collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952332 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2775 Gepost op: 15 februari 2012, 13:14:25 »
hej hej

ik lees zeker wel mee hoor, maar lukt me gewoon niet om overal op te reageren.

ja het gaat met mij de laatste tijd niet zo heel lekker.
de depressie komt weer af en toe om de hoek kijken, en de medicatie doet niet echt zijn werk.
Ik ben momenteel in afwachting van een oproep voor de stemmings-poli in het AMC.
Want na 4 jaar wil ik toch eens een keer een paar dingen duidelijk hebben.
ik heb heel weinig energie en ben erg stress gevoelig.voor mijn gevoel erg tegen de bierkaai aan het knokken, zonder echt resultaat te boeken.
zooooo frustrerend.
maar goed klaagzang ff aan de kant.. :cynic:

gisteren was echt een super leuke dag !!!
de ondertrouw stelt idd erg weinig voor, maar ze nam alle tijd voor ons.
alles is geregeld nu bij de gemeente en dat kunnen we ook weer afstrepen op ons lijstje.
aan het einde van de middag had john , een etentje geregeld !!! met een heus valentijns menu.
zo lief ...
bij thuiskomst hadden de kinderen voor een valentijns gebakje gezorgt en zo hebben we met ze allen de dag afgesloten.

foto's volgen !!!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2776 Gepost op: 15 februari 2012, 13:21:27 »
Klinkt als een geslaagde dag Clau John!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2777 Gepost op: 15 februari 2012, 13:23:18 »
Klinkt als een geslaagde dag Clau John!

ja dat was het zeker jm2012 !!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2778 Gepost op: 15 februari 2012, 16:10:52 »
en hier zijn de foto's van gisteren:


[attachment=18621:DSC01588 (250x188).jpg][attachment=18622:DSC01589 (250x188).jpg][attachment=18623:DSC01590 (250x188).jpg][attachment=18624:DSC01591 (188x250).jpg][attachment=18625:DSC01592 (250x188).jpg][attachment=18626:DSC01594 (250x188).jpg][attachment=18627:DSC01595 (250x188).jpg][attachment=18628:DSC01597 (250x188).jpg][attachment=18629:DSC01598 (188x250).jpg]
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2012, 16:09:03 door clau-john »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2779 Gepost op: 15 februari 2012, 17:21:13 »
Dank jullie wel allemaal voor het duimen, het heeft geholpen want er zijn geen sporen van kanker te zien in zijn bloed!! :biggrin:
Wel moet hij volgende week weer een MRI onder narcose omdat ze 3 maanden geleden een afwijking hadden gevonden, als dit niet is veranderd is het goed, als het wel aan het veranderen is zullen ze wel weer willen behandelen denk ik.
Nog even spannend dus, maar we zijn op de helft.
We wachten nog even de scan af volgende week en dan pas durf ik te zeggen dat het allemaal door kan gaan ja of nee. Maar het belangrijkst is dat hij gezond blijft!!


@ Harley wat leuk zeg gegraveerd bestek! Heel herkenbaar dat je denkt iets te vergeten, dat heb ik ook altijd met van alles. Komt vast goed meid, het belangrijkste wat je niet mag vergeten is JA zeggen :wink:

@ Blondbruidje, torselet komt niet door de brievenbus he... Zit in een ruime doos! :wink: Hoop voor je dat ie er snel is. En qua dingen hetzelfde doen maakt toch niet uit? Ik snaop wel dat je het liefst zo origineel mogelijk wilt, en dat wil iedereen natuurlijk!

@ Clau john, gefeliciteerd met de ondertrouw! Jullie zijn een leuk stel om te zien :)

@ JM2012 super de kaarten op de bus! Nu afwachten, spannend!Leuk dat AS je heeft verrast met een dinertje!

@ Veer ik denk dat jij geen kankerketting maar kanjerketting bedoeld. Die heeft mika ook inderdaad en hij is behoorlijk lang geworden. Gelukkig mochten we de allerbelangrijkste kraal eraan toevoegen en daarmee de ketting sluiten, namelijk de kraal die staat voor einde behandeling :)
Zo zielig van je nichtje! En sja haaruitval hoort erbij. Het is niet leuk en heel erg wennen in het begin, maar al gauw was ik zijn kale bolletje al gewend. Sterker nog, ik heb zelf de tondeuse gepakt op gegeven moment omdat zijn haar zo erg uitviel dat hij er last van had, in zijn ogen,
in zijn mond, op zijn bed, op zijn speentje echt overal. Toen had ie stoppels en het was binnen no-time allemaal eraf door de chemo.
Misschien had je de term van schoon verbonden met kankervrij, maar misschien was er iets anders wel schoon? Ik weet niet precies hoe dat zit met leukemie, ik weet alleen dat de behandelingen heel lang duren en heel instensief zijn (korte chemo's maar wel zware en kort op elkaar)
Heel veel sterkte, ik hoop dat ze net als mijn zoontje kan genezen!

Nog over je jurk, als je er bewerking op wilt kan dat toch gewoon? Je hebt opnaaibare bruidsapplicaties dus als je wil zou je je jurk een beetje kunnen "pimpen" Ik vind het hoe dan ook een sjiek model! Zal er niet teveel bling op doen, maar misschien wat kralen op je kraag of een fijn ceintuurtje met een
gespje van strass oid halverwege je buik?

Hoesje ziet er top uit! Mooi gedaan!

@ Woeligepaulien, goodiebags zat ik te denken aan zakdoekjes, rolletje pepermunt, paracetemolletjes, wegwerpcamera, spiegeltje maar weet het nog niet helemaal zeker hoor.
Aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant, de gasten lopen er wel de hele dag mee rond, vind ik ook niet handig. Voor de kids doen we het sowieso wel met allemaal leuke dingetjes om ze bezig te houden.

@ Roxymilan, je kan gewoon de winkel bellen en het voorleggen, toch? Het moet mij niet zo'n probleem lijken om je jurk even met alles erop en eraan te passen. April is wel ver weg als je alles voor het eerst compleet ziet.
En jouw vriend jou ook al zo lief verrast, heerlijk hoor!

@ Deniisseee, gaaf boeketje! ik hou ook heel veel van gerbera's, leuke eigenwijze bloem :)

@ Lies,je bent geen uitleg verschuldigd :wink: maar fijn dat je het even toelicht. Knap dat je jezelf hebt geaccepteerd zonder haar, zeker op zo'n jonge leetijd al, terwijl je leeftijdsgenootjes dan heel erg bezig zijn met hun haar.
Mijn zwager heeft alopecia universalis, en toen ik hem voor het eerst zag (nog voordat ik mijn AS kende) dacht ik dat hij kanker had. Ik kwam hem regelmatig tegen bij het stappen en vond het toen zo goed dat ie dat gewoon bleef doen. Wist ik veel dat ie een paar jaar later mijn zwager zou worden en dat ie juist kerngezond is!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2780 Gepost op: 15 februari 2012, 17:24:28 »
@Clau john: Wat een leuke foto's! En dat menu zag er goed uit.. :wink:

Vandaag mijn jurk weer aangehad! :biggrin: Heerlijk! Al je andere twijfels smelten dan echt als sneeuw voor de zon.. Hij wordt vermaakt en dan krijg ik binnenkort bericht, mag ik em weer passen :)! Was zo ontzettend fijn!@Deniesje: gelukkig dat de uitslag goed was! We duimen allemaal nog even verder voor het andere onderzoek.. :)
We hebben al veel leuke reacties gehad op de kaartjes! :biggrin:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2781 Gepost op: 15 februari 2012, 18:39:59 »
@deniesje

wat een goed nieuws !!!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2782 Gepost op: 15 februari 2012, 18:45:16 »
@deniesje Wauw wat een goed nieuws!! Superfijn!! Nu dus nog even duimen dat de uitslag van de scan ook goed is!!

@Clau john leuke foto's!

@Lies was jij een paar jaar geleden niet bij een aflevering van 'Je zal het maar hebben' met Valerio? Volgens mij heb ik je daar gezien! Idd heel knap dat je het zo goed hebt geaccepteerd en dat  jij gewoon jij bent ook zonder haar.

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2783 Gepost op: 15 februari 2012, 19:06:34 »
-
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2012, 16:57:24 door Mikey »

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2784 Gepost op: 15 februari 2012, 21:42:55 »
Gefeliciteerd met de ondertrouw Claudia en Mikey. Wat een romantische dag om dat te doen! Deniesje ook gefeliciteerd met wat weer als een mijlpaal bestempeld kan worden.

Ik ben continu met ljstjes bezig en waar ik weg streep, kan ik ook weer aanvullen; het lijstje blijft ongeveer even lang haha! Inmiddels is het gegraveerde bestek binnen (flitsend snel!), dus nu moeten we het alleen nog netjes inpakken, kaartje schrijven en voila! Ik ben erg benieuwd wat ze er van vinden, wij vinden het in elk geval een hilarisch idee. We moeten ook nog 46 bedankjes schrijven (ik zeg 'we', ik bedoel 'ik'), waar we nog een goede pen voor moeten kopen en we moeten ook nog stiften voor onze gastenboeklijst kopen. We waren vandaag bij een AH XL, maar daar hadden ze alleen zwarte permanent markers - ik wil er ook graag rood bij, en liefst ook blauw! Overigens kan ik aankomend weekend pas weer dingen gaan organiseren, alhoewel...

Mijn zusje probeert me al een tijdje te strikken voor een high-tea. Ik heb al vernomen van de mannen dat zij het vrijgezellenfeest volgend weekend hebben (ik moest helpen) en een vriendin liet ontglippen dat ze wist dat we onze vrijgezellenfeesten niet tegelijk hebben. Ik kan wel een beetje tellen haha, dus ik verwacht eigenlijk dit weekend. Zo niet, dan ga ik snel aan de studie, want dat moet ik ook nog voor 9 maart versieren. Ik ben benieuwd, maar ik vergeet continu dat dat er ook nog aankomt!

JM, fijn he dat aanpassen. Ik mag a.s. maandag weer! Als alles goed zit, kan ik het anderhalf uur later ophalen! Het worden zo langzamerhand van mij wat ego-posts, maar dat komt: er gebeurt momenteel zo veel dat ik niet aan iedereen thuis kwijt kan, omdat er ook verrassingen tussen zitten!

Fijne avond allemaal!!!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2785 Gepost op: 16 februari 2012, 10:48:04 »
- Woelige Paulien Ik denk als hij af was geweest. Ik ze niet naar huis had gebracht :wink: Hij heeft in ieder geval niet in de doos gekeken. Gelukkig had ikz e ook niet naar mijn schoonmoeder gebracht. Want die zei als ze hier blijft ga ik er in kijken. :wink: Het zou echt zonde zijn als hij al weet hoe mijn jurk eruit ziet het moet toch een verrassing blijven. Ik denk dat hij tegen september de kleur al vergeten is. En in hoeverre hij de kleur kon zien. Hij heeft kunnen zien dat ze niet paars is. Hoe groter de kindjes hoe minder snel ze groeien. Vooral het eerste jaar groeien ze snel.


Er is rekening gehouden met de groei van de meisjes en ze worden na mijn jurk in elkaar gezet. Jouw dochter gaat ook een prinsesje zijn. Mijn jurk en die van de meisjes gaan uitdezelfde stof gemaakt worden. Ga je ook proberen voor jouw prinsesje dezelfde stof een jurkje te vinden? Ik ben heel benieuwd. Ik ga nog afspraken maken als ik de gedichten in huis heb.

 Ik denk dat je gelijk hebt. Gewoon met zijn drietjes foto’s laten nemen. De fotograaf weet wat hij doet. Die heeft geen meningen van anderen nodig denk ik. En dat de CM meegaat is wel handig. Je gaat ’s middags toch al foto’s laten maken met familie. En als compromis laat de familie nakomen dat je eerst gewoon foto’s met zijn drieën laat nemen. Het is toch de bedoeling dat je ontspannen op de foto staat en dat is nog voor de trouw dus nerveus ben je dan toch al een beetje denk ik. Veel plezier op de creabeurs.

 - Deniisseeeee Mooi boeket dat heeft toch wel iets. Ik wil toch voor roosjes gaan maar dit is toch ook heel mooi .

 - Roxymilan succes zaterdag. Ik zou gewoon eens bellen en vragen of je nog eens kan passen omdat je wil weten of de gekozen spulletjes echt het mooie totaal plaatje geven wat je verwacht. Ik denk dat ze dat toch wel begrijpen. Ik denk als je het uitlegt dat je gerust mag gaan passen. Zodat je voor de officiële pasbeurt gewoon alles hebt en als het nodig is bijvoorbeeld de andere schoenen.

 Ik ga de cd hoesje geven als ik ze ga vragen. Ik heb een afspraak staan. Ik moet er nog maken. Leuk ik denk dat ik daarvoor ook ga kijken. Wij hebben onze geboortekaartjes van Jonas allemaal uit Nederland verzonden die van B en van NL omdat dat goedkoper was.

 - Charley bedankt! Ik ben benieuwd naar de reacties maar die laat ik nog weten. Ik ben benieuwd naar jullie bestek heb je er een foto van? Succes bij je vrijgezellenfeest. Succes bij het passen maandag!

 -JM Spannend voor jullie de laatste weekje! Jullie kaartje is echt mooi geworden. Duim voor jullie dat je AS zijn costuum gaat vinden!  Fijn dat alle twijfels verdwenen zijn!

 - Blondbruidje Dat gaat vast goed komen met de schoenen. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggenals ze de cd vellen gaan krijgen. Ik denk dat ik een berichtje van mijn zusje verkeerd had begrepen. Want aan de ene kant is het een lang proces. Maar goed ik was zo blij dat ik schoon had gelezen. Maar ze zijn er nog lang niet klaar mee.

 Vandaar nu begrijp ik het een stuk beter. Het heeft wel iets dat jullie in hetzelfde jaar trouwen. Het gaat vast goed komen met de details. Hopelijk gaat je torselet snel binnen zijn. Denk dat ze toch wel mogen vermelden dat het om werkdagen gaat want meestal staat dat er toch bij zodat dat duidelijk is. Duim voor je dat je ze snel in huis hebt.

 - Lies ze is nog steeds in behandeling. Ik weet niet meer hoe lang ze nog in behandeling gaat zijn. Het is waar er zijn zoveel verschillende jurken. Het is gewoon de twijfel had ik niet nog wat andere jurken moeten passen? Maar goed over een paar maanden mag ik mijn jurk gaan passen en als het goed is dan alle twijfel verdwenen. De fotografe heeft de cd hoesjes gemaakt en foto’s gebruikt die we vorig jaar hier thuis hebben laten maken.

 Het was mij ook al opgevallen dat je geen haar had. Gelukkig ben je gezond. Fijn dat er een klik is met de cateraar. Komt helemaal goed dan.  Fijn dat ze overal rekening meehouden. Hopelijk krijgen jullie een mooie en duidelijke offerte.

 Succes morgen. Ik moet ook nog afspraken met de pastoor. Lieve cadeau’s heb je gekregen super!

 -Clau-John Heel veel sterkte! Hopelijk kunnen ze je in het Amc helpen. Mijn energie is hier ook laag. Ik wil van alles maar er komt niets uit mijn handen. Hier ook stress gevoelig. Kan soms zo boos worden en dat denk ik het kan wel wat minder. Hoe meer ik moet hoe minder ik doe.

 Fijn dat de ondertrouw geregeld is.  Gefeliciteerd en nu op naar de trouwdag! Ik zal ook mijn fototoestel meenemen is wel leuk er een foto van te hebben. Het zier er als een heerlijk menu uit. Hmmmmmmm.

 -Deniesje dat is goed nieuws!!!!!!!!!!! Duim dat hij gezond is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Ja het is zo’n ketting met haar naam en heel veel verschillende kralen. Ze was zo trots op haar mooie lange haren. Het is niet leuk. Ik denk dat op het een gegeven moment de tondeuse de beste oplossing in. Gelukkig gaan de haartjes terug komen. Het is dan alleen lang wachten voor je weer een mooi bos haar hebt. Ik hoop het ook. Er komt nog een onderzoek in welke categorie ze valt.

 Ik dat ik gewoon onzeker ben. Er komt een ceintuur met strikje op mijn buik. Ik ben heel blij met het hoesje de fotograve heeft het mooi ontworpen.

 - Mikey Klinkt als een fijne dag, gefeliciteerd  en nu op naar jullie trouw!


blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2786 Gepost op: 16 februari 2012, 10:54:20 »
@Lies86: Dat klopt helemaal, het is alleen het gevoel dat het uniek moet zijn! Maarja, dat ligt niet aan de aankleding van de dag, maar aan de mensen!
Bedankt voor de uitleg m.b.t. je kaalheid. Eigenlijk gaat het ons allemaal niets aan, maar je bent toch benieuwd wat er aan de hand is.
Mooi dat de afspraak met de cateraar goed verlopen is en ze wel wat kunnen met al die diëten.
Ik ben benieuwd hoe het bij de dominee gaat vrijdag. Daar moeten wij binnenkort ook eens mee aan de slag. Zondag over een week gaan we naar een dienst van de onze, want ze is net bevestigd. Daarna nemen we contact met haar op.
Nog zo’n lieve AS!

@clau-john: wat rot dat het niet zo goed met je gaat en de medicatie niet z’n werk doet. Dat is toch altijd een hele puzzel met depressieve klachten. Hopelijk kun je snel naar de poli.
Mooi dat de ondertrouw en de dag zo leuk waren! Prachtige gerechten ook!

@deniesje: wat fijn dat de eerste berichten goed lijken! Ik duim vrolijk verder hoor, richting volgende week. Wanneer weten jullie meer volgende week?
Haha, ik ga er ook niet vanuit dat het torselet door de brievenbus kan. Heb ik dat ergens zo neergezet? Het wordt daarom bij m’n ouders bezorgd. Zij zijn meer thuis.

@Mikey: Gefeliciteerd met de ondertrouw!

@Charley: heel herkenbaar dat strepen en weer aanvullen. Spannend ook je vrijgezellenfeest!

@Veer: wat een ellende zeg, met je nichtje. Hopelijk slaan de behandelingen goed aan.
Ik denk dat iedereen bijna onzeker is over haar jurk, maar bijna altijd is het met het passen weer ok, kijk maar naar JM2012! :wink:

Ook hier de eerste stappen richting vrijgezellenfeest. We gaan 31 augustus trouwen, dus de kans is groot dat we al in juni ofzo het vrijgezellenfeest hebben wegens de vakanties van iedereen. Ik mag dus m’n lijstje gaan doorgeven. Het grootste deel is voor mij wel bekend, maar er zijn nog een aantal twijfelgevallen. Dit weekend zal ik het doorgeven.
We zijn ook bezig met het vrijgezellenfeest van m’n schoonzusje. Helaas is er nu al geen datum waarop iedereen kan…

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2787 Gepost op: 16 februari 2012, 13:53:01 »
Superlief dat jullie zo met me meeleven, dank jullie wel! :) Het onderzoek is woensdag...

Ik heb op de Gmail 4 sieraden gezet welke ik mooi vind, maar heb jullie hulp nodig! Welke vinden jullie het mooist? (ik kan niet kiezen whaha!)

@JM2012 super dat je je jurk weer hebt aangehad! ik kan niet wachten tot ik de mijne weer kan passen. Ben benieuwd hoe hij eenmaal zit bij je als hij vermaakt is. Spannend!!
En wat een leuke kaarten hebben jullie! Ik zal de onze er straks ook wel even opzetten :wink:

@Mikey, gefeliciteerd met jullie ondertrouw!Klinkt als een geslaagde dag.

@Charley,heerlijk dat jij maandag ook al mag gaan afpassen! En het lijstje.. herkenbaar! Er komt altijd wel weer wat bij :S
En voor die markers kun je ook bij de ikea kijken, hebben ze allemaal leuke kleurtjes! Of de hema. Succes met alles rond te breien, aarghh!

@Veer, klopt iedere kraal staat gelijk aan een behandeling/onderzoek/mijlpaal. Het is idd zonde van de haren, maar het groeit echt rap terug hoor. Mika heeft inmiddels bijna een afro hoofd, en zijn haar is in juni beginnen te groeien, een goed e 8 maanden verder dus maar het komt vaak mooier terug dan dat het was. Mika had donkerbruin stijl haar en blauwe ogen, maar door de chemo is dit veranderd en heeft hij nu grijsgroene ogen en asblonde krullen. Heel apart!
Je moet niet onzeker zijn over je jurk, hij staat je beeldig! En ja je ziet altijd jurken die ook mooi zijn, gewoon niet over nadenken want je hebt de jurk niet voor niets gekozen, het is écht jouw jurk! Ik hoop dat je onzekerheden afnemen naarmate je de jurk kan passen. Ceintuur klinkt leuk!

@blondbruidje, haha ja zoiets als "dan ploft ie bij me ouders op de deurmat" :wink: Wat erg dat er nu al geen datum is waarop iedereen kan! Lijkt me wat absurd, moet vast wel een mouw aan te passen zijn, toch? :)

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2788 Gepost op: 16 februari 2012, 14:31:13 »
Oh, haha, dat was dan figuurlijk bedoeld! :wink:
Gelukkig is dat niet voor mijn vrijgezellenfeest, maar wel voor die van schoonzus. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk komt.

Ik heb de kettingen eens goed geïnspecteerd en ik vind de 2e het mooist, maar dat komt omdat ik parelkettingen altijd wel mooi vind bij een trouwjurk. Verder vind ik de 3e er wat goedkoop uitzien. Misschien is dat in het echt niet zo hoor, maar als je niet zoveel met parels hebt zou ik voor de 1e of 4e gaan. Zo, een hele rangorde!

Ik ben nu druk aan het zoeken naar taartenbaksters in onze regio. Er zijn er wel een paar, maar ik vind ze niet goed genoeg.. Haha, we hadden echt een supergoede tot onze beschikking en nu dat niet meer door kan gaan (waarschijnlijk) wordt het vinden van een andere bakster waar we net zo tevreden mee zijn errug lastig..

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2789 Gepost op: 16 februari 2012, 14:42:03 »
dank je blond bruidje! :) De derde is het duurst :tongue:
De vierde vinden mijn vriendinnen het mooist.
Zelf neig ik naar de 1e of de 2e maar ik zei altijd, geen parels.
Hoop dat er nog meer meiden zijn die hun oordeel willen veilen :)oh en welke regio was je ook alweer? Ik heb een heuuuule goeie! :)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2790 Gepost op: 16 februari 2012, 15:31:56 »
@ Blondbruidje: Als je nog 6,5 week kan wachten, dan kan ik je vertellen of onze taartenbakster goed was! Haha . Is dan wel hier enig zins in de regio!
Jammer dat het voor het VF van je schoonzusje niet wil lukken, erg vervelend. Maar dan moet je toch maar kiezen voor een datum waar de meeste mensen op kunnen ..

@Charley: Ik ga ook maar eens aan de lijstjes! Misschien een idee om ze te vergelijken om te zien of we ook iets vergeten? :tongue: haha. Toch wel fijn dat er hier iemand is die in ongeveer hetzelfde stadium meedoet!
Ik ga mn jurk tussendoor nog een keer passen, er is namelijk twijfel over de achterkant. Vertel ik strax meer over, want ik wil graag advies van jullie! :biggrin: Ben benieuwd naar je VF! Ik mag volgende week zaterdag al! Heb er zo’n zin in!

@Veer: Bedankt voor het compliment op de kaartjes. Wij zijn er ook erg blij mee en krijgen ook al veel leuke reacties van mensen om ons heen! :biggrin: Heel leuk idee van die CD’s!

@Deniesje:  * duimt stevig door..eelt begint al te komen!*
Ik heb de kettingen ook eens door de keuring gegooid en ben tot de conclusie gekomen dat ik het eens ben met  Blondbruidje! De tweede is niet te groot/opzichtig, ook ik ben wel  fan van parels, en hij is ook weer niet zo subtiel dat je t bijna ziet!

Nou dames, ook graag jullie advies voor mijn dilemma: Mijn jurk heeft op de achterkant bloemen zitten ( die ook op de voorkant zitten). Maar het ziet er net uit alsof ik een slagroomtoef op mn kont heb met die dingen en dat wil ik dus niet. Er zijn extra bloemen, ook kleinere! Dus mijn idee was om die grote bloemen weg te halen en dan kleinere ervoor in de plaats te doen. De coupeuse kwam met het idee om de knoopjes op de achterkant door te laten lopen en dan die bloemen weg te laten. Dit gaat ze zoieso doen, ik ga als ze klaar is weer passen en dan kunnen altijd de bloemen er weer op. Maar, is dat niet heel erg lelijk? Want die knoopjes worden dan ivoor en dat botst beetje met het onderste gedeelte van de jurk..
Ik zal even een foto van de achterkant zoals ie nu is op de gmail zetten! Jurk kon nog niet dicht, haha !

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2791 Gepost op: 16 februari 2012, 15:49:16 »
JM ik zie wat je bedoeld ;)Al vind ik het niet eens zo storend!
Knoopjes laten doorlopen is ook mooi, maar dan wordt het misschien weer wat kaal.
En als ze ivoor zijn en loopt over het onderste gedeelte (bijna me mond voorbij gepraat :ohmy:) staat dat denk ik niet zo heel mooi.
Kleinere bloemen, daar zal ik dan voor gaan! Ik vind het juist een mooie toevoeging hebben die bloemen, zonde om ze helemaal weg te halen!

En thanks voor je mening :) over de kettingen.

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2792 Gepost op: 16 februari 2012, 17:46:35 »
-
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2012, 16:56:54 door Mikey »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2793 Gepost op: 16 februari 2012, 19:52:42 »
Mikey thanks voor de grondige inspectie!

Het is indd nummer 2 geworden. :biggrin: Heb hem vanmiddag besteld, nu afwachten :biggrin:

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #2794 Gepost op: 16 februari 2012, 20:58:31 »
..
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2012, 18:29:39 door ikke87 »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #2795 Gepost op: 16 februari 2012, 21:42:37 »
@ Jm, en je knoopjes op latenhouden bij het onderste gedeelte? Of de knoopjes mee laten kleuren? MOOIE JURK!!!

Verdere reactie komt na het weekeind!!
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2012, 21:43:23 door Lies86 »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2796 Gepost op: 17 februari 2012, 09:54:56 »
Ikke, super dat de krullen nu wel naar wens zijn! Ben natuurlijk wel benieuwd naar je proef, wil je het met ons delen op de mail? :)
Dank je wel voor het duimen draaien het heeft geholpen!:biggrin:

Ik heb inderdaad op lemony gekeken, maar ik vond het daar te weinig ketting voor die prijs. Voor hetzelfde geld heb je bij bijoux brigitte een mooiere set.  Ik ben natuurlijk weer een speurneus, dus heb internet afgestruind en rarara...
Bijna alle setjes die ze bij lemony hebben, hebben ze op ebay ook, voor de helft van de prijs! Vind het een beetje afzetterij eerlijk gezegd, want op lemony staan ook nog eens dezelfde foto's  als op ebay. EN als je kijkt bij levertijden staat er vaak 2-3 weken. Sja, dan moet ze ze zeker eerst zelf "bestellen" op ebay. ZO kan ik ook een webwinkel beginnen natuurlijk! :dry:

Voor de geïnteresseerden, hier 3 ebay winkels met dezelfde sets als lemony, voor de helft van de prijs!

http://stores.ebay.com/Venus-Jewelry

http://stores.ebay.co.uk/mini-stars

http://stores.ebay.com/Crossover-gadgets/Custome-Jewelry-/_i.html?_fsub=2962673014&_sid=610610584&_trksid=p4634.c0.m322

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2797 Gepost op: 17 februari 2012, 11:07:43 »
- Blondbruidje Voor alsnog slaan de behandelingen aan denk ik. We duimen voor hun. JM heeft echt een prachtige jurk. Succes met het zoeken van een taartenbakster. Ik ken er wel een paar maar die wonen allemaal een stuk zuidelijker van jou.

 Wat naar dat niet iedereen kan voor je schoonzusje. Hopelijk zijn ze al met een datum bezig voor die van jullie. Ik denk niet dat ik er een ga krijgen. Maar je weet maar nooit . Maar ik ga maar van uit van niet.

 -Deniesje Persoonlijk zou ik afbeelding twee kiezen als het voor mezelf zou zijn. Maar drie is ook heel mooi. Heel apart heeft een andere kleur haar en ogen gekregen. Ik wist niet dat dat kon dat is toch wel even wennen?

 Bedankt op de foto is het misschien niet goed te zien. De ontwerpster had even wat gemaakt voor om te doen. Bij het passen komt het goed. Ik had bij de meisjes ook een ander mooi jurkje gezien toen we de winkel binnen gingen. Maar toen ze de gekozen jurkjes aan hadden wist ik dat we goed hadden gekozen.

 -JM Prachtige jurk!! Zelf zou ik de roosjes van achter er ook niet op willen. Als het nu een platte applicatie roosjes waren dan zou het heel anders staan. Zonder is de jurk ook al heel mooi. En kleinere roosjes zouden ook mooi kunnen staan.

 -Ikke Super dat je een kapster hebt gevonden. Heb je foto’s gemaakt van je krullen? Ik ben heel benieuwd! Veel plezier tijdens het Carnaval!


JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2798 Gepost op: 17 februari 2012, 11:36:02 »
Deniesje: Bedankt voor het meedenken! Fijn dat je uit de keuze voor een ketting gekomen bent :wink:

@Ikke: Wat fijn dat je proefkapsel nu wel goed is gelukt zeg! Kan je weer rustig verder met de rest organiseren :wink:.

@Lies: Bedankt! Misschien is het wel een optie om ze mee te laten kleuren ja! Zal t tegen die tijd eens vragen!

Bedankt voor het meedenken allemaal! De coupeuse gaat het nu eerst met knoopjes door laten lopen, om eens te zien hoe het is. Dan pas ik em weer en dan kunnen die bloemen er altijd nog op, mocht ik het toch niets vinden..
We krijgen echt hele leuke reacties om de trouwkaartjes! Veel dachten een valentijnskaart te krijgen, haha! Maar dit vonden ze nog veel leuker!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2799 Gepost op: 17 februari 2012, 13:34:47 »
@Ikke fijn dat t proefkapsel zo geslaagd was en de krullen zo mooi bleven zitten! Ik ben ook wel erg benieuwd, post je nog een foto op gmail? :)

@Deniesje ik vond ook de 2e het mooist en ik zie dat je die inmiddels hebt besteld! Goede keus! :wink:

@JM ik zag ook weer een foto van jouw jurk, prachtig hoor! En heel mooi dat roze :)

En ik ben hier superblij want....ik ga 2 maart mijn jurk weer passen!!! Heb net een afspraak gemaakt bij de bruidsmodezaak en uitgelegd dat ik graag alles met accessoires even bij elkaar aan wou zien. begrepen ze helemaal. En ze gaan ook meteen al afpassen en afspelden!! Ik vroeg of dat niet wat vroeg was 3 maanden van tevoren, stel dat ik in de tussentijd nog afval/aankom (hoop ik niet!!), maar dat was geen probleem zei ze. Dit is de eerste pas en dan gaan ze meer kijken naar lengte enzo en er moet bv nog een lintje onder mn buste gemaakt worden dat doen ze dan ook. En 2e pas is dan ergens april/mei. Whoehoeeee heb er nu al zin in om mn jurk weer aan te hebben! Mn beste vriendin die ook CM is gaat dan mee, dan ziet zij de jurk voor het eerst in het 'echt'. Ze heeft wel al foto's gezien maar nog niet echt. Dus die was ook helemaal excited! :wink: En daarna gaan we ook even met haar zitten om de dag eens goed door te spreken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards