collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952743 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3400 Gepost op: 25 juni 2012, 13:03:24 »
Pfff, bijna 3 pagina's bijlezen! Ik kan het niet meer aan hoor. :wink: Even wat losse opmerkingen hier en daar:

Leuk, de wolkie tolkies! Heb ze meer gezien en zit er zelf ook aan te denken ze neer te leggen. We hebben 's avonds nog een 'party-fotograaf', dus die kan mooi dat soort foto's maken.

Ringen besteld, dat altijd een fijn gevoel!

Wegwerpcamera's: vrienden van ons hadden daar slechte ervaringen mee. Er zijn eigenlijk alleen onzin (niet leuke) foto's uit gekomen.

Proef haar en make-up: wees jezelf, geef duidelijk aan wat je wel en niet leuk vindt en laat je niet overhalen. Op foto's valt make up vaak behoorlijk weg. Houdt daar wel rekening mee.

Leuke hondendingen allemaal! Ook fijn dat het met de oppas goed klikt, erg belangrijk!

Ehm, meer kan ik even niet bedenken.

Ik merk nu om ons heen dat mensen heel erg bezig zijn met onze bruiloft. Zelfs telefoontje gehad of we ook een themakleur hebben i.v.m. het kopen van kleding! We zijn er zelf eigenlijk veel minder mee bezig. De belangrijkste dingen zijn geregeld en het komt nu meer aan op detailwerk. Erg leuk om te doen en niet erg stressvol. Het enige stressvolle momenteel zijn onze kaarten. We zijn bezig met iemand op Etsy voor onze kaarten, maar we hebben al 10 dagen niets meer gehoord. 5 dagen geleden hebben we nog een extra bericht gestuurd en nu heb ik net voor de laatste keer een mailtje verzonden. Als we vandaag of morgen niets horen, gaan we met een ander adres in zee. We willen de kaarten over een week of 2 wel de deur uit doen, dus we kunnen gewoon niet langer wachten.

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In 2012
« Reactie #3401 Gepost op: 25 juni 2012, 13:04:40 »
Het was wat vroeg, maar ik heb mijn vrijgezellenfeest al gehad van het weekend!

Was zo gaaf en zoooo onverwachts!!

En vandaag bij de notaris geweest voor de huwelijkse voorwaarden. Vanavond naar de dominee om onze dienst te bespreken en aanstaande vrijdag komt de bloemiste!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3402 Gepost op: 25 juni 2012, 15:14:52 »
-Junebride gefeliciteerd met jullie trouw. Wat leuk dat jullie in een bakfiets hebben gefietst. Jullie hadden vast veel bekijks.

 -Clau-john graag gedaan. Leuke voorbeelden voor de honden. Denk dat je er wel iets moois van zult maken.

 Heb je toevallig het babykamertje gezien van Guppie? Zo ontzettend lief ook de mooie muurschildering. Babykamer Guppie

 Mijn kapster en maké-up dame gaat een keer mee als ik voor het laatst ga passen. Ik ben zo benieuwd.

 Leuk die Wolkie talkies!

 -JM Leuk dat de voorbereidingen van het huwelijksfeest van de ouders zo goed gaat. Wanneer jullie 25 jaar getrouwd zijn dan zijn jullie ouders 50 jaar getrouwd. Heel erg leuk. Leuk zo’n tocht over het water. Ik vond dat altijd leuk een dagtochtje op het water. Regelmatig met mijnopa en oma gedaan.

 Een zus van Tom was vorig jaar 25 jaar getrouwd, een dit jaar en een ander volgend jaar. Op zich wel grappig.

 Je gaat vast iest heel erg moois vinden. Ga je ook met je ouders mee als ze hun kleding gaan kiezen?

 -Mickey Prachtig verslag van jullie dag! Gefeliciteerd met jullie trouw!

 -OsCarel super dat de ringen besteld zijn. Die van ons liggen al een poosje in de la. Kijk uit naar de dag dat we ze gaan dragen. Fijn dat jullie hond goed luisterde naar haar.

 -Joyce TG Welkom Leuk dat je je kapsel hebt gekozen. Hopelijk ga niet meer te veel afvallen.

 -Gooitje 87 Mooie datum! Ik vond die ook heel speciaal maar hier kan je niet op woensdag trouwen. Succes met de voorbereidingen.

 -Kwarkje vandaag is je dag met het passen. Ik ga woensdag mijn jurk passen heel erg spannend!!

 Ik ben ook niet een make-up persoon en ik herken dat kriebelen van maké-up wel. Ik wil echt maar een hele lichte maké-up op onze grote dag.

 -Misseagle het is leuk om overal te lezen. Zo doe je leuke ideeën op. En nu is het pas in 2013 maar de tijd gaat echt heel snel over drie maanden ben ik al een getrouwde vrouw. Terwijl ik hier dus al vanaf oktober 2008 aan het lezen ben :wink:

 -Lies dat is wel een leuk idee zo’n cardreader om alle foto’s op de pc op te slaan.

 -Blondbruidje hier had ik ook even veel stress over de uitnodigingen. Pfffffff het is echt een hele bevalling om de mooie kaarten te krijgen. Ik ga ze straks wel op g-mail zetten. Vandaag opnieuw mail gekregen en het lijkt erop dat onze uitnodigingen klaar zijn. Tom is gaan werken en kan ze morgen zien. Ik hoop dat hij ze ook mooi vind. Wij willen de kaarten ook snel de deur uit hebben. Zeker nu de vakantieperiode gaat beginnen. Ik hoop dat we echt begin augustus weten wie er wel en niet gaan komen.

 -Esprit Leuk dat je je VGF al hebt gehad. Nu was ze echt onverwachts. Wat heb je gedaan? Zo te lezen weer wat zaken geregeld heel erg fijn.


Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3403 Gepost op: 25 juni 2012, 15:34:33 »
Over makeup, ik ga niet make uppen. Enkel matteren zodat ik niet glim (kaal hoofd, dat glimt zo snel) dus wat poeder erop en klaar.
Heb ik ook niet het gevoel dat ik heel de dag kriebel heb. Dat hoeft gelukkig ook niet zo dik!
Wimpers heb ik niet, dus die kunnen niet eens opgemaakt worden.

@Veer, las ik hier nu ergens dat je je jurk binnenkort gaat passen? Spannend! Hier gaan we 6 juli! Whieuw!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3404 Gepost op: 25 juni 2012, 15:47:15 »
Over makeup, ik ga niet make uppen. Enkel matteren zodat ik niet glim (kaal hoofd, dat glimt zo snel) dus wat poeder erop en klaar.
Heb ik ook niet het gevoel dat ik heel de dag kriebel heb. Dat hoeft gelukkig ook niet zo dik!
Wimpers heb ik niet, dus die kunnen niet eens opgemaakt worden.

@Veer, las ik hier nu ergens dat je je jurk binnenkort gaat passen? Spannend! Hier gaan we 6 juli! Whieuw!

Heel erg spannend. Ik kreeg zojuist telefoon van mijn schoonzus die mijn jurk in elkaar gaat zetten. Ze heeft mijn pasjurk of wel de onderjurk in elkaar gezet. Heel leuk dat ze me even belde. Ze was er vanmorgen aan begonnen. Heel erg spannend. Ik hoop dat ze goed past en dan ze de jurk in elkaar zetten.
Moet echt op gewicht blijven. Ze gaat me ook nog eens nameten. Ik hoop dat ik niet ben bijgekomen. Dan zal ik de komende twee maanden vast ook niet bijkomen.

Alvast veel plezier 6 juli.

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #3405 Gepost op: 25 juni 2012, 17:37:06 »
Hoi dames, even snel, ik lees gewoon mee maar heb niet altijd tijd om te reageren. Hier wordt het spannend, we trouwen as zaterdag 30 juni, gaat opeens echt !! Super zin in! En het begint wel te kriebelen nu :wink: nog meiden die deze week trouwen? Liefs, ikke

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3406 Gepost op: 25 juni 2012, 17:41:54 »
Hier wens ik je ook een hele fijne trouwdag! Succes de komende dagen.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3407 Gepost op: 25 juni 2012, 18:14:00 »
@Ikke: Veel plezier ! Spannend he :wink:

@Veer: Wat spannend dat je je jurk kan passen, ik hoop dat ie is geworden zoals je wou!

@Make up: Hier iemand die altijd make up draagt.. ( tsja, vind het gewoon te leuk om op te smeren en met oogschaduw te prutsen :biggrin:) en heb het op de bruiloft zelf gedaan. Ik heb nooit last van gejeuk of gekribele, maar ja. ik ben het wel gewend :wink:
Absoluut doen waar jij je goed bij voelt! En je mag echt wel even aan je make up zitten hoor, als je jeuk hebt :laugh:  gewoon niet als je mascara nog aan het opdrogen is :tongue:

@Blondbruidje: Ik hoop dat jullie snel wat horen van die persoon op etsy dan ! Duurt nu niet lang meer!

@De wegwerpcamera mét flits: Dat lijkt mij idd beter, met een flits erop. Ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van die fotos!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3408 Gepost op: 25 juni 2012, 19:12:13 »
Ikke87, spannend!

Wij zijn vandaag bij de videograaf geweest. Films van andere bruidsparen gekeken en hij heeft zijn werkwijze uitgelegd. Helemaal prima.
Weer wat afgestreept!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3409 Gepost op: 25 juni 2012, 20:48:10 »
He dames,

Ik probeer bij te blijven, maar het is veel bijlezen. Dus sorry als ik iemand vergeet.

Boekezz is je boek al binnen? Ben benieuwd!

Clau- john mooi proefkapsel en leuk dat jullie honden de ringen gaan brengen.

Oscarel, weten jullie al vanaf waar jullie nu willen trouwen. Fijn dat de ringen besteld zijn. En een videograaf. Super leuk!

JM hoe vorderen de voorbereidingen voor het 25- jarig huwelijksfeest van je ouders?

Lies86 goed idee een cardreader.

Kwarkje Hoe was het passen van je jurk?

Veer mooie kinderaktes zeg en wat spannend dat je jurk in elkaar gezet gaat worden. Leuk dat je er voor gebeld werd.

Ikke87 hele fijne dag gewenst!

Ik ben ondertussen al 3 weken een getrouwde vrouw en we kijken met heel veel plezier op de dag terug.  Gaat allemaal zo snel. Vrijdag de eerste foto's van de fotograaf gezien. Zijn heel mooi geworden. Nu nog een boek samenstellen.

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3410 Gepost op: 25 juni 2012, 21:14:27 »
Ik ga proberen of ik bij de locatie kan omkleden.
Wij zouden de honden ook wel als ringdragers willen maar dat gaat niet. Twee van de bruidsmeisjes vinden dat eng.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3411 Gepost op: 25 juni 2012, 21:32:18 »
@junebride: Bevalt het een beetje, het getrouwde leven? :wink: Voorbereidingen voor dat feestje gaan prima tot nu toe! :biggrin:

@Oscarel: Fijn dat dat ook weer geregeld is zeg!

Vandaag bij de rondvaart boot geweest met mn ouders, grappig ding is het ! Kleiner dan ik dacht, maar het gaat prima lukken. het is ook een klein gezeldschap..
De kaartjes had ik al een proefdruk van binnen en laten zien aan mn ouders, die vonden het erg leuk geworden! Dus die gaan we binnenkort bestellen :). Grappig, weer zo'n feestje organiseren!

Ik las hier op het forum dat de dames die hier wat langer al rondhangen allerlei forummeets etc hebben. Klinkt erg gezellig! Ik opper maar even een ideetje :wink:..
Lijkt het jullie leuk om met de dames van het Trouwen2012 topic een keer zoiets te organiseren? ( praktische zaken etc nog even daargelaten :wink: ) We kletsen onderhand toch al een aantal jaar in dit topic!  Ben benieuwd :wink:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3412 Gepost op: 25 juni 2012, 22:39:09 »
pfieww, vanmorgen is echt zó meegevallen  :laugh:  De make-up voelde heel licht, ik heb er totaal geen last van gehad. Ze had me eerst wel met donkere kleuren opgemaakt, omdat mijn jurk ook donker is. Ik schrok nogal van het eindresultaat... Maar toen heeft ze het met roze en paarstinten gedaan en dat stond wel gewoon mooi. idem met de lippenstift, die vond ik ook te donker... Uiteindelijk lijkt het resultaat heeeel erg op hoe ik mezelf opmaak áls ik dat eens per half jaar ofzo doe... Maar op de dag zelf wil ik er gewoon zelf geen omkijken naar hebben.  :)

Jurk passen was echt awesome! Eindelijk het eindresultaat zien mét de bruidsmake-up erbij én het kobaltblauwe lint geregen op de rug... Ik kan nu echt haast niet meer wachten  :laugh:

Helaas nu nog geen foto ervan, want de sluier hing voor het lint en met de flits erbij viel het lintje een beetje weg tegen die flits daardoor. Maar die houden jullie tegoed na de 17e van augustus  :)

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3413 Gepost op: 26 juni 2012, 07:14:45 »

Ik las hier op het forum dat de dames die hier wat langer al rondhangen allerlei forummeets etc hebben. Klinkt erg gezellig! Ik opper maar even een ideetje :wink:..
Lijkt het jullie leuk om met de dames van het Trouwen2012 topic een keer zoiets te organiseren? ( praktische zaken etc nog even daargelaten :wink: ) We kletsen onderhand toch al een aantal jaar in dit topic! Ben benieuwd :wink:

Ja ja jaaaa!! Lijkt me leuk!
Voel me niet zo heel erg thuis bij de dames die hier al langer schrijven.
Zou jullie graag eens ontmoeten!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3414 Gepost op: 26 juni 2012, 11:03:44 »

Ik las hier op het forum dat de dames die hier wat langer al rondhangen allerlei forummeets etc hebben. Klinkt erg gezellig! Ik opper maar even een ideetje :wink:..
Lijkt het jullie leuk om met de dames van het Trouwen2012 topic een keer zoiets te organiseren? ( praktische zaken etc nog even daargelaten :wink: ) We kletsen onderhand toch al een aantal jaar in dit topic!  Ben benieuwd :wink:

Dat lijkt mij ook een heel leuk idee! We schrijven hier idd al een behoorlijke tijd met elkaar en ik heb onderhand toch wel het gevoel dat ik julllie al heel lang ken :wink:
Lijkt me heel leuk om jullie eens te ontmoeten! Misschien ook een idee om het via het gmail-account te doen wat we destijds hebben aangemaakt? Daar zitten volgens mij behoorlijk wat 2012 bruidjes op.

Pfff hier alweer de laatste dag van mijn vakantie :sad: Na bijna 4 weken vrij morgen weer aan de bak...Wat is het voorbij gevlogen! Voor mijn gevoel is de bruiloft al zo lang geleden! Maar we hebben nu iig de foto's en films om mee na te genieten :) WE hebben inmiddels ook de film van onze videograaf ontvangen, zij heeft een compilatie van de hele dag gemaakt (duurt 15 min) met allemaal nrs eronder die we leuk vinden. Is echt zo onwijs gaaf geworden!!! Ook die effecten die ze heeft gebruikt zijn heel leuk. En de foto's zijn we ook heel blij mee. Ik wacht nog op alle foto's die verwacht ik deze week. En dan kan ik beginnen aan ons trouwalbum dat ga ik maken via profotonet.nl. Heb er nu al zin in! :biggrin:

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd maar het is gewoon teveel om nu bij te lezen.
In ieder geval veel plezier aan de bruidjes die deze week gaan trouwen!!! Geniet van deze bijzondere dag :biggrin:

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3415 Gepost op: 26 juni 2012, 11:26:38 »
-JM Gisteren Ik weet niet of ik morgen al veel kan zien van hoe het gaat worden. De pasjurk ofwel onderjurk zit in elkaar. Waarna blijkt dat de pasjurk goed is dan word het bovenste gedeelte in elkaar gezet. De kraag is alvast in elkaar. Ik vind het heel erg spannend. Ik hoop zo dat ik er goed in pas.

 Misschien moet ik van de zomer een aantal keer make-up doen om er weer aan te wennen. Misschien ook zelf met Malou de make-up gaan kopen en dan kiezen voor producten die minder jeuken . Welke gerbruik jij altijd?

 Een forummeet lijkt mij heel gezellig. Al wonen wij denk ik het verst uit elkaar :wink:

 Wat grappig als ik naar je ticker kijk de periode dat jij nu getrouwd bent is bijna net zo lang als de periode dat ik nog moet wachten op onze trouw :wink:

 -OsCarel klinkt goed dat je weer wat kan wegstrepen.

 -Junebride Ik ben super blij met de kinderaktes. Ik vond het echt heel leuk dat ze even belde dat de pasjurk in elkaar zit. Het was veel vlotter gegaan als gedacht had. Ik ben benieuwd hoe het voor ons gaat zijn en de dag komt steeds dichterbij. Wanneer je naar afspraken kijken dan is het echt van dan ben ik nog niet getrouwden en sommige dingen gaan we getrouwd zijn. Zo leuk is dat.

 -Kwarkje Fijn dat de make-up goed is meegevallen. Het is fijn dat het op de dag voor je gedaan gaat worden. Ik ben er totaal niet handig mee, ik zou er veel te lang mee bezig zijn en dan zou ik nog niet blij zijn met het resultaat.

 Super dat het eindresultaat super was. Ik ben benieuwd naar hoe je er uit gaat zien op julle dag.

 -Roxymilan op g-mail staat mijn definitieve versie van mijn uitnodiging. Ze zijn eindelijk klaar. Fijn dat alle herinneringen aan jullie dag zo mooi zijn geworden. Succes met het maken van een trouwalbum.

 [size="2"]Een tijd geleden had Tom bij de Makro de wijn gevonden die hij dacht heel lekker te vinden en die was in de aanbieding en we dachten dat die nog in de aanbieding ging blijven. Thuis geproefd en het was de wijn. Helaas bleek dat het de laatste dag was geweest. En we konden de voordeelprijs niet meer krijgen. Ik overal zoeken naar dezelfde wijn op het internet niet gevonden. Het maar los gelaten. En nu kijk ik in de nieuwe folder en wat blijkt de wijn is de hele week weer in de reclame voor dezelfde prijs dus die moeten we maar gaan halen. Ik ben heel erg blij. Ik drink ze zelf [/size]
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2012, 11:27:03 door Veer »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3416 Gepost op: 26 juni 2012, 13:56:17 »
@ kwaliteit wegwerpcamera's; ik zal vh weekend even de foto's van cd op de pc zetten en dan hier wat plaatsen. Dan krijgen de toekomstige bruidjes een idee! Natuurlijk is het niet hetzelfde als een digitale camera, maar het was een kleine investering en veel waard!

@ forum meet; lijkt me super leuk! Volgens mij hebben we hier al een keer eerder over gehad, maar dat is minstens 50 pagina's geleden ;-)!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3417 Gepost op: 26 juni 2012, 14:41:29 »
Bij de bloemist geweest.
Bijna 400 euro voor een boeket en corsages. Oei.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3418 Gepost op: 26 juni 2012, 14:44:41 »
Bij de bloemist geweest.
Bijna 400 euro voor een boeket en corsages. Oei.

WOW!!! hoeveel corsages hebben jullie daarvoor??  :blink:

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3419 Gepost op: 26 juni 2012, 14:47:15 »
25 en een een corsage voor de bruidegom.
Ik heb nog een afspraak met een andere bloemist, even kijken wat zij ervan kunnen maken.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3420 Gepost op: 26 juni 2012, 14:51:07 »
Wow.... ik ben voor 11 corsages, een bloem voor de ringen, een bruidegomscorsage en een boeket voor mezelf 300 euro...

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3421 Gepost op: 26 juni 2012, 17:15:37 »
Das echt heel veel geld voor de bloemen; wij waren voor 32 corsages, mijn boeket en corsage voor mijn man €125 kwijt! Hangt misschien ook wel af van wat voor soort bloemen je in je boeket wilt.

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3422 Gepost op: 26 juni 2012, 17:46:48 »
Wat een verschil in prijzen zeg!!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3423 Gepost op: 26 juni 2012, 18:50:21 »
Wij hebben bloemen die zijn gemaakt van vilt, dus daar gaat wel een hoop meer werk in zitten dan in een gewoon boeket. Vandaar dat het ook wat duurder is.  :)

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3424 Gepost op: 26 juni 2012, 19:04:43 »
Ik ga over twee weken naar een andere bloemist. Ze zei dat het zo duur was omdat alle bloemen op draad worden gezet. Maar ik vind handgebonden ook prima.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards