collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952753 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3375 Gepost op: 23 juni 2012, 12:04:26 »
Haha blijkbaar een dame met ervaring met eigenwijze honden :laugh:

Fijn dat jullie de ringen hebben gekocht!

JoyceTG

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3376 Gepost op: 23 juni 2012, 17:11:32 »
nou, ik heb zoiets leuks binnen gekregen !!!



even met jullie delen...

wolkie talkies met weggooi cameraatjes

erg leuk voor de avond.

kennen jullie het?
[attachment=19374:wolkie-tallkie-set-1.jpg][attachment=19375:wolkie-talkie-stripwolk.jpg]


Die gaan wij ook gebruiken!

Zwager en schoonzus gaan hiervoor de foto's maken en maken er een leuk album van! Ben ook erg benieuwd hoe dit gaat worden!

Is trouwens de 1e x dat ik hier kijk..wat leuk allemaal!
Wij hebben de trouwringen inmiddels ook besteld, kunnen wij dus ook afstrepen op het lijstje!
Daarnaast heb ik ook heeeeeeel lang bij mijn schoonzus gezeten voor mijn kapsel! Dus heb meedere kapsel gehad, maar ik ben er uit! Ik ben ook zo benieuwd naar het totaalplaatje.

Ik merk aan mezelf op zich geen stress...maar ik merk het wel in mijn gewicht. Hoe of wat ik ook eet, het gewicht blijft naar beneden gaan. Normaal natuurlijk geen probleem, maar ja...ik mag nu niet meer afvallen anders wordt mn trouwjurk een beetje te groot denk ik zo!

Gootje87

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3377 Gepost op: 23 juni 2012, 20:24:11 »
Wij hopen op 12-12-12 te kunnen trouwen, maandag gemeentehuis bellen!! Hopelijk niet al volgeboekt...

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3378 Gepost op: 23 juni 2012, 23:39:05 »
Haha blijkbaar een dame met ervaring met eigenwijze honden :laugh:

Fijn dat jullie de ringen hebben gekocht!
Inderdaad. Het is een ras apart. Heel eigenwijs maar tegelijk ook gevoelig.
Maar wel geslaagd voor zn examen vandaag!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3379 Gepost op: 24 juni 2012, 09:16:18 »
Ik ga morgen mijn trouwjurk weer passen!! En ik krijg mijn bruids make-up proefsessie.... echt helemaal zin in  :laugh:

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3380 Gepost op: 24 juni 2012, 21:26:39 »
Overheen gelezen Kwarkje, maar wat jammer dat je hond er niet bij mag zijn. Bij ons gaan ze mee op de foto, en daarna logeren.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3381 Gepost op: 24 juni 2012, 23:32:45 »
Ergens is het ook wel logisch hoor... Hij is extreem hyper en hij is wit en verhaart het hele jaar door... Dus met een zwarte jurk is dat geen goede combinatie :wink:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3382 Gepost op: 25 juni 2012, 08:02:00 »
zo... allemaal lekker in de afstreep mood !!

john gaat zaterdag met zijn zusje het trouwboeket uitzoeken ... ben zo benieuwd hahaha;)
heb voor de zekerheid een paar voorbeelden klaar liggen van wat ik evt mooi vind.


verder gisteren weer beetje aan het surfen geweest op het net.
voor de honden eindelijk iets gevonden (zij komen de ringen brengen)

[attachment=19392:9601510a_kl__81916_zoom.jpg][attachment=19393:stof 001.jpg]


verder nog op zoek naar van die wegwerp cameraatjes, waar ik zelf een hoesje om heen wil maken.
die leggen we bij die wolkie talkies, ben benieuwd wat voor foto's daaruit komen.
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2012, 08:02:13 door clau-john »

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3383 Gepost op: 25 juni 2012, 08:09:19 »
Wat leuk, Clau-John :)

Wij hebben een vilten bloem besteld waar de ringen op worden gebracht door het kleine zusje van mijn AS. Zo heeft zij ook een 'taakje' tijdens de ceremonie, net als haar grote zus, die getuige is  :)

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3384 Gepost op: 25 juni 2012, 09:13:26 »
Hmm, wij willen ook iets doen met wegwerpcamera's en dacht eerst gewoon neerleggen op de staantafels
Maar misschien dat je er dan dus ook wat voorwerpen bij kunt leggen, dus wolkie talkies, gekke brillen, etc.. met een begeleidend briefje erbij ofzo?

(overigens trouw ik pas in 2013 maar ik neus overal :tongue:)

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3385 Gepost op: 25 juni 2012, 09:13:53 »
zo... allemaal lekker in de afstreep mood !!

john gaat zaterdag met zijn zusje het trouwboeket uitzoeken ... ben zo benieuwd hahaha;)
heb voor de zekerheid een paar voorbeelden klaar liggen van wat ik evt mooi vind.


verder gisteren weer beetje aan het surfen geweest op het net.
voor de honden eindelijk iets gevonden (zij komen de ringen brengen)

[attachment=19392:9601510a_kl__81916_zoom.jpg][attachment=19393:stof 001.jpg]


verder nog op zoek naar van die wegwerp cameraatjes, waar ik zelf een hoesje om heen wil maken.
die leggen we bij die wolkie talkies, ben benieuwd wat voor foto's daaruit komen.

Hoi! Ben zelf oktoberbruid, maar heb even een tipje. Sorry dat ik me ermee 'bemoei' ;-) Wegwerpcameraatjes zijn wel leuk maar eigenlijk niet zo handig met afdrukken etc. De digitale cameraatjes zijn tegenwoordig kwalitatief veel beter en ook niet echt duur meer. Zit standaard flits op etc. En je kan later veel meer met de foto's wat betreft bewerken enzo. Ik zou zelf liever daarin wat investeren (en je hebt er na de bruiloft ook nog wat aan natuurlijk)! Succes met de voorbereidingen verder!
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2012, 09:14:43 door kaatje68 »

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3386 Gepost op: 25 juni 2012, 09:15:40 »
Hoi! Ben zelf oktoberbruid, maar heb even een tipje. Sorry dat ik me ermee 'bemoei' ;-) Wegwerpcameraatjes zijn wel leuk maar eigenlijk niet zo handig met afdrukken etc. De digitale cameraatjes zijn tegenwoordig kwalitatief veel beter en ook niet echt duur meer. Zit standaard flits op etc. En je kan later veel meer met de foto's wat betreft bewerken enzo. Ik zou zelf liever daarin wat investeren (en je hebt er na de bruiloft ook nog wat aan natuurlijk)! Succes met de voorbereidingen verder!


alle tips zijn welkom hoor !!!!
maar wat bedoel je met digitale cameramannen?

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3387 Gepost op: 25 juni 2012, 09:19:04 »
Nou wel erg duur om digitale cameraatjes te kopen..
En na de bruiloft heb je toch maar 1 camera nodig, wat moet je met 10 van die dingen bijvoorbeeld?

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3388 Gepost op: 25 juni 2012, 09:25:17 »
Ik lees normaal alleen mee, maar wat betreft de camera's:

Je zou even kunnen informeren bij familie wie er een digitale camera wil uitlenen voor de bruiloft. Dan hoef je geen nieuwe te kopen en je hoeft de foto's niet te laten ontwikkelen. Dat scheelt ook weer in de kosten.

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3389 Gepost op: 25 juni 2012, 09:29:32 »
Kan.. maar om eerlijk te zijn zou ik zelf niet willen dat er digitale camera's op tafel liggen.
Ja het zijn allemaal bekenden van je, maar toch.. En als er dan eentje "kwijt raakt" is het alsnog een duur grapje!
Dan zou je ze niet op tafel moeten leggen maar gewoon vragen of mensen ze mee willen nemen zodat ze zelf foto's kunnen maken.
En dan hopen dat ze de attributen dan gebruiken.

(dit is ipv photobooth bijv)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3390 Gepost op: 25 juni 2012, 09:36:53 »
ik zou het ook niet doen nee, duur grapje als er een glas wijn omgaat.

Maar ik zou ook die wegwerp dingen niet doen, veel te slechte kwaliteit en misschien zit er 1 op 10 goeie fotos tussen..

Wij hebben mijn zus foto´s laten maken (vindt dat leuk). Je zou ook vragen of iedereen de foto's op facebook wil zetten en jullie erin taggen? (bijna) iedereen heeft tgenwoordig zo'n smartphone, geen digitale cameras meer nodig..

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3391 Gepost op: 25 juni 2012, 09:38:54 »
Ja we hebben ook bruidsmeisjes die misschien daarin een taakje kunnen krijgen ofcourse!
Heb nog wel 2 oude digitale camera's die, als er iets mee gebeurd, weg mogen!

Maar zit er wel aan te denken om ipv photobooth (duur grapje!) zoiets te doen..
Op elke tafel een attribuut ofzo?!

Maarja, mijn bruiloft duurt nog zo lang, ik verander toch nog wel 10x... :tongue:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3392 Gepost op: 25 juni 2012, 09:51:53 »
Ik zit hier te wachten tot de dme voor de proef make-up komt en ik ben echt enorm nerveus.

Ik gebruik zelf eigenlijk nooit make-up. De laatste keer dat ik me heb laten opmaken was bij de douglas en ik vind dat gefrunnik aan mijn lijf maar helemaal niks eigenlijk. En make-up kribelt en ik heb dan de hele dag het idee dat ik niet aan mijn gezicht mag zitten en ik voel het ook de hele tijd ziten waardoor ik me niet op mijn gemak voel...

Hopelijk gaat het dit keer anders, want de hele dag zo naar op je bruiloft rondlopen lijkt me maar niks.

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3393 Gepost op: 25 juni 2012, 09:56:43 »
Ergens is het ook wel logisch hoor... Hij is extreem hyper en hij is wit en verhaart het hele jaar door... Dus met een zwarte jurk is dat geen goede combinatie :wink:
Da's ook wel weer logisch ja. Maar wel jammer.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3394 Gepost op: 25 juni 2012, 10:02:27 »
Hier zetten we een cardreader aan de laptop, voordat de mensen weggaan wordt er gevraagd of we hun geheugenkaartje even uit mogen lezen.
Zo zetten we de foto's meteen op de laptop, wij hebben alles en de mensen vinden het vaak ook niet erg.
Bij een vriendinnetje hebben we dit ook gedaan. Van de 15 camera's konden we er maar 1 niet lezen, de rest paste er allemaal in.
Heb je sávonds meteen wat te bekijken!

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3395 Gepost op: 25 juni 2012, 10:23:03 »
Ik zit hier te wachten tot de dme voor de proef make-up komt en ik ben echt enorm nerveus.

Ik gebruik zelf eigenlijk nooit make-up. De laatste keer dat ik me heb laten opmaken was bij de douglas en ik vind dat gefrunnik aan mijn lijf maar helemaal niks eigenlijk. En make-up kribelt en ik heb dan de hele dag het idee dat ik niet aan mijn gezicht mag zitten en ik voel het ook de hele tijd ziten waardoor ik me niet op mijn gemak voel...

Hopelijk gaat het dit keer anders, want de hele dag zo naar op je bruiloft rondlopen lijkt me maar niks.

Nee das dan ook apart he als je het normaal nooit draagt.
Maar dan hou je het lekker neutraal.
Als je bijv foundation ofzo op hebt dan is het zo ingetrokken en kun je gewoon eraan zitten.
alleen niet met je jurk haha, dat geeft dan wel af denk ik :tongue:

Zelf ben ik ook nooit van de vele make up!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3396 Gepost op: 25 juni 2012, 10:23:58 »
Ik kan iedereen wegwerpcamera's aanraden!! De camera's gehaald bij de MediaMarkt en zijn inclusief flits, en daarna afdrukken bij de Hema en ook direct op cd (dus digitaal) laten afdrukken! We hebben er 6 tijdens het feest neergelegd, en het zijn echt geweldige foto's geworden, vooral omdat diverse mensen de camera's gehanteerd hebben... Vaak vinden mensen het ook grappiger om te doen dan met de eigen digitale camera (die door velen ook thuis gelaten wordt!).

Dus vooral doen ;-)!!!!!

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3397 Gepost op: 25 juni 2012, 10:25:20 »
Hier zetten we een cardreader aan de laptop, voordat de mensen weggaan wordt er gevraagd of we hun geheugenkaartje even uit mogen lezen.
Zo zetten we de foto's meteen op de laptop, wij hebben alles en de mensen vinden het vaak ook niet erg.
Bij een vriendinnetje hebben we dit ook gedaan. Van de 15 camera's konden we er maar 1 niet lezen, de rest paste er allemaal in.
Heb je sávonds meteen wat te bekijken!

Dat is sowieso een goed idee!
Ik kan iedereen wegwerpcamera's aanraden!! De camera's gehaald bij de MediaMarkt en zijn inclusief flits, en daarna afdrukken bij de Hema en ook direct op cd (dus digitaal) laten afdrukken! We hebben er 6 tijdens het feest neergelegd, en het zijn echt geweldige foto's geworden, vooral omdat diverse mensen de camera's gehanteerd hebben... Vaak vinden mensen het ook grappiger om te doen dan met de eigen digitale camera (die door velen ook thuis gelaten wordt!).

Dus vooral doen ;-)!!!!!

Ben dan wel benieuwd naar de kwaliteit..
Heb je een voorbeeld?

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3398 Gepost op: 25 juni 2012, 10:26:45 »
Wij hebben overigens voor de kids ook gewoon en wegwerp met flitser. Kwaliteit zal dan niet denderend zijn, het gaat meer om het idee :wink:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3399 Gepost op: 25 juni 2012, 10:27:21 »
Ik zit hier te wachten tot de dme voor de proef make-up komt en ik ben echt enorm nerveus.

Ik gebruik zelf eigenlijk nooit make-up. De laatste keer dat ik me heb laten opmaken was bij de douglas en ik vind dat gefrunnik aan mijn lijf maar helemaal niks eigenlijk. En make-up kribelt en ik heb dan de hele dag het idee dat ik niet aan mijn gezicht mag zitten en ik voel het ook de hele tijd ziten waardoor ik me niet op mijn gemak voel...

Hopelijk gaat het dit keer anders, want de hele dag zo naar op je bruiloft rondlopen lijkt me maar niks.


spannend !!! maar daarom heb je ook een proef met haar en make up,
zo kan je kijken wat leuk vind enz... ik vond mijn make up mooi maar teveel kleur omdat ik het altijd erg neutraal hou.
ik had een ivoor kleurige doek meegenomen omdat ik zo beter kon zien hoe het zou staan bij mijn jurk.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards