collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952775 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1550 Gepost op: 31 augustus 2011, 20:20:24 »
Hahahaha Chayda, je hoeft je echt niet af te melden hoor! Wel lief van je dat je het toch even hebt laten weten.

Trouwen2012, schitterende jurk en schitterende ringen.Blitzey, jammer van je dipje, maar ondanks alles wordt het ongetwijfeld een geweldige dag. Het komt vast helemaal goed.

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1551 Gepost op: 1 september 2011, 09:23:51 »
Goeiemorge dames,

@Trouwen2012
Wat een mooie jurk en ringen echt prachtig! De jurk is in dezelfde stijl als de mijne  :biggrin:
En van harte gefeliciteerd nog!  :cake:

@Eertje
Bedankt, de sieraden passen in iedergeval bij de jurk nu het kapsel nog maar dat zal wel goed komen!  :happy:

@Blitzey
Ik ken het gevoel, ik denk dan altijd maar aan die mooie dag volgend jaar! Het zal allemaal wel los lopen.

Gisteren hebben ze eindelijk van de trouwgemeente gebeld! Alles ligt nu vast alleen nog even de ID kopien van de getuigen afgeven en we mogen de trouwzaal nog komen bekijken. We hebben zelfs de rekening al, per 2012 gaan de prijzen weer omhoog dus heeft ze de rekening nu al geschreven zodat we nog de prijzen van 2011 hebben. We moeten nu alleen nog voor muziek zorgen. Nu horen we pas weer wat van de trouwamtenaar een paar weken voor het trouwen.

In januari nog naar de pastoor om alles vast te leggen, daar kijk ik wel een beetje tegenop!

Fijne dag allemaal!

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1552 Gepost op: 1 september 2011, 11:54:14 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:27:09 door Mikey »

Mer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1553 Gepost op: 1 september 2011, 12:13:04 »
@Eertje: Die prijs voor het groter maken van de ring vind ik inderdaad ook meevallen! Hoop dat het allemaal goed is gegaan met de ring als jullie hem vrijdag ophalen!

En over jullie auto, wel een beetje apart! Al een nieuwe afspraak gemaakt?

Ja dat lijkt mij ook leuk van zo’n beurs, gewoon lekker kijken overal en eventueel ideeën opdoen!

@Gracegladys: Volgens mij zijn die love and mariagge beurzen erg populair, want ik zie er nu ook steeds meer advertenties en dergelijke van! Misschien ook omdat ik er nu meer oplet natuurlijk haha! Leuk ook dat je samen met je vriend er naartoe gaat! Mijn vriend zou het opzich wel leuk vinden om er ook heen te gaan, maar aan de andere kant ook weer niet!:tongue:

Veel plezier zondag bij de Honeymoonshop!

@Missy-ila: Je eerste dagen weer goed bevallen op school? En ja, ik wist niet dat je dingen zo snel kon regelen, maar het is helemaal gelukt! Wel een opluchting hoor dat deze dingen nu allemaal geregeld zijn, nu lekker verder kijken naar andere dingen!

@Marijke86: Lastig dat je nog niets van het gemeentehuis hebt gehoord, anders inderdaad zelf maar even bellen! Op de site van love and marriage beurs staat wat er dan allemaal te zien is, welke bedrijven en dergelijke!

Heb jij al een idee hoe jij de antennelintjes doet? Waar je het van maakt?

En opzich wel handig dat je je haar laat doen zoals je wilt om te kijken of het bij je jurk staat! Ik vind je tiara, ketting en armband erg leuk! Die site had ik al onder mijn favorieten staan! Ga daar dadelijk eens lekker rondneuzen, want ik wil graag een tiara en een armband!

En wanneer mijn vriend op zoek gaat naar een pak, geen idee eigenlijk! Ik ga met mijn moeder, schoonmoeder en schoonzus in de kerstvakantie waarschijnlijk naar bruidswinkel! Ik denk dat mijn vriend pas daarna een pak gaat aanmeten! Is jouw vriend al wel bezig met het uitzoeken van een pak?

Goed om te horen dat nu alles vastligt bij de gemeente! Ook wel netjes dat ze nu al een rekening hebben geschreven, want het zal heus wel schelen met de prijzen van 2012! Wanneer moeten jullie eigenlijk alles betalen van de gemeente? Wij als wij in ondertrouw gaan op 7 mei 2012!

Ben ook wel benieuwd waarom je er tegenop ziet om dingen vast te leggen met de pastoor!

@Lobensil: Zou toevallig zijn als je naar die in Arnhem gaat, want daar wil ik ook graag heen, kunnen we elkaar meeten!:wink:

@Trouwen2012: Wat een supermooie jurk! En wat staat die jou goed zeg, wauw! Mag ik vragen van welk merk het is? En ook jullie trouwringen vind ik erg mooi! En nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Boukezz: Bijna je eerste schoolmiddag/avond, ben benieuwd hoe je het ervaren hebt!

Leuk dat je al op een bruidsbeurs bent geweest en ook nog gaat me je vriend waarschijnlijk!
En goed om te horen dat we op schema liggen! De laatste week hebben we helemaal niets meer gedaan aan de bruiloft en heb het gevoel dat ik aan zoveel dingen niet denk!:tongue:

@Blitzey: Iedereen heeft wel eens van die momenten, dus blaas lekker je stoom hier af! Er komt ook veel op je af, veel regelen, overnadenken etc.! Vooral als je iets graag wilt (boeket) en wat dan niet lukt zoals je wilt, dan wordt het je even teveel, is toch logisch!

--
Mijn vriend en ik wilden vanavond naar de nieuwe trouwzaal gaan kijken in het gemeentehuis! Maar bij ons in de stad is er nu stadsfeest, waardoor het gemeentehuis gewijzigde openingstijden heeft en het dus niet mogelijk is om ’s avonds de trouwzaal te bezichtigen! Jammer!
« Laatst bewerkt op: 1 september 2011, 12:13:41 door Mer »

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1554 Gepost op: 1 september 2011, 12:35:53 »
@ Mikey en Mer

Eigenlijk omdat ik me er helemaal niks bij voor kan stellen. Ik heb geen idee wat hij gaat vragen, etc. We willen graag voor de kerk trouwen omdat we daar ook gedoopt, communie en gevormt zijn dus de volgende logische stap is trouwen. Maar wij zijn geen kerkgangers, komen er alleen als het "moet". Maarja ik laat het maar op me af komen, maar goed dat ik er niet alleen heen hoeft  :wink:

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1555 Gepost op: 1 september 2011, 18:23:09 »
Even een kort berichtje...vandaag voor het eerst gewerkt sinds een weekje vrij en ook direct de eerste lessen op school.... Er vielen al direct 2 lessen uit (communicatieprobleempje ;-)), maar de 2 lessen die ik wel had, werden gelukkig wel op elkaar aangesloten, dus ik zat om 13.00 uur op school en was om 18.00 uur thuis (anders 21.00 uur). Ben echt op!! Wordt toch wel erg pittig....
« Laatst bewerkt op: 1 september 2011, 18:35:53 door boukezz »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1556 Gepost op: 1 september 2011, 23:45:38 »
Hi ladies ben ik weer ffies :wink:

@trouwen 2012 mooie jurk en mooie ringen! Super!! En nog gefeliciteerd met je verjaardag

@marijke ziet er mooi uit die accecoires!! Vooral de ketting vind ik super! En ik kan wel begrijpen waarom je er tegen op ziet om naar de kerk te gaan hoor, zeker als je er niet wekelijks komt hihi. Komt vast goed! Jullie zijn heus niet de enigen.

@Chadya veel plezier met je logee!

@lobensil jammer dat je bent aangekomen meis, maar misschien bouw je spierweefsel op? Of moet je misschien ongesteld worden? Dat scheelt bij mij meestal ook 1- 1,5 kilo.

@ Boukezz, mooie cijfers voor school! Super! Jammer dat het zo pittig wordt maar je krijgt er wel iets moois voor terug :wink: Misschien weer even een kwestie van in het ritme komen. Hoe is het met je oma?

@ Gracegladys leuk zumba! Wel heel zwaar hoor haha! (had van die DVD's) en had vette spierpijn maar de pasjes en de muziek zijn zo leuk en heerlijk vrolijk! En alvast veel plezier met jurken passen zondag!

@ Mer zo te zien liggen jullie goed op schema hoor met de dingen regelen!

@ Eertje nou sneu zeg dat de auto er niet was! :sad: Wanneer gaan jullie nu kijken? En heb je de ring al opgehaald? Hoop dat ie goed is! Valt idd mee de prijs voor het aanpassen

@ Missy beterschap voor je AS het is en blijft toch vervelend dat nagevoel!

@ Blitzey jammer van je trouwdipje en jammer dat het boeket niet is gelukt! Bij ons ligt het ook even stil hoor met plannen maar dat komt omdat we best veel geregeld hebben al en ja dan blijft er weinig over!

@ Mikey leuk idee dat boek! Origineel ook, wie weet krijg je je AS snel aan de bak om te gaan tekenen.

@ trouwgeloften: ik wil het wel heel graag omdat ik dat persoonlijker vindt als ja zeggen. Ik denk wel dat het heel emotioneel wordt zeker omdat ik weet wat ik wil gaan zeggen en omdat de dag al een hele belading heeft ivm de speciale datum.

@ Pak AS, geen idee wanneer hij gaat, we hebben er geld voor dus hij moet er gewoon tijd voor maken. ik heb hem gezegd dat ie beter nu kan gaan en misschien wel een mooi pak van de sale kan scoren (hij draagt nooit pakken!) van de zomer collectie van dit jaar, dan dat hij de volle mep betaald volgend jaar voor een pak uit de nieuwe collectie of een uitverkoop pak van de wintercollectie koopt. Dat lijkt me wat warm voor in het voorjaar.

Ben een beetje opgebrand en moe, zit niet zo lekker in mijn vel ( what else is new) komt denk ik omdat we in het zkh zijn geweest weer en die beelden komen dan terug allemaal. Vind het zo moeilijk maarja ik moet wel... Over 2 weken afspraak bij de geneticus en volgende week kan ik dan eindelijk terecht bij de psycholoog! pfff wat heb ik dat nodig! Hou mezelf voor dat het vanaf nu alleen nog maar beter en mooier kan worden en hoop dat ik alles kan plaatsen.
Qua trouwdingen regelen is het even stil hier, heb ook even geen puf om ermee verder te gaan maar ik mag niet klagen want we hebben echt veel geregeld. Na Mika's controle willen we in ondertrouw, liefst dit jaar nog ook ivm de gunstigere prijzen en ons trouwen is al vrij duur (440,-) ligt aan de gemeente. Maar goed, we doen het maar 1x  :tongue:

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1557 Gepost op: 1 september 2011, 23:47:32 »
Hey allemaal!

Sorry dat ik zo afwezig ben! Ik had verwacht juist veel hier te zijn tijdens de vakantie, maar door alle drukte thuis ben ik er nog niet aan toe gekomen. Ik lees wel wat mee, maar reageren lukt even niet.

Morgen gaan we lekker op vakantie, maar ik beloof dat ik vanaf volgende week weer fanatiek meeschrijf en -lees!

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1558 Gepost op: 1 september 2011, 23:56:51 »
fijne vakantie!

Little1

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1559 Gepost op: 2 september 2011, 08:51:46 »
Heb even een tijdje niet kunnen reageren, beetje crisis op het werk en dat zal het komende half jaar niet minder worden. Ik lees wel trouw mee :-) maar reageren is wat lastiger, ik ga mn best doen!

We zijn ook druk met locaties, morgen en dinsdagavond gaan we op pad. Natuurlijk de locatie die ons het leukste leek niet meer beschikbaar op onze datum.. gelukkig hebben wij niet het gevoel dat het persé die datum moet worden dus als we er echt weg van zijn dan gaan we de agenda nog maar een keer bekijken.

Wauw, wat heb ik een goede berichten en mooie dingen voorbij zien komen.
@trouwen2012 wat een mooie jurk en ringen!! De jurk staat je echt geweldig!
@Marijke Je sieraden zijn erg mooi en passen goed bij elkaar! ik heb de site ook maar even opgeschreven.. dat gaat vast van pas komen.

@afvallen Ik zou graag nog 5 kilo kwijt willen, ik eet niet veel (wel gezond!) maar zodra ik ga sporten raak ik ze met gemak kwijt. Ik heb altijd heel veel gesport maar sinds een jaartje verhuisd en zijn alleen maar aan het klussen geweest en momenteel druk met de tuin aan het aanleggen. Dat heeft ook voor veel spierpijn gezorgd hahaha (we hebben samen een koi vijver met de hand gegraven, ong. 15 kub grond geschept!!!).
Als dat allemaal een beetje af is ben ik weer heel veel in mn sportschooltje te vinden.

@school/opleiding Ik heb er best bewondering voor dat je nog een opleiding volgt naast je werk. Zeker als het zo pittig is! Zelf zou ik het misschien ook wel willen maar het is gewoon te druk op mn werk en thuis ook. Mijn vriend werkt heeeeel erg veel dus dan zie je elkaar weinig en ben je blij als je samen een beetje tijd hebt en geen andere verplichtingen. Respect voor jullie en veel succes!

@deniesje, ik hoop dat je snel bij de psycholoog terecht kunt, zo te lezen zal je dat erg goed doen. Het is niet niks wat je allemaal hebt doorstaan en het is goed dat je daar hulp bij krijgt.

@eertje Wat voor auto hebben jullie in gedachten??

@blondbruidje Hele fijne vakantie, geniet ervan!

Nu moet ik gauw weer aan de slag anders wordt het echt overwerken vandaag!
Alvast sorry als ik niet veel reageer maar ik lees tussendoor wel trouw mee :-)

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1560 Gepost op: 2 september 2011, 11:39:35 »
Goeiemorgen!

@Boukezz
Ik hoop dat je het wel leuk vond ook al was het best pittig?

@Deniesje
Wat fijn dat je er ook weer bij bent en ik ben blij voor je dat je bijna naar de psycholoog mag.

Wij zijn voor het trouwen bij de gemeente incl. trouwboekje 219,- euro kwijt dus dat valt gelukkig nog mee, alleen komen er dan nog de kosten voor de kerk bij.

@Little1
Veel plezier met locaties kijken! Misschien bij die ene locatie eens opvragen welke datums ze nog wel beschikbaar zijn misschien zit er wel een bij die jullie ook bevalt.

@Pak AS
Mijn vriend gaat aanstaande woensdag voor een pak kijken. Toevallig keek ik van de week op de site van de winkel waar hij heen wil en zag dat ze deze en volgende week 50% kortingen hebben op alle pakken omdat ze 50 jaar bestaan. Dus ik heb met hem overlegd wanneer hij kon en heb vanochtend een afspraak gemaakt voor woensdag. Ik hoop dat hij wat vind dat zou een goede meevaller zijn!

Ik vind het alleen zo jammer dat ik niet mee mag  :biggrin:  Nu moet ik er maar op vertrouwen dat het goed komt! Mijn schoonmoeder gaat mee die was ook mee met de trouwjurk uitzoeken die heeft foto's maar de stof geef ik aan mijn vriend mee in een gesloten envelope zodat hij die aan de verkoper af kan geven. Hij ziet er wel een beetje tegenop volgens mij, hij heeft niet zo'n goede band met zijn ouders omdat hij meestal het buitenbeentje was.. Maarja ik duim maar voor hem dat het meevalt!

Bedankt allemaal voor de complimentjes op mijn sieraden nu nog hopen dat het bij mijn jurk staat!

Fijne dag allemaal!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1561 Gepost op: 2 september 2011, 11:57:11 »
Zo..even de tijd om wat bij te lezen en te schrijven….

@ gracegladys; het afvallen gaat zeker moeilijker, alhoewel ik weet dat het kan ;-)! Bij mij is het grootste probleem dat ik graag van alles eet, en dat het bij ons in de familie genetisch bepaald is dat alles wat je eet direct omgezet wordt naar vet ;-)! Dus het is echt altijd en continue opletten, en dat wil ik soms gewoon niet!

Veel plezier zondag met passen! Ben erg benieuwd hoe je het ervaart en of je de jurk van je dromen vindt!

@ eertje; jeetje wat vervelend dat de auto er dan niet is!

Hoe is de ring geworden trouwens?

@ Blitzey; welkom in de 'bridezilla' wereld… Althans, als ik zo'n dipje heb, wordt dat tegen mij gezegd :wink:! Ik weet zeker dat er op de dag zelf (en de periode er naar toe) helemaal niets mislukt!!! Je hebt toch ook nog back-up plannen? Dus dat komt helemaal goed! En deel het vooral met ons, misschien dat we nog ergens bij kunnen helpen? Gaan we een middagje klussen aan de fotowand ;-)!!!

@ Marijke86; kan me voorstellen dat je er wat tegen op ziet om met de pastoor te gaan praten, maar jullie zullen vast niet de eerste zijn en zeker niet de laatste! Het belangrijkste is dat jullie er een goed gevoel bij hebben om dit zo te doen, en dan maakt het niet uit of je iedere week in de kerk zit of niet.

@ Deniesje; fijn om weer wat van je te horen! Ik wil toch nog even zeggen dat ik het super mooi vindt hoe je het mailtje in elkaar gezet hebt voor je kleine mannetje!! Echt helemaal kippevel als ik er naar kijk….

Met oma gaat het goed; ze hebben alles weggehaald, ze hadden niet het idee dat er nog meer zat, maar voor de zekerheid is er nog wat weefsel op kweek gezet. Hopelijk over 1,5 week de uitslag. Het herstel zal wel een langere tijd in beslag nemen door haar leeftijd, maar de artsen waren zeer verbaasd over haar goede gezondheid voor deze leeftijd (87), dus dat is een goed teken!!!

Fijn trouwens dat je volgende week bij de psycholoog terecht kan! Dat zal weer een heel lastig traject worden, maar voor jou wel heel erg goed om door te lopen.

@ blondbruidje; fijne vakantie!!

@ little1; crisis op je werk is niet fijn!!

@ opleiding/school; het was zeker wel leuk, ook al was het pittig. Ik denk ook dat het even inkomen is. Gisteren was ook niet zo'n goede dag, want ik had (en heb nog steeds) barstende koppijn, en dan is een dag al gauw heel erg zwaar en lang ;-)!

@ mn as z'n pak; hij wilt in december gaan shoppen, samen met z'n moeder, vader, mijn getuige (beste vriend) en zijn vrouw (ceremoniemeester). Geloof dat hij er al over uit is dat hij naar Roka gaat, dat zit ook echt op fietsafstand van ons huis, dus ideaal!

@ kosten gemeente; geloof dat wij wel de hoofdprijs hebben 650 euro…en dat is dan exclusief trouwboekje en de extra kosten voor het aanwijzen van de BABS…..

Verder weinig nieuws….. Ben aan het rondneuzen naar goede kappers/visagistes die alles in 1x doen voor een redelijke prijs, maar dat valt nog vies tegen! Daarnaast wil ik binnenkort voor trouwschoenen gaan kijken. We neigen toch naar het thema rood/wit en dan wil ik eigenlijk wel graag rode schoenen! Alleen wil ik dat voor mn as geheim houden, maar ja moet de schoenen natuurlijk wel inlopen….. Dat wordt nog een uitdaging!!

lobensil

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1562 Gepost op: 2 september 2011, 11:59:53 »
Even snelle ractie, vandaad druk met voorbereiden van mijn kwarteeuw feestje vanavond!! Hihi veel zin in!
Ben een boltaart aan het makene en nog een kwarktaart, gisteren al gevulde eieren em zalmrolletjes... Daar gaan de 2 kilo die ik kwijt was!! In 4 dagen, opeens even hard gegaan!
Gisteren voorlopig laatste training met pt gehad, ik vind het toch echt te duur, die man: ja, maar je moet je doel voor ogen houden.. Wat is dan die 1000 of 1200 euro... Maar ik doe t niet!! Misschien als hij een eigen sportgekegenheid heeft, maar niet als ik ook nog de sportschool er bij moet betalen!

Maar goed ik ga weer verder met huis schoonmaken enzo..

Goed weekend alvast!!!

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1563 Gepost op: 2 september 2011, 14:57:26 »
Ik ga over 4 weken accessoires shoppen in Londen, mijn tweede grote liefde! Joepie! Verder moet ik echt het weekend bijlezen :-)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1564 Gepost op: 2 september 2011, 15:11:47 »
@ Charley; Londen of accessoires ;-)!?

@ Lobensil; ik heb het ook echt niet voor over, zoveel geld voor een PT. Dan moet ik er zelf maar voor zorgen dat ik ietsje harder mn best doe!

Geniet van je feestje vanavond!!!!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1565 Gepost op: 2 september 2011, 21:46:57 »
Hey allemaal,

Wat een lekker weertje was het vandaag zeg lekker buiten gezeten op me werk dat is toch wel erg lekker. We hebben vanavond de ring van lief opgehaald en hij is weer helemaal mooi dus dat is mooi nu hopen dat ze vinger niet dikker wor anders moeten we hem volgend jaar weer groter laten maken  :wink:

Het was inderdaad erg jammer dat de auto er niet was toen we langs gingen we hebben hem gezien bij een auto verhuur bedrijf en toevallig was hij er die dag niet. Wanneer we nu gaan weet ik nog niet moeten ff kijken wanneer we kunnen.

blitzey rustig aan je hebt nog even de tijd gelukkig dus komt echt wel goed :)

marijke kan me goed voorstellen dat je er een beetje tegen op ziet. Maar wat je zegt als het voor jullie goed voel dan moet je het zeker doen en anders niet.

mer jammer dat de trouwzaal dicht was wanneer gaan jullie nu kijken?

boukezz klinkt pittig werk en studie samen veel succes de komende tijd.

Deniesje gelukkig heb je een datum wanneer je kan gaan praten dat zal je hoop ik heel veel goed doen. Wij hebben de gemeente ook al betaald dus mocht de prijs in 2012 omhoog gaan hebben we er geen last van.

blondbruidje denk niet meer dat je het lees maar fijne vakantie.

little1 we hebben een audi tt op het oog. Nu alleen ff kijken wanneer we langs kunnen gaan.

lobensil ik geef je groot gelijk dat je gestopt ben je betaal er anders wel heel veel voor en kan hij wel zeggen hou je doel voor ogen. Prima dat kan ook op een andere manier die minder veel geld kost.

Carley gaaf je dingen shoppen in londen.

@trouwpak kopen ik heb geen idee wanneer lief gaat kijken hij wil waarschijnlijk eerst in de winkel gaan kijken waar ik me jurk vandaan heb. Hij gaat als het goed is met zijn moeder en mijn zus. Gelukkig gaat me zus ook mee want heb eerlijk gezegd geen vertrouwen in me schoonmoeder der smaak. En ze is een persoon die snel der ding op dring en dat vin ik dus echt niks. Dus zal erg blij zijn als me zus mee gaat die weet wat ik mooi vin en ook wat bij me jurk zal staan.

Groetjes Eertje

gracegladys

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1566 Gepost op: 3 september 2011, 09:44:38 »
Als mijn vriend voor zijn pak gaat kijken doet hij dit met zijn moeder en mijn moeder. Net wat jij zegt Eertje, ik vertrouw mijn schoonmoeder ook niet! We hebben een hele verschillende smaak, en zij wilt ook haar zin op dringen! Mijn moeder kent me, en weet precies wat ik leuk zal vinden haha! Ik denk dat hij eind dit jaar voor zijn pak gaat kijken....

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1567 Gepost op: 3 september 2011, 18:07:29 »
Wauw wat een rust. Iedereen van 't zonnetje genieten? Ik ben goed verbrand!  :blink:

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1568 Gepost op: 4 september 2011, 11:37:19 »
@ Little1 en hoe beviel de eerste locatie?

@ Marijke, welke winkel is dat? 50% is een boel! Mooi meegenomen als hij daar kan slagen!!

@ Boukezz, thanks! Ik zal voor je duimen dat alles is weggehaald bij je oma en dat ze goed hersteld van de operatie! Is ook niet niks, en inderdaad al zeker niet als je al op leeftijd bent. Leuk dat je kleurthema overweegt en dan je schoenen daarop wilt aanpassen! Ik zat eerst ook te denken aan roze schoenen maar toch vind ik dat toch niet zo met mijn jurk. Bij anderen vind ik het dan wel weer gaaf maar voor mezelf niet haha!

@ Lobensil zo dan die PT is echt duur zeg!!! pfff en hoe brutaal om zon opmerking te plaatsen! 1200,- is een smak geld! Dan zou je maar wat strenger voor jezelf moeten zijn. Als je het snoepen al schrapt en let op suikers en slechte vetten kom je al een heel eind! Daarnaast een beetje bewegen en je valt ook af! :wink: Ohja en nog gefeliciteerd met je Bday! Leuk feestje gehad?

@ Charley leuk!!! Lekker shoppen in londen! is dan dan niet alleen best duur?? Enne sneu dat je verbrand bent gister! ik heb daar nooit zo'n last van, ben zelf al iets getint (indisch bloed :) )

@ Eertje fijn dat de ring van je AS weer binnen is!

@ trouwpak kopen: mijn SM wil niet mee, is niet haar ding. Ze wilde ook niet mee met mijn jurk uitzoeken. Mij vader en broertje van AS gaan mee met mijn AS. Mijn vader heeft wel smaak maar wel dure smaak :blink: (die was zelf in Hugo Boss getrouwd van top tot teen, incl sokken en boxer!!) :ohmy: maarja daar is het budget niet na en gelukkig, AS geeft niks om merken als het maar mooi is en goed zit! Zijn broertje heeft ook wel smaak dus moet erop vertrouwen dat ze hem goed helpen. AS draagt nooit een pak dus ben heel erg benieuwd!! Ik zie wel graag een slim line hihihi :wub: vind ik zoveel meer sexy dan een "recht" pak!

Vrijdagavond lekker wezen stappen, heb me rot gelachen wat voelde ik me jong! Was back to 80-90'ies en de gemiddelde leeftijd was 40-50 jaar ik zelf ben 26 en AS 30 maar goed het was leuk en heb mijn ogen uitgekeken en ben blij dat mijn ouders niet zo losbollig zijn als die mensen daar :rolleyes:
Gister lekker rustig aan gedaan, niet veel van de zon genoten maar t was ook veel te warm. Wel s'avonds lekker bij schoonouders in de tuin gezeten en kids lekker buiten gespeeld. Heerlijk!
Nu maar es bedenken wat ik vandaag ga doen. Sja, opruimen, wassen strijken ben ik bang :huh:

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1569 Gepost op: 4 september 2011, 11:59:37 »
Zo wat is er weer veel geschreven! Ik heb afgelopen tijd wel half mee gelezen maar vooral afgelopen dagen lekker van het mooie weer genoten dus toen heb ik de laptop helemaal niet aan gehad! Gister zelfs dagje naar het strand geweest hier, heerlijk! En 's avonds heerlijk met mn lief in de tuin gezeten tot laat en lekker naar de sterren gekeken samen, zelfs nog een paar vallende sterren gezien! Heerlijk om zo samen te genieten :) :rolleyes: Hopelijk komen er nog een paar van dit soort heerlijke dagen voordat de lange, koude herfst en winterperiode er weer aankomt, blegh!

Ik red het helaas niet om op iedereen te reageren dus een paar reacties:

@pak uitzoeken ik ben zelf met mijn vriend meegeweest, we liepen er eigenlijk per toeval tegenaan. Maar nu kwam dit ons stiekem ook wel goed uit. Schoonmoeder is een nogal dominant en opdringerig type met zeer slechte smaak dus ik zag t sowieso niet echt zitten dat zij mee ging, maar miijn vriend ook niet want die kan haar ook niet altijd goed verdragen en met dit soort dingen al helemaal niet. Dan wil hij gewoon rustig kunnen passen en kijken en niet dat zij zo de hele tijd er bovenop duikt en aan m zit te plukken. Precies dezelfde reden waarom ik haar ook niet mee wilde met jurken passen (heb bij mn schoonzus gezien hoe dat ging en was echt heel erg, dat wilde ik echt niet!)...

@Deniesje ik zag je filmpje nog in het andere topic, echt heel mooi! Kippenvel en tranen in mn ogen. Ongelofelijk wat jullie hebben doorgemaakt (en nog doormaken want dit ben je niet zomaar kwijt). Hopelijk doet het praten met de psycholoog je goed.

@Lobesil nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben onlangs ook een kwart eeuw geworden :wink:

@Afvallen ik wilde ook altijd nog een paar kilo kwijt maar nu heb ik inmiddels mn jurk en daarvoor hoef ik echt niet af te vallen (hij zit nu zelfs nog heel klein beetje te wijd in de taille dat gaan ze sowieso innemen). Komende tijd ga ik dus wel op mn eten letten en iig zorgen dat ik niet aankom maar ik ga ook niet hard aan de slag om echt nog af te vallen. Vind t ook wel prima zo moet ik zeggen (weeg 65 en wilde altijd zo'n 62/63 maar ja als ik me zo goed voel zie ik het nut er eigenlijk niet van in om zo streng te gaan worden voor mezelf)..

Ik heb trouwens mijn bestellingen allemaal binnen! Ik had lingerie via Freshpair besteld, die had ik al vrij snel binnen. En afgelopen woensdag kwam, precies zoals in de mail was aangegeven mijn schoenen enzo binnen die ik via lightinthebox.com had besteld. En ze zitten echt perfect en de kleur is ook nog eens precies de kleur van de jurk!

En die slippertjes zijn ook heel leuk. Ik zal ff wat foto's erbij doen.Dus mocht iemand daar wat willen bestellen (volgens mij was Eertje dat) dan zou ik het zeker aanraden! Ze houden je per mail goed op de hoogte, levering en bestelling kun je helemaal volgen en ze kwamen precies op afgesproken dag. En de producten zijn ook mooi en mooie kwaliteit!
Let alleen wel op: als je boven de 100 euro bestelt betaal je invoerbelasting (ik moet ook nog 38euro bijbetalen :S) wel balen maja het totaal valt dan nog wel mee (ik had ook nog allerlei andere dingen besteld).
« Laatst bewerkt op: 4 september 2011, 12:00:58 door roxymilan »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1570 Gepost op: 4 september 2011, 12:21:56 »
Wat een leukerds roxymilan!! Zat je torselet goed? Welk model heb je genomen?
Ik baal zo ontzettend dat die van mij niet goed zijn. Voordat ik weer ga bestellen ga ik eerst langs de bruidsmodewinkel voordat ik hier straks met tig torseletten zit die niet goed zijn haha!

En bedankt voor je lieve woorden voor m'n filmpje. Ik zal het moeten aanvaarden dat het is zoals het is, en dat ziekenhuis bezoeken en controles een deel zijn geworden van Mika, het hoort nu eenmaal bij hem. Moeilijk, maar ik geloof dat het met de tijd beter gaat. Het is allemaal zo vers nog! Maar slechter dan dat, kan het niet meer worden (probeer ik dan maar te denken)

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1571 Gepost op: 4 september 2011, 13:09:50 »
Wat een leukerds roxymilan!! Zat je torselet goed? Welk model heb je genomen?
Ik baal zo ontzettend dat die van mij niet goed zijn. Voordat ik weer ga bestellen ga ik eerst langs de bruidsmodewinkel voordat ik hier straks met tig torseletten zit die niet goed zijn haha!

En bedankt voor je lieve woorden voor m'n filmpje. Ik zal het moeten aanvaarden dat het is zoals het is, en dat ziekenhuis bezoeken en controles een deel zijn geworden van Mika, het hoort nu eenmaal bij hem. Moeilijk, maar ik geloof dat het met de tijd beter gaat. Het is allemaal zo vers nog! Maar slechter dan dat, kan het niet meer worden (probeer ik dan maar te denken)

Ik heb de 423 besteld, dezelfde had ik ook in de winkel aan toen ik mn jurk ging passen en die zat perfect en vond ik ook mooi. Daar heb ik dus al ff mn amerikaanse maat gespiekt en die dus besteld. Ik heb een poging gedaan om m in mn eentje te passen maar dat was geen succes! Ik stond op een gegeven moment in een half dicht torselet en probeerde m nog te draaien om m verder dicht te maken, haha t zag er vast niet uit! Straks komt m moeder die gaat m ff bij me aandoen. Maar ik verwacht wel dat hij past aangezien het dezelfde maat is als ik in de winkel aanhad en die zat echt perfect.


Ik snap dat het heel moeilijk is om te accepteren dat Mika nu ook voor de rest van zijn leven gebonden is aan controles en ziekenhuis bezoeken. Dat brengt steeds ook weer ontzettend veel spanning met zich mee (mijn moeder heeft paar jaar geleden longkanker gehad en steeds als ze weer controle heeft zijn we allemaal zo gespannen als wat). Maar liever zo dan dat je je lieve mannetje helemaal niet meer had natuurlijk. MAar het blijft lastig het liefst wil je dit natuurlijk helemaal niet en wil je gewoon zo snel mogelijk weer als een normaal gezin kunnen leven. Het is ook logisch dat je nu de klap krijgt, het is idd nog zo vers. Ik had het ook heel moeilijk toen mijn moeder ziek was (en dat lijkt me nog moeiilijker als het je eigen kind is!) en ik heb ook denk ik wel 1 jaar tot 1,5 nodig gehad voor ik echt weer een beetje mezelf was, kon genieten en durfde te geloven in een mooie en goede (gezonde!) toekomst. Zoiets heeft zo'n enorme impact en dat kost tijd om een plek te krijgen. Maar probeer het dan ook die tijd te ggeven en weet dat er een tijd komt dat het beter is en dat je je ook weer goed zult voelen. En probeer het positieve te zien namelijk dat je nu nog meer weet en beseft hoe je moet genieten van de kleine dingen, als het goed gaat met iedereen en als iedereen gezond is want dat is echt het aller-aller-belangrijkste! Heel veel sterkte meis voor de komende tijd en ik hoop dat je bruiloft je een beetje helpt om naar iets leuks toe te leven! :petting:

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1572 Gepost op: 4 september 2011, 13:28:32 »
Roxymilan, ik kreeg wel het torselet zelf aan hihi! Achterstevoren aantrekken en dan draaien. (niet superhandig maar het lukte wel!) Die in de bruidswinkel was mij te groot (de cups) omtrek was dacht ik goed! Maar toen ik de 423 had besteld in dezelfde omtrek en cup kleiner was de omtrek te groot, cups zaten wel goed. Nu zal ik dus een omtrekmaat kleiner moeten bestellen, maar daardoor worden de cups ook kleiner dus zal ik een cupmaat groter moeten bestellen :rolleyes: lastig!! Dus vandaar dat ik maar eens naar de bruidswinkel ga dan weet ik het zeker!

Wat erg dat je moeder ook die rotziekte heeft gehad! je weet dus precies hoe het als naaste is om iemand zo ziek te zien, wat je schrijft is allemaal waar! De onzekerheid zal altijd blijven, de angst dat het terugkomt ook. Ik ben zo ontzettend blij dat Mika nog bij ons is! Heb helaas gezien dat dit ook anders afloopt en ik kan mij haast niet voorstellen hoe vreselijk dat moet zijn! Alle kleine dingen betekenen zoveel meer, het leven wordt enerzijds mooier maar ook harder... realistischer denk ik... Het leven is zo fragiel! Dat we blij moeten zijn met alles wat we wél hebben en niet ontevreden moeten zijn met wat we missen... :wink:

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1573 Gepost op: 4 september 2011, 13:38:50 »
Gracegladys jij dus ook al z'n schoonmoeder slim dat je as je moeder meeneemt dan heb je er toch nog vertrouwen in.

Charley hoop dat je niet al te veel last heb want het kan soms best pijn doen.

Deniesje jammer dat je sm niet met je as mee wil dan maar je pa en zijn broertje dan komt het vast wel goed. En als je lief gewoon het budget tegen de verkoopster doorgeeft komt het vast wel goed. En zo te lezen lekker samen met je as uit geweest kan ook weleens gezellig zijn.

Hier een rustig dagje vandaag wassen en beetje rommelen in huis en dan morgen weer werken.

Ik liep nog een pagina achter zag ik dus nog ff verder reageren :)

roxymilan dat was ik ja met die site. Mooi dat het binnen is dan zal ik er ook eens gaan kijken of ik het echt wil. Maar mooie schoenen en slippers volgens mij zijn het de zelfde slippers die ik ook wil :) En bedankt voor de tip dat mocht het meer dan €100 zijn dat er extra kosten bij komen. De slippers zijn dat de witte? En staan ze denk je bij een ivoor jurk? En hoe heb jij het gedaan met de maat die je altijd heb? Want als ik het via dat meettabel kijk moet ik 2 maten kleiner dan normaal bestellen.

Groetjes Eertje
« Laatst bewerkt op: 4 september 2011, 15:18:27 door eertje »

Pinkie*

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1574 Gepost op: 4 september 2011, 17:34:45 »
Zo, ben ik weer..
Ben inmiddels helemaal klaar met de theorie van mijn opleiding, nog 8 maanden stage en dan ben ik klaar :)
Jurk is al binnen, pas in maart een pasafspraak..
Babs is geregeld, de vrouw van de neef van mijn a.s.
We zijn van locatie gewisseld. Bij deze locatie zit een hotel bij, waar dus de meeste gasten kunnen blijven slapen, tevens is het ruimer, lichter etc. Helemaal happy mee :)
Nu alleen 1 probleem.. Waar gaan we heen op onze huwelijksreis?? We komen er niet uit. Hebben jullie ideeën? We willen 3 weken weg, mooi wit strand, zon, maar ook dingen bezoeken. Zijn in okt in maleisie en bali geweest, erg mooi maar wil nu wat anders. Hawaii lijkt me erg mooi, maar mijn collega trouwt een week eerder en gaat daar ook 3 wkn heen.. :S dus die valt af.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards