hem terug gebeld. Toen het weer wat beter was snel met de kinderen naar de winkel om beltegoed en smeerboter die ik was vergeten in de auto hoorde ik wat er was gebeurd op Pukkelpop. In de winkel belde de meter van Tom waar ik daarna even kort ben gestopt. Het was druk onderweg. Voor zij wist waren alle neven en nichten oké. Thuis gegeten waarbij ik naar de tv, de pc en de radio luisterde voor meer nieuws. Gelukkig hoorde ik nog wat van Tom. Ik at met de kinderen en ruimde ondertussen op. Ik stond in de keuken toen Tom binnen kwam in een geleende trui van zijn neefje. Ik heb hem heel stevig vastgepakt. Dit had heel anders kunnen aflopen. Hij is nog naar de voetbal geweest om te horen of ze daar nieuws hadden van de kameraden die van de voetbal naar Pukkelpop waren. Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1432 Gepost op: 19 augustus 2011, 10:45:06 »
Veer  :ohmy: , jemig meid wat zal jij in angst gezeten hebben. Ik heb het op het nieuws gezien, was helemaal verbaasd over hoe heftig het daar is gegaan. Hopelijk zijn ook al zijn maten ok!!!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1433 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:14:10 »
Ik besefte eerst niet wat er aan de hand was. Ik had de tv afgezet en de pc vanwege het onweer. Hier thuis is heel veel regen gevallen en het onweerde. Tom belde later om te vragen over hoeveel doden er waren gevallen en toen heb ik de pc aangezet. Ik was eigenlijk van het eerste telefoontje al emotioneel vond het lief dat hij belde dat ik me geen zorgen moest maken dat alles oké was. Ik dacht toen dat een nat pak het ergste was wat kon gebeuren. Hij heeft op de plekken gewandeld vlak voordat het gebeurd is. Hij had een van de slachtoffers kunnen zijn. Hij heeft geen schrammetje opgelopen hij heeft veel geluk gehad. De familieleden de jongere neven en nichten zijn oke. Voor de rest weet ik het niet. Hij is alleen kwaad op een van zijn maten die gisteravond de hele tijd zat te zagen over terugbetaling. Het is zo vreselijk wat er gebeurd is. Er zal wel iets gebeuren voor de mensen die niet hebben kunnen gaan of die nu niet alle dagen hebben kunnen gaan. Geld is nu niet belangrijk. Veel te gelukkig dat mijn aanstaande heelhuids is thuis gekomen hoe leg je anders je kinderen uit .......... Die beseffen alle drie gelukkig niet wat er is gebeurd. Ze hebben alle drie goed geslapen en zij gewoon blij dat papa er is.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1434 Gepost op: 19 augustus 2011, 13:58:09 »
jeetje veer dat is schrikken zeg gelukkig heeft tom niks en de neven en nichten ook niet.

 zit nu op me werk buiten in de zon best lekker zo:)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1435 Gepost op: 19 augustus 2011, 15:37:44 »
Jeetje Veer, wat heftig! Pf, wat zal je geschrokken zijn. Wel fijn dat je as direct kon bellen! En fijn dat niemand iets heeft!!

Hier is de huwelijksreis nu definitief; 3 weken Thailand!!!

Little1

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1436 Gepost op: 19 augustus 2011, 16:15:41 »
Sorry dat ik hier inbreek.. maar dit is het enige topic waar ik een bericht kan plaatsen.
Ik volg jullie berichten al een tijdje aangezien ik ook in 2012 ga trouwen! 18 mei 2012 om precies te zijn :biggrin: Nu heb ik een probleem.. ik ontvang mn validatiemail maar niet (ook niet in ongewenste mail en spamfilter).
Weet één van jullie waar dit aan ligt?? Heb ook al 3x naar het info mail adres van het forum gemaild maar ik krijg maar geen antwoord terug en mn account doet het ook nog steeds niet  :sad:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1437 Gepost op: 19 augustus 2011, 17:00:27 »
Ik denk dat het is opgelost nu. Sorry helaas is het probleem bekend en de oplossing niet  :blink: .... Moet dit handmatig doen. Is nu gebeurd...

Mer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1438 Gepost op: 19 augustus 2011, 20:47:02 »
@Boukezz: Klinkt als een leuke opleiding! Het lijkt mij ook wel pittig om naar je fulltime baan te gaan studeren, maar als je de wil ervoor heb, dan ben je volgens mij al een eind op weg! Hopelijk valt er iets te regelen met school ivm met je bruiloft en huwelijksreis en valt de "schade" mee! Je bruiloft ervoor verzetten lijkt mij inderdaad ook niet, er valt altijd wel iets te regelen! En de avond voor de bruiloft naar school is misschien ook wel even een goede afleiding toch!

En wat een leuk filmpje van jullie trouw en feestlocatie! Ziet er erg modern uit, gaaf!

En super dat jullie huwelijksreis nu definitief is! Een vriendin (tevens klasgenoot) heeft laatst een groot project over Thailand gedaan in haar stageklas! Ik wist helemaal niet dat Thailand zo mooi en divers was!

@Lobensil: Wat toevallig dat je begint over Assepoester in Arnhem! Ik woon daar ook in de buurt (Doetinchem), dus ik was al op die website wezen kijken. Het sprak me wel aan, totdat ik allerlei negatieve ervaringen op internet las, maar ook van mijn schoonzusje hoorde die in Arnhem woont. Haar collega was laatst daar geweest voor een ivoren bruidsjurk, maar daar hadden ze er maar weinig van. Aan de telefoon hadden ze gezegd dat ze meer gekleurde bruidsjurken hadden, maar dat ze een uitgebreid assortiment witte/ivoren jurken hadden. Maargoed, wat voor de ene veel is, kan voor de ander weinig zijn. Ook mocht ze zelf kijken tussen de rekken, wat ze zelf erg moeilijk vond, omdat ze niet goed wist wat haar wel en niet goed zou staan. Zij had wel graag advies willen hebben, maar dat kan bij een ander iemand natuurlijk anders zijn. Ook toen ze aangaf dat er niets voor haar tussen zat, bleven ze naar haar mening erg opdringerig. Er waren nog een paar dingen waar ze niet tevreden over was, maar dat weet ik niet meer helemaal precies. Ik wil heel graag een ivoren trouwjurk, dus ik denk dat ik maar van het idee om naar Assepoester ga gaan afstap. Ik wil gewoon graag naar een bruidswinkel waar er veel keuze is in ivoren trouwjurken, waar ik advies kan krijgen en waar het mogelijk is om iets op maat te maken, hoezo veeleisend!:tongue:

@Blitzey: Weet je al waar je die balonnen vandaan had?

@Missy-Ila: heb je nog foto’s van jullie trouw/feestlocatie?

@Veer: Welkom terug van jullie vakantie! En zeker schrikken wat er gisteren is gebeurd op Appelpop, gelukkig mankeert Ton (en andere familieleden) niets! Al meer bekend over voetbalvrienden? Eerst was het me helemaal niet duidelijk dat het daar zo noodweer was geweest en wat dat voor betekenis had voor Appelpop, totdat ze kwamen met het nieuws dat er vijf doden en veel gewonden waren gevallen daardoor. Pff.. echt verschrikkelijk!


Even algemene reacties:
@kaarten: Wij hebben al wel een beetje gekeken wat we ongeveer willen voor kaarten, maar ik denk dat wij hier ons pas over een paar maanden echt serieus over gaan nadenken.

----
Vandaag hebben we eindelijk (nouja misschien ben ik gewoon ongeduldig!:tongue:) de offerte binnen gekregen! Ik zal het even kopieren, dat is het duidelijkste:

Kostenoverzicht daggasten
Het programma voor de daggasten, inclusief ontvangst met koffie, drankenpakket voor 4,5 uur* , het
diner, ontvangst ’s avonds met Prosecco, een drankenpakket voor 4,5 uur*, vijf maal een hapje en
afsluiting met koffie/thee, kunnen we jullie aanbieden voor € 65,00 per persoon.


Kostenoverzicht avondgasten
Het avondprogramma, inclusief ontvangst met Prosecco, een drankenpakket voor 4,5 uur*, vijf maal
een hapje en afsluiting met koffie/thee, kunnen we jullie aanbieden voor € 27,50 per persoon.

*drankenpakket is inclusief: frisdranken, vruchtensappen, bier, rode en witte wijn, een aantal nader te
bepalen likeuren en rum.

•   Eventuele meerprijs voor afsluiting met broodjes is € 2,50 p.p.


Wat vinden jullie van deze prijzen?
We zijn alleen vergeten te zeggen dat van de 25 daggasten er twee kinderen zijn, die waarschijnlijk met een paar keer fristi/appelsap en een bord patat en een kinderijsje tevreden zijn. Over de prijs daarvan willen we nog praten, want het lijkt ons dat we daarvoor wel minder hoeven te betalen. Of is dit krenterig?

Het was best wel een lange offerte, ook met het overzicht van de dag.
Ook keuzemenu's (waarin we zelf ook nog veranderingen in mogen aanbrengen) en een aantal buffetten. Wij willen graag gaan voor een diner, omdat we met 25 daggasten zijn en we het ook wel chique vinden.

Alleen nu staat er ook dit in de offerte:

Betalingsvoorwaarden:
   100% betaling van de factuur, binnen 2 weken na factuurdatum.

Dit staat op hun website:
Vooruitbetaling
Bij bedragen boven de C 2500,- vragen wij 50% vooruitbetaling, u ontvangt hiervan een factuur.


Nu vraag ik me af, zullen ze dan de gehele factuur voor of na het feest sturen? Uit de offerte kan ik hier niets over op maken. Op de website staat dus dat je 50% moet betalen als het meer dan 2500euro kost. Je kan dus lezen uit de offerte dat de gehele factuur pas komt na het feest en dat je die dan twee weken erna 100% ervan betaald moet hebben, maar (aanvullend met informatie van de website) dat je 50% van het feest ervoor moet betalen. Wat denken jullie?
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2011, 20:48:46 door Mer »

trouwen2012

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1439 Gepost op: 19 augustus 2011, 21:17:22 »
Hoi dames,

Ik loop een hele poos achter (een week oftewel 4 pagina's)...

Ben heel de week al ziek, heb vandaag voor het eerst weer gewerkt (dinsdagochtend een poging gewaagd, maar dat was niet succesvol). Ben steeds duizelig, waar dat nou aan ligt weet ik niet, maar goed.. Lang lezen werd m ook niet..

Vind het superleuk dat jullie zoveel reactie hebben gegeven op de trouwjurken!!! Morgen ga ik de 'korte' jurk nog een keer passen, maar dan in maat 36! Ben zo benieuwd!

Ga er nu echt even voor zitten om op iedereen (zover mogelijk) te reageren, dus beware, dit wordt een lange tekst hahaha :)

@Charley, gave ringen! Leuk met die verschillende 'hoogtes'! En die trouwauto! Zo gaaf! Bedankkaartjes vind ik ook weer erg leuk, doen jullie met een foto van jullie op de dag zelf?

@Roxymilan vind de schoenen uit je post van 13 aug ook erg gaaf! Denk erover, mocht t die korte jurk worden, twee paar schoenen te doen, één net paar voor overdag en één paar in bijv groen ofzo voor 's avonds (groen is één van onze kleuren op de dag). En die slippers zo cute!
Wat voor 'n auto is het geworden? En de ringen: erg gaaf!! Ook helemaal onze stijl, dus kan niet anders zeggen dan Wow!

@Missy-ila wat leuk zo'n bridal setje! Maar hoe ga je dat doen met omkleden? Lijkt me ook leuk, maar zou niet weten hoe ik dat dan moet regelen :wink:

@Mer Jullie gaan als een speer zeg! Echt in een korte tijd al veel geregeld! Wat betreft de corsages, wij gaan waarschijnlijk corsages maken (lees ik en mn cm) van veertjes enzo.. dus niet van bloemen is dat niet wat voor jullie? Wat klinkt de locatie romantisch zeg!! Ik vind de prijzen best netjes.. Vind alleen 100% betalen 2 weken na de factuurdatum echt belachelijk!! Zou ik absoluut niet mee akkoord gaan.. Wij betalen het meeste zelfs achteraf (geen afkoop). Maar goed... Zoals op de website staat vind ik aannemelijker, en dan nog zou ik dat niet te ver vooruit willen betalen... Wij hebben nu 1395 aanbetaald. Dat zijn de kosten voor de huur vd locatie. Totale kosten daar zullen waarschijnlijk rond de 18.000 gaan liggen, dus tja 10% aanbetalen vinden we heel netjes...

@Blitzey Wat betreft uitnodigen van fam. Wij hebben één lijn getrokken. Besloten ooms en tantes en neven en nichten allemaal op het feest uit te nodigen (mijn as. Heeft een enorme fam.) dus als daggasten vonden we het echt teveel worden...
Die foto van die schoenen! Erg gaaf! Leuke details zeg! Zijn dat ze geworden?
Ik ben inderdaad in Leiden geweest, had jouw verhaal al gehoord, vandaar tegen mn cm gezegd heeel voorzichtig foto's maken. Wist niet dat het ook in Leiden was!! Dan hadden we het nooit gedurfd (ben achteraf blij van wel, vind het zo fijn dat ik nog kan terugkijken)..
Ik vind jouw idee voor de foto's zooooo gaaf!!!  die heb ik even opgeslagen!
Wat betreft die balontrossen, dat hadden vrienden van ons laatst ook op hun bruiloft, ze hadden onderaan een balon met zand erin.. als gewicht dat werkte prima, want als je m wat harder neerzette dan plofte dat mooi in vorm zeg maar..

@Marijke86 wat een leuke theelichtjes! Ben zelf ook wel van de knutsel en frutsel dingen, heb de site even opgeslagen onder de 'inspiratie' tab :)
Wat betreft de kortere jurken, twijfel erover er nog meer van te passen, vond het superleuk, maar tja lang is ook weer meer bruid-achtig,.. misschien morgen nog eens een korte (tea length) passen :)
En dat dieet! Echt respect!
Wij hebben ook save the dates gestuurd, zal eens kijken of ik onze namen er zo snel af kan halen om een fotootje te plaatsen, we hebben ze overigens gemaild..

@Chadya, wat betreft de bedankjes vind ik de aantallen ook zo lastig... Wil zelf wat gaan knutselen dus ben haast van plan er nu al wat voor te bedenken, dan heb ik nog een paar (understatement haha) maanden :)
Wat ontzettend fijn dat de arts begript toont! En dat je pas volgend jaar weer onder het mes moet. Misschien wel met die nieuwe techniek! Ik hoop echt dat je snel opknapt zeg! Wat een heftig verhaal.. Wat ben ik dan toch weer blij dat ik alleen maar FM heb.... Met alleen FM valt (voor mij) prima te leven.

@Mikey, die props zo leuk!!!! Ze zien er echt super uit! Zou zo voorgefabriceerd (dat is volgens mij geen woord haha) kunnen zijn!

@Ellis2909 Wat betreft het trouwjurk passen, ze geven bij mij vaak aan dat je tussen de 5 en 8 maand van te voren zeker moet gaan zoeken, als je bijv. maggie sottero mooi vindt eigenlijk langer ivm de enorm lange levertijden...

@Twijfeltje, dat groene lintje bij mn jurk is er terplekke om gebonden (wilde ik graag eens zien).. dat kan in principe bij meer jurken..

@Blondbruidje, dat trouwtasje klinkt wel echt super! En als het toch niet praktisch blijkt kan je 'm misschien aan je cm geven of even aan je zus? En die Ebay 'verslaving' hahahaha echt hilarisch! Een hele fijne vakantie (mocht je nog niet weg zijn :) geniet ervan!!

@Eertje, wat balen dat je lief de bovenkant van de jurk heeft gezien, maar des te nieuwsgieriger maakt t hem naar het geheel :) die cup cakejes klinken erg leuk! Wel veel werk hoor! Wat betreft de kaarten we willen zelf wat ontwerpen en hebben het al best aardig in ons hoofd.. nu nog de tijd om dat uit te werken, maar dat kan nog lang zat :) Wat betreft de ketting ik heb vroeger sieradenworkshops gegeven, maar zie dat je alle nuttige tips al gehad hebt :)

@Boukezz, fijn dat het laatste toelatingsexamen zo makkelijk was! Nu op naar 1 september voor 'het echte werk'..

@Lobensil, ik ben dus echt in staat om eerst schoenen te kopen en dan de jurk erbij uit te zoeken, dus wat dat betreft is zo'n iets kortere jurk ideaal, twee paar schoenen erbij en je hebt mij dolgelukkig (ben meer van de schoenen dan van de jurken haha). Ik ben bij assepoester geweest voor mn galajurk een paar jaar geleden. Leuke winkel wel totaal anders dan een 'echte bruidswinkel' voor zover die bestaan. Je krijgt de jurk die je daar past ook echt mee. Dat wordt dan jouw jurk, ze hebben wel hele gave jurken!.

@Gracegladys, ik ben al wel binnengeweest bij de Honeymoonshop heb er zelfs 1 jurk aan gehad, maar barste toen in tranen van vermoeidheid en ziekzijn... (niet erg leuk.. maar goed kon me niet meer inhouden) er werd toen erg lief gereageerd.. Vond het er erg druk, zat nog een ander groepje naast ons, harde muziek en veel lawaai, maar dat kan ook omdat ik zelf niet lekker was.. Ik had een aantal jurken in de digitale paskamer klaargezet, moesten ze die nog opzoeken toen we er waren, we begonnen pas 45 min later met passen (overigens klopte de jurken niet met welke ik had uitgezocht maar dat was een vaker voorkomend probleem). In leiden was het allemaal veel rustiger en meer een privé hoekje, dat past denk ik meer bij mij, maar ben toch erg benieuwd naar de collectie van de honeymoonshop..

@Veer, fijn dat de vakantie zo fijn was!! En wat een verhaal zeg van jouw as! Ben echt blij dat hij er goed vanaf is gekomen!


Zo heb alles eerst uitgetypt in word. Dat was ruim 2 pagina's!! Wow.. maar goed voelt goed alles gelezen te hebben en weer bij te zijn.. Vind het superleuk om mee te lezen, maar nog leuker als mensen reageren, dus vandaar even deze reageer actie van mijn kant uit haha
Morgen hopelijk meer nieuws over de jurk :)

Dit was onze save the date. De kleuren zijn limegroen met een beetje fuchsia roze.. De eerste keer dat we bij de locatie gingen kijken, had ik met mn iPhone wat foto's gemaakt, ééntje vanuit de tuin omhoog tegen het licht in van het kasteel.. Die gaan we nu overal voor gebruiken..
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2011, 21:22:30 door trouwen2012 »

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1440 Gepost op: 19 augustus 2011, 21:42:47 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:30:34 door Mikey »

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1441 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:12:04 »
Over de ballonnen.  Helium denk ik dat heliumhuren het voordeligst is. En bbfeestartikelen.

Die ballonnen kan ik even niet meer vinden, heb ik niet goed opgeslagen. Mag ik eigenlijk dit wel op het forum zetten? Of moet dat via PB?



Over de prijzen, Mer? jij had dat toch opgeschreven?
Als ik mijn aantal daggasten en avondgasten x jou bedragen doe dan kom ik 200 euro goedkoper uit. Maar ik heb daarbij wel taart, kinderpresentjes,  10 hapjes pp. huur voor speelzaal en huur voor de nanny bij en 's avonds live cooking voor 100 personen. (3 enorme grote pannen met shoarma, kipnogiets? en beenhamdinges, wordt door een kok terplekke klaargemaakt, met daarbij diverse soorten broodjes en saus...YUMMIE)
MAAR ik heb geen prosecco.  Weet natuurlijk niet hoeveel personen je hebt? Maar denk dat het geen slecht prijs is hoor.

Wat een gave save the date kaart zeg!! Erg leuk.

Wij hebben beide posterkaarten binnen, maar ben teleurgesteld. Ten eerst past het niet door de brievenbus, wordt wel zo verstuurd. Heb geen zin in klachten van gasten die bij moeten betalen voor onze kaart. Het is afgedrukt op gewoon papier, was saai. Ik had echt een glimmende poster verwacht. Misschien nog eens mailen, of dat dit alleen proef was of origineel?

Trouwen2012, dat je zo ziek bent geweest zeg. Was het griep ofzo? Leuk is dat fotoplan he!? Het is niet van mijzelf natuurlijk, maar toen ik het tegenkwam was ik er helemaal wild van.
Laat ik nu van de week in de etalge van de C&A exact zoiets zien hangen! Achterwand met oud behang en fotolijsten? heb er aan gedacht te vragen of ik het mag hebben als de reclame is afgelopen, maar ik durf niet!!

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1442 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:17:34 »
Leuk gedaan die save the date kaart!

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1443 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:26:34 »
Ja, ballonnen ook gevonden. Het gaat mij om de reuzeballon. Ballonnenspecialist.nl
Hier zijn ze echt goedkoper, dan alles wat ik tot nu toe heb kunnen vinden. Alleen helium is hier niet geheel voordelig. (het schijnt dat die reuzeballonnen echt heeeeeel veeeeel helium nodig hebben)

Het enige waar ik nog niet helemaal over nagedacht heb, hoe ga ik dat allemaal doen. Smorgens zelf nog ballonnen vullen??? Ga ik dat uit handen geven??? HELPP....
wil ook zelf bruidsboeket en corsages maken (als het lukt). En ik doe het graag allemaal zelf.... :huh:

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1444 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:27:05 »
heey meiden, ik meld me weer!
Ik heb veel teruggelezen maar reageren op alles zal me niet lukken, zal het morgen nog even proberen.
Ik ben er even niet geweest omdat we een weekje weg waren, had niks te maken met tijd voor mezelf omdat de controle van de kleine eraan zit te komen. Die moet dinsdag. Lief van jullie dat jullie daar aan denken!

Voor nu, alvast welterusten en ik kom morgen weer meeschrijven!

Liefs! xx

Mer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1445 Gepost op: 19 augustus 2011, 23:08:14 »
@trouwen2012: Haha inderdaad ja! Als ik nu bedenk wat we in zo’n korte tijd hebben geregeld is al best veel! Toevallig dat je dat zegt van de corsages, want aan zoiets hebben wij ook zitten te denken! Of met sierlint en dan met iets anders, maar we kiezen sowieso niet voor bloemen als corsages. Wat een superleuk save the date kaartje! Dat kasteel is dus ook waar jullie trouwen? Gaaf!

@Blitzey: Bedankt voor de links voor de balonnen en voor het helium! Ik ga er zometeen even een kijkje nemen!

Jammer dat jullie proefposters niet zo zijn zoals jullie hadden verwacht! Waar had je ze gemaakt en besteld dan?

Even al jullie reacties op mijn bericht over de offerte:

Ja 100% betalen na de factuurdatum is ook best wel snel, maar dat ligt er natuurlijk ook aan wanneer de factuur verstuurd wordt. 10% procent aanbetalen vind ik ook redelijker dan 50%, nog maar even kijken of daar iets over te regelen valt. En inderdaad, ik denk ook dat dat het is, 50% aanbetalen en dan binnen twee weken na ontvangst van factuur na het feest de overige 50% betalen, tenminste dat lijkt mij het redelijkst. Ik ga er maandag contact over opnemen!
Mikey, hoeveel procent was de 500 ongeveer van het totaalbedrag?
Blitzey, dan zit er bij jullie ook wel veel in voor die prijs! En die live cooking klinkt echt leuk! Bij ons zit er ook gebak bij (mijn vriend is banket&broodbakker), bij de locatie zit een erg grote speeltuin waar onze twee bruidsmeisjes de gehele dag in mogen spelen. De bruidsmeisjes worden ’s avonds opgehaald door hun buurvrouw, dus daar ook geen extra kosten voor zoals een oppas. Maar hoeveel kinderen hebben jullie er die dag bij? Wij hebben er namelijk maar twee! Jullie hebben wel veel dingen erin zitten, maar zoals een speelruimte en een nanny hoeven voor ons dus niet! En de prosecco, gaaf he! Wij doen dat als welkomsdrankje op het feest, dus geen gebak en koffie! Die vrouw zei in het gesprek ook dat er over de prijs altijd te praten was, dat we het daarop niet moesten afhouden om daar een feest te geven.

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1446 Gepost op: 20 augustus 2011, 10:51:51 »
Goedemorgen,

Afgelopen 2 dagen naar oma geweest, fijn om er te zijn, heb haar ons trouwschip kunnen laten zien, de rest van de familie weet nog niets!
Op de terugreis wel even emo, was waarschijnlijk de laatste keer dat ik oma heb gezien. Maar ben blij dat ik heen geweest ben.

@assepoester, ik weet niet of ik er heen ga, denk t niet. Misschien met mn zussen er even langs, over 2 wk gaan we shoppen in Arnhem, voor de trouwerij van mn broer, misschien gaan we daar wel even naar binnen..

Wij gaan druk in de tuin aan het werk, de oude coniferen zijn al op de stort en nu stenen eruit, zand eruit en grond er weer in. Hopen dat het zonnetje blijft, maar hoeft niet heel veel warmer!!

Fijn weekend!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1447 Gepost op: 20 augustus 2011, 11:11:13 »
jeetje veer dat is schrikken zeg gelukkig heeft tom niks en de neven en nichten ook niet.

 zit nu op me werk buiten in de zon best lekker zo:)
Gelukkig pff je moet er niet teveel bij stil staan wat er had kunnen gebeuren. Je merkt aan Tom dat hij er af en toe heel moeilijk mee heeft dan komt hij een knuffel halen. Het enige dat gesneuveld is een gsm van de neefjes. Gelukkig weten zijn vrienden dat hij oké is.

Geniet van het zonnetje!

Jeetje Veer, wat heftig! Pf, wat zal je geschrokken zijn. Wel fijn dat je as direct kon bellen! En fijn dat niemand iets heeft!!

Hier is de huwelijksreis nu definitief; 3 weken Thailand!!!

Gelukkig hebben we huistelefoon. Er was een enorm probleem met het gsm bereik. Als iedereen tegelijk wil bellen.

Super ook om naar uit te kijken!

@Mer We hadden een heerlijke vakantie met prachtig weer en dan gebeurt er thuis zo dichtbij huis zo iets naars op Pukkelpop. Ik had thuis de Paraplu nog om hoog staan. Thuis regende het en onweerde het. En dat is echt niet ver van Pukkelpop. Het is voor mij nog steeds onwerkelijk. Als ik de beelden zie zo vreselijk. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik zie dat mensen elkaar weer gevonden hebben. Mijn aanstaande had vrij genomen om er naar toe te gaan. Maar goed het feest was over. Wanneer het door zou zijn gegaan had hij zich ook niet kunnen vermaken en ik denk dat ik ook niet meer gerust zou zijn geweest.

Over de prijs van de kinderen zou ik zeker spreken. Wij hebben drie kleine kinderen en ik vind het altijd lastig om wat voor ze te bestellen en ik bestel dus altijd teveel. De kinderen eten nog niet zo veel en soms bijna niet. Een kindermenu is voor onze kinderen zo ie zo altijd te groot. Maar toch bega ik meestal de fout teveel te bestellen. Ik ga proberen onze kinderen vijf,vier en drie  voor een volwassenen te laten rekenen. Onze kinderen lussen graag frietjes maar ook groentjes ik bestel als we frietjes ga halen dan ook altijd een groenteschotel erbij. Ik weet niet hoe oud de twee kinderen zijn. Ze mogen vast ook welk van het buffet mee eten. Ik zou het eens navragen over het vooruit betalen je krijgt er een factuur van blijkbaar.

@trouwen 2012 ik ben heel gelukkig dat hij het heeft overleefd. Ik ben er nog steeds van aangedaan. Van de wind hebben wij niets gemerkt. Het blijft onwerkelijk. Mooie Save the dates kaartjes!

@Mickey het is vreselijk wat er is gebeurd. Hij is die dag dus ook op de plekken geweest waar de ongelukken gebeurd zijn. Hij heeft het geluk gehad in een tent te staan die niet kapot is gegaan. Stond wel in het water en in de modder maar dat is het enige. Ik vind het zo onwerkelijk en zo verschrikkelijk.

Over de corsages jullie zetten me wel op het idee om ze misschien wel zelf te maken. Maar goed ik moet daarvoor eerst andere knopen doorhakken. Moet echt gaan beginnen met van alles. Eerst moet het Pukkelpop avontuur verwerkt zijn.

Wanneer mijn schoonzus terug is wil ik een afspraak gaan maken voor de trouwjurk. Ik ben alvast heel benieuwd.

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1448 Gepost op: 20 augustus 2011, 11:48:14 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:30:24 door Mikey »

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1449 Gepost op: 20 augustus 2011, 11:54:46 »
Lobensil, sterkte hoor. Lijkt me heftig dat je waarschijnlijk al weet/voelt dat het de laatste keer was.
Wel fijn voor jou oma, dat ze het één en ander heeft kunnen zien van jullie speciale dag.

Mer, idd we hebben er redelijk wat bij inzitten. Ik had heel graag prosecco gewild, maar als ik kijk naar de daggasten bijv. zijn er misschien 3 of 4 die het drinken. De rest zou een sipje nemen en wegzetten....zoo zonde.
Wij hebben overdag 14 kids, waarvan 2 ukjes. (leeftijd net 1 jaar tot 12 jaar) Ik verwacht dat de meeste kids wel blijven 's avonds. (die van mij iig, ik heb geen oppas hahaha iedereen komt op de bruiloft)
Met het eten hebben ze voor de kids een kindermenu van ik dacht 12,00 per kind. Is friet met iets en flesje fristi. Alleen die 3 grote kids (11 en 12 jaar) die eten natuurlijk niet alleen frietjes, maar vind het ook eigenlijk te zot om dan weer  €27,50 per kind te betalen. (ik laat die gewoon de 2e keer opscheppen bij het buffet)

Wij hebben nog niet gekletst over de prijs. Ik durf dat nooit zo goed. We moeten nog een keer langs om definitief te maken, denk dat AS dan nog wel wat probeert. Maar wat  is redelijk dan???  offerteprijs is  €4700,00

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards