collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952785 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1900 Gepost op: 16 november 2011, 20:44:08 »
hej hej dames

@ Little1  ja ik ga zaterdag eerst even wat jurken passen om te kijken wat ik nou leuk vind.
ik wil idd mijn jurk bij haar laten maken, we trouwen pas in september,
wanneer zou een goede tijd zijn om een eerste afspraak bij haar te laten maken?

ik lees gezellig met jullie mee hoor !!!
als het volgende week wat rustiger is , zal ik wat dingen gaan posten hier met wat we allemaal al geregeld en gedaan hebben.



ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #1901 Gepost op: 16 november 2011, 20:45:11 »
Hallo allemaal, even snel korte reactie, morgen meer.
Blond bruidje, voorkant van je jurk ziet ook erg mooi uit! Plaatje vd ring is mooi, is natuurlijk wel weer moeilijk met de maat enzo.scheelt misschien wel in kosten via internet of toch niet?
jm2012, ik denk dat de kosten vd bloemen zeker schelen zo normaal betaal je voor bruidsboeket alleen al rond de 50 eu.

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1902 Gepost op: 16 november 2011, 22:31:28 »
JM2012, heb je geen andere gelegenheid waar je een boeketje (gewoon wat anders, maar waar je wel de technieken voor moet toepassen) zelf kan maken als kadootje of een nichtje die naar het Kerstbal gaat en een polscorsage wilt of zoiets)? Zo ja probeer het lekker uit. Gaat het , dan gaat het. Zo niet dan niet. Niet geschoten enzo...

Marijke86

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1903 Gepost op: 17 november 2011, 08:49:03 »
@JM2012
Bedankt voor de tip, dat ga ik dan ook eens uitproberen!

@Blitzey
Heb je de rok weer fris kunnen krijgen?

@Charley
Wat leuk Boedapest, ik heb gehoort dat het daar erg mooi moet zijn!
Als we de ringen hebben laat ik zeker wat weten.

@Clau-john
Wat spannend op jurkenjacht, ben benieuwd of je wat vindt.

@Blondbruidje
Wat leuk dat jullie nu echt locaties gaan kijken, ben benieuwd of er wat bij is wat aan jullie wensen voldoet.
Wat betreft de ringen je zou eens bij Fede di Oro kunnen kijken daar hebben ze ook zo'n soort ringen als set. Wij hebben daar onze trouwringen beseld en mogen ze zaterdag ophalen. Er staan ook prijzen op de site. Je hoeft er maar 1 keer voor naar Izegem de rest kan via een servicepunt.

Ik zal van de week wat uitgebreider reageren als we de ringen opgehaald hebben en natuurlijk ook even een foto plaatsen. Het is hier een gekkenhuis op het werk dus moet weer verder. Morgen gaan we al richting Belgie en overnachten we een nachtje in Brussel, we hebben er zin in!


Liefs Marijke

rums

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1904 Gepost op: 17 november 2011, 14:40:59 »
@ blondbruidje. De taarttopper was echt alleen daar te koop. Kan ook niet iets soortgelijks vinden :S
Wanneer trouw jij dan? En wanneer mag je weer je trouwjurk passen?
En prachtige ringen!!! Etsy heeft zulke mooi spullen!

@ JM2012
Dat is zeker de moeite waard om te doen. Zeker als je zelf aangeeft creatief te zijn. Leuk om de corsages ook te kunnen bewaren. Wij willen ook corsages die blijvend zijn en niet ongelooflijk duur.

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1905 Gepost op: 17 november 2011, 22:11:32 »
Mensen, kinderen, ik heb alle torseletten aangehad, maar geen één stond mooi. Of de cup viel gewoon niet mooi, of de balijnen stonden uit, of de omtrek was niet goed. Uiteindelijk ben ik voor een mooie en goedzittende bh gegaan en corrigerend ondergoed (met pijpjes tegen de schurende benen). Klaar ermee.

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1906 Gepost op: 17 november 2011, 23:27:59 »
Mensen, kinderen, ik heb alle torseletten aangehad, maar geen één stond mooi. Of de cup viel gewoon niet mooi, of de balijnen stonden uit, of de omtrek was niet goed. Uiteindelijk ben ik voor een mooie en goedzittende bh gegaan en corrigerend ondergoed (met pijpjes tegen de schurende benen). Klaar ermee.
Zo herkenbaar!
Heb van de week ook gewoon ene strapless bh gekocht en er erg blij mee.
Alleen wel een mooie slip en string ipv corrigerend.
Mijn jurk zit strak genoeg om te corrigeren :wink:
Met het schuren zal het hopelijk wel meevallen op 23 december...

http://www.hunkemoller.nl/strapless-bh-cup-b-f-1.html

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1907 Gepost op: 18 november 2011, 19:13:16 »
Zo herkenbaar!
Heb van de week ook gewoon ene strapless bh gekocht en er erg blij mee.
Alleen wel een mooie slip en string ipv corrigerend.
Mijn jurk zit strak genoeg om te corrigeren :wink:
Met het schuren zal het hopelijk wel meevallen op 23 december...

http://www.hunkemoll...-cup-b-f-1.html


Wauw! Twijfeltje dat setje is echt suuuuper mooi!!! Daar zal je AS vast heel blij van worden :wink:

@Marijke wat leuk dat jullie de ringen gaan ophalen, ben erg benieuwd! Als het goed is krijgen we volgende week de diamanten van mn zwager dus dan kunnen we ook eindelijk een afspraak maken met de goudsmid om onze ringen te ontwerpen, zo'n zin in!!

@JM2012 kun je niet eerst zelf een 'proefboeketje' maken zodat je kunt oefenen en als het dan mooi wordt dan zou ik het ook gewoon voor op je bruiloft maken, scheelt een hoop geld!

@Blondbruidje SPannend dat je jurk bijna komt, ben heel benieuwd hoe hij is geworden! En leuk dat jullie locaties gaan bekijken, hopelijk zit er iets moois bij! Die ring is trouwens echt supermooi! Ik hou ook wel van zulke bling :wink: Wij hebben ook trouwringen gepast van Fischer en ik zag op hun website ook zoiets: http://www.fischer-trauringe.de/joomla/index.php/en/collections/platinum Geen idee hoe duur ze zijn en wat jullie budget is maar misschien is dit wat (de 4e Platinum F&D). Je kunt ook via de configurator op die website je eigen ring helemaal samenstellen dat is ook wel heel leuk!

Hier verder niet echt veel trouwnieuws. Kreeg trouwens net wel een mail; wij zijn een paar weken terug op een kleine bruidsbeurs geweest en meegedaan aan verschillende prijsvragen en nu kreeg ik een mail met dat we een adviesgesprek van Wedding & Events design hebben gewonnen. Dus ik heb even een mail teruggestuurd om te vragen wat zo'n adviesgesprek precies inhoudt want als het zo'n verkooppraatje wordt daar zit ik niet echt op te wachten. Ik vraag me ook af of we het echt gewonnen hebben (kan me ook niet herinneren dat we er aan hebben meegedaan om deze prijs te winnen) of dat het gewoon een goedkope manier is om klanten te werven (dus dat ze deze mail aan iedereen hebben gestuurd). Op hun website staat namelijk ook dat je geheel vrijblijvend een kennismakingsgesprek kunt krijgen. Vaag! Nou ja ik wacht hun reactie wel even af.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1908 Gepost op: 18 november 2011, 19:26:33 »
Aaaaaah, m’n jurk is onderweg! Vanochtend bericht gekregen dat de status is gewijzigd. Verwachte bezorgdatum is maandag! Ik had ze vandaag nog zullen mailen om foto’s te vragen voordat ze de jurk weg doen. Nog wel gevraagd, maar geen reactie meer gehad (tijdsverschil), dus nu hoor ik maandag pas wat. Dit weekend even geld (voor douanekosten) bij m’n ouders brengen (daar wordt de jurk bezorgd) en dan maar hopen dat het echt maandag wordt, spannend!

Verder een locatie bezocht vandaag, eindelijk! Leuk gesprek gehad en veel tips en trucs gehoord. Het is een heel kleine locatie, maar met een leuk terras en ideaal voor het feest. DJ, dansvloer en bar zijn dicht bij elkaar en dan kunnen achterin de (oudere) mensen nog zitten. Zitten die ook niet helemaal in het lawaai. De mensen daar hebben ons zelfs nog andere tips gegeven voor een locatie. Ook een locatie waar we zelf helemaal nog nooit van hadden gehoord en die lijkt ook erg leuk te zijn. Dat is een soort van paviljoen bij het water met veel mogelijkheden. Daar ook maar eens heen.

@JM2012: Het liefst zou ik de ringen inderdaad uit Nederland halen, maar ik vrees dat de ringen hier niet te betalen zijn.
Als je handig bent en creatief, dan gaan de bloemen vast ook lukken! Kun je niet anders voor een test voor een paar euro spulletjes halen en eerst even iets voor proef maken? Ben je niet meteen 50 euro kwijt, al vind ik dat niet veel voor hetgeen je wilt maken!

@eertje: Haha, ik wordt ook met het uur nieuwsgieriger. Nu de jurk onderweg is wordt ik alleen maar nog nieuwsgieriger!

@clau-john: Veel plezier met het jurken passen morgen! Volgens mij kun je het best zo snel mogelijk een afspraak maken, je kunt bij haar volgens mij niet direct terecht, dus dan heb je de afspraak maar staan. Ik ben benieuwd wat jullie al geregeld hebben!

@Marijke 86: Ik heb de ring al gezien inderdaad op die site! De prijs is daar nog heel redelijk (inclusief mannenring), alleen staat daar niets aangegeven over het aantal karaat en de kwaliteit. Ik wil eerst eens wat juweliers in de omgeving langs gaan. Mocht het toch te duur worden, dan gaan we kijken of we naar België gaan of via Internet gaan bestellen.
Ben benieuwd naar jullie ringen, spannend dat jullie ze kunnen ophalen!

@rum: wat jammer zeg! Vaak zie je taarttoppers op heel veel verschillende websites staan. Zul je net zien dat jouw taarttopper nergens te vinden is.
Wij trouwen volgend jaar eind augustus. Ik heb een jurk besteld via Internet, die komt dus over een paar dagen binnen. Ben wel 2 keer wezen jurken passen, maar heb besloten een gokje te wagen. Als het niets is, ga ik na volgende week weer eens jurken passen.

@Charley: ik heb ook al meerdere torseletten aangehad, maar ik vind het helemaal niets. Ik heb nu ook zo’n strakke en dunne jurk besteld dat ik verwacht dat een torselet niet eens staat. M’n jurk is ook nog eens heel erg laag op de rug, dus ik vrees dat ik een plakbh moet uitzoeken. Mooi dat je een bh hebt gevonden en iets voor eronder.

@twijfeltje: mooie BH, chique! Ik hoop dat ik uiteindelijk toch een gewone bh kan gaan dragen, zo’n plakbh lijkt me niets (maar ik vrees dat het daar wel op uitdraait).

@roxymilan: Bedankt voor de link. Ga meteen even kijken! Ik ben benieuwd wat dat gesprek uiteindelijk blijkt te zijn, zou leuk zijn als je echt zo’n weddingplanner advies voor nop zou hebben gewonnen!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1909 Gepost op: 18 november 2011, 22:51:20 »
Nou wij hebben de offerte binnen zoals die gaat worden met de prijzen. Het buffet is naar onze wens helemaal aangepast dus dat is erg mooi. Wel iets duurder maar ach dan hebben we ook wat :wink:

clau-john veel plezier morgen met jurken passen.

marijke gezellig nachtje brussel dat was gezellig

charley gelukkig heb je dan een bh gevonden die wel lekker zit en ook gewoon onder je jurk kan. Het moet natuurlijk wel een hele dag lekker zitten.

twijfeltje mooie bh hoor daar zal je lief wel blij mee zijn.

roxymilan gelijk heb je eerst een mail sturen om te kijken wat het nou precies is.

blondbruidje spannend nog paar nachtjes slapen en dan heb je je jurk binnen. Ga je wel foto's plaatsen als je hem gepast heb?

Groetjes Eertje

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1910 Gepost op: 19 november 2011, 07:47:49 »
blondbruidje, ik ben benieuwd naar je tevredenheid over de jurk. Je wordt in elk geval goed op de hoogte gehouden.

eertje, fijn dat je offerte helemaal naar wens is. Kun je dat ook weer van je lijstje tikken.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1911 Gepost op: 19 november 2011, 08:11:54 »
[font="Arial Black"][font="Arial Black"]@ blondbruidje

ik heb haar net gesproken en ik kan maandag bellen voor een afspraak in januari.
dus dat zit wel goed.
[/font][/font]

om 10 uur komen me moeder, schoonmoeder en Cm (schoonzusje).
dan gaan we op weg naar almere.
ik heb daar een paar jurken gezien die mij erg leuk lijken.
Ik ga vandaag alleen maar kijken, wat mij wel of niet leuk zal staan.
zodat ik een idee heb voor als ik naar anastasi ga.

Ik ben zo benieuwd...en vind het stiekem toch ook wel spannend,
ook al is het voor mij allemaal de 2de keer.
maar ook omdat mijn dochter van 13 ook mee gaat !!
ze vind het zo super gaaf dat mama gaat trouwen.
ik mag als het goed is foto's maken, dus die zal ik zeker even laten zien  !!!

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1912 Gepost op: 19 november 2011, 09:09:11 »
Bedankt voor de complimenten.

Roxmilan, klinkt inderdaad een beetje vreemd als je dat 'ineens' gewonnen hebt.
Maar als het verder geen kwaad kan en je hebt tijd, dan kan het misschien wel leuk zijn.

Blondbruidje, fijn dat je jurk eraan komt.
Ben benieuwd, maar jij natuurlijk helemaal.
Ook fijn dat het een beetje wil lukken met locaties zoeken.

Eertje, fijn dat de offerte goed is.

Claujohn, heel veel plezier!
Als je dit niet meer leest, hopelijk was het een succesvolle dag.

Fijn weekeind allemaal.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1913 Gepost op: 19 november 2011, 09:12:18 »
Sorry dat ik weer kom buurten over m'n jurk, maar ik kan het thuis met niemand delen.. M'n jurk is nu in Alma Ata, Kazachstan! Haha, gek idee zeg! Vandaag/komende nacht zal de jurk dan wel richting NL vliegen, zodat de jurk maandag bezorgd kan worden.
Natuurlijk ga ik foto's maken van de jurk! Weet niet of dat maandag meteen lukt, maar ik ga sowieso wat laten zien!

@eertje: Mooi dat de offerte is zoals gewenst, lijkt me lekker als je die ook af kunt strepen.

@Charley: ik ook, ik ga er vanuit dat er sowieso nog wat gesleuteld moet worden aan de jurk, maar dat er ook een kans is dat de jurk er echt niet uitziet. Ik ben heel benieuwd!

@clau-john: mooi dat je een afspraak kunt gaan maken voor in januari. Dan heb je nog tijd zat richting je huwelijk.
Nogmaals veel plezier met jurken passen. Bijzonder dat je dochter ook mee gaat! Ik ben benieuwd naar de foto’s!

@twijfeltje: tis gewoon een heel mooi setje!

@deniesje: hoe ging het in het ziekenhuis? Ik hoop dat jullie goede berichten hebben gehad!

Fijn weekend allemaal!
« Laatst bewerkt op: 19 november 2011, 09:13:27 door blondbruidje »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1914 Gepost op: 19 november 2011, 12:57:25 »
@blondbruidje: Jurken praat is altijd welkom hier! :) haha.. Ben ontzettend benieuwd naar de jurk! Spannend! En wat fijn dat jullie al een leuke locatie hebben gezien! Gaaf dat ze ook een met je meedachten..

Ik denk dat ik maar gewoon de bloemenspulletjes ga bestellen. Ze hebben kant en klare corsages daar, dus dat is erg fijn. Scheelt een hoop werk! Zal dan nu maar even wat leuke bloemen uit gaan zoeken. Ben alleen nog niet helemaal uit over de kleur,helaas. De rok van mijn jurk is roze, dus ik zou graajg een ivoor kleurig boeket willen denk ik, alhoewel roze natuurlijk ook leuk is. Ben alleen bang dat dat dan wegvalt of vloekt met mn jurk,,,

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1915 Gepost op: 19 november 2011, 16:59:33 »
JAAAAAAAAAAAA....

we hebben een jurk
was de bedoeling dat we alleen gingen kijken, maar toen ik deze jurk aan had, was ik meteen verkocht !!
Hij zat geweldig en stond me helemaal super.
(heb er geloof ik een uur in rondgelopen hahahaha.)
omdat die ook erg leuk geprijst was, meteen de knoop doorgehakt.

de achterzijde is met een vetersluiting, wat ook mijn voorkeur heeft.

even een foto van het plaatje (daarop vond ik hem totaal niet leuk)
en met mijzelf in de jurk.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1916 Gepost op: 19 november 2011, 17:34:24 »
JAAAAAAAAAAAA....

we hebben een jurk
was de bedoeling dat we alleen gingen kijken, maar toen ik deze jurk aan had, was ik meteen verkocht !!
Hij zat geweldig en stond me helemaal super.
(heb er geloof ik een uur in rondgelopen hahahaha.)
omdat die ook erg leuk geprijst was, meteen de knoop doorgehakt.

de achterzijde is met een vetersluiting, wat ook mijn voorkeur heeft.

even een foto van het plaatje (daarop vond ik hem totaal niet leuk)
en met mijzelf in de jurk.

Wauw clau-john wat een mooie jurk, staat je echt helemaal super! En fijn dat je al meteen geslaagd bent! Haha ik had dat ook 'ik ga eerst alleen kijken hoor' en hup meteen mn droomjurk gevonden :wink:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1917 Gepost op: 19 november 2011, 18:26:17 »
Dank je wel! Ben zo super blij

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1918 Gepost op: 19 november 2011, 20:49:22 »
Mooi!

Heb jij er bandjes bij?
Fijn dat je gelijk geslaagd bent.
« Laatst bewerkt op: 19 november 2011, 20:49:35 door twijfeltje »

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1919 Gepost op: 19 november 2011, 20:53:00 »
Mooi!

Heb jij er bandjes bij?
Fijn dat je gelijk geslaagd bent.
Ja als je goed kijkt heb ik spagetti bandjes.

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1920 Gepost op: 19 november 2011, 21:01:31 »
Haha ik had dat ook 'ik ga eerst alleen kijken hoor' en hup meteen mn droomjurk gevonden :wink:

Ik ook. Leuk dat je bent geslaagd clau-john!

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1921 Gepost op: 20 november 2011, 08:43:08 »
Even een paar korte reacties, er is weer behoorlijk wat bijgeschreven! Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.

@Rums – leuk dat jullie ook met de pil gaan stoppen. Over een tijdje maar toch! Het lijkt me heel leuk als we straks met een aantal van het 2012 forum tegelijk zwanger zouden zijn.

@Little – jullie ook een kinderwens, leuk! Ik ben nu twee maanden gestopt en ook vanaf 15e ofzo aan de pil (ben nu 24). En meteen een heel regelmatige cyclus met duidelijk voelbare eisprong (au! maar wel handig). Ik had ook wel andere verhalen gelezen, maar het hoeft dus niet te betekenen dat je lichaam echt moet ontpillen en weer wennen aan een normale cyclus.

@Duurtnogeven – leuk dat jullie op zoek zijn naar een huis. Hoe was de 2e bezichtiging of heb ik daar overheen gelezen??

@Blondbruidje – haha, ik snap wel dat je helemaal bezig bent met de jurk. Ik ben benieuwd! Die ring is ook helemaal mijn smaak, maar die zou ik ook echt niet durven bestellen via internet!

@Clau-John – mooie jurk! Hij staat je ook erg mooi.

@Twijfeltje – Wat een mooi setje, ik hou wel van rood!

@Eertje – fijn dat de offerte is zoals je had gedacht. Ik heb het idee dat je met een bruiloft toch al snel wel iets duurder uitkomt dan je had gepland  :tongue:

@JM2012 – Wat leuk dat je zelf een boeket gaat maken. Ik ga in elk geval met veel interesse volgen wat je ervan maakt, want mij lijkt dat ook wel leuk om te doen.

@Deniesje – ik hoop zo dat alles goed was in het ziekenhuis!!

Fijne zondag allemaal! :)

Liefs,
Isabella

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1922 Gepost op: 20 november 2011, 12:41:23 »
jeetje dames wat is er veel geschreven!
Ik kom even vertellen dat de uitslag goed was! Mika is dus nog steeds kankervrij!!
Hierdoor krijgen we steeds meer vertrouwen dat alles goed blijft en de bruiloft dus echt kan doorgaan!
Nog 1 of 2 controles tot de bruiloft maar we gaan er van uit dat het weg blijft (al blijft het iedere keer weer heel erg spannend!)

Ik heb niet de fut om op iedereen te reageren, maar ik lees wel mee!
Ben benieuwd hoe de jurk van blondbruidje is geworden, en ik zag dat ann-john geslaagd is voor een prachtige bruidsjurk!
Dat er een offerte goed is uitgevallen, top! En dat Charley moeite had om een goed torselet te vinden. (herkenbaar) Gelukkig heb je een goede oplossing gevonden. Mijn torselet zit ook niet top, (met name de cups, te weinig steun) maar die ga ik nog wel opvullen zodat ik het gevoel heb dat mijn borsten er beter inzitten ipv dat ik het gevoel heb dat ze erin zweven :tongue:
De maat is goed, omtrek zit prima, borsten passen ook in de cups maar het zit gewoon niet stevig genoeg naar mijn gevoel.
Lang leve de vullingen :tongue:

Ik zag een mooie ring voorbij komen, maar zal deze zeker niet bestellen via internet hoor! Lijkt me veel te risicovol.
En ja wanneer je gaat voor witgoud en allemaal briljantjes dan ben je een klein vermogen kwijt. Ik laat in mijn ring nog 2 briljanten zetten (echt kleintjes!) en die gaan all 100,- per stuk kosten. Reken dus maar uit hoeveel dat zal zijn wanneer je ring bezaaid is met die steentjes.

We gaan over 3,5 week in ondertrouw, dan wordt alles wel heel eng echt! En we moeten nog best veel regelen pfffff!!!
Binnenkort maar eens de CM's bij elkaar roepen voor een vergadering :tongue:

Fijne zondag allemaal!!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #1923 Gepost op: 20 november 2011, 12:41:53 »
@ Clau-John: Fijn dat je geslaagd bent zeg! Ik ging ook kijken met de intentie om nog verder te zoeken.. maar het is toen ook meteen de eerste jurk geworden :wink:. Hij staat erg mooi!


Nou, de knoop is doorgehakt. Ik ga gewoon alles in één keer bestellen, kost me zo'n 80 euro uiteindelijk. Dan heb ik 24 kant en klare corsages, kan ik zelf mijn bruidsboeket maken, heb ik genoeg bloemen om 12 kleine vaasjes mee te vullen op locatie, kan ik een tafeldecoratie stuk maken (rechthoekig, 16 cm lang) en maak ik zelf de corsage voor mn AS. Dat lijkt me toch wel een leuke prijs ! Nu nog even de bloemen uitzoeken voor de corsage voor mn as, bloemistentape erbij en dan ben k benieuwd hoe het gaat!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #1924 Gepost op: 20 november 2011, 13:04:13 »
@JM2012, gelukkig maar! We hadden gisteren een verjaardag in de familie en ik ben zowel vrijdag als gisteren bij een groep vriendinnen geweest, dan is het lastig niet over je jurk te kunnen praten!
Leuk, dat je de bloemenspullen hebt besteld, kun je ook een link laten zien van wat het is? Ik ben wel benieuwd namelijk!

@clau-john: haha, ‘we gaan echt alleen maar kijken hoor’! :wink: Geweldig dat je een jurk hebt, en ook nog een hele mooie! Gefeliciteerd!

@missy-ila: er staan wel goede recensies op de etsy-pagina, dus het is voor mij geen ‘no go’, maar ik wil eerst weten wat de prijzen in NL zijn. Bij Fede di Oro (schrijf ik dat zo goed?) is een soortgelijke ring inclusief partnerring voor een hele mooie prijs te koop, dus het kan wel!

@deniesje: wow, wat geweldig dat alles goed is met Mika! Gefeliciteerd!
Ik ben inderdaad benieuwd naar de prijs van zo’n ring in NL. Op Etsy en bij Fede Di Oro zijn ze leuk geprijsd, maar we gaan dus eerst in NL kijken.
Spannend dat de ondertrouw al zo dichtbij komt! Het is maar een ‘klein’ iets, maar toch weer een grote stap richting de dag!

Even een jurkupdate hoor! :wink: De jurk is nu in Keulen en als ik het goed lees op Fedex, weer onderweg. Waarschijnlijk nu dan echt ergens in NL. Haha, wat gaat dat snel zeg, zo’n wereldreis! :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards